[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tweede trailer toch wat minder. De auto's en met name de motor lijken meer een upgrade op de huidige GTA-vorm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Stef.NL schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:52:
[...]

Ja, "The new trailer is scored with "Arm In Arm (Shy Child Remix)" by New York City-based band The Boggs. The idea was to show a real street-level view of Rockstar's version of the city with a band that belongs there... (van www.gta4.net)
:> Thanks ffkijken of ik de Euhm sampels kan vinden :p

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Woei, die nieuwe trailer is mooi :D

Kan niet wachten tot ie op de pc uitkomt, wat een heerlijk spel lijkt mij dit :9

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:25:
Wij mogen als pc gebruikers zeker nog 1 a 2 jaar gaan wachten na de officiele release voor PS3/X360? 8)7
Dat lijkt me nogal overdreven. Sinds GTA III zijn de consoleversies altijd zo rond november gereleased en de PC versies zo rond mei/juni van het daaropvolgende jaar, dus pakweg een half jaartje later. Ik zie geen enkele reden waarom dat nu niet zou kunnen, maar officiëel is er nog niks bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
die motor valt mij idd ook wel een beetje tegen...verder ziet het er wel gelikt uit imo:)
ik ga geen jaar wachten, dan maar 400 euro voor een 360:P

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
http://www.xgn.nl/ps3/stream/27812/

In dit filmpje worden de details van de tweede trailer bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:09
Is de hoofdpersoon een echte Rus?, zijn stijl (kleding, kleur haar, gezicht enz.) komt van dat gebied maar hij lijkt niet op een rus meer iemand uit de Kawkas.

Daarentegen heeft hij wel een naam die uit Rusland kan komen.

BTW: op pc moet t beter uitzien met de directx 10 geweld :P (ja ik ga voor pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
rickhansen schreef op maandag 02 juli 2007 @ 20:26:
http://www.xgn.nl/ps3/stream/27812/

In dit filmpje worden de details van de tweede trailer bekeken.
Bedankt _/-\o_ zoveel details die we nog niet waren opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:57
Op www.gtagames.nl staat op de voorpagina het volgende nieuws:

Het augustus nummer van GamesTM( een engels multimediaal games magazine) bevat een exclusieve eerste blik op de nieuwe gameplay van GTA IV. Hieronder zijn de belangrijkste nieuwtjes opgesomd:
De demo begint op "Star Junction" (equivalent van Time Square), er lopen nog niet veel voetgangers, maar dat komt waarschijnlijk omdat het nog een vroege versie van het spel is.

De GSM kan worden gebruikt om aan wapens te komen. In de demo belt Niko met een kennis "Little Jacob", een Caribische wapenhandelaar. Na een kort gesprek spreken ze af in een steegje in "Rotterdam Hill", waar hij een wapen koopt. Is dit het einde van Ammunation?

Niko kan zich met behulp van taxi's door de stad bewegen, dit is soms handiger dan het stelen van een auto, omdat de politie in GTA IV veel waakzamer zijn. Een "trip-skip" optie die we uit eerdere GTA's kennen is beschikbaar om de reistijd te verkorten.

In de demo ontvangt Niko een telefoontje over "shady lawyer" Goldberg, die hij moet omleggen. In een internet cafe genaamd "Tw@ café", gebruikt Niko het internet om te soliciteren bij de advocaat. Via de GSM ontvangt hij een afspraak voor een sollicitatiegesprek. Het internet is beschikbaar van alle computers in het spel, en kan worden gebruikt om allerlei dingen te regelen.

Misdaden plegen is niet zo makkelijk in GTA IV. Je krijgt een wanted-level voor iedere misdaad die je pleegt, in ieder geval als er getuigen zijn. Als je een wanted-level hebt, verschijnt er op de radar een cirkel om de plek waar je als laatst gezien bent. Als je uit dit gebied weet te ontsnappen, zonder gezien te worden, verdwijnt de wanted level. Als je echter gezien wordt, verplaatst het "zoek-gebied" zich rond de plek waar je gezien bent. Dus de politie weet niet zomaar altijd waar je bent, ze kunnen je alleen oppakken, als ze je eerst weten te vinden. Zoals al bekend was, krijgt iedere straat in GTA IV een unieke naam, en deze straatnamen worden door de politie gebruikt om je positie door te geven. In GTA IV zullen er helaas geen Pay 'n Sprays zijn, om aan de politie te ontsnappen.

Missies in GTA IV kunnen worden onderbroken, het sollicitatie gesprek is bijvoorbeeld pas de volgende dag. Ondertussen kun je dan andere zaken afhandelen. Dit duid erop dat je meerdere missies tegelijk kunt spelen, en dat missies zich over meerdere dagen kunnen afspelen.

Hierna gaat Niko in de demo bij iemand op bezoek met de naam "McReary. Ze hebben een afspraak in "Castle Gardens", een plek aan het water met uitzicht op het "Statue of Happiness". Iemand heeft een memorystick van McReary gestolen en hij wil dat Niko die terugbezorgd. Niko neemt een taxi naar de plak waar de dader zich in een menigte bevind. Omdat hij niet weet wie de dader is, belt hij hem op om te kijken wie er reageert. Niko schiet hem drie keer in het hoofd, maakt zich met de memorystick uit de voeten. Hij krijgt een 3-sterren wanted-level.

Voor de sollicitatiegesprek gaat Niko nog eerst even langs de kledingwinkel, "Persues". Na $2000 te hebben uitgegeven aan een nieuw pak en schoenen, gaat een alarm op z'n telefoon en gaat hij onderweg naar het gesprek. Nadat hij via de intercom met de receptionist praat, gaat hij het gebouw binnen. Hij gaat het kantoor van de advocaat binnen en schiet een kogel door z'n hoofd. Daarop schakelt de secretaresse het alarm in. Niko moet zich langs de beveiliging en de politie een weg naar buiten banen. De kogels vliegen hem om de oren en buiten cirkelt een politie-helikopter rond. Naarmate hij door meer kogels geraakt wordt, raakt Niko zichtbaar gewond en wordt het moeilijker om terug te vechten.

Lijkt me toch erg leuk worden zo, lekker wapens bestellen met je telefoon of een lift nemen met de taxi en op precies het juiste moment mensen moeten omleggen. Wordt lekker realistisch zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin steeds meer te twijfelen over deze gta. Mijn eerste vermoeden was dat er niet de echte gta humor meer in zou zitten en het te realistich zou worden. De makers hadden al gezegd dat de humor gewoon blijft dus toen was ik wel weer positief, maar als ik dit zo weer lees ben ik echt bang dat het allemaal te realistisch gaat worden.

Niet dat ik hem niet zal kopen, dat doe ik toch wel, zeker op basis van alle vorige gta's, maar ik houd mijn hart wel een klein beetje vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dan een bron vermeld, doe het dan ook goed. GTAGames (onbetrouwbare bron btw) heeft het namelijk gewoon van GTANet.com (wat ze overigens netjes vermelden).

Klinkt wel gaaf allemaal trouwens. Geen pay 'n spray maar een gebied waar je echt gezien moet worden, da's wat mij betreft een flinke verbetering. Dan moet het natuurlijk wel goed geïmplementeerd worden, maar als iemand het kan, dan kan Rockstar North het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:05:
[...]

Als je dan een bron vermeld, doe het dan ook goed. GTAGames (onbetrouwbare bron btw) heeft het namelijk gewoon van GTANet.com (wat ze overigens netjes vermelden).

Klinkt wel gaaf allemaal trouwens. Geen pay 'n spray maar een gebied waar je echt gezien moet worden, da's wat mij betreft een flinke verbetering. Dan moet het natuurlijk wel goed geïmplementeerd worden, maar als iemand het kan, dan kan Rockstar North het wel. :)
Hoeze onbetrouwbare bron dan, leg jij dat dan maar eens aan mij uit want ik heb echt geen idee waar jij dat vandaan haalt.

Ik vind het wel raar dat je eigenlijk zomaar gaat concluderen dat er geen Pay 'n spray meer in GTA IV zal zijn, want er wordt alleen maar gezegd dat je je wanted-level niet meer zal kwijtraken door in de Pay ''n spray te gaan. Lijkt mij vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat ligt eraan hoe je het leest. Ik zou het lezen als: Er is geen pay'n'spray meer, waardoor je er niet aan de politie kunt ontsnappen.

Mij lijkt dit extra realisme trouwens ook niet zo leuk.Zo was het in vorige GTA's al erg irritant als je tijdens een missie per ongeluk iets fout deed waar een politieman bij in de buurt was, en vervolgens je missie verneukte. Als dat hier net zo irritant werkt, of je kunt niets doen zonder de politie weer achter je aan te krijgen, dan neemt dat wel aardig wat freestyle loltrappen weg.

Of ze moeten een 'arcade' optie inbouwen die je gewoon laat spelen in het spel zonder de missies, en met relaxetere instellingen. Evt. via cheat codes (no police, all weapons, unltd ammo) :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD1800 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:12:
Hoeze onbetrouwbare bron dan, leg jij dat dan maar eens aan mij uit want ik heb echt geen idee waar jij dat vandaan haalt.
Als je die site wel eens vaker gezien hebt dan weet je dat ze ieder gerucht en dingetje klakkeloos op die site knallen zonder na te denken over het waarheidsgehalte. Dat iets op gtagames staat betekend dus helemaal niks.
AMD1800 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:12:
Ik vind het wel raar dat je eigenlijk zomaar gaat concluderen dat er geen Pay 'n spray meer in GTA IV zal zijn, want er wordt alleen maar gezegd dat je je wanted-level niet meer zal kwijtraken door in de Pay ''n spray te gaan. Lijkt mij vrij duidelijk.
Zomaar concluderen?
There are no Pay N' Spray's to save you this time, unfortunately.
Dat is wat er staat, en ook precies wat ik gezegd heb. Er zijn geen Pay N' Sprays meer om je wanted level kwijt te raken. Misschien dat je nog wel je auto over kunt spuiten voor de looks, maar daar gaat 't nou ff niet om.

Overigens denk ik niet dat het een verslechtering is. Je kunt namelijk nog steeds de politie kwijtraken. Niet meer door vlak voor hun neus een Pay 'n Spray in te rijden, maar wel door ze kwijt te raken waardoor je buiten het zoekgebied kunt komen (wederom: staat allemaal in de bron). Verder is het zo dat de politie het niet automagisch weet als jij een misdaad begaat. Er moeten getuigen zijn.

Mij lijkt dat persoonlijk leuker, het is wat realistischer maar tegelijkertijd ook wat uitdagender. Op zich is het moeilijk om er echt iets van te zeggen voordat we het gespeeld hebben en kunnen merken hoe het nou daadwerkelijk uitpakt, maar ik denk dat je er vanuit mag gaan dat Rockstar het heus niet onmogelijk zal maken om de politie kwijt te raken. Iets moeilijker misschien wel, maar dat zou ik ook niet zo erg vinden. ;) Dat je tijdens het uitvoeren van een missie niet overal mensen moet gaan platrijden omdat je anders een zooi politie achter je aan krijgt vind ik al helemaal niet erg, dat zorgt er alleen maar voor dat de uitdaging van de missie wat groter wordt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk zal het cop-systeem werken als dat van Scarface.
Daar moet je ook uit een circel lopen/rijden om niet gepakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:26:
Waarschijnlijk zal het cop-systeem werken als dat van Scarface.
Daar moet je ook uit een circel lopen/rijden om niet gepakt te worden.
Vond dat systeem prima werken, dus zou prima zijn. Jammere is wel dat je dan niet meer als je 4 of 5 sterren hebt even snel je auto overspuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

PcManiaxx schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:25:
Wij mogen als pc gebruikers zeker nog 1 a 2 jaar gaan wachten na de officiele release voor PS3/X360? 8)7
Half jaar max.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is het al bevestigd of dit DX9/DX10 wordt?

Overigens valt het me in de videos op dat het er errug mooi uitziet, alleen de textures zijn van nogal lage kwaliteit? Iemand hier meer over want dat wordt wel storend vind ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij niet, aangezien de PC versie sowieso nog niet aangekondigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
[bangmaakmode]mss komt er wel geen eens een PC versie en hebben MS en Sony een exclusief contract geregeld ;)[/bangmaakmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
FireFoz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:07:
[bangmaakmode]mss komt er wel geen eens een PC versie en hebben MS en Sony een exclusief contract geregeld ;)[/bangmaakmode]
Denk dat MS het niet erg zou vinden om er een windows logo bij te zetten hoor... ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat GTA IV wel aanwezig is op de E3, maar het werd alleen voor een select aantal mensen getoond achter gesloten deuren bij het Take2 event.
Er werd een demo getoond van slechts 5 minuten waarbij Niko door Times Square loopt en rijdt.
Video en foto opnamen waren ten strengste verboden, er liep beveiliging rond met nachtkijkers en tassen werden gechecked op apparatuur en indien aanwezig in beslag genomen en later terug gegeven.
De kans dat we dus iets over GTAIV horen tijdens deze paar dagen is zeer klein.
[8:50] Cue first public demo of GRAND THEFT AUTO IV!

[8:51] Zelnick builds up the hype by playing the first two trailers for the game. The audience visibly shifts.

[8:52] Game protagonist Niko Bellic reminds people "things will be different."

[8:53] (Note to self: Go pick up The Boggs album.)

[8:53] Developers finally take the stage to show off the demo.

[8:54] "Unfinished code, work in progress, placeholder music, blah blah blah blah."

[8:55] "The demo we're giving today is purposefully short." You're killing us, man!

[8:55] Game menu has different font, very clean Arial.

[8:55] "Here we are, making the game we've always dreamed of making."

[8:55] DEMO BEGINS

[8:56] Niko Bellic is in a replica of Times Square.

[8:56] Trademark map icon in the corner.

[8:56] He struts around for a bit, then steals a car.

[8:57] Game is not a sequel to San Andreas. "The leap from Grand Theft Auto III is as fundamental as the jump from 2D to 3D."

[8:57] Niko tolls around in a luxury sedan to some big band music from the 1940s.

[8:58] Lighting looks fantastic, textures looking solid and rugged.

[8:58] Frame rate is a bit jumpy, but level of detail in landscape is greater than Elder Scrolls IV: Oblivion.

[8:59] Niko pulls up to the docks under the "Broker Bridge" as the sun rises. The light plays on the water, and then starts illuminating the city behind him.

[8:59] Clouds above Liberty City light up, with planes flying through them.

[9:00] Clouds keep lighting up as Niko calls up his buddy to "get some firepower."

[9:00] DEMO ENDS.

http://e3.gamespot.com/st...05&tag=latestnews;title;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
Haha net binnen via de gta mailinglist:
Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/wkttradio/Images/newhead.jpg
Op de site staat een echt telefoonnummer. Als je dat belt wordt je stem opgenomen en die kán in het spel worden verwerkt :D :D
(blijkt uit de terms & conditions: "The Promotion involves the recording of voicemail messages which may be used in a video game, such as GRAND THEFT AUTO IV developed by Rockstar Games, Inc."
kijk zelf maar: http://www.wkttradio.com/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die hem nog niet hebben gezien, de enige tekst in de trailer wordt gesproken door een man met een Oost-Europees accent, en hij zegt: "Life is complicated, I smuggled people, sold people, killed people. Maybe here, things will be different..." Fijn uitgangspunt weer, mensensmokkel... :X Maar omdat het GTA blijft, wordt er ongetwijfeld lollig over gedaan.
Hij zegt toch; "Perhaps here"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een link naar een facts-sheet:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=262354

Best interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:10
En weer wat meer info:
* The girl in the artwork (sucking the lollipop) is called Lola
* Taxi drivers play a very important role in Liberty City - With just a push of a button, Niko can get a ride from "A to B" straight away.
* Additionally, the taxi driver will fulfil some of Niko's requests, for example if Niko is hungry, the cab will drive him to the nearest fast food restaurant. If hurt, then he'll drive to the hospital - places are accessible very quickly this way.
* The only time you can't get a cab ride is when the cops are after you
* On that note, cops appear on your map as dots (while they're searching for you)
* The preview Games Aktuell were shown lasted 45 minutes - it was played twice
* Similar to Saints Row, your radar will display a yellow line guiding you to your destination
* It takes Niko roughly 3 seconds to hot-wire a vehicle.
* The targeting system is improved and there are different hit zones
* Niko uses his mobile phone and the Internet regularly
* The editors reported seeing vehicles including Ferraris, Porsche Carrera (Comet), Volkswagen Jetta, BMWs, Mustangs, SUVs, delivery vans and garbage trucks.
* Rockstar demonstrated the game to Games Aktuell on a 60" plasma screen, which didn't have Full HD capability - "this didn't matter because all Rockstar games are programmed "only" in 720p, with 1280x720 pixels" - this is an interesting quote as a lot of people have wondered whether they'll get to play the game in full 1080i/p resolution, seems like it will just be 720p for now, at least on the Xbox 360. It's not known whether the PS3 version will be able to take advantage of the higher resolution.
bron: thegtaplace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Klinkt goed :)

Alleen..hungry? Ik dacht dat ze dat soort elementen er juist weer uitgehaald hadden, n.a.v. GTA:SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Zo te lezen hebben ze bij Rockstar goed naar bijvoorbeeld Scarface gekeken. Hopelijk kun je de taxi ritten ook skippen nadat je je bestemming hebt aangegeven.

Is er trouwens al iets bekend over een eventueel GPS systeem in het spel? Het zou extreem handig zijn als je een GPS zou hebben die je de route zou aangeven aangezien het spel weer even groot als San Andreas zal zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
MetroidPrime schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 21:25:
Zo te lezen hebben ze bij Rockstar goed naar bijvoorbeeld Scarface gekeken. Hopelijk kun je de taxi ritten ook skippen nadat je je bestemming hebt aangegeven.

Is er trouwens al iets bekend over een eventueel GPS systeem in het spel? Het zou extreem handig zijn als je een GPS zou hebben die je de route zou aangeven aangezien het spel weer even groot als San Andreas zal zijn.
Ik heb ergens gelezen dat in je mobiel GPS zit en dat je inderdaad ook de ritten kan skippen. Bron kan ik zo niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Similar to Saints Row, your radar will display a yellow line guiding you to your destination
Mocht er geen GPS zijn, dan is bovenstaande voor mij ook goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Die GPS is voor mij de reden dat ik in Saints Row de kaart veel slechter ken, dan die in bijv. GTA:SA. Je gaat vaak routes blind rijden op die voorgestippelde lijn, waardoor je een slecht gevoel krijgt voor wat waar ligt.

Als het uit te zetten is, zal ik dat waarschijnlijk wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:57:
Klinkt goed :)

Alleen..hungry? Ik dacht dat ze dat soort elementen er juist weer uitgehaald hadden, n.a.v. GTA:SA.
hmmm hoop dat die "rpg" activitieiten niet terugkomen, maar met dit nieuws lijkt het er niet op. Sommige dingen waren nog best grappig (kapper, kledingwinkels, etc.) maar om nou straks weer die sportschool te gaan doen de eerste paar uur of om weer elke keer wat te eten gaan halen tussen de missie's... nee dank je.

Vond iemand het eigenlijk meerwaarde hebben in het vorige deel? Zou toch denken dat R* goed naar de fans luistert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ik niet. Alleen maar irritant. Waarom zo realistisch willen doen overkomen? Het is juist een spel, bedoeld om je te vermaken en je niet lastig te vallen met de dagelijkse sores als eten, naar de wc gaan, slapen, etc.

Ik denk dat Rockstar haar best doet om toch telkens een ander spel te maken, i.p.v. een rechtstreekse clone van het vorige spel met andere areas en missies (als we de "Stories" spellen even buiten beschouwing laten, daar werd de area nl. wel gerecycled). Als Rockstar namelijk niets verandert, zal er gezeurd worden dat het spel weinig innoverend is. Ik denk dat ze echter wel degelijk een spel aardig kunnen veranderen, zonder dit soort over-realisme. Daarom zal ik eerst even vertellen wat mijn belangrijkste eisen aan het spel zijn:

Zelf vind ik ontdekken een belangrijk deel van de spelbeleving. Grote werelden waar veel te doen is (veel side missions bijvoorbeeld). Met een varierend landschap, dus niet eindeloze wijken met dezelfde gebouwen, maar ook mooie landschappen (zoals in Just Cause. Damn, de natuur in dat spel ziet er goed uit!).

Daarnaast is de sfeer (vooral de humor) heel belangrijk. Zo vond ik het erg gaaf dat in Vice City je sarcastische commentaren van de hoofdrolspeler hoorde op het moment dat je net een nieuwe missie gekregen had, en het scherm fade uit. Geweldig! Helaas hebben ze dat niet hergebruikt in nieuwere GTA's.

En uiteraard, de interactiviteit is belangrijk. Radiostations die inspelen op actuele gebeurtenissen (grote missies) bijvoorbeeld. Ik denk dat er op dit vlak vooral veel te winnen is met de nieuwe GTA. Pedestrians die je herkennen, politie die je op een slimmere manier achtervolgt, omgevingen die niet weer 'resetten' zodra je je rug keert. Dat soort 'realisme' waardeer ik wel heel erg, maar niet het type realisme die je alleen maar hindert omdat het saaie handelingen zijn die je niet kunt vermijden.

[ Voor 5% gewijzigd door brama op 22-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

WOEI! *O*

Er is weer een nieuwe trailer gelekt! It's looking good and feeling great >:)

Clickety, veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Ach ja, GTA is toch al zo fout, laten we obesity er dan ook maar gelijk mee promoten :P

Maar wel gaaf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Het is misschien al eerder aan bod gekomen toch kon ik het niet vinden.

Ik heb nu beide consoles waar de game op uit komt. Ik heb geen behoefte aan de extra content die de xbox360 mij zal gaan bieden omdat je daar toch voor moet gaan betalen. Iets waar ik geen zin in heb ;)

De vraag die mij rest is dan ook wat is het handigste. De PS3 versie of de Xbox 360 versie?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Daar valt geen zinnig antwoord op te geven, aangezien niemand nog weet wat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Maximus schreef op zondag 22 juli 2007 @ 21:17:
Het is misschien al eerder aan bod gekomen toch kon ik het niet vinden.

Ik heb nu beide consoles waar de game op uit komt. Ik heb geen behoefte aan de extra content die de xbox360 mij zal gaan bieden omdat je daar toch voor moet gaan betalen. Iets waar ik geen zin in heb ;)

De vraag die mij rest is dan ook wat is het handigste. De PS3 versie of de Xbox 360 versie?
Ik geloof dat er gezegd is dat beide versies exact hetzelfde zullen zijn, op de extra content na. Ik zou zelf, als ik de keuze had, voor de Xbox 360 versie kiezen. Er komen twee extra hoofdstukken voor het spel via Xbox Live. Aangezien Microsoft daar $50 miljoen in geinvesteerd heeft om dat als exclusive te krijgen, ga ik er van uit dat het iets meer zal zijn dan alleen een paar extra missies. Ook als je niet van plan bent om de content te gaan kopen, is het misschien handig om die mogelijkheid toch open te houden voor het geval de content de moeite waard blijkt te zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het voor de zoveelste keer uitspelen van GTA3 hoop ik wel dat sommige missies groter gaan worden. Zoals de missie van Salvatore, waar je iemand moet bespieden om te kijken of hij informatie lekt. Persoonlijk zou ik het heel tof vinden als ik hem eerst een half uur moest gaan bespieden, in plaats van achter zijn taxi aanrijden naar een vaste plek, en hem daarna overhoop te rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 01:08:
Na het voor de zoveelste keer uitspelen van GTA3 hoop ik wel dat sommige missies groter gaan worden. Zoals de missie van Salvatore, waar je iemand moet bespieden om te kijken of hij informatie lekt. Persoonlijk zou ik het heel tof vinden als ik hem eerst een half uur moest gaan bespieden, in plaats van achter zijn taxi aanrijden naar een vaste plek, en hem daarna overhoop te rijden. :)
Het nadeel van langdurige missies, is de 'fuck up' kans. Als je na 25 minuten per ongeluk over bijv. een voetganger heenrijdt, terwijl er *net* een politieagent naast je deur staat, dan kun je helemaal opnieuw beginnen. Tenzij ze binnen de missie een soort checkpoints aanmaken, waar je verder kunt gaan als je de missie faalt.

Missies opnieuw doen hebben ze in Saints Row overigens perfect aangepakt. Als je missie mislukt, kun je hem meteen weer opnieuw proberen vanaf het begin, in *exact* dezelfde staat als waarmee je hem begon. In GTA had je hooguit een 'trip skip' als je dood ging tijdens een missie, maar dan was je dus niet meer indezelfde staat (armour kwijt, evt wapens, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
brama schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:58:
[...]

Het nadeel van langdurige missies, is de 'fuck up' kans. Als je na 25 minuten per ongeluk over bijv. een voetganger heenrijdt, terwijl er *net* een politieagent naast je deur staat, dan kun je helemaal opnieuw beginnen. Tenzij ze binnen de missie een soort checkpoints aanmaken, waar je verder kunt gaan als je de missie faalt.

Missies opnieuw doen hebben ze in Saints Row overigens perfect aangepakt. Als je missie mislukt, kun je hem meteen weer opnieuw proberen vanaf het begin, in *exact* dezelfde staat als waarmee je hem begon. In GTA had je hooguit een 'trip skip' als je dood ging tijdens een missie, maar dan was je dus niet meer indezelfde staat (armour kwijt, evt wapens, etc).
Ja sowieso hoop ik op een save mogelijkehid tijdens missies. Gek werd ik ervan als je weer de complete missie opnieuw moest doen omdat 1 deel extreem lastig bleek te zijn. Dus soort van checkpoints tijdens de missies zou ERG welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Jejking schreef op zondag 22 juli 2007 @ 20:22:
WOEI! *O*

Er is weer een nieuwe trailer gelekt! It's looking good and feeling great >:)

Clickety, veel plezier :P
Heheh deze is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Er is weer wat meer info vrij met daarbij wat screens:
* Niko is regularly referred to as 'Nikolai' in the demo
* Little Jacob (the gun dealer) is from Dukes (the Liberty City version of Queens)
* En route to Rotterdam, Kikizo spotted a pizza store selling food for 99 cents and a cocktail bar with a bright pink sign called "Bahama Mamas"
* Kikizo started in Star Junction (Times Sqare) early in the October morning, a possible suggestion of season changes
* The neon-lit Junction is "dazzling" at night
* There is a theatre called "T.S. Pirate at the Thespian Theatre" as well as a camera store called "Liberty Cameras". Kikizo said that it seemed like the same exact camera store they bought their camera in in real life.
* All animations look "like they should," especially with unique NPCs like overweight policemen
* Phone calls extend the concept of non-linear gameplay, according to Rockstar.

Whereas past GTA games have been about accepting missions, now that line is blurry and you actively take more of a part in telling the story yourself.
* Weapons in GTA4 are a "precious commodity" and are "not easy to acquire"
* Little Jacob had a 9mm, an SMG, and a Micro SMG in his car for sale for $100 each, which wasn't "breaking the bank" as the demo started Kikizo off with $7500
* Animations are always "superb."
* Kikizo reported that they had no concern whatsoever on technical issues in the game, other than when they slowly pan the camera, the windows on the buildings begin to get jittery as they reflect the world. They also noted this is not the case in typical game scenarios.
* Niko Bellic is 'a small fish in a big pond'.
* Niko will whistle to get a cab's attention, then press "Y" (on the Xbox 360 controller) to get inside. You're given the options to relax and watch the ride, do a trip skip, or pay double for the driver to go twice as fast.
* The player views the world from Niko's perspective while in the cab and you can interact with the driver while he is driving you.
* The game is now fully confirmed to make extensive use of HDR lighting.
* Car/person interaction physics are now fully in place, meaning if a car suddenly brakes, the people inside are thrown forward.
* The interiors/exteriors are completely seamless and the outside world can be heard, muffled, from the inside.
* Advertisements in the Tw@ internet cafe claim internet access for $1, offer "totally wireless" internet, and accept credit cards.
* Niko has his own, unique computer account so he is able to access his information from any computer in Liberty City.
* The mouse cursor is controlled with the analog stick.
* Niko's fake resume claims his objective is to "rise to the top of my profession in Liberty City," that he has experience in criminal law with cases like manslaughter under his belt. He also claims that he deals with the emerging markets in the West Indies (especially 'Jamaica and Puerto Rico'). He also claims to have been the associate attorney at Mediterranean Shipping Enterprise, and an intern at a police force. His school is supposedly 'Walford University' in the UK.
* Rockstar wants to use the phone as 'the primary gateway into Niko's life,' as it has his contacts, an organizer, a dailing calendar, text messaging, and a camera
* Several advertisements can be heard on the radio (although these may be placeholder)

From the people who brought you the Domestobot, we proudly present El Comercio Roboto! It's the robotic future... from south of the border! 'Politicians may demand illegal aliens leave the country, but I want a Mexican gardener I can ogle!' El Comercio Roboto! You little devil. He can mow the lawn, if you know what I mean! Comes with six different attachments!

Are you ready to live the real estate dream? Whether you're new on the market or an old hack, we'll take your dream to the limits of prestige, in a spacious loft or an outstanding penthouse! It's a 500-square ft glass coated box in the sky, with windows that won't open and a doorman that masturbates in your bed while you're at work! Only three million dollars, only three blocks from the ghetto!

You can begin living a life of luxury. Why worry about health, your weight, or what people think of you? Now, you're faster! Motorized scooters are the future of the American lifestyle - carefree! Take the wait off!
* The game engine has sounds that can compete with the likes of "Forza Motorsport" and "Project Gotham Racing"
* The cars react to every bit of "undulation" in the road
* The camera angle is slightly over to the driver's side to give the player a better line of sight, but there are still many different angles and the camera may be moved
* Cars have a full-GPS system in place, which show recommended routes for missions
* Pedestrians are incredibly detailed, with the game including peds who are bored waiting at bus stops, people talking on various payphones and cell phones, people smoking, etc...
* Inside of the cab you can change the next music track if you'd like.
* There is an astonishing level of detail with every object in the game, with textures being varied on every sidewalk, street, and surface
* Car lights light up "convincingly" and reflect the street and the surroundings.
* The graphical quality is the best Kikizo has seen in any next-generation game
* Street names show up in the corner like districts have in past GTA games
* In Kikizo's journey towards the park (for the mission in which Niko must retrieve a memory stick for McReary), they passed through "Chinatown, Presidents City, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, and a stretch of freeway, on to Lancaster, and Ruby Street."
* The name of Niko's cell phone network is "Whiz."
* The wanted level system uses "line of sight" to pinpoint Niko's location and catch him. The player must escape the search radius he gets when a wanted level is attained, but if an officer spots Niko, the search radius will be instantly reset to his position
* Once Niko has the memory stick, he must greet McReary by "heading down Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue and stop at Northwood / East Holland."
* To get the suit for the interview, Niko must go "to Silicon Street, through Quartz Street, and Middle Park East."
* Niko must buy a "chocolate" suit for $1000 and some nice shoes for $200
* To get to the law firm, Niko must go "past Star Junction, The Triangle, Easton, Chinatown, Diamond Street, and Calcium Street."
* Niko can take cover behind almost anything, auto-target, manually aim, or blind-fire
* Many things were still kept secret about the game. Kikizo was forced to leave the room while Rockstar worked with "secret menu stuff" after Niko was "wasted" by police in the demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

OMG dat klinkt vet! :D :9~

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Dit lijkt me een dikke vette topper worden, en ik zal tegen die tijd mijn geld ook wel apart hebben liggen ervoor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal voor even wel weer de azijnzeiker spelen maar zitten toch een paar puntjes bij die ik minder tof vind.
* Weapons in GTA4 are a "precious commodity" and are "not easy to acquire"
* Niko Bellic is 'a small fish in a big pond'.
Krijg steeds meer het gevoel dat het een soort "sims: het criminele leven" wordt, nou is dit een invalshoek die misschien best kan werken maar in dat geval lijkt het me sterk dat ik dan ooit nog met een jetpack en een minigun een gepantserde trein van de regering moet overnemen. Of ooit op het balkon van mijn megavilla sta met het gevoel van de koning van de stad.

Wellicht iets te voorbarig aangezien ik nog niks weet van het uiteindelijke verhaal maar dat gevoel krijg ik wel. Nou hoeft een ander verhaal niet een ramp te zijn maar ik zou het heel jammer vinden als de over de top, enorme vuurwapen actie en missies niet terugkomen.

De andere punten zijn overigens allemaal top, ook al maken ze van Nico een tuinman in Markum dan wil ik hem nog spelen als je die lijst met features ziet, geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik hoop vooral dat je niet de enige bent die misdaden pleegt. Dus dat je als je stil staat ook van je auto beroofd kan worden enzo. Dat maakt het een stuk leuker, dan zoals in SA dat je de enige misdadiger bent in de hele omgeving 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort hopen op meer info over multiplayer. Na 3 reeksen (GTA3, VC, SA) zou je toch verwachten dat er eindelijk MP support gaat worden.

Hopen dat de PC release niet lang op zich laat wachten na het eerst uitbrengen voor de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:58:
Ik hoop vooral dat je niet de enige bent die misdaden pleegt. Dus dat je als je stil staat ook van je auto beroofd kan worden enzo. Dat maakt het een stuk leuker, dan zoals in SA dat je de enige misdadiger bent in de hele omgeving 8)7
In SA werden ook auto's om je heen gejat en dergelijke :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:20:
Binnenkort hopen op meer info over multiplayer. Na 3 reeksen (GTA3, VC, SA) zou je toch verwachten dat er eindelijk MP support gaat worden.

Hopen dat de PC release niet lang op zich laat wachten na het eerst uitbrengen voor de console.
Ze hebben het wel beloofd :D , Maar dan nog de singleplayer alleen al klinkt echt te vet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:13
martijn1992 schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:42:
Er is weer wat meer info vrij met daarbij wat screens:

* Niko will whistle to get a cab's attention, then press "Y" (on the Xbox 360 controller) to get inside. You're given the options to relax and watch the ride, do a trip skip, or pay double for the driver to go twice as fast.

Als je een trip skip kunt doen, waarom zou je dan dubbel betalen om ergens sneller te komen? Of is dit misschien voor het geval van een achtervolging o.i.d. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 12:53:
[...]

Als je een trip skip kunt doen, waarom zou je dan dubbel betalen om ergens sneller te komen? Of is dit misschien voor het geval van een achtervolging o.i.d. :9~
Omdat het best leuk is omdat achterin een taxi te zitten die Liberty City door scheurt? Ik hoop alleen niet dat er Vice City taxitarieven voor gaan gelden, 200 dollar voor een mini-trip. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
ps. op gcshop kun je 'em (nu al) pre-orderen voor 50,50 euro (360 en ps3 versie).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik hoop ergens dat er geen multiplayer voor GTA4 komt, aangezien iedereen dan weer gaat cheaten (wat je niet kan tegenhouden) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Doritos schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:40:
Ik hoop ergens dat er geen multiplayer voor GTA4 komt, aangezien iedereen dan weer gaat cheaten (wat je niet kan tegenhouden) :/
Op PC of console? Er zijn altijd mensen die het leuk vinden om te cheaten. Het kan een groot probleem worden op de 360, waar het op dit moment ook veel in andere games gedaan wordt... en er niks tegen gedaan wordt (op het bannen van gemodde console na)

Ik speel dagelijks SA-MP (multiplayer voor San Andreas) en daar valt het ook nog wel mee, ligt er een beetje aan op wat van server je zit. En dat voor gedaan door mensen die dat in hen vrije tijd doen, R* kan veel doen om het cheaten tegen te gaan.

Is er eigenlijk al wat meer info over de multiplayer uit? Wordt dit gewoon deathmatch of meer iets in de richting van een RPG :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
johnnyv.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:21:
[...]

klopt soms wordt je zelfs zelf uit de auto gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
Kaasje123 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 16:05:
[...]

klopt soms wordt je zelfs zelf uit de auto gegooid.
Over auto's jatten in GTA gesproken, hebben jullie ooit meegemaakt dat er een rijdende auto op slot zat terwijl je hem wilde stelen? Nou bij mij in ieder geval wel, bij dat hotel in SF waar je zon missie moet doen.

Nou over GTAIV.

Misschien is dit wel een interessant forum

Op het plaatje hieronder op de reclamepaal valt mij gelijk op dat hierop de Whiz staat. Ik dacht dat dit de telefooon van Nico was. Weten we ook weer hoe die er uit ziet.

Afbeeldingslocatie: http://files2.gtanet.com/gta4/screenshots/gtaiv_trailer_13.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 15:52:
[...]

Op PC of console? Er zijn altijd mensen die het leuk vinden om te cheaten. Het kan een groot probleem worden op de 360, waar het op dit moment ook veel in andere games gedaan wordt... en er niks tegen gedaan wordt (op het bannen van gemodde console na)

Ik speel dagelijks SA-MP (multiplayer voor San Andreas) en daar valt het ook nog wel mee, ligt er een beetje aan op wat van server je zit. En dat voor gedaan door mensen die dat in hen vrije tijd doen, R* kan veel doen om het cheaten tegen te gaan.

Is er eigenlijk al wat meer info over de multiplayer uit? Wordt dit gewoon deathmatch of meer iets in de richting van een RPG :9
Heee?

Kerel waar haal jij je info weg, of zit je nu gewoon te trollen. Er wordt helemaal niet veel gecheat in 360 MP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Hij verzint maar wat.. ik zou niet weten hoe je op de 360 moet cheaten. Behalve kabeltje eruit trekken als je aan het verliezen bent :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:36:
[...]

Heee?

Kerel waar haal jij je info weg, of zit je nu gewoon te trollen. Er wordt helemaal niet veel gecheat in 360 MP games.
Niet alle files op een 360 game zijn signed, deze kan je dus aanpassen. Bij bepaalde games zijn sommige (belangrijke) files niet signed. Heb je dan ook nog een geflashte drive zodat je je backup kan af spelen. Verder worden er nog veel glitches gebruikt, maar dat kan je niet echt cheaten noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Zodra deze game wordt gereleased haal ik een ps3 in huis :) . Eerste game die ik de aanschaf waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Niet alle files op een 360 game zijn signed, deze kan je dus aanpassen. Bij bepaalde games zijn sommige (belangrijke) files niet signed. Heb je dan ook nog een geflashte drive zodat je je backup kan af spelen. Verder worden er nog veel glitches gebruikt, maar dat kan je niet echt cheaten noemen.
Nog nooit meegemaakt ( qua cheaten ). Speel veel MP games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

johnnyv.nl schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:21:
[...]

Dat kwam maar heel sporadisch voor, soms zat de politie wel achter iemand aan maar that's it, niks groots ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Angeloonie schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Dat kwam maar heel sporadisch voor, soms zat de politie wel achter iemand aan maar that's it, niks groots ofzo..
Nee maar in het echt worden auto's ook niet om de haverklap gestolen. En politie die iemand achterna zit zie je ook zelden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En GTA is natuurlijk echt :z

Het past gewoon beter bij de feel van de game als er wat meer rotzooi is, anders ben jij de enige zware crimineel in de stad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Kaasje123 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:40:
[...]

Nee maar in het echt worden auto's ook niet om de haverklap gestolen. En politie die iemand achterna zit zie je ook zelden :+
Maar aan de andere kant lopen er in het echt vast ook niet zoveel gangs over straat :Y)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 09-07 21:46
http://ca.today.reuters.c...H-TAKETWO-OUTLOOK-COL.XML

Het lijkt erop dat hij gedelayed is. Of was dit al bekend?

was ergens ook wel te verwachten. Met alleen een paar trailers tot nu toe en geen echte gameplay was het ook te mooi om waar te zijn

[ Voor 24% gewijzigd door zerokill op 02-08-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Wou het net in de OP zetten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Angeloonie schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

Ja en de manier waarop. Dan reden ze zelf tegen iemand aan, waarna ze boos werden en hem achtervolgden en kapot schoten. Gelukkig is de politie hier anders :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
zerokill schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 22:58:
http://ca.today.reuters.c...H-TAKETWO-OUTLOOK-COL.XML

Het lijkt erop dat hij gedelayed is. Of was dit al bekend?

was ergens ook wel te verwachten. Met alleen een paar trailers tot nu toe en geen echte gameplay was het ook te mooi om waar te zijn
WTF? NEEE! }:| :'(

En het leek zo dichtbij.. nog geen 3 maandjes meer, en dan nog eventjes een half jaar naar voren schuiven! Wat een vreselijke domper -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Grand Theft Auto IV zal niet in oktober uitkomen, zoals gepland, maar pas in het tweede kwart van het fiscale jaar 2008. Het fiscale jaar van Take Two begint op 1 november, wat dus betekent dat we GTA IV ergens tussen februari en mei 2008 mogen verwachten.
De reden die er voor gegeven wordt is dat er veel onvoorziene complicaties zijn met het ontwikkelen voor twee erg verschillende systemen, en men de Grand Theft Auto wil maken waar ze altijd van gedroomd hebben, maar door technische belemmeringen niet konden maken. Die belemmeringen zijn met de PS3 en X360 weggenomen.
Na deze aankondiging ging het aandeel (op het moment van schrijven) van Take Two met 14.25% omlaag. Het aandeel kun je volgen op Yahoo.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Mars18 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:38:
Grand Theft Auto IV zal niet in oktober uitkomen, zoals gepland, maar pas in het tweede kwart van het fiscale jaar 2008. Het fiscale jaar van Take Two begint op 1 november, wat dus betekent dat we GTA IV ergens tussen februari en mei 2008 mogen verwachten.
De reden die er voor gegeven wordt is dat er veel onvoorziene complicaties zijn met het ontwikkelen voor twee erg verschillende systemen, en men de Grand Theft Auto wil maken waar ze altijd van gedroomd hebben, maar door technische belemmeringen niet konden maken. Die belemmeringen zijn met de PS3 en X360 weggenomen.
Na deze aankondiging ging het aandeel (op het moment van schrijven) van Take Two met 14.25% omlaag. Het aandeel kun je volgen op Yahoo.
betekent dit dat de pc versie nog steeds een half jaar na de console's komt of word die ten op zichte van de console's eerder uitgebracht.
met de vorige gta's was het traditie na een jaar op de console's het spel uit te brengen voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

harrald schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:55:
[...]

betekent dit dat de pc versie nog steeds een half jaar na de console's komt of word die ten op zichte van de console's eerder uitgebracht.
met de vorige gta's was het traditie na een jaar op de console's het spel uit te brengen voor de pc.
Ik denk dat het erg voorbarig is om over een eventuele PC versie te kunnen zeggen aangezien deze nog niet eens is aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa hoooor :(

Maar ik zal het al aankomen, ik had al zo'n gevoel.
Als je de laatste maanden de previews gelezen hebt, hadden ze het de hele tijd over lage framerate, weinig verkeer en mensen op straat, etc...

Dat is nou al de 2e grote PS3 titel die naar volgend jaar verschuift, samen met MGS4. Twee titels waar ik echt op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitstel, tja het is wel jammer maar ik vind het niet zo erg. Liever een paar maanden uitstel dan nog een keer zulke dingen als al die onbruikbare autowasserijen in San Andreas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
als ik die trailers bekijk zie ik wel weer het "doffe" beeld zoals in san andreas en die daarvoor

vooral die blauwe auto is zo dof als maar kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:34:
Uitstel, tja het is wel jammer maar ik vind het niet zo erg. Liever een paar maanden uitstel dan nog een keer zulke dingen als al die onbruikbare autowasserijen in San Andreas. :/
Dat snapte ik ook niet. Het zou een feature zijn dat je auto viezer werd naarmate je langer reed (ik merkte er weinig van, sommige auto's waren inderdaad vies dat waren ze dan al voor ik er mee ging rijden). Maar zorg dan ook dat de wasstraten werken. Het zal inderdaad een feature zijn geweest die ze niet afkregen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Wtf uitstel, ze hebben tijd genoeg gehad. Lekker iedereen warm maken en dan ineens uitstellen :r

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Ik baal er ook flink van, maar uiteindelijk heb ik wel liever een spel dat af is als een spel dat veel gebreken vertoont door tijdsdruk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nog altijd een beetje raar, nog niet zo heel lang geleden zei één van die mensen bij Rockstar dat ze "op schema" zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

darkphoenix

Chikara

we kunnen gewoon kort door de bocht zeggen dat het gewoon kut is!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
omg wat doe je me aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ach zo erg vind ik het ook weer niet. Uitstel kan de kwaliteit alleenmaar ten goede komen. Bovendien komen er eind dit jaar ook teveel spellen uit die ik wil spelen zoals: Mass effect, Bioshock, Halo 3, assasins creed etc. Waar moet ik in godsnaam al die tijd (en geld) vandaan halen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Erg jammer dit, keek al tijden reikhalzend uit naar october...nu is het pas volgend jaar. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jammer, maar genoeg andere games :). CoD4, Assasin's Creed, en....uhm de rest. iig zullen die twee mij wel bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, waarvoor heb ik ookalweer een xbox? Hij staat inmiddels alweer 2 maanden stof te happen want er is werkelijk geen 1 leuke game(mijn mening), en nu is hij kapot (dacht laatst, ik zet hem weer eens aan, dat vond de xbox niet zo`n goed idee, en gaf me een rode ring).

Dus ik heb een dure xbox gekocht( + maandelijks betalen voor live), met tot nu 1 'leuke' game (GoW). Nu is deze xbox kapot, maar maakt dat eingelijk niet uit, want alle spellen waarvoor ik (GTA en Assins Creed) hem heb gekocht, komen toch pas over meedere jaren uit, hoe zielig 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ja kunt ook overdrijven. Februari - april 2008 vind ik nou niet echt meerdere jaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Alabama_man op 03-08-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:17:
Uhm, waarvoor heb ik ookalweer een xbox? Hij staat inmiddels alweer 2 maanden stof te happen want er is werkelijk geen 1 leuke game(mijn mening), en nu is hij kapot (dacht laatst, ik zet hem weer eens aan, dat vond de xbox niet zo`n goed idee, en gaf me een rode ring).

Dus ik heb een dure xbox gekocht( + maandelijks betalen voor live), met tot nu 1 'leuke' game (GoW). Nu is deze xbox kapot, maar maakt dat eingelijk niet uit, want alle spellen waarvoor ik (GTA en Assins Creed) hem heb gekocht, komen toch pas over meedere jaren uit, hoe zielig 8)7
Ik zie niet helemaal in hoe het zielig is dat er games gedelayed worden? Het enige dat zielig is is jouw reactie. Als je GoW het enige goede spel vindt en dat niet genoeg vind had je hem misschien niet moeten kopen tot er wat meer uit was he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:17:

Ik vraag me dan echt af van wat voor soort spellen je houdt, met zo veel keuze aan games moet je toch iets leuks kunnen vinden.

Wat ik me afvraag nu er een delay is, is in hoeverre Rockstar nog doorgaat met het releasen van screenshots en filmpjes, hiervoor is er geen delay geweest en was het hypen heel erg gecontroleerd, dat zullen ze nu ook moeten veranderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 00:34:
Dat is toch geen rushjob / bug? Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen huis kon bouwen terwijl er wel bedienbare bouwmachines stonden, dat je geen auto's kon kopen terwijl er wel een showroom was, dat je geen auto's kon crushen terwijl er wel een carcrusher was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:17:
[...]

Dat is toch geen rushjob / bug? Dat is hetzelfde als zeggen dat je geen huis kon bouwen terwijl er wel bedienbare bouwmachines stonden, dat je geen auto's kon kopen terwijl er wel een showroom was, dat je geen auto's kon crushen terwijl er wel een carcrusher was....
Was oorspronkelijk wel de bedoeling hoor, ik dacht altijd dat dit later via een patch was toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 23:02
Xbox 360 problems delay GTA IV. Microsoft bans Playstation 3 release.

%^#$^%@#%^ MS, hopen dat het niet waar is :(

[ Voor 7% gewijzigd door Armo op 03-08-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede bron ook, lekker betrouwbaar zeker dat laatste stuk.

Lijkt me zeer sterk gezien er genoeg games zijn geweest die flink wat ruimte nodig hadden (oblivion bv.), dus als je me echt wil overtuigen kom dan met een echte bron, voordat iedereen weer MS gaat bashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Ik vindt hem wel goed. Maja ik kan wel wachten. Wacht ik ook nog even met m'n 360 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]

San Andreas stikte anders van de bugs. Veel mensen konden bijvoorbeeld vanaf een bepaald punt in het spel niet meer gebruik maken van de sportscholen in het spel. Ik ben zelf nog een bug tegengekomen waarbij de baskteballen die op de basketbalvelden in het spel liggen, ineens spontaan verdwenen waren. Hierdoor was het niet meer mogelijk om de basketbal minigame meer te spelen. Het ergste is nog dat deze bugs niet alleen in de PS2 versie zaten, maar ook in de Xbox en PC versies van het spel die een half jaar later zijn uitgebracht. De Xbox en PC versies waren tegelijkertijd met de PS2 versie af, dus er was nog genoeg tijd om de bugs te kunnen verwijderen.
Als je die site goed bekijkt, dan zie je dat het een anti-Microsoft blog is. De niewsberichten op die site zijn op echt nieuws gebaseerd, maar de waarheid is verdraaid om Microsoft af te schilderen als "Big Evil Corporation". Aan de nieuwsberichten te zien is de hele website grappig bedoeld, dus je kunt er wel vanuit gaan dat er niets van het nieuwbericht klopt.

EDIT: Analyst Michael Pachter denkt juist dat de PS3 versie in combinatie met een non-exclusiviteits contract voor problemen zorgt. Waarschijnlijk zal niemand ooit weten of het waar is of niet, maar het is een interessante theorie. Het zou in ieder geval wel verklaren waarom Rockstar tot nu toe alleen de Xbox 360 versie heeft laten zien aan de pers. Er is nog niemand buiten Rockstar zelf die de PS3 versie in actie heeft gezien.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 03-08-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 23:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 17:35:
[...]

goede bron ook, lekker betrouwbaar zeker dat laatste stuk.

Lijkt me zeer sterk gezien er genoeg games zijn geweest die flink wat ruimte nodig hadden (oblivion bv.), dus als je me echt wil overtuigen kom dan met een echte bron, voordat iedereen weer MS gaat bashen.
Deze is stuk betrouwbaarder...
August 2, 2007 - In a conference call set to begin at 5:30pm EST today, Rockstar Games will announce that it will delay the release of its highly-anticipated title Grand Theft Auto IV. Previously slated to hit stores on October 17th, the game will now make its way to gamers some point early next year.

In technical, company jargon, Rockstar has moved its release from the fourth quarter of fiscal 2007 to the second quarter of its fiscal 2008. In real-world terms, this means the title will ship sometime between February 1st and April 30th, 2008.

The reason for the delay is simple: Rockstar North needs more time to polish it. Given the game's exceptionally high expectations, Rockstar has chosen to push back the release a handful of months rather than rushing the title out to market.

Sam Houser, founder and executive producer of Rockstar Games, had this to say: "The new consoles are allowing us to create the Grand Theft Auto game we always dreamed about. Every aspect of the game and its design has been completely transformed. The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms. As always, our goal is to surpass even the wildest expectations of the game's fans, and to create the ultimate high definition video game experience."

[ Voor 59% gewijzigd door Armo op 03-08-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Mja, Rockstar kennende maken ze zo'n game ook gewoon af. Dat het goed speelbaar is, goede balans heeft en een goede feeling. Vind het wel knap dat ze het toch telkens volhouden om het spel helemaal af te maken.

Daarnaast geloof ik niets van die bullshit over dat een console het niet aankan of whatever. Zo'n game maak je gewoon niet 1 2 3. En elke programmeur weet gewoon dat sommige dingen gewoon mislukken en andere dingen toevallig wel goed uitpakken. Maar ik heb meer het idee dat ze gewoon bezig zijn met bugs fixen en de balans verbeteren, dan extra content toevoegen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Get your facts straight... Niet alleen was van te voren als feature aangekondigt dat auto's vies zouden kunnen worden en dat je die naar de autowasserette kon brengen maar er zijn later ook nog textures gevonden in die daar op wijzen. Bovendien zijn de wasserettes overal terug te vinden, net zoals de Pay N' Sprays, dus niet op 1 plaats ofzo.

Het was duidelijk dat deze feature er in had gemoeten maar het op het laatste moment toch niet gehaald heeft. Dat is met meer dingen in SA gebeurt en ook zoals al eerder gezegd zitten er ook best wat bugs in (ik had bijvoorbeeld een mission target die niet meer verdween, erg irritant). Ik heb liever dat we nu een paar maanden langer moeten wachten en een mooie game krijgen dan weer zoiets als SA eerlijk gezegd. :)
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.