[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.709 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 07:59:
[...]

Opzich wel jammer voor de rest van de gamers die geen Xbox360 hebben, MS smijt er een hele berg geld tegenaan en Take2 houdt dan de content "achter" voor andere gamers. Het gaat jammer genoeg tegenwoordig steeds om wie het meeste geld heeft, denk niet dat dit voor de gamers een goede ontwikkeling is eerlijk gezegd.
Als Xbox eigenaar kun je hier blij mee zijn, maar ik vraag me dan af wat je moet betalen voor die extra content is daar al meer over bekend?
Als niet Xbox eigenaar kun je alleen maar hopen dat niet veel mensen willen betalen voor die extra content en dat het MS teveel geld kost en dat ze het in de toekomst niet meer doen zodat gewoon iedereen de extra content beschikbaar krijgt.
En laatste puntje dan nog, als GTA4 op de PC verschijnt zou daar dan nog de extra content beschikbaar komen via MS?? Daar zal wel niks over bekend zijn nog maar speculaties vast al wel.
Kom op zeg, bij de hele GTA3-serie heeft Sony het exclusieve recht gehad voor de PS2-versie, waardoor de Xbox- en PC-eigenaren driekwart jaar langer konden wachten om GTA te kunnen spelen (en dat is frustrerend :P). Nu is het nadeel inderdaad voor de PS3-eigenaren, maar je kan wel gelijk in oktober GTA4 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ach ik heb er wel meer vertrouwen in omdat Microsoft ook het games voor windows programma voert. En ik moet gewoon shooters en adventures met muis spelen. :) hopelijk dat ie nu eerder komt dan in Juli. Alhoewel dit is dus ook een goede methode voor Microsoft om de xbox360 te pushen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

CR35 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:47:
Ach ik heb er wel meer vertrouwen in omdat Microsoft ook het games voor windows programma voert. En ik moet gewoon shooters en adventures met muis spelen. :) hopelijk dat ie nu eerder komt dan in Juli. Alhoewel dit is dus ook een goede methode voor Microsoft om de xbox360 te pushen...
dit lijkt me juist een perfecte uitgangsituatie voor Microsoft om de XBOX360 voor te trekken en de PC versie langer uit te stellen :'(
Hetzelfde zagen we bij de voorgaande GTA releases, maar dan voor de Playstation; de game zolang mogelijk exclusief houden in de hoop dat spelers van andere platformen overstappen en de verkopen stimuleren...
Ikzelf zweer bij m'n PC, ik kan nu al niet wachten :9 maar dat duurt altijd te lang ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen__online schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:56:
[...]

dit lijkt me juist een perfecte uitgangsituatie voor Microsoft om de XBOX360 voor te trekken en de PC versie langer uit te stellen :'(
Hetzelfde zagen we bij de voorgaande GTA releases, maar dan voor de Playstation; de game zolang mogelijk exclusief houden in de hoop dat spelers van andere platformen overstappen en de verkopen stimuleren...
Ikzelf zweer bij m'n PC, ik kan nu al niet wachten :9 maar dat duurt altijd te lang ;(
idd.

het is ook beter om dit soort topics te vermijden, anders kost het je over een paar maande heel veel geld, omdat je ineens een PS3 hebt gekocht voor dat ene spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Den_John schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:41:
Vandaag pres mail gekregen van Take2 en GTA staat nog steeds voor 19juni voor EU
Xbox360 staat trouwens gewoon juni :)
bedoel je nu dat gta4 pas op 19 juni 2008 hier in eu uitkomt? damm it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Nee ik geloof niet dat hij dat bedoelt, denk eerder dat hij een nog uit te komen trailer bedoelt.
Het spel zelf staat nog steeds gepland voor october, ook voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De release date voor PS3 en Xbox 360 staat gewoon nog op eind oktober dit jaar (exacte datum zoek je zelf maar op :P). Houd a.u.b. op met dit soort onzin posts, zo krijg je van die irritante geruchten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:19:
De release date voor PS3 en Xbox 360 staat gewoon nog op eind oktober dit jaar (exacte datum zoek je zelf maar op :P). Houd a.u.b. op met dit soort onzin posts, zo krijg je van die irritante geruchten. :(
was van weekend in londen en bij elke cd/dvd/game winkel kon je hem al pre-orderen voor oktober, ga er dus van uit dit jaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
Vassie18 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:06:
[...]

was van weekend in londen en bij elke cd/dvd/game winkel kon je hem al pre-orderen voor oktober, ga er dus van uit dit jaar :9
Als de release verzet wordt dan krijgen de mensen die een preorder hebben het spel ook gewoon wat later hoor.

En ik weet niet of jullie het wisten, maar op 29 juni komt er een nieuwe trailer :D , de titel kun je vinden op de officiele gtaIV site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
is het niet 28 juni of heb ik het verkeerd. Of is het 29 juni om 12 uur 's nachts, dus donderdagavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR35 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:16:
is het niet 28 juni of heb ik het verkeerd. Of is het 29 juni om 12 uur 's nachts, dus donderdagavond?
Het is donderdag 28 juni om 18:00 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Nog 2 daagies tot de nieuwe trailer :D

[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 26-06-2007 23:27 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR35 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:47:
Ach ik heb er wel meer vertrouwen in omdat Microsoft ook het games voor windows programma voert. En ik moet gewoon shooters en adventures met muis spelen. :)
Ok, maar spijtig genoeg is dit dus géén shooter.

Komaan zeg, als je dit als shooter beschouwt 8)7

Schieten is gewoon één van die acties die bij het spel hoort en dat je gebruikt doorheen het spel. De nadruk ligt helemaal daar niet op. Er zijn nog zoveel andere acties die dan weer wel beter met een controller kunnen.

Zelfs op de pc speel ik de gta's met een (cheap-ass) controller.

Zoals gezegd, schieten is één van die dingen die je nu eenmaal moet doen. Als het spel dat voor mij kan doen door auto-aim, waarom zou ik dan gebogen achter mijn toetsenbordje zitten ipv rustig en ontspannen achterover met een controller. Klik, knal, dood, klik, knal, dood. Da's tenminste relax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand die hosten op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:10:
Kan iemand die hosten op tweakers?
U vraagt, wij draaien:

Afbeeldingslocatie: http://www.tahenlo.nl/GoT/gtaiv_special_pack_500.jpg

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Is wel zeer nice die special edition! Dat is zeker wel een collectors item.

[ Voor 32% gewijzigd door Dennahz op 27-06-2007 09:25 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde op tweakers.net :) . Alles behalve dat is geblockt @ werk :').

Als het mogelijk is? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA.IV
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/79fdefe793d473e617fde8502a7c3839/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b1e06cef61b38a84eb6b456434c3243c/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e198270038f5c7cfba45afa01e5eef46/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/25aad126c2d7ae6a3bc06a8a5ba9e125/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a8c13f1e672ec7116eaadc01f53c1d66/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx man :), ziet er echt vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
WOW, inderdaad heel erg mooi. Vind de "serieuzere" stijl die ik de laatste tijd zie op artwork en bijvoorbeeld in het ontwerp van de CE wel heel erg mooi.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:27:
[...]

Ik bedoelde op tweakers.net :) . Alles behalve dat is geblockt @ werk :').

Als het mogelijk is? :)
Was te verw88 :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 01:44:
[...]

Ok, maar .........
.......... tenminste relax
Ja maar met muis kan ik tenminste headdies maken en let op ik zeg EN adventures. Dit is een Action/Adventure waarbij schieten en snel richten een belangrijk onderdeel is. En dat doe ik liever op de PC. Ik heb GTA ook op mijn PSP en daar skip ik het schieten inderdaad het liefst.
Trouwens er is wel hoop aangezien op de PS3 generieke USB hardware aan te sluiten is zoals toetsenborden en muizen. Destijds maar es kijken of daar mogelijkheden voor zijn aangezien een extra drie kwart jaar wachten ook niet echt heel tof is.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:18:
[...]

Het is donderdag 28 juni om 18:00 uur :)
Thanx _0_

[ Voor 55% gewijzigd door CR35 op 27-06-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Een tas :'(

Straks zit er nog een auto bij, kom op zeg :') Geef mij alleen de game maar (en misschien de soundtrack track), hou het verder maar normaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:31
Benotti schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:23:
Een tas :'(

Straks zit er nog een auto bij, kom op zeg :') Geef mij alleen de game maar (en misschien de soundtrack track), hou het verder maar normaal :P
Kijk als die tas en kluis nog daadwerkelijk uit de game kwamen ofzo, dan was het voor meer mensen goed genoeg om 100 euro aan te besteden. Maar voor zover ik weet hebben die tas en kluis afgezien van de logo's erop niks met GTA IV te maken.
En dan ga ik geen 50 euro extra betalen voor een kluis en tas die ik nooit gebruik of waarvan ik er al zat heb.
Dat artwork-boekje lijkt me wel leuk om een keer in te kijken maar verder hoef ik em ook niet zo graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn 2 nieuwe screenshots uitgebracht (Via http://www.rockstargames.com/IV )

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/013.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/IV/screenshots/014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

... verkeerde topic ...

:P

[ Voor 93% gewijzigd door Exirion op 28-06-2007 07:50 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

@ hierboven; euhh... okay :P

Komt vandaag btw niet een nieuwe trailer uit van GTA IV?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Die screeens :9~ omg :D

en vandaag komt idd als het goed is de nieuwe trailer uit.

[ Voor 3% gewijzigd door CR35 op 28-06-2007 03:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

CR35 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 03:01:
Die screeens :9~ omg :D

en vandaag komt idd als het goed is de nieuwe trailer uit.
http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Om zeven uur 's avonds nederlandse tijd moet ie er zijn :9~ :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* , ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Sorry hoor maar wat een lelijke screenshots?
Moet dat nou next gen zijn?
Het is eerder previous gen van een gewone xbox ofzo...

Vooral die eerste is toch gewoon totaal niet strak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijk in vergelijking met welke andere grote massale sandbox game?

Volgens mij ben jij vergeten hoe games er voor de Xbox uitzagen :').

Aansteller :').

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Het is in ieder geval veel beter dan GTA SA. Het valt me trouwens op dat die man in het 2e screenshot een tas bij zich draagt. Zou dat een tas zijn om je grote wapens in te dragen, zodat het wat realistischer wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Zeg ventje reageer ff normaal ipv mij een aansteller te noemen omdat ik kritiek heb op een screenshot.

Als ik kijk naar zijn hand aan het stuur en bv de autospiegel en zo nog wat dingen dan kan ik dat gewoon echt niet strak vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Nasty Nate schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:05:
Zeg ventje reageer ff normaal ipv mij een aansteller te noemen omdat ik kritiek heb op een screenshot.

Als ik kijk naar zijn hand aan het stuur en bv de autospiegel en zo nog wat dingen dan kan ik dat gewoon echt niet strak vinden.
Ik ben het op zich wel met je eens. In de verte van dat 1e screenshot zien die gebouwen er ook niet bepaald erg scherp uit, maar het is een hele verbetering tov GTA SA vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ja het is een verbetering tov van een spel dat jaren geleden ontwikkeld werd voor een technische veel mindere console, dat klopt ja! ;)

Ik had gewoon meer verwacht en ik vond de trailer bijvoorbeeld wel gaaf.
Denk dat de trailer van vanmiddag vast wel weer erg stoer is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:05:

Ventje? :')

Als je de andere screenshots checkt zie je dat zijn handen wel goed gemodeld zijn, dit is gewoon een wat mindere screenshot.

En alsof de camere uberhaupt ooit zo is tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ja sorry, ventje had niet gehoeven...was ff geirriteerd.

En ja ik kan vast andere screenshots checken maar het ging me dus om deze!
Camera positie doet denken dat het dan eerder een in game filmpje is...dat zou het eigenlijk toch nog erger maken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat klopt ook wel, maarja het is wel work in progress natuurlijk :). Als je kijkt naar die gast in de witte hoodie dan zie je dat hij wel afzonderlijke vingers heeft.

Maar als ik denk aan de schaal van de game dan vind ik de graphics eigenlijk nog steeds okay :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nasty Nate schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:29:
Ja sorry, ventje had niet gehoeven...was ff geirriteerd.

En ja ik kan vast andere screenshots checken maar het ging me dus om deze!
Camera positie doet denken dat het dan eerder een in game filmpje is...dat zou het eigenlijk toch nog erger maken? ;)
Joh, vind je het gek? Ze kunnen moeilijk de auto's eruit laten zien zoals bij Forza 2. In GTA wordt een hele stad gerenderd, met alles erop en eraan, en de rekenkracht moet dus verdeeld worden over alles in de stad. Grafisch is dit echt wel een hele grote verbetering op SA en zeker wel nextgen. Ga maar een screenshots van SA bekijken ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Nogmaals ik betwist niet dat het een grote verbetering is tov SA, ik vind alleen dat screenshot met de hoofdpersoon in de auto niet echt overtuigend...helemaal niet als dat uit een filmpje komt.

Maar voordat hier half GTA lievend Got over me heenvalt, ik houd erover op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nasty Nate schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:42:
Nogmaals ik betwist niet dat het een grote verbetering is tov SA, ik vind alleen dat screenshot met de hoofdpersoon in de auto niet echt overtuigend...helemaal niet als dat uit een filmpje komt.

Maar voordat hier half GTA lievend Got over me heenvalt, ik houd erover op.
Natuurlijk niet over ophouden, we zijn hier om te discussieren. Waarvan moet een screenshot je dan overtuigen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijk me een leuk spel maar ik wil altijd eerst even het spel zelf gespeeld/gezien hebben voordat ik een spel afkraak of prijs. Die screens zijn wel meestal een beetje bewerkt (ziet er niet heel speciaal uit maar ik kan niet klaagen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Het moet gewoon iets hebben van "wow dat ziet er gelikt uit, je kan echt zien dat ze hier een paar jaar mee bezig zijn en dat dit er op 720/1080P echt supercool uit gaat zien!"

Als ik dan dit zie :

[afbeelding]

dan heb ik dat niet bepaald....
Onscherp en flets...zo komt het op me over.

[ Voor 13% gewijzigd door Nasty Nate op 28-06-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
ik vind hem juist wel gaan. Ziet er lekker sfeervol uit. Maar ik dacht dat de graphics niet het belangrijkste punt was. Ze willen vooral een volle en dynamische wereld neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Het spel is dan ook nog niet af. Die handen op dat plaatje zien er inderdaad niet al te best uit, maar als je naar die 2 die achter hem staan ziet het er toch al beter uit. Het screenshot zelf is ook wat wazig.

Reken er maar op dat ze niet zomaar wat doen. Bepaalde dingen zullen er vast minder uitzien, maar ik denk niet dat jij het leuk vindt als alle personen in het spel super gedetailleerd zijn evenals alle auto's maar dat je dan 5 FPS hebt.

Ben zeer benieuwd naar die trailer. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Nasty Nate schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:02:
Het moet gewoon iets hebben van "wow dat ziet er gelikt uit, je kan echt zien dat ze hier een paar jaar mee bezig zijn en dat dit er op 720/1080P echt supercool uit gaat zien!"

Als ik dan dit zie :

[afbeelding]

dan heb ik dat niet bepaald....
Onscherp en flets...zo komt het op me over.
Idem, bij het zien van de eerste trailer dacht ik ook wel: wow, da's mooi.

Maar bij het zien van deze twee screenshots komt toch ook niet onmiddellijk idee van next-gen bij me op.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
DarthDavy schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:25:
[...]

Idem, bij het zien van de eerste trailer dacht ik ook wel: wow, da's mooi.

Maar bij het zien van deze twee screenshots komt toch ook niet onmiddellijk idee van next-gen bij me op.
Misschien komt die niet scherpte wel omdat de hoofdpersoon van het spel aan het wegrijden is en daardoor het dus minder scherp is. Dan is het opeens wel realistischer dat de achtergrond wat vager is. En misschien is het wel gewoon een capture van de tweede film die vanavond uitkomt en dan lijkt mij dat die foto's sowieso minder scherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44

Dhrax

Prog Lord

Saints Row ziet er tot nog toe stukken beter uit dan dit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Fotorealisme is in deze game onmogelijk en het zal ook niet het (vermeende) niveau van Crysis halen. Toch heb ik liever dit soort screens waarvan je kunt verwachten dat ze vrij dicht bij het echte spel zitten dan van die teaser screens waarvan je toch weet dat ze het kwaliteitniveau van de graphics in het echte spel veel te veel eer aan doen.
Sowieso zal het er eenmaal ingame met 100 voetgangers en passerende auto's, vogels, etc. meer dan mooi genoeg en zeker next-gen uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
belfrink schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:11:
Saints Row ziet er tot nog toe stukken beter uit dan dit ;)
Vind ik dus niet, saint row ziet er veels te plastisch uit.

GTA IV ziet er, ondanks de cartoony stijl, wat ruwer en ruiger uit.

[ Voor 4% gewijzigd door CR35 op 28-06-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Saints Row? Nee joh. Het enige wat daarbij leuk eruit ziet, zijn de ontploffingen. De models die ze daar bijv. voor de mensen gebruiken ziet er niet uit. De textures van de gebouwen zijn ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik hoop dat ze het combat gedeelte jatten van Saints Row. Dat was tenminste nog een uitdaging, in tegenstelling tot het saaie auto-targetten in GTA. Ofschoon ik normaal niet zo van realisme hou, vond ik dit wel geslaagd. Het gebrek aan sfeer mogen ze echter houden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

http://grandtheftauto.yahoo.com/ nog precies een uur!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Bijna..... :D Gvd moet eerst naar de winkel voor hij sluit... daarna gelijk trailer checken :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Nou... die server ligt plat. Zelfs Yahoo kan 't niet voor elkaar krijgen de boel up te houden?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Mijn indruk tot nu toe:
Levendige stad en heftige actie missies (GTA ten top dus :D)

edit: hij doet het bij mij perfect de trailer :X

[ Voor 23% gewijzigd door marapuru op 28-06-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm gezien, hij staat ook op de site van Rockstar, is nog niet overbelast! :P

Geweldige trailer! Ben nu de HD versie aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:31

dollyking

duck tape

Ben over de helft, startte gewoon op 18:00 hapert wel idd is nog aan het laden.
ruikt naar mensen handel. lijkt me leuk thema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000

Nakebod

Nope.

Ik heb hem gezien (Wat heet, 4 minuten geleden al :D)
Hij is _O_

spoiler:
Hangend achter een vrachtwagen

http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html
http://www.rockstargames.com/IV/trailer2/640x360w.html

Directe WMV link: http://rsgames.vo.llnwd.n...lies/trailer2/640x360.wmv
HD http://rsgames.vo.llnwd.n...ies/trailer2/1280x720.wmv
In ik verwacht dat GTA4.net hem ook zo heeft. (En ze hebben een Torrent!)

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 28-06-2007 18:23 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ook hier te bekijken:

http://games.yahoo.com/games/front

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Wow, ziet er echt goed uit zeg! De sfeer druipt er vanaf en zo hoort het. Geen gezeur over handen die niet helemaal next-gen zijn of whatever. Sfeer en het totaal plaatje dat telt. Het licht ziet er ook erg vet uit.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Woei, dat beloofd veel goeds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004

marapuru

db.

Heb overigens wel een aanmerkin(g)(kje) ;)
Als je het stukje ziet met die helikopter (0:30) zie je dat de weg op de achtergrond helemaal geen auto's bevat. Ik hoop niet dat je weer de popup krijgt zoals in eerdere versies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Mooie trailer _/-\o_ , sfeer zit zeker weer goed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

1280*720 link heb ik nog niet gezien; hierbij:
http://rsgames.vo.llnwd.n...ies/trailer2/1280x720.wmv

:)

edit:
hulde tot nu toe aan de servers van rockstar, ik haalde hem gewoon @ max speed binnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 28-06-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
Leuke trailer ja, ook mooi dat je op 0.38 iemand een ander in elkaar ziet slaan op een basketbalveld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zo te zien een hoop vette features... en het ziet er echt zeer goed uit 8) Damn, kan niet meer wachten.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:19
Tortelli schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 18:21:
1280*720 link heb ik nog niet gezien; hierbij:
http://rsgames.vo.llnwd.n...ies/trailer2/1280x720.wmv

:)

edit:
hulde tot nu toe aan de servers van rockstar, ik haalde hem gewoon @ max speed binnen.
Oww super wilde hem graag full kijken toppie _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
Ziet er goed uit 8) Kwa graphics niet maar kwa mogelijkheden wel.
Komt er eigenlijk nog trailers of dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Lols gave reso voor een trailer :P. Ziet er strak uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Een teleurstellende trailer tbh, ik werd steeds afgeleid door de dikke framedrops :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HD trailer heeft wat problemen met VLC bij mij, maar bij WMP (9) doet hij het prima bij mij. :) Ik vond het mooie trailer, veel actie, goede graphics en met het verhaal zal het ook wel snor zitten.

Mensen zitten al te kijken of ie een iPhone als telefoon heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Chester schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:07:
Een teleurstellende trailer tbh, ik werd steeds afgeleid door de dikke framedrops :(
Moet je een nieuwe computer kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Chester schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:07:
Komt door die WMV bagger, AVI heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
Die trailer heeft wel detail zeg:

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z174/quickdeath05/GHTA4_6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z174/quickdeath05/GTA4_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i190.photobucket.com/albums/z174/quickdeath05/GTA4.jpg

(Dit heb ik niet zelf gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screens van alle scenes:

GTA.IV - trailer 2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0e4c1cac590aa074f124187fd8ddc859/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ecc9123ef11a4ee7080bc90446c230a4/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0ff63f334855e3535232ee080f031330/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/12849211c862a4280c043f373e03f8c5/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/95d554fe242e9ef6c9e92eda8e9ac90c/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a918a9336cbb2073a7307a3bd91512c0/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c6751610b9226a958089b1ce55fb1164/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a515d4b17e1949a14d9cbc83229eb2b1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ceb8042cee605b1157da95e4fe5c15b/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/14bff78244aafe7b0bd6714616650cc6/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d2e1f547bed82fc327f29e1603941649/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d61c094b9970d99e5a89eebf88ebc344/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/50cdaaff5e358c192d496d4e7dcc6fde/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c61f68bb820284434eac8c989996b117/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/999acbe81c5a776ea42902d0bb4d54f3/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/10a09b1469fa85aeb809c0b205c18f4f/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/46abe0be81483fd873bb83da69ca5958/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ae1723432062c8d37c17476cb20e58d4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3151f23937a84419edf1a04972cc3051/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5f958676352d3559a6d11e9e96af9250/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3771a5d30f43a0aba7e45f774155f2df/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d84259674f49cc0be5625cc0b09d5893/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8a0a17577b4716df2f49d330d81a9762/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6e6e0fe1b0c285ed592897342893f7cd/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68fb9bb4bfa21fae0f2b6039cca8977b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/be24a65bb46940ec75ff8e9948cdd570/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e875c2fa9ed6d732e7d349b597d59ba1/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/18cc388dcfea2172e0ab5c1ccb3ed26d/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6fb64be2d694c6f24ff1c2edcc157b15/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/149ad90c5a00485e7e87fecede282919/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0e8de1cb59fbde8de7078dfbbc09ef4b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/71822090d04e9ab31fa4f5c007e2e828/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1103d0d1ce6f2f2f250c5926063342cc/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fdec407ae8e4e5b6fe02d48d3f2b8d1e/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9300fe3026130f9d105f7ee8266dcada/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a64b2be64c05004b50ef38514ffb014c/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c7e281a935dfadcc62a5d3127702f32b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/25977867109cd50cfbf070f1811f37d7/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d8e2add0969e14c1098e07da659028a7/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7a58062fa982929ecb8d6d87f66c5104/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fe77a259403c72c9fbba70471c80ae18/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/66b24a38e351fc199af50da91abaa354/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7670cb9def25664aebc6f978068d1860/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8a4a4a9a74786e11ca49ed8380e2f5ee/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d25fcd8d9a33240acf9517687fc418f8/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/35cca513e57801b61d76c461cd5f9afa/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3c44c483157c742d45d653fc201f2620/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/274c588b036fb774ad730869f889fe0e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4d690ef9d92d8765d44eebecca862b68/thumb.jpg

http://lighteye.whyz.nl/temp/GTA.IV/ hier staan overigens de 720p versies in XviD vorm, liever niet te linken op andere fora ivm bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

dat liedje in de trailer is dat iets van de nieuwe gta of is dat van een band ofzo :p

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

TommyGun schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:16:
[...]

Komt door die WMV bagger, AVI heeft dat niet.
AVI is geen formaat, het is een container. Het heeft er helemaal niks mee te maken. Maar je moet wel een beetje nieuwe PC hebben (of linux met mplayer ;p) om het vloeiend te kunnen bekijken. Op mijn Pentium M 1.6GHz en ffdshow werkt het iig perfect.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
enriqueeeee schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:24:
dat liedje in de trailer is dat iets van de nieuwe gta of is dat van een band ofzo :p
Ja, "The new trailer is scored with "Arm In Arm (Shy Child Remix)" by New York City-based band The Boggs. The idea was to show a real street-level view of Rockstar's version of the city with a band that belongs there... (van www.gta4.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat ze van dat hele San Andreas ik ben een p!mp neger ala bitches zijn afgestapt. Vond ik totaal niet interessant, dat harde “Russische” onderwereldgevoel klinkt al veel beter. Trailer zag er goed uit, vond de personages niet zo geweldig, maar de sfeer en belichting wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:53:
Ik ben blij dat ze van dat hele San Andreas ik ben een p!mp neger ala bitches zijn afgestapt. Vond ik totaal niet interessant, dat harde “Russische” onderwereldgevoel klinkt al veel beter. Trailer zag er goed uit, vond de personages niet zo geweldig, maar de sfeer en belichting wel.
Ik vond de Ho's en Bitches stijl eigenlijk best wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer een nieuwe screenshot, hoewel er geen officieel logo op staat en hij staat ook niet op de Rockstar site.

Ik kwam deze tegen op een GTA forum, men zegt dat deze shot niet uit de trailer komt.
Zelf heb ik het ook niet gezien.

Afbeeldingslocatie: http://files.gtanet.com/images/3488_gta_iv_niko_armed.jpg

Dan nog iets wat opvalt, de eerste screenshot van de 2 die vandaag uitgebracht zijn (degene waar Niko in de rode auto zit) is van de Rockstar site gehaald.
Tenminste, hij staat (nu) nog wel gehost op de Rockstar site, maar hij komt niet meer voor in de flash screenshot viewer.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Zou er ook een demo komen eigenlijk? Is prima mogelijk net als bij Saints Row. Of is hier nog helemaal niks over bekend :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dennahz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:02:
Zou er ook een demo komen eigenlijk? Is prima mogelijk net als bij Saints Row. Of is hier nog helemaal niks over bekend :p
Denk het niet. Saints Row moest zichzelf nog bewijzen, GTA nou niet bepaald :)

Het enige wat er zou kunnen gebeuren is dat je mensen juist teleurstelt met een demo. Ik gok dat ze die pas gaan uitbrengen als de verkopen op een gegeven moment inzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

in die clip, rond 38 seconden. durf toch te wedden dat het de stem is van tony soprano!

* SYQ heeft clip al bijna een uur op replay vanwege muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

ik ben blij dat het niet te realistisch is en echt een eigen karakter heeft.
kan niet wachten. :*)

holland in tha house

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa269/rolandinjapan/nholland.jpg

copy van de ipod nano? nano360?

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa269/rolandinjapan/nano360.jpg

meisje wacht op..

Afbeeldingslocatie: http://i199.photobucket.com/albums/aa269/rolandinjapan/meisjewacht.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door darkphoenix op 29-06-2007 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kikibu
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 02:32
Grafisch gezien ziet het er prima uit, ongeveer wat je kan verwachten van een console game. Alleen de textures vallen me tegen, erg wazig soms. 't Zal wel komen door de geheugenlimiet van de 360 en PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 09:15

Murphy

(2B||!2B)?

darkphoenix schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:49:
ik ben blij dat het niet te realistisch is en echt een eigen karakter heeft.
kan niet wachten. :*)

holland in tha house

[afbeelding]

copy van de ipod nano? nano360?

[afbeelding]

meisje wacht op..

[afbeelding]
Dat bord is niet echt te lezen en dat meisje is offcourse een gouwe ouwe ..... HOERRRRRRrrrrrrrrrrrr _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de deur die Niko in trapt staat "B. Crane", zegt iemand dat wat?
En op de muur waar al dat graffiti op zit waar Niko langs sluipt zit wat artwork verborgen van de covers van GTA3 en Vice City

Trouwens ook erg cool dat Rockstar eindelijk bevestigd heeft dat ze gebruik maken van de Euphoria engine (engine voor levensechte lichaamsanimatie http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kikibu schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 02:25:
Grafisch gezien ziet het er prima uit, ongeveer wat je kan verwachten van een console game. Alleen de textures vallen me tegen, erg wazig soms. 't Zal wel komen door de geheugenlimiet van de 360 en PS3.
Volgens mij is dat wazige juist door het gebruik van depth of field en dus ook de bedoeling. (als jij in je auto zit zie je de tekst op een bord 100 meter verderop ook niet scherp :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:49:
[...]

Volgens mij is dat wazige juist door het gebruik van depth of field en dus ook de bedoeling. (als jij in je auto zit zie je de tekst op een bord 100 meter verderop ook niet scherp :P)
In je auto zie je het wel scherp, het is alleen te klein om het te kunnen lezen. Als jij dingen wazig ziet, moet je eens even naar een opticien ;)
Depth of field is bedoeld voor performance en niet om de realiteit te benaderen. Als ze het net als in het echt wilden doen, zouden ze alles renderen zoals het hoort, dingen worden dan vanzelf onleesbaar als je er te ver van staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Chester schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:00:
[...]

In je auto zie je het wel scherp, het is alleen te klein om het te kunnen lezen. Als jij dingen wazig ziet, moet je eens even naar een opticien ;)
Depth of field is bedoeld voor performance en niet om de realiteit te benaderen. Als ze het net als in het echt wilden doen, zouden ze alles renderen zoals het hoort, dingen worden dan vanzelf onleesbaar als je er te ver van staat.
is dat echt zo? Als ik d.o.f. in n 3d programma toepas kost het juist meer rendertijd. Of is de ene D.O.F. de andere niet?

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Menesis schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:
[...]

is dat echt zo? Als ik d.o.f. in n 3d programma toepas kost het juist meer rendertijd. Of is de ene D.O.F. de andere niet?
In 3D programma wordt je videokaart niet gebruikt. En depth of field is inderdaad minder zwaar in een game, dan dat je alles wat zichtbaar is volop rendert. Bij depth of field wordt er niet alleen een blur/wazig effect toegevoegd, objecten in de verte kunnen daardoor helemaal weggelaten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:41:
Trouwens ook erg cool dat Rockstar eindelijk bevestigd heeft dat ze gebruik maken van de Euphoria engine (engine voor levensechte lichaamsanimatie http://www.naturalmotion.com/euphoria.htm)
En dan zie ik op de frontpage dit staan:
euphoria brings Dynamic Motion Synthesis (DMS) onto Playstation® 3, Xbox 360 and PC.
Dus is het makkelijk om het over te zetten naar pc voor rockstar:)

GTA waren al megagames... Nu met GTA IV wordt het nog vetter!
Wat ik wel altijd shit vond in GTA... Als iemand op straat het vuur op je opende met een agent dernaast doet ie niks... Maar als jij dan 1 kogel schiet opent de agent ook meteen het vuur op jou :'(
Hopelijk is dat nu anders...

[ Voor 22% gewijzigd door Jokuh op 29-06-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jokuh schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:24:
[...]

En dan zie ik op de frontpage dit staan:

[...]

Dus is het makkelijk om het over te zetten naar pc voor rockstar:)

Wat ik wel altijd shit vond in GTA... Als iemand op straat het vuur op je opende met een agent dernaast doet ie niks... Maar als jij dan 1 kogel schiet opent de agent ook meteen het vuur op jou :'(
Of het overzetten makkelijk gaat worden weet ik zo gauw nog niet. Euphoria engine is 1 maar hoe zit dat met de RAGE engine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Jokuh schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:24:
Hmm weet je dat zeker? Ik dacht eigenlijk dat dat in SA al gefixt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:32:
[...]

Of het overzetten makkelijk gaat worden weet ik zo gauw nog niet. Euphoria engine is 1 maar hoe zit dat met de RAGE engine?
Ze zijn heus niet achterlijk bij Rockstar hoor, ze hebben de RAGE engine natuurlijk van de grond af aan als PC compatible opgebouwd.
Wel een lekkere trailer, gaat weer een hoop fun worden volgend jaar. /me doet niet aan consoles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wij mogen als pc gebruikers zeker nog 1 a 2 jaar gaan wachten na de officiele release voor PS3/X360? 8)7
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.