Ziet er goed uit!
Waar is het draaiende deel gebleven? Andere kant?
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Is niet meer[message=,noline]43prcnt burnt schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 05:52[/message]:
Ziet er goed uit!
Bedankt voor het aanbod maar na al die weken zonder eigen PC houd ik deze laatste ook nog wel even volFrenkie123 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:36:
Ik kan een videokaart aan je uitlenen, als je dat wilt.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Welcome at GOT jbdsn! Please feel free to reply in english, most dutch people have been tought english at school so won't have problems translating your posts!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 05:09:
Dat is mooi!
[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 18-11-2007 18:37 ]
Bedankt voor de tip maar het ligt echt meer aan de camera. Hij heeft gewoon erg veel moeite met weerkaatsingen en licht. Valt opzich wel wat voor te zeggen. Ik heb wel een statief overigens. Die laatste foto's waren haastig maar de rest valt mee toch? Volgende keer heb ik er weer wat meer tijd voorSouLLeSSportal schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:34:
even een tip voor eigenlijk alle foto's die gemaakt worden op korte afstand:
gebruik de MACRO functie! al die wazige foto's kom je nou niet echt professioneel mee over en geeft ons weinig meer inzicht hoe het eruit ziet. Veel camera's hebben die functie wel. Gebruik ook iets om de camera op te laten rusten om een foto te maken met weinig licht.
even een tip van moi
Ik had het al gezien in SeM. Zal binnenkort daar ook eens kijkenfloriske.nl schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:35:
[...]
Welcome at GOT jbdsn! Please feel free to reply in english, most dutch people have been tought english at school so won't have problems translating your posts!
--
Voor degenen die niet zo bekend zijn met www.thebestcasescenario.com : JBSN is één van de admins daar, hij wil heel graag een soort van samenwerking opzetten tussen de nederlandse casemodders en de leden van TBCS.
Hij wilde proberen of hij zich met behulp van de vertaalservice van Google een weg kon banen hier op GOt en zo de zien is dat gelukt!
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Waar het volgens mij iets meer mee te maken heeft is de kwaliteit van de foto's, je ziet het altijd bij dingen als dit, wanneer de foto's goed genomen zijn, ziet het kastje er vaak goed uit, en andersom. Het zal uiteraard ook iets te maken hebben met hoe perfectionistisch de persoon is, maar het meeste toch wel door de foto.link0007 schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:27:
Mag ik heeel stiekem zeggen dat ik de kast nog niet zo heel mooi vind?
Het ligt er vooral aan dat het nog niet zo heel professioneel oogt, dus misschien komt het nog.
Het lijkt nog TE gezaagd, als je begrijpt wat ik bedoel
Het klopt wel aardig wat je zegt. Het vormt nog geen geheel. Dat komt omdat de buitenste platen nog helemaal niet vast zitten. Die rechterkant zit er nu zo |\ op zeg maar. Het was puur om even een indruk te geven voor een foto voor de tBCL. Iets later had ik echter besloten me terug te trekken, juist om dezelfde reden: Hij komt toch niet mooi af en ik wil er niet na een jaar lang tijd,geld en energie in gestoken te hebben, met een afgeraffelde kast er staan. Volgende keer beterlink0007 schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:27:
Mag ik heeel stiekem zeggen dat ik de kast nog niet zo heel mooi vind?
Het ligt er vooral aan dat het nog niet zo heel professioneel oogt, dus misschien komt het nog.
Het lijkt nog TE gezaagd, als je begrijpt wat ik bedoel
Dat zit bij mij iig wel goed als ik m'n omgeving mag gelovenTheZeroorez schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:57:
[...]
Waar het volgens mij iets meer mee te maken heeft is de kwaliteit van de foto's, je ziet het altijd bij dingen als dit, wanneer de foto's goed genomen zijn, ziet het kastje er vaak goed uit, en andersom. Het zal uiteraard ook iets te maken hebben met hoe perfectionistisch de persoon is, maar het meeste toch wel door de foto.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 3% gewijzigd door TEAMIKKE op 21-11-2007 17:55 ]
Verwijderd
BedanktTerw_Dan schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:29:
Tijdje geleden dat ik gezien had wat je hier van gemaakt had, maar moet zeggen dat het er gaaf uitziet (ook al ben ik niet echt een lichtjes fan. Dat filmpje ziet er in elk geval heel erg gaaf uit
High Powered Madness
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq