Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 26 juni 2004
http://www.ornec.com/prod..._TW-A8SE_Power_amplifier/
2 x 50W Class A eindversterker? 50W is toch heel wat bij klasse A?
50 Watt klasse A is net zo veel als 50 Watt klasse A/B, D, etc.quote:PHiXioN schreef op maandag 05 maart 2007 @ 13:22:
Zou dit wat zijn?
http://www.ornec.com/prod..._TW-A8SE_Power_amplifier/
2 x 50W Class A eindversterker? 50W is toch heel wat bij klasse A?
Je ziet klasse A alleen weinig met dat soort vermogens omdat de warmte ontwikkeling en het stroomverbruik te hoog wordt.
Trends Ta-10 rules!
Reg. datum: 28 september 2006
Ik ben op bezoek geweest bij Yarland in Wenzhou China. Ik heb een aantal foto's op mijn site gezet. Een uitgebreider verslag volgt snel.
http://www.crafty.nl/nieuws/YarlandWenzhou.php
Groeten Roland
Reg. datum: 26 juni 2004
Reg. datum: 27 mei 2002
meer Yarlands in je assortiment op te nemen?
Alcatrash wijzigde dit bericht 06-03-2007 21:21 (5%)
De bovenste plaat is van plectieglas en de rest is helemaal van metaal. Heel netjes afgewerkt en ziet er goed uit.quote:mrchiau schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:07:
Is de beschermingskooi van plastic of van metaal eigenlijk. Die ming da's zien er erg aantrekkelijk uit moet ik zeggen.
Het geluid wordt met de dag beter lijkt het wel.
Iedereen is gek behalve ik!
Vliegen heel ver en lang vliegen
@Alcatrash.
Er komen inderdaad meer Yarlands in mijn assortiment. Ik kan alleen nog niet zeggen welke precies. Eerst wil ze ik allemaal gaan beluisteren op diverse luidsprekers. Ik denk dat er een paar zullen afvallen.
Groeten Roland
Crafty wijzigde dit bericht 07-03-2007 00:14 (6%)
Ik kan je trouwens zo ook wel vertellen welke modellen de moeite waard zijn: de FV34 A B en C als goedkope keus (A=beste geluid, B=veel power en C is gewoon een snoepje) de FV-66S als SET met veel power en de Pro-200SE met beste geluid. Het is alleen even zoeken naar mooie buizen waarmee je voor weinig geld toch flink wat beter geluid kunt krijgen. Want volgens mij zitten alleen in de FV-34C standaard mooie Russiche buisjes. Daarom klinkt die ook zo goed. Mijn FV34A is met andere buizen echter flink beter geworden.
hard maar opbouwend
Dank voor de tips. Over een tijdje heb ik ze allemaal in huis. Die pro 200 se heb ik al in huis gehad. Daar was ik dan net weer niet zo stuk van. Mischien wat aan sleutelen.
Groeten Roland
Daar staan leuke speakerkabels op, heb je ervaring met deze kabels?
Met name de kabels van Choseal(Qiuyeyuan), enig idee hoe deze kabels zich verhouden in kwaliteit tot de kabels die op Ornec.com te vinden zijn?
...any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors
Ik zal eens zoeken naar die kabels, ik heb er nog niet van gehoord. Ben ook niet zo van de kabels eigenlijk. Er zijn leukere tweaks. Hmm de fabriek heeft zelf ook een site, ze komen uit Shenzhen das in ieder geval wat info.
Vraagt samples aan
Crafty wijzigde dit bericht 08-03-2007 02:40 (26%)
Reg. datum: 06 juli 2003
Ben is lekker aan het rondsnuffelen.......
Asus A7N8X, Athlon 2600 + @ 1913 met 512 cache, 2 maal 256 Mb Corsair XMS PC 2700 geheugen op Cas 2, 2 X 80 WD 8 Mb in Raid, Sapphire Radeon 9500 @ 9700 Pro specs met 128 Mb, mem speed 303 Mhz en Core speed 368 Mhz.
Ziet er zeer goed uit één verbetering van 100% , mooie foto's met prijzen !!!
Heb maar gelijk een HD-Cd besteld de 'Original CD-2008-mk2' ;
Positieve verhalen gelezen over deze winkel bovendien geven ze 2 jaar garantie, persoonlijk Heb ik geen zin om te klooien met belasting en import, plus hoe komt het allemaal aan, beschadigd of niet
Ik wil zekerheid en garantie
Voor de prijs hoef je het trouwens ook niet te laten!
Under-cover
Reg. datum: 27 mei 2002
Er wordt bijvoorbeeld niet vermeld of speakers per stuk
of per set geprijsd zijn. En de spellchecker mag er wel
eens overheen
Reg. datum: 06 juli 2003
De prijzen zien er wel netjes uit als ik zo een beetje vergelijk.
Asus A7N8X, Athlon 2600 + @ 1913 met 512 cache, 2 maal 256 Mb Corsair XMS PC 2700 geheugen op Cas 2, 2 X 80 WD 8 Mb in Raid, Sapphire Radeon 9500 @ 9700 Pro specs met 128 Mb, mem speed 303 Mhz en Core speed 368 Mhz.
Vergeleken, met al die andere Chinese audio websites, vind ik deze toch de mooiste, alles staat beschreven, veel foto’s en stabielquote:Alcatrash schreef op zondag 11 maart 2007 @ 00:01:
De site is nog wel een beetje in het beta-stadium hoor.
Er wordt bijvoorbeeld niet vermeld of speakers per stuk
of per set geprijsd zijn. En de spellchecker mag er wel
eens overheen
Ach en die aantal vertalingen naar het Engels dat zal echt nog wel worden verbeterd.
Deze vernieuwde website van Pacific Audio is echt 100x beter dan de oude, ik had binnen 20 tellen mijn favoriete spelers gevonden, bekeken, en gekocht ! wat wil een mens nog meer
Ik vind het een keurige site, ze hebben mij hierdoor ervan overtuigd iets te kopen!
Under-cover
Hoelang werk je er al?quote:the-peet schreef op zondag 11 maart 2007 @ 01:15:
[...]
Vergeleken, met al die andere Chinese audio websites, vind ik deze toch de mooiste, alles staat beschreven, veel foto’s en stabiel
Ach en die aantal vertalingen naar het Engels dat zal echt nog wel worden verbeterd.
Deze vernieuwde website van Pacific Audio is echt 100x beter dan de oude, ik had binnen 20 tellen mijn favoriete spelers gevonden, bekeken, en gekocht ! wat wil een mens nog meer
Ik vind het een keurige site, ze hebben mij hierdoor ervan overtuigd iets te kopen!
Volgens mijn juiste gegevens zit Pacific Audio in Purmerend !
En ik woon in Ridderkerk, en werk ik in Rotterdam, raar verhaal.
Of mag je niet meer enthousiast zijn over iets waar je vol van bent?
Ik vind Audio al heel me leven echt iets geweldig, en toen ik me meer in chinese audio ging verdiepen dat ook nog eens bespreekbaar werd gemaakt op tweakers.net vond ik het helemaal Eureka!
Ik krijg echt het idee dat het hedendaags zeer bijzonder is om positief over iets te zijn.
We zeiken liever alles direct af, en we vertrouwen niemand meer!
Lekker frustro!!!, en ga vooral zo door
Mijn lijfspreuk is dan ook!;
Het leven is mooi!, maar je moet het wel willen zien…
Under-cover
Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoordenquote:the-peet schreef op zondag 11 maart 2007 @ 16:26:
domme vragen domme antwoorden, Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Reg. datum: 27 december 2006
I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.