Voor de zekerheid m'n 2k yew maar ff verpatst..
Stond er in wereld 4 gewoon een gast 300 each te geven? Je zou toch denken dat de prijzen juist OMLAAG gaan, omdat ze op alc na geen fluit meer waard zijn..
Stond er in wereld 4 gewoon een gast 300 each te geven? Je zou toch denken dat de prijzen juist OMLAAG gaan, omdat ze op alc na geen fluit meer waard zijn..
qed
Reg. datum: 13 maart 2005
Overpowered is het niet, als range ook nog armour zou hebben als melee dan wel, maar het is nu perfect.quote:
Flecthing, helemaal mee eens.
Reg. datum: 04 februari 2004
Reg. datum: 04 februari 2004
Dan heb je helemaal geen macro's meer nodig, dan is Runescape 1 grote macroquote:Hans1990 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 20:10:
Zo kan JaGeX alles wel gaan 'fixen'. Al zouden ze de trend doorzetten komen ze zeker op een dag ook nog met een Mine X optie. Het mined dan alle coal rocks in een gebied.Kuch kuch..
Neu, je moet de randoms nog te vriend houdenquote:Enfer schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 00:47:
[...]
Dan heb je helemaal geen macro's meer nodig, dan is Runescape 1 grote macro![]()
Reg. datum: 13 augustus 2006
Na een tijdje afwezigheid begin ik weer rustig te spelen 
Ben een melee pure gestart (vond 20 def echt *scheldwoord*). Naam is I X Hawk X I. Ben nu bezig met fishen
Ben een melee pure gestart (vond 20 def echt *scheldwoord*). Naam is I X Hawk X I. Ben nu bezig met fishen
Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!
Wat wordt het? f2per of p2per?quote:wimjongil schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:13:
Na een tijdje afwezigheid begin ik weer rustig te spelen
Op het moment ben ik 61 construction. Tegen 2 uurtjes per dag oak larders met demon-butler maken, ben ik waarschijnlijk overmorgen 69 construction waarbij ik al de mogelijke kamers en vette dingen ga kopen. Dus ook gilded altar, throne room, oak throne
, die kuil waar je invalt, mounted glory, teleportals, combat ring, spelletjes, volledige keuken, armor repair, .... .
Dus jullie zijn overmorgen allemaal uitgenodigd op me party in me huis, w53, yanille. Kom ff langs als je zin hebt
.
Nog: 361k xp. = 6k oak logs =: 752 oak larders!
En er zal natuurlijk ook een kleine dropparty zijn ter waarde van een paar honderd k
. ALLEMAAL KOMEN! En niet vergeten het is NIET op Lars544!
Op account paperclip il ! PM me ingame of voeg me toe op msn als je iets wil vragen fzo boeie: dimitrimetten@hotmail.com
Dus jullie zijn overmorgen allemaal uitgenodigd op me party in me huis, w53, yanille. Kom ff langs als je zin hebt
En er zal natuurlijk ook een kleine dropparty zijn ter waarde van een paar honderd k
Op account paperclip il ! PM me ingame of voeg me toe op msn als je iets wil vragen fzo boeie: dimitrimetten@hotmail.com
Hoop dat sdr4wkc4b dan member is =)
En maak je ook een combat lever? heb je dungeon in je kelder =)
En maak je ook een combat lever? heb je dungeon in je kelder =)
Ik ga een dungeon maken jah en throne met lever om mensen in oubliette te gooien eh
met een guard dog die ze tegenhoud...
Ik ga eerst in f2p wat trainen en dan een paar maandjes p2p denk ikquote:
Mag ik hier wel vragen hoe laat het vrijdag is?quote:Pap3rclip schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:02:
Op het moment ben ik 61 construction. Tegen 2 uurtjes per dag oak larders met demon-butler maken, ben ik waarschijnlijk overmorgen 69 construction waarbij ik al de mogelijke kamers en vette dingen ga kopen. Dus ook gilded altar, throne room, oak throne, die kuil waar je invalt, mounted glory, teleportals, combat ring, spelletjes, volledige keuken, armor repair, .... .
Dus jullie zijn overmorgen allemaal uitgenodigd op me party in me huis, w53, yanille. Kom ff langs als je zin hebt.
En er zal natuurlijk ook een kleine dropparty zijn ter waarde van een paar honderd k. ALLEMAAL KOMEN! En niet vergeten het is NIET op Lars544!
Rond 3-4 uur namiddag, gtm +2 
Lijstje van wat er gedropt gaat worden:
- 3 Rune plates
- Dragon b axe
- DDS
- D Scim
- 2 Rune legs
- Berserker Helm
- Archer helm
- Rune scimmy
- Some other rune stuff....
Ook moeten jullie stemmen: wat zou ik doen.
1) Gewoon droppen
2) Ik zeg eerst waarvoor we spelen (d baxe ofzo) dan zeg ik zeg een noob item (bv. Burnt Lobster (hint hint)) en degene die mij het eerste dat voorwerp dan brengt, krijgt 1 item.
3) 1 ding droppen, 1 keer nr. 2.
- 3 Rune plates
- Dragon b axe
- DDS
- D Scim
- 2 Rune legs
- Berserker Helm
- Archer helm
- Rune scimmy
1) Gewoon droppen
2) Ik zeg eerst waarvoor we spelen (d baxe ofzo) dan zeg ik zeg een noob item (bv. Burnt Lobster (hint hint)) en degene die mij het eerste dat voorwerp dan brengt, krijgt 1 item.
Ik zal er ook zijn 
Maar gewoon droppen joh, vind ik het leukste
Maar gewoon droppen joh, vind ik het leukste
Ha! Ik stem stiekem nog een keerquote:Pap3rclip schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:52:
Lijstje van wat er gedropt gaat worden:
- 3 Rune plates
- Dragon b axe
- DDS
- D Scim
- 2 Rune legs
- Berserker Helm
- Archer helm
- Rune scimmy
1) Gewoon droppen
en misschien had je ook die vorige post kunnen editen, is overzichtelijker
Jullie moeten niet meer stemmen ik al iets in elkaar geknutseld
. Wacht maar af!
Party is gedaan
was geinig...
Was idd wel geinig
Alleen vond het wel irritant dat ik EN die vragen niet wist, EN niks van die noob stuff op m'n bank had staan EN ik slecht ben in het snel zijn van spullen van de grond rapen.. Laatstaan reageren 
Gratz!!
Gratz!!
Lol
dan wordt het idd moeilijk.
De vengeance bug, je vengeanced op npc's enorm veel.
Is gefixed.

Mensen kilden 40 KQs met een lading lobs
Is gefixed.

Underdog0's bug reportquote:Underdog0 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:38:
De vengeance bug, je vengeanced op npc's enorm veel.
Is gefixed.
[afbeelding]
Hoe werkte deze? Ik ben ook wel eens een paar keer gaan KQ'en, waarbij mensen ook vengeden, maar zulke hits?
Gewoon vengen, korte bug, ongeveer 1 dag, heb er nog 1, ff uploadenquote:RoD schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 22:43:
[...]
Underdog0's bug report
Hoe werkte deze? Ik ben ook wel eens een paar keer gaan KQ'en, waarbij mensen ook vengeden, maar zulke hits?
K heb em.

Deze bug werkt nog.
Challange je friend in de duel arena, lean against wall, dan doet je vriend accepten, dan accept je de regels allebei, en dan bij de bevestiging decline je.
Voila je loopt voorovergebogen.
Als je iets aan je equipment verandert is het weer ongedaan.
Underdog0 wijzigde dit bericht 23-06-2007 00:07 (34%)
Haha, erg grappig
Die ga ik eens proberen. Kan toch weinig kwaad.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.