Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] Het Creative Zen ervaringentopic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 11 juni 2004

ik vraag me af hoe de krasgevoeligheid van deze spelers is... iemand een idee??

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Zonder echte ervaringen zal daar nog weinig over te melden zijn denk ik zo.

Reg. datum: 07 januari 2004

Wat ik me nou al een tijdje afvraag over deze speler, is hoe de navigatie werkt bij dit ding.. want ik zie geen touchpad of iets dergelijks. Deze creative is een voor mij een stuk minder interessant als het allemaal drukknopjes zijn.

Het is inmiddels september, maar ze liggen nog niet in de winkel!

In de loop van september ;). Dat wil dus zeggen dat je ongeveer de hele maand hebt. Geduld is een schone deugd zegt men.

Ik vind die drukknoppen zelf niet zo slecht. zolang de navigatie maar vlot gaat maakt het niet uit wat het voor mij is. Zolang het wel nog een beetje past bij het design uiteraard.

Reg. datum: 07 januari 2004

Het is niet voor niets dat de zvm en de ipod touchknoppen hebben. Dat maakt het veel makkelijker om door lange lijsten te navigeren. Het is eigenlijk ondenkbaar om dat zonder touchknoppen te moeten doen.

Ik twijfel of ik moet wachten tot dat deze uit is of dat ik de zvm moet kopen. De zvm is voor mij de perfecte speler op de afmetingen na.. De zvm steek je niet zo maar in je zak om op de fiets naar je mp3s te luisteren. Deze heeft betere afmetingen, maar ik geloof niet dat je voor minder dan 250 euro betaald voor 16gb, toch?

Reg. datum: 08 februari 2007

Ik ben serieus onder de indruk van dit ding, ga er zeker een halen (mijn zen v plus heeft het onlangs begeven, vraag me niet hoe, was iig niet de schuld van de zen :X ). Is trouwens een goede concurrent voor zojuist aangekondigde nieuwe ipod nano. Voor de andere nieuwe iPods heeft Creative jammer genoeg nog geen passend antwoord, maar wie weet wat Creative achter de hand heeft ;)

Trouwens, er zijn al een paar andere accesoires beschikbaar, zoals een Screen Protector, een armband,
een skin pack, en een skin met kabelbeheer
Nu nog wachten op de eerste speakerdock, zal vast niet lang duren :P

Acties:

quote:
Woembah schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:43:
Trouwens, er zijn al een paar andere accesoires beschikbaar, zoals een Screen Protector, een armband,
een skin pack, en een skin met kabelbeheer
Thx, added :) Leuk die screenprotector. Het schijnt dat die reflectie tegengaat waardoor je je video's beter ziet. Ben benieuwd naar ervaringen.
quote:
Nu nog wachten op de eerste speakerdock, zal vast niet lang duren :P
Inderdaad, dat kan eigenlijk niet missen.

Reg. datum: 16 augustus 2007

Van dit spelertje word ik wel enthousiast hoor! Ik ben eigenlijk aan het sparen voor de ZV:M, maar die is toch net iets te groot om lekker in je zak te dragen als je `m als mp3-speler gebruikt. Ben heel benieuwd naar de ervaringen, want de navigatie is in dit geval zeker een issue voor mij, knoppen of touchpad maakt me niet heel veel uit, maar het moet vooral handig zijn. Ik moet `m ook altijd even in het echt zien, dan kan ik beoordelen wat ik van het scherm vind... Bij dixons staat de 8gb versie op de site voor 199.99 (daar staat ook dat hij Creative Zen Cobra heet?). Op zich zou ik liever de 16gb versie willen, maar deze speler heeft natuurlijk uitbreidbaar geheugen en dat vind ik wel echt heel erg fijn.

*wacht geduldig af*

Ja dat Zen Cobra viel me idd ook op, hoe zoude ze aan die naam gekomen zijn? Klinkt wel cool eigenlijk :P . Ik kan echt niet wachten tot hij er is, ga m dan meteen bestellen (de 8GB).

Acties:

Misschien heeft Creative de naam veranderd? Er was namelijk ook al een speler die gewoon "Zen" heette...

Lijkt me stug dat ze de naam van een product gaan veranderen na de aankondiging... Maar misschien was het gewoon een soort codenaam binnen Creative om verwarring met de oude ZEN te voorkomen en die heeft Dixons blijkbaar opgepikt...
Reg. datum: 28 oktober 2004

Heeft iemand 'm al in de winkel gezien?

Ik nog niet iig, maar hij zou in de loop van september verkrijgbaar moeten zijn, dus het kan nog de rest van de maand duren.

Acties:

En vertragingen zijn ook niet ongewoon. Dus zolang hier niks gemeldt wordt kun je er vanuit gaan dat er niks bekend is. Als er nieuws bekend is staat het binnen no-time op grote DAP/gadget-sites zoals Dapreview, Engadget, Gizmodo, etc. Verder kun je ook de webshops in de gaten houden of eens bij de MM langsgaan (waar ze hem overigens niet hadden en niks van wisten (Groningen))

Dat hij dan toch maar vlug komt. Ik ben mijn zen micro kwijtgespeeld (dont ask) en nu pas valt het op hoe relaxed zo'n ding wel niet is.

Toch eerst even de reviews afwachten. De gevoeligheid van het scherm wil ik eerst even weten.

Acties:

Wat bedoel je met de gevoeligheid van het scherm?

Qua krasbestendigheid bedoel ik. (k weet het, zin was niet degelijk geformuleerd) Zolang het geen horrorverhaal is als bij de ipoot nano van een vriend van me zit ik safe.

Reg. datum: 02 november 2006

Review door Cnet
Dat het een vervanging voor een 30/60 GB speler is is voor sommige misschien jammer, maar mij boeit dat niet echt. En dat 'ie alleen in zwart verkrijgbaar is is al helemaal niet erg, het lijkt mij ook sterk datiemand 'em daarvoor niet zou kopen.
quote:
The player can sync via drag-and-drop in Windows Explorer, or you can use a jukebox such as Windows Media Player or Rhapsody. Like its other family members, this Zen also supports MP3, WAV, Audible, and both protected and unprotected WMA tracks. Unfortunately, it also shares Mac incompatibility with the other players in its line.
Geen UMS dus... Jammer

Vihaio wijzigde dit bericht 16-09-2007 15:59 (33%)

Acties:

Het is ook gewoon een ander type speler.. Dat is niet aan 60GB kan komen is geen nadeel, want daar is het de speler niet voor. Het is natuurlijk wel zo dat Creative nu de ZVM laat vallen ten koste van deze speler, maar dat is imo niet iets waar de Zen wat mee te maken heeft.

Edit: Wat betreft UMS, de enige hoop is nog dat Creative een soort dual boot systeem in de firmware maakt, zodat je kunt kiezen tussen UMS en MTP. Maar dat zal wel niet erg realistisch zijn...

RoD wijzigde dit bericht 16-09-2007 16:03 (26%)

Reg. datum: 18 augustus 2002

Ik ben erg benieuwd naar deze MP3 speler. Op dit moment heb ik een Sony NW-HD5 met 20GB HDD.
Qua geluid en accu is ie perfect, maar iets anders is ook een keer leuk.
Weet iemand misschien hoe Creative spelers zijn in vergelijking met Sony spelers qua geluid?

Reg. datum: 27 oktober 2003

cker intresse in deze mp3. nog even afwachten of het het waard is om mijn meizu m6 voor die creative in te ruilen. :) heb al goede ervaring met creative van vroeger dus

GoT chick!
Reg. datum: 13 september 2007

Ik heb zelf niet zoveel goede ervaringen met Creative MP3 spelers, ik heb er al 4 of 5 versleten in...laten we zeggen 2 jaar. :o

offtopic:
RoD, kun jij niet mod PMD worden? :P

Vond je m'n post leuk, interessant, boeiend of behulpzaam? Kijk dan even in m'n gallery!
T5500 + 2GB DDR2 + 80GB intern + 500GB extern + Vista Ultimate x64 = mijn notebook :D

Reg. datum: 14 december 2006

Mss even laten weten: amazon heeft hem op stock!
Dus dan zullen wij wel rap genoeg volgen zeker? :)

En van dezelfde prijsdaling als in de VS heeft mp3shop.be nog geen weet.

"Geachte heer Drijkoningen,
Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Creative Zen 4Gb'.

Momenteel is er bij ons nog niets geweten van een eventuele prijsdaling.
Mocht het zijn dat de prijs zou verlagen, zal deze ook onmiddelijk op onze site worden aangepast.
Gelieve dus onze site in de gaten te houden voor enige prijsverandering."

gerre22 wijzigde dit bericht 22-09-2007 12:32 (68%)

Dixons en Mp3Shop hebben 'm al op de site staan, ik hoop dat ie snel voorradig is, want ik kom bijna om van het wachten! (ik ben momenteel mp3-spelerloos, gebruik nu de zen stone plus van mijn zusje maar die is daar niet al te blij mee ;) )

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: