Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Discussietopic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Limburgse Knuppel

quote:
GoGo22 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:02:
Dus als ik het nu goed begrijp is de İphone hier niet te gebruiken? İk heb een prepaid sim kaart. Als ik de iphone koop werkt deze dan niet ? İk wil er ook graag 1 en kan hem importeren maar als ik er nu niet mee kan bellen wacht ikj wel nog
dat zou ik niet weten. ik kreeg een sms van mijn vriending dat ze bericht hadden dat vodafone in nederland de ip[hone gaat aanbieden. ik vind dit allang goed nieuws. :)

technische kant moet je me nog niet vragen...

Join de kill Bono hyve!
Lid Motorrijders Actie Groep GoT
.:]SpecS[:.

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
GoGo22 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:02:
Dus als ik het nu goed begrijp is de İphone hier niet te gebruiken? İk heb een prepaid sim kaart. Als ik de iphone koop werkt deze dan niet ? İk wil er ook graag 1 en kan hem importeren maar als ik er nu niet mee kan bellen wacht ikj wel nog
Je kan er idd geen andere simkaart dan een AT&T in gooien...

Reg. datum: 16 oktober 2003

quote:
-Utopist- schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:38:
vanaf december icm vodafone te verkrijgen in nederland.

kreeg net een sms van vriendin, die daar werkt. ik weet niet of dit al bekend was, maar goed :)
nog niet bekend, dus des te interessanter. Jammer dat de bron discutabel is (no pun intended, maar 'een vriendin zegt zus en zo' is geen hard bewijs natuurlijk).
Vodafone zou ik jammer vinden, ik ben zeer tevreden met T-Mobile en zou niet graag switchen.

-ohcyt
specs

Reg. datum: 05 december 2004

Yup, ik ben ook blij met T-Mobile. Ze zijn niet duur en hebben goede internet deals. Vodafone daarentegen...dunno!
Ben ook zeer benieuwd hoeveel dit ding gaat kosten in Nederland.

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

The slowest indeed..
Reg. datum: 28 september 2004

quote:
Ohcyt schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:56:
[...]

nog niet bekend, dus des te interessanter. Jammer dat de bron discutabel is (no pun intended, maar 'een vriendin zegt zus en zo' is geen hard bewijs natuurlijk).
Vodafone zou ik jammer vinden, ik ben zeer tevreden met T-Mobile en zou niet graag switchen.
Da's gek ik ben van T-Mobile naar Vodafone verhuist, omdat ik met T-Mobile
problemen had met het bereik, thuis kon ik gewoon niet bellen,
ik moest naar buiten lopen, om een belletje te plegen...
met Vodafone totaal geen problemen

offtopic:
Dat heb ik ook gehad bij mijn ouders thuis, maar op andere plekken juist met Vodafone. Daarnaast heb ik met de klantenservice van T-Mobile betere ervaringen en ik 'beloon' bedrijven waar ik tevreden over ben graag door klant te blijven. ;)

Ik hoop dan ook dat het niet waar is, maar t zit er gezien de dekking van Vodafone natuurlijk erg dik in dat zij het contract winnen. Hoe groot is de kans dat de iPhone hier met meerdere providers wordt gelanceerd? Een tijdje geleden las ik ergens (op één van de talloze mac geruchtensites :P) dat apple niet tevreden zou zijn met het 1-operator model in de VS, en dat ze daarom wellicht meerdere operators in Europa met elkaar laten concurreren. En diep in de software van de iPhone zitten zowel T-Mobile als Vodafone operator plaatjes, dus wellicht kan het nog [/wishful thinking]

-ohcyt
specs

Waiting...

Vodafone is gunstig, kan je misschien die vriendin eens bellen voor wat meer info? :P
En ook ik zou de move van apple wel snappen om met meerdere operators in zee te gaan. Maar voor de operators is dat natuurlijk helemaal niet handig. Maar eigenlijk is de meeste kritiek allemaal gericht op de service van AT&T, meerdere providers zou de keuze en de vrijheid van de consumenten duidelijk bevorderen.
Limburgse Knuppel

het is mijn vriendin, niet een vriendin :P

het stond op hun intranet aangekondigd, ze kon daar ook al plaatjes ziet etc. heb dr nog niet gezien vandaag, heb gewerkt, maar zal straks eens vragen wat dr allemaal stond. de woorden "exclusief bij vodafone" stonden wel in de sms, maar dat is niet echt verassend, omdat er in elk land maar een provider is waarmee ze in zee gaan.

Join de kill Bono hyve!

gadgeteer

quote:
DaannO schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:48:
Dit is ook natuurlijk allemaal subjectief, vind je niet?! Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij windows mobile het wel goed doet en voldoet aan hun eisen. Het mooie van Windows Mobile is dat je werkelijk alles kunt aanpassen, zo ook je dialpad van je S100 om beter te kunnen typen. Apple heeft dit allemaal geblokkeerd en dat is dan ook het grootste nadeel, vooral voor twaakers imho. :)
Absoluut, helemaal mee eens. Mijn punt heb ik daarentegen wel gemaakt ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
DocB schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:09:
[...]
Ik koop echt nooit van mijn leven meer een windows telefoon. Ik heb ook een HTC (wizard), en ik heb gemiddeld 5x per week de neiging om dat ding uit het raam te smijten. Hij belt gelukkig, en smsen werkt ook wel, maar voor de rest is het echt een marteling. ontzettend langzaam, NIET nagedacht over gebruikersvriendelijkheid van de meeste dingen.
Heb 'm ook, WM6 en overclocken, klaar ben je. Enige wat ik erop mis is GPS, had gehoopt dat de iPhone dat wel zou hebben, maar helaas...

Enige wat ik nu met telefoon doe:
- bellen
- voicemail
- weerberichtapplicatie
- sporadisch internet (wifi)
- TomTom (vaak)
- SMS

Dus maar ff bidden dat er een fatsoenlijke navigatie applicatie voor de iPhone uitkomt, dan zou ie WMB dicht in de buurt van perfect komen. Is daar al iets over bekend? Kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets op korte termijn niet gaan regelen....
quote:
het stond op hun intranet aangekondigd, ze kon daar ook al plaatjes ziet etc. heb dr nog niet gezien vandaag, heb gewerkt, maar zal straks eens vragen wat dr allemaal stond. de woorden "exclusief bij vodafone" stonden wel in de sms, maar dat is niet echt verassend, omdat er in elk land maar een provider is waarmee ze in zee gaan
Screenshotjes ervan?
Bv. eenvoudig te hosten op xs.to

matthijst wijzigde dit bericht 15-07-2007 01:20 (17%)

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
matthijst schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:14:
...

Screenshotjes ervan?
Ik weet niet hoe het bij jouw bedrijf werkt, maar als je een screenshot maakt van het intranet en dat op een publiek forum zet maak je daar niet echt vrienden mee...

Tomvdz wijzigde dit bericht 15-07-2007 12:23 (44%)

Reg. datum: 23 maart 2003

En zal de telefoon ook simlock vrij verschijnen? Als ik het goed begrijp is dit toch verplicht in België?

Ja inderdaad. Want als dat zo is dan kun je hem gewoon loskopen in Belgie. Dat zou wel een uitkomst zijn :)

Ja en dan moet je sommige mooie dingen die extra systemen bij de provider vereisen, zoals Visual Voicemail, missen, want het lijkt me logisch dat de Nederlandse providers die de iPhone niet hebben dat soort aanpassingen gewoon niet gaan doorvoeren.

-ohcyt
specs

Ja okay, maar Visual Voicemail vind ik wel leuk.Het is echter geen 'make or break' feature voor mij :D

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
Tomvdz schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:22:
[...]

Ik weet niet hoe het bij jouw bedrijf werkt, maar als je een screenshot maakt van het intranet en dat op een publiek forum zet maak je daar niet echt vrienden mee...
Daarom ook anoniem posten op xs.to ;)

Limburgse Knuppel

quote:
matthijst schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:14:

[...]

Screenshotjes ervan?
nee, uiteraard is haar internet toegang geblokkeerd, en kan ze alleen intern mailen. volgens mij moet je al een vrij hoge functie hebben daar wil je van wat vrijheid genieten.

maar goed, ik haar nog eens gevraagd wat er allemaal in stond, en dat was dat het exclusief was, en nog niet officieel was aangekondigd. ik wacht dus ook maar gewoon af.

Join de kill Bono hyve!

Reg. datum: 31 januari 2007

ik heb 1 vraag, waar zit de camera??? Ik zie hem niet 8)7
+ ik heb een paar prijzen gevonden van de iphone:http://www.telegraaf.nl/digitaal/article66430491.ece?cid=rss

hellrocker5 wijzigde dit bericht 16-07-2007 14:39 (122%)

Canon EOS400D Rulez

quote:
hellrocker5 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:34:
niet dat gaatje links boven het apple logo?

edit:
Je hebt de foto weggehaald...
http://niettegeloven.be/fotos/iphone.jpg

nog een edit:
Bekijk de handleiding eens, en dan op pagina 10... het gaatje is dus idd de camera.

edit again :+
quote:
+ ik heb een paar prijzen gevonden van de iphone:http://www.telegraaf.nl/digitaal/article66430491.ece?cid=rss
quote:
De maandelijkse abonnementsprijs komt wel boven op de prijs voor de iPhone. Deze bedraagt $499 voor een 4GB model en $599 voor een 8GB versie. Een 4GB versie komt daarmee samen met het goedkoopste abonnement uit op bijna $2000.
Laat maar :) mijn MacBook Pro koste 2500 euro ... maar 2000 voor een iPhone ...
Laten we maar wachten totdat ie echt in de winkel ligt, en de prijzen definitief bekend zijn :D

webmail wijzigde dit bericht 16-07-2007 14:46 (81%)

Art only begins when imitation ends
Canon EOS 400D + BG-E3 battery grip | Canon 18-55mm F3.5 - 5.6 | Sigma 18-200mm F3.5 - 6.3 OS DC | Canon Speedlite 430EX | Stapeltje UV en Polarisatie filters

Reg. datum: 31 januari 2007

ok, gezien...

Reg. datum: 07 april 2005

quote:
Dat is dus ook al ruim een halve maand bekend.. misschien volgende keer even naar de datum kijken wanneer het bericht geplaatst is.

Idd, dit is heel oud nieuws. Voor dit soort basic info kan je ook gewoon naar de Apple site voor de VS gaan: www.apple.com.

De iPhone kost gewoon $499 en $599, die andere prijzen worden door journalisten alleen maar aangedragen in een poging om zich van de iPhone hype te distantiëren... Ze doen hiermee alsof het zo'n vreselijk duur apparaat is en dat de concurrerende toestellen (blackberries, treo's, etc) veel goedkoper zijn. Het zielige is dat de iPhone bij aanschaf duurder is dan de concurrentie, maar een goedkoper abo met data plan heeft waardoor vergelijkbare toestellen met vergelijkbare abonementen vaak duurder uitpakken na 2 jaar gebruik.
Lees ook dit artikel op Macenstein: klik.

-ohcyt
specs

100% Q-Dance

quote:
Als dit gerucht waar is, wat me overigens totaal niet lijkt. Die resolutie is veel te hoog denk ik. Waarom kunnen ze dan ook geen gps erin bouwen? Is dat zo moeilijk? :P

Ze kunnen er wel GPS in bouwen, het is alleen de vraag of dat wenselijk is aangezien dat soort hardware-features vaak het batterijgebruik niet ten goede komt. Datzelfde geldt overigens ook voor zo'n groot scherm, als ze een redelijke gebruikstijd met één batterij willen garanderen dan moeten ze oppassen met dit soort dingen. Het schermpje is vaak al één van de grootste energieverslurpers en een hogere resolutie zal dat niet beter maken. Grotere capaciteit moet wel kunnen, 16GB schijnt technisch al haalbaar te zijn en gezien de films die je kan afspelen lijkt dat geen overbodige luxe.

-ohcyt
specs

Phoenix
Reg. datum: 29 augustus 1999

Is het bekend of iPhone via de browser of via een widget webradio kan afspelen?

Seeqpod kan wel MP3's van internet streamen, maar daar houdt het mee op...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: