Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] partyfotografie deel 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
julius schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:04:
[...]

"neutrale reis afstand" 8)7. Wil je feesten of wil je feesten? Het ene feest is het andere feest nog niet. In het oosten kunnen ze zuipen, daar zijn ze voornamelijk lomp. Je ziet het ook wel een beetje terug in de wat hardere tak van de dancewereld. In en nabij de grotere steden heb je de wat hippere feesten. Met name de bekende strand plaatsen doen het goed geloof ik.

Wie had het over feesten? Ik wilde eigenlijk gewoon ergens gezellig een borrel pakken met z'n allen. Met z'n allen op één feestje rondlopen gaat niet echt opschieten en even lekker bijbabbelen zal er ook niet in zitten. En het neurtaal slaat domweg op het feit dat Utrecht in het midden van het land ligt en daarmee gemiddeld beter te bereizen valt, daar is weinig aan te 8)7 imo.

Acties: [view]

Door: Blerf
Accountmanager Pricewatch
Onsmakelijke MoaM Prut(ser)!
Reg. datum: 13 september 2004

quote:
julius schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:04:
[...]

"neutrale reis afstand" 8)7. Wil je feesten of wil je feesten? Het ene feest is het andere feest nog niet. In het oosten kunnen ze zuipen, daar zijn ze voornamelijk lomp. Je ziet het ook wel een beetje terug in de wat hardere tak van de dancewereld. In en nabij de grotere steden heb je de wat hippere feesten. Met name de bekende strand plaatsen doen het goed geloof ik.

Maar goed, wat voor feest ook. Het gaat echt niet werken als iedereen z'n cameraatje mee gaat nemen en je daar met 20 man in een kleine club rondloopt. Had liever gemeet tijdens een openbaar dance event zoals de FFWD of het zomercarnaval. Dan maakt het niet zo heel veel uit als je op een kluitje op elkaar staat.... Daar komen toch wel loads of fotografen op af.. ADE zal wellicht ook een ideaal event zijn om te meeten trouwens, weet alleen niet de precieze setup daarvan. 23/24 augustus is er overigens een openbaar event in Den Haag; Todaysart. Anyone interested?

[...]

Wie niet? Sommige krijgen per ongeluk ook nog eens betaald ook :P.

Uuuh september bedoel je denk ik ;)
Ik denk dat ik opzich wel die kant op wil komen. Denk dat er nog wel bekenden optreden ook.
Dus dat is wel gezellig. Is het overdag? want vrouwtje is volgende week jarig en weet niet of ze zaterdag avond nog de stad in wil enzo.

Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

leend3rs.nl
Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
marty26 schreef op woensdag 13 september 2006 @ 18:40:
[...]

Uuuh september bedoel je denk ik ;)
Als jij hem nu ook in jouw post veranderd dan ziet niemand het meer ;)
quote:
Ik denk dat ik opzich wel die kant op wil komen. Denk dat er nog wel bekenden optreden ook.
Dus dat is wel gezellig. Is het overdag? want vrouwtje is volgende week jarig en weet niet of ze zaterdag avond nog de stad in wil enzo.
't is 's avonds/'s nachts, tenminste, het gros tot een uurtje of 01.00u. Moet goed te doen zijn toch? Zowel de vrijdag als de zaterdag. Overigens is er de donderdag al een preview te zien zag ik net in m'n inbox :Y)....

SE W800i powered

Reg. datum: 29 januari 2006

hela 20 tot 23 september is robodock in amsterdam, fotografisch heel erg leuk en toch wel maar toch ook geen feest. gewoon lekker gek http://www.robodock.org/

misschien een ideetje :)

Fuji S5 pro , 17-55 2.8 30mm 1.4 en 10-17mm fish SB800 en SB900 SC29 enhanced

quote:
hos2 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 01:11:
hela 20 tot 23 september is robodock in amsterdam, fotografisch heel erg leuk en toch wel maar toch ook geen feest. gewoon lekker gek http://www.robodock.org/

misschien een ideetje :)
Ja robodock is wel erg tof voor de pics. Echt die mensen bouwen de meest gekste dingen. Vorig jaar weet ik dat ze op een 6etage groote bakkuip hadden. Dus 6 bad dingen onder elkaar.Best appart gebeuren.

Kiss the Moonlight

Die contraptie stond ook op TodaysArt van afgelopen jaar :+ :

http://www.strikerz.net/~geert/portfolio/TodaysArt2k5/IMG_8355_768.jpg

"Consider how clunky the term "the F-word" is. The authentic article, by contrast, explodes into space from a gate formed by the upper incisors and the lower lip. Then it slams to a dramatic glottal cough."

quote:
JumpStart schreef op donderdag 14 september 2006 @ 08:33:
Die contraptie stond ook op TodaysArt van afgelopen jaar :+ :

[afbeelding]

Hey ja dat zijn ze :Y helemaal gek dat vind je toch ook nergens anders zo iets.......
Dat opzich wel erg leuk experiment.

leend3rs.nl

Robodock zoals Hos me al es heeft laten zien is idd ook enorm vet. Jst, hebbie geen foto dat ik halverwege die trap hang met m'n cam om een stelletje op de licht gevoelige sensor vast te leggen?

Leverd overigens dit soort pics op;
http://81.58.7.140/partymania/partypic/23_09_2005_Todaysart/images/jules-todaysart-20050923-028.jpg

Zie je meteen hoe ik een jaar geleden nog schoot :X

ps, heb volgende week woensdag een afspraak met Audilux NV aan de Javastraat. Die gasten van Beter Horen aan het Noordeinde beantwoorden hun telefoon niet :?. Hehe, eindelijk doppen!

jules wijzigde dit bericht 14-09-2006 14:18 (21%)

SE W800i powered

quote:
julius schreef op donderdag 14 september 2006 @ 14:10:
Robodock zoals Hos me al es heeft laten zien is idd ook enorm vet. Jst, hebbie geen foto dat ik halverwege die trap hang met m'n cam om een stelletje op de licht gevoelige sensor vast te leggen?

Leverd overigens dit soort pics op;
[afbeelding]

Zie je meteen hoe ik een jaar geleden nog schoot :X

ps, heb volgende week woensdag een afspraak met Audilux NV aan de Javastraat. Die gasten van Beter Horen aan het Noordeinde beantwoorden hun telefoon niet :?. Hehe, eindelijk doppen!

hahah ja is toch wel anders met wat ik nu van je zie :P
Maar toch je maakt op robo wel de gekste dingen mee volgens mij. Eens kijken wie willen er allemaal heen? Of gaan er heen?

Reg. datum: 29 januari 2006

ps als er luitjes naar robo gaan welke dag is dat dan ?? ik heb zoizo woensdag en zaterdag op de programmering staan ;)

oh en vanmiddag net besloten om spontaan een flitser te gaan kopen, nu maar eens kijken of ik dat ding aan de gang krijg en dan kan ik binnenkort mijn eerste hopeloze probeersels posten :+

Fuji S5 pro , 17-55 2.8 30mm 1.4 en 10-17mm fish SB800 en SB900 SC29 enhanced

quote:
hos2 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:35:
ps als er luitjes naar robo gaan welke dag is dat dan ?? ik heb zoizo woensdag en zaterdag op de programmering staan ;)

oh en vanmiddag net besloten om spontaan een flitser te gaan kopen, nu maar eens kijken of ik dat ding aan de gang krijg en dan kan ik binnenkort mijn eerste hopeloze probeersels posten :+
Ik moet nog ff mailen maar ik denk als het mee zit dat ik zaterdag ga. Eigenlijk is het wel zo goed als rond :)

Ambtenaar!

Dit weekend een fotoshoot gehad in een soos (boerderij).. voor het eerst oordoppen in gehad. Met die terror aan je oren was ik blij dat ik ze meehad. Beviel prima trouwens :)

Volgende week Freeze Festival in Leeuwarden en Mindcontroller de week erop.

Binne wijzigde dit bericht 18-09-2006 11:44 (6%)

leend3rs.nl

Heb je ook wat zelfportretjes gemaakt? Zag het er wel uit? ;)

Beter Horen op het Noordeinde is opgeheven zag ik. as woensdag heb ik een afspraak bij Audilux :Y)

SE W800i powered

Ambtenaar!

quote:
julius schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:50:
Heb je ook wat zelfportretjes gemaakt? Zag het er wel uit? ;)

Die maak ik nooit :9 :X
leend3rs.nl

Haha, ik wel, ik plaats ze alleen bijna nooit online :P. Laatste tijd wel wat meer overigens :)

SE W800i powered

Ambtenaar!

http://home.wanadoo.nl/~bl.katsma/fish.jpg

Afgelopen zaterdag :)

Binne wijzigde dit bericht 19-09-2006 08:43 (8%)

Daftpunk Ownz Ya!
Reg. datum: 23 oktober 2001

Ligt het aan mij of heeft je lens beetje last van distortion? :)

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Really? Daarvoor heet het ding nou een fisheye ;)
leend3rs.nl

Was dat dat zelfportret? Wist niet dat je kon draaien, en dacht toch echt dat je er anders uit zag!

SE W800i powered

Onmeunige fanboy or Grumpy

Nee, dat is terror henk ofzo :+

Mijn gear
If what is is, what is the story in my head then all about?

Ambtenaar!

Irritante is altijd, heb je je normale lens erop..wil niemand op de foto, doe je je fish erop.. Mag ik op de fotooow?? :/ Ok..en dan komt hij er zo uit te zien.. die is niet mooooi.. :X Jankerds :P

Dit is trouwens The Rapist die draait, en dus geen zelfportret jul :+
leend3rs.nl

quote:
Binne schreef op woensdag 20 september 2006 @ 08:21:
Irritante is altijd, heb je je normale lens erop..wil niemand op de foto, doe je je fish erop.. Mag ik op de fotooow?? :/ Ok..en dan komt hij er zo uit te zien.. die is niet mooooi.. :X Jankerds :P
Ik heb idd ook vaak dat ik opeens gevraagd word als ik net wat shots met een fish wil maken. Men snapt dan gewoon niet dat je er dan een fish op hebt. "Je hebt toch een camera vast, maak een foto dan!"

Ach, soms komt er dan wel weer es wat grappigs uit. Ben je bezig met het volgende shot;
http://image.julius.area61server.nl/getimg/jules_dmth_20060909_042.jpg

loopt er zo'n gast urenlang te zeuren, "foto!";
http://image.julius.area61server.nl/getimg/jules_dmth_20060909_044.jpg
Hij snapte er geen jota van van wat ik deed, maar het eindresultaat kon ie wel beamen :Y)

quote:
Dit is trouwens The Rapist die draait, en dus geen zelfportret jul :+
Oh, toch niet? :+
Vandaar dat ik ook geen gele oren in je wormen zie. :?
Ik bedoel, vandaar dat ik ook geen gele wormen in je oren zie...

SE W800i powered

Ik pruts maar wat

Zo... bijna weer weekend mannen .... :P

Wat zijn de plannen voor dit weekend?
Feestje in een lokale club en uitslapen :z :P
leend3rs.nl

Zelf feesten voorlopig :Y)

SE W800i powered

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True