Hoofdcategorieën
Topicacties

DMS FAQ, Beleid en Mods feedback

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
heracles schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:13:
[...]

Zo bedoel ik het niet. Ik zoek juist merken die ik (en het gros) niet ken, maar juist erg goed zijn tegen een lage prijs. Ik noem een Skullcandy of een Crossroads als voorbeeld. Geen kip kent ze zowat, maar ze leveren erg goede kwaliteit tegen een lage prijs! En die vindingen doe ik niet meer helaas sinds dat grote dopjestopic O+ gesloten is.

Hiermee wil ik niet lopen schoppen ofzo en ik accepteer het ook wel dat hij er niet meer is, maar vind het toch wel erg jammer eigenlijk.
:X Google nog maar eens rond op Skullcandy.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!

Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
Bluecold schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:40:
[...]

:X Google nog maar eens rond op Skullcandy.
Resultaten 1 - 10 van circa 1.370.000 voor westone (0,23 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 53.200 voor mylarone (0,07 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 3.250.000 voor skullcandy (0,33 seconden)

vs

Resultaten 1 - 10 van circa 20.700.000 voor sennheiser (0,06 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 463.000.000 voor creative (0,05 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 13.800.000 voor shure (0,08 seconden)
Resultaten 1 - 10 van circa 591.000.000 voor sony (0,13 seconden)

Snap je wat ik bedoel? :+

heracles wijzigde dit bericht 25-11-2008 21:27 (9%)

File not found: Loading something that looked similar.

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

quote:
heracles schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:13:
[...]

Zo bedoel ik het niet. Ik zoek juist merken die ik (en het gros) niet ken, maar juist erg goed zijn tegen een lage prijs. Ik noem een Skullcandy of een Crossroads als voorbeeld. Geen kip kent ze zowat, maar ze leveren erg goede kwaliteit tegen een lage prijs! En die vindingen doe ik niet meer helaas sinds dat grote dopjestopic O+ gesloten is.

Hiermee wil ik niet lopen schoppen ofzo en ik accepteer het ook wel dat hij er niet meer is, maar vind het toch wel erg jammer eigenlijk.
Het probleem is dat het gewoon erg slecht te combineren is met het huidige beleid om alle oordopjes een eigen topic te geven.

Enerzijds kan dat opgevangen worden, als mensen sneller een topic openen. Het hoeft namelijk echt niet meteen een flashy TS te zijn, wat basic informatie en/of eigen ervaringen is al genoeg. Anderzijds zou je daarvoor een aparte plaats kunnen creeren. Maar we willen graag dat PMD dat is, niet een enorm groot onoverzichtelijk topic. Een topic voor onbekende merken zal leiden tot vervuiling (je krijgt al gauw weer een centraal oordopjes topic) en ook z'n doel voorbijgaan, de merken zijn immers niet voor niets onbekend :+

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

quote:
Err, jij snapt niet wat ik bedoel.
Skullcandy is meuk. :r

Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat de AUD en PMD mods maar eens goed moeten uitruzien wie headphones krijgt, ipv. de huidige halfbakken richtlijnen.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!

quote:
Hoedje schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:34:
[...]

Het probleem is dat het gewoon erg slecht te combineren is met het huidige beleid om alle oordopjes een eigen topic te geven.

Enerzijds kan dat opgevangen worden, als mensen sneller een topic openen. Het hoeft namelijk echt niet meteen een flashy TS te zijn, wat basic informatie en/of eigen ervaringen is al genoeg. Anderzijds zou je daarvoor een aparte plaats kunnen creeren. Maar we willen graag dat PMD dat is, niet een enorm groot onoverzichtelijk topic. Een topic voor onbekende merken zal leiden tot vervuiling (je krijgt al gauw weer een centraal oordopjes topic) en ook z'n doel voorbijgaan, de merken zijn immers niet voor niets onbekend :+
Die merken kwamen wel echter voorbij in het grote-dopjes-topic, omdat daar alles centraal was. Dat zorgde er juist voor dat je sneller die merken tegenkwam :) . Die merken kunnen ook onbekend zijn terwijl ze erg goed zijn, maar bijv. maar op weinig plaatsen verkrijgbaar. (Bijv CrossRoads Mylarone, alleen te koop bij een winkel in Signapore of Australië, het versturen gaat echter probleemloos en ze zijn gewoonweg super voor het geld!)

quote:
Bluecold schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:
[...]

Err, jij snapt niet wat ik bedoel.
Skullcandy is meuk. :r

Daarnaast ben ik de mening toegedaan dat de AUD en PMD mods maar eens goed moeten uitruzien wie headphones krijgt, ipv. de huidige halfbakken richtlijnen.
Ooh zo :+, redelijk offtopic maar lees er ook wel positieve reviews over, heb er zelf (nog) geen ervaring mee.
Excuses voor de dubbel post :X

heracles wijzigde dit bericht 25-11-2008 22:26 (15%)

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Bluecold schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:
Ik zou het ook graag willen, en ik zou daarbij graag alle headphones in PMD verzamelen, maar daar is niet iedereen het mee eens. Het is nu eenmaal zo dat voor beide fora wat te zeggen valt. Ideaal is het niet, in ieder geval, dat ben ik wel met je eens.

CAPSLOCK CRUISER
Reg. datum: 23 april 2009

Een vraagje, daarnet heeft RoD mijn topic dichtgegooid waarin ik in weze vroeg wat de beste Neck-Worn koptelefoon is. Nu heeft hij aangegeven dat dat is, omdat ik geen vragen stelde over een specifiek model. Ik vroeg wel in dat topic of de PMX-60 een fatsoenlijke koptelefoon was, aangezien ik de PMX 40 heb gebruikt.

Goed, misschien had ik de titel moeten veranderen in 'PMX 60?' of iets dergelijks, maar de vraag bleef hetzelfde. Natuurlijk heb ik wel nagezocht in de pricewatch, maar daar is totaal geen concrete zoekactie voor nekphones. Wat zou ik dan moeten doen om een beetje een succesvol topic aan te maken?

Acties:

Door: RoD
Moderator PMD / TCM / PowerMod
Reg. datum: 14 september 2004

Dat hangt er een beetje vanaf wat je wilt? Vragen als "is dit goed?" is wel erg basic. Maar als je een ervaringentopic wilt starten, dan mag dat. We verwachten dan wel een topicstart die enigszins informatie bevat. Zoals specs, pics, linkjes ed. Zodat er een fatsoenlijke discussie op gang kan komen :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: