Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Logitech PLOPJES probleem topic DEEL 4

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

Hoe bedoel je: "Mits goed uitgevoerd"?

Klinkt de Creative Gigaworks s750 nou beter of niet?

What passing bells, for these who die as cattle...

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Mvdlaak schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:44:

Geluidskwaliteit is een subjectief iets. Maw, iemand anders kan niet voor jou beslissen wat jij beter vind klinken. Persoonlijk ben ik bv niet zo weg van de Z-2300 terwijl die set door veel de hemel in word geprezen.
Reg. datum: 18 juni 2001

quote:
Mvdlaak schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:44:

Mensen, voor de zoveelste keer, bespreek dit soort zaken in een ander topic! :)

Ik kreeg alsnog een reply op een e-mail naar logitech van een tijd geleden over het feit dat ik maar een deel van de aankoopwaarde terug kreeg bij het terugsturen van de X530 wegens ploppen en radioontvangst. Een van de zaken in de reply valt mij erg op (alleen reageren op het vet gedrukte deel svp, de rest doet hier niet ter zake)
quote:
Hello Mr. Jonkers,

Did the retailer have a sign stating as a policy refunds are not fully covered, as a consumer you have the right to return for your full money back unless there are laws in your country stating differently.
You should try to get the rest of your money back and though the unit is not defective since this issue only occurs with a very small amount of people they are defective to you and you should get a full refund from the retailer.

Best regards,
B
Ofwel, Logitech ontkent de problemen met de X530 eigenlijk nog steeds. Erg slecht in mijn ogen.
school school school...!

Ik heb mn probleem net door gemaild naar Logitech, zit ik mn vragen geschiedenis te bekijken, zie ik dat ik het een paar maanden geleden ook al gevraagd had! Toen werd mij verzekerd dat het een eenmalig probleem was en dat ik de set maar om moest ruilen. Dat omruilen was nooit gebeurd, aangezien ik mn bon kwijt WAS (waar is mn oplader nou, zoek zoek, heej verrek, de bon van mn speakers! :P )

"Words are meaningless, and forgettable"

Reg. datum: 22 mei 2005

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:44:
Ik kreeg alsnog een reply op een e-mail naar logitech van een tijd geleden over het feit dat ik maar een deel van de aankoopwaarde terug kreeg bij het terugsturen van de X530 wegens ploppen en radioontvangst. Een van de zaken in de reply valt mij erg op (alleen reageren op het vet gedrukte deel svp, de rest doet hier niet ter zake)
[...]
Ofwel, Logitech ontkent de problemen met de X530 eigenlijk nog steeds. Erg slecht in mijn ogen.

Het feit dat je maar een gedeelte van de set ge-refund krijgt, is dit een enkel geval, of wordt dit sytematisch toegepast bij de X-530 eigenaars? Moet ik mij zorgen maken?

Verder vraag ik me af hoe lang jullie op de refund hebben moeten wachten nadat je je gegevens (adres, rekeningnr enzovoort) hebt doorgegeven. Ben nu al even aan het wachten maar heb geen idee wat zo de gangbare tijd is dat Logitech nodig heeft om een refund in orde te brengen, iemand?

quote:
disco stu schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:06:
[...]

Het feit dat je maar een gedeelte van de set ge-refund krijgt, is dit een enkel geval, of wordt dit sytematisch toegepast bij de X-530 eigenaars? Moet ik mij zorgen maken?

Goed lezen, hij heeft de set naar de winkel teruggebracht en daar zijn geld teruggehaald. De winkel gaf echter niet het volledige aankoopbedrag terug.
Daar kan Logitech dus niks aan doen.

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:44:

[...]

Kun je die orginele email doorsturen naar mij?

quote:
disco stu schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:06:
[...]
Verder vraag ik me af hoe lang jullie op de refund hebben moeten wachten nadat je je gegevens (adres, rekeningnr enzovoort) hebt doorgegeven. Ben nu al even aan het wachten maar heb geen idee wat zo de gangbare tijd is dat Logitech nodig heeft om een refund in orde te brengen, iemand?
Ik denk dat je op ongeveer 2 weken moet rekenen. Duurt het langer, dan vind ik het persoonlijk te lang duren.

Reg. datum: 22 mei 2005

Morgen is het 2 weken. Ik zal dan na het weekend nog een mail sturen om eens te informeren.

quote:
tm030614 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:28:
[...]

Kun je die orginele email doorsturen naar mij?
Done :)

quote:
tm030614 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 15:28:
[...]

Goed lezen, hij heeft de set naar de winkel teruggebracht en daar zijn geld teruggehaald. De winkel gaf echter niet het volledige aankoopbedrag terug.
Daar kan Logitech dus niks aan doen.
Niet geheel de waarheid in mijn ogen. De retailers zijn namelijk nog steeds niet op de hoogte van de problemen omdat Logitech ze nooit op de hoogte heeft gebracht en de problemen in sommige gevallen nog steeds ontkent. De retailer wil de set wel omruilen voor een nieuw expemplaar maar dit levert dezelfde problemen (uit eigen ervaring maar dit werd mij ook glashard door een logitech medewerker aangegeven). Omdat Logitech aangeeft dat er geen probleem is met de X-530 stellen veel retailers dat je een product retour doet waar gewoon een goede oplossing voor bestaat als het vervangen van de set. Opzich begrijpelijk bij het uitblijven van een bericht van Logitech. Let ook dat ik de set al had lang voor Logitech uberhaubt met een refund policy aan kwam zetten. Kortom, door deze snelle aanschaf pis ik nu net naast de pot.
Reg. datum: 23 november 2003

quote:
tommyjaspers schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:10:
hallo iedereen!
ik heb een z-5500 gekregen omdat ik geslaagd ben:D.
Dat ouders hun kinderen ZO verwennen zeg, niet normaal gewoon :X

Reg. datum: 07 april 2003

edit:
Lama...anders krijgen we weer off-topic geklets.

Roeltjuh wijzigde dit bericht 22-06-2006 20:38 (92%)

Be Cool, Be Roel || Specs

Ik heb een refund aangevraagd.

Ik heb bij die aanvraag overigens gemeld dat ik de stands van mn achterspeakers verwijderd heb, en deze ook kwijt ben. Kan ze niet meer vinden. 8)7 Met de vraag of dit een probleem was.

Ik heb gewoon mn aanvraagformulier voor de refund ontvangen en logitech heeft niks gezegd over de stands. :)
Ik heb deze vraag eerder gezien van anderen, dus ik dacht ik meld het even.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

quote:
Bor de Wollef schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:06:
[...]

Niet geheel de waarheid in mijn ogen. De retailers zijn namelijk nog steeds niet op de hoogte van de problemen omdat Logitech ze nooit op de hoogte heeft gebracht en de problemen in sommige gevallen nog steeds ontkent. De retailer wil de set wel omruilen voor een nieuw expemplaar maar dit levert dezelfde problemen (uit eigen ervaring maar dit werd mij ook glashard door een logitech medewerker aangegeven). Omdat Logitech aangeeft dat er geen probleem is met de X-530 stellen veel retailers dat je een product retour doet waar gewoon een goede oplossing voor bestaat als het vervangen van de set. Opzich begrijpelijk bij het uitblijven van een bericht van Logitech. Let ook dat ik de set al had lang voor Logitech uberhaubt met een refund policy aan kwam zetten. Kortom, door deze snelle aanschaf pis ik nu net naast de pot.
Zie mijn e-mail van afgelopen avond die ik naar jouw heb gestuurd en waarvan een gedeelte aan B.G. is gericht. ;)

Ik heb zojuist van B.G. te horen gekregen dat we a.s. dinsdag de eerste sample units kunnen verwachten.

Eind juli zullen wij de sets allemaal getest hebben en de resultaten hier op het forum posten en aan Logitech bekend maken.

Tussentijds worden de testresultaten NIET bekend gemaakt zodat we allemaal objectief blijven. Voor de meelezers onders ons, geduld gevraagd dus. :)

Reg. datum: 27 oktober 2004

Ook niet een emailtje O-) O-)

Ben wel errug nieuwsgierig hoor >:)

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Sith Lord
Reg. datum: 25 augustus 2004

quote:
tm030614 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:53:
Ik heb zojuist van B.G. te horen gekregen dat we a.s. dinsdag de eerste sample units kunnen verwachten.

Eind juli zullen wij de sets allemaal getest hebben en de resultaten hier op het forum posten en aan Logitech bekend maken.

Tussentijds worden de testresultaten NIET bekend gemaakt zodat we allemaal objectief blijven. Voor de meelezers onders ons, geduld gevraagd dus. :)
Klinkt logisch... bedankt voor de info.

Asus P5K, Q6600 Quad Core, 4 Gb Corsair XMS DDR2-6400, Sapphire ATI 4870x2 2GB, OCZ GameXtream 850W, Dell 24" 2405FPW, Samsung 24" LCD, G15, Z-500, Synology DS-207+ 1TB NAS

Alright! Houd ons niet te lang in spanning ;-) We zijn super benieuwd...

born4trance739 wijzigde dit bericht 22-06-2006 23:56 (78%)

Why not make windows open-source. Don't you have enough money?

Reg. datum: 23 juni 2006

quote:
disco stu schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:01:
Let op bij het kiezen van optie 2:

If you choose this option, you will not qualify for another replacement should the prototypes be developed and certified;

Ik dacht dat ze net hadden gezegd dat als je de omruiling niet goed bevindt, dat je dan alsnog de andere omruiling mocht aanvragen.

Logitech maakt er een potje van en zijn absoluut niet eenduidig naar mijn idee. . 8)7 :/ Ik krijg het idee dat ze enigszins langs elkaar heen werken. Ze zeggen het eene tegen TM en doen het andere.

quote:
tm030614 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:29:
Ik neem even contact op met B.G. Mij vallen ook deze zaken op.
Hier al iets van vernomen?

quote:
SabibuJuha schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 12:23:
[...]
Hier al iets van vernomen?
B.G. heeft gisteren gereageerd echter m.i. onvoldoende inhoudelijk en heb hem gevraagd een uitgebreidere reactie te geven. Deze verwacht ik begin volgende week.

tm030614 wijzigde dit bericht 23-06-2006 15:19 (3%)

Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
tm030614 schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:53:

Om hoeveel units zal dit gaan?
Mijn set is in ieder geval bestelt en komt volgende week vrijdag binnen. Tevens hoop ik met heel mijn hart dat die units die er komen helemaal in orde zijn :)

Edit:/
En wat zijn de veranderingen aan de sets die nu worden toegestuurd?

geertt wijzigde dit bericht 23-06-2006 22:06 (6%)

quote:
geertt schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:06:
[...]

Om hoeveel units zal dit gaan?
Mijn set is in ieder geval bestelt en komt volgende week vrijdag binnen. Tevens hoop ik met heel mijn hart dat die units die er komen helemaal in orde zijn :)

Edit:/
En wat zijn de veranderingen aan de sets die nu worden toegestuurd?
Er zijn 2 sets gemaakt. De preciese veranderingen zijn nog niet bekend. Ik geeft over de aanpassingen volgende week meer informatie. Over de performance van de set wordt later informatie naar buiten gebracht waneer iedereen heeft getest.

~*World of Shit*~
Reg. datum: 10 oktober 2005

Ben echt verschrikkelijk benieuwd naar de uitslag van de testjes... Mogen jullie die set zo lang als jullie zelf willen testen? Omdat bij een hoop mensen de plopjes pas na een paar weken naar boven kwamen.

Ik denk niet dat ik de enige ben die nog niks gehoord heeft van Logitech en die wel op "De Lijst" staat. Ze hebben mijn gegevens dus (als het goed is) wel. En ik heb de vorige keer wel 'n meeltje gehad...
Moet ik nu gewoon zelf 'n meeltje sturen of nog even afwachten?... (we hebben immers tijd zat)

Nu nog even geduld op zien te brengen tot de uitkomsten van de tests online komen... :)

What passing bells, for these who die as cattle...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: