[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Auto IV Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.705 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:26:
[...]

Ik zie niet helemaal in hoe het zielig is dat er games gedelayed worden? Het enige dat zielig is is jouw reactie. Als je GoW het enige goede spel vindt en dat niet genoeg vind had je hem misschien niet moeten kopen tot er wat meer uit was he.
Hoezo is mijn reactie nou weer zielig? Ik som bijna alleen maar feiten op. Feit is, dat je een dure xbox koopt, met een grote kans dat deze ook kapot gaat, zit dan weliswaar garantie op, maar toch, een hoop gedoe. Ik betaal voor live, wat ik niet kan gebruiken, omdat mijn xbox word gemaakt, kan het natuurlijk ook niet afzeggen, want ik heb geen xbox meer. Spellen worden kapot gedraaid in de xbox etc.etc. Nee, dit is idd niet zielig maar een hele goede stand van zaken 8)7

Ik heb de xbox gekocht om next-gen spellen te spelen, en tot nu toe zijn er echt maar bar weinig. GoW is er een, viva pinata(joepi!), of het baggere Forza(mijn mening). en de rest moet allemaal nog uitkomen. En tot nu toe, zijn er meer spellen flink uitgesteld als dat er optijd zijn uitgekomen. Dusja, jij vind dat niet zielig? Hiep Hoi Microsoft.
Alabama_man schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 13:25:
Ja kunt ook overdrijven. Februari - april 2008 vind ik nou niet echt meerdere jaren.
Ja klopt, het was ook een beetje met een sarcastische toon. Maar toch, Febr. - April, is toch een flinke tijd langer. En ik geloof dat Assins creed toch al gauw op 1 jaar uitstel uitkomt. Laten we hopen dat Halo 3 e.d dan maar netjes optijd komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:31:
Hoezo is mijn reactie nou weer zielig? Ik som bijna alleen maar feiten op.
Waar :?
Feit is, dat je een dure xbox koopt, met een grote kans dat deze ook kapot gaat
Helaas, inderdaad.
zit dan weliswaar garantie op, maar toch, een hoop gedoe. Ik betaal voor live, wat ik niet kan gebruiken, omdat mijn xbox word gemaakt, kan het natuurlijk ook niet afzeggen, want ik heb geen xbox meer.
Je krijgt na reparatie gewoon een maand Live vergoed :+
Spellen worden kapot gedraaid in de xbox etc.etc. Nee, dit is idd niet zielig maar een hele goede stand van zaken 8)7
Spellen? Je hebt er maar een :? Heb je het meegemaakt? Of kijk je teveel Vara?
Ik heb de xbox gekocht om next-gen spellen te spelen, en tot nu toe zijn er echt maar bar weinig. GoW is er een, viva pinata(joepi!), of het baggere Forza(mijn mening).
Vind je gamen uberhaupt leuk 8)7

Er zijn stapels games voor de 360 (heb er zelf bijna 20 in bezit), als je daar niks leuks tussen kan vinden kan je beter Sigarenbandjes gaan verzamelen.
en de rest moet allemaal nog uitkomen. En tot nu toe, zijn er meer spellen flink uitgesteld als dat er optijd zijn uitgekomen.
Assasins Creed en GTA 4 zijn Multiplatform. Voor de rest zijn de meeste blockbusters op tijd.
Dusja, jij vind dat niet zielig? Hiep Hoi Micro$oft.
Boehoe Mau$hofman.

Je hele verhaal mist redelijk wat nuance.

Je weet van te voren welke games er zo ongeveer op welke console uitkomt. Bij de 360 zijn maar heel weinig games uitgesteld, helaas wel 2 grote, maar die zijn op de PS3 eveneens uitgesteld.

Misschien had je van te voren moeten kijken, en had je kunnen zien dat een PC/PS3/Wii beter bij je past?

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 04-08-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer details over uitstel GTAIV

3 augustus 2007 Al een beetje bijgekomen van het nieuws dat GTA IV is uitgesteld? Niet? Nee wij ook niet eigenlijk. Maar wij hebben goed nieuws! Nou ja, voor zoverre je het goed nieuws kan noemen. Wij hebben namelijk de schuldige gevonden! Haal je hooivork dus uit het vet, steek je fakkels aan en trommel een boze menigte op. We gaan naar ...........*trommelrofl*....Microsoft!

Jammer voor de Xbox fanboys, maar dit is toch echt de schuld van jullie grote held. Waarom? Het probleem zit hem in de opslag van de game. GTAIV wordt namelijk zo omvangrijk dat het DVD9 formaat van de 360 de boel niet aan kan. PlayStations Blu-ray kan de game wel makkelijk aan. Microsoft wil dus gewoon niet dat Take Two had hem op twee schijfjes uitbrengt. Ik denk persoonlijk dat ook de fans daar niet zo heel veel problemen mee hebben. Maar Microsoft wil dit dus niet hebben, dat zou afdoen aan het imago van de DVD9 ten opzichte van de Blu-ray ofzo. En dus gooit Microsoft maar even mooi een family-sized bak roet in ons eten.

Microsoft werkt trouwens wel aan een nieuwe compressietechniek, waardoor de game wel op één schijfje zou passen. Maar die is pas volgend jaar klaar! Je zult je dan misschien afvragen waarom Take Two de PS3 versie 17 oktober dan niet gewoon op de markt gooit. Nou, daar heeft Microsoft dus ook een stokje voor gestoken. In de overeenkomst met Take Two staat namelijk dat ze de game niet mogen uitbrengen op een ander platform voordat hij uitkomt op de 360. Hmmm, bij Take Two staat er ongetwijfeld nu iemand met z'n kop tegen een muur te bonken. Stom, stom, stom, dat ze dat contract getekend hebben. Hoe dan ook, we zullen dus moeten wachten tot die compressietechniek af is en dat wordt geschat op lente 2008, voordat we van al die GTAIV goodness kunnen gaan genieten. Bah!

Check hier wat quotes van een paar Take-Two bigshots.

Uitvoerend producent Sam Houser
"The game is huge and is pushing the hardware platforms to their absolute limits. The top engineers from Sony and Microsoft are working closely with the team in Edinburgh right now, helping us to fully leverage the power of both platforms."

Strauss Zelnick
“The delay was essential to ensure the quality of GTA IV. We owe it to our millions of fans, to our dedicated development team, and to our shareholders to make sure that Grand Theft Auto IV is a groundbreaking gaming experience and is an experience that takes maximum advantage of next-generation technology."

CEO van Take-Two, Ben Feder
"Obviously, we are very disappointed to reduce guidance after having previously reaffirmed it. Other than a matter of timing, the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product line-up. Grand Theft Auto IV is going to be the defining next generation videogame action adventure."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:53:
Meer details over uitstel GTAIV

3 augustus 2007 Al een beetje bijgekomen van het nieuws dat GTA IV is uitgesteld? Niet? Nee wij ook niet eigenlijk. Maar wij hebben goed nieuws! Nou ja, voor zoverre je het goed nieuws kan noemen. Wij hebben namelijk de schuldige gevonden! Haal je hooivork dus uit het vet, steek je fakkels aan en trommel een boze menigte op. We gaan naar ...........*trommelrofl*....Microsoft!
Ik wil je niet teleurstellen, maar dit bericht is volledig overgenomen van een Engelstalige humoristisch bedoelde anti-Microsoft blog genaamd UK Rebellion. Het bericht is dus voor de volle 100% onzin. Lees voor de grap eens de andere "nieuws" berichten op de site eens.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 05-08-2007 18:12 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:11:
[...]

Ik wil je niet teleurstellen, maar dit bericht is volledig overgenomen van een Engelstalige humoristisch bedoelde anti-Microsoft blog genaamd UK Rebellion. Het bericht is dus voor de volle 100% onzin. Lees voor de grap eens de andere "nieuws" berichten op de site eens.
rofl, ja das idd een lekkere objectieve bron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees toch eens beter man, er is geen enkel bewijs van deze bewering en is momenteel alleen maar dom bashen/flamen. Misschien is het zo, maar waarschijnlijk niet, en ondertussen neemt elke kiddy dit bericht over als waarheid en begint richting microsoft te trappen.. hier komt mijn officiele bericht.
Los Angeles - Rockstar heeft in een persconferentie erkend dat de playstation 3 de reden is voor de vertraging van het computerspel GTA IV. De ontwikkelaar geeft toe dat er momenteel nog te weinig kennis is over het programmeren op dit platform en dat de conversie meer tijd in beslag neemt dan eerder was gedacht.

Dit bericht komt overeen met de heersende geruchten, tot nu toe heeft niemand buiten Rockstar North een werkende versie van GTA IV op de playstation 3 gezien en verschillende andere ontwikkelaars hebben al laten weten dat het programmeren op de nieuwe console van Sony moeilijk verloopt.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, het hele bericht? Het is gewoon mijn beleving van de xbox, en dus een feit.
PWM schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 18:42:

Je krijgt na reparatie gewoon een maand Live vergoed :+
Oh, dat wist ik niet, dat is dan wel ok geregeld.
Spellen? Je hebt er maar een :? Heb je het meegemaakt? Of kijk je teveel Vara?
Damn, je suggereerd wel erg veel. Waarom richt je alles zo op mij als persoon? Je kan toch ook gewoon normaal reageren'?

Nee, ik heb GoW, Test Drive, Forza 2, Fifa 07, Lost Planet, Death Rising, Table Tennis en heb viva pinata gehad, maar verkocht. Ik vond al deze spellen treurig slecht, behalve GoW. En Lost planet en Viva pinata zag er mooi uit, maar echt goede spellen vond ik het niet.

Noem mij dan is goede Next-Gen games, zoals ons belooft is? GTA enzo dat zijn idd goede, dat zijn ook eigenlijk de rede waarom ik een xbox heb gekocht, maar helaas worden die uitgesteld.
Vind je gamen uberhaupt leuk 8)7

Er zijn stapels games voor de 360 (heb er zelf bijna 20 in bezit), als je daar niks leuks tussen kan vinden kan je beter Sigarenbandjes gaan verzamelen.
Uhm, juist ja, jij weet wat ik beter kan gaan doen 8)7
Assasins Creed en GTA 4 zijn Multiplatform. Voor de rest zijn de meeste blockbusters op tijd.
Welke dan? Volgens mij moeten alle blockbusters nog komen (halo 3, bioshock, gta, etc.) Dus of ze optijd gaan komen, weet nog niemand.
-----
Kijk, ik heb mijn xbox gekocht voor de volgende spellen: GoW (optijd) GTA (uitgesteld) en Assins Creed(flink uitgesteld). Nu is GoW de enige van de 3 die op tijd was. Dus dat is voor mij balen, en ja, dan ga ik klagen. Zeker ook omdat m`n xbox ook nog eens kapot gaat terwijl hij nooit aan staat. Ja, dan ben ik wel wat minder gestemt over de xbox. Kost veel geld, redelijk wat ellende als je pech hebt, en als je lang genoeg wacht komen de leuke games wel. 400 Euro betalen om vervolgens 2 jaar te wachten op een game die gebruik maakt van de capaciteiten van het apparaat, en die word dan ook nog eens uitgesteld (en misschien nog verder, we don`t know) :O

Maarja, back ontopic :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:29:
[...]

Uhm, het hele bericht? Het is gewoon mijn beleving van de xbox, en dus een feit mening.
ff drogredentje gefixt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertelde in dat bericht wat ik mee maakte. Dan is dat toch geen mening, maar een feit? Als ik nou zou zeggen wat ik er van zou vinden wat ik meemaakte, dan is het idd een mening over die belevenis. Maar nu omschreef ik gewoon een belevenis, dus een feit. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:22
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 19:29:
[...]
Nee, ik heb GoW, Test Drive, Forza 2, Fifa 07, Lost Planet, Death Rising, Table Tennis en heb viva pinata gehad, maar verkocht. Ik vond al deze spellen treurig slecht, behalve GoW. En Lost planet en Viva pinata zag er mooi uit, maar echt goede spellen vond ik het niet.

Noem mij dan is goede Next-Gen games, zoals ons belooft is? GTA enzo dat zijn idd goede, dat zijn ook eigenlijk de rede waarom ik een xbox heb gekocht, maar helaas worden die uitgesteld.
Als jij Lost Planet en Dead Rising al treurig slecht vind, dan denk ik dat er maar héél weinig zal zijn wat an jouw eisen kan voldoen.

Juist deze 2 spellen samen met Condemned toch wel top nextgen games.
Zeker Dead Rising en Condemned zijm 2 pareltjes van spellen die laten zien waar NextGen gaming naar toe gaat. Ze zijn niet zo gehyped als GoW, maar daarom zijn ze misschien juist wel zo goed.

Forza2 en Tabletennis zijn ook 2 topgames maar je moet van dat soort spellen houden. Zeker als je naar de Prijs/Kwaliteit verhouding kijkt van Tabletennis dan krijg je heel veel waar voor je geld.

Er komt ook een hoop "troep" uit voor de 360, maar dat is voor iedere console zo. Zoals al die filmtitels, dat is gewoon een kwestie van dingen commercieel uitmelken.

Maar er zijn zeker genoeg titels die het predikaat next-gen verdienen.

En als je kijkt naar wat we de komende maanden nog krijgen: Bioshock, COD4 en Mass-Effect. (En de wat minder nextgen titels als 2Worlds, Halo3, Blue-dragon en Eternal Sonata).

En van de andere kant, wat is het alternatief? Bij de concurrenten is het nog slechter gesteld, en komt er dit jaar al helemaal bijna niets interessants meer.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Wat de reden ook is, een half jaar is wel bizar lang. Ik voel me tamelijk genaaid door Rockstar/TakeTwo.
Dit is nou niet de manier om met je fans om te gaan, niet eens een trailertje als troost, zelfs een (ps3)screenshot kan er niet af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.kernel. schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 00:32:
Wat de reden ook is, een half jaar is wel bizar lang. Ik voel me tamelijk genaaid door Rockstar/TakeTwo.
Dit is nou niet de manier om met je fans om te gaan, niet eens een trailertje als troost, zelfs een (ps3)screenshot kan er niet af...
Je zou je nog veel genaaider voelen als ze het niet uitgesteld hadden en in oktober een crappy buggy versie gereleased hadden.

Pfft zo langzamerhand lijken sommige mensen wel op verwende kinderen die je hun speeltje afneemt. Het is uitstel mensen, geen afstel. En het spel zal er alleen maar beter op worden. Stop met zeuren, speel gewoon een andere game. Keuze genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 01:42:
[...]

Je zou je nog veel genaaider voelen als ze het niet uitgesteld hadden en in oktober een crappy buggy versie gereleased hadden.

Pfft zo langzamerhand lijken sommige mensen wel op verwende kinderen die je hun speeltje afneemt. Het is uitstel mensen, geen afstel. En het spel zal er alleen maar beter op worden. Stop met zeuren, speel gewoon een andere game. Keuze genoeg.
Je kent het gezegde... van uitstel komt afstel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh we hebben het hier over de nieuwe iteratie van 's werelds best verkochte game, waarvan de productie ongetwijfeld al vele miljoenen gekost heeft. No way dat die ooit gecancelled wordt, niet nu er al zo veel trailers, screenshots e.d. getoond zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jozef.. Als of dit de eerste keer is dat een spel wordt uitgesteld. Kom op zeg er zijn developers die dit al tijden doen (Blizzard bv.) en vele anderen hanteren ook dit middel maar over het gehele land raken mensen over de pis omdat GTA IV hetzelfde lot ondergaat. Het komt wanneer het komt, en daar heb ik, jij en de rest van de wereld niks over te zeggen. Een half jaar is nog acceptabel en zoals hiervoor ook al gezegd is heb ik liever dat ze er een half jaar langer over doen dan een brakke versie de winkel in gooien.

Wacht gewoon rustig af en heb vertrouwen in Rockstar North dat ze hun tijd nemen om het spel nog beter te maken, en ook al zijn andere van mening dat het niet zo is maar er zijn toch echt ook andere goede spellen te vinden die het spelen waard zijn tot die tijd. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 15:48:
[...]

Meestal reclame stunts. Ik neem aan dat hij gewoon voor de PC uitkomt. Meer valt er ook niet te discusieren, er is echt niets bekend behalve "hij komt uit, over anderhalf jaar"

Gerucht gaat dat het in Amsterdam speelt.
offtopic:
geruchten zijn zo kansloos. Iemand roept wat en mensen gaan er nog op in ook, zonder dat er een bron bekend is. behalve dan de broer-van-mijn-zus-der-vriend-kende-ooit-een-ontwikkelaar idioterie. bovenstaand is dus zelfverzonnen en niet waar
Van Amsterdam is er nog niks gezegd hoor door GTA ? Tenminste of weet jij meer :D

Komt die ook niet eens uit voor de PS2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 13:52:
[...]

Van Amsterdam is er nog niks gezegd hoor door GTA ? Tenminste of weet jij meer :D

Komt die ook niet eens uit voor de PS2 ?
Ik zou zeggen, lees het topic eens een keertje door. Je reageert nu op een bericht van meer dan een jaar oud dat behoorlijk achterhaald is.

Het spel komt overigens niet op de PS2 uit, alleen op de Xbox 360 en de PS3.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 06-08-2007 13:56 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu is het schuld van ps3 ?? te moeilijk met prameren.. volgens Micheal The GAY.. Die kerel kan alleen maar lullen...

Nou het lijkt een oorlogje de ene zegt dat de andere zegt dit. Dit console war is echt kinderachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

En dat zegt iemand die meteen iemand voor gay uitmaakt, omdat diegene aangeeft dat de PS3 conversie moeilijk gaat? Ook niet echt volwassen.

Ik vind het persoonlijk niet zo'n ramp. Er komen deze maanden al Bioshock, Mass Effect, Assassins Creed, Fifa/PES, Mario Galaxy en MP3. Die kan ik al niet eens allemaal tegelijk spelen/kopen en dan zou GTA daar nu ook nog eens bij komen. Hetzelfde gaven ze bij Insidegamer ook wel een beetje aan. De komende tijd is zo druk kwa gamereleases dat het niet eens zo onlogisch is om hem volgend jaar uit te brengen. Het enige dat ze nu missen zijn de kerst verkopen, maar een GTA titel verkoopt sowieso wel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:11:
En nu is het schuld van ps3 ?? te moeilijk met prameren.. volgens Micheal The GAY.. Die kerel kan alleen maar lullen...

Nou het lijkt een oorlogje de ene zegt dat de andere zegt dit. Dit console war is echt kinderachtig...
Wacht even hoor. Je geeft een enorme fanboy reactie dat MS 'het' gedaan heeft, en wrijft dat maar al te graag onder de neuzen met 360 bezitters.
Vervolgens blijk je een ontbetrouwbaar bron te quoten en lijkt het verhaal omgekeerd, dus in nadeel van Sony. En dan begin je te vloeken en is de consolewar ineens niet leuk meer. Hij is dus alleen leuk wanneer Sony wint? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Ik wil dit topic ff bookmarken, wanneer komt deel 5?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:11:

Er is een prachtig woord dat jou en de situatie waar je jezelf in hebt gebracht omschrijft.

Hypocriet

Zoek het eens op zou ik zeggen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:47
voor de geinteresseerden: de muziek uit de 2e trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=aVvILUmvwh4

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Kick,
En, is er nog breaking nieuws van gta? :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een reclame bord in Leipzig staat dat het in de lente van 2008 uitkomt, dat is het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Pfff, nog even... :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
nou het is oktober....nu had ie uit moeten komen :/ toch wel jammer dat we nu nog 9 maanden moeten wachten, dat is bijna een jaar 8)7

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Helaas is het ook gebeurd dat er helemaal geen screenshots of filmpjes meer worden vrijgegeven...was er al bang voor, ze zullen die marketing machine pas weer later starten. Kijk er nog steeds naar uit en er zijn in de tussentijd genoeg spellen om die maanden mee door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
FireFoz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:50:
nou het is oktober....nu had ie uit moeten komen :/ toch wel jammer dat we nu nog 9 maanden moeten wachten, dat is bijna een jaar 8)7
niet erg. tot die tijd fifa 08 en halo 3 spelen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 11-09 11:51
w00t _/-\o_ *O*

Hoe moet ik die 16 spelers zien? Als één volle server(als in: 16 slots per server) of als 16 spelers binnen je directe omgeving(dus met meer in één server, zoals TDU)?

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
deCube schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

w00t _/-\o_ *O*

Hoe moet ik die 16 spelers zien? Als één volle server(als in: 16 slots per server) of als 16 spelers binnen je directe omgeving(dus met meer in één server, zoals TDU)?
er staat toch gewoon "die ondersteuning biedt voor 16 spelers" in het artikel?
of zie jij ergens ook iets met 16 slots staan?? :+

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Laatst online: 11-09 11:51
Menesis schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:26:
[...]
er staat toch gewoon "die ondersteuning biedt voor 16 spelers" in het artikel?
of zie jij ergens ook iets met 16 slots staan?? :+
Er staat toch gewoon niet hoe je die 16 spelers moet lezen?

Maar het zal wel 16 spelers per server zijn met verschillende speltypes.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt hij nou ook nog op de pc? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

Ja, maar zoals dat ook bij de vorige GTA was een aantal maanden later

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En de Wii, is daar al iets over bekend? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vooralsnog zijn daar volgens mij geen plannen voor. De wii beschikt ook niet over next-gen gfx, dus dat zal moeilijk worden (aangezien rockstar zich daar wel een beetje op richt).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FireFoz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:50:
9 maanden?

Het is nu eind oktober, hij komt eind april, da's 6 maanden in mijn agenda :? En jij maakt er meteen een jaar van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

In mij agenda bestaat een jaar nog altijd uit 12 en geen 9 maanden ;)

Anyway, laten we gewoon wachten op de officiele releasedate, dit gespeculeer heeft toch vrij weinig nut enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

monnick schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:03:
En de Wii, is daar al iets over bekend? :o
Hoe wilde je een grafische engine als die van GTA4 in vredesnaam laten draaien op een Wii met een fatsoenlijk aantal beeldjes per seconde? De Wii is niet zó hoogstaand qua techniek, dus mij lijkt een Wii-release uitgesloten.

Enne... nieuw deeltje anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Rockstar Table Tennis draait ook gewoon prima op de Wii. Verder lopen games als The Godfather en Scarface ook gewoon erg goed, dus ik zie niet in waarom GTA IV niet op de Wii zou kunnen werken. Natuurlijk moeten er wel wat veranderingen in de game aangebracht worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Table Tennis is wel een totaal andere game dan GTA....qua engine en omgevingen dan h`e dus ik denk dat er idd een aantal aanpassingen gedaan moeten worden om de engine te laten lopen op de Wii. of ze moeten een compleet nieuwe engine emaken..

[ Voor 63% gewijzigd door P.E.No.1 op 30-10-2007 11:04 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:01:
Table Tennis is wel een totaal andere game dan GTA....qua engine en omgevingen dan h`e dus ik denk dat er idd een aantal aanpassingen gedaan moeten worden om de engine te laten lopen op de Wii. of ze moeten een compleet nieuwe engine emaken..
Rockstar Table Tennis is the first game to use the Rockstar Advanced Game Engine (R.A.G.E),[1] a game engine Rockstar also used in the upcoming Grand Theft Auto IV.
Bron: http://en.wikipedia.org/w...mes_presents_Table_Tennis

Zelfde engine dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
zelfde engine misschien wel ja... maargoed, GTA heeft toch net wat meer rekenkracht nodig dan een tafeltennis spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Tuurlijk maar als ze de texture kwaliteit wat omlaag schroeven kan het spel volgens mij best vloeiend lopen. Neem Scarface en The Godfather, ook een stad met auto's / mensen / gebouwen etc, werkt ook prima op de Wii. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb zelf een Wii, ben er blij mee maar games als Godfather/Scarface zien er _niet_ uit. Ik vind de hele GTA serie al niet meer zoveel aan, hopelijk verandert dat met GTA4.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ff "de texture kwaliteit omlaag schroeven" kom je er natuurlijk niet. 8)7 Niet alleen heeft het e.e.a. met de schaalbaarheid van de engine te maken, je hebt hier ook te maken met een enorme stad. Onafhankelijk van de grafische pracht en praal moeten de processor en het geheugen in staat zijn om zo'n groot gebied met zo veel gebouwen aan te kunnen. (SA was wel groot, maar had ook veel lege stukken, GTA IV is veel voller) Om het maar helemaal niet over dingen als physics, AI e.d. te hebben. SA ging op de oude PS2 nog maar net, hoe wil je dan GTA IV op de Wii gaan doen?
Ennuh ff van engine wisselen bij een game is hetzelfde als alles in je auto vervangen behalve het interieur. Dan kun je beter een nieuwe auto bouwen en daar die stoelen in zetten. Geen optie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MrVegeta schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:10:
Ik heb zelf een Wii, ben er blij mee maar games als Godfather/Scarface zien er _niet_ uit. Ik vind de hele GTA serie al niet meer zoveel aan, hopelijk verandert dat met GTA4.
Dat The Godfather er niet uitziet, ligt niet echt aan de Wii. Het spel ziet er op de Xbox 360 en PS3 ook niet uit. Scarface ziet er, op een aantal vrij ernstige grafische bugs na, redelijk uit. Beide spellen zijn poorts vanaf andere consoles en zijn niet of nauwelijks grafisch opgepoetst om op de Wii uitgebracht te worden.

Ik denk dat als er een GTA op de Wii uitkomt, het een compleet nieuwe GTA zal zijn of een soort GTA:SA Stories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:49:
[...]

Dat The Godfather er niet uitziet, ligt niet echt aan de Wii. Het spel ziet er op de Xbox 360 en PS3 ook niet uit.
Nounou. Dat het niet het grafisch meest sublieme spel ooit is, klopt. Ik heb hem echter zowel op de Wii als de 360, en dat is toch echt een wereld van verschil. De 360 gfx zijn prima te happen.

Meest opvallende verschil vind ik de Rockstar Table Tennis game. Als je daar het verschil in ziet, is het echt enorm.

Ik kan me niet voorstellen dat een Rockstar die zo verschrikkelijk zijn best doet om van GTA een grafisch toppertje te maken, dit allemaal wil aanpassen voor een Wii versie. Dat is de artistieke kant :)

De zakelijke kant, dan is het anders. Tegen de tijd dat GTA vrijkomt, zullen er zo'n 20 miljoen Wii's in omloop zijn, en dat is best wel weer lucratief. We zullen het allemaal wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een niet geheel onbelangrijk GTA IV nieuwtje:

GTA IV Boxart revealed:

Afbeeldingslocatie: http://www.rockstargames.com/IV/downloads/wallpapers/GTAIV-A_800x600.jpg

New trailer: "Move up, ladies", coming December 6 2007!

Verder kun je op de GTA IV site terecht voor wat wallpapers en icon's, en een filmpje die laat zien hoe de nieuwe boxart op een muur gesprayed wordt.

http://www.rockstargames.com/IV/
http://www.rockstargames.com/IV/downloads/index.html

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:34

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Lexus 460, Bell 206, Yamaha R1 :p
Mooi. :>

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik wil nieuwe trailers ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Hmz wéér diezelfde helicopter. Die zie je overal. Waarom doen ze niet eens dat sjiekere model met inklapbare wieltjes! (die van oa Jurassic Park :P )
geloof dat deze dat is.

[ Voor 17% gewijzigd door Menesis op 28-11-2007 22:48 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Menesis schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:48:
Hmz wéér diezelfde helicopter. Die zie je overal. Waarom doen ze niet eens dat sjiekere model met inklapbare wieltjes! (die van oa Jurassic Park :P )
geloof dat deze dat is.
Lijkt idd op een Bell222 helikopter, hetzelfde type als Airwolf :). Die helikopters hebben idd een veel mooiere look dan de simpele Jet Ranger.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke console komt de game als eerste uit? ;) Ivm aanschaf nieuwe console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:04:
Op welke console komt de game als eerste uit? ;) Ivm aanschaf nieuwe console
Het spel komt tegelijkertijd uit op beide consoles. Volgens Rockstar wordt de Xbox 360 versie de "ultieme" versie omdat je daar twee extra episodes voor zult kunnen downloaden(tegen betaling). De PS3 en Xbox 360 versies zijn volgens Rockstar verder volledig identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

die filmpjes lijke wel heel vet, maar als je goed kijkt zie je dat er maar een paar ingame beelden zijn, en veel gewone filmpjes :S ik ben dan ook wel zeer benieuwd naar de echte ingame beelden
(keek maar 1 filmpje trouwens die bovenste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

koekoek2003nl schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:09:
die filmpjes lijke wel heel vet, maar als je goed kijkt zie je dat er maar een paar ingame beelden zijn, en veel gewone filmpjes :S ik ben dan ook wel zeer benieuwd naar de echte ingame beelden
(keek maar 1 filmpje trouwens die bovenste)
Alles in de trailers is realtime in-engine gerendered op de Xbox 360. Deze beelden zullen dus gelijkwaardig zijn aan hoe het spel er uit zal zien.

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

MetroidPrime schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:52:
[...]

Alles in de trailers is realtime in-engine gerendered op de Xbox 360. Deze beelden zullen dus gelijkwaardig zijn aan hoe het spel er uit zal zien.
is het vreemd als ik daar heel sterk mijn twijfels bij heb?
eerst zien dan geloven :)

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
eerlijk gezegd ben ik niet echt onder de indruk van de trailers... zo next gen ziet het er ook weer niet uit... al wel een vooruitgang vergeleken de voorgaande serie

• Menesis
Ik vind het qua graphics ook wel tegenvallen voor nextgen. Niet lelijk, maar ook niet dat ik van mn stoel val van verbazing. Ik geloof echter dat dat ruimschoots goed wordt gemaakt door al dat leven wat je te zien krijgt in de stad. SUperveel mensen, troep auto's reclameborden. Ik denk dat als je er doorheenloopt dat alles toch wel op zn plaats valt en dit spel weer supervet gaat worden

Mixed Reality dev

• monnick
  • Niet online
Menesis schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:47:
Ik vind het qua graphics ook wel tegenvallen voor nextgen. Niet lelijk, maar ook niet dat ik van mn stoel val van verbazing. Ik geloof echter dat dat ruimschoots goed wordt gemaakt door al dat leven wat je te zien krijgt in de stad. SUperveel mensen, troep auto's reclameborden. Ik denk dat als je er doorheenloopt dat alles toch wel op zn plaats valt en dit spel weer supervet gaat worden
Zoals je al terecht opmerkt gaat dit echt wel goedkomen door het leven in de stad idd: auto's, mensen, reclames, troep, winkels. GTA is nooit echt een game van de bloedmooie graphics geweest. Heb ik totaal geen problemen mee, de gameplay en sfeer zijn geweldig. :9~

• FireFoz
GTA's sterkste punt zijn niet de graphics, maar de gameplay en opties. GTA is daar altijd nextgen in geweest :) Graphics zijn niet spectaculair, maar zeker niet middelmatig. Toch wel goed te noemen, maar het boegbeeld blijft toch wel de gameplay/opties denk ik.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

deCube schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

w00t _/-\o_ *O*

Als het 16 slots is dan is het niet echt veel. Zeker niet als het net zo'n grootte wereld wordt als GTA SA-MTA heeft servers met meer slots.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
Wat mij wel opviel aan de 2e trailer (Looking for that Spezial Zomeone :) ) was dat de framerate bij momenten errug laag was. (lees: lager-dan-Crysis-laag )
Vooral vanuit die incar view en die langsvliegende auto.
Hoop dat dat komt door early state of game.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik heb zo'n het idee dat we aan het einde van deze trailer (die eindelijk komt...) de nieuwe release date krijgen te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Wat is dat muziekje dat is gebruikt in de boxart unveiling video? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Niemand? Ik MOET het echt weten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je beter op www.gtaforums.com ofzo kan zoeken of vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Is er al nieuws wat betreft de PC-versie? Op het begin werd er wel af en toe over gesproken... 'Waarschijnlijk komt hij half jaar na de XB en PS release, maar is daar al meer over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mroffbeat
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 13:04
Volgens mij is de trailer van de nieuwe GTA dagelijks op TV te zien..
"you give a little love and it all come's back to you"

Ik denk dat de nieuwe GTA een "mr Niceguy" game wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik hoop dat je gewoon de smilies bent vergeten en dat het sarcasme is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
yleeuw schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:08:

* pagani mompelt iets van een coca cola reclame die niets met GTA van doen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

yleeuw schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:08:

Of je was zó verdwaasd door de leukigheid van de reclame óf je zette telkens je televisie uit nadat die hele groep samenkomt om te zingen. Er staat toch echt vet Coca-Cola in het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik moet ook toegeven dat de eerste paar seconden van die reclame toch een sterk GTA gevoel bij mij opriepen, misschien was dat ook wel de bedoeling van de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:07:
Maar ik moet ook toegeven dat de eerste paar seconden van die reclame toch een sterk GTA gevoel bij mij opriepen, misschien was dat ook wel de bedoeling van de makers.
Dat is het zeker. In het begin lijkt het erop dat die gast allerlei foute dingen van plan is. Ziet er ook beetje verdacht uit met dat zwarte leren jasje. .. maar dan blijkt 'ie opeens juist reuze-sociaal te zijn ipv een crimineel! En verder is de stijl van de stad ook des GTA's.

Dus ja, duidelijk een GTA persiflage :)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:07:
Misschien?
Errrrr....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
het is toch ook gemaakt met de gta engine of niet? volgensmij is het de nieuwe gta maar dan als commercial voor coca cola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:09:
het is toch ook gemaakt met de gta engine of niet? volgensmij is het de nieuwe gta maar dan als commercial voor coca cola
Nee, het is niet gemaakt met de GTA engine. Het is vrij duidelijk gewoon een pre-rendered reclame. Het lijkt ook helemaal niet op GTA IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Waarom zouden ze voor een reclame een bestaande engine gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Is het al 6 december?? :)

Ben wel toe aan een coole trailer met stoere muziek!
Op de een of andere muziek weet Rockstar altijd met aparte of gewoon sjieke muziek te komen, of het nu uit de jaren 80 is of nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de nieuwe trailer. Can't wait!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

iemand enig idee van de release voor pc? Die zal wel later komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Shao Kahn schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:13:
Is het al 6 december?? :)

Ben wel toe aan een coole trailer met stoere muziek!
Op de een of andere muziek weet Rockstar altijd met aparte of gewoon sjieke muziek te komen, of het nu uit de jaren 80 is of nieuw ;)
Fernando Martinez moet terug komen.
Jammer dat de muziek in San Andreas vrij bagger was en al helemaal vergeleken Vice city. Die radio zenders daar ware pure cult.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Wooldoor schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:47:
[...]

Jammer dat de muziek in San Andreas vrij bagger was en al helemaal vergeleken Vice city. Die radio zenders daar ware pure cult.
" I, am Fernando Martinez and I want to giev joe pasjon!!"

Ik stelde me altijd zo'n Ron Jeremy type figuur bij voor.
Fernado rules. Hij zat trouwens ook in GTA 3 en ook een klein rolletje in San Andreas.

Overigens vond ik de muziek ook wel goed in SA alleen zat er iets meer bagger tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Wooldoor schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:47:
[...]

Waarom was dat vrij bagger dan?
Het klopt toch met "the hood" enzo.
En natuurlijk moet je van de muziek houden.
Ik vond het helemaal de shit die muziek.
De meeste nummers kende ik al dus ik kon lekker mee bouncen met m'n lowrider

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
Het is gewoon de muziek van die tijd, als jij de muziek van midden jaren 80 top vind en van de jaren 90 niet dan is het natuurlijk zo dat je die in Vice City leuk vind en die van San Andreas bagger.

Maar daarom kun je dus je eigen muziek erin duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Weet iemand al de muziek die gebruikt is in de boxart unveiling video?
Al uren gezocht en op diverse forums gevraagd...maar niemand weet het ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockstar heeft weer een aantal nieuwe screenshots vrijgegeven, sommige zijn digitale versies van eerder geziene shots in tijdschriften (rond de zomer), anderen zijn splinternieuw, enjoy:

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3765.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3766.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3764.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.ign.com/thumb/222/2220977/grand-theft-auto-iv-20071205114859287_thumb_ign.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3763.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3755.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3756.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3757.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3758.jpg [url=hhttp://media.gtanet.com/images/3760_gta_iv.jpg]Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3759.jpg[/url]

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3760.jpg Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3761.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.gtanet.com/images/t_3762.jpg

Morgen eindelijk de nieuwe trailer, kan niet wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ga hem zeker kopen op de PS 3 inplaats van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:01:
Ik ga hem zeker kopen op de PS 3 inplaats van de 360.
Waarom?Ik heb zelf de PS3 , maar daar krijg je minder episodes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:07:
[...]

Waarom?Ik heb zelf de PS3 , maar daar krijg je minder episodes toch?
Owja, dat was waar.
Maar volgens mij loopt die beter op ps3, of niet

hmm tegen die tijd maar eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
warom zou die beter op de ps3 lopen ?!?

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kzyto schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:17:
warom zou die beter op de ps3 lopen ?!?
Kijk eens naar Mars18 zijn user-icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:31:
[...]

Kijk eens naar Mars18 zijn user-icon.
Ik heb geen voorkeur hoor.
Heb een xbox 360 en ps3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Mars18 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:11:
[...]

Owja, dat was waar.

Volgens de laatste berichten van Rockstar(van enkele maanden geleden) loopt de ontwikkeling van de PS3 versie juist iets achter bij de Xbox 360 versie. Volgens Rockstar zullen beide versies uiteindelijk identiek aan elkaar zijn, op de episodes na. Als je tussen de beide versies zou moeten kiezen, dan zou dat alleen op basis van de episodes moeten zijn en welke controller je voorkeur heeft.

Er ging wel een gerucht dat de Xbox 360 versie slecht liep en dat dat de reden van de uitstel was, maar dat was onzin verspreid door een anti-Microsoft blog.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 06-12-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MetroidPrime schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:53:
[...]

Volgens de laatste berichten van Rockstar(van enkele maanden geleden) loopt de ontwikkeling van de PS3 versie juist iets achter bij de Xbox 360 versie. Volgens Rockstar zullen beide versies uiteindelijk identiek aan elkaar zijn, op de episodes na. Als je tussen de beide versies zou moeten kiezen, dan zou dat alleen op basis van de episodes moeten zijn en welke controller je voorkeur heeft.

Er ging wel een gerucht dat de Xbox 360 versie slecht liep en dat dat de reden van de uitstel was, maar dat was onzin verspreid door een anti-Microsoft blog.
Oke dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even tot 21.00 wachten.

Of heb ik het mis ?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

Mars18 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:11:
[...]

Owja, dat was waar.

AC ziet er ook mooier uit op een 360 (iets scherper en beter contrast) De 360 is grafisch gewoon nèt iets sterker, waar de PS3 qua procressorkracht/linaire berekeningen weer snel is. Ligt dan puur aan het spel of ze het veel gebruiken of niet.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.