[CCIP] Demission

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 7.983 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit!

Waar is het draaiende deel gebleven? Andere kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ik kan een videokaart aan je uitlenen, als je dat wilt. :)

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
[message=,noline]43prcnt burnt schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 05:52[/message]:
Ziet er goed uit!

Waar is het draaiende deel gebleven? Andere kant?
Is niet meer :P Was geen ruimte meer voor en het zou veel te druk worden. Dat idee is een tijdje geleden al geschrapt trouwens ;)
Frenkie123 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:36:
Ik kan een videokaart aan je uitlenen, als je dat wilt. :)
Bedankt voor het aanbod maar na al die weken zonder eigen PC houd ik deze laatste ook nog wel even vol ;) Wel bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

even een tip voor eigenlijk alle foto's die gemaakt worden op korte afstand:
gebruik de MACRO functie! al die wazige foto's kom je nou niet echt professioneel mee over en geeft ons weinig meer inzicht hoe het eruit ziet. Veel camera's hebben die functie wel. Gebruik ook iets om de camera op te laten rusten om een foto te maken met weinig licht.
even een tip van moi :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Welcome at GOT jbdsn! Please feel free to reply in english, most dutch people have been tought english at school so won't have problems translating your posts!

--

Voor degenen die niet zo bekend zijn met www.thebestcasescenario.com : JBSN is één van de admins daar, hij wil heel graag een soort van samenwerking opzetten tussen de nederlandse casemodders en de leden van TBCS.

Hij wilde proberen of hij zich met behulp van de vertaalservice van Google een weg kon banen hier op GOt en zo de zien is dat gelukt!

[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 18-11-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:34:
even een tip voor eigenlijk alle foto's die gemaakt worden op korte afstand:
gebruik de MACRO functie! al die wazige foto's kom je nou niet echt professioneel mee over en geeft ons weinig meer inzicht hoe het eruit ziet. Veel camera's hebben die functie wel. Gebruik ook iets om de camera op te laten rusten om een foto te maken met weinig licht.
even een tip van moi :)
Bedankt voor de tip maar het ligt echt meer aan de camera. Hij heeft gewoon erg veel moeite met weerkaatsingen en licht. Valt opzich wel wat voor te zeggen. Ik heb wel een statief overigens. Die laatste foto's waren haastig maar de rest valt mee toch? Volgende keer heb ik er weer wat meer tijd voor ;)
floriske.nl schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:35:
[...]

Welcome at GOT jbdsn! Please feel free to reply in english, most dutch people have been tought english at school so won't have problems translating your posts!

--

Voor degenen die niet zo bekend zijn met www.thebestcasescenario.com : JBSN is één van de admins daar, hij wil heel graag een soort van samenwerking opzetten tussen de nederlandse casemodders en de leden van TBCS.

Hij wilde proberen of hij zich met behulp van de vertaalservice van Google een weg kon banen hier op GOt en zo de zien is dat gelukt!
Ik had het al gezien in SeM. Zal binnenkort daar ook eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Mag ik heeel stiekem zeggen dat ik de kast nog niet zo heel mooi vind?
Het ligt er vooral aan dat het nog niet zo heel professioneel oogt, dus misschien komt het nog.

Het lijkt nog TE gezaagd, als je begrijpt wat ik bedoel :)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
link0007 schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:27:
Het ligt er vooral aan dat het nog niet zo heel professioneel oogt, dus misschien komt het nog.

Waar het volgens mij iets meer mee te maken heeft is de kwaliteit van de foto's, je ziet het altijd bij dingen als dit, wanneer de foto's goed genomen zijn, ziet het kastje er vaak goed uit, en andersom. Het zal uiteraard ook iets te maken hebben met hoe perfectionistisch de persoon is, maar het meeste toch wel door de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
link0007 schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:27:

Het klopt wel aardig wat je zegt. Het vormt nog geen geheel. Dat komt omdat de buitenste platen nog helemaal niet vast zitten. Die rechterkant zit er nu zo |\ op zeg maar. Het was puur om even een indruk te geven voor een foto voor de tBCL. Iets later had ik echter besloten me terug te trekken, juist om dezelfde reden: Hij komt toch niet mooi af en ik wil er niet na een jaar lang tijd,geld en energie in gestoken te hebben, met een afgeraffelde kast er staan. Volgende keer beter ;)

Daarbij komt ook nog de cam. die niet heel geweldig is en dan kan ik je mening helemaal voorstellen.
TheZeroorez schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:57:
[...]

Waar het volgens mij iets meer mee te maken heeft is de kwaliteit van de foto's, je ziet het altijd bij dingen als dit, wanneer de foto's goed genomen zijn, ziet het kastje er vaak goed uit, en andersom. Het zal uiteraard ook iets te maken hebben met hoe perfectionistisch de persoon is, maar het meeste toch wel door de foto.
Dat zit bij mij iig wel goed als ik m'n omgeving mag geloven :P

Ik zal gewoon eerst de kast afmaken en tot die tijd geen foto's posten. Daarna vraag ik wel iemand met een normale cam. of ie een keer langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

de meeste foto's zijn ook goed maar vooral de close ups zijn vaak wazig en dat zijn juist de details die het mooi maken. verder geen commentaar op je ccip maar was meer in het algemeen bedoeld omdat andere het ook niet altijd even goed doen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Om even op terug te komen:

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3221.jpg

Veel beter ga ik het niet krijgen vrees ik. Maar dit is acceptabel volgens mij. De pompen stonden aan overigens. Daardoor ziet het water er wat raar uit.

[ Voor 3% gewijzigd door TEAMIKKE op 21-11-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi man! Foto's idd stukken beter. Prima die reservoirs zo! Jammer dat ik hem niet kan zien komend weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ik had te weinig tijd om hem af te maken en zelfs al had ik dat, dan had ik nog te weinig geld en om er nou met een halve kast te staan ;) Dus daarom heb ik me maar terug getrokken.

Anyway: Het gaat nu weer redelijk. Alle panelen zijn af en het wachten is nog op wat details die ik in orde moet brengen. Ook moet ik wachten op de nieuwe videokaart (8800GT!) wat nogal lang duurt. Ik kan dit verhaal dus nog niet afsluiten.

Wel heb ik een zeer mooie worklogheader aangeleverd gekregen van www.thebestcasescenario.com :)

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission/demissionfinalcopy.jpg

Wie goed kijkt ziet dat er dingen in verwerkt zitten die jullie nog niet gezien hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb je ook de psd? Ik zie om eerlijk te zijn alleen wat dingen als het zespootje, je moederbord, een slang, en een reservoir (?) voor de rest een beetje een vage header imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
UPDATE 36

Het is een tijdje geleden maar ik heb weer wat gedaan :) Eigenlijk heb ik allanger wat gedaan maar goed. De kast zit aardig in elkaar maar echte goede foto's heb ik nog steeds niet. Deze update is ook niet echt groots maar het is een teken dat ik weer ermee bezig ben.

Aangezien ik me verveelde vandaag heb ik maar even een projectje verzonnen. Ik had nog wat IC's liggen aangezien ik me daar de laatste tijd in heb verdiept. Wss ga je nog wel meer daarvan zien in de kast :) Ik wilde nog wat lichteffecten in de kast stoppen aangezien het dan allemaal weer wat leuker wordt. Het mocht echter niet te opvallend zijn. Mooie voorbeelden vind ik altijd de creaties van _Ferry_. Dat was moeilijk te realiseren zonder de juiste kennis van elektronica zoals een n00b als ik.

Na een paar keer proberen, testen enz. (was eerste keer dat ik met PWM werkte) ging het allemaal goed op het breadbordje. Eventjes een klein printje gemaakt en dat ziet er dan zo uit.
Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20Update%2036/HPIM3388.jpg

Niet zo heel groot dus ;) Bestaat uit een 16F648a en een L293D. Beetje overkill maar ik had het liggen dus waarom ook niet. Het effect wat ik ermee bereikt heb.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20Update%2036/th_HPIM3389.jpg

Pulserende logo's dus. Het kan nog wat beter maar het is mooi subtiel zo :) Aan de andere kant, in het raam gebeurt hetzelfde. Alleen kon de cam. die kant niet zo goed filmen i.v.m. veel strooi licht van de LED's ed. Niet slecht voor een middagje werk vind ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tijdje geleden dat ik gezien had wat je hier van gemaakt had, maar moet zeggen dat het er gaaf uitziet (ook al ben ik niet echt een lichtjes fan ;). Dat filmpje ziet er in elk geval heel erg gaaf uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Terw_Dan schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 19:29:
Tijdje geleden dat ik gezien had wat je hier van gemaakt had, maar moet zeggen dat het er gaaf uitziet (ook al ben ik niet echt een lichtjes fan ;). Dat filmpje ziet er in elk geval heel erg gaaf uit :D
Bedankt ;) Dat was idd. de bedoeling. Het is niet de bedoeling om er een kermis van te worden, wat best wel moeilijk is met 300+ LED's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb nog geen update/foto gezien met je UV en je waterkoeling.
Hoe zit het trouwens met je RMA van je grafische kaart, al een nieuwe?

Serieus, hulde _/-\o_ , ik heb 3 a 4 uur besteed aan het volledig doorwerken van je werklog.

Misschien een idee om 1 volledige site/post te maken met al je updates er in 1x in met keurig al jou beschrijvingen bij je foto's. (valt heel simpel in html te maken met 1 hele lange pagina met een table. (zo heb ik ook m'n samenvattingensite geschreven, niet te moeilijk en alles staat bij elkaar)
Desnoods doe je een aparte pagina per update (wil ik evt wel voor je doen (dat ik een offline opzet maak en dan jou hem laat keuren ed)

foto's kan ik hier wel afhalen, maar originele foto's zijn altijd beter ;) als je dat wilt (of dat ik iig een poging waag in kladblok) stuur dan even een mailtje naar guidoandriol [@] gmail [.] com of zet hieronder even wat (pagina is nu gebookmarked ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Bedankt voor de zeer leuke reactie :)

Een site is idd. geen slecht idee. Ik heb ervaring met HTML ed. maar bedankt voor het aanbod :) Als ie eenmaal klaar is zal ik er werk van maken. Op het moment gaat bijna alle tijd naar school,baantje enz.
Daardoor heb ik wel wat meer budget dus ik kan weer leuke dingen halen voor de kast.

Dat je nog geen foto's hebt gezien met verlichting ed. aan klopt. Ze staan hier en daar wel op het net maar dat komt nog wel een keer als ie klaar is :) En ik heb idd. alweer een nieuwe kaart: 8800GT die alweer een paar weekjes draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

Dat fade effect ziet er echt goed uit, lekker soepel :9~

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:47
Een erg mooi project. Ik heb je laatste paar updates is zitten lezen en het ziet er allemaal zeer professioneel uit. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Ga zo door! :)

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 15:19
Misschien heb ik het gemist, maar is het project nu af? Ben je er nog mee bezig geweest? 't Is al een jaar geleden. Heb je al nieuwe foto's?

• TEAMIKKE
  • Niet online
Oew, het topic leeft nog :P

Hij is af geweest maar ondertussen is ie ook alweer uit elkaar. Ik heb een Lian Li gekocht en die lichtelijk gemod. Daar weer alles ingebouwd met wat verschillen in vooral de waterkoelsetup. Die is ook nog niet af, wil ik in de vakantie (volgende week) weer eens mee verder.

Hier nog wat foto's van het ding 'af'.

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3221.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3220.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3219.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3218.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3217.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/TEAMIKKE/Demission%20final%201/HPIM3215.jpg

Zoals je ziet was ie op de foto's ook nog niet af. LCD's missen en nog niet alles was vast gezet. Helaas is mijn interesse voor het hele uitbundige modden na dit project behoorlijk afgenomen dus vandaar dat ik er ook geen final foto's van heb. Zoals je ziet zitten er nog wat naden die destijds zijn weggewerkt, aan de verlichting is nog wat gedaan (beetje subtieler), voorkant is verder netjes afgemaakt en aan de andere kant (rechts) is ook een dergelijk logo gekomen. Verder zijn de waterkoelslangen vervangen voor de dikkere varianten
Toch bedankt dat je er nog ff aan dacht :> ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste