Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 27 september 2006

quote:
botoo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:12:
Wapens maken is DUUR!!! Ik heb uitgerekend wat het kost om een simpele 8.3 dps Steel Axe (v.a. lvl 16) met een waarde van 2 silver 24 copper te maken. Niets bijzonders dus, sterker nog, tegen de tijd dat je dat kunt maken heb je veel betere wapens gevonden:

nodig:
- 2 low-grade steel ignots
- 2 steel blade
- Dusky Lynx Claw

Klinkt redelijk, maar om één steel blade te maken heb je 2 low-grade steel ignots plus 1 blackened barghes ear nodig. Om één low-grade steel ignot te maken heb je 2 barrow-iron ignots plus 1 coal nodig. En om één borrow-iron ignot te maken heb je 2 barrow-iron ore nodig.

Is het nog te volgen?

Totaal ben je kwijt:
24 barrow-iron ore
6 coal
1 dusky lynx claw
2 blackenend barghest ear

En dat alles om een Axe te maken die je niet gaat gebruiken en die ook niets opbrengt op de AH. 8)7

Het is dus zaak om je ores goed op te sparen (tot bijna 50 in één pocket, dan om te zetten in B.I. ignots (ook weer opsparen tot veel in één pocket), en pas daarna die weer om te zetten in L.G.Steel ignots. Als je niet oppast heb je een tas vol met halffabrikaten en dat gaat te veel ten koste van je andere opslag. Zo nu en dan in de vault storten is ook een goed idee, maar helaas zijn er niet zoveel vaults te vinden zodat je vaak (te?) ver moet reizen.

Mochten er Eldar spelers zijn die zich geroepen voelen om mijn hardwerkende dwarf te steunen met bovengenoemde ore's of ignots dan mag 'ie dat in-game mailen naar Azteque, ik betaal iig de waarde per kerende post die je anders bij een NPC zou krijgen.

Als er iemand een genuine 'built by Azteque' Axe, Sword, Dagger, etc. willen dan mag je je wensen ook in-game mailen.
Niet dat ze zoveel waard zijn, maar ze zullen iig zeer zeldzaam zijn :P
Ik heb nog een paar barrow iron ore nodig om master te worden in dat level. Daarna mag je alles van me hebben. Ook rich iron waar ik momenteel 150+ ingots bij me draag(Jaaaaa mijn captain is een echte oss xD)

Xdoos Gamertag: Postius

Reg. datum: 22 oktober 2005

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:41:
Volgens mij ben ik de enige GoTter op EverNight he? Ik ben er tenminste naar mijn weten nog niet echt meer tegengekomen...

Niet dat het me veel uitmaakt hoor, of ik speel met iemand van hier of ergens anders vandaan, maar het kan wel lollig zijn. Kun je achteraf je ervaringen nog eens hier delen ook. :D
Nee hoor, je bent niet de enige ^^

Ik speel ook op Evernight in de ks From Dutch Till Dawn. Zitten redelijk veel nederlanders/belgen in. Volgens mij grootste benelux KS op de server ^^

Acties: [view]

Door: botoo Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young

quote:
Jun 15th 2007, 22:45 | Emergency Maintenance 16/06/07 06:00 (GMT+1)

We will be bringing down the servers to implement a hot fix for the recent server stability issues. The servers will be down from 06:00 (GMT+1) to 10:00(GMT+1). We apologise for any inconvenience this may cause and thank you for your patience during this time.
server status all down atm :'(
quote:
Postius schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 21:02:
Ik heb nog een paar barrow iron ore nodig om master te worden in dat level. Daarna mag je alles van me hebben. Ook rich iron waar ik momenteel 150+ ingots bij me draag(Jaaaaa mijn captain is een echte oss xD)
Top :) :Y)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Baby, Vissie, Gamepie

Jip, was ook net vroeg opgestaan om een lange dag te kunnen spelen. Grrrr |:(

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

too old to die young

404 tijdens update programs, servers zijn wel allemaal weer up.

http://tweakers.net/ext/f/eb88e369ffab9572d2305e8ce75155a2/full.gif

[edit]
Lijkt server overbelasting te zijn want connect gaat ook moeizaam.

botoo wijzigde dit bericht 16-06-2007 10:46 (20%)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .

quote:
botoo schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:12:
Wapens maken is DUUR!!! Ik heb uitgerekend wat het kost om een simpele 8.3 dps Steel Axe (v.a. lvl 16) met een waarde van 2 silver 24 copper te maken. Niets bijzonders dus, sterker nog, tegen de tijd dat je dat kunt maken heb je veel betere wapens gevonden:

nodig:
- 2 low-grade steel ignots
- 2 steel blade
- Dusky Lynx Claw

Klinkt redelijk, maar om één steel blade te maken heb je 2 low-grade steel ignots plus 1 blackened barghes ear nodig. Om één low-grade steel ignot te maken heb je 2 barrow-iron ignots plus 1 coal nodig.....
Die extra onderdelen (zoals dusky lynx claw) heb je alleen maar nodig als je een hogere critical chance wilt in je crafting. Dus als je ears gebruikt tijdens 't maken van die steel blades, heb je +40% critical chance (ik geloof dat de crit hier 2 of 3 blades geeft).
De lynx claw in je main recipe zal je, bij een crit, de verbeterde uitvoering geven van 't wapen dat je aan't craften bent.

quote:
botoo schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:42:
404 tijdens update programs, servers zijn wel allemaal weer up.
[afbeelding]
Zoals altijd, je kan pas updaten als alles in orde is.

too old to die young

Die extra onderdelen vinden is wle een leuke extra uitdaging, maar de gewone zut is imho wat aan de dure (erg veel werk) kant voor het resultaat wat je er mee bereikt.

Baby, Vissie, Gamepie

Och die 404 boodschap heb ik al de hele ochtend.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

quote:
botoo schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:48:
Die extra onderdelen vinden is wle een leuke extra uitdaging, maar de gewone zut is imho wat aan de dure (erg veel werk) kant voor het resultaat wat je er mee bereikt.
Voor wat ik met m'n weaponsmith al gedaan heb, kijk ik wat een greatsword nodig heeft (tot nu toe 't meest zuinige wapen om te maken waar je dan toch nog wat silver voor terugkrijgt van npc). M'n pre-mastery vul ik dan noet components voor die greatswords en de mastery vul ik met 't maken van die greatsword (en eventueel aanvullingen van components natuurlijk).
Maar ja, elke tier wordt 't duurder en meer werk :)
De mastery wapens zijn doorgaans wel de moeite.

ik heb een probleem met lotro als hij wilt updaten.
ik heb niet de 404 fout maar iets anders.
voordat ik lotro had gekocht had ik bij fileplanet de client gedwonload en geinstalleerd en toen weer verwijder.
2 dagen daarna heb ik de originele lotro in de winkel gekocht en geinstalleerd patch gedownload op update geklikt locatie van de patch ging allemaal goed.
toen opende ik lotro weer drukte op continue en toen kreeg ik steeds connect retry moet ik 1 uur wachten en daarna weer 1 uur kan iemand mij helpen

de client die ik van fileplanet had was niet de europese.
maar het gekke is dat ik met die fileplanet client eerst wel kan opdaten en toen kon dat ook opeens niet meer met de europese verise is nog helemaal geen connect gelukt.
ik ga nu kijken of hij het wel op de andere computer doet

quote:
botoo schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:48:
Op de officiele forums kan je wel zien waar alles dropped. Maar je moet proberen die Single Use Recipes te Critten dan krijg je de masterlijke items!

op de andere computer doet hij het wel

kan iemand mij voor een acceptabele prijs helpen aan veel medium hides? geloof dat ik er iets van 100 moet hebben. heb tailing quest gekregen en nu kan ik dus journeyman masteren maar ja ik zit in gebieden waar je geen medium hides meer vind. kan ik wel terug gaan naar een ander gebied maar ja dan moet ik daar eindeloos rond hobbelen en monsters slayen aangezien ik minstrel ben en niet echt combat gericht is dat best lastig.

de onderdelen die ik uit de hides krijg mag je ook hebben als je dat wilt. gaat mij puur om het uppen... zelfde geldt trouwens voor sturdy hides en prescaline

vandaag zo goed als lonelands afgerond, in de agamaur instance een bug met die muts die je moet redden (naam ff kwijt) maar die is dus nogal buggy. ticket aangemaakt omdat ze stil bleef staan vlak voordat we klaar waren :(

bekend probleem maar geen oplossing we moeten het nog maar eens proberen en hopen dat de bug niet optreedt nou lekker dan :( ik wil die reward die is echt tof!

je kan me in game mailen op Ellendras ;)

weten jullie waar in chetwood je de blackwood lockbox vind?

Na een bericht van een GM dat mijn naam (Armani) niet mocht, omdat het een trademark is. Ze veranderden mijn naam zonder pardon naar Ryndyn. Zomg wat een gay naampje.
Na 5 tickets en 2 dagen heb ik mijn oorspronkelijke character zijn naam weer terug:
http://img520.imageshack.us/img520/313/untitled2qe5.jpg
Wat een opluchting.

Verder, De nederlandse Kinship "Variags of Khand" is lekker vol op aan het recruiten. We hebben al een grootschalig aantal members en een groot deel speelt zeer actief. Verder hebben we een Teamspeak server die 24/7 draait. Wat altijd handig maar vooral gezellig is. Ook is er meestal volop support met quests, wanneer niemand het te druk heeft.
Wil je een invite? IM dan even naar Dekar, Iolas (1e letter hoofdletter i), Ariya of als je een member ziet lopen vraag of er een officer online is.
Je kan natuurlijk even hier je naam ook achterlaten.
quote:
Legolas_1973 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 03:16:
kan iemand mij voor een acceptabele prijs helpen aan veel medium hides? geloof dat ik er iets van 100 moet hebben. heb tailing quest gekregen en nu kan ik dus journeyman masteren maar ja ik zit in gebieden waar je geen medium hides meer vind. kan ik wel terug gaan naar een ander gebied maar ja dan moet ik daar eindeloos rond hobbelen en monsters slayen aangezien ik minstrel ben en niet echt combat gericht is dat best lastig.

Ik zit voor jou op de verkeerde server (zit op die RP-server)
Mocht je daar komen, mail me (Anexia), dan kan ik je wel helpen.
Ik oogst er momenteel heel veel (100 op een avond is makkelijk)

quote:
Legolas_1973 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 03:16:

de onderdelen die ik uit de hides krijg mag je ook hebben als je dat wilt. gaat mij puur om het uppen... zelfde geldt trouwens voor sturdy hides en prescaline

vandaag zo goed als lonelands afgerond, in de agamaur instance een bug met die muts die je moet redden (naam ff kwijt) maar die is dus nogal buggy. ticket aangemaakt omdat ze stil bleef staan vlak voordat we klaar waren :(

bekend probleem maar geen oplossing we moeten het nog maar eens proberen en hopen dat de bug niet optreedt nou lekker dan :( ik wil die reward die is echt tof!

Ohjeej! Mijn favoriete minstrel in nood! Hier komt de Kapitein!:+ Nee maar ik kan je wel ff een half uur helpen farmen. of 45 min dan heb je er zo over de honderd. Verder Heb ik zelf nog wel wat medium hides over(stuk of 50) geloof ik ben zelf net geleveld in Tailor :p.

Btw als iemand op ELdar Barrow-Iron ore heeft....ANders moet ik dat ook van die newbies in de barrows down gaan jatten vind ik ook zoiets :+

quote:
Postius schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:19:
[...]

Ohjeej! Mijn favoriete minstrel in nood! Hier komt de Kapitein!:+ Nee maar ik kan je wel ff een half uur helpen farmen. of 45 min dan heb je er zo over de honderd. Verder Heb ik zelf nog wel wat medium hides over(stuk of 50) geloof ik ben zelf net geleveld in Tailor :p.

Btw als iemand op ELdar Barrow-Iron ore heeft....ANders moet ik dat ook van die newbies in de barrows down gaan jatten vind ik ook zoiets :+
favoriete nog wel :$ en jij mijn favoriete captain mail in LOTRO al gecheckt ? ;)

Heb ik dankzij bovenstaande eindelijk genoeg goud om een paart te kopen. Ben ik bezig met die quest schijnt er een nieuwe "dismount" Bug te zijn fijn...

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

hmzz net weer gespeelt sinds donderdag... ff game en alles geupdate, maar nu zijn alle active crafting-quests weg uit mijn questlog :S moet nog gaan kijken of ik ze weer opnieuw kan starten... anderen hier ook last van gehad?

euh...ja

snowbourn gecrasht? Lekkere timing had net na 2 uur zoeken een fellowship bij elkaar voor b4..

quote:
Rfce schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:07:
hmzz net weer gespeelt sinds donderdag... ff game en alles geupdate, maar nu zijn alle active crafting-quests weg uit mijn questlog :S moet nog gaan kijken of ik ze weer opnieuw kan starten... anderen hier ook last van gehad?
Crafting quests zuigen toch alleen die voor je level upgrade zijn belangerijk. De rest moet je abandonnen kost je veel meer dan je krijgt.

quote:
Postius schreef op zondag 17 juni 2007 @ 18:56:
[...]

Crafting quests zuigen toch alleen die voor je level upgrade zijn belangerijk. De rest moet je abandonnen kost je veel meer dan je krijgt.
onzin, als je lowlvl bent en je pakt een paar rode/paarse crafting quest en je complete deze. Dan ben je meteen 2/3 levels hoger.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws