Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Discussietopic Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 augustus 2005

dat mag wel maar mensen die graag een fsncy telefoon willen hebben moeten niet zo lopen te zeiken op wat de iphone nou wel of niet kan..
doet de iphone niet wat je verwacht dan is ie misschien niet fancy genoeg voor je maar ga dan niet doorzeuren op de iphone

Wookie!!!
Reg. datum: 09 april 2004

quote:
crazylegs schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:30:
dat mag wel maar mensen die graag een fsncy telefoon willen hebben moeten niet zo lopen te zeiken op wat de iphone nou wel of niet kan..
doet de iphone niet wat je verwacht dan is ie misschien niet fancy genoeg voor je maar ga dan niet doorzeuren op de iphone
Ik vind niet dat ik loop te zeiken hoor. Zit alleen sarcastisch wat mensen te pesten die wel zitten te zeiken :+

Maar genoeg offtopic geblaat, weer bij de les en ontopic kinders!!! :P

"Everybody freeze" - "I'm a robot, not a refridgerator"

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Lt. Marx schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:15:
[...]

Ik vind dat hier dus echt onbelangrijke dingen tussen staan.
- MMS terwijl je email hebt? (MMS is duur en traag en je betaalt per kb 8)7 )
- Videos maken op een mobiel in belabberde kwaliteit? (ongeacht welke mobiel trouwens)
- Ik heb werkelijk nooit mijn ringtone(s) aan staan, altijd op trillen dus dat boeit niet, daarnaast lees ik vaak in reviews dat de standaard meegeleverde ringtones hardstikke goed zijn.
- Office documenten bewerken op zo'n mobiel hoef ik helemaal niet. Het is al vaker gezegd maar ik denk niet dat dit de ideale business telefoon is.
- SIM slot moeilijk te openen? Bij welke telefoon is dat nou super makkelijk. Bij de meeste nokia's moet je de batterij en de cover weghalen voordat je er al bijkan
- Games komen eraan en dan nog vind ik gamen op een mobiel niet echt heel interessant (behalvem toegegeven de 1e 2 dagen nadat ik een nieuwe mobiel heb)
- Ik ben het wel met je eens dat er een complete lack is aan customization, van rintones (vind ikzelf dus niet belangrijk) tot 3rd party apps etc.

Veel erger vind ik dat ik gister ergens las (bron volgt nog) dat er in de voorwaarden staat dat je maar +/- 150x mag connecten met WiFi. Dit om 'misbruik' tegen te gaan. Oftewel: AT&T wil z'n netwerk minuten verkopen.
[...]

Bron: http://www.newnetworks.com/attwirelessfineprint.htm
Ook redelijk subjectief van jou kant imho, alle opties die jij noemt zijn wel degelijk belangrijk en gemeengoed bij veel telefoons en dus mag je verwachten dat het ook op de iPhone hoort te zitten:
  • Dan zou je ook kunnen redeneren: sms als je e-mail hebt -> sms kost je geld en e-mail is gratis, maar dat ballontje gaat niet op en dat geld ook voor mms. Het is vooral het gemak waarmee je het verstuurt en niet iedereen heeft een iPhone of telefoon waar hij mee kan e-mailen, maar vaak wel mms`en.
  • Heb jij wel is met de Nokia N90 (al erg oud toestel) en de N93(i) gespeeld? Deze maken allen gewoon video`s in DVD kwaliteit en ze hebben dan ook een erg goede lens. Het is dus verkeerd om te zeggen dat alle telefoons een slechte camera hebben en die van de iPhone is jammer genoeg niet veel beter dan een camera van een Samsung met de zelfde camera specs.
  • Office documenten bewerken is natuurlijk geen pre, maar als je het wel kan lezen waarom zou je dan ook niet het gelijk kunnen bewerken?! Het is net alsof je in de winkel komt waarbij de verkoper zegt: je mag wel kijken maar niet aanraken. Dat slikt natuurlijk niemand en dan hoeven wij het ook niet te slikken van Apple.
  • Heb je wel is die sim-slot in het echt gezien? Dat ding is erg moeilijk open te krijgen en bij andere telefoons is dat vaak ook zo, maar daar kan je weer de batterij verwijderen en dat kan de iPhone weer niet.
Mjah, het is allemaal dus redelijk subjectief maar het is gewoon een feit dat de iPhone nog veel standaard dingen mist.
quote:
dawuss schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:47:
[...]

Jij hebt duidelijk nog nooit met een Windows Mobile telefoon gewerkt. Het is inderdaad zo dat Windows Mobile meer "desktop-achtige" features heeft dan je op de iPhone aantreft. Het heeft een filebrowser, BT transfer en MSN messenger. Als telefoon is een Windows Mobile toestel echter verschrikkelijk. Ik heb zelf een QTEK S100:

[afbeelding]

en ik kan je vertellen dat je daar echt niet voor je lol mee gaat bellen. Een telefoonnummer intoetsen is een marteling, hij reageert soms niet als je een gesprek wil ophangen, heeft regelmatig gedoe met mijn bluetooth headset enzovoorts.

Nu doet ook dat niet terzake als je de toestellen feature-wise gaat vergelijken, wat je goed recht zou zijn, maar zeg vooral niet dat de iPhone "lacking in phone department" is: dat is juist de feature die de iPhone in mijn ogen boven alles extreem goed heeft weten te bewaken. In tegenstelling tot de makers van mijn toestel.
Dit is ook natuurlijk allemaal subjectief, vind je niet?! Er zijn genoeg mensen te vinden waarbij windows mobile het wel goed doet en voldoet aan hun eisen. Het mooie van Windows Mobile is dat je werkelijk alles kunt aanpassen, zo ook je dialpad van je S100 om beter te kunnen typen. Apple heeft dit allemaal geblokkeerd en dat is dan ook het grootste nadeel, vooral voor twaakers imho. :)

offtopic:
Zo, deze week weer voor 3minuten stil gestaan bij de iPhone en volgende week neem ik weer is een kijkje want anders word ik gek van dit apparaat en het nieuws eromheen. :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
DaannO schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:48:
[...]

Ook redelijk subjectief van jou kant imho, alle opties die jij noemt zijn wel degelijk belangrijk en gemeengoed bij veel telefoons en dus mag je verwachten dat het ook op de iPhone hoort te zitten:
:z eg dat nou niet... |:( Ok, sry, toch nog eventjes een quote-tje van mezelf:
quote:
Er zullen altijd dingen mankeren/missen aan elk apparaat wat nieuw is. Noem is een apparaat waar niet over gezeurd is...

Ik zie dit soort apparaatjes altijd in een grotere markt, waarin consumenten kijken wat zijn nodig hebben voor hun dagelijks gebruik. Als dit overeenkomt met de iPhone, dan kunnen ze eventueel die kopen. Als dat niet zo is, dan kopen ze wat anders. Zo simpel is dat. Een apparaatje kan gewoon nooit voldoen aan alle eisen van ALLE consumenten, is mijn mening.

Nu zeg ik niet dat je niks mag aanmerken op welk apparaat dan ook, maar bedenk er dan wel bij dat voor sommige mensen het misschien het perfecte apparaat is. Je hoeft niet "dom" te zijn als je er dan één aanschaft, omdat het dit en dat mist. Mischien vind iemand anders het "dit en dat" wel niet zo belangrijk.
Waarom moeten nou bepaalde features per se op een apparaat zitten :? Er worden bv nog steeds betaalbare telefoons geproduceerd/ontworpen die geen camera/mp3-speler/browser/e-mail hebben. Zijn deze dan per definitie niet goed omdat ze die functies wel horen te hebben? Volgens jou zouden gewoon alle features die je maar kan bedenken op een nieuwe device moeten zitten, maar dit is absoluut niet nodig in deze markt. Het enige wat hoort in de iPhone is de belfunctie, omdat het anders geen telefoon is. De rest is alleen maar een toevoeging. Dit zegt niet dat het niet belangrijk is, maar het blijft een toevoeging. Als jij die toevoeging niet groot genoeg vind moet je verder zoeken naar een device die wel aan je eisen voldoet. Waarschijnlijk zal er niet één volledig aan je eisen voldoen, omdat er altijd een nieuwe techniek zal zijn die net weer een andere speler wel heeft. En dan zal net dié speler niet alle andere functies hebben. Zo zal het altijd blijven. Dit komt ook gedeeltelijk omdat de tijd tussen het einde van de ontwerpfase en de release redelijk lang duurt en er in die tijd dus nieuwe technieken zijn.

Mijn punt: Niks hoort op een telefoon te zitten, behalve de belfunctie :*) Jij hebt daar vast een andere mening over, en die hoor ik graag :)

Phone Addicted

quote:
jpboere schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:01:
[...]

:z eg dat nou niet... |:( Ok, sry, toch nog eventjes een quote-tje van mezelf:

[...]

Waarom moeten nou bepaalde features per se op een apparaat zitten :? Er worden bv nog steeds betaalbare telefoons geproduceerd/ontworpen die geen camera/mp3-speler/browser/e-mail hebben. Zijn deze dan per definitie niet goed omdat ze die functies wel horen te hebben? Volgens jou zouden gewoon alle features die je maar kan bedenken op een nieuwe device moeten zitten, maar dit is absoluut niet nodig in deze markt. Het enige wat hoort in de iPhone is de belfunctie, omdat het anders geen telefoon is. De rest is alleen maar een toevoeging. Dit zegt niet dat het niet belangrijk is, maar het blijft een toevoeging. Als jij die toevoeging niet groot genoeg vind moet je verder zoeken naar een device die wel aan je eisen voldoet. Waarschijnlijk zal er niet één volledig aan je eisen voldoen, omdat er altijd een nieuwe techniek zal zijn die net weer een andere speler wel heeft. En dan zal net dié speler niet alle andere functies hebben. Zo zal het altijd blijven. Dit komt ook gedeeltelijk omdat de tijd tussen het einde van de ontwerpfase en de release redelijk lang duurt en er in die tijd dus nieuwe technieken zijn.

Mijn punt: Niks hoort op een telefoon te zitten, behalve de belfunctie :*) Jij hebt daar vast een andere mening over, en die hoor ik graag :)
Ik heb nergens gezegd dat het moet, echter mist er wel veel voor een telefoon van 600 dollar. Als je naar telefoons kijkt in een vergelijkbare prijsklasse dan hebben ze vaak meer standaard opties die ik hierboven heb genoemd dat de iPhone. Je betaalt dus naar mijn mening te veel voor het merk en te weinig voor de specs. Sommige mensen nemen dat voor granted, maar ik slik dat niet zo eigenlijk. :)

Het mist niet wat voor een telefoon van 600 dollar. Voor de functies die hij heeft vind jij 'm te duur. Dat is wat anders. Ik vind dat je ook een fout maakt als je zegt dat als je naar telefoons kijkt in een vergelijkbare prijsklasse, dat ze dan vaak meer standaard opties hebben. Ik vind dit niet de standaard. Bij apple betaal je inderdaad ook meer het appeltje dat op hun spelers staat en dat vind ik ook erg jammer. Ik heb dat er ook niet voor over over het algemeen maar de meeste mensen blijkbaar wel (iPod verkoop). Ik denk dat de meeste mensen ook zoveel willen betalen omdat het gebruikersgemak zo hoog is. Dat is denk ik het grootste pluspunt van de iPhone. Mensen hebben denk ik liever wat minder features die makkelijk te besturen zijn, dan meer features die dat allemaal niet hebben.

Reg. datum: 16 oktober 2003

Dit soort topics doorlezen veroorzaakt altijd heel dubbele gevoelens bij mij. Het welles/nietes spelletje is enerzijds hilarisch omdat je de deelnemers met elke posts opgefokter ziet worden, en tegelijkertijd is het heel irritant en vermoeiend om je er elke keer weer doorheen te worstelen. En dan te bedenken dat het topic een paar pagina's terug nog door een mod is opgeruimd ;)

Mijn 2 cent: Er zijn wat standaard dingen die wel op een telefoon horen te zitten naast een belfunctie, zoals een adresboek, een klokje, een trilfunctie en sms-mogelijkheden. Misschien mis ik er één of twee, maar ik denk dat dit de basisfuncties van een telefoon zijn die echt onontbeerlijk zijn voor het overgrote deel van de gebruikers. IMO is de rest allemaal bonus, en hangt het geheel van de gebruiker af wat hij/zij nog meer van zijn/haar telefoon verwacht. Gelukkig is er tegenwoordig voor elk wat wils, en t lijkt me dus fair om te zeggen dat als je iets mist bij een telefoon, dat je dan niet te lang moet doormekkeren maar gewoon een andere telefoon moet gaan uitzoeken. Zo ook voor de iPhone: mis je iets, zoek dan een telefoon die beter bij je past. Maar dat is waarschijnlijk het probleem dat de iPhone heeft in tegenstelling tot andere telefoons, waardoor mensen maar blijven zeuren over wat er mist: er is geen enkele telefoon die alle features die zij willen op zo'n briljante en gelikte manier samenbundelt. De iPhone ligt op veel vlakken jaren voor op de directe concurrentie, en dat is waarom mensen continu vragen om meer. Het zou wel fair zijn als er zou worden gestopt met roepen 'de iPhone is slecht, want ik mis functie x (maar ik koop hem toch)' en dat men in plaats daarvan zou zeggen 'de iPhone is schitterend en ik ga hem ook kopen (jammer dat functie x nog niet ondersteund wordt)'. Dat tweede is volgens mij wat de meesten bedoelen, maar waar ze nog niet helemaal voor uit durven/willen komen.

-ohcyt
specs

Phone Addicted

quote:
jpboere schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:09:
Het mist niet wat voor een telefoon van 600 dollar. Voor de functies die hij heeft vind jij 'm te duur. Dat is wat anders. Ik vind dat je ook een fout maakt als je zegt dat als je naar telefoons kijkt in een vergelijkbare prijsklasse, dat ze dan vaak meer standaard opties hebben. Ik vind dit niet de standaard. Bij apple betaal je inderdaad ook meer het appeltje dat op hun spelers staat en dat vind ik ook erg jammer. Ik heb dat er ook niet voor over over het algemeen maar de meeste mensen blijkbaar wel (iPod verkoop). Ik denk dat de meeste mensen ook zoveel willen betalen omdat het gebruikersgemak zo hoog is. Dat is denk ik het grootste pluspunt van de iPhone. Mensen hebben denk ik liever wat minder features die makkelijk te besturen zijn, dan meer features die dat allemaal niet hebben.
Alsnog heb jij hierboven punten aangehaald die jij onbelangerijk acht omdat de iPhone dat niet heeft. In andere woorden: volgens jou is de iPhone de standaard geworden in tegenstelling van andere telefoons van het zelfde type. Ik ben dan ook van mening dat de iPhone juist niet de standaard is maar een nieuw apparaat dat niet voldoet aan de huidige standaard in veel dingen. Nou heeft hij ook veel dingen waarmee hij verder is dan andere, maar zeker niet de standaard.

Daarom heb ik ook al je argumenten ontkracht met mijn eigen rijtje. :)

Met alle respect, maar dan heb je mij niet helemaal goed begrepen, of ik heb iets niet goed opgeschreven. Ik vind de iPhone helemaal niet de standaard. Ik vind niks echt de standaard. Misschien alleen de belfunctie en evt. de andere functies die Ohcyt hierboven ook beschrijft. Als je alle andere features (voor het gemak noem ik 1 feature 1 plusje) neemt ben ik het met jou eens dat de iPhone minder plusjes heeft dan sommige andere apparaten. Sommige plusjes zitten op veel apparaten maar niet op de iPhone. Daarentegen vind ik (en ik moet toegeven dat ik dat baseer op reviews) dat bij de iPhone de plusjes beter te bedienen zijn dan de plusjes bij andere apparaten. Nu weet ik dat dat de lack aan sommige features niet rechtvaardigd, maar dit trekt toch uiteindelijk veel mensen over de streep. Uiteindelijk betekent het dat iets dat het meest boven de standaard ligt niet per se de beste hoeft te zijn.

@Ohcyt: Helemaal mee eens. Ik had het niet beter kunnen uitleggen.

Reg. datum: 05 december 2004

En nu weer over de iPhone :D

Hier een reviewtje van een man die de iPhone heeft gebruikt:
http://blogs.zdnet.com/mobile-gadgeteer/?p=469

En hier een linkje naar een man die de phone heeft. Comparison pics met n73:
http://forum2.mobile-revi...586033&postcount=1599

MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!

Phone Addicted

quote:
jpboere schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:16:
Met alle respect, maar dan heb je mij niet helemaal goed begrepen, of ik heb iets niet goed opgeschreven. Ik vind de iPhone helemaal niet de standaard. Ik vind niks echt de standaard. Misschien alleen de belfunctie en evt. de andere functies die Ohcyt hierboven ook beschrijft. Als je alle andere features (voor het gemak noem ik 1 feature 1 plusje) neemt ben ik het met jou eens dat de iPhone minder plusjes heeft dan sommige andere apparaten. Sommige plusjes zitten op veel apparaten maar niet op de iPhone. Daarentegen vind ik (en ik moet toegeven dat ik dat baseer op reviews) dat bij de iPhone de plusjes beter te bedienen zijn dan de plusjes bij andere apparaten. Nu weet ik dat dat de lack aan sommige features niet rechtvaardigd, maar dit trekt toch uiteindelijk veel mensen over de streep. Uiteindelijk betekent het dat iets dat het meest boven de standaard ligt niet per se de beste hoeft te zijn.

@Ohcyt: Helemaal mee eens. Ik had het niet beter kunnen uitleggen.
Oke, maar we praten nu naast elkaar. Wat de standaard maakt is de producten die grote merken naar buiten brengen en die de prijsklassen met elkaar overeen komen qua functies en functionaliteit. In een prijsklasse van de Nokia N95 (700 euro) valt oa GPS, een OS dat aan te passen is door oa progs die je erop kunt installeren en uitbreidbaargeheugen en een 5 megapixel camera. Binnenkort komt Samsung met de G600 om aan deze eisen te voldoen en de andere grote merken zullen volgen. HTC zit met de TyTN rond de zelfde prijsklasse en die heeft dan alleen geen goede camera, maar wel een hoop andere functionaliteit.

De iPhone is het lelijke eendje in de prijsklasse waarin de genoemde toestellen zitten en daarom ben ik dan ook van mening dat er heel wat aan de iPhone schort, of aan de prijs maar dat er iets anders moet is wel duidelijk:)

quote:
DaannO schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:30:
[...]

Oke, maar we praten nu naast elkaar. Wat de standaard maakt is de producten die grote merken naar buiten brengen en die de prijsklassen met elkaar overeen komen qua functies en functionaliteit. In een prijsklasse van de Nokia N95 (700 euro) valt oa GPS, een OS dat aan te passen is door oa progs die je erop kunt installeren en uitbreidbaargeheugen en een 5 megapixel camera. Binnenkort komt Samsung met de G600 om aan deze eisen te voldoen en de andere grote merken zullen volgen. HTC zit met de TyTN rond de zelfde prijsklasse en die heeft dan alleen geen goede camera, maar wel een hoop andere functionaliteit.

De iPhone is het lelijke eendje in de prijsklasse waarin de genoemde toestellen zitten en daarom ben ik dan ook van mening dat er heel wat aan de iPhone schort, of aan de prijs maar dat er iets anders moet is wel duidelijk:)
Noem nu eens de negatieve punten van bijvoorbeeld de n95. Ik hoor er alleen maar negatieve geluiden over.

GPS=slecht
Accu gaat maar een paar uur mee.
Slide is niet erg stevig

Het is niet altijd goed om alles maar in zo'n klein apparaatje te gooien. Ik ben van mening dat je beter een goed werkend product kan hebben, met goed uitgedachte functies. Dan alles bij elkaar wat niet optimaal werkt.

iMac, 24", 2.4GHz Intel C2D, 3GB RAM | MacBook Pro, 15", 2.33GHz Intel C2D, 3GB RAM

Phone Addicted

quote:
eriktiekstra schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:42:
[...]

Noem nu eens de negatieve punten van bijvoorbeeld de n95. Ik hoor er alleen maar negatieve geluiden over.

GPS=slecht
Accu gaat maar een paar uur mee.
Slide is niet erg stevig

Het is niet altijd goed om alles maar in zo'n klein apparaatje te gooien. Ik ben van mening dat je beter een goed werkend product kan hebben, met goed uitgedachte functies. Dan alles bij elkaar wat niet optimaal werkt.
Dat is weer een hele andere discussie die niet in dit topic past en ik ben het zeker met je eens dat de N95 geen goed toestel is (net toevallig op de fp wat over geschreven). Maar dat wil niet zeggen dat de iPhone wel een goede is omdat hij minder in zich heeft of omdat alles schijnt te werken. Zo heeft elk toestel zijn gebreken en ook de iPhone. Echter is de huidige opinie dat de iPhone een en al goed is en daarom probeer ik wat tegen gas te geven (al een hele tijd overigens). ;)

En ik ben van mening dat dit welles/nietes verhaal jarenlang door kan gaan :D

Biertje :P

Phone Addicted

quote:
iron_mike010 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:48:
En ik ben van mening dat dit welles/nietes verhaal jarenlang door kan gaan :D

Biertje :P
Zolang het met argumenten gebeurt is dat niet erg, daarvoor zit je op dit forum. :)

Hier een artikel over de call quality. Bellen is 1 van zijn 3 core activiteiten, dus hier zou hij moeten scoren ;)
http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2152915,00.asp
quote:
DaannO schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:51:
[...]

Zolang het met argumenten gebeurt is dat niet erg, daarvoor zit je op dit forum. :)
Ja met valide argumenten/feiten. Met meningen blijft het zo heen en weer gaan. Zo kom je dus nergens :D

Canon EOS400D Rulez

quote:
dawuss schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:47:
[...]

Jij hebt duidelijk nog nooit met een Windows Mobile telefoon gewerkt. Het is inderdaad zo dat Windows Mobile meer "desktop-achtige" features heeft dan je op de iPhone aantreft. Het heeft een filebrowser, BT transfer en MSN messenger. Als telefoon is een Windows Mobile toestel echter verschrikkelijk. Ik heb zelf een QTEK S100:

[afbeelding]

en ik kan je vertellen dat je daar echt niet voor je lol mee gaat bellen. Een telefoonnummer intoetsen is een marteling, hij reageert soms niet als je een gesprek wil ophangen, heeft regelmatig gedoe met mijn bluetooth headset enzovoorts.

Nu doet ook dat niet terzake als je de toestellen feature-wise gaat vergelijken, wat je goed recht zou zijn, maar zeg vooral niet dat de iPhone "lacking in phone department" is: dat is juist de feature die de iPhone in mijn ogen boven alles extreem goed heeft weten te bewaken. In tegenstelling tot de makers van mijn toestel.
ik zelf heb nu deze telefoon:
http://www.pdashop.be/images/product/image.php?id=41850&dimensionid=1&shopid=7
En moet eerlijk zeggen dat het voor een windows telefoon lekker werkt. Ik had hiervoor de Qtek 9090:
http://www.pdamania.hu/images/machines/qtek_9090.jpg
En daarop stond Windows Mobile 2003 SE... werkelijk een grote ramp telefoon. Het enige wat goed werkte was TomTom, maar bellen zelf ging zeer slecht 5x per week resetten, soms zelfs tijdens een gesprek. Ik had mezelf voorgenomen om nooit meer Windows op mijn telefoon te nemen. Gelukkig heb ik Orange Premier, een verzekering dat mijn telefoon *gratis* gerepareerd wordt als het kapot gaat. Na een keer of 5 terug gestuurd te hebben, kreeg ik een nieuwe (dezelfde) omdat repareren niet meer rendabel was. Nieuw toestel, zelfde problemen ... na 4x repareren weer hetzelfde verhaal, en gelukkig werden ze niet meer gemaakt.

Toen kreeg ik de HTC P3600 :P Voor het eerst ben ik tevreden met een Windows based telefoon, helemaal geen problemen meer, bellen gaat goed, zelfs zonder stylus.

Maar toch.... Als ik de filmpjes kijk van de iPhone... alleen die display al, zonder styles, de techniek erachter... Mensen kunnen nu wel klagen dat ie veel te duur is, en te weinig functies. Koop hem dan niet! Ik zelf twijfel of ik er zoveel geld voor over heb. Eerst maar even afwachten tot ie uitkomt en dat ik hem ZELF kan beoordelen en hem in mijn handen kan voelen.

Art only begins when imitation ends
Canon EOS 400D + BG-E3 battery grip | Canon 18-55mm F3.5 - 5.6 | Sigma 18-200mm F3.5 - 6.3 OS DC | Canon Speedlite 430EX | Stapeltje UV en Polarisatie filters

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
webmail schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:21:
[...]

ik zelf heb nu deze telefoon:
[afbeelding]
En moet eerlijk zeggen dat het voor een windows telefoon lekker werkt. Ik had hiervoor de Qtek 9090:
[afbeelding]
En daarop stond Windows Mobile 2003 SE... werkelijk een grote ramp telefoon. Het enige wat goed werkte was TomTom, maar bellen zelf ging zeer slecht 5x per week resetten, soms zelfs tijdens een gesprek. Ik had mezelf voorgenomen om nooit meer Windows op mijn telefoon te nemen. Gelukkig heb ik Orange Premier, een verzekering dat mijn telefoon *gratis* gerepareerd wordt als het kapot gaat. Na een keer of 5 terug gestuurd te hebben, kreeg ik een nieuwe (dezelfde) omdat repareren niet meer rendabel was. Nieuw toestel, zelfde problemen ... na 4x repareren weer hetzelfde verhaal, en gelukkig werden ze niet meer gemaakt.

Toen kreeg ik de HTC P3600 :P Voor het eerst ben ik tevreden met een Windows based telefoon, helemaal geen problemen meer, bellen gaat goed, zelfs zonder stylus.

Maar toch.... Als ik de filmpjes kijk van de iPhone... alleen die display al, zonder styles, de techniek erachter... Mensen kunnen nu wel klagen dat ie veel te duur is, en te weinig functies. Koop hem dan niet! Ik zelf twijfel of ik er zoveel geld voor over heb. Eerst maar even afwachten tot ie uitkomt en dat ik hem ZELF kan beoordelen en hem in mijn handen kan voelen.
Ik koop echt nooit van mijn leven meer een windows telefoon. Ik heb ook een HTC (wizard), en ik heb gemiddeld 5x per week de neiging om dat ding uit het raam te smijten. Hij belt gelukkig, en smsen werkt ook wel, maar voor de rest is het echt een marteling. ontzettend langzaam, NIET nagedacht over gebruikersvriendelijkheid van de meeste dingen.

Dat is waar de iPhone dus (hopelijk) uitblinkt. Gewoon doen wat het moet, en op een vlotte, logische, elegante manier. Op mijn telefoon kan ik nu wel word en excel bestanden editten, maar dat gebruik ik nooit. Het werkt ook absoluut voor geen meter. En als het echt klote werkt, kun je het er maar beter niet opzetten denk ik.

Ik denk wel dat de iPhone vatbaar is voor een paar verbeteringen, maar dat zal mij niet tegenhouden om er een te kopen als hij uit is. Ik heb die paar maanden dubbele abbo er graag voor over om mijn Vario zo snel mogelijk kwijt te kunnen...

I just hope I remember half of what I forget

Canon EOS400D Rulez

quote:
DocB schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 00:09:
Ik koop echt nooit van mijn leven meer een windows telefoon. Ik heb ook een HTC (wizard), en ik heb gemiddeld 5x per week de neiging om dat ding uit het raam te smijten. Hij belt gelukkig, en smsen werkt ook wel, maar voor de rest is het echt een marteling. ontzettend langzaam, NIET nagedacht over gebruikersvriendelijkheid van de meeste dingen.
Tegen de tijd dat ik een nieuwe telefoon nodig heb, is de iPhone al uit. Zal hem zeker graag willen hebben, maar ff de prijs en abbonement afwachten. Ik moet zeggen dat ik nu helemaal geen probleem meer heb met mijn Windows Telefoon. En gebruikers vriendelijk? Tja het is Windows, het went ... liever een Apple :P
quote:
Dat is waar de iPhone dus (hopelijk) uitblinkt. Gewoon doen wat het moet, en op een vlotte, logische, elegante manier. Op mijn telefoon kan ik nu wel word en excel bestanden editten, maar dat gebruik ik nooit. Het werkt ook absoluut voor geen meter. En als het echt klote werkt, kun je het er maar beter niet opzetten denk ik.
Eens, maar moet het toch eerst zelf ervaren.
quote:
Ik denk wel dat de iPhone vatbaar is voor een paar verbeteringen, maar dat zal mij niet tegenhouden om er een te kopen als hij uit is. Ik heb die paar maanden dubbele abbo er graag voor over om mijn Vario zo snel mogelijk kwijt te kunnen...
Dat heb ik dus niet, vind ik zonde van mijn geld. Dan wacht ik wel even. Maar dat is voor mij makkelijk praten, want ik heb momenteel geen problemen meer met mijn Windows telefoon

Art only begins when imitation ends
Canon EOS 400D + BG-E3 battery grip | Canon 18-55mm F3.5 - 5.6 | Sigma 18-200mm F3.5 - 6.3 OS DC | Canon Speedlite 430EX | Stapeltje UV en Polarisatie filters

Het was te verwachten:

http://www.willitblend.co...e=unsafe&video=iphone

Ze verkopen 'm (het poeder) ook nog op ebay. Bod staat nu op meer dan 1000 dollar 8)7

jpboere wijzigde dit bericht 14-07-2007 01:02 (58%)

Reg. datum: 25 maart 2007

Wat nieuwe geruchten over de Europese iPhone:
quote:
Niet alleen komt Abramsky met deze nieuwe informatie. Wellicht het interessants is de melding van nieuwe specificaties over de nog uit te brengen Europese iPhone versie. Zo wisten we al eerder dat dit hoogstwaarschijnlijk een 3G versie zal worden. Zo is de bedoeling dat de Europese iPhone een grotere beeldschermresolutie zal krijgen. In plaats van de 480 x 320 pixels zal deze een resolutie kennen van maar liefst 480 x 720 pixels. Met deze resolutie zou de iPhone ook video in HD kwaliteit aankunnen. Dat deze resolutie overeenkomt met de laagste resolutie van Apple's nieuwe Apple TV bevestigd dit gerucht. Tevens zou dit kunnen duiden op een nauwere integratie van Apple producten onderling.
Bron: http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1b1835a

Turn it up loud, captain!
Reg. datum: 07 oktober 2003

quote:
480x720 is absoluut geen HD formaat. De resolutie van NTSC SDTV is zelfs 720x480. In het beste geval zou je dan DVD kwaliteit films er op kunnen bekijken. Die analist heeft het zelf in zijn verslag over "near-HD quality", wat die resolutie dus niet is. Ik krijg toch sterk de indruk dat die analist eigenlijk niet weet waar hij het over heeft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Nieuwe nick!

vanaf december icm vodafone te verkrijgen in nederland.

kreeg net een sms van vriendin, die daar werkt. ik weet niet of dit al bekend was, maar goed :)

Reg. datum: 03 juli 2005

quote:
-Utopist- schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 09:38:
vanaf december icm vodafone te verkrijgen in nederland.

kreeg net een sms van vriendin, die daar werkt. ik weet niet of dit al bekend was, maar goed :)
Wow, right from the horse's mouth. Ben benieuwd! Ook of de amerikaanse versie op het Vodafone netwerk te gebruiken is....

Reg. datum: 22 september 2004

Dus als ik het nu goed begrijp is de İphone hier niet te gebruiken? İk heb een prepaid sim kaart. Als ik de iphone koop werkt deze dan niet ? İk wil er ook graag 1 en kan hem importeren maar als ik er nu niet mee kan bellen wacht ikj wel nog

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: