Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.
quote:Nez_O_Poz schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 16:42:
Weet iemand trouwens of die Topfield met harddisk ook aansluitbaar is op de pc? Ik wil namelijk weten of je sommige programma's die je reeds hebt opgenomen op de Topfield HD ook kunt overzetten op DVD op de één of andere manier.....
er it toch een USB aansluiting op dat ding. wat gebeurt er als je die aansluit op je computer. Mischien ff zoeken op de topfield site wat is het serienummer van die topfield
volgens mij is het de TF5000PVR
met deze software kan je je USB poort benaderen volgens mij. Er is zelfs een hele API beschikbaar op de topfield site om je eigen progjes te maken.
hier staan een hoop applicatie met dat ding. Ik denk dat ik vanmiddag ff langs de primafoon rij http://tapworld.eu.tt/
Of is dat KPN ding helemaal dichtgetimmered
TrailBlazer wijzigde dit bericht 06-10-2006 08:57 (35%)
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Vroeger was alles beter en kon je uit de sloot drinken...
vroeger ging je dood op je 40e
Alleen dwazen en doden veranderen nooit van mening. James R. Lowell -- Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital. Aaron Levenstein
quote:peetman schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:37:
Nee, het is een Topfield 5300K, die heeft (speciaal voor KPN), geen usb uitgang.
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Reg. datum: 30 september 2005
Als de harddisk relatief simpel eruit gehaald kan worden ben ik al blij. In wat voor formaat schrijft ie de films weg?quote:[b]
Dat kan relatief simpel door de harddisk uit de recorder te halen en in je PC te zetten. Andere manieren zijn opnemen vanaf de SCART-uitgang met een capture-kaart (met kwaliteitsverlies) of zelf een uitgang op de recorder maken (bereid je voor op veel knutselwerk)
Info 1 geeft bij mij wel beeld, zeg maar het info scherm wat we eerst hadden, maar dan alleen het plaatje, de andere 2 zijn bij mij gelocked.quote:martijn77 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 07:43:
ik heb tegenwoordig 3 info kanalen erbij die nu nog zwart beeld hebben......enig idee of dit een voorbode is op 3 extra zenders?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance
Reg. datum: 02 januari 2006
Ik heb maar eens gebeld. Had gehoopt dit weekend wat leuke live voetbal wedstrijden te kunnen zien! De helpdesk wist mij te vertellen dat de plannen vertraagd zijn. Er zou nu al een test met een groep klanten moeten plaats vinden, maar dit gebeurt nog niet. Alles is vertraagd en het zal nog lang duren voordat alles geregeld is voor live voetbal via Digitenne! Jammer!quote:sioux1978 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:48:
Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten of dat Tele2 Live Voetbal er nog bij komt bij KPN. Het is nog steeds gebleven bij één persbericht dat we het gaan krijgen, maar wanneer en hoe is na een aantal weken nog steeds onduidelijk!!!
maar dat moet toch terug te bouwen zijn?quote:peetman schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 09:37:
Nee, het is een Topfield 5300K, die heeft (speciaal voor KPN), geen usb uitgang.
Die Alice.nl? Zo onduidelijk is nog nooit een vrouw tegen mij geweest...
Dat hangt er vanaf. Behalve dat de connector er niet op zit, is de software hoogstwaarschijlijk aangepast.quote:
Alleen dwazen en doden veranderen nooit van mening. James R. Lowell -- Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital. Aaron Levenstein
Reg. datum: 15 augustus 2004
In een Topfield-specifieke structuur. Ik gebruik tftool en ProjectX om hem uit te lezen.quote:Nez_O_Poz schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 11:49:Als de harddisk relatief simpel eruit gehaald kan worden ben ik al blij. In wat voor formaat schrijft ie de films weg?
Dat was het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat dat ding voorzien is van een cam-lock en het mijn oude Digitenne-smartcard niet vreet.
De telefoniste van KPN bevestigde waar de vriendelijke verkoopster in de winkel mij al voor had gewaarschuwd: als je de bijgeleverde KPN smartcard activeert, krijg je er een abonnement bij, zodat je uiteindelijk per maand dubbel zou moeten betalen.
Ik weet dat Digitenne en Digitale TV van KPN nu door KPN samengebracht zijn tot "Digitenne van KPN", maar het is momenteel nog niet duidelijk wanneer deze fusie werkelijk is afgerond en hoe de oude Digitenne-klanten in het systeem zullen worden opgenomen. De telefoniste verwachtte dat het in de komende weken wel duidelijk zou worden.
Ik neem aan dat we dan vanzelf wel een KPN-smartcard krijgen opgestuurd. Heeft iemand hier meer nieuws over?
En nog een andere vraag: als het inderdaad mogelijk is om de harde schijf uit de PVR te halen en die te benaderen met een normale PC, kan ik dan later eventueel ook gewoon de harde schijf in de Topfield vervangen door een grotere? En zo ja, wat is de maximum capaciteit die het apparaat ondersteunt?
Het zou zelfs nog interessanter zijn als we een removable HD-rack op de IDE-controller van dat apparaat zouden kunnen aansluiten.
Blijf je inzetten tegen softwarepatenten! Neem contact op met je vertegenwoordigers in de Tweede Kamer en het Europees Parlement!
Reg. datum: 20 juni 2005
Is het een optie om digitenne op te zeggen en een abbonement bij KPN te nemen? De voorwaarden voor extra kaartjes zijn bij KPN gunstiger dat was voor mij de reden om over te stappenquote:motown schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:21:
Het Primafoonfiliaal aan de Van Baerlestraat in Amsterdam had de Topfield Personal Recorder 80 vandaag nog op voorraad. Ik sloeg gelijk mijn slag.
Dat was het goede nieuws.
Het slechte nieuws is dat dat ding voorzien is van een cam-lock en het mijn oude Digitenne-smartcard niet vreet.
De telefoniste van KPN bevestigde waar de vriendelijke verkoopster in de winkel mij al voor had gewaarschuwd: als je de bijgeleverde KPN smartcard activeert, krijg je er een abonnement bij, zodat je uiteindelijk per maand dubbel zou moeten betalen.
Ik weet dat Digitenne en Digitale TV van KPN nu door KPN samengebracht zijn tot "Digitenne van KPN", maar het is momenteel nog niet duidelijk wanneer deze fusie werkelijk is afgerond en hoe de oude Digitenne-klanten in het systeem zullen worden opgenomen. De telefoniste verwachtte dat het in de komende weken wel duidelijk zou worden.
Ik neem aan dat we dan vanzelf wel een KPN-smartcard krijgen opgestuurd. Heeft iemand hier meer nieuws over?
En nog een andere vraag: als het inderdaad mogelijk is om de harde schijf uit de PVR te halen en die te benaderen met een normale PC, kan ik dan later eventueel ook gewoon de harde schijf in de Topfield vervangen door een grotere? En zo ja, wat is de maximum capaciteit die het apparaat ondersteunt?
Het zou zelfs nog interessanter zijn als we een removable HD-rack op de IDE-controller van dat apparaat zouden kunnen aansluiten.
mijn vraag is, kan ik met de topfield ook andere zenders ontvangen?? en dan met name de FTA (free to air) zenders van astra en hotbird. schotel heb ik natuurlijk al, en ontvang het geheel ook goed via een cheapass receiver. kan hierover namelijk niks terug vinden op de site van kpn
3210 - s35 - s55 - t610 - t630 - s700i - q s100 - k750i - w900i - q s200 - q 9100 - SDA2 - W810i - 8800 - x820 - e65 - k810i - d840
Reg. datum: 26 november 2005
Digitale TV van KPN verloopt via de ether (DVB-T) en niet via de satelliet (DVB-S). Met andere woorden: je kan deze Topfield ontvanger niet gebruiken voor satelliet ontvangst.quote:SYQ schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:36:
mensen, ik heb topic globaal doorgenomen en heb eigenlijk ook besloten om de overstap te maken naar digitaal tv van kpn. vooral vanwege de prijzen, en het zenderpakket wat kpn bied. bij essent betaal ik namelijk het dubbele, en kijk toch niet naar zenders waar geen nederlands wordt gesproken (op bbc na)
mijn vraag is, kan ik met de topfield ook andere zenders ontvangen?? en dan met name de FTA (free to air) zenders van astra en hotbird. schotel heb ik natuurlijk al, en ontvang het geheel ook goed via een cheapass receiver. kan hierover namelijk niks terug vinden op de site van kpn
maar heb jij dan een usb aansluitng of moet je je HD eruit halenquote:asmi schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 19:59:
[...]
In een Topfield-specifieke structuur. Ik gebruik tftool en ProjectX om hem uit te lezen.
CCSP/CCIP/CCIE #21235
Ik ontvang nu alleen maar alle RTL's en de buitenlandse zenders ....
Regio A'dam.
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
In regio R'dam is alles te ontvangen.quote:fulgore schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 20:52:
Hebben er nog meer mensen last van het niet ontvangen van bijna alle Nederlandse zenders ?
Ik ontvang nu alleen maar alle RTL's en de buitenlandse zenders ....
Regio A'dam.
Reg. datum: 27 december 2005
Ervaring niet maar per 1/1/2007 zou je ook 7,95 gaan betalen mits je ADSL/telefonie van KPN hebt ( zelfde voorwaarde als KPN nu gebruikt ). Bestaande Digitenne klanten worden hier nog over aangeschreven.quote:jeroentaverne schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:28:
Ik heb al 1,5 jaar Digitenne en betaal daar 12 euro per maand voor om op twee TV's te kunnen kijken. KPN hanteert een prijs van 7,95 als je klant bent bij KPN. Nu ben ik klant bij KPN omdat ik een telefoon aansluiting heb. Nu KPN digitenne volledig in bezit heeft verwacht ik eigenlijk dat mijn maandbedrag terug gebracht wordt naar 7,95 per maand. Heeft iemand daar ervaring in?
You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard
Heeft er iemand misschien ergens iets opgevangen of deze uitbreiding van het dekkingsgebied op schema ligt? Of krijgen we net als met Mine steeds weer uitstellingen?
quote:jeroentaverne schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:28:
Ik heb al 1,5 jaar Digitenne en betaal daar 12 euro per maand voor om op twee TV's te kunnen kijken. KPN hanteert een prijs van 7,95 als je klant bent bij KPN. Nu ben ik klant bij KPN omdat ik een telefoon aansluiting heb. Nu KPN digitenne volledig in bezit heeft verwacht ik eigenlijk dat mijn maandbedrag terug gebracht wordt naar 7,95 per maand. Heeft iemand daar ervaring in?
Digitenne opzeggen, KPN aanvragen. Je Digitenne kastjes kun je gewoon blijven gebruiken.
Heb ik ook gedaan.
Volgens mij is dit inderdaad gewoon de bedoeling, aangezien ze in november de analoge tv gaan stoppen. De ruimte die dan beschikbaar komt wordt gebruikt voor digitale tv.quote:IntToStr schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:22:
Heeft er iemand misschien ergens iets opgevangen of deze uitbreiding van het dekkingsgebied op schema ligt? Of krijgen we net als met Mine steeds weer uitstellingen?
Hier idem. Heb KPN DigiTV genomen en Digitenne opgezegd. Had eerst één Digitenne decoder en nu één Digitenne decoder en één KPN decoder, beiden voorzien van KPN kaartjes. Kost me 1 euro per maand minder en ik kan op één abonnement op twee verschillende TV's onafhankelijk van elkaar kijkenquote:fulgore schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:24:
Digitenne opzeggen, KPN aanvragen. Je Digitenne kastjes kun je gewoon blijven gebruiken.
Heb ik ook gedaan.
Dit topic is gesloten. ![]()