Tuurlijk...quote:
Maar emotie blijft altijd een (al dan niet kleine) rol spelen.
Ik denk, dat als je vantevoren een max bedrag bepaalt je al een heel eind bent. Daar onder blijven en je betaalt nooit teveel. Al moet ik zeggen dat ik een droomhuis niet zou laten schieten voor 1 of 2k natuurlijk.
En wat hulp en ervaringen vanuit GoT helpen ook vast wel
Aan de ene kant wel ja. Echter, dit weekend hebben we een aantal andere huizen bekeken... en geen één die ook maar een beetje 'af' was. Onze favoriet is gewoon klaar. Keuken, badkamer, vloer, uitbouw: allemaal zeer netjes en zo goed als nieuw. Dat daar een X bedrag tegenover staat vind ik niet zo raar.quote:
Begrijpelijk. Daarom gaan we er zo veel mogelijk langsquote:
Laat hen maar voorrekenen, uiteindelijk kiezen wij toch degene met de beste prijs en waar we het beste gevoel bij hebben.
De bouwtechnokeuring doen we toch maar na eventuele biedingen denk ik.quote:
Moet zo'n keuring nog aan bepaalde voorwaarden voldoen alvorens de uitkomsten daarvan gebruikt kunnen worden als ontbindende factor? Is er bijv een keurmerk of kan je ook een ervaren all-round bouwvakker gebruiken?
En we twijfelen nog over een 2e bezichtiging.
Tijdens de 1e hebben we alles bekeken, en is er al veel info verstrekt door de (nette) makelaar.
Veel te vragen hadden we niet, dus ik vraag me af of dat tijdens een 2e keer anders zal zijn..
Met zo'n bouwtechno keuring zou toch het meeste wel aan het licht moeten komen?