Reg. datum: 26 april 2006
Is de client ook online te downloaden of te kopen?quote:
PSNid : AFCA1900
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Is de client ook online te downloaden of te kopen?quote:schrnz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:45:
Heb dit topic een paar keer bekeken en ik moet zeggen dat het mij een interessante game lijkt.
Ben gisteren definitief gestopt met WoW en weet niet of dit een goede nieuwe uitdaging is..
Age of Conan heeft ook mijn interesse gewekt dus die zou het eventueel nog kunnen worden.
Zitten hier ex-wow spelers die LOTR spelen ,zo ja hoelang al en hoe bevalt het.
Nee je kan hem momenteel alleen in de winkel kopenquote:schrnz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:47:
Nog maar een keer dan![]()
[...]
Is de client ook online te downloaden of te kopen?
1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves
dit is de reden waarom ik OCC heb uitgeschakeldquote:Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:
Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.
Bulls wijzigde dit bericht 18-06-2007 02:31 (24%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Bulls wijzigde dit bericht 18-06-2007 12:43 (3%)
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
quote:Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 01:07:
Dit is geen wow topic, aub hierover niet praten vanwege discussies die hierdoor opgewekt worden. Dat zal waarschijnlijk gebeuren zodra je hierop reageert, dus doe dat liever niet.
Er zitten in de game veel ex-wowers, dus als je ingame zit kan je het vragen over de /ooc chat.
Is het verder mensen opgevallen dat je soms niet in een instance kan komen als je deze al hebt gedaan, terwijl je iemand hiermee wil helpen? vrij irritant, het werkt ook niet via een reflecting pool.
botoo wijzigde dit bericht 18-06-2007 14:18 (31%)
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Xdoos Gamertag: Postius
Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.quote:schrnz schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:28:
[...]
Ik vraag enkel naar ervaringen met dit spel, zie je mij ergens over WoW praten?
En hoe moet ik ingame gaan als ik het spel niet eens heb
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50¤ zomaar uitgeven is een grote stap.quote:Dekar1 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 16:37:
[...]
Ervaringen: iedereen vind het spel leuk. Lees reviews ter vergelijking met andere spellen.
Het spel kopen helpt meestal wel om online te komen.
Legolas_1973 wijzigde dit bericht 18-06-2007 17:34 (23%)
Je moet gewoon kopen wat je kan zodra je kan, heb ik altijd gedaan.quote:Thorgrem schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?
Xdoos Gamertag: Postius
Vorige delen doorlezen en je hebt beeldmateriaal, handige en irriterende dingetjes in het spel. Verder is gameplay en UI erg persoonlijk en dus zal je het inderdaad zelf uit moeten proberen.quote:Legolas_1973 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:25:
[...]
laatste wat ik wil is geruzie dan wel flames maar ik vind dat hij een terechte vraag stelt. hij weet niet wat hij precies kan verwachten en komt daarom hier. logische stap, 50¤ zomaar uitgeven is een grote stap.
@schrnz als je wilt kan je de client downloaden dan heb ik wel een friendscode (kan je 7 dagen spelen) voor je. echter alleen als je hem ook echt gaat gebruiken. msg me maar als je dat wilt ik kom hier dagelijks
oeh mn minstrel is level 35 en ook ik heb nu een paardben er erg blij mee
Dekar1 wijzigde dit bericht 19-06-2007 01:20 (3%)
Doneer het naar het "Help Rhyaehar (ik dus) de wereld door" fonds, mits je op Snowbourn zitquote:Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:15:
ik bulkte eerst van het geld kon alles kopen wat ik wilde (op de 2g auction items na dan, dat werd te gortig) maarja nu heb ik mn paardje, en heb ik nog maar 2g over. In princiepe spaarde ik het geld ook voor een paard, en nu ik hem heb weet ik niet wat ik verder moet doen.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
quote:dragonspirit schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:03:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat de game sort of vastloopt...tis niet altijd een echte crash, maar toch.
Het begint met dat het scherm even vast slaat...ik kan helemaal niets op dat moment...vervolgens komt de beweging terug, maar is mijn beeld compleet veranderd. Ik druk dan op CTRL ALT DEL om terug te gaan naar de desktop en dat werkt. Vervolgens duik ik weer terug het spel in, en kan ik weer even verder.
Ik snap er helemaal niets van waar dit vandaan komt. Ik had het eerder helemaal niet en het is dus recent begonnen. Het wordt alleen steeds erger. Ik dacht eerst al aan mijn videokaart, maar die is hardstikke nieuw en het gebeurt ook echt alleen maar bij Lord of the Rings Online...
Iemand die dit bekend voorkomt en een oplossing voor mij heeft? Ik vind het namelijk erg jammer dat ik hierdoor niet lekker kan spelen.
Shuttle st20g5
Nu nog uitvogelen waar dit dan aan ligt...soms is het slechts 5 minuten en dan is het alweer zover...soms continue...en zo weer een hele dag niet...quote:Knowuse schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:26:
Ja, ik heb dit ook. Gebeurd me 1x in de zoveel uur, niet fijn als je in een fellowship quest zit.
Heb afgelopen dagen een paar keer Thief-takers bane gedaan en gefaild
[...]
Ik heb er ook last van! De skills zijn ontzettend duur, ongeloofelijk. Ik ben nu level 21, en ik train in Lone-Lands. Als je bij de Forsaken Inn staat, loop dat weggetje mee. Dan kom je vanzelf bij een ander stadje. En daar zijn ook weer heleboel questen. Succes ermee!quote:Thorgrem schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:02:
Ik ben inmiddels lvl 20 en man o man wat is het trainen duur! Hebben jullie daar ook zo'n last van? En ik koop vrijwel niets tussendoor en nog kan ik niet alle training kopen in 1 keer.
Wat is eigenlijk een goed gebied voor lvl 20? Ik heb net van lvl 18 tot 20 in de North-Downs rondgelopen en ben van plan nu weer even verder te gaan in de Lone-Lands. Goed idee?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea