[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.713 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar het verleden kijkt is het logisch om te zeggen dat GTA IV voor de PC rond juni in de winkel moet liggen. De releasedates van de GTA games zijn ook al jaren in oktober (behalve die van de PSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Andamanen schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:45:
Hoe lang zou het duren voordat hij naar de PC komt? Tot eind 2008?
* SH4D3H telt alvast de maanden tot oktober 2007 en bedenkt dat ie 100e per maand nodig zal hebben

Eind 2008 is echt te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:55:
[...]

Hoezo erg? Het is best dat het je ding niet is maar die stijl is zo subliem uitgewerkt in San Andreas en het is niet moeilijk om te raden waar die inspiratie vandaan is gehaald. Van o.a. de pracht films Boyz N the Hood en Menace II Society.
Ik bedoelde dat het erg was, hoe blij ik ben met het feit dat de stijl waar ik het niet zo op heb niet in de nieuwe GTA zit.
Stel je voor je vindt GTA serie prachtig, en er komt een deel uit met een stijl waar je helemaal niets mee hebt, dan was je ook heel blij geweest als er eindelijk footage is van een nieuw deel zonder die stijl. :)

Don't be a menace vond ik trouwens wel prachtig wat jaartjes terug. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Andamanen schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:45:
Hoe lang zou het duren voordat hij naar de PC komt? Tot eind 2008?
* DeRCT13 weet wel iets van GTA en voorspelt mei of juni 2008..
Zoek de release data van 3, Vice en San An maar es op, you'll know what I mean ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De trailer net pas gezien, ziet er zeer mooi uit alhoewel ik denk dat niet alle beelden ingame waren.

trouwens, de hoofdpersonage is een arabisch uitziende man die gebrekkig engels spreekt ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:44:
De trailer net pas gezien, ziet er zeer mooi uit alhoewel ik denk dat niet alle beelden ingame waren.

trouwens, de hoofdpersonage is een arabisch uitziende man die gebrekkig engels spreekt ? :/
Russisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

DeRCT13 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:56:
[...]

* DeRCT13 weet wel iets van GTA en voorspelt mei of juni 2008..
Zoek de release data van 3, Vice en San An maar es op, you'll know what I mean ;)
Dat wordt weer wachten, net zoals bij alle anderen delen. Maar goed zal wel lukken, ik schaf iig geen console aan.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Yes sir! The comrad's name is VflAdmir Jeltzsin. Kaprushtja!

offtopic:
Het zou ook iemand kunnen zijn uit Kazachstan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
TommyGun schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:52:
[...]
Dat wordt weer wachten, net zoals bij alle anderen delen. Maar goed zal wel lukken, ik schaf iig geen console aan.
Voor mij is het óf dat óf m'n PC'tje upgraden voor flink wat geld.
Een Socket939 3000+ met bejaarde 6800Ultra zal niet heel goed presteren denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA draaide altijd wel lekker bij mij en ook op mindere systemen. Hoop dat de ps3 na die release datum ook even lekker in prijs gaat zakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:53:

offtopic:
Het zou ook iemand kunnen zijn uit Kazachstan.
Ik zie het al gebeuren, als hoofdpersoon:

Afbeeldingslocatie: http://www.vujer.com/material/files/Borat_Two_thumbs_up_yours.jpg

My name i Borat! Very Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:59:
[...]

Ik zie het al gebeuren, als hoofdpersoon:

[afbeelding]

My name i Borat! Very Nice!
_/-\o_

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op IMDB dat Michael Clarke Duncan in GTA IV zit _/-\o_

http://www.imdb.com/title/tt0802999/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Laatst online: 26-08 13:51
Als deze op de ps3 de toetsenbord en muis gaat ondersteunen(aangezien de ps3 in tegenstelling tot de X360 wel allerlei hardware ondersteunt ga ik toch serieus nadenken over de aanschaf van een ps3 terwijl ik door een doorgewinterde pc gamer ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:36:
Ik zie net op IMDB dat Michael Clarke Duncan in GTA IV zit _/-\o_

http://www.imdb.com/title/tt0802999/
omfg, dan is het helemaal Saints Row :+
http://www.imdb.com/title/tt0477848/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kerk uit de trailer geef de doorslag hè ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:19:
[...]

Idd, toen moest ik echt meteen aan Saints Row denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:21:
[...]

Idd, toen moest ik echt meteen aan Saints Row denken :+
Ik mag toch hopen dat ze nu is af zijn met dat hele gangsta west-site gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Kent iemand die Snow mod voor GTA3 nog? ZOu echt geweldig zijn als ze ook sneeuw zouden inbouwen! :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Woohoo dat lijkt op New York! Ziet er vet uit, alleen de hd video hapert hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de video in XviD omgezet omdat de wmv ook haperde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks nu draait het wat beter.

[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR35 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:44:
Als deze op de ps3 de toetsenbord en muis gaat ondersteunen(aangezien de ps3 in tegenstelling tot de X360 wel allerlei hardware ondersteunt ga ik toch serieus nadenken over de aanschaf van een ps3 terwijl ik door een doorgewinterde pc gamer ben.
Dat zegt niets hoor, bijna iedereen kan een acteur voor een bepaalde rol aanmelden bij de IMDB. Dat hadden ze vorig jaar bij GTA Network bij GTA VCS geprobeert. Gewoon een mogelijke acteur aangemeldt en enkele weken later stond ie erop.

Ik ben trouwens wel benieuwd wat ze van de Statue of Liberty hebben gemaakt, ze zouden het niet rechtstreeks kunnen kopiëren. Wat zou ze in haar hand hebben? :P

Ook zie je soort van Wall Street idee. Zou je aandelen kunnen kopen/verkopen en daar mee flink kunnen verdienen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de trailer zie je ook nog Dutch Markets staan.
Misschien een hint voor een Nederlandse stad :P ?
Dan droom ik teveel , hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of een hint dat wij Nederlanders New York opgericht hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
Ik denk dat de hoofdpersoon in de trailer de Russische maffiabaas van GTA 2 is; Jerkov. Hij zou dan naar Liberty City (oftewel NYC) zijn gekomen om rust te zoeken.

Zie ook mijn post op XS-Forums voor een uitgebreide beargumentering.

[ Voor 6% gewijzigd door Limit-NL op 31-03-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wel tof dat de Burger Shot er ook weer in zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR35 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:44:
dus.. nou mag iedereen sturen met wat die wil natuurlijk maar juist een game als GTA kan je het beste met een gamepad besturen, zo gaan lopen, rijden en vliegen (veel deden dat met een extra gamepad op de PC) een stuk beter met een pookje of 2. Schieten gaat dan wel weer ruk maar daarvoor heb je een auto-aim.

Daarnaast is het niet zo te zeggen dat je elk spel met TB+muis kan besturen, misschien willen ze de vechtscenes wel met die tweedehands bewegingssensor gaan doen ofzo, en dan kan je nog zo houwen met je KB maar werken doet het niet ;)

Kortom als je alleen maar voor GTA een console koopt zou ik verder kijken dan alleen de besturing. Maarja 4th quarter 2007 is nog wel ff weg dus wie weet wat de verschillen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Goed gevonden L1m1t :) Alleen wel raar dat ze GTA London dan klaarblijkelijk overslaan, Ik heb London een vrij lange tijd gespeeld een stuk langer dan GTA2 in ieder geval.

Aan de andere kant ook wel enigzins te begrijpen, London was slechts een expansion.
GTA1 > GTA3 | GTA2 > GTA4

ik zie een patroon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Pendaco schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:16:
Goed gevonden L1m1t :) Alleen wel raar dat ze GTA London dan klaarblijkelijk overslaan, Ik heb London een vrij lange tijd gespeeld een stuk langer dan GTA2 in ieder geval.

Aan de andere kant ook wel enigzins te begrijpen, London was slechts een expansion.
GTA1 > GTA3 | GTA2 > GTA4

ik zie een patroon :P
Oh joepie, dan is GTA 5 wéér in Liberty City :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Gepakt van de link uit dat andere forum van L1m1t.
Was dat hier al gepost?

Al wat ouder nieuws
http://www.naturalmotion.com/news.htm
Rockstar and NaturalMotion announce partnership

Oxford, UK-Feb 27 2007- NaturalMotion today announced a partnership with Rockstar Games, Inc., the world-renowned publishing label, to
integrate NaturalMotion's revolutionary euphoria engine into upcoming next-generation Rockstar Games titles. Rockstar's integration of euphoria is well advanced, with today's announcement following several months of close collaboration between the two companies.

Announcements regarding specific titles will follow at a later date.
NaturalMotion and Rockstar Games, Inc. Announce Development Partnership
Upcoming Next-generation Titles to Utilize euphoria Motion Synthesis Engine

http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.naturalmotion.com/images/balance_thumb.jpg
AVI (4.1MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 02:19:
Die kerk in die trailer staat gewoon in new tork. Dan moet je niet aan saints row denken maar aan new york. Als je een stad bouwd op basis van new york is het logisch dat die kerk erin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Die screenies zien er wel te geil uit.

Zie me nu al zelf over al die mannetjes heenrijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 13:58
Ik heb zonet de trailer gezien, veel effecten met schaduw zeg 8) .
Stef.NL schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:01:

PS: Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar kijk en vergelijk.
Dat is inderdaad veel hetzelfde ja, maar ik vind het zo anders dat ik het weinig uit vind maken. De graphics zijn totaal niet te vergelijken.

Verder is de hoofdpersoon een acteur volgens IG:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1175242944.jpg
Vladimir Mashkov, heeft gespeeld in 15 Minutes, Alias en behind Enemy Lines. Een russische acteur.

Verder:
Het was iets waar velen al naar uitkeken en afgelopen nacht was het dan eindelijk zo ver: we konden de allereerste Grand Theft Auto IV beelden bekijken. De beelden uit de GTA IV trailer blijken allemaal ingame te zijn.

Rockstar liet ons weten dat alles wat in de trailer te zien is in real-time direct van de 720p gameplay met de RAGE-engine op een next-gen console is opgenomen.

[ Voor 88% gewijzigd door hello_moto op 31-03-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Ook leuk, de trailer is gebaseerd op een film uit 1975 genaamd Koyaanisqatsi, ik heb deze film wel eens op school gezien en hij is vrij apart te noemen, maar wel boeiend om te kijken, met mooie natuurlijke effecten en sterke contrasten. De minimalistische muziek is van Phillip Glass. Een trailer van de film. Vanaf 1.00 zie je qua stijl en ook een beetje qua muziek leuke gelijkenissen.

[ Voor 13% gewijzigd door Stef.NL op 31-03-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extreem ver gezocht hoor 8)7

Ze zien een hangbrug, en vinden een 'analogie'... Ja duh, dat soort bruggen wordt nu eenmaal vaak gebruikt 8)7 Ze gelijken zelfs niet op elkaar, kijk maar naar de pijlers.

En uiteraard ga je inspiratie opdoen in het echte leven. NY is dan geen slecht begin. Dus dat er in die games wat gelijklopende elementen zijn kan best wel, als ze op dezelfde omgeving zijn gebaseerd. Ook het kerkje vergelijken slaat nergens op... Een kerk is altijd een kerk, hoe wil je die nu vergelijken.

Behalve dat heel dunne gebouw, maar goed, dat zal in het echte NY ook wel marquant genoeg zijn zodat het voor beide games als inspiratie kan gebruikt worden. Verder vind ik het niet onlogisch dat je models die je al hebt liggen hergebruikt (oppoetsen, textures aanpassen, geometrie, enz...) ipv helemaal opnieuw te beginnen. Scheelt je weer veel tijd die je kan steken in leuke game concepten. Ik zal er alleszins niet van wakker liggen als alles wat elkaar gelijkt. Als de gameplay weer goed is ben ik tevreden, met enigszins up to date graphics, en voor mij is het goed :) . Laat staan dat ik heel freaky ga beginnen zoeken naar paralellen.

Maar goed, de trailer was echt fantastisch, ik wil deze game zo snel mogelijk kunnen spelen... Hopelijk houden ze het wat redelijk met het hypen, want dat kan ook averechts uitpakken. Zeker als release dates niet gerespecteerd zouden worden. Ooit wil je kunnen gamen, de hype zal me dan worst wezen.

Ik vond de eerste GTA III in liberty city in z'n tijd nog altijd één van de indrukwekkendste games die er is, en deze lijkt die stijl en invalshoek terug te nemen, dus het kan echt niet beter. Anderzijds ben ik ook altijd meer een driver-fan geweest. Dat de visuele stijl nu meer aansluit bij driver like games kan ik alleen maar tevreden mee zijn. Hopelijk is de besturing van de wagens zoals in driver, want in gta (zeker tot vice city) is er helemaal niets aan. Ga maar eens driver 1 spelen op de ps1 als je wil weten hoe de autos in free roaming city games moeten aanvoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we've come a long way baby ;)

Opvallend hoe lelijk gta3 was als je het zo ziet, VC zet ik zo af en nog eens aan maar in mijn gedachte was gta3 net zo mooi, tijd om nog eens naar die cd te zoeken :)
Ga maar eens driver 1 spelen op de ps1 als je wil weten hoe de autos in free roaming city games moeten aanvoelen
Volgens mij is het doel van die vergelijking meer qua graphics, tuurlijk zitten er dezelfde dingen in, is nou eenmaal libertycity hé.

Enne driver 1 gespeeld, auto's vond ik bagger maar dat is mijn smaak. Het is echter geen sandbox game, zelfs PL niet. Iederen zijn ding daar niet van maar ga ze niet 1 op 1 vergelijken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het sterk en goed vinden als Rockstar nu niets meer van zich laat horen totdat de game in de winkel ligt. Ik bedoel die trailer was imho zeer goed qua graphics en als de gameplay minimaal hetzelfde is als voorgaande GTA versies hoeven ze geen hype te creëren imho en kunnen we allemaal op ons eigen de boel gaan verkennen en uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 16:22:

Enne driver 1 gespeeld, auto's vond ik bagger maar dat is mijn smaak. Het is echter geen sandbox game, zelfs PL niet. Iederen zijn ding daar niet van maar ga ze niet 1 op 1 vergelijken.
Het ging mij alleen om de rijstijl van de wagens in driver 1. Dat geen geen volledige vrijheid biedt zoals gta kan je het spel moeilijk kwalijk nemen (in die periode). Sandbox style in dat genre is er pas gekomen met gta III.

Driver 1 en 2 zijn de enige games waarbij het mij perfect lukt om haarscherp te sturen, door het verkeer, zijstraatjes in... In gta (III-LC-VC) kan je nauwelijks een bocht houden. Sturen is 'wobbly'.

In driver kan je perfect vliegensvlug over een hoofdweg rijden, en dan met één scherpe handbrake turn een 'backalley' invliegen, foutloos, met één mooie vlotte handbrake boog. Straatje niet veel breder dan de wagen, en je kon er met veel gevoel perfect indraaien zonder zelfs de randen te raken. Of telkens andere richtingen nemen. Linksaf, rechtsaf, met gierende banden... Prachtig.

Combineer sandbox style game zoals GTA met dat soort besturing, en je hebt een topper :) (voor mij dan, zoals je zegt, elk z'n smaak).

(ik ga nog maar eens snel driver 2 spelen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:32:
Had de video in XviD omgezet omdat de wmv ook haperde hier.
Das beter, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden: hij staat ook ook xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
ik miste trouwens wel de kill frenzies in de laatste GTA"s...
Vooral jammer dat die RC auto's niet meer in GTA SA zaten (volgens mij ook niet in VC)
Geweldig waren die RC dingen, vooral in GTA1!

GTA1&2 winnen het wat mij betreft op het gebied van humor. Die teksten als je een missie niet had gehaald! :D

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Menesis schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:36:
Vooral jammer dat die RC auto's niet meer in GTA SA zaten (volgens mij ook niet in VC)

GTA1&2 winnen het wat mij betreft op het gebied van humor. Die teksten als je een missie niet had gehaald! :D
Zaten wel in VC en SA hoor :)

Edit; die RC's bedoel ik dan. Vice City bijvoorbeeld met die heli dat je in zo'n gebouw bommen moet leggen, en in San Andreas moet je wel eens racen met een RC cart. En zo nog wel veel meer. Maar inderdaad, geen kill frenzies.

[ Voor 19% gewijzigd door TommyGun op 31-03-2007 19:41 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ja die van VIce kan ik me herinneren, maar in SA? Zaten die RC autootjes daarin?
EN die hippie bus met RC autootjes blijft geniaal, instappen en: K...iiiiIIILLL FRENZIEEE! FEEST! :D

Zowiezo zaten er in SA volgens mij veel minder sidemissions. In GTA3 had je ook van die driving skill missies. Bijvoorbeeld met een hummer over de rotsen proberen die targets te halen en iets dergelijks had je ook in central park op het tweede eiland...
Ik gta3 had je bovendien een telefoon in het havengebied die de hele tijd rinkelde. Als je die opnam had je ook een paar geweldige missies met een hondenvoer bedrijf en mensen die je moest laten verdwijnen. Je raadt al wat er met die mensen gebeurde :D
Ik kwam er pas heel laat achter dat die missies in GTA3 zaten btw..

[ Voor 61% gewijzigd door Menesis op 31-03-2007 20:25 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Modbreak:Post normaal, of post niet :o

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 31-03-2007 21:03 . Reden: avator... ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best grappig al die kleurtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Zolang je ze niet misbruikt zoals vlak hierboven wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hello_moto schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:49:

[...]

Verder is de hoofdpersoon een acteur volgens IG:
[afbeelding]
Vladimir Mashkov, heeft gespeeld in 15 Minutes, Alias en behind Enemy Lines. Een russische acteur.

Verder:
[...]
Op het GTAforum zegt men :

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkmpedaqamkwd-untitled.png

Jerkov uit GTA2 ..

http://nl.wikigta.org/index.php/Jerkov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerkov is de gangleider van Russian Mafia in het Industrial District van GTA2. Hij is een Communistische oorlogsveteraan uit de Sovjetunie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinussanders
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-09 18:00
Martinus ziet de trailer en denkt dat hij een bestaande auto ziet?!

Afbeeldingslocatie: http://img295.imageshack.us/img295/9121/audittoi8.png

Het model lijkt wel hetzelfde, los daarvan lijken de koplampen rood. Lijkt mij wel erg sterk dat Rockstar opeens echte auto's zou gaan gebruiken, hoewel ze in alle serie's van gta hun auto's wel baseren op bestaande auto's. we hebben in ieder geval dus een audi TT (dus men weet ook ongeveer het jaar waarin deze game zich afspeelt)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Audi_TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de voorkant links zit, en dat het eerder een Chevy SSR kopie is:

Afbeeldingslocatie: http://www.diseno-art.com/images/SSR_side.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lullebakman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 16:14
Martinussanders schreef op zondag 01 april 2007 @ 03:08:

[afbeelding]

Het model lijkt wel hetzelfde, los daarvan lijken de koplampen rood. Lijkt mij wel erg sterk dat Rockstar opeens echte auto's zou gaan gebruiken, hoewel ze in alle serie's van gta hun auto's wel baseren op bestaande auto's. we hebben in ieder geval dus een audi TT (dus men weet ook ongeveer het jaar waarin deze game zich afspeelt)

Het is zeker geen Audi TT, want die hebben een ronde achterkant.

@hierboven: ik denk ook niet dat het deze is.

Ik ken de auto niet, maar ik denk dat het een kopie is van een Amerikaans model en niet een Europees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Menesis schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:36:

Wat ook wel leuk was in GTA1 was dat er dan zo'n rijtje mensen liep en als je die allemaal in een keer overhoop reed kreeg je: GOURANGA. Je kon ook uitstappen en er eentje neerslaan en dan kwamen al die andere achter je aan. Had ik ook wel leuk gevonden in GTA3/VC/SA :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larixk
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

Larixk

met xk, ja

Sinds GTA1 is Liberty City al gebaseerd geweest op NYC. Namen van de boroughs, central park zat zelfs al in gta1. Met betere grafische mogelijkheden is er een nieuwe mogelijkheid om de vergelijking beter lijkend te maken.

Maar dit speelt zich gewoon af in Liberty City, niet in NYC.

'Liberty Ferry Terminal'
de 'Platypus' komt uit Liberty City

larixk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:26:
[...]

Het ging mij alleen om de rijstijl van de wagens in driver 1. Dat geen geen volledige vrijheid biedt zoals gta kan je het spel moeilijk kwalijk nemen (in die periode). Sandbox style in dat genre is er pas gekomen met gta III.

Driver 1 en 2 zijn de enige games waarbij het mij perfect lukt om haarscherp te sturen, door het verkeer, zijstraatjes in... In gta (III-LC-VC) kan je nauwelijks een bocht houden. Sturen is 'wobbly'.

In driver kan je perfect vliegensvlug over een hoofdweg rijden, en dan met één scherpe handbrake turn een 'backalley' invliegen, foutloos, met één mooie vlotte handbrake boog. Straatje niet veel breder dan de wagen, en je kon er met veel gevoel perfect indraaien zonder zelfs de randen te raken. Of telkens andere richtingen nemen. Linksaf, rechtsaf, met gierende banden... Prachtig.

Combineer sandbox style game zoals GTA met dat soort besturing, en je hebt een topper :) (voor mij dan, zoals je zegt, elk z'n smaak).

(ik ga nog maar eens snel driver 2 spelen :) )
Mee eensch, maar vergeet niet dat bij GTA het accent niet alleen op rijden ligt, iets wat bij Driver 1 en 2 wel zo is. Ik moet toegeven dat ik het rijden bij Driv3r en Driver Parallel Lines beter vond dan bij GTA. Maar ik wil GTA niet afschrijven want als je naar saints row kijkt..... Damn wat rijden die auto's slecht, ze hebben een topsnelheid van hooguit 75km/u ofzo :/ In GTA III en VC gingen de auto's al een stuk harder en in San Andreas vond ik de topsnelheid eindelijk een beetje realistisch.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Alleen jammer van de snelwegen in SA, waarin de snelheden van de verschillende auto's opeens gelijk werden getrokken; ingehaald worden door een vorkheftruck :+

Ik hoop dat ze weer een beetje teruggrijpen naar de roots van GTA1 & 2, zoals eerder genoemd de kill frenzies maar ook bijv. de payphone side missions etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Martinussanders schreef op zondag 01 april 2007 @ 03:08:

[afbeelding]

Hij lijkt nog meer op dit type renault megane! Een audi kan ik er niet in zien... Maar wat wilde je er mee zeggen? Dat ze opeens echte auto's in het spel stoppen? Ik denk het niet. Bovendien waren alle auto's iig vanaf gta3 al gebasseerd op echte modellen...

[ Voor 6% gewijzigd door Menesis op 01-04-2007 15:04 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:04:
[...]
Hij lijkt nog meer op dit type renault megane! Een audi kan ik er niet in zien... Maar wat wilde je er mee zeggen? Dat ze opeens echte auto's in het spel stoppen? Ik denk het niet. Bovendien waren alle auto's iig vanaf gta3 al gebasseerd op echte modellen...
Is gewoon een fantsie auto zoals ik het zie. Model met zo'n aparte kont heb ik nog nooit gezien en ik betwijfel of er een fabrikant is die zijn naam met dit controversiele spel wil verbinden, banken beroven in je audi, hoetjes knuppelen met je peugot en dan nog even door de winkelstraat met je zonda... klinkt toch niet echt als reclame ;)

Niet dat het hoeft trouwens, heb me er nooit aan gestoord en er zijn btw meer dan genoeg "mods" waarmee je de laatste auto's er zo ff inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larixk schreef op zondag 01 april 2007 @ 11:42:
Sinds GTA1 is Liberty City al gebaseerd geweest op NYC. Namen van de boroughs, central park zat zelfs al in gta1. Met betere grafische mogelijkheden is er een nieuwe mogelijkheid om de vergelijking beter lijkend te maken.

Maar dit speelt zich gewoon af in Liberty City, niet in NYC.

'Liberty Ferry Terminal'
de 'Platypus' komt uit Liberty City
Empire State en Vrijheidsbeeld zijn toch echt NYC.

Verder speel je met een rus?!? Nja is weer is wat anders, ben benieuwd of het beter is. Spel ziet er mooi uit enzo maar we weten dat de Trailers altijd mooier zijn dan het werkelijke spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:07:
[...]
Empire State en Vrijheidsbeeld zijn toch echt NYC.
Klopt, en zoals Larixk al zegt, met betere grafische mogelijkheden is er een nieuwe mogelijkheid om de vergelijking beter lijkend te maken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Zou het nou echt bij 1 stad blijven? Ik zou toch graag iets als Moskou erbij willen zien. Wat meer GTA2 sferen..

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
.

[ Voor 99% gewijzigd door Pindasaus op 01-04-2007 17:03 . Reden: edit: verkeerde topic, excuses. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Ik zag nog wat details bij die trailer:
- de mensen laten rotzooi op straat vallen! te zien bij het shot van boven waar de mensen lange schaduwen hebben
- er drijft rotzooi in de haven op plekken waar het water stil staat (rond zo'n paal bijv), te zien bij het ferry terminal shot
- er loopt een gondelbaan naast die grote brug... Is dat in NYC ook zo??
- Clunkin Bell chicken is ook weer van de party, samen met burger shot en de liberty tree (en vast nog veel meer dat ik heb gemist)

ik zag ook nog een filmposter hangen: "I slept ..... Mom" >> I slept with your mom? :D

[ Voor 9% gewijzigd door Menesis op 01-04-2007 16:54 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
"I slept with my mom" staat er.

Vraag me af of dat een referentie is naar een van de talkshow onderwerpen van een van de GTA's. Een of andere gast presenteert dan een techniek om van je angsten af te komen, nl. door datgene waar je bang voor bent, te doen! En een van de voorbeelden is iemand die bang is voor incest, en dus maar met zijn moeder naar bed gaat 8)7

[edit] Was even zoeken, maar transcript gevonden (uit San Andreas, een commercial):

Darius: Hi, what are you afraid of? Heights? Flying? Polio? Whatever your
fear, it’s time to face it. Hi, I’m Darius Fontaine, creator of Inversion
Therapy. For years we’ve helped our patients get past their deepest and
darkest fears and get ON with their lives. Just listen to this:

Man: I... I was having really dark thoughts. I... I wanted to sleep with my
mother. Now that I’ve done it, I don’t want to any more.

Darius: Incredible! But, you know, it works. That’s Inversion Therapy! Fear
it, face it, do it, CONQUER it! Got it? Ju- listen again.

Woman: Okay. I was terrified of my children being harmed. So I stabbed them.
Didn’t hurt me -that- much. Yeah, now I’m not afraid of anything.

Darius: That’s ANOTHER life saved! (giggles) Inversion Therapy works! I
know! When you take your fear head-on, it’s time to move on. I’m Darius
Fontaine, call me today! I’ll change your life- promise!
Call 1-866-FACE-FEAR.

[ Voor 60% gewijzigd door brama op 01-04-2007 17:58 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Deze techdemo was wel leuk, maar verder wordt er weinig over het spel duidelijk.. ik ben benieuwd naar meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik ga ervan uit dat we rond Augustus de 1ste echte trailer voor gta4 kunnen verwachten, aangezien dit bij de voorgaande delen, vice city en san andreas, ook het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Alsem schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:25:
Deze techdemo was wel leuk, maar verder wordt er weinig over het spel duidelijk.. ik ben benieuwd naar meer info!
Alles dat in de trailer is getoond is ingame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeRCT13 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:47:
[...]

Alles dat in de trailer is getoond is ingame. :)
In de San Andreas trailer zag je ook echt mensen schieten, negers op BMXen die wheelies deden, helicopters, vanalles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Het gerucht gaat dat Vice City ook beschikbaar is in GTA IV. Maar GTA IV vindt toch plaats in New York? Ja, dat klopt ook. Maar net zoals in San Andreas het geval was, kunnen andere steden bezocht worden naarmate je verder in het spel komt. Nu heeft een slimme fan van gtaforums iets opgemerkt in de trailer. Op een bordje staat namelijk, volgens hem, "Visit Vice City, $300". Het desbetreffende plaatje staat hieronder. Hoax? Of wil Rockstar dat we allemaal naar geheime berichten zoeken in de trailer?

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/3501/75887.png
Bron: PS3Party.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waarom zouden ze Vice City na gaan bouwen in HD? Denk dat NY groot genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het uit, hoe meer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:17:
Wat maakt het uit, hoe meer hoe beter :)
Weet je het zeker?

Je was op een gegeven moment gewoon 10 minuten aan het rijden om bij een missie te komen. Werd een beetje vervelend groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ik vond dat wel leuk :P , K-rose op de achtergrond >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
PWM schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:21:
[...]

Weet je het zeker?

Je was op een gegeven moment gewoon 10 minuten aan het rijden om bij een missie te komen. Werd een beetje vervelend groot.
Als je iets verder bent gewoon dichtbij een vliegveld saven, en naar de missie's vliegen en met de parachute er uit springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies ja, waren genoeg trucjes om ergens snel te komen en dat is 1 van de dingen die GTA zo leuk maakt :) En daarnaast, als je de boel nog niet kent, wat meestal het geval is als je de missies nog moet doen dan is het toch niet zo vervelend om 10 minuten of meer naar plaats van bestemming te komen, genoeg te zien? :)

En waarom niet een game uitgeven waar je een maand over doet ofzo om alles te halen, zal denk ik wel een record zijn, mmorpg's niet meegerekend. :P

Eén van mijn beste herinneringen van de GTA serie is dat je zoveel mogelijkheden ineens kreeg voorgeschoteld dat nadat je dacht het uitgespeeld te hebben je later alsnog dingen ontdekt die je toch bent vergeten, kun je alles min of meer weer herontdekken. En het was niet vervelend om het opnieuw te doen integenstelling tot veel andere games, het bleef altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:04:
[...]

Waarom zouden ze Vice City na gaan bouwen in HD? Denk dat NY groot genoeg is :)
Oud nieuws en hoeft niks te zeggen. In Vice City waren ook billboards met "Visit Liberty City".

Op www.gtaforums.com zijn trouwens interessante discussies gaande:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, ik heb iets ontdekt.

Wie de 720P trailer frame-per frame afspeelt, krijgt de auto's te zien.

Ik heb de volgende auto's gezien tot nu toe.

BMW 6-serie bj 2006
Renault Megane 2005/2006
Crysler 300C-Hemi. 2005+

Met andere woorden: GTA IV speelt zich NU af... dus met updates via XboX live etc, zal er huidige gebeurtenissen en missies aan het GTA-spel worden toegevoegd. _/-\o_

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:38:

Met andere woorden: GTA IV speelt zich NU af... dus met updates via XboX live etc, zal er huidige gebeurtenissen en missies aan het GTA-spel worden toegevoegd. _/-\o_
sow sow, in het engels noemen ze dat ook wel springen naar conclusies..

Dat het in de tegenwoordigetijd afspeelt is wel zeker ja, gezien de idols spoof en de humor and feel van de trailer, dat er serieuze en huidige dingen worden toegevoegd is nog verre van zeker, mogelijk dat wel maar verre van zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik hoop dus wel dat er meerdere steden zijn, met een hoop platteland ertussen. Het zou namelijk een beetje gek zijn als dat niet zo zou zijn. Waarom zou Rockstar een element dat uit San Andreas zo belangrijk blijkt te zijn, willen schrappen? Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze hetgene wat nou unieker en leuker was dan de voorgaande GTA's gewoonweg wegdoen alsof de fans het helemaal niks waard vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BMW 6-serie bj 2006
Renault Megane 2005/2006
Crysler 300C-Hemi. 2005+
Een Renault Megane? In New York?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 13:58

BMW 6-serie bj 2006
Renault Megane 2005/2006
Crysler 300C-Hemi. 2005+

Heb je daar misschien screenshots van :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online

BMW 6-serie bj 2006
Renault Megane 2005/2006
Crysler 300C-Hemi. 2005+

Mag ik ook eens in die glazen bol van je kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm ik heb de 720p railer eens bekeken, frame per frame.

Mijn conclusie:

Er zijn maar 5 opvallende rijdende auto's in de trailer te vinden:

Geen BMW-6 Serie, Megane; ik weet het ook niet zeker, maar hij lijkt er 90% op.

Wat wel duidelijk is, is:

1e Auto: Normale New Yorkse taxi, die we van GTA: LCS kennen
2e Auto: Taxi, maar dan een halfbusje (Crysler Voyager 2004+)
3e Auto: Crysler 300C, 100%.
4e Auto: De opendak naast de Screamer Coaster
5e Auto: De beige krakbak

De BMW die ik dacht te zien was dus een zwarte 300C.

Ik ga nu een screenshots plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7508/gtaivcarsja0.png

[ Voor 13% gewijzigd door SalimRMAF op 03-04-2007 20:32 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Sowieso.. New York + Renault Megane = geen combo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

* PWM gooit Saints Row er maar weer eens in, om in de stemming te komen

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerandy.com/archives/SaintsRow_Xbox360_09--screenshot_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

EDIT: salimrmaf deed net een edit op zijn post

Lang leve de Vista Snipping tool:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/392426631bc02c2d43bf3ef507c68acb/full.jpg

Chrysler 300C? Propably

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1afdbba5e48bb270ce7131a0fdd9b011/full.jpg

Volgens mij niet bestaand

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/712c490467829f85354f5efd148b9a2c/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/59f1a8b5e154fb29caad32f9d897deb5/full.jpg

Taxi's :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aeb5669e2f01b8ddaa229aeb2f585e30/full.jpg

Geen idee, misschien ook een wat vervormde Chrysler 300

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/29d8e7ce9e78f780edfb1c3a0c8bf9e1/full.jpg

Chrysler Voyager/Dodge Ramvan/Pontiac Naamkwijt/Chrysler Town & Car

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3488cbf22b3daa9a894e5ffe82e2b219/full.jpg

Amerikaanse prut

Verder wat Pick-ups en Poltiewagens. Dat is het wel volgens mij.
Dat is eerder een Caddilac XLR dan een Megane :)

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/spot10_cadillac_xlr_2.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 03-04-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Laatst online: 26-08 13:51
@pwm

Cool,ik kan wel overeenkomen met jouw conclusies. Ik vond het altijd wel grappig in gta iv dat er auto's in zaten die je kon herkennen. Ondanks dat ze niet de echte namen hebben vindt ik het altijd wel realistisch overkomen. Nu maar hopen dat er lekker veel diversiteit in het spel zit.

omg dankzij jou heb ik de snipping tool in vista ontdekt. Damn wat handig zeg :).

[ Voor 13% gewijzigd door CR35 op 03-04-2007 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
hopelijk komt lazlow weer terug.
Ik hoop stiekem ook dat ze n track van de fun lovin criminals in het spel stoppen! Perfect match als je het mij vraagt: precies de goede naam + ze komen uit NYC 8)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:46:
hopelijk komt lazlow weer terug.
Ik hoop stiekem ook dat ze n track van de fun lovin criminals in het spel stoppen! Perfect match als je het mij vraagt: precies de goede naam + ze komen uit NYC 8)
Lazlow schrijft ongeveer alle reclames in de GTA serie, dus die komt zeker wel terug:P Ben benieuwd wat z'n excuus nu weer is om in Liberty City op te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Lazlow... klinkt zo GTA-2.
Wie`s da?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor iedereend die een vergelijking GTA - Saints Row willen zien:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=18304&type=wmv

Voor degene die GTA leuk vinden en Saints Row niet hebben, halen die hap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saints Row was opzich niet heel slecht, maar het miste wel de humor uit de GTA reeks. Qua graphics was het niet heel erg bijzonder, maar de physics waren wel erg goed, die wil ik best wel terug zien in GTA4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Murphy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:26:
[...]

hang je je hoed dan ook in Tennessee? :+
als ik dit spel speel zullen er veel "cigarettes in my ashtray" liggen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA4 real life spoof
http://www.youtube.com/watch?v=vYPYjq8ZUzo

Vond em wel knap gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
salimrmaf schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:40:
Lazlow... klinkt zo GTA-2.
Wie`s da?
Zeker nooit GTA3 gespeeld?
Lalow leren kennen:
1. stap in een auto in GTA3
2. zet radiozender chatterbox aan.

@hierboven: best vet gemaakt ja :D In het begin dacht ik, mwah, maar vanaf de helft werd het wel cool :)

[ Voor 19% gewijzigd door Menesis op 04-04-2007 20:43 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

GTA III? Ik heb gespeeld/ownage:

GTA 1 :)
GTA: London 1969 :(
GTA 2 >:)
GTA Vice City 8)
GTA Vice City Stories 8)
GTA Liberty City Stories :P
GTA San Andreas. >:)

Alles dus behalve GTA III. Is dat deel egt zo goed?..

PS: Het is grappig, maar ik ken egt ALLE radiostations+text+muziek uit mn hoofd! Zo vaak speel ik het. IPV Eminem heb ik dus GTA Vice City Radio: Fever 105 op mn pc. ;) O+

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 3 voor Vice City had gespeeld was ie inderdaad goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:03
Ja, inderdaad. Ik vind Vice City ook nog steeds het beste deel uit de serie. Gewoon die hele jaren '80 vibe, vind dat echt kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

MiramarVTM schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:20:
Ja, inderdaad. Ik vind Vice City ook nog steeds het beste deel uit de serie. Gewoon die hele jaren '80 vibe, vind dat echt kicken.
Vind ik ook :) Het sfeertje in san andreas vond ik gewoon niets aan helaas.. Dat was voor mij een miskoop

Ik hoop dat het fijne sfeertje ook weer in gta4 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
salimrmaf schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:20:
GTA III? Ik heb gespeeld/ownage:

GTA 1 :)
GTA: London 1969 :(
GTA 2 >:)
GTA Vice City 8)
GTA Vice City Stories 8)
GTA Liberty City Stories :P
GTA San Andreas. >:)

Alles dus behalve GTA III. Is dat deel egt zo goed?..

PS: Het is grappig, maar ik ken egt ALLE radiostations+text+muziek uit mn hoofd! Zo vaak speel ik het. IPV Eminem heb ik dus GTA Vice City Radio: Fever 105 op mn pc. ;) O+
Ik heb ze allemaal gespeeld op de PSP games na. bij GTA3 had ik toch de grootste wow factor, toen, waarschijnlijk omdat het er toen mooi uitzag. Achteraf vind ik GTA3 ook nog steeds speciaal, omdat het zo'n karikatuur is van NYC. Heel veel is aanwezig, industriegebieden, hoerenstraten, rijke appartementen complexen, maar allemaal heel compact en dicht bijelkaar. Dat vind ik echt super. Bij GTA:SA vind ik dat totaal niet; daar is alles uitgesmeerd over een enorm gebied waardoor alle wijken hetzelfde lijken (zijn?).
Maar goed; speel GTA3 en luister naar Chatterbox!!

Mixed Reality dev

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.