Reg. datum: 31 januari 2004
[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
Nieuw TopicReg. datum: 31 januari 2004
Ik bedoel stilhangen. Daarnaast ben ik van mening dat auto-aim / auto-lock extreem triest is, en voor cheaters. Ik weet dat het met een controller niet anders kan, vandaar dat ik van mening ben dat het met de muis het beste gaat.quote:nero355 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:07:
[...]
Je bedoelt strafen neem ik aan ?? Gaat prima in Zelda en ik pwn alle ventjes met pijl en boog![]()
Daarnaast hebben console games 9 van de 10 keer iets van auto-aim/lock wat je meestal voor dichtbij gebruikt dus lijkt me helemaal geweldig GTA 4 op de Wii
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Stilhangen is helemaal geen probleem omdat je je arm ergens op kan laten rusten terwijl je richt, net zoals bij een normale controller. Je hoeft je handen dus niet in de lucht te laten hangen om te kunnen richten.quote:Geqxon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:09:
[...]
Ik bedoel stilhangen. Daarnaast ben ik van mening dat auto-aim / auto-lock extreem triest is, en voor cheaters. Ik weet dat het met een controller niet anders kan, vandaar dat ik van mening ben dat het met de muis het beste gaat.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Reg. datum: 05 juli 2006
Tof, kan niet wachten
Ben blij dat hij nu ook op de 360 uitkomt gelijk, hoef ik in iig geen 600 uit te geven aan een ps3 nog
www.wehaterobots.com
Ik denk dat dat een beetje lichtelijk overdreven is. PS 2 en een Cube vergelijken is als een appel met een peer; niet te vergelijken dus omdat de inhoud dermate verschilt dat het totaal anders is. De Cube tovert ook totaal andere graphics dan de PS 2 tevoorschijn. Daarnaast is de Wii niets meer dan een beetje opgevoerde Cube en écht niet 2 á 3 keer zo krachtig. Ik bedoel, veel games zien er hetzelfde uit op de cube als op de Wii........quote:MetroidPrime schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:19:
[...]
Waarom niet? De Gamecube was al krachtiger dan de PS2 en de Wii is ongeveer 2 á 3 keer zo krachtig als de Gamecube.
Verder ontopic:
Mja GTA, ik vond San Andreas wel een enorme domper zeg, hoop dat het dit keer meer het kaliber krijgt van Vice City
Welcome to Vice City. Welcome to the 1980's
quote:Notna schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:55:
[...]
Ik denk dat dat een beetje lichtelijk overdreven is. PS 2 en een Cube vergelijken is als een appel met een peer; niet te vergelijken dus omdat de inhoud dermate verschilt dat het totaal anders is. De Cube tovert ook totaal andere graphics dan de PS 2 tevoorschijn. Daarnaast is de Wii niets meer dan een beetje opgevoerde Cube en écht niet 2 á 3 keer zo krachtig. Ik bedoel, veel games zien er hetzelfde uit op de cube als op de Wii........
Zo'n vreemde vergelijking is het niet, het gaat er om of de Wii San Andreas aan zou kunnen. De Wii is krachtiger dan de PS2, dus dat zou met gemak moeten kunnen. Dat bepaalde spellen op de Gamecube "totaal andere graphics" hadden dan sommige PS2 spellen, betekent niet dat de hardware niet geschikt was om realistische spellen te tonen. RE4 ziet er op de Gamecube beter uit dan op de PS2. GTA: San Andreas zou dus goed mogelijk moeten zijn op de Wii, zelfs al was het niet meer dan een "opgevoerde Gamecube".
Het werd eens tijd dat er een trailer kwam voor GTA IV. Ik ben wel benieuwd naar de setting en hoe de episodic content in de Xbox 360 versie verwerkt zal zijn.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik hoop iig dat hij beter wordt als Saints Row. Was best vermakelijk, maar het miste de humor uit de gta serie. Over de engine ben ik wel weer erg te spreken uit Saints Row.
www.wehaterobots.com
Reg. datum: 31 januari 2004
Reg. datum: 01 mei 2005
Apple MacBook Pro | PS3
Vice City was tenminste uit je hoofd te leren, dat is van San Andreas niet echt te zetten. Of je moet het echt extreem veel gespeeld hebbenquote:TwyLight schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:02:
Ik hoop wel dat de omgeving een beetje groot is, en dat je niet in je heli in één rondje de hele map hebt gehad zoals in Vice City
Ik ken San Andreas nu nog uit mijn hoofd, heb het ook wel vaak gespeeld (zeker meer als 200 uur).quote:Geqxon schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:48:
[...]
Vice City was tenminste uit je hoofd te leren, dat is van San Andreas niet echt te zetten. Of je moet het echt extreem veel gespeeld hebben
GTA is mijn favoriete game reeks dus hoop dat het dit keer weer een super game wordt.
Reg. datum: 05 juli 2006
Na een paar uurtjes spelen, lekker door de stad racen(met cheats en zoquote:Geqxon schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:48:
[...]
Vice City was tenminste uit je hoofd te leren, dat is van San Andreas niet echt te zetten. Of je moet het echt extreem veel gespeeld hebben
Verder hoop ik te zien dat er eens een echte drukke straten zijn, met allemaal toeterende auto's en tientallen taxi's omringd door wolkenkrabbers
En ik wil die trailer nu
hello_moto wijzigde dit bericht 03-03-2007 15:59 (3%)
In San Andreas zag je nog wel eens 10 keer hetzelfde persoon langslopen
En de politie agenten waren ook allemaal klonen.
Reg. datum: 27 februari 2005
Met "uit mijn hoofd" bedoel ik dus dat ik het beter ken dan de stad waar ik IRL in woon. Elk steegje, elk item, elke standaard geparkeerde wapen, en alles bij naam.. Dat is met San Andreas enorm lastig, laat staan als ze het groter maken.quote:TwyLight schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:56:
[...]
Ik ken San Andreas nu nog uit mijn hoofd, heb het ook wel vaak gespeeld (zeker meer als 200 uur).
GTA is mijn favoriete game reeks dus hoop dat het dit keer weer een super game wordt.
Dat maakte San Andreas juist leuk. Ik kom bij mij in de buurt ook weleens straten tegen waar ik nauwelijks kom of die ik helemaal niet ken. In Vice City had je halverwege het spel alles al wel gezien en na verloop van tijd was ik steeds dezelfde gebieden bezoeken eigenlijk wel zat. In San Andreas ontdekte je nog steeds nieuwe dingen aan het einde van het spel en waren er gigantisch veel dingen te doen, waardoor San Andreas lang niet zo snel saai werd als Vice City.quote:Geqxon schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:59:
[...]
Met "uit mijn hoofd" bedoel ik dus dat ik het beter ken dan de stad waar ik IRL in woon. Elk steegje, elk item, elke standaard geparkeerde wapen, en alles bij naam.. Dat is met San Andreas enorm lastig, laat staan als ze het groter maken.
quote:Geqxon schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 15:48:
[...]
Groot genoeg kan niet. Ik hoop dat ze nu GTA2 als 'grondgedachte' gaan nemen, waren toch ook echt leuke wijken/steden daar.
Rekenaar | Ubuntu | Kernpower! | Determinist | Politiek dakloos
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.