Hoofdcategorieën
Topicacties

Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 april 2002

quote:
DaannO schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:24:
[...]

Wat dan? Vodafone heeft toch ook gewoon Vodafone ADSL :?
Appels en peren.
Een vast abonnement via T-Mobile?

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

Reg. datum: 04 juli 1999

quote:
Ginz schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:11:
Voor internet in Duitsland gebruiken ze T-Online. Voor vast is ook wel iets te verzinnen; T-Home bijv.
T.com toch? Of T.de? :P

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Yohan schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:29:
[...]

Appels en peren.
Een vast abonnement via T-Mobile?
Uhm ja, ze hebben al een thuis dienst om goedkoper thuis te bellen en Vodafone heeft toch ook sinds kort een vaste lijn dienst voor thuis, namelijk ADSL.

Ik zie de appels en peren dus niet zo. :?

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Hell yeah knakworsten!
Reg. datum: 02 november 2006

is het nou al een keertje rond?

iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

quote:
DaannO schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:52:
[...]

Uhm ja, ze hebben al een thuis dienst om goedkoper thuis te bellen en Vodafone heeft toch ook sinds kort een vaste lijn dienst voor thuis, namelijk ADSL.

Ik zie de appels en peren dus niet zo. :?
T-Mobile mobile is mobiel. ADSL is niet mobiel. Daar ligt de appels en peren vergelijking in.
Vodafone heeft niets in de naam wat mobiel aangeeft.

Het is pas vandaag dat ik voor het eerst dit topic voorbij zie komen.
Ikzelf heb samen met mijn vrouw Orange mobiel en Orange ADSL met telefonie.
Ik ben dus wel heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren.
Als het overgenomen is, ga ik toch wel eens bekijken wat er voor mij interessant zal zijn.
Ikzelf had als eerste abo van Ben waar ik absoluut niet blij mee was, dus tja. Geen idee of dat al stukken beter is.
Hell yeah knakworsten!
Reg. datum: 02 november 2006

ik hoor verschillende geluiden in telecomland dat de deal rond zou zijn, althans zo goed als! TMO schijnt zelfs al bezig te zijn met de implementatie van de abonnementen van Orange in hun eigen portfolio en database!

Het zal mij benieuwen of ze ook het netwerk van Orange gaan gebruiken ter verbetering (waar tmo geen dekking heeft en orange wel) van hun eigen netwerk. Wat voor een netwerk heeft Orange btw?

iMac 2G 20", 2,66 GHz Intel Core 2 Duo, 4GB 800 MHz, 300GB Harddisk || iPhone3G 16GB Black

Reg. datum: 19 januari 2003

Klinkt nogal erg als hear-say. Het lijkt me erg sterk dat er al verregaande processen opgestart zijn om klanten over te nemen als er van beide kanten nog geen officieel bericht geweest is dat de overname een feit is.

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Tweak-City met ons mee!

Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
Kryz schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:14:
Klinkt nogal erg als hear-say. Het lijkt me erg sterk dat er al verregaande processen opgestart zijn om klanten over te nemen als er van beide kanten nog geen officieel bericht geweest is dat de overname een feit is.
Kreeg vandaag mijn maandoverzicht thuis van mijn Orange abo, met het T-Mobile logo bovenaan en in een T-Mobile envelop. Stond er ook verbaasd van te kijken dat ik een T-Mobile envelop kreeg aangezien ik officieel nog niets van Orange vernomen heb dat ik voortaan bij T-Mobile zit. Maar blijkbaar is de deal officieel rond en wordt er haast mee gemaakt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Mijn rekening (van 13 september) is gewoon nog van Orange?

I'm not a cynic. I get up every morning, hoping to find an honest man. [ JACK MCCOY ]

Reg. datum: 21 februari 2001

Hmm ben nu wel erg benieuwd... Iemand nog andere bronnen?

Zou dit betekenen dat ik dan ook van PIT gebruik kan gaan maken, zodat ik eindelijk van mijn torenhoge dataverbruik rekeningen af ben?

Mijn overzicht van 11-9 was overigens ook nog gewoon Orange (Business Services)...

EsCo wijzigde dit bericht 19-09-2007 23:08 (17%)

quote:
Xanion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:43:
Kreeg vandaag mijn maandoverzicht thuis van mijn Orange abo, met het T-Mobile logo bovenaan en in een T-Mobile envelop. Stond er ook verbaasd van te kijken dat ik een T-Mobile envelop kreeg aangezien ik officieel nog niets van Orange vernomen heb dat ik voortaan bij T-Mobile zit. Maar blijkbaar is de deal officieel rond en wordt er haast mee gemaakt.
http://www.golfwrx.com/forums/style_emoticons/default/worth.gif

Met andere woorden: feauteaux! Ik wil het toch echt even zien voordat ik het geloof, als je het niet erg vindt. ;)

Tweak-City met ons mee!

quote:
Kryz schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:50:
[...]

[afbeelding]

Met andere woorden: feauteaux! Ik wil het toch echt even zien voordat ik het geloof, als je het niet erg vindt. ;)
Zit nu op mijn werk, maar wil vanavond wel even de rekening inscannen hoor. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit ontvang, maar dat er vanaf deze week toch meer zijn die de rekening vanuit T-MOB gaan ontvangen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Le Mans LMP2 winner 2008

Vandaag een factuur ontvangen van Orange en dat zit nog netjes in een Orange envelop met een Orange logo. :O

Voor de ongelovigen onder ons. Zie hier.
Kom niet aan dat het photoshop is want daar heb ik de balle verstand van :)
Heb uiteraard de privacy gevoelige gegevens een beetje afgedekt.
http://img110.imageshack.us/img110/1575/img4581sn5.jpg

Acties: [view][quote]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

quote:
Xanion schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:18:
Voor de ongelovigen onder ons. Zie hier.
Kom niet aan dat het photoshop is want daar heb ik de balle verstand van :)
Heb uiteraard de privacy gevoelige gegevens een beetje afgedekt.
[afbeelding]
Verklein hem anders even ;)

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Vreemd! T-Mobile logo met de Orange-adresgegevens. En Smarron ontvangt láter een factuur en gewoon weer in een Orange-envelopje. Bizar.

Hebben jullie een mobiel abonnement? Of vast (adsl)?

Le Mans LMP2 winner 2008

Ik neem mijn woorden terug. Het oogt er in ieder geval echt uit en dan geloof ik het ook.

Ik heb overigens een mobiel abo bij Orange, geen internet.

Nou, ik ben wat minder ongelovig dan voorheen. :D Het ziet er iig niet uit als een fotosjop. Het lijkt me echter erg sterk dat dit de bedoeling was, dus het lijkt me eerder een flauwe grap van iemand, of een fout van degene die de brieven verstuurt (veel bedrijven sturen hun brieven niet zelf maar leveren de inhoud electronisch aan aan een derde partij - kan natuurlijk zomaar zijn dat die zowel Orange als T-Mobile als klant heeft). In dat geval is het echter wel enorm toevallig dat het net T-Mobile briefpapier betreft, net op het moment dat T-Mobile bezig is met een overname... Ik ben er dus nog niet helemaal uit. ;)

Tweak-City met ons mee!

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

Is de overname van Orange door T-Mobile nu al een feit?

Raven wijzigde dit bericht 24-09-2007 13:56 (9%)

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:
Kryz schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:18:
Nou, ik ben wat minder ongelovig dan voorheen. :D Het ziet er iig niet uit als een fotosjop. Het lijkt me echter erg sterk dat dit de bedoeling was, dus het lijkt me eerder een flauwe grap van iemand, of een fout van degene die de brieven verstuurt (veel bedrijven sturen hun brieven niet zelf maar leveren de inhoud electronisch aan aan een derde partij - kan natuurlijk zomaar zijn dat die zowel Orange als T-Mobile als klant heeft). In dat geval is het echter wel enorm toevallig dat het net T-Mobile briefpapier betreft, net op het moment dat T-Mobile bezig is met een overname... Ik ben er dus nog niet helemaal uit. ;)
Geloof me, de brief is helemaal echt. Mensen die het nog niet geloven, mogen bij mij thuis de brief komen controleren. :) Het papier is gewoon voorbedrukt met T-Mobile logo, dus het zou kunnen dat ze een verkeerd pak papier in de printer hebben gedaan. Alhoewel het ook in een T-Mobile envelop zat...
Ik heb overigens alleen Orange Mobiel, bij T-Mobile ben ik geen klant. Rare vindt ik zelf dat dit de eerste rekening is die ik dit jaar krijg, want ik maak alleen maar gebruik van rekening online en kreeg ze dus al nooit meer thuisgestuurd. Verschil met mij en anderen is wellicht, ik woon net over de grens in Belgie en ben voor Orange dus een buitenlandse klant. Misschien dat daar nog wat andere procedures lopen?

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
Xanion schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:43:
[...]

Geloof me, de brief is helemaal echt. Mensen die het nog niet geloven, mogen bij mij thuis de brief komen controleren. :) Het papier is gewoon voorbedrukt met T-Mobile logo, dus het zou kunnen dat ze een verkeerd pak papier in de printer hebben gedaan. Alhoewel het ook in een T-Mobile envelop zat...
Ik heb overigens alleen Orange Mobiel, bij T-Mobile ben ik geen klant. Rare vindt ik zelf dat dit de eerste rekening is die ik dit jaar krijg, want ik maak alleen maar gebruik van rekening online en kreeg ze dus al nooit meer thuisgestuurd. Verschil met mij en anderen is wellicht, ik woon net over de grens in Belgie en ben voor Orange dus een buitenlandse klant. Misschien dat daar nog wat andere procedures lopen?
Ok, zou je dan eens kunnen kijken hoe diezelfde rekening er uit ziet als je hem online via de (orange)website opent, dan weet je zeker of het een papier-fout is of dat het iets anders betekend

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
bartgrefte schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:55:
Is de overname van Orange door T-Mobile nu al een feit?
En nee de overname is nog geen feit, maar het is zéér waarschijnlijk dat het wel gaat gebeuren.

quote:
Tomvdz schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:29:
[...]

Ok, zou je dan eens kunnen kijken hoe diezelfde rekening er uit ziet als je hem online via de (orange)website opent, dan weet je zeker of het een papier-fout is of dat het iets anders betekend
Via Rekening-Online staat er geen T-Mobile boven. Alleen de Orange gegevens.

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

Tha

Only visiting this planet

Het was allang duidelijk. Maar nu is het echt rond. Zie ook:
nieuws: T-Mobile koopt Orange Nederland voor 1,3 miljard euro
Wat te verwachten was, maar niet meteen leuk is, is dat de bedrijven in elkaar geschoven worden. Het lijkt er nu op dat orange op zal houden te bestaan en opgaat in T-Mobile. Ik zit natuurlijk niet voor niets bij Orange en niet bij T-Mobile. De tijd zal het leren.

Ja ik heb ook een computer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 36 37 38 39 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: