Ze hebben zeker een personeelstekort bij de klantenservice van Creative, want ik vraag nu al bijna 2 maanden om de retourzending van mijn Zen die ik 3 maanden geleden heb opgestuurd ter reparatie, maar tot nog toe heb ik nog helemaal *niks* ontvangen, behalve tweemaal de belofte dat het geregeld zou worden. Natuurlijk meneer, wij sturen deze voor u op. Ik word hier zo moe van...

Nu maar een "iets minder aardige" e-mail gestuurd, misschien dat ze dan een keer wakker worden.
*update*
Mijn e-mail waarin ik met juridische stappen dreig hebben ze wel serieus genomen (not). Hieronder de complete e-mail, inclusief spelfouten en scheldwoorden.
Geachte Klant
Dank u voor uw nieuwe bericht aan Creative.
Begind u alvast met juridishe stappen, ga ik in de tussentijd even
proberen te kijken of ik nog wel zin heb om deze (kut) service aan u te
bieden. Mijn advocaten de Ankertjes wachten op uw antwoord!
Wij verzoeken u de tekst van onze e-mailwisseling niet te verwijderen
als u reageert.
Met vriendelijke groet
Arjen
Technical Support
Creative Labs Europe
In principe is het gewoon diefstal als ze mijn product tegen mijn wil vasthouden, ik begrijp écht niet waarom ze niet gewoon het pakje op de post doen. Als ze juridische stappen willen kunnen ze die krijgen, dit slaat echt kant nog wal

Ik heb ook consumentenprogramma Radar getipt, kijken of dat wat wordt. Daarnet heb ik een telefoonnummer gevonden van de NL customer service in Dublin, en het adres van het hoofdkantoor daar. Die ga ik ook maar eens schrijven, met een vertaling van de e-mail. Als hij moeilijk gaat doen dan kan ik dat ook.
Ondertussen is mij nog even uitgelegd dat de klant niet meer koning is, en dat ik het aan mezelf te danken heb:
Uw speler word z.s.m. terug gestuurd de zending kan tussen de 5 a 14
werkdagen duren. Over diefstal ga ik geen commentaar geven, na 13 jaar in call centers en
op klanten services te hebben gewerkt weet ik inmiddels hoe klanten in
elkaar zitten. Over spelling ga ik het ook niet hebben aangezien u heeft kunnen lezen
en begrijpen wat ik bedoelde. Dat u niet meer terug komt als klant bij ons is aan uw reakties te
danken waardoor u van mij een reaktie terug hebt gehad waar u niet op
zat te wachten. 13 jaar geleden was klant koning en de klanten service de slaaf die de
klant blij moest houden, dat is veranderd meneer. Geeft u commentaar kan u hetzelfde terug verwachten.
Succes
Maar, mijn Zen wordt eindelijk teruggestuurd! Wouw!!

Nu afwachten of ze het dit keer ook echt doen.
*update*
Hij is er nog steeds niet, maar ik heb inmiddels telefoon gehad van de Engelse customer service, als reactie op mijn brief. met excuses, en ze zouden de zaak onderzoeken.

*laatste update*
De Engelse customer service heeft me een 32GB Zen aangeboden, met volledige garantie. Wordt morgen verzonden. Kijk, dat is dan toch weer zoals het hoort!!
[
Voor 83% gewijzigd door
Flying Bobman op 04-12-2008 22:43
. Reden: Update ]