Reg. datum: 23 mei 2006
Dat was weer mijn kleine update
//Thapous - Specs
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]//Thapous - Specs
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
In principe zou een zwaardere accu er alleen voor moeten zorgen dat hij langer meegaat. Maar als je accu te klein kan hij ook minder stroom leveren. Dat betekent bij vol vermogen (veel stroom) dat je accuspanning daalt. Je 12 volt zakt dan naar 11 of zelfs 9 volt (heb ik nooit precies gemeten), een zwaardere accu heeft daar veel minder last van en kan dus meer vermogen leveren.quote:michiel-038 schreef op maandag 17 september 2007 @ 17:03:
maar die grotere accu is toch alleen voor langer de krat kunnen gebruiken dat heeft toch niks met hoe geod hij het deot te maken??
Ja, klopt die van jouw is best wel über met veel oog voor detail enzo, en veel extra's wat veel mensen er niet op hebben. Harstikke mooi ding qua afwerking en al:)quote:assje schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:25:
Mjah maar mijn kratradio staat ook wel in echt in het teken van HEINEKEN, alles is in steil, tot het lettertype van de "limited edition" sticker toe (voor de mensen met oog voor detail:P)
Dat is natuurlijk nog wat anders dan dat je gewoon een kratje in gebruikt om een radio in te hangen.
(daarmee wil ik niet zeggen dat ik niet meer creaties heb gezien met logo's e.d. erin verwerkt)
//Thapous - Specs
Ik heb dezelfde/een dergelijke radio, bevalt prima... (vooral de geheugenkaart ivm laag stroomverbruik, schokongevoeligheid en bestand tegen zand)quote:Thapous schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:57:
Dit heeft mij ook op een idee staan, had nog een leeg kratje staan:).
Dus die ga ik hiervoor gebruiken, ik heb bijna besloten om de autoradio op te halen die bij de aldi staat(klikl)
Lijkt me handig ivm dat je dr radio+cd+Mp3 spelers mee kan afspelen....
En er zit 3 jaar garantie op...
Iemand die dit af/aanraad?
Oké, ik heb toch voor een versterker gekozen, omdat je daar ook alles op kan aansluiten, en die radio op het moment dat ik 'm wou kopen, hij was uitverkocht... En ik maakte denkfout:P. Dusja, toch maar voor versterkert gekozen. Wat waarschijnlijk minder stroom trekt als een autoradio.quote:assje schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:45:
[...]
Ik heb dezelfde/een dergelijke radio, bevalt prima... (vooral de geheugenkaart ivm laag stroomverbruik, schokongevoeligheid en bestand tegen zand)
En op 2 gig speel je nog wel even..
//Thapous - Specs
konttest ????quote:Lieuwe89 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:04:
wat denken we er van even een kleine foto konttest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
te houden....
wat is de mooiste krat?
Kan wel maar is omslachtig en kwetsbaar, bovendien wat moet je met een kratradio als je er alsnog netspanning voor nodig hebt ??quote:AKAgrolsch schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:43:
ik wil ook zoiets gaan bouwen ik heb al een autoradio met RDS enzo + 300w boxen van pioneer
maar ik moet nog een voeding hebben
ik heb een oude acculader maar die rookt een smeult nogal
kheb wel uns gehoord dat ut ook kan met de voeding van een pc ma weten jullie of dit ook daadwerkelijk zo is?
zien dr leuk uit...quote:ajaxied4life schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:48:
ik zal hier dan maar ook is stel foto's plaatsen van mijn krat
http://img122.imageshack.us/img122/1858/im000595aj5.jpg
en deze is van een vriend van me.
http://img522.imageshack....678/111851565550n3pq9.jpg
http://img522.imageshack....919/1118515635ghnfiy3.jpg
//Thapous - Specs
ik ehb gewoon alles eruit gehaald met een eizer zaag (van eht handvat eraf gehaald alleen eht zaag blad)quote:JurjenNijkamp schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:16:
Hee
Ik was ook helemaal entousiast geworden toen ik een tijdje geleden deel 1 van dit forum las, dus ik ben ook aan het bouwen geslagen. Nu heb ik dus een kratje (soort van af) maar ik ben er niet tevreden mee, dus wilde ik met een nieuw kratje beginnen. De vorige keer heb ik alle ribben er met de slijptol er uit gehaald maar dat is niet erg handig want dan smelten de plastic stukjes tegen de binnen kant aan.
Nu mijn vraag dus, hoe halen jullie die dingen er uit?
alvast bedankt
Gewoon met een scherpe bijtel, dan steek je het zo van boven naar beneden in een keer eruit.quote:JurjenNijkamp schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:11:
oke, dat had ik de eerste keer ook (even) gedaan maar ik had niet meer genoeg gedult
GoT Index » Audio en HiFi » mooiste bierkrat radio [deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 35 36 37 38 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus