@ Frank Knopers
Bedankt voor je leuke reactie

Zo dat setje van jou ziet er ook erg bilkjes uit man, ook Sapphires net als mij hehe good choice.
hehe ja nou wat je mee maakte met CoD2 had ik met Omega 6.08 based on Cat 6.9 maar FarCry en FSX draaide prima hehe, alleen ooit is 2 leuke SATA II schijfies aanschaffen want ik denk dat me PATA 133's FSX landschap niet trekt qua laden enzo LoL haha echt lache maar het is niet zo erg hoor, maar allebeetjes helpen een SataII Raid 0 setup wil wel door voapen
Hier nog wat pics van het spulletje in me bakkie
en dit kwam ik ook nog tegen mischien handig voor de Topic Start:
Alle Ati CrossFire mogelijkheden staan daarop vermeld
Update:
@ Frank Knopers
Nou ik heb net CoD2 ook getest en idd zelfde probleem als jou, die vreemde verkleurde strepen aan de onder en rechterzijde van het scherm, lijkt op een soort RGB probleempje, maar hoe dat komt is ten tweede raad heh.
Zijn hier andere mensen met dit probleem ook?
hmm ik kan me wel herinneren dat met Omega Catalyst 6.03 dit weg was maar ja om de heletijd met een oude driver te gaan werken is ook niet de moeite, en dat was nog met de enkele X1900 XTX, ofdat CrossFire dat probleem ook nog zou hebben geen id, in andere games als F.E.A.R., FarCry, Flight Simulator X en Prey gaat alles als een speer
toch zit ik te denken om heel Call of Duty2 op nieuw te installeren, maar zal dat effect geven?
[
Voor 29% gewijzigd door
Verwijderd op 30-11-2006 16:51
]