Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Runescape #2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Barrows doe je in je eentje, dus dat is niks. DK'en is met een clubje wel leuk. KQ'en moet je niet met meer dan twee doen imo.

Reg. datum: 04 februari 2004

Ghehe
[/sacsasm] mode :+

Maargoed ik zal wel nog eens een polletje in de SP zetten ofzo, als ik er tijd voor heb :)

quote:
24 April 2007 - "Jagex Blocks your password!" Next

We would like to remind everyone to NEVER enter their password into the RuneScape chat. Not for ANY reason.

In an attempt to better protect our players' passwords, we've also updated the game to prevent you from saying any sentence which contains your exact password. This is only a basic check, however, and it's still extremely unsafe to type your password into the chat, so please DON'T try it out to see! That would be foolish and extremely dangerous. For instance, you could still accidentally give away your password if you mistyped it, or if you typed it somewhere we don't filter yet (such as the forums). So please, please DON'T test this out - it's not worth the risk!

From now on, if you enter your exact password into the chat, the entire sentence will be blocked and you will receive the message:

"You appear to be telling someone your password - please don't!
If you are not, please change your password to something more obscure!"

(We block the entire sentence to avoid giving hints about your password from the context.)

Also, please remember it's still a very serious offence to ask/try to persuade another player to give you their password. This is a direct breach of Rule 3 and will not be tolerated.

RuneScape Customer Support
Waar gaat dit spel heen :/ Jagex :r
quote:
24 April 2007 - Another Slice of H.A.M. Next

The Dorgeshuun were hesitant about the outside world at first, but now they are embracing contact with other cultures and are even building a long-distance rail link between Dorgesh-Kaan and the dwarf city of Keldagrim. But work is being held up by archaeological finds that date back to the early days of the city, including an ancient weapon connected with the goblins' mysterious god.

If you're an experienced archaeologist, you can help the cave goblins learn about their history and accompany Zanik on another trip to the surface. It should be a simple mission - unless the dastardly Sigmund makes an appearance...

In this new quest we've tried to recreate some of the elements that made Death to the Dorgeshuun popular. You can take Zanik to another part of the surface, gain new goblin companions, and have another showdown with the villainous Sigmund. It also advances the cave goblin storyline and sheds a little more light on Zanik's destiny - while leaving more for future instalments...

In order to look their best compared to their cousins underground, we've also updated the surface goblins. Now they look like warriors, and just as mean as you'd expect.
Summary
Requirements to start Another Slice of H.A.M.

Death to the Dorgeshuun
The Giant Dwarf
The Dig Site
Level 15 Attack
Level 25 Prayer
Be able to defeat a level 60 foe, and two level 30 foes using only Ranged or Magic
Woei, een noobquest. :z
quote:
In other news...

Down in murky Morytania, the rewards for the Temple Trekking / Burgh de Rott Ramble minigame have had a bit of a boost. The grateful travellers will now reward players with watermelon seeds instead of wildbloods.

The locals are so impressed by the flow of travellers into Burgh de Rott and Paterdomus that they've erected a signpost at each end of the journey to record how many treks have successfully been completed.

Besides these Morytanian tweaks, we're fixing a handful of unrelated bugs in today's update...

* Our skilled tailors have solved a minor bug with the Skillcape of Prayer that made men's and women's capes have different coloured lining.
* Gilded thrones in players' houses used to be made of oak planks. They now require mahogany, as befits such grand items.
* In sunny Mos Le'Harmless, we've patched a problem in the Trouble Brewing minigame that was preventing players from entering the game if they stood in certain places in the waiting rooms.
* The Agility short-cuts up Trollheim Mountain have had their level requirements adjusted to match the skill guides.
* Finally, Australian players may be glad to hear to hear that we're uncensoring "G'day".
Hey, wat krijgen we nou. Iets nuttigs! Watermelon seeds! Woei! :D

RoD wijzigde dit bericht 24-04-2007 12:16 (18%)

Reg. datum: 13 augustus 2006

Dat van die passwords.... echt dom. Ik heb een keer een pass gehad *hahaha*. Dan kan je geeneens meer lachen :(
En die ditch, kan die niet f2p only worden? Daar zitten tenminste de grootste noobs en hebben RC'ers er geen last van, en ga zo maar door :p

Mijn CRT bak is een gravitaire anomalie!

Reg. datum: 13 maart 2005

Wat een trieste update zeg, de lvl 40s zijn weer druk!

Mjah idd, de quest was gewoon te kort en te simpel voor woorden..
Het was dat de quest guide ietsjes onduidelijk was, anders was ik + vriend nog sneller klaar :')
Hoogstens half uurtje over gedaan oid..

Poll: Lees jij wat NPC's tijdens quests zeggen?
Ja
Nee
Alleen als ik daar zin aan heb
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=189742&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Reg. datum: 24 maart 2004

Even over de poll: Ik lees als k daar zin in heb, en laat dat bijna nooit zijn had ik net zo goed Nee kunnen stemmen. Ik vind de quests in Runescape vervelend, duren naar mijn zin veels te langen, omdat het spel in vergelijking met spellen als Morrowind een bagger quest systeem heeft. Ik train liever skills. :p

Hoe zit het quest-systeem bij morrowind inelkaar dan? :O

Oh ik vind het questsysteem wel aardig... als ik er zin in had tenminste :P Ik lees dus ook nooit wat ze zeggen, simpelweg omdat ik alleen skillen leuk vindt. Quests doe ik alleen vanwege de voordelen die ze opleveren.
Stiekem heb ik toch de quest cape :+

quote:
RoD schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:42:
Oh ik vind het questsysteem wel aardig... als ik er zin in had tenminste :P Ik lees dus ook nooit wat ze zeggen, simpelweg omdat ik alleen skillen leuk vindt. Quests doe ik alleen vanwege de voordelen die ze opleveren.
Stiekem heb ik toch de quest cape :+
Dat is het enige handige aan quests ja |:( Maar met de introductie van de whip hoef je op hogere lvl's niet echt meer questen te doen (behalve voor korte looptijden, the enlighted journey bv, en area's unlocken). f2p questen slaan echt alles :X

Maargoed, ik vind questen wel leuk om te doen, omdat ze voor mij in ieder geval een ander deel van Runescape laten zien, waar ik niet overal kom. En skilling is zo repetative, dat ik soms wel behoefte heb aan quests, juist omdat bij quests helemaal niets het zelfde is. (ja misschien sommige stappen in een quest, maar geen enkele quest is gelijk aan een voorganger.
En wat f2p betreft, van mij mogen ze nog wel een p2p&f2p quest erbij maken :)

quote:
wimjongil schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:12:
[...]

Dat is het enige handige aan quests ja |:( Maar met de introductie van de whip hoef je op hogere lvl's niet echt meer questen te doen (behalve voor korte looptijden, the enlighted journey bv, en area's unlocken). f2p questen slaan echt alles :X
F2P quests komen uit het jaar 2001, geen enkele uitgezonderd, dus wat verwacht je :P
quote:
Problem? schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:27:
Maargoed, ik vind questen wel leuk om te doen, omdat ze voor mij in ieder geval een ander deel van Runescape laten zien, waar ik niet overal kom. En skilling is zo repetative, dat ik soms wel behoefte heb aan quests, juist omdat bij quests helemaal niets het zelfde is. (ja misschien sommige stappen in een quest, maar geen enkele quest is gelijk aan een voorganger.
En wat f2p betreft, van mij mogen ze nog wel een p2p&f2p quest erbij maken :)
Skillen is inderdaad herhaling. Als het me verveelt... ga ik een andere skill doen :+ Genoeg keus wat dat betreft. Soms ook wel eens dingen zoals Temple Trekking en Metal Dragon Hunting enzo... om er wat variatie in te houden.

Reg. datum: 24 september 2006

quote:
RoD schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:03:
[...]
F2P quests komen uit het jaar 2001, geen enkele uitgezonderd, dus wat verwacht je :P
Rune Mysteries? :D

quests vond ik vroeger wel leuk, laatste tijd niet echt meer mee bezig.

quests vond ik vroeger leuk, tot je 3 accounts hebt die ze allemaal moetten doen :)

quote:
Yoghii schreef op donderdag 26 april 2007 @ 20:46:
[...]

Rune Mysteries? :D

quests vond ik vroeger wel leuk, laatste tijd niet echt meer mee bezig.
Hmm, je hebt gelijk, die was later... maar... die bestaat ook al gigantisch lang.
Is trouwens ook gewoon een kansloze quest :+

Oh, net 80 prayer gehaald... 82 prayer zit er vandaag nog wel in, wat me ook 115 combat oplevert :)

*wimjongil heeft de chaos druids uitgevonden.
Die zijn wel redelijk handig, voor herbs (zeker voor mijn lage lvl |:(), en de runes. Die spot vertelde een kameraad mij, ik ga naar edge bank pak green d'hide chaps en body (te lage range...) en gold gloves, boots, cape en wizard hat, en m'n d long.... m'n d long! aargh die had ik verkocht, nu ga ik als noob door p2p-runescape met een rune scim - had geen zin om een beter wapen te kopen :X

Chaos druids zijn leuk als je die deur in Yanille kunt picklocken, anders moet je met je dramen/lunar staff voor cave crawlers in de slayer dungeon gaan. Die zijn veel sneller :)

Beter is nog even een paar miljoen op Miscellania te gooien :Y)

Reg. datum: 13 januari 2006

erg frustrerend als je PC veel verliest... weet iemand nog goede world ofzo

Er is geen goede world. Enige oplossing is een goede PC clan joinen. Heart Unit is erg goed.... www.heartunit.org. Moet je wel 105+ combat voor hebben.
* RoD gaat binnenkort eens kijken of ie in ZPS of een dergelijke 115+ combat PC clan kan komen.

Reg. datum: 13 oktober 2006

Nog een leuke update met vele nieuwe necklaces en bracelets... Er zit ook een bracelet tussen waardoor je in de abbys niet meer skulled wordt :D.

Ja, die heeft 5 charges en dan is ie :w Leuk hoor :/ Ga ik dus niet gebruiken. Liever heel af en toe een glory kwijtraken dan om de 5 trips een diamond te verspillen. Die andere bracelets/necklaces zijn ook rommel. De dragonstones zijn nog wel bruikbaar met nieuwe teleports... maar erg warm kan ik er niet van worden.

Ik ga hier waarschijnlijk 0,0 van gebruiken.

Die Firecape is me nu al 5 keer mislukt omfg. 107 cb, 61 pray, 88 magic, 94 str, 85 def, 89 att, 87 hp, 74 range. ARGH zat ik bij de jad, belt me moeder me om te zeggen dat ze over een uur terug is :s. 1 hitted natuurlijk :(.

Neem de telefoon dan niet op? Je moet je ook absoluut niet laten afleiden bij Jad.... Hij schijnt 115 te kunnen hitten.

Deed ik ook niet maar hij begon te flikkeren en te trillen en ik keek ernaar... 90

Dat moet onderhand een flinke duit gekost hebben |:(

55 layer heb ik bijna, dan dt en 50 con.
Dan barrows! _/-\o_
Hopelijk kan ik er nog wat van...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: