Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Lord of the Rings Online Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 27 september 2006

Ik vind de patch erg geslaagd had ook helemaal geen problemen. Je download de patch, opent die vanuit de loader en dan continu je. Opzich wel te doen :p.

Evendim is best lachen. Eindelijk wat te solo'en op lvl 36 die riddles zijn leuk vooral die van de lore master. Jammer dat er zo verschrikkelijk veel mongeaulen zijn die het niet snappen.

Xdoos Gamertag: Postius

Certified nutcase

Ik had zelf ook geen moeite met de patch. Woensdag gedownload en geinstalleerd, donderdagavond gewoon op continue geklikt en de patch werd meteen toegepast. Veel kleine handige wijzigingen, zoals veel duidelijker welke skill je gebruikt hebt en gaat gebruiken, veel overzichtelijkere inventory en nog een paar dingen...ik ben wel tevreden moet ik zeggen. Ben nog helemaal niet in Evendim geweest, ook nog helemaal niet het juiste level daarvoor, maar dat interesseert me nog niet...komt wel...ik neem er lekker de tijd voor.

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 06 augustus 2002

Ik ben even in Evendim geweest (je kunt er vanuit brandywoods door de rivier naar toe zwemmen), maar ik kwam een krb tegen en die was al level 30. Sta je in je uppie als level 20 hunter. Niet plezierig.
Weer hard teruggezwommen

Certified nutcase

quote:
maartend schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:30:
Ik ben even in Evendim geweest (je kunt er vanuit brandywoods door de rivier naar toe zwemmen), maar ik kwam een krb tegen en die was al level 30. Sta je in je uppie als level 20 hunter. Niet plezierig.
Weer hard teruggezwommen
Je zwom in je uppie bedoel je? ;)

Ik was gisteren zo vriendelijk om mijn minstrel even als healer van een party uit te lenen aan mensen die Book 2 Chapter 8 gingen doen...ik had de hele quest niet, maar goed...maakt niet uit (ik was nog maar bij chapter 3) Dat was wel effetjes zwaar kan ik je vertellen...ik was me suf aan het healen...ze hadden een tank, maar die was er niet zo heel goed in...zodat een van de fellowship leden zo wijs was om te roepen naar me dat ik sneller moest healen...uh...hallo...ik kan niet sneller healen..skills nemen tijd in beslag...ze hadden een lore-master, maar die vergat dat ie power naar mij kon sturen zodat ik 2x zonder power kwam te zitten, en begon er ook nog een te klagen dat ik een fellowship combo voor blauw ging, terwijl de rest voor rood ging..sorry dude...i just need the damn power if you guys want me to heal you...

Uiteindelijk wel helemaal goed gegaan, er ging er wel een het hoekje om...letterlijk en figuurlijk...die ging achter een muur, buiten mijn bereik, staan vechten...tsja kerel...dan kan ik je dus niet meer op tijd healen...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Alle werelden liggen er uit.

Reg. datum: 06 oktober 2005

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:38:
[...]

...ze hadden een lore-master, maar die vergat dat ie power naar mij kon sturen zodat ik 2x zonder power kwam te zitten, en begon er ook nog een te klagen dat ik een fellowship combo voor blauw ging, terwijl de rest voor rood ging..sorry dude...i just need the damn power if you guys want me to heal you...
Ze moeten het nog leren :)

Maar als je dan blauw neemt doe dat dan als laatste, dan krijg je Hew the stone. Een berg damage, power en je krijg een noble spirit voor 1 minuut.

Dat overzichtkaartje van conjuctions is trouwens niet compleet, ik mis bijvoorbeeld March of Ents (GRRRRB). Een erg goede Fellowship Manoeuvre (nieuwe naam voor conjuction) geeft damage, heal , power en een noble spirit voor 1 minuut.
Voor uitgebreidere beschrijving check: lotro-wiki.com

Shuttle st20g5

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:38:
[...]

Je zwom in je uppie bedoel je? ;)
Ik ben echt aan land gegaan daar.
Wacht nog een paar levels

15/06/07 – Emergency Maintenance at 10.00 (GMT+1)

Lord of The Rings Online is due to undergo emergency maintenance at 10.00 (GMT+1) today, 15th June 2007.

The servers will be down from approximately 10.00 – 10.30, and then brought back up at 10.30 (GMT +1). Background maintenance will carry on until 12.00 (GMT +1), some players maybe affected.

We apologise for any inconvenience this may cause and will work to have the servers back online as quickly as possible.

Nu dus

Certified nutcase

quote:
Knowuse schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Ze moeten het nog leren :)

Maar als je dan blauw neemt doe dat dan als laatste, dan krijg je Hew the stone. Een berg damage, power en je krijg een noble spirit voor 1 minuut.

Dat overzichtkaartje van conjuctions is trouwens niet compleet, ik mis bijvoorbeeld March of Ents (GRRRRB). Een erg goede Fellowship Manoeuvre (nieuwe naam voor conjuction) geeft damage, heal , power en een noble spirit voor 1 minuut.
Voor uitgebreidere beschrijving check: lotro-wiki.com
Ik was ook de laatste.. ;) maar ze hadden blijkbaar perse allemaal rood gewild...

Niet dat ik beweer alles te weten, verre van...maar ik was het laagste level van de hele groep...en dat gevoel kreeg ik er nu ook weer niet bij toen we bezig waren...hoe sommige mensen toch aan zo'n hoog level komen.. :P

Servers werken weer.
Er lijkt een memory leak te zijn verdwenen. Had gisteren last van conitinue lezen/schrijven van mijn HD, vooral als ik langer speelde.
Is nu weg.

quote:
dragonspirit schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:21:
[...]

Ik was ook de laatste.. ;) maar ze hadden blijkbaar perse allemaal rood gewild...

Niet dat ik beweer alles te weten, verre van...maar ik was het laagste level van de hele groep...en dat gevoel kreeg ik er nu ook weer niet bij toen we bezig waren...hoe sommige mensen toch aan zo'n hoog level komen.. :P
Er zijn heel veel mongeualen, ik neem meestal de leader positie aan. Vaak omdat ik simpel weg het meeste weet van de quest en omdat de rest niks staat te doen. Maar sinds level 30 heb ik een policy dat als je een echte retard bent en je het niet eens probeerd goed te doen(goedwillende newbies vind ik oke, fuckin noob champs en lore masters niet) dan wordt ie gewoon keihard gekickt. Ik heb zo'n hekel aan slechte groepen. Soms hebben mensen het niet helemaal door wat hun rol is en dan wijs ik ze meestal even daarop of geef advies. Veel mensen volgen het wel meestal :D(Hey ben ook een Captain;) )

Certified nutcase

Als Minstrel word ik gewoon snel gevraagd en ik strijk al snel de hand over mijn hart en ga wel mee. Soms is dat iets wat me duur (repairkosten) te staan komt... Ik bedoel het is van de zotte als ze toelaten dat de agro bij mij terecht komt...zeker als er 2 of meer tanks in de groep rondhobbelen...mijn personage is nog maar level 25..en ik ben echt geen wereldspeler ofzo, maar dat concept is me wel duidelijk...en dat als ik met 800 power iedereen moet healen ik af en toe wat extra power kan gebruiken, lijkt me ook wel logisch...ach ja...ik klaag niet hoor..vind het spel veel te leuk om te lopen klagen.. ;)

Ik loop ook wel graag met anderen me.
Ben een hunter level 20 en krijg regelmatig een uitnodiging als ze me even solo zien sopelen (zo makkelijk, trap leggen, focus vol, archer aanpakken en het andere beest in de trap laten lopen) en schieten maar.
Maar dan krijg je een uitnodiging en dan heb je toch dombo's

Ik moet ook niet echt iemand in mijn buurt hebben, maar dan gaan ze (terwijl de eleite nog rondloopt en ik eerst aangaf dat we zijn handlangers/minions moeten hebben) rustig looten en dan wordt ik toch voor mijn dadels geschopt. Dan ga je dood en dan vinden ze het gek als je uit zo'n FS stapt.
Ik ben een beginnen, maar speel al jaren DnD met een vriendclub, dus weet wel hoe je eea moet aanpakken. Maar ja, je kunt soms zeggen wat je wilt, er wordt niet geluisterd, men ramt maar gewoon.
Maar aan de andere kant; heb al een paar maal met een hobbit wa quests gedaan; dat gaat goed!!!!
Ik op afstand, hij stiekem dichtbij en rammen maar. Hele leuke combinatie

WoWEVELotRO
Reg. datum: 02 maart 2006

Mja, tanks horen te doen waarvoor ze in het spel zitten: tanken. Al heb ik meermaals champs mee die ook denken dat ze (kunnen) tanken, of een overenthousiaste hunter die het aggro'en behoorlijk lastig maakt. Champs kunnen je tankactiviteiten gruwelijk hard om zeep helpen, bijzonder moeilijk om dan als guard aggro te trekken en te houden.

Eigenlijk zou er altijd een champ backup moeten zijn, een champ die de minstrel nauwlettend in het oog houdt. Wordt die laatste aangevallen door een mob, meteen de champ erop om licht te aggro/tanken.

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

Maartend, jij speelt op EN RP Laurelin toch, als ik je naam weet voeg ik je toe. Er ken slechts 1 nederlander op de server namelijk

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

Certified nutcase

Volgens mij ben ik de enige GoTter op EverNight he? Ik ben er tenminste naar mijn weten nog niet echt meer tegengekomen...

Niet dat het me veel uitmaakt hoor, of ik speel met iemand van hier of ergens anders vandaan, maar het kan wel lollig zijn. Kun je achteraf je ervaringen nog eens hier delen ook. :D

Tja ik heb gewoon een Modje gerecuriteerd in mijn kinship xD Ha sindien extra rechten op het forum! :+

Gister trouwens ook nog ff hardcore gepvpd xD Pvpen blijft leuk:) het is zeer aardig gedaan alleen jammer dat ik een spin heb gekozen :(. Ik was gister in een groep van 35 monsters wel de enige spin. En ik was de enige die kon snaren(dan sta je aan de grond genageld voor 30 seconden). Helaas hadden de freeps nogal snel door dat ik de hele tijd achterom ging met een groepje wargs om hun healers te pakken. Op een gegeven moment als ik een stap buiten onze groep zetten had ik standaard 3 hunters op mijn dak die ook echt gericht op mij gingen....Het voelde wel goed gevreesd te worden xD Alleen jammer dat ze er zo duf uitzien. DIe reavers op rank 3 zien er echt gaaf uit evenals die uruks.

Acties: [view]

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

Wapens maken is DUUR!!! Ik heb uitgerekend wat het kost om een simpele 8.3 dps Steel Axe (v.a. lvl 16) met een waarde van 2 silver 24 copper te maken. Niets bijzonders dus, sterker nog, tegen de tijd dat je dat kunt maken heb je veel betere wapens gevonden:

nodig:
- 2 low-grade steel ignots
- 2 steel blade
- Dusky Lynx Claw

Klinkt redelijk, maar om één steel blade te maken heb je 2 low-grade steel ignots plus 1 blackened barghes ear nodig. Om één low-grade steel ignot te maken heb je 2 barrow-iron ignots plus 1 coal nodig. En om één borrow-iron ignot te maken heb je 2 barrow-iron ore nodig.

Is het nog te volgen?

Totaal ben je kwijt:
24 barrow-iron ore
6 coal
1 dusky lynx claw
2 blackenend barghest ear

En dat alles om een Axe te maken die je niet gaat gebruiken en die ook niets opbrengt op de AH. 8)7

Het is dus zaak om je ores goed op te sparen (tot bijna 50 in één pocket, dan om te zetten in B.I. ignots (ook weer opsparen tot veel in één pocket), en pas daarna die weer om te zetten in L.G.Steel ignots. Als je niet oppast heb je een tas vol met halffabrikaten en dat gaat te veel ten koste van je andere opslag. Zo nu en dan in de vault storten is ook een goed idee, maar helaas zijn er niet zoveel vaults te vinden zodat je vaak (te?) ver moet reizen.

Mochten er Eldar spelers zijn die zich geroepen voelen om mijn hardwerkende dwarf te steunen met bovengenoemde ore's of ignots dan mag 'ie dat in-game mailen naar Azteque, ik betaal iig de waarde per kerende post die je anders bij een NPC zou krijgen.

Als er iemand een genuine 'built by Azteque' Axe, Sword, Dagger, etc. willen dan mag je je wensen ook in-game mailen.
Niet dat ze zoveel waard zijn, maar ze zullen iig zeer zeldzaam zijn :P

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

Reg. datum: 06 november 2006

Er schijnen problemen te zijn met de gedownloade patch installeren als LOTRO niet op c: is gekopieerd. Iemand daar ook daadwerkelijk last van? Of is dat alleen bij beta client?

Reg. datum: 06 augustus 2004

de 1e patch die je zelf kon downloaden veranderde de directory niet naar waar hij eigenlijk is geinstalllerd, maar deze wel heb ik gister nog speciaal op gelet.

Wees niet te spoedig geërgerd in uw geest, want ergernis huist in de boezem der dwazen.

Certified nutcase

quote:
Takje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:26:
Er schijnen problemen te zijn met de gedownloade patch installeren als LOTRO niet op c: is gekopieerd. Iemand daar ook daadwerkelijk last van? Of is dat alleen bij beta client?
Geen enkel probleem mee gehad.

Voor de volledigheid, bij mij staat hij op D.

dragonspirit wijzigde dit bericht 15-06-2007 16:38 (7%)

quote:
Jorgasme schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:33:
Maartend, jij speelt op EN RP Laurelin toch, als ik je naam weet voeg ik je toe. Er ken slechts 1 nederlander op de server namelijk
Klopt, en jij?
Momenteel Anexia
Slaat nergens op, maar ik had een andere naam (die ik al jaren in GW gebruik, zonder problemen en ook tijdens de Beta, maar binnen 1 week na de launch kreek ik een GM op mijn dak en werd mijn naam veranderd.
Zoek dus nu nog steeds een mooie elvennaam, maarja da's lastig

quote:
Takje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:26:
Nergens last van en bij mij staat hij op I:

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
maartend schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Klopt, en jij?
Momenteel Anexia
Slaat nergens op, maar ik had een andere naam (die ik al jaren in GW gebruik, zonder problemen en ook tijdens de Beta, maar binnen 1 week na de launch kreek ik een GM op mijn dak en werd mijn naam veranderd.
Zoek dus nu nog steeds een mooie elvennaam, maarja da's lastig
Aspenráen, level 34 hunter female

Als je met Google naar elvish name zoekt dan kom je op je een generator voor elvennamen, vul daar bijvoorbeeld je naam in, of die van je vriendin, of van je held ( chuck norris) en dan zet ie om naar een elven naam. Aardig tooltje.

Ik ben vandaag niet meer online denk ik...dus kan ik kan je niet toevoegen.

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
Jorgasme schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:55:
[...]

Aspenráen, level 34 hunter female

Als je met Google naar elvish name zoekt dan kom je op je een generator voor elvennamen, vul daar bijvoorbeeld je naam in, of die van je vriendin, of van je held ( chuck norris) en dan zet ie om naar een elven naam. Aardig tooltje.

Ik ben vandaag niet meer online denk ik...dus kan ik kan je niet toevoegen.
Ja, ik ken die tooltjes (makkelijk voor DnD) maar voor zoiets als dit spel of een ander spel waar je diep in gaat wil ik een naam die bij mij hoort. Die had ik en die is ingetrokken.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: