Reg. datum: 26 augustus 2005
Sony TRV120-D8 DV, 3x PVR-150MCE, Humax IR-Fox-C, 2x Siemens M750 PVR, TechnoTrend CT-3650CI/C-1501
Forum » Consumentenelektronica » LCD, Plasma, Projectie & Recording » Het grote Digitenne/KPN Digitale TV (DVB-T) topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Nieuw TopicDit geeft wel een indicatie HOE SLECHT het digitenne beeld dus isquote:DeFeCt schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 16:42:
Aan de andere kant was het eerste wat ze zei dat dat beeld van de digitenne zo lelijk was op onze nieuwe tv dus wie weet kan ik haar overtuigen...
Sony TRV120-D8 DV, 3x PVR-150MCE, Humax IR-Fox-C, 2x Siemens M750 PVR, TechnoTrend CT-3650CI/C-1501
quote:The_Doman schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 17:30:
[...]
Dit geeft wel een indicatie HOE SLECHT het digitenne beeld dus is
What to do if you can't think of a cool signature? :{
quote:Vergunning NOS voor digitale televisie uitgebreid
Agentschap Telecom heeft de vergunning van de NOS voor digitale televisie (DVB-T) voor de publieke omroep aangepast. Een aantal frequenties uit de zogenaamde ‘layer 6’, een van de beschikbare frequentiepakketten waarvan de indeling nagenoeg overeenkomt met de provinciegrenzen, is in de vergunning opgenomen.
Agentschap Telecom heeft van de NOS inmiddels een concept omroepzenderplan ontvangen. In dit plan geeft de NOS aan welke frequenties ze in welke regio gaan gebruiken. Ook blijkt dat de uitvoerder Nozema voor de uitrol op een aantal plaatsen tijdelijk een andere frequentie dan in layer 6 is opgenomen, wil gebruiken. Het concept omroepzenderplan wordt op dit moment beoordeeld door Agentschap Telecom.
Meer informatie hierover vindt u in de vergunning
Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl
Heeft waarschijnlijk met de free to air zenders te maken. Na verdwijnen van de analoge uitzendingen moet het mogelijk worden ned1 2 en 3 ook zonder smartcard te ontvangen met DVB-Tquote:remco_k schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:57:
Vers van de pers;
[...]
Bron: http://www.at-ez.nl/infor...rchief/nieuwsbrief31.html
Wat het precies inhoud weet ik niet, maar het is meer bandbreedte -of- meer zenders -of- een van beide... lijkt me.
Chaos is a higher form of arranging
In principe zou dit gewoon moeten werken, vraag is wel hoeveel je met de kleine antenne binnen kunt ontvangen. In het KPN/Digitenne pakket is nederland 2 immers ook niet gecodeerd.quote:pascalb schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:08:
Heb al eens ff gezocht op tweakers/google/mailtje naar KPN maar krijg het nergens duidelijk;
Is de standaard samsung (single of twin) tuner die KPN levert ook geschikt voor de FTA zenders van België en Duitsland?
Woon namelijk in Zuid-Limburg en dan lijkt het me wel ideaal om geen kabels te hoeven trekken door het huis EN toch een groot aantal zenders in huis te hebben. In eerste instantie wil ik het eens gaan proberen op de 2e tv en daarna (als de kwaliteit een beetje goed is) in de huiskamer. Zelf vind ik het kostenaspect wel belangrijk/aantrekkelijk om voor KPN tv te kiezen.
Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.
quote:tarcieturbo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:41:Heeft iemand ervaring met exact een gelijke configuratie?
- Twinhan DTV TER-CI (Mantis) digitale TVI PCI kaart (E140)
- Technisat Technicam CX Conax CI module (E60)
- Technisat Super DigiTenne (antenne) (E30) / DVB-T Power Inserter (E15)
- Extra KPN smartcard (E15)
quote:pascalb schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:08:
Heb al eens ff gezocht op tweakers/google/mailtje naar KPN maar krijg het nergens duidelijk;
Is de standaard samsung (single of twin) tuner die KPN levert ook geschikt voor de FTA zenders van België en Duitsland?
Dat zal niet langer meer duren, ze zijn op dit moment o.a. bezig op de Electrabel energiecentrale in Nijmegen met het plaatsen van DVB-T antennes.quote:noppus schreef op maandag 04 september 2006 @ 10:53:
[...]
Ik ontvang thuis wel de Duitse zenders, op de single tuner. (Arnhem)
Heb de smartcard er (nog) niet in zitten, omdat ik KPN toch nog niet kan ontvangen, dus ik kan je niet vertellen of het dan nog steeds werkt, of dat die smartcard iets dicht gooit.
Hallootjes Xbox360 GamerTag 'QuarterCask'
quote:fulgore schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:00:
[...]
Dat zal niet langer meer duren, ze zijn op dit moment o.a. bezig op de Electrabel energiecentrale in Nijmegen met het plaatsen van DVB-T antennes.
noppus wijzigde dit bericht 04-09-2006 16:49 (4%)
poepoog wijzigde dit bericht 04-09-2006 18:37 (12%)
quote:asmi schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:35:
Je hebt helemaal niet de volle prijs voor je recorder betaald. De officiele prijs van een 80GB 5300d (voorzover nog leverbaar) bij een Digitenne-dealer is ¤679. De verwante satellietmodellen kosten ook al gauw zo'n ¤500.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!"
- Steun Mepukori, gebruik geen DRM!
quote:Gerco schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 13:23:
[...]Lijkt me een beetje sterk niet? KPN is geen filantropische instelling en zo'n subsidie is onrealistisch, zeker als KPN er niet zeker van kan zijn dat ik die 47 maanden ook mijn abo blijf betalen.
quote:pascalb schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:22:
@ noppes: Heb je deze tuner gewoon via KPN besteld dan?? en welke zenders ontvang je zoal??
Carpe Diem
quote:pascalb schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 15:08:
Woon namelijk in Zuid-Limburg en dan lijkt het me wel ideaal om geen kabels te hoeven trekken door het huis EN toch een groot aantal zenders in huis te hebben. In eerste instantie wil ik het eens gaan proberen op de 2e tv en daarna (als de kwaliteit een beetje goed is) in de huiskamer. Zelf vind ik het kostenaspect wel belangrijk/aantrekkelijk om voor KPN tv te kiezen.
Peace is not simply the absence of war. || American beer is like sex in a canoe, it's fucking close to water.
Ik kan me voorstellen dat ze liever Mine propageren omdat ze daar meer op verdienen. Het lijkt me niet dat de KPN van het DVB-T gebeuren af wil. Waarom zouden ze anders Nozema services hebben overgenomen?quote:KroeT schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:30:
Volgens mij wil KPN eigenlijk af van het hele DVB-T geheel. Het levert te weinig op, en het is storingsgevoelig.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Inmiddels heb ik een officiele Conax 4.0 CAM aangeschaft ipv de Technisat conax cam en die werkt wel goed, tenminste met MyTheatre en al niet met de software die Twinhan levert met de kaart.quote:tarcieturbo schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 13:41:
Ik heb begrepen dat het aanschaffen van de volgende apparatuur voldoende moet zijn:
Heeft iemand ervaring met exact een gelijke configuratie? Welke software kan ik het beste gebruiken (MediaPortal, Welltonway)?
- Twinhan DTV TER-CI (Mantis) digitale TVI PCI kaart (E140)
- Technisat Technicam CX Conax CI module (E60)
- Technisat Super DigiTenne (antenne) (E30) / DVB-T Power Inserter (E15)
- Extra KPN smartcard (E15)
Welke drivers heb je geinstalleerd? de BDA of het DTV pakketje? Bij mij werkt het beide goed op een officiele conax cam.quote:Kaoh schreef op donderdag 07 september 2006 @ 19:29:
[...]
Inmiddels heb ik een officiele Conax 4.0 CAM aangeschaft ipv de Technisat conax cam en die werkt wel goed, tenminste met MyTheatre en al niet met de software die Twinhan levert met de kaart.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Tele2 en KPN samen in digitale televisie
Uitgegeven: 8 september 2006 17:44
Laatst gewijzigd: 8 september 2006 18:09
AMSTERDAM - Het telecombedrijf Tele2-Versatel gaat live voetbalwedstrijden en andere voetbalprogramma's via het digitale netwerk van KPN uitzenden. Daartoe hebben de concurrenten een overeenkomst gesloten, zo meldden ze vrijdag.
De programma's worden uitgezonden via digitale televisie van KPN (Digitenne) en via internettelevisie genaamd Mine. Tele2-Versatel gebruikt daarvoor zijn eigen merknaam. "Dit is een prachtige aanvulling op de clubkanalen met PSV, Ajax en Feyenoord die we eerder dit jaar hebben gelanceerd", zei directeur Televisie en Media van KPN, Ludolf Rasterhoff.
Tele2-Versatel denkt met de overeenkomst zijn marktpositie te kunnen versterken "omdat wij nu een laagdrempelig alternatief voor kabeltelevisie gaan aanbieden", zei Günther Vogelpoel, directeur Consumentenmarkt van het bedrijf.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
Dit topic is gesloten.