Ik heb een asus x1900xt crossfire edition goedkoop op de kop kunnen tikken en heb daarom maar besloten om mijn systeempje maar gelijk pci express ready te maken.
Ik ga het volgende kopen:
moederbord: asrock dual sata 2(goedkoop en schijnt best een prima bord te zijn)
cpu: amd athlon x2 3800+
dit heb ik allemaal al:
enhance 400 watt voeding met 18A op de 12v
3x maxtor diamnond max 9 sata schijven
9 case fans
cd rom en dvd rom drive
ccfl en nog wat van dat soort spullen
thermaltake aquarius 2 waterkoeling
corsair gehuegen 1GB(2x 512MB)
Mijn voeding trekt het bovenstaande + p4 northwood @ 3,4GHz en een asus p4p800 Se+ asus v9999GT/TD 256MB prima, ik vrees alleen dat ie mijn nieuwe systeempje niet gaat trekken. Ik wil een goede voeding die dat systeem gaat trekken maar voor een budget van ongeveer 50 euro. Ik had al een cooler master voeding op het oog van 430Watt die 29A kan leveren, asus zegt dat er 30A nodig is voor de videokaart. Gaat dit gewoon werken? Het mooiste zou zijn dat et werkt met mijn enhance voeding, maar ik vrees van niet
Ik ga het volgende kopen:
moederbord: asrock dual sata 2(goedkoop en schijnt best een prima bord te zijn)
cpu: amd athlon x2 3800+
dit heb ik allemaal al:
enhance 400 watt voeding met 18A op de 12v
3x maxtor diamnond max 9 sata schijven
9 case fans
cd rom en dvd rom drive
ccfl en nog wat van dat soort spullen
thermaltake aquarius 2 waterkoeling
corsair gehuegen 1GB(2x 512MB)
Mijn voeding trekt het bovenstaande + p4 northwood @ 3,4GHz en een asus p4p800 Se+ asus v9999GT/TD 256MB prima, ik vrees alleen dat ie mijn nieuwe systeempje niet gaat trekken. Ik wil een goede voeding die dat systeem gaat trekken maar voor een budget van ongeveer 50 euro. Ik had al een cooler master voeding op het oog van 430Watt die 29A kan leveren, asus zegt dat er 30A nodig is voor de videokaart. Gaat dit gewoon werken? Het mooiste zou zijn dat et werkt met mijn enhance voeding, maar ik vrees van niet