[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 26.641 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59888

rusteloos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:21:
Net een paar filmpjes op GT gekeken, wat me opviel was de lage framerate. Geen framedrops maar ietswat choppy animatie. Is daar nog iets meer over bekend, zal het spel zelf wel 90% vloeiend verlopen.
Ik zou geen conclusies trekken gebaseerd op geremasterde filmpjes beken via streams. Er is geen enkele manier om vast te stellen of zichtbare haperingen in de game zitten of veroorzaakt worden door evt. fouten bij het bewerken, hickups in de verbinding bij het streamen of andere zaken. In diverse previews wordt melding gemaakt van een goeie framerate, dat lijkt mij een heel wat betrouwbaarder bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

rusteloos schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:21:
Net een paar filmpjes op GT gekeken, wat me opviel was de lage framerate. Geen framedrops maar ietswat choppy animatie. Is daar nog iets meer over bekend, zal het spel zelf wel 90% vloeiend verlopen.
Wat is GT? Heb je een link naar die filmpjes?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dat zijn alleen de oude trailers en die zijn niet altijd representatief voor het uiteindelijke spel. De tweede trailer is gemaakt op een moment dat het spel nog enorme framerate problemen had, die inmiddels alweer opgelost schijnen te zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

MetroidPrime schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Dat zijn alleen de oude trailers en die zijn niet altijd representatief voor het uiteindelijke spel. De tweede trailer is gemaakt op een moment dat het spel nog enorme framerate problemen had, die inmiddels alweer opgelost schijnen te zijn.
Feit dat de demo's niet choppy lopen betekent gewoon dat het op zich meevalt! En GT is een van de PS3 exclusives dus gelukkig zal Pylophonic (ofzo) de Cell Processor goed gebruiken.

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

swampy schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:22:
[...]

Feit dat de demo's niet choppy lopen betekent gewoon dat het op zich meevalt! En GT is een van de PS3 exclusives dus gelukkig zal Pylophonic (ofzo) de Cell Processor goed gebruiken.
GT? Bedoel je Gran Turismo? Ik zie even niet in wat Gran Turismo met Grand Theft Auto IV te maken heeft?

EDIT: De andere posters bedoelen met GT de website GameTrailers.com.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 28-01-2008 17:17 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 21:51
Jejking schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Dat is ook erg onrealistisch he? Ik zou ook platgaan als ik een futuristisch uitziende hoektafel voor m'n kersenpit zou krijgen. Maar ja... hoeft niet natuurlijk. Mooie engine :)

Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat vertalen naar de systeemeisen. * Jejking gaat alvast maar sparen voor een nieuwe videokaart omdat zijn HD2600Pro het waarschijnlijk niet gaat trekken...
Jah, ok bij veel ongelukken in dat filmpje is het ook wel logisch, maar die met die stoel > ik had verwacht dat ie wel opkrabbelde. Maar dat is misschien iets wat buiten de engine valt wat rockstar lekker zelf mag programmeren ofzoiets :P
Wel gaaf dat ledematen er nu wel weer af kunnen vliegen. Bij GTA3 kon dat wel, maar toen ze in Vice City overstapte op geskinde mannetjes kon het niet meer! Op het hoofd na dan. Nu wordt snipen weer extra leuk :9 :X

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

29 April is het zover en kunnen wij allen genieten van GTAIV. Dit geldt vooral voor de Xbox360 bezitters, want Microsoft heeft 50 miljoen dollar neergeteld voor hun exclusieve DLC. Deze zouden ergens 2009 moeten verschijnen. Dit tot grote ergernis van de PS3 fans, maar wat blijkt. De PS3 krijgt waarschijnlijk ook DLC.
De 360 bezitters hoeven nog niet in de diepte te vallen. De 360 zal daadwerkelijk hun DLC content aan extra missies houden, maar het gerucht is dat alle overige DLC content ook op de PS3 te downloaden zal zijn.

Take-Two Interactive als Rockstar Games hebben nog geen reactie gegeven.

Fok Games
Ben ik nou gek, of is dit gewoon al een jaar bekend :?

De 360 krijgt exclusief 2 volledige episodes. Het is niet zo dat de Xbox als enige DLC zou krijgen? Zaken zoals wapens, kleren e.d. komen gewoon op beide consoles.

Leuke manier om geruchten te maken, Captain Obvious laten schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 22:33

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jejking schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Dat is ook erg onrealistisch he? Ik zou ook platgaan als ik een futuristisch uitziende hoektafel voor m'n kersenpit zou krijgen. Maar ja... hoeft niet natuurlijk. Mooie engine :)

Ik ben benieuwd hoe zich dat gaat vertalen naar de systeemeisen. * Jejking gaat alvast maar sparen voor een nieuwe videokaart omdat zijn HD2600Pro het waarschijnlijk niet gaat trekken...
Of je koopt voor hetzelfde geld een X360. Nooit meer compatibiliteitsproblemen, geen cheaters, nooit meer upgraden en hoef je ook geen eeuwigheid op de PC versie te wachten. En krijg je nog extra episodes ook.... :9

Duidelijk lijkt me. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:40
Hell yeah de website van GTA IV is vernieuwd! Nieuwe pics, plattegrond van het eiland pff.. Kan nu helemaal niet meer wachten haha :P

http://www.rockstargames.com/IV/

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wauw, die nieuwe screens zijn echt gruwelijk!! Ik kan echt niet wachten, al moet ik dat nog heeeel lang, aangezien ik geen PS3 of xbox heb..... :(
De graphics, die actie, die straatbeelden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-06 23:13
_VooDooMen_ schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 08:53:
Hell yeah de website van GTA IV is vernieuwd! Nieuwe pics, plattegrond van het eiland pff.. Kan nu helemaal niet meer wachten haha :P

Waar staat die PDF? Ik kan hem niet vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 13:30
-DG- schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:10:
[...]

PDF? Hij zegt pfff, kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 22:05
Het ziet er echt goed uit, heb al zin om te scheuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:40
Joss schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:32:
[...]

Ja sorry is misschien niet helemaal duidelijk ;) Maar in iedergeval kun je op de site een beetje bekijken hoe rockstar het eiland heeft ingedeeld. Deze game word echt te gek, zie me al zitten achter m'n ps3 + 32'' LCD. Lekkr met een bootje varend naar het Statue of Liberty 8)

Er zijn ook weer kleine intro filmpjes te zien op de site, onder andere twee humoristische reclames over een frisdrank merk en een telefoon operator :D

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-06 15:32
http://www.rockstargames....ay/steinway2_1280x720.jpg

Het lijkt er daar op alsof je zelf ook kan gaan darten. :o

Ik kan echt niet wachten om dit spel de eerste keer aan te zetten! _/-\o_

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:35

TommyGun

Stik er maar in!

-DG- schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:10:
[...]

:')

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Joss schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:32:
[...]

Jullie trapte erin he. :Y

... :') erg fout van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Dit spel wordt echt de shit, ga er bijna spontaan een 360 voor kopen >:)

Maar zou het ook nog niet kunnen dat naast de 360 versie ook nog eentje voor de PC komt? Aangezien Microsoft de "rechten" heeft, eerstkomende tijd?

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

NLuna schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:37:

Maar zou het ook nog niet kunnen dat naast de 360 versie ook nog eentje voor de PC komt? Aangezien Microsoft de "rechten" heeft, eerstkomende tijd?
Dat er een PC versie komt is zo goed als zeker, wanneer is nog de vraag. Hopelijk nog in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:34
NLuna schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:37:

er komt ook een pc versie maar dat gaat minimaal nog een jaar duren voordat die uitkomt

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 23:44
hij komt ook op de pc waarschijnlijk volgend jaar pas krijg je weer z'n geporte versie :( vind ik altijd jammer

ik heb gewoon de Special Edition besteld voor me 360 in september al :(
kan niet wachten tot ie binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt er wel vanuit gaan dat er een PC versie komt. De geruchten zijn dat die tegen het eind van het jaar uitkomt, misschien zelfs oktober.

Ik heb er iig vast een PS3 voor gekocht, ik ga niet wachten op de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

stftweaker schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:
[...]

er komt ook een pc versie maar dat gaat minimaal nog een jaar duren voordat die uitkomt
BRON?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:31

Fixer

FP ProMod
Geen (zover ik weet)

Maar er zijn genoeg geruchten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Er is geen bron, er is vooralsnog geen PC versie aangekondigd. De huidige geruchten zijn volledig gebaseerd op hoe lang het duurde voordat er een PC versie van GTA III, Vice City en San Andreas was.

Ik zou er ook serieus rekening mee gaan houden dat er geen PC versie komt, steeds meer en meer ontwikkelaars stappen van de PC over naar de consoles, omdat de PC gamesmarkt het, op WoW na, vrij slecht doet. Het vorige PC spel van Rockstar Games is de inmiddels 3 jaar oude poort van GTA: SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

MetroidPrime schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Er is geen bron, er is vooralsnog geen PC versie aangekondigd. De huidige geruchten zijn volledig gebaseerd op hoe lang het duurde voordat er een PC versie van GTA III, Vice City en San Andreas was.

Ik zou er ook serieus rekening mee gaan houden dat er geen PC versie komt, steeds meer en meer ontwikkelaars stappen van de PC over naar de consoles, omdat de PC gamesmarkt het, op WoW na, vrij slecht doet. Het vorige PC spel van Rockstar Games is de inmiddels 3 jaar oude poort van GTA: SA.
De PC versies van GTA: SA en Vice City waren best aardig maar de game is gewoon duidelijk gemaakt voor consoles! De PC liet anti aliasing toe en dat je verder kan zien maar kwa core gameplay bleef het een console game!

De PC versie is dus ook niet belangrijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 19-06 23:31
swampy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:01:
[...]

De PC versies van GTA: SA en Vice City waren best aardig maar de game is gewoon duidelijk gemaakt voor consoles! De PC liet anti aliasing toe en dat je verder kan zien maar kwa core gameplay bleef het een console game!

De PC versie is dus ook niet belangrijk
je zet het neer als feiten.
ik ben het echt totaal niet met je eens.
in mijn ogen is gta juist meer geschikt voor de pc :>
dit door de in mijn ogen superieure besturing, en de betere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11-07 17:20

Dhrax

Prog Lord

harrald schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:40:
[...]

je zet het neer als feiten.
ik ben het echt totaal niet met je eens.
in mijn ogen is gta juist meer geschikt voor de pc :>
dit door de in mijn ogen superieure besturing, en de betere graphics.
Met FPS games moet ik je idd gelijk geven over superieure besturing, maar je kan mij niet vertellen dat je niet liever op de bank zit met een controller in je hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Het is net wat je gewend bent hoor. Ik heb laatst weer eens GTA: VC op m'n PC geinstalleerd, maar vind Saints Row toch echt een stuk beter spelen op m'n 360. Zelfde soort game, dus redelijk vergelijkbaar.

Vroeger vond ik GTA: SA op de PS2 verrot spelen t.o.v. de PC... het is echt net wat je gewend bent,

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vond SA ook prettiger spelen op de PC. Ik heb op de PC een PS2 controller aangesloten, maar muis+toetsenbord gaf toch meer bewegingsvrijheid.

En de graphics waren idd een stuk beter vergeleken met de PS2. Ik vermoed dat dat verschil met GTA IV veel kleiner zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

belfrink schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:51:
[...]

Met FPS games moet ik je idd gelijk geven over superieure besturing, maar je kan mij niet vertellen dat je niet liever op de bank zit met een controller in je hand ;)
Wel ik vindt persoonlijk GTA op console's relaxter! Dat het grafisch ietjes minder is a la de besturing is console gebaseerd en super simpel! Ik ga geniet van GTA IV op de PS3, heerlijk controller in de hand en there we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 12-07 06:51
Het is inderdaad net wat je gewend bent, ik heb GTA: SA op de launch dag gekocht voor de PS2 en was al heel erg ver toen die op de PC uitkwam. Ik heb 'm later wel gecheckt op de PC en ook al ben ik een gfx whore, toch vond en vind ik 'm lekkerder spelen op de PS2.

Ontopic: speciaal voor GTA IV heb ik een 360 gekocht :D, tuurlijk ook wel voor andere games, maar kan niet wachten tot ik op 29 april met een controller (in me hand, lol belfrink ;) ) op de bank kan zitten!

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Laatst online: 11-07 17:20

Dhrax

Prog Lord

MaTr1x schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:52:, tuurlijk ook wel voor andere games, maar kan niet wachten tot ik op 29 april met een controller (in me hand, lol belfrink ;) ) op de bank kan zitten!
Idd een grappige woordspeling, zo had ik het nog niet gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 19-06 23:31
belfrink schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:51:
[...]

ik speel gta veel liever op de pc. ik zit prima op mijn bureau stoel, en de besturing vind ik echt veel beter werken op de pc dan op de console.

zo zie je maar weer de een vind dit en de ander dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-07 16:31

Fixer

FP ProMod
GTA speel ik inderdaad veel liever op een PC. Vooral dat hele schiet systeem (qua aimen) lijkt nergens op bij een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:43
ik hoop dat die pc -versie zsm komt, heb ten eerste geen console en ten tweede speelt het veeel makkelijker op de pc, aangezien je met je muis zo precies kan richten, de camera kan bewegen e.d. vind het gewoon lekker makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Got FiXeR schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:33:
GTA speel ik inderdaad veel liever op een PC. Vooral dat hele schiet systeem (qua aimen) lijkt nergens op bij een console.
Okay sommige wapens waarbij je alleen analoog kan richten zijn ...moeilijker op de console versies. Geef je helemaal gelijk daar maar de auto-aim als hij werkt en niet een dode vijand aanvalt werkt best aardig. Het is gewoon iets waar je aan moet wennen en wie weet zal GTA IV wel keyboard en muis ondersteunen ik bedoel maar UT3 deed het!

Ja de pc heeft bepaalde voordelen en in mijn ogen heeft de console versie ook voordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zeg 1 ding:

Helicopter vliegen op de pc: :') :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik kocht alle eerdere GTA-3D spellen op de PS2, maar heb het veel meer op de PC gespeeld. Wel met een PS2-controller (op sommige missies na waarbij je precies moet mikken). Het beste van beide werelden! De PS2 was echt *veel* te sloom om lekker mee te kunnen spelen, en dan bedoel ik vooral de laadtijden bij het starten van missies, binnenlopen van huizen, etc. Later wel nog een HDD in de PS2 gestopt om dat te voorkomen, dan was het al stukken beter. Ik hoop dat die problemen er niet meer zijn bij de nieuwe GTA.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
als ie echt in april komt zou dat echt vet zijn, dat is namelijk nog maar zo'n 6 weken, dat is toch wel behoorlijk dichtbij :)

ik vind het erg graphisch toch trouwens niet al te gelikt uit zien...niet echt 2008. maar again, de gameplay is voor een spel als gta VEEL belangrijker, dus dat vind ik niet zo erg:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Als je bedenkt wat er allemaal onder de motorkap zit van GTA IV. Dan zie je dus dat die graphics aan de buitenkant prima erbij passen. De graphics zijn maar een jasje van de game. De physics * heb ik zelf nog niet getest en ook geen bron * bepalen natuurlijk hoe de gameplay is.. hoe hard jij een voetganger tussen de auto en de muur kan parkeren >:)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja men moest toch het e.e.a. enorm aanpassen om de boel op een hd dvd voor de xbox 360 te kunnen zetten? Wat kan daar op, 25GB? Zal een hell of een installatie worden voor een PC versie dan :o

Maar waarom ik zo overdreven bron neerzette was omdat er naar mijn weten helemaal geen feiten zijn over de PC versie tot nu toe. En als die er wel waren, ondersteunen met een betrouwbare bron. Imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik weet zelf de hele formaten niet.. Volgens mij zou de game eerst exclusive voor X360 komen en toen is dat weer veranderd dat ie ook op de PS3 uitkwam.

Kon me nog iets herinneren dat PS3 juist problemen had om het op een schijfje te krijgen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:23:
mja men moest toch het e.e.a. enorm aanpassen om de boel op een hd dvd voor de xbox 360 te kunnen zetten? Wat kan daar op, 25GB? Zal een hell of een installatie worden voor een PC versie dan :o

Maar waarom ik zo overdreven bron neerzette was omdat er naar mijn weten helemaal geen feiten zijn over de PC versie tot nu toe. En als die er wel waren, ondersteunen met een betrouwbare bron. Imho.
De 360 leest alleen gewone DVDs voor spellen, met gewoon dezelfde capaciteit als PC-DVDs.

Terugkijkend naar alle vorige GTA releases ligt een PC versie gewoon erg voor de hand. Ook bij de vorige spellen was de PC versie niet aangekondigd voor de dag dat de console-versie op de markt kwam. Ook toen hoorde je in de PC-wereld (magazines) al dat hij er wel zou komen, maar dat ze het officieel nog niet mogen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:30
MaTr1x schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:52:
Ontopic: speciaal voor GTA IV heb ik een 360 gekocht :D, tuurlijk ook wel voor andere games, maar kan niet wachten tot ik op 29 april met een controller (in me hand, lol belfrink ;) ) op de bank kan zitten!
Ik heb ook sinds gisteren speciaal voor GTA IV een 360 :D . Nog geen games alleen, er kan eigenlijk geen één game mij tot dusver echt boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andamanen schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:32:
[...]

De 360 leest alleen gewone DVDs voor spellen, met gewoon dezelfde capaciteit als PC-DVDs.
Verschil is alleen dat bij de 360 geen of bijna geen compressie gebruikt kan worden aangezien het tijdens het spelen van de DVD moet komen (installatie wordt als zeer ongewenst gezien) en on the fly uitpakken veel te veel resources zou vreten. Op de PC is installeren standaard en kun je dus een hoge compressie gebruiken, waardoor je op die ene DVD meer kwijt kunt. De PS3 heeft Blue-ray met minimaal 25 GB dus daar is het geen probleem.
stftweaker schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:
DonDalton schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:43:
hij komt ook op de pc waarschijnlijk volgend jaar pas [...]
|:( nog maar weer eens een keer dan...
Anoniem: 59888 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:17:
Hoe komen mensen toch bij die onzin? 8)7 San Andreas kwam op 29 oktober uit voor de PS2, en op 10 juni van het jaar daarop voor de PC. Dat is ruim 7 maanden, dus zeker geen jaar. Ook toen riep iedereen dat het nu veel langer zou gaan duren omdat SA veel groter was en bla bla bla bla bla. Daar is dus niets van gebleken. Sinds GTA 3 is het al zo dat de console versie tegen het einde van het jaar uitkomt en de PC versie vlak voor de zomer daarop.

Ik denk dat dat voor GTA IV ook de planning was, alleen is de console versie nu een paar maanden uitgesteld. Ik ga er vanuit dat dat betekend dat de PC versie ook later uitkomt. Als je uitgaat van een release van de console versie zo in maart/april kom je voor de PC versie (7 maanden later) uit zo rond oktober/november. Qua kerstseizoen is dat een handig moment dus dat lijkt me een reëele inschatting. Je weet natuurlijk niets zeker tot een aankondiging van Rockstar (en zelfs dan), maar het is in elk geval een stuk realistischer dan zomaar anderhalf jaar uit de hoge hoed trekken zoals zo veel mensen in dit topic doen. |:(
En zoals Zamorano al zei gaan er inmiddels geruchten over diezelfde datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 59888 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:36:
[...]

Verschil is alleen dat bij de 360 geen of bijna geen compressie gebruikt kan worden aangezien het tijdens het spelen van de DVD moet komen (installatie wordt als zeer ongewenst gezien) en on the fly uitpakken veel te veel resources zou vreten.
Er kan al zeer veel door de hardware uncompressed worden, bijv. textures. Dat krijg je er gratis bij. Prerendered filmpjes (als die er al bij zitten) zijn ook al gecompressed, dus op de belangrijke dataslurpers valt met extra compressie geen winst meer te halen. Het zal best meevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door brama op 12-02-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Anoniem: 26235 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:23:

Geen enkele 360 game zou uitkomen op een HD-DVD schijf want..het is niet standaard meegeleverd! En HD-DVD heeft 15Gbyte per laag opslag! Maar GTA IV gebruikt gewoon een DVD/dual layer voor de xbox360 natuurlijk en zal dus iets van 8 en nog wat zijn aan Gbyte!

Ik ga ervan uit dat de PC installatie echt niet meer dan 10/11Gbyte zal zijn...maar tja de PC versie als hij komt komt toch pas over 1 jaar ofzo! En plus, tegenwoordig is harde schijf ruimte toch super goedkoop! Of een game nou 5 of 10Gbyte nodig heeft!

@brama

Denk dat beide versies, PS3 en Xbox360 behoorlijk gelijkwaardig zullen zijn. Op dit moment wordt het duidelijk minder geaccepteerd als een PS3 games er slechter aan toe is dan de Xbox360 game. Een jaar geleden, mwah okay! Nu hebben we Cod4, Assasins Creed, Burnout: Paradise gehad die hebben laten zien dat gelijkwaardigheid WEL kan!

[ Voor 14% gewijzigd door swampy op 12-02-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MarcoC schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:07:
[...]
Ik heb ook sinds gisteren speciaal voor GTA IV een 360 :D . Nog geen games alleen, er kan eigenlijk geen één game mij tot dusver echt boeien.
Ruim 200 Xbox games, en jij vind geen leuke erbij 8)7

Tip: Download eens wat demo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brama schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:24:
Er kan al zeer veel door de hardware uncompressed worden, bijv. textures. Dat krijg je er gratis bij. Prerendered filmpjes (als die er al bij zitten) zijn ook al gecompressed, dus op de belangrijke dataslurpers valt met extra compressie geen winst meer te halen. Het zal best meevallen.
Decompressie is een behoorlijk zware belasting van de hardware, dat kan wel maar zou enorm ten koste van de performance van de game gaan, het is zeker niet "gratis". Dit is dus geen optie omdat je die performance hard nodig hebt, zeker bij een game als GTA IV. Vroeger was dit probleem kleiner aangezien de console versies alleen low-res textures hadden die veel kleiner zijn, maar met de moderne HD-resoluties hebben de consoles ook de high-res textures nodig.
swampy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:53:
maar tja de PC versie als hij komt komt toch pas over 1 jaar ofzo!
|:( lees nou eens een paar berichten terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[...]
Als je dan van GTA games houdt dan zou ik nog eventje Crackdown en Saint's row aanschaffen tot de tijd dat GTA4 uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Anoniem: 59888 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:13:
[...]

Decompressie is een behoorlijk zware belasting van de hardware, dat kan wel maar zou enorm ten koste van de performance van de game gaan, het is zeker niet "gratis". Dit is dus geen optie omdat je die performance hard nodig hebt, zeker bij een game als GTA IV. Vroeger was dit probleem kleiner aangezien de console versies alleen low-res textures hadden die veel kleiner zijn, maar met de moderne HD-resoluties hebben de consoles ook de high-res textures nodig.
Het is *wel* gratis omdat de GPU on-the-fly textures kan decomprimeren. Dat kost geen cycle extra, het zijn gewoon machinetaal instructies die dit uitvoeren. Juist omdat het anders veel van de hardware zou vergen, zit decompressie in de hardware ingebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Ik ga denk ik PGR4 kopen :$ . Sorry hoor :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006

IkWilbert

Het is mij!

Microsoft entertainment baas Don Mattrick heeft iedereen inmiddels de indruk gegeven dat de game Grand Theft Auto IV alleen een multiplayer zal bezitten op de Xbox 360 console. Dit is duidelijk gemaakt via een podcast met Microsoft community manager Major 'Larry Hryb' Nelson, die sprak over de line-up voor de Xbox 360 in 2008. Zo vertelde Mattrick hierin het volgende: "[GTA IV] is an amazing piece of software and I'm really excited with its downloadable content and online multiplayer support. Again, that's something that's unique to 360,"

Waarom de multiplayer uniek is lijkt dus een raadsel. De Eurogamer meldt momenteel dan ook dat deze wel eens exclusief zou kunnen zijn op de Xbox 360. Microsoft is ervan overtuigd dat de genoemde voordelen de Xbox 360-versie populairder zullen maken dan de PS3 editie: "We think consumers are going to love that and it's going to create, what I would describe again as the premium experience on our platform."
bron: evilgamerz

Ik hoop dat het bij een gerucht blijft! :o

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

IkWilbert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:23:

Ik hoop dat het bij een gerucht blijft! :o
Dit is wat hij ook zegt:
"We're excited about Grand Theft Auto [IV], not only because it's a great title, but there's multi-play and downloadable content that consumers will only be able to get on 360,"
Het lijkt er dus op dat de 360 Muli-Play varianten krijgt die niet op de PS3 komen. Niet dat Multi-Play in zijn algemeenheid Exclusief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hij heeft al eerder zoiets gezegd, in december.
"We're excited about Grand Theft Auto [IV], not only because it's a great title, but there's multi-play and downloadable content that consumers will only be able to get on 360," Mattrick told msbnc.

"That's a huge win. Arguably that title has the potential to be the Halo equivalent in calendar year 2008 in terms of number-one title revenue unit."

bron
Ik maak me er niet zo druk om eigenlijk, ik speel GTA voor de single player content, de eventuele multiplayer is niet meer dan een extraatje.
Toch is het gek als dat nu pas zou blijken, Microsoft had er veel meer mee te koop moeten lopen als ze een redelijk grote feature exclusive hebben met GTA IV.

@PWN: goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

tja, je kan hem natuurlijk ook gewoon spelen op de pc met een 360 controller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Inderdaad, ik speel GTA SA ook met een ps2 controller (via een 1 euro ebay convertor), dat is echt ideaal; je hebt de fijne controls van de ps2 en de graphics van de pc. Als je een keer moet richten kan je de muis pakken die ernaast ligt. :)
Ik vind GTA veel beter spelen met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Ik kan me bij de nieuwe versie eigenlijk niet goed voorstellen wat de PC versie extra zou moeten krijgen t.o.v. de console versies, op de betere graphics na. Bij Vice City zat nog een extra radiostation maar de gameplay an sich was volgens mij gewoon een 1 op 1 kopie.

Hoe dan ook, ik heb me afgelopen weekend al een xbox gehaald vanwege de vroegere releasedatum en de extra content die er voor gaat uitkomen. Kan me voorstellen dat daar ook wat extra radiostations bijzitten.

En verder die discussie over pc vs. console. Bepaalde games spelen nou eenmaal lekkerder onderuitgezakt op je bank dan in een actieve houding aan je bureau. En dan doel ik persoonlijk vooral op sportgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006

IkWilbert

Het is mij!

via gamed.nl

Upd.] Rockstar meldt ten opzichte van CVG dat beide games een online multiplayercomponent zullen hebben. Mattrick heeft zich dus (per ongeluk) versproken.

Niets aan de hand dus :)

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

IkWilbert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:50:
Rockstar meldt ten opzichte van CVG dat beide games een online multiplayercomponent zullen hebben. Mattrick heeft zich dus (per ongeluk) versproken.
Zie het vetgedrukte stukje. Volgens mij blijft het dus gewoon staan :)

Lijkt me prima mogelijk dat ze een beetje varieren in MP.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 13-02-2008 19:56 ]

• MaTr1x
  • Laatst online: 12-07 06:51
:D Ik heb er gelijk Assassin's Creed bij gekocht trouwens en van de week Saints Row via eBay. Zoals ze hier al zeiden download wat demo's, je hebt gratis een maand Xbox Live Gold dus je kunt zo Xbox Live op. Ik heb gelijk de eerste dag dat ik de 360 had de 20GB HD vol gepompt met demo's :)

π MW finishers

• PWM
  • Niet online

PWM

MaTr1x schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:41:
[...]

:D Ik heb er gelijk Assassin's Creed bij gekocht trouwens en van de week Saints Row via eBay. Zoals ze hier al zeiden download wat demo's, je hebt gratis een maand Xbox Live Gold dus je kunt zo Xbox Live op. Ik heb gelijk de eerste dag dat ik de 360 had de 20GB HD vol gepompt met demo's :)
Saints Row 2 komt eind dit jaar :) Wellicht precies op tijd om GTA te vervangen.

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
PWM schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:54:
[...]

Zie het vetgedrukte stukje. Volgens mij blijft het dus gewoon staan :)

Lijkt me prima mogelijk dat ze een beetje varieren in MP.
Niet dus:

"In case there was any confusion about what Don Mattrick said being unique to Xbox 360 for GTA IV, he was referring to the exclusive episodes that will be on Xbox Live starting Fall 2008. I hope that clears things up," Major Nelson wrote.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-07 21:55
ik kan niet wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
MaTr1x schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:41:
[...]

Halo 3 + Gears of War + Assassin's Creed geleend. Halo 3 al uitgespeeld, Assassin's Creed al redelijk op weg. Een maand gratis live had ik niet, tweedehands ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-07 19:04
MarcoC schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:51:
[...]
Halo 3 + Gears of War + Assassin's Creed geleend. Halo 3 al uitgespeeld, Assassin's Creed al redelijk op weg. Een maand gratis live had ik niet, tweedehands ;(.
als je een nieuw xbox live profiel aanmaakt krijg je toch een maand live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

haha, ik hoop het niet zeg, dan zou iedereen steeds een nieuwe live account gaan zitten maken :P

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Donnie schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:18:
haha, ik hoop het niet zeg, dan zou iedereen steeds een nieuwe live account gaan zitten maken :P
Het is alleen voor de eerste 3 accounts op de Xbox 360. Maar het gebeurd inderdaad wel degelijk dat mensen de eerste drie maanden elke maand een nieuw account maken.

• MarcoC
Nou, mijn nieuwe account kreeg geen maand gratis Live gold, was gewoon silver.

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-07 23:44
MarcoC schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 01:49:
Nou, mijn nieuwe account kreeg geen maand gratis Live gold, was gewoon silver.
off-topic: heb je je xbox 2dehands gekocht soms ?

on-topic: ik kan echt niet meer wachten toto ik mijn special edition binnen heb
ik ga geen koninginnenacht vieren voor het eerst in jaren

• PWM
  • Niet online

PWM

Augustus dit jaar komt de eerste content beschikbaar voor GTA is op de GDC bekend gemaakt. Ben benieuwd dat het word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Officiële GTA IV site heeft een update gekregen:
* Videos of Alderney businessman Phil Bell and the Dilettante hybrid car.
* Downloadable posters of Liberty City's most wanted criminals, straight from the LCPD.
* The Weazel News sidebar-friendly news widget.
* New batch of exclusive screenshots.
* Debut of the Character Series of official wallpapers and more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Die Phil Bell video is grappig met een verwijzing naar Analyze this :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 11:42
Ik kan die weazel widget niet als gadget toevoegen in mijn windows sidebar of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

vind het wel grappig van die auto now only 39,999, echt gta iv humor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

van gamer:
Exclusieve DLC voor Xbox 360 versie van GTA IV wordt enorm

Tijdens de Bloggers Breakfast dat Microsoft op de GDC heeft georganiseerd, is meer informatie vrijgekomen betreffende de downloadbare content dat exclusief uit gaat komen voor GTA IV. Zo maakt Microsoft duidelijk dat 'exclusieve content' betekent dat geen ander platform downloadbare content zal krijgen voor deze game.

Bovendien zal de content omvangrijker zijn dan veel mensen denken. Zo kunnen we het beste uitgaan van content dat vergelijkbaar was met games als Vice City en San Andreas, welke (volgens Microsoft) waren te beschouwen als uitbreidingen. We kunnen onze borst dus nat maken.

De prijs die Rockstar zal vragen voor de extra content is nog niet bekend. Het is aan de ontwikkelaar zelf of en hoeveel geld er voor gevraagd wordt. Als de extra content het goed doet, is er de kans dat online distributie de manier zal zijn om uitbreidingen te verspreiden.
Ik ga alvast wat ruimte opschonen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Exclusieve DLC voor Xbox 360 versie van GTA IV wordt enorm

Tijdens de Bloggers Breakfast dat Microsoft op de GDC heeft georganiseerd, is meer informatie vrijgekomen betreffende de downloadbare content dat exclusief uit gaat komen voor GTA IV. Zo maakt Microsoft duidelijk dat 'exclusieve content' betekent dat geen ander platform downloadbare content zal krijgen voor deze game.

Bovendien zal de content omvangrijker zijn dan veel mensen denken. Zo kunnen we het beste uitgaan van content dat vergelijkbaar was met games als Vice City en San Andreas, welke (volgens Microsoft) waren te beschouwen als uitbreidingen. We kunnen onze borst dus nat maken.

De prijs die Rockstar zal vragen voor de extra content is nog niet bekend. Het is aan de ontwikkelaar zelf of en hoeveel geld er voor gevraagd wordt. Als de extra content het goed doet, is er de kans dat online distributie de manier zal zijn om uitbreidingen te verspreiden.
Als het echt zo een grote uitbreding word, dan word het spel het beste op de X360.
Maar stiekem komt die content ook wel voor de PS3. Dat kunnen ze anders echt niet missen. (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hou het nuttig

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-02-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Ze zeggen wel meer daar. En wat ze ook krijgen. Ook op de ps3 komt vast wel content en het blijft een geweldig spel... ( ga ik vanuit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148415

Ik denk dat de DLC voor Xbox meer in de trant zal zijn van de 'Stories' reeks.
Bijvoorbeeld hoe Vice City Stories voortborduurde op Vice City, zelfde setting, alleen dan andere personages, andere missies en nieuwe muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 125123 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 08:28:
[...]

Als het echt zo een grote uitbreding word, dan word het spel het beste op de X360.
Maar stiekem komt die content ook wel voor de PS3. Dat kunnen ze anders echt niet missen. (denk ik)
Ze zullen die DLC wel moeten gaan missen. Microsoft heeft er $50 miljoen voor betaald en analisten denken dat dat al vele malen meer zal zijn dan de eventuele winst die er met de DLC behaald kan worden. De PS3 zal deze DLC dus vrijwel zeker nooit krijgen, maar een eventuele PC versie zou misschien wel deze DLC kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Aangezien dit topic alweer ver over de 1000 posts is: wie heeft er zin om een nieuw deel (met een nieuwe topic start, er is nu zoveel meer bekend) te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:12:
[...]

Ze zullen die DLC wel moeten gaan missen. Microsoft heeft er $50 miljoen voor betaald en analisten denken dat dat al vele malen meer zal zijn dan de eventuele winst die er met de DLC behaald kan worden. De PS3 zal deze DLC dus vrijwel zeker nooit krijgen, maar een eventuele PC versie zou misschien wel deze DLC kunnen krijgen.
Klopt, maar Rockstargames heeft bijna niks gezegd over hoe groot de DLC gaat worden.
Dat het vergelijkbaar is als vice city en san andreas heeft Microsoft zelf verteld.

MS had ook verteld, Multiplayer X360 only! Paar dagen later werd er gezegd, PS3 ook mutliplayer.
Zo zie je maar.

@ Terr
Ik wil wel meehelpen, maar ik kan niet een hele TS in me eentje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 125123 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:40:
[...]

Klopt, maar Rockstargames heeft bijna niks gezegd over hoe groot de DLC gaat worden.
Dat het vergelijkbaar is als vice city en san andreas heeft Microsoft zelf verteld.
Is het echt zo gek dat de DLC gigantisch gaat worden met een budget van $50 miljoen voor de ontwikkeling? Ter vergelijking, de originele Guitar Hero had een budget van $1 miljoen, America's Army een budget van $7 miljoen en Gears of War had een budget van $10 miljoen. Het lijkt mij dat je met een budget van $25 miljoen per episode toch wel iets ter grootte van Vice City of San Andreas kan maken?
MS had ook verteld, Multiplayer X360 only! Paar dagen later werd er gezegd, PS3 ook mutliplayer.
Zo zie je maar.
Dat berustte op een misverstand, Microsoft heeft nooit beweerd dat alleen de Xbox 360 versie multiplayer zou bevatten. De originele uitspraak was vrij ongelukkig geformuleerd en daardoor leek het alsof er beweerd werd dat alleen de Xbox 360 versie multiplayer zou bevatten. Dit is echter vrijwel direct door Microsoft gecorrigeerd om misverstanden te komen.

[ Voor 16% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02
Mischien komt die uitbreiding voor de ps3 gewoon uit op een schijfje.Als het zo`n grote uitbreiding is.

[ Voor 7% gewijzigd door Kimo op 24-02-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Kimo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:57:
Mischien komt die uitbreiding voor de ps3 gewoon uit op een schijfje.Als het zo`n grote uitbreiding is.
Dat is niet erg realistisch aangezien Microsoft er $50 miljoen voor betaald heeft. Microsoft zal echt niet vrijwillig het ontwikkelbudget van een PS3 spel gaan betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:51

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anoniem: 59888 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:13:
[...]

Decompressie is een behoorlijk zware belasting van de hardware, dat kan wel maar zou enorm ten koste van de performance van de game gaan, het is zeker niet "gratis".
Zoals iemand al eerder opmerkte is dit onjuist, en ik doe daar nog een schepje bovenop door te zeggen dat gecomprimeerde textures juist goedkoper zijn dan ongecomprimeerde textures. Ze nemen minder geheugen in, dus je hebt ook minder cache misses bij texture fetches (of eigenlijk: in een enkele cache entry kunnen meer pixels als ze gecomprimeerd zijn). Decompressie zelf is verder gratis.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We zien het allemaal hoe het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

komt hij niet op de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zal vast wel een PSP versie komen, maar dat zijn toch volledige versies. Wel dezelfde persoon en stad, maar ander verhaal en kleiner. Erg leuk om te spelen, dat dan weer wel.

Dus GTA: New York Stories o.i.d. :)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 24-02-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
PWM schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:09:
[...]

Er zal vast wel een PSP versie komen, maar dat zijn toch volledige versies. Wel dezelfde persoon en stad, maar ander verhaal en kleiner. Erg leuk om te spelen, dat dan weer wel.

Dus GTA: New York Stories o.i.d. :)
GTA IV is weer gewoon Liberty City hoor :>

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 09-07 21:51
vast; ze poorten hem gewoon eventjes O-)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Menesis schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:54:
[...]
vast; ze poorten hem gewoon eventjes O-)
kwa graphics doet gta vice city stories niet onder voor vice city
maar idd gta IV lijkt me ook iets te hoog gegrepen. desalniettemin een nieuwe psp game met het verhaal van IV lijkt me zeer interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

koekoek2003nl schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:31:
[...]

kwa graphics doet gta vice city stories niet onder voor vice city
maar idd gta IV lijkt me ook iets te hoog gegrepen. desalniettemin een nieuwe psp game met het verhaal van IV lijkt me zeer interessant
Een nieuwe GTA PSP game is nooit mis maar ja het is duidelijk dat games zoals GTA: VCL is wat je ongeveer kan krijgen. Liberty City is behoorlijk groot!

Zelf heb ik weer GTA III en GTA: VC in mijn PS3 geschoven. Heerlijk! Een GTA game is iets speciaals, een game waar je uren bezig kan zijn met niets en waar leuke dingen zoals "goede burger" bonussen voor het slaan van rennende criminelen een heerlijke dimensie toevoegen.

Hell het ziet ernaar out dat in GTA IV de politie weer een heerlijk corrupt zooitje is, heb je het schild van hun al gezien op de website..lichtjes brutaal! (En in GTA: VCS dan dat als je een baan wou waarbij je klootzakken in elkaar mocht slaan je de politie kon versterken. Oh yes!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245611

dalijk komt de pc versie die krijgt de content van x360 en pc en dan nog extras ook (standaard met xbox exclusives (en multiplatform :P) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat het nogal wat werk is en Terr nog niet heeft gereageerd op de mail van gisteren wil ik hierbij melden dat ik de nieuwe TS voor mijn rekening neem, tenzij er al iemand is maar dat moet ie dan even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

For the record: ik heb hem uiteindelijk wel een mailtje teruggestuurd :+

-> [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.