quote:
RoD schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 07:47:
Ik heb nu gedurende dit topic een hele hoop argumenten gegeven, en daar wordt niet of nauwelijks op ingegaan.
In het kort: Ik zie dus geen reden waarom dit niet zou werken. Dat er niet of nauwelijks gepost wordt is evident, maar ik zie niet in waarom het bespreken van oordopjes nu ineens niet meer zou kunnen Oók op het gebied van vergelijken.
Wel, wij geven ook argumenten... Maar of jij nu argumenten geeft of niet, of wij, doet er feitelijk niet toe. Feit is gewoon dat deze manier, misschien wel enkel voor oordopjes, niet werkt. Dat zien we allemaal. Je kan dan voor dat we het probeerden zeggen van "ik zie niet in waarom het niet zou werken", maar achteraf, nu dus, moet je gewoon toegeven dat het niet werkt.
Ik gaf enkel de reden waarom deze manier van topics me minder aanspreekt. Blijkbaar delen ook andere mensen deze mening. Ik begrijp heel goed jullie bedoelingen van alles overzichtelijker te maken, maar volgens mij wordt op deze manier de info te erg verspreid...
Misschien toch niet die prijsklassen invoeren? Er zijn toch meestal 3 typen zoekers:
A. mensen voor wij prijs primeert, en daarna geluid
B. mensen die geluid belangrijk vinden, maar ook niet echt 'freaks' zijn
C. mensen voorwie geen geluid goed genoeg is, deze groep heeft als het ware alles over voor de perfecte oordopjes
Als een persoon eerst uitmaakt tot welke groep hij behoord, kan hij daarna de oordopjes zoeken in een van de 3 "prijzentopics", niet toch? Overzichtelijker, en toch is de gewenste info centraal