Reg. datum: 27 september 2006
Xdoos Gamertag: Postius
Forum » Spielerij » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicXdoos Gamertag: Postius
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Je zwom in je uppie bedoel je?quote:maartend schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:30:
Ik ben even in Evendim geweest (je kunt er vanuit brandywoods door de rivier naar toe zwemmen), maar ik kwam een krb tegen en die was al level 30. Sta je in je uppie als level 20 hunter. Niet plezierig.
Weer hard teruggezwommen
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Ze moeten het nog lerenquote:dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:38:
[...]
...ze hadden een lore-master, maar die vergat dat ie power naar mij kon sturen zodat ik 2x zonder power kwam te zitten, en begon er ook nog een te klagen dat ik een fellowship combo voor blauw ging, terwijl de rest voor rood ging..sorry dude...i just need the damn power if you guys want me to heal you...
Shuttle st20g5
Ik ben echt aan land gegaan daar.quote:
Ik was ook de laatste..quote:Knowuse schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:14:
[...]
Ze moeten het nog leren
Maar als je dan blauw neemt doe dat dan als laatste, dan krijg je Hew the stone. Een berg damage, power en je krijg een noble spirit voor 1 minuut.
Dat overzichtkaartje van conjuctions is trouwens niet compleet, ik mis bijvoorbeeld March of Ents (GRRRRB). Een erg goede Fellowship Manoeuvre (nieuwe naam voor conjuction) geeft damage, heal , power en een noble spirit voor 1 minuut.
Voor uitgebreidere beschrijving check: lotro-wiki.com
Er zijn heel veel mongeualen, ik neem meestal de leader positie aan. Vaak omdat ik simpel weg het meeste weet van de quest en omdat de rest niks staat te doen. Maar sinds level 30 heb ik een policy dat als je een echte retard bent en je het niet eens probeerd goed te doen(goedwillende newbies vind ik oke, fuckin noob champs en lore masters niet) dan wordt ie gewoon keihard gekickt. Ik heb zo'n hekel aan slechte groepen. Soms hebben mensen het niet helemaal door wat hun rol is en dan wijs ik ze meestal even daarop of geef advies. Veel mensen volgen het wel meestal :D(Hey ben ook een Captain;) )quote:dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:21:
[...]
Ik was ook de laatste..maar ze hadden blijkbaar perse allemaal rood gewild...
Niet dat ik beweer alles te weten, verre van...maar ik was het laagste level van de hele groep...en dat gevoel kreeg ik er nu ook weer niet bij toen we bezig waren...hoe sommige mensen toch aan zo'n hoog level komen..
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!
Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.
Geen enkel probleem mee gehad.quote:Takje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:26:
Er schijnen problemen te zijn met de gedownloade patch installeren als LOTRO niet op c: is gekopieerd. Iemand daar ook daadwerkelijk last van? Of is dat alleen bij beta client?
dragonspirit wijzigde dit bericht 15-06-2007 16:38 (7%)
Klopt, en jij?quote:Jorgasme schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:33:
Maartend, jij speelt op EN RP Laurelin toch, als ik je naam weet voeg ik je toe. Er ken slechts 1 nederlander op de server namelijk
Nergens last van en bij mij staat hij op I:quote:Takje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:26:
Er schijnen problemen te zijn met de gedownloade patch installeren als LOTRO niet op c: is gekopieerd. Iemand daar ook daadwerkelijk last van? Of is dat alleen bij beta client?
Aspenráen, level 34 hunter femalequote:maartend schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:58:
[...]
Klopt, en jij?
Momenteel Anexia
Slaat nergens op, maar ik had een andere naam (die ik al jaren in GW gebruik, zonder problemen en ook tijdens de Beta, maar binnen 1 week na de launch kreek ik een GM op mijn dak en werd mijn naam veranderd.
Zoek dus nu nog steeds een mooie elvennaam, maarja da's lastig
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Ja, ik ken die tooltjes (makkelijk voor DnD) maar voor zoiets als dit spel of een ander spel waar je diep in gaat wil ik een naam die bij mij hoort. Die had ik en die is ingetrokken.quote:Jorgasme schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:55:
[...]
Aspenráen, level 34 hunter female
Als je met Google naar elvish name zoekt dan kom je op je een generator voor elvennamen, vul daar bijvoorbeeld je naam in, of die van je vriendin, of van je held ( chuck norris) en dan zet ie om naar een elven naam. Aardig tooltje.
Ik ben vandaag niet meer online denk ik...dus kan ik kan je niet toevoegen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.