[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.710 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Melniek schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:31:
Mij lijkt een werkend metrostelsel, toch ook geen onbelangrijk vervoersmiddel in NY, juist wel heel erg gaaf, zonder intervals idd.
Beetje slenteren in metrotunnels 's nachts, zwervers in elkaar slaan ofzo >:)
Zat al in GTA3 dus ik zie geen reden waarom het nu niet in het spel zou zitten :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Sypher schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:46:
[...]

Dan maken we er toch een missie van? >:)
Mission: "Mow your lawn and don't kill the flowers" ... Zo erg is grasmaaien ook weer niet. In SA zat zo'n combine en zo'n kleiner maaiertje.. Prima bruikbaar.
Ja, maar met die mower kon je geen mensen maaien :P. Je kon ze alleen overrijden.
Die combine harvester was wel echt de bom! Jammer dat ie door z'n groote alleen in je vliegtuighangar past, maar het rijden met dat ding is echt vet. Die bloedwolken _/-\o_

Anyhoo, is er al bekend wanneer het volgende stukje informatie naar buiten komt?
We kunnen zo wel eeuwig door blijven praten over wat er wel, en niet in moet, maar als dat tot de launch zo moet doorgaan....

En na al die GTA delen wil ik nu eindelijk eens (echt) kunnen skaten :P
Met die cheat in VC ging die chick die je dan ineens was alleen maar op haar neus, en die BMX in SA was ook niet super...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
2 mei komt de volgende preview van OPM. :)
Dikke kans dat die ook van te voren uitlekt.

[ Voor 35% gewijzigd door DeRCT13 op 15-04-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Inderdaad, ik ben echter vooral beniewd naar de volgende trailer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een link naar een interview met Andrew Reiner door gameinformer

http://www.gta4.net/news/...v-qa--the-answers-are-in/

Er komen dus toch wel voertuigen in waarmee je kan vliegen zoals helicopters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Huig schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 00:17:
[...]

En na al die GTA delen wil ik nu eindelijk eens (echt) kunnen skaten :P
ja allemaal leuk en aardig en met die CJ en de stijl van SA kwam die BMX nog best goed over maar zie jij nou echt 1 of andere stoere Rus zich verplaatsen op mooie roze rolschaatsjes?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluuuurgh schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:08:
[...]

ja allemaal leuk en aardig en met die CJ en de stijl van SA kwam die BMX nog best goed over maar zie jij nou echt 1 of andere stoere Rus zich verplaatsen op mooie roze rolschaatsjes?
Dat zullen ze echt wel anders hebben gemaakt, en wie zegt dat je in New York kan skeeleren ofzo. Lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
DeRCT13 schreef op zondag 15 april 2007 @ 14:45:
2 mei komt de volgende preview van OPM. :)
Dikke kans dat die ook van te voren uitlekt.
2 mei zei je? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Hmm, de OPM scans staan al een kleine week in de openbaarheid, beetje raar dat er nog niemand naar gelinkt heeft. Hoewel er inderdaad niet veel schrikbarends nieuws wordt verteld. Alleen dat ze voor kwaliteit boven kwantiteit gaan en dergelijke (en dat in veertien pagina's).

Hier een link naar een artikel op Gamer.nl: http://www.gamer.nl/doc/38873
Onderaan staan de links naar de scans en als het iets teveel is, kun je ook de samenvatting aldaar lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat minder nieuws voor de 360 mensen onder ons.

GTA IV beperkt door XBOX360

Grand Theft Auto IV, beter bekend als GTA IV, wordt tegelijk ontwikkeld voor de PS3 en de Xbox 360 en naar mate er meer content toegevoegd wordt, worden de technische nadelen van de Xbox 360 steeds meer zichtbaar: het missen van een standaard harde schijf en de zeer beperkte opslagruimte van een DVD (9GB) blijken een flinke hindernis te zijn voor een mega-game als GTA, volgens Dan Houser, Vice-president van Rockstar Creative. Het antwoord op de vraag of de Playstation 3-versie uitgebreider zal zijn dan zijn Xbox 360-tegenhanger is dan ook volmondig: "Ja".

Hoewel dit goed nieuws is voor het PS3-kamp, zijn ook nog niet alle problemen met deze console de wereld uit; ook de in de PS3 zitten technische moeilijkheden die problemen opleveren.

Bron: www.ps3-media.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik las datzelfde op kotaku, bij dat artikel zat wel een heel interessant screenshot van een helikopter, niet zozeer de helikopter zelf, als wel de achtergrond. Dat leek namelijk op de punt van de eiffeltoren (zou op parijs of las vegas kunnen duiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:03:
Wat minder nieuws voor de 360 mensen onder ons.

GTA IV beperkt door XBOX360

Grand Theft Auto IV, beter bekend als GTA IV, wordt tegelijk ontwikkeld voor de PS3 en de Xbox 360 en naar mate er meer content toegevoegd wordt, worden de technische nadelen van de Xbox 360 steeds meer zichtbaar: het missen van een standaard harde schijf en de zeer beperkte opslagruimte van een DVD (9GB) blijken een flinke hindernis te zijn voor een mega-game als GTA, volgens Dan Houser, Vice-president van Rockstar Creative. Het antwoord op de vraag of de Playstation 3-versie uitgebreider zal zijn dan zijn Xbox 360-tegenhanger is dan ook volmondig: "Ja".

Hoewel dit goed nieuws is voor het PS3-kamp, zijn ook nog niet alle problemen met deze console de wereld uit; ook de in de PS3 zitten technische moeilijkheden die problemen opleveren.

Hmm, en dan was er nog wel dat nieuws dat Xbox360 extra downloadable content zou krijgen. En daarbij, je kunt er toch gewoon een harde schijf voor rekenen net als bij Oblivion, waar het ook nodig is om een harde schijf te hebben...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:35:
[...]

Hmm, en dan was er nog wel dat nieuws dat Xbox360 extra downloadable content zou krijgen. En daarbij, je kunt er toch gewoon een harde schijf voor rekenen net als bij Oblivion, waar het ook nodig is om een harde schijf te hebben...
Misschien is dat juist wat ze net niet willen.
Of alleen bij downloadable content.

Ik ben iig blij dat de beperkingen van de Xbox360 geen nadelen heeft voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:39:
[...]

Misschien is dat juist wat ze net niet willen.
Of alleen bij downloadable content.

Ik ben iig blij dat de beperkingen van de Xbox360 geen nadelen heeft voor de PS3.
En hopelijk ook vice versa. Dat de technische problemen voor de PS3 niet de gehele planning van uitbrengen en dergelijke in de weg liggen...
Ik denk niet dat de 360 mensen een heel verschillend, of "minder" spel zullen krijgen, maar ik ben wel benieuwd naar wat er precies anders is.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
nee joh, gewoon wat minder auto's, minder radio stations etc ;)
Ik denk dat het nog wel eens effect kan hebben op de hoeveelheid content... Misschien dat ze het goed weten te maken door download's aan te bieden ofzo die je op de HD vd 360 kan opslaan.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Dat over die harde schijf en HDDVD is gewoon een andere interpetatie van wat er in een interview is gezegd.
Staat ook in 1 van de reacties eronder:
Rockstar heeft dit gezegd toen de reviewer SUGEREERDE dat blu/ray niet benut werd vanwege de 360 / rockstar - beide systemen hebben hun eigen problemen die we moeten overkomen.

De previewer daarintegen heeft dit er van gemaakt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Komt ie:
During an interview with our partners in crime at Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was asked: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he replied, "Yep."

He continued, "To be honest with you we haven't solved all those riddles yet." The difficulties aren't limited to working on Microsoft's box, as Houser explains that "both have enormous challenges" and that "both have their own particular pleasures and pains".
Dat is er gezegd, niet meer niet minder :)

PS3-media.nl zou uit de lucht gehaald moeten worden om deze zin:
Het antwoord op de vraag of de Playstation 3-versie uitgebreider zal zijn dan zijn Xbox 360-tegenhanger is dan ook volmondig: "Ja".
Compleet uit de duim gezogen, en zo neergezet alsof het net een quote is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat rkijg je met bevooroordeelde game jouralisten, dit is echt typisch klok horen luiden maar...
Ik heb zelf een PS3 maar dat had net zo goed een Xbox kunnen zijn, ik hoop dat het spel op beide consoles gewoon erg goed wordt net als voorgaande GTA delen.
Ik ben geen console fanboy, ik ben game fanboy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:06:
Komt ie:

[...]

Dat is er gezegd, niet meer niet minder :)

PS3-media.nl zou uit de lucht gehaald moeten worden om deze zin:

[...]
Compleet uit de duim gezogen, en zo neergezet alsof het net een quote is :X
Ok, ik zag nu net deze info ook op de japanse site staan.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 16:42 . Reden: Zie onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 01:35
Was een misverstand/verkeerde interpretatie van het oorspronkelijke, engelse artikel.
We hebben dit rechtgezet, ik (Eindredactie van PS3-Media.nl) verontschuldig mij in naam van PS3-Media.nl

Rechtzetting:
http://www.ps3-media.nl/n...erkt-door-xbox-360-a.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wel jammer dat ze meer voor realisme dan voor cartoony style gaan. Maar dit geeft wel ruimte aan spelfabrikanten die ook een open sandbox style game willen maken die *wel* cartoony is. Wat ik van harte zou toejuichen, als het van een vergelijkbare hoge kwaliteit is, met leuke (sarcastische) humor.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:05:
Wel jammer dat ze meer voor realisme dan voor cartoony style gaan. Maar dit geeft wel ruimte aan spelfabrikanten die ook een open sandbox style game willen maken die *wel* cartoony is. Wat ik van harte zou toejuichen, als het van een vergelijkbare hoge kwaliteit is, met leuke (sarcastische) humor.
Ik hoop dat de GTA humor nog sterk aanwezig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 08:51:
[...]

Ik hoop dat de GTA humor nog sterk aanwezig zal zijn.
Tis allang bevestigd dat de GTA humor er gewoon inzit, check recente interviews. En ook check de screens, clucking bell dus wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 09:03:
[...]

Tis allang bevestigd dat de GTA humor er gewoon inzit, check recente interviews. En ook check de screens, clucking bell dus wat wil je nog meer?
I know, maar dat het niet te realistisch wordt.
Dat je weer van die halve gare mensen rond hebt lopen, beetje maffe opdrachten voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik kom net terug uit newyork, heb daar serieus elk stukje uit de trailer herkend! echt nice! ik verheug me er nu al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Sorry voor de inactivity... er is een hele bult nieuws, 't is teveel om ff te cp'en, dus check gewoon ff http://www.gtanet.com/news/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The first digital in-game screenshot.

http://www.nytimes.com/im...ion/13auto_CA0.ready.html

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De rest waren toch ook allemaal ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:30:
[...]

De rest waren toch ook allemaal ingame?
Snap-shot van filmpje toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Die screenshots in de magazines lieten ook al het een en ander zien en eigenlijk hebben we nog geen echte "in game" shots gezien (met HUD etc), maar zover ik me kan herinneren laat Rockstar die nooit zien, zijn altijd toch shots vanuit een ander camera standpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Die blur op de achtergrond is trouwens wel godsgruwelijk lelijk, hoop dat het een brak achtergrondplaatje is omdat ze de skyline nog niet afhadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:13:
[...]

Die blur op de achtergrond is trouwens wel godsgruwelijk lelijk, hoop dat het een brak achtergrondplaatje is omdat ze de skyline nog niet afhadden ;)
Dat ziet er in mijn ogen behoorlijk (en hopelijk) "niet af" uit.
Wel vind ik dat de trein er goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Volgens mij eerder een depth of field effect. Je ziet in normale foto's (of met je eigen ogen) ook nooit alles scherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik kan echt niet wachten tot ie uit is:) kga dr wss ook speciaal een 360 of ps3 voor aanschaffen..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Hier nog een, maar toch hoop ik echt dat hij op de pc gaat uitkomen.
is daar inmiddels al wat meer over bekent?

Maar ik denk het wel, als je naar de gta geschiedenis kijkt dan lijkt het me raar als ie niet op de pc komt.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand dat plaatje hier op tweakers hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:39:
ik kan echt niet wachten tot ie uit is:) kga dr wss ook speciaal een 360 of ps3 voor aanschaffen..
dat zei ik ook bij de voorgaande delen, echter nooit gedaan.

ik kan me nog alle lol herinneren met het online gebeuren van GTA: SA. ik kan ook echt niet wachten op GTA IV na het zien van de trailer. het ziet er allemaal weer super uit.

Helaas zullen we zeker nog een klein half jaar moeten wachten. ik denk dat ie zelfs pas rond de kerstdagen pas weer in de winkels zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem al gereserveerd dus ik zit goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:43:
[...]

dat zei ik ook bij de voorgaande delen, echter nooit gedaan.

ik kan me nog alle lol herinneren met het online gebeuren van GTA: SA. ik kan ook echt niet wachten op GTA IV na het zien van de trailer. het ziet er allemaal weer super uit.

Helaas zullen we zeker nog een klein half jaar moeten wachten. ik denk dat ie zelfs pas rond de kerstdagen pas weer in de winkels zal liggen.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij komen de GTA's toch meestal redelijk op tijd.
Ik hoop het igg wel, heb ik in de herfst mooi weer wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:46:
[...]

Ik weet het niet zeker maar volgens mij komen de GTA's toch meestal redelijk op tijd.
Ik hoop het igg wel, heb ik in de herfst mooi weer wat te doen :)
maar die release date van 19 okt is vast voor USA

het zal hoe dan ook nog een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:57:
[...]

maar die release date van 19 okt is vast voor USA

het zal hoe dan ook nog een tijdje duren.
We shall see

Liberty City Stories voor de PSP heeft voor Europa lang op zich laten wachten, terwijl USA al voorzien was.

Hopelijk gaat het met GTA 4 niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
Vandaag pres mail gekregen van Take2 en GTA staat nog steeds voor 19juni voor EU
Xbox360 staat trouwens gewoon juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Het zou wel über zijn als ze echt heel NY erin hadden zitten, elk straatje enzo :D

(Dat zijn veel straatjes:
Afbeeldingslocatie: http://xs215.xs.to/xs215/07212/ny.jpg
Dit keer 4 of 5...)

[ Voor 38% gewijzigd door sjaakaq op 22-05-2007 21:10 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

-

[ Voor 100% gewijzigd door sjaakaq op 22-05-2007 21:06 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wauw :D
Dan verdwaal je helemaal als je net bent begonnen met het spel :P
Maar als ze dit spel goed uitwerken, dan kan dit zo ontzettend gaaf worden..._/-o_
*droom droom droom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
leokennis schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:05:
Het zou wel über zijn als ze echt heel NY erin hadden zitten, elk straatje enzo :D

(Dat zijn veel straatjes:
[afbeelding]
Dit keer 4 of 5...)
dat zou wel vet zijn :P
maar helaas is dat niet zo, de stad heet ook liberty city en de gebouwen staan vaak op een andere plek (uit het filmpje, bijvoorbeeld het empire state building staat te dicht bij crysler building etc.) ook hebben de gebouwen een andere naam, natuurlijk met de nodige gta humor erin verwerkt :P
en ze gaan wss vooral op manhattan in, dus x4 of x5 zal het ook niet worden..
ik denk wel dat ze de sfeer overnemen, maar de gebouwen en de straten precies nabouwen is ook onmogelijk omdat newyork bijna elke week veranderd (nieuwe gebouwen etc.).
dan kan je wel een straat fift ave noemen maar het lijkt er dan nieteens op :P

[ Voor 4% gewijzigd door Alsem op 23-05-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Waar ik ook net aan zat te denken, ik hoop dat rockstar gta iv voor de pc in directx 10 zal maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PC versie verwacht ik niet voor mei 2008, dan ligt het voor de hand dat het een DX10 game wordt ja. Dat is toch niet zo wereldschokkend? Overigens zou ik er niet vanuit gaan dat de graphics daarmee beter worden dan wat we tot nu toe in de trailer gezien hebben, maar persoonlijk vind ik dat niet zo erg. Die graphics zijn goed genoeg. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2007 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja idd, want ik vond bij gta sa al dat de graphics wat verouderd waren, dat is dan gelukkig nu niet meer.

Maar ik heb zo`n zin in dit spel, jammer dat ik voor de pc versie tot halverwege of eind 2008 moet wachten.
Mja, dat wachten is mij lief voor dit spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Prijs van Europese GTA Special Edition bekend (X360, PS3)
Nieuws | 23 mei 2007 - Gisteren meldden we je al dat er een speciale editie aan zit te komen van Grand Theft Auto IV. Vandaag heeft uitgever Take-Two bekend gemaakt dat deze special edition in Europa de adviesprijs van €89,95 zal meekrijgen.

De Europese prijs is fors te noemen. In de Verenigde Staten zal het spel namelijk 'slechts' 89,99 dollar gaan kosten. Dat is omgerekend zo'n 67 euro. Voor die €89,95 krijg je een metalen kluisje met daarin een exemplaar van het spel, een sleutelhanger, een soundtrack CD en een artbook.

afzetters !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:12:
Nieuws | 23 mei 2007 - Gisteren meldden we je al dat er een speciale editie aan zit te komen van Grand Theft Auto IV. Vandaag heeft uitgever Take-Two bekend gemaakt dat deze special edition in Europa de adviesprijs van €89,95 zal meekrijgen.

De Europese prijs is fors te noemen. In de Verenigde Staten zal het spel namelijk 'slechts' 89,99 dollar gaan kosten. Dat is omgerekend zo'n 67 euro. Voor die €89,95 krijg je een metalen kluisje met daarin een exemplaar van het spel, een sleutelhanger, een soundtrack CD en een artbook.

afzetters !
:z

Is juist helemaal niet duur.

Normale editie kost waarschijnlijk 69,99, en dan is 20,00 meer voor o.a. de soundtrack een koopje, de soundtrack van GTA:SA is €25,00.

En anders koop je toch gewoon de normale editie als je geen geld over hebt voor die extra's?

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 23-05-2007 23:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
waarom moeten wij meer dan 20 euro extra betalen voor de zelfde special edition als de usa versie ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Mars18 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 00:55:
waarom moeten wij meer dan 20 euro extra betalen voor de zelfde special edition als de usa versie ?
omdat in USA alles te goedkoop is en de dollar een grote zeepbel is waar ze zelf nog achter zullen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Alsem schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:57:
[...]

omdat in USA alles te goedkoop is en de dollar een grote zeepbel is waar ze zelf nog achter zullen komen :)
Maar ondertussen hebben ze wel GTA goedkoper ! :p

Vind het wel jammer dat ze zo'n populair spel gelijk zo extreem duur maken € 90,- is er gewoon _over_ ook al heb je wat extra's.... ze weten dat mensen het spel toch wel kopen :r

* Dennahz koopt de gewone versie gewoon... is al duur genoeg, maar kan niet wachten tot ie classic wordt.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Alsem schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 01:57:
Oh wat een gelul en gezanik weer om de prijsverschillen tussen Europa en Amerika. Dezelfde discussie laait altijd ook weer op als de prijzen van Apple produkten bekend worden gemaakt.

Nogmaals voor de duidelijkheid: in Amerika worden de prijzen standaard _zonder_ belastingen gerekend. Dat is in veel staten al zo'n 6 a 7 procent bovenop de prijs. Bij ons zit er al 19% BTW in de prijzen berekend. Als je van onze 89 euro de ex. BTW prijs berekent dan is dat 75 euro. Zoveel meer dan die 67 euro als equivalent van 89 dollar is dat dus niet.

Verder is het niet redelijk om te klagen over het feit dat de prijzen hier zoveel hoger lijken omdat de euro toevallig zoveel duurder dan de dollar is. Als je de inkomsten en kosten van Amerikanen bekijkt dan hebben we niet zoveel te klagen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg goed uit, vooral als je de game vergelijkt met de voorgaande delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zo dat ziet er echt goed uit, word echt steeds mooier. :D
De wauw factor heeft het al. :P

Btw, die ene screen van de close up van niko, je ziet echt de details in het gezicht. :D

Maar ook met dat dag en nacht dat ze dat er goed hebben ingebouwd, en dat met die steegjes dat je er ook wat kan doen, bv de trappen oplopen en een gebouw binnen gaan.
Niet zoals gta 3 van die steegjes waar je alleen kon doorlopen.
En hopelijk buiten de missies om dat het ook gewoon leuk blijft om te spelen, niet dat het na een paar uur saai word ofzo.

[ Voor 82% gewijzigd door Joopieboy op 26-05-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Wauw; inderdaad! Supermooi allemaal zeg! Niet te geloven! Hopelijk komen er ook genoeg leuke dingen om te doen in (KIILLL FRENZIE!), naast de missies. Kan alles eigenlijk kapot als je er op knalt?
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2007/143/reviews/933036_20070524_screen015.jpg

hehe die reclames zijn ook weer mooi hoor: "panoramic" ag ik ergens staan, in het lettertype van panasonic :P

[ Voor 16% gewijzigd door Menesis op 26-05-2007 14:37 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja het ziet er allemaal echt schitterend eruit, het word met elke nieuwe screenshot beter. :9

@Menesis: Je kan niet alles kapot schieten in gta iv, dat hebben ze niet gedaan om te voorkomen dat je alles plat knalt en dat je op een gegeven moment geen stad meer hebt.

Opzich ik vind het niet erg, alleen het lijkt me leuk leuk om als je gaat slopen bv deuren kan instampen en ramen kan intikken en allemaal "kleine" en losse dingen kan molesteren, en hopelijk blijft het dan ook liggen allemaal, niet dat je je omdraait en alles is weer weg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Dennahz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:46:
[...]

Maar ondertussen hebben ze wel GTA goedkoper ! :p

Vind het wel jammer dat ze zo'n populair spel gelijk zo extreem duur maken € 90,- is er gewoon _over_ ook al heb je wat extra's.... ze weten dat mensen het spel toch wel kopen :r

* Dennahz koopt de gewone versie gewoon... is al duur genoeg, maar kan niet wachten tot ie classic wordt.
. In de Verenigde Staten zal het spel namelijk 'slechts' 89,99 dollar gaan kosten. Dat is omgerekend zo'n 67 euro. Voor die €89,95 krijg je een
[

Er zit een typfout in, die €89,95 moet $89.95 zijn, anders stond er toch niet voor dat dat omgerekend €67 is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:46:
Ik heb hem al gereserveerd dus ik zit goed :P
Waar heb jij hem gereserveerd? Een webshop of een lokale tent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Ik heb hem gereserveerd voor € 57,95 bij Dynabyte. Zeer goede aanbieding, hopelijk krijg ik hem de 16de oktober gelijk :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkieNL schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:48:
[...]

Waar heb jij hem gereserveerd? Een webshop of een lokale tent?
Lokale tent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
Dennahz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:23:
Ik heb hem gereserveerd voor € 57,95 bij Dynabyte. Zeer goede aanbieding, hopelijk krijg ik hem de 16de oktober gelijk :Y)
16 Oktober is de datum voor US and A, 19e voor Europa.. maar dikke kans dat hij op de 17e of de 18e al te krijgen is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
DeRCT13 schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:16:
[...]

[...]
[

Er zit een typfout in, die €89,95 moet $89.95 zijn, anders stond er toch niet voor dat dat omgerekend €67 is? :)
Nee want daarvoor staat dat het spel hier in Europa 89.95 Euro gaat kosten. Ze wilden in het artikel even de vergelijking trekken tussen de 89.95 dollar (67 euro), en de 89.95 euro, wat dus duurder zou moeten zijn, ware het niet dat ze in Amerika, zoals al een miljoen keer vermeld door anderen voor mij, geen standaard belasting in de prijzen berekenen, in tegenstelling tot Nederland.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
Bron

Jongens het is eindelijk zover, je kunt nou zelfs dingen in de achterbak van je auto stoppen (lijkenwalhalla?) Ik vind het wel leuk. Kun je hopelijk ook eindelijk met een gewone auto en huis leegjatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
Ik hoop niet dat het te realistisch wordt :/ , wat ik toch een beetje begin te denken nu er steeds meer info vrijkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:12:

afzetters !
Angeloonie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:15:
[...]

:z

Is juist helemaal niet duur.

Normale editie kost waarschijnlijk 69,99, en dan is 20,00 meer voor o.a. de soundtrack een koopje, de soundtrack van GTA:SA is €25,00.

En anders koop je toch gewoon de normale editie als je geen geld over hebt voor die extra's?
jemig!

(geloof me , dit heb ik al 5 jaar niet gedaan maar schiet me wel ineens te binnen)

reken eens terug naar guldens :o :o ...

hebben we het dan niet over 200 guldens voor een spel ...
okok .. wát een spel .. én de special edition .. maar dan nog
behóórlijke smak geld zeg

en volgens mij kan ik er ook eens een nieuwe pc voor kopen :+

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gewoon de normale versie kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:21:

reken eens terug naar guldens :o :o ...

hebben we het dan niet over 200 guldens voor een spel ...
okok .. wát een spel .. én de special edition .. maar dan nog
behóórlijke smak geld zeg

en volgens mij kan ik er ook eens een nieuwe pc voor kopen :+
1 Guldens bestaan niet
2 Euro's zijn al lang geen 2,20371 gulden meer waard.
3 €70 zou omgerekend ongeveer €154 zijn. Wat dus niets is, want vroeger betaalde je voor PlayStation of N64 spellen ook dik 130 gulden. PC spellen waren bijna altijd F99,95. Dus de normale editie is helemaal niet veel duurder.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2007 17:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:56:
[...]

1 Guldens bestaan niet
3 €70 zou omgerekend ongeveer €154 zijn. Wat dus niets is, want vroeger betaalde je voor PlayStation of N64 spellen ook dik 130 gulden. PC spellen waren bijna altijd F99,95. Dus de normale editie is helemaal niet veel duurder.
4 en nog vroeger liepen sommige spellen zelf op tot 200+ gulden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
@coz
Super nintendo spellen varieerden vroeger tussen de 120 - 180 gulden. NeoGeo spellen konden wel 500 gulden kosten. N64 toppers zaten ook al vaak rond de 200 gulden. Wat dat betreft de prijs kun je eerder zeggen dat spellen juist goedkoper zijn geworden. Zeker gezien de tegenwoordige ontwikkelingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Alabama_man schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:01:
@coz
Super nintendo spellen varieerden vroeger tussen de 120 - 180 gulden. NeoGeo spellen konden wel 500 gulden kosten. N64 toppers zaten ook al vaak rond de 200 gulden. Wat dat betreft de prijs kun je eerder zeggen dat spellen juist goedkoper zijn geworden. Zeker gezien de tegenwoordige ontwikkelingskosten.
Spellen zijn ook eigenlijk goedkoper dan "vroeger". Helaas rekenen mensen vaak met 2,20371, wat gewoon absoluut niet reeel meer is (eerder gewoon 2), en hebben de gedachten kronkel dat spellen vroeger veel goedkoper waren, dan ze in de praktijk waren. Ik heb nog menig PC spel liggen met 129,- of 139,- op de doos.

NeoGeo was wel helemaal lachen ja :) Heb ze nog in de winkel zien liggen: 300,- tot 400,- haalden ze gewoon per spel. Goh, waarom is het eigenlijk nooit wat geworden met die NeoGeo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar wachten op de eerste boze reactie van iemand van de antillen ;)

Hoedanook geef ik je wel gelijk, spellen zijn iets duurder geworden vergeleken met vroegah maar je pak bruinbrood ook, zo gaat't en als je het een beetje goed hebt gedaan verdien je nu omgerekend ook wel wat meer dan zeg 6 jaar terug. Feit is dat de special edition zijn geld zeker waard is als je kijkt wat je er voor krijgt (voor mij dan hé). En gelukkig is er altijd nog de normale versie.

N64 waren trouwens onder de 150 gulden hoor, op conkers en nog een paar na, moest er ff uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:13:
Ik hoop niet dat het te realistisch wordt :/ , wat ik toch een beetje begin te denken nu er steeds meer info vrijkomt.
Als je op de site van InsideGamer kijkt, dan kun je een interview zien met iemand die een aantal min heeft gezien van de gameplay.
Hij wist ook te vertellen dat GTA wat serieus en realistisch zou worden.

Rockstar heeft wel verteld dat de GTA humer absoluut aanwezig zal blijven.

Ze willen graag een grote stap maken, net als de stap van GTA2 naar GTA3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Angeloonie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:56:
[...]

1 Guldens bestaan niet
Hoeveel is de euro nou waard dan?
Want alle prijzen zijn hetzelfde.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Den_John schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:41:
Vandaag pres mail gekregen van Take2 en GTA staat nog steeds voor 19juni voor EU
Xbox360 staat trouwens gewoon juni :)
juni in de trend van over 12 dagen!?!?!? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
FireFoz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:40:
[...]

juni in de trend van over 12 dagen!?!?!? :9~
Mmmhz, waar zat ik toch met mijn gedachten? }:O
Oktober dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vanochtend weer een mail van Rockstar, er zit een 2e trailer aan te komen.
28 juni zal deze te zien/downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 07:42:
Ik kreeg vanochtend weer een mail van Rockstar, er zit een 2e trailer aan te komen.
28 juni zal deze te zien/downloaden zijn.
Stoer, hopelijk laten ze dan een stukje echte gameplay zien!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Late reactie...
Daywalk3r schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 01:26:
[...]

Hoeveel is de euro nou waard dan?
Want alle prijzen zijn hetzelfde.
Eén euro is één euro waard. :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderstaand bericht baal ik toch wel een beetje van.
Ben wel benieuwd wat het Exclusive PS3 game inhoudt.

Geen extra PS3 content van GTA IV, wel een ander exclusief spel

Op Games Radar werden er vandaag enkele nieuwe dingen van Rockstars' ''Game Line-Up 2008'' gemeld. Op de lijst was er nog geen enkel spoor te vinden van downloadable content voor de PS3!?
Vorig jaar zei Microsoft dat de Xbox 360 versie van Rockstar's GTA IV extra content zou krijgen, welke via Xbox Live te vekrijgen zou zijn. Maar geruchten vertelden later dat dit ook voor de PS3 zou gelden.
De Xbox versie zou 2 extra afleveringen bevatten, wat het gevolg heeft tot een aantal extra speeluurtjes. Waardoor de Xbox 360 versie toch wat aantrekkelijker is.

Maar gelukkig is het voor ons ( de PS3-bezitters ) niet alleen maar slecht nieuws. Take-two vertelde namelijk dat Rockstar's ''La Noire'' alleen voor de PS3 uit zal komen, maar wou over het spel op dit moment nog niks kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:11:
Onderstaand bericht baal ik toch wel een beetje van.
Ben wel benieuwd wat het Exclusive PS3 game inhoudt.

Geen extra PS3 content van GTA IV, wel een ander exclusief spel

Op Games Radar werden er vandaag enkele nieuwe dingen van Rockstars' ''Game Line-Up 2008'' gemeld. Op de lijst was er nog geen enkel spoor te vinden van downloadable content voor de PS3!?
Vorig jaar zei Microsoft dat de Xbox 360 versie van Rockstar's GTA IV extra content zou krijgen, welke via Xbox Live te vekrijgen zou zijn. Maar geruchten vertelden later dat dit ook voor de PS3 zou gelden.
De Xbox versie zou 2 extra afleveringen bevatten, wat het gevolg heeft tot een aantal extra speeluurtjes. Waardoor de Xbox 360 versie toch wat aantrekkelijker is.

Maar gelukkig is het voor ons ( de PS3-bezitters ) niet alleen maar slecht nieuws. Take-two vertelde namelijk dat Rockstar's ''La Noire'' alleen voor de PS3 uit zal komen, maar wou over het spel op dit moment nog niks kwijt.

Wellicht zitten de twee episodes al meegebakken op de bleu-ray disc. Deze heeft immers meer opslag capaciteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja ik weet niet wat ze met een "episode" bedoelen, maar als zich dat gewoon in dezelfde stad afspeelt dan omvat het dus practisch alleen wat scripts en animaties - dat kost nou niet echt bepaald veel data oid :). Wellicht audio nog erbij, maar compressed zet dat ook niet echt zoden aan de dijk.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pepigno schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:39:
[...]

Wellicht zitten de twee episodes al meegebakken op de bleu-ray disc. Deze heeft immers meer opslag capaciteit..
lol waarom zou het dan een pluspunt zijn dat je het bij de 360 kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
mss custom content voor de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:49:
[...]

lol waarom zou het dan een pluspunt zijn dat je het bij de 360 kan downloaden
Omdat tot nu toe niet is bevestigd dat het idd op de Blu-ray zal staan.

Ik hoop iig dat het voor de PS3 mensen op de Blu-ray zal staan.
GTA is voor mij de reden geweest tot aanschaf van de PS2 destijds.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand dit zich al heeft bezig gehouden met dit:
Nieuwe details GTA IV bekend gemaakt

Rockstar Games heeft zeer onlangs kleine details losgelaten betreffende hun aankomende game Grand Theft Auto IV, welke in oktober het levenslicht moet zien. De ontwikkelaar is behoorlijk geheimzinnig over hun kindje, maar de volgende details lieten ze wel ontglippen:

- Rockstar wil een volledig nieuw audio-systeem integreren in de game. Dit heeft echter niets met custom soundtracks te maken. Het is niet bekend of de welbekende radiostations behouden zullen blijven.

- De speler zal geen gebruik kunnen maken van jetpacks en skateboards, maar de vertrouwde fiets is wel aanwezig.

- Het eiland Staten Island in New York wordt niet in de game verwerkt, aangezien dit te veel op de andere gebieden zou lijken.

- De enige vorm van schermtekst die dient ter behulp van de speler zal bestaan uit (tijdelijke) informatie over het betreffende gebied en het wapen die de hoofdrolspeler bij zich draagt.

- Er kan gebuik gemaakt worden van openbaar vervoer, zoals een metro en een veerpont.

- Rockstar is op dit moment nog in overleg of het totale gebied meteen voor de speler beschikbaar zal zijn of dat de stad wordt verdeeld in verschillende delen die middels bruggen bereikbaar zijn, zoals we dat kennen uit de vorige GTA-games.

Langzaam aan druppelen de eerste details rondom GTA IV binnen. Zodra er meer bekend is, lees je dat natuuurlijk op Gamer.nl.
Het klinkt allemaal wel veel belovend iig :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Er zijn wat meer details bekend over de episodic content. Deze zal voorlopig alleen voor de 360 beschikbaar zijn, de prijs die Microsoft betaald heeft.......50 miljoen dollar:

http://kotaku.com/gaming/...isodic-content-269639.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rockstar heeft al aangegeven dat die 2 episodes echt Exclusive zijn.

MS heeft na de laatste E3 en X06 veel hoon gekregen over deze aankondiging, en de Fifa/Pes Next-Gen exclusive.

Boehoe, leugenaars, arrogante kwallen, etc. etc.

Achteraf blijkt gewoon dat elk woordt klopte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39

oZy

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:11:
Omdat tot nu toe niet is bevestigd dat het idd op de Blu-ray zal staan.

Ik hoop iig dat het voor de PS3 mensen op de Blu-ray zal staan.
GTA is voor mij de reden geweest tot aanschaf van de PS2 destijds.
Aangezien Microsoft 50 miljoen dollar betaald heeft voor de exclusieve rechten op deze 2 episodes kun je wel vergeten dat het ooit voor de PS3 beschikbaar wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

oZy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:08:
[...]

Aangezien Microsoft 50 miljoen dollar betaald heeft voor de exclusieve rechten op deze 2 episodes kun je wel vergeten dat het ooit voor de PS3 beschikbaar wordt....
Klopt.

Even een kleine toevoeging op die $50,- miljoen.

Microsoft heeft voor $25 miljoen het stuk de volledige rechten over de DLC. Dit betekend dat, anders dan normaal, er geen geld per download naar Take 2 gaat.

De opbrengsten zijn dus 100% voor MS. Als op deze manier meer mensen kiezen voor de 360 versie, of 360 in het algemeen, en de Episodes goed zijn en veel gedownload worden, dan is het opeens helemaal geen gek bedrag meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Nu is het wachten op Sony die ook 50 miljoen opofferen om die 2 exclusieve content te krijgen :D

En het wordt tijd dat Nintendo Wii ook maar eens aan de GTA gaat. Ik zie het al voor me. drive-by shooting met de nunchuk controller :9

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rakkerzero schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:26:
Nu is het wachten op Sony die ook 50 miljoen opofferen om die 2 exclusieve content te krijgen :D
Dat zal nooit gebeuren :)

Als je $50 miljoen betaald voor exlcusiviteit, kunnen ze niet nog een keer die Exclusiviteit verkopen :+

Daarbij weet ik zeker dat in die $50 miljoen deal een afspraak zit dat die 2 Episodes de enige blijven. Anders zouden ze 2 anderen kunnen maken voor Sony, en dat gaat dus niet gebeuren.

Overigens heeft Take2 aangegeven dat die Episodes echt flink zullen zijn, met elk uren extra missies en gameplay.

Kan niet wachten om die game in mijn handen te hebben.
Rakkerzero schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:26:
En het wordt tijd dat Nintendo Wii ook maar eens aan de GTA gaat. Ik zie het al voor me. drive-by shooting met de nunchuk controller :9
Nunchunk 8)7

Ik had deze voor de Xbox 1:

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/xbox-hardware/ss/49/1140226312.jpg

Die was pas geschikt ;)

Je had hem ook als Baretta:

Afbeeldingslocatie: http://www.importfun.de/catalog/images/431_gr.jpg

Vanzelfsprekend import, aangezien deze dingen in NL niet zijn toegestaan.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 18-06-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
Rakkerzero schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:28:
Iemand dit zich al heeft bezig gehouden met dit:

[
- Het eiland Staten Island in New York wordt niet in de game verwerkt, aangezien dit te veel op de andere gebieden zou lijken.
]

Het klinkt allemaal wel veel belovend iig :D
relext, dus ze maken wel manhattan na? (in de trailer klopt niks van de gebouwen en locaties, maar dat wordt dus beter?)
bonus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij wel he , je ziet de Manhattan Bridge dus lijkt mij dat die ergens op uitkomt ;)
Kan niet meer wachten :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liberty City wordt geen exacte kopie van New York, er zullen wel bekende gebouwen in voorkomen en het geheel is wel geïnspireerd op New York, maar ze hebben niet iedere straat precies nagebouwd. Eén van de redenen die Dan Houser hiervoor in verschillende interviews gegeven heeft is dat ze een wereld bouwen die leuk moet zijn als speelwereld voor een game, en dat je dus niet eindeloze straten met dezelfde soort huizen wilt hebben waar niets interessants te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:30:
[...]

Dat zal nooit gebeuren :)

Als je $50 miljoen betaald voor exlcusiviteit, kunnen ze niet nog een keer die Exclusiviteit verkopen :+

Daarbij weet ik zeker dat in die $50 miljoen deal een afspraak zit dat die 2 Episodes de enige blijven. Anders zouden ze 2 anderen kunnen maken voor Sony, en dat gaat dus niet gebeuren.

Overigens heeft Take2 aangegeven dat die Episodes echt flink zullen zijn, met elk uren extra missies en gameplay.

Kan niet wachten om die game in mijn handen te hebben.
Opzich wel jammer voor de rest van de gamers die geen Xbox360 hebben, MS smijt er een hele berg geld tegenaan en Take2 houdt dan de content "achter" voor andere gamers. Het gaat jammer genoeg tegenwoordig steeds om wie het meeste geld heeft, denk niet dat dit voor de gamers een goede ontwikkeling is eerlijk gezegd.
Als Xbox eigenaar kun je hier blij mee zijn, maar ik vraag me dan af wat je moet betalen voor die extra content is daar al meer over bekend?
Als niet Xbox eigenaar kun je alleen maar hopen dat niet veel mensen willen betalen voor die extra content en dat het MS teveel geld kost en dat ze het in de toekomst niet meer doen zodat gewoon iedereen de extra content beschikbaar krijgt.
En laatste puntje dan nog, als GTA4 op de PC verschijnt zou daar dan nog de extra content beschikbaar komen via MS?? Daar zal wel niks over bekend zijn nog maar speculaties vast al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:59:
[...]

Opzich wel jammer voor de rest van de gamers die geen Xbox360 hebben, MS smijt er een hele berg geld tegenaan en Take2 houdt dan de content "achter" voor andere gamers.
Dat is 1 manier om er naar te kijken.

Echter, dikke kans dat als MS die $50 miljoen niet lapte, er helemaal geen 2 episodes extra werden gemaakt. Op deze manier is het dus echt extra content. De PS3 wordt niets onthouden. Die krijgen gewoon dezelfde GTA op disc als de 360, en dat is de GTA die Rockstar voor ogen had.

De 360 gamers hebben gewoon een mazzeltje.

Overigens is er nog niks over de prijs bekend. Aangezien Rockstar aangegeven heeft dat het om zeer uitgebreide downloads gaat (Uren extra speelplezier, nieuwe missies, nieuwe karakters, etc.), kan je er vanuit gaan dat de prijs ligt tussen de 800-1200 punten.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.