niet iedereen wil nieuw of kan nieuw betalen en je moet ook opletten dat sommige net als mij een maximale limiet hebben en ook aan andere belangerijkere dingen aan ons hoofd hebben, ebay maak ik al jaren gebruik van en echt de meeste gevallen heb je een goede kans van slagen, en ja kan me oude kaart wel verkopen maar je krijgt er nooit de helft voor terug en dat vind ik weer zonde.
Een enkele 8800GTS is dan zelfs in de meeste gevallen ook trager als een R580 CF setup dus ja ook niet echt de moeite als je voor 50 euro minder met je oude set daarvoorbij kan gaan en ja DX10 is toch nog niet uit dus met 2 R580's kan je ook makkelijk je games spelen en als R600 uit is kan je meer geld vangen met 2 R580 kaarten als met 1 van de concurrent.
maargoed jij bent niet 100% afgekeurd dus mischien begrijp je ook niet hoe dat is, dat komt wel meervoor , no offence echt niet.
Om mijn PC's bij te houden moet ik spullen verkopen om net mee te kunnen doen en ja me huis is net om de hoek en me limiet is 420 euro en geen cent meer heb hier 5 maanden voor op moeten sparen + wat spullen te verkopen om net aan die 420 aan te komen maar meer wil ik ook echter niet aan die upgrade uitgeven dat is me het echter niet waard en dat zou ik niet redden.
Maargoed ik begrijp best dat als je een goed betaalde baan hebt dat je wel die leuke nieuwtjes zonder probs kan aan schaffen dat deed ik ook 3 jaar geleden voor het laatst.
Die X2 4400+ X1900 XTX 2GB ram setup heb ik kunnen aanschaffen wegens het verkopen van 2 PC's en ja je moet ook toevallig een koper zien te vinden die dat van je koopt heeft echt niks met geluk te maken het wordt verkocht of niet en ja ben nu echt blij dat ik deze upgrade kan voort zetten en ja dat DX10 dat komt echter van pas zo'n jaar of anderhalf later, dat zie ik alleen als een irritante marketing act as usual.
[
Voor 29% gewijzigd door
Anoniem: 23009 op 21-11-2006 00:53
]