Gathering of Tweakers

Quicksearch
Nog maar een keer dan :>
quote:
schrnz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:45:
Heb dit topic een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat het mij een interessante game lijkt.
Ben gisteren definitief gestopt met WoW en weet niet of dit een goede nieuwe uitdaging is..
Age of Conan heeft ook mijn interesse gewekt dus die zou het eventueel nog kunnen worden.
Zitten hier ex-wow spelers die LOTR spelen ,zo ja hoelang al en hoe bevalt het.
Is de client ook online te downloaden of te kopen?

PSNid : AFCA1900

Bounty gadget freak

quote:
schrnz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:47:
Nog maar een keer dan :>

[...]

Is de client ook online te downloaden of te kopen?
Nee je kan hem momenteel alleen in de winkel kopen

1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves

Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.

Is het verder mensen opgevallen dat je soms niet in een instance kan komen als je deze al hebt gedaan, terwijl je iemand hiermee wil helpen? vrij irritant, het werkt ook niet via een reflecting pool.
Reg. datum: 06 augustus 2004

quote:
Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:
Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.
dit is de reden waarom ik OCC heb uitgeschakeld O-)

Ze hebben volgens mij met de patch de battlemusic uitgeschakeld, dit vind ik wel een hele verbetering, omdat ik me ergerde aan dat muziek wat heletijd fad-in fade-out gaat. en had het uitgeschakeld.

Bulls wijzigde dit bericht 18-06-2007 02:31 (24%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de game sort of vastloopt...tis niet altijd een echte crash, maar toch.

Het begint met dat het scherm even vast slaat...ik kan helemaal niets op dat moment...vervolgens komt de beweging terug, maar is mijn beeld compleet veranderd. Ik druk dan op CTRL ALT DEL om terug te gaan naar de desktop en dat werkt. Vervolgens duik ik weer terug het spel in, en kan ik weer even verder.

Ik snap er helemaal niets van waar dit vandaan komt. Ik had het eerder helemaal niet en het is dus recent begonnen. Het wordt alleen steeds erger. Ik dacht eerst al aan mijn videokaart, maar die is hardstikke nieuw en het gebeurt ook echt alleen maar bij Lord of the Rings Online...

Iemand die dit bekend voorkomt en een oplossing voor mij heeft? Ik vind het namelijk erg jammer dat ik hierdoor niet lekker kan spelen.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Ik heb dat ook gehad, je beeld staat dan vast terwijl je wel gewoon door loopt. Ik heb het ook een keer gehad op een paard, en ik hoorde geluiden voorbij gaan terwijl mn beeld gefreezed was.

Een soortgelijk iets heb ik gehad als ik in Bree loop dat mn beeld vast staat, maar als ik dan 180° ronddraai dan heb ik weer beweging, en als ik weer terug kijk naar de plek dan staat het weer vast.

dit loste ik op door alt-tab te doen en je was weer verlost voor een tijdje.

maar sinds de nieuwe patch heb ik nergens meer last van gehad. ook de CTD's tijdens paardje travel heb ik geen 1x meer gehad. (zelfs van bree tot aan rivendell zonder 1 CTD, normaal haalde ik de helft van een rit niet eens, bijvoorbeeld van bree naar trestle bridge)

Bulls wijzigde dit bericht 18-06-2007 12:43 (3%)

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Region name change: EvenSwim

Sinds de patch loopt die minder stabiel bij mij merk ik. Daarvoor nooit echt last van. Nu tijdens de FS is erg vervelend als ik vaststa en niks meer kan.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Hij lijkt dus bij mij sinds de patch ook minder stabiel te zijn dan hij was. Stomste vind ik dat hij uiteindelijk wel weer terug komt, maar dat dan mijn hele beeld verneukt is als het ware...ziet er gewoon niet uit...

Heb toch echt de nieuwste videodrivers etc...ik hoop dat er snel een oplossing voor komt, want dit is het spel dat mij verslaafd houdt.. :P

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

quote:
Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:

Is het verder mensen opgevallen dat je soms niet in een instance kan komen als je deze al hebt gedaan, terwijl je iemand hiermee wil helpen? vrij irritant, het werkt ook niet via een reflecting pool.
:/ Ik vraag enkel naar ervaringen met dit spel, zie je mij ergens over WoW praten?
En hoe moet ik ingame gaan als ik het spel niet eens heb |:(

PSNid : AFCA1900

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Sinds vanmorgen loop ik tegen de onzichtbare muren aan terwijl dat juist opgelost zou zijn, voorheen had ik daar geen last van.

[edit]
Ik wil ook een knol hebben, maar hoe kom ik zo snel mogelijk aan geld? Oftewel, wat levert het meest op?

botoo wijzigde dit bericht 18-06-2007 14:18 (31%)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 27 september 2006

Ores verkopen ^^ Of pristine hides farmen.

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
schrnz schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:28:
[...]

:/ Ik vraag enkel naar ervaringen met dit spel, zie je mij ergens over WoW praten?
En hoe moet ik ingame gaan als ik het spel niet eens heb |:(
Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.
Het spel kopen helpt meestal wel om online te komen.

@Botoo: Ik heb die invisible wall problemen niet meer, waar zit die precies in bree?
Verder kun je kijken wat goed verkoopt en wat je met je profession kan maken. Bv. Dye als scholar of ingots/ores met prospector.

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

Ik kon langs twee kanten Esteldin niet meer uit vanwege de invisible wall, een ruiter werd op die plek ogenschijnlijk automagisch dismounted en daarna konden we wel weer door (ook de ruiter die z'n knol weer opgeroepen had).

Iets daarvoor had ik zo'n wall vlakbij de farm bij Esteldin.

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

quote:
Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:37:
[...]

Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.
Het spel kopen helpt meestal wel om online te komen.
laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50¤ zomaar uitgeven is een grote stap.

@schrnz als je wilt kan je de client downloaden dan heb ik wel een friendscode (kan je 7 dagen spelen) voor je. echter alleen als je hem ook echt gaat gebruiken. msg me maar als je dat wilt ik kom hier dagelijks ;)

oeh mn minstrel is level 35 en ook ik heb nu een paard 8) ben er erg blij mee :D

Legolas_1973 wijzigde dit bericht 18-06-2007 17:34 (23%)

Nou, ik ga mijn naam dus veranderen.

Had eerst Anarexia (gebruik die naam al jaren online), bij Turbine deden ze er moeilijk over en ik werd niet eens gedwongen mijn naam te veranderen, de GM deed dat. Maakte er Anexia van (sure)
Nu heb ik op basis van deze gegevns over mezelf ;
Me;
hunter, female, a bit of an attitude (but thats normal for an elf), loner, introvert, rumour of my mother getting laid by a dwarf, brother who is a bit strange (small, fat, haisty and ugly and the brains of a dead parrot) Anyway, my father left my mother, she (tried) to raise me.
Not married, no boy-friend (don't know why) and a self-proclaimed virgin. Love the sun, but normally wearing black cloth.

De volgende naam uitgekozen;
Rodwen Naugmeldis
Rodwen = high, noble maiden
Naugmeldis = dwarven-friend.

Lijkt me wel wat, toch wel even wennen

Is er misschien iemand die voor mij een guestkey heeft? Wil het spel (tegen beter weten in) toch wel proberen.
Nu maar hopen dat als ik een key vind ik het spel niet _te_ leuk ga vinden :D

(email adres: boytje at gmail)

Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?

Reg. datum: 27 september 2006

quote:
Thorgrem schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?
Je moet gewoon kopen wat je kan zodra je kan, heb ik altijd gedaan.

Xdoos Gamertag: Postius

ik bulkte eerst van het geld kon alles kopen wat ik wilde (op de 2g auction items na dan, dat werd te gortig) maarja nu heb ik mn paardje, en heb ik nog maar 2g over. In princiepe spaarde ik het geld ook voor een paard, en nu ik hem heb weet ik niet wat ik verder moet doen.

quote:
Legolas_1973 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:25:
[...]

laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50¤ zomaar uitgeven is een grote stap.

@schrnz als je wilt kan je de client downloaden dan heb ik wel een friendscode (kan je 7 dagen spelen) voor je. echter alleen als je hem ook echt gaat gebruiken. msg me maar als je dat wilt ik kom hier dagelijks ;)

oeh mn minstrel is level 35 en ook ik heb nu een paard 8) ben er erg blij mee :D
Vorige delen doorlezen en je hebt beeldmateriaal, handige en irriterende dingetjes in het spel. Verder is gameplay en UI erg persoonlijk en dus zal je het inderdaad zelf uit moeten proberen.

Ik heb een account die ik niet gebruik (ik heb lifetime account, wat een andere is), dus als je wil kan je mijn oude even proberen tot half Juli. (edit: tot 27/07/07) Het spel dus even snel downloaden en laat je email maar achter, dan stuur ik je de login naam en het wachtwoord. Je character zal ook starten met een speciale cloak, die voor een beginner goede stats heeft. Of je neemt de buddy van legolas.

Dekar1 wijzigde dit bericht 19-06-2007 01:20 (3%)

quote:
Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:15:
ik bulkte eerst van het geld kon alles kopen wat ik wilde (op de 2g auction items na dan, dat werd te gortig) maarja nu heb ik mn paardje, en heb ik nog maar 2g over. In princiepe spaarde ik het geld ook voor een paard, en nu ik hem heb weet ik niet wat ik verder moet doen.
Doneer het naar het "Help Rhyaehar (ik dus) de wereld door" fonds, mits je op Snowbourn zit :)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Gisteren avond echt 5 keer Our Greatest Find geprobeerd met een aantal in een fellowship. Ging allemaal heel vaag, eerst hadden er 3 de quest klaar opeens kregen de andere 2 ook een quest update dat ze hem klaar hadden maar bij mij gebeurde er niks |:(
Laatste poging nam ik de statue mee maar ging de hele groep dood ZO frustrerend :(

PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !

Ja, ik heb dit ook. Gebeurd me 1x in de zoveel uur, niet fijn als je in een fellowship quest zit.

Heb afgelopen dagen een paar keer Thief-takers bane gedaan en gefaild :(
quote:
dragonspirit schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:03:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de game sort of vastloopt...tis niet altijd een echte crash, maar toch.

Het begint met dat het scherm even vast slaat...ik kan helemaal niets op dat moment...vervolgens komt de beweging terug, maar is mijn beeld compleet veranderd. Ik druk dan op CTRL ALT DEL om terug te gaan naar de desktop en dat werkt. Vervolgens duik ik weer terug het spel in, en kan ik weer even verder.

Ik snap er helemaal niets van waar dit vandaan komt. Ik had het eerder helemaal niet en het is dus recent begonnen. Het wordt alleen steeds erger. Ik dacht eerst al aan mijn videokaart, maar die is hardstikke nieuw en het gebeurt ook echt alleen maar bij Lord of the Rings Online...

Iemand die dit bekend voorkomt en een oplossing voor mij heeft? Ik vind het namelijk erg jammer dat ik hierdoor niet lekker kan spelen.

Shuttle st20g5

quote:
Knowuse schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:26:
Ja, ik heb dit ook. Gebeurd me 1x in de zoveel uur, niet fijn als je in een fellowship quest zit.

Heb afgelopen dagen een paar keer Thief-takers bane gedaan en gefaild :(

[...]
Nu nog uitvogelen waar dit dan aan ligt...soms is het slechts 5 minuten en dan is het alweer zover...soms continue...en zo weer een hele dag niet...

Reg. datum: 13 februari 2006

quote:
Thorgrem schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik heb er ook last van! De skills zijn ontzettend duur, ongeloofelijk. Ik ben nu level 21, en ik train in Lone-Lands. Als je bij de Forsaken Inn staat, loop dat weggetje mee. Dan kom je vanzelf bij een ander stadje. En daar zijn ook weer heleboel questen. Succes ermee!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws