Ik denk idd. ook wel dat het lekker strak wordt. Ook heb ik weer heugelijk nieuws:
UPDATE 5
Het is zover! De nieuwe hardware is er en is ingebouwd. Voor degene die vergeten zijn wat het ook alweer is:
-Gigabyte P965-DS3 mobo.
-E6300
-Twinmos PC 6400 DDR2 2x512 mb
Het was nogal een gedoe om alles aan de gang te krijgen aangezien ik al vanaf vrijdag bezig ben en het nu pas lekker loopt,windows er goed op enz.. Maar het is gelukt! En het draait goed. In 3Dmark 05 halen we nu 10762 puntjes. Uiteraard is de E6300 geclockt en ook de 7950GT moest eraan geloven.
E6300@ 3.15Ghz. 7x450 (70% overclock)
7950GT Mem: Standaard 1400. Nu 1500 (kan verder maar ik wil het een beetje stil houden)
7950GT Core: Standaard 550 Nu 600 (kan verder maar ik wil het een beetje stl houden)
Ik wil wel waterblokjes hebben voor de Chipset en voor de 7950GT omdat die warm worden en toch wel wat herrie veroorzaken. Genoeg gepraat! Lang leve foto's.
Het pakketje. Dat moet dan 400 euro kosten.
Leuke doos.
En dat zit er dan in.
Het beest!
En de standaard koeler
Oew geheugen. Beetje slordig verpakt maar het werkt.
Doosje open
Eerst alles er maar uit.
Goede kans voor schoonmaken. Dat was ook wel nodig.
Mijn andere geliefde. Kon ook wel een schoonmaakbeurt gebruiken.
Oew kijk! Het is een klapdeur
De Q-tec voeding eruit en de Igreen power erin. Wat een heerlijke uitvinding: Gesleevde kabels. Aanrader voor iedereen.
Alles erin en weer dicht.
En zo werkt het dan
Meer een update voor TKC maar aangezien alles toch in Demission komt kan het hier ook wel. Volgende keer weer meer werk aan de kast