Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Ik speel nu zelf pakweg 2 weken eve-online, en ik ben er helemaal weg van. Ik heb het ookal in de beta gespeeld + een week of twee als volunteer, maar destijds pakte het mij niet echt.

Nu wel, that's for sure. Vanavond kan ik eindelijk in een ferox gaan vliegen, dikke pret dus :) Iemand trouwens nog een leuke NL corp voor me?

Horizon.Inc

ik weet wel een leuke Nl corp voor je.

neem maar eens contact.

Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]

Daft Punk!
Reg. datum: 15 juni 2004

weet iemand een site waar ik gamecards kan kopen (evt met internetbankieren). Ik heb die sinclair-software site geprobeerd alleen dat lukt niet helemaal met internetbankieren. Weet iemand anders nog winkels/internetsites die gamecards verkopen?

Reg. datum: 25 februari 2005

quote:
Spyronius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:12:
[...]

Waarschijnlijk zal je hiervoor Battlecruiser lvl 2 voor nodig moeten hebben.

Ik hoop trouwens wel dat deze tier2 niet gewoon een betere versie is van de tier 1, met meer armor, shield en h/m/s slots, maar dat deze simpelweg een andere rol krijgt dan de tier 1, voor wat meer variatie.

Meh we hebben al een commandship variant dus wat dat betreft kan ik me niet echt nog een andere rol bedenken voor een Battlecruiser...van mij maggie best wat meer slots hebben en een veel betere powergrid O-) wordt het tenminste echt een beetje een slagschipJE
Zullen wel een paar extra bonussen op komen of hij wordt meer ingezet als droneboot ipv blastix

ach jah het is maar afwachten..als de enigste extra requirement bc lvl 2 wordt zit ik in ieder geval ruim goed

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Invader

heheh wat ik gister meemaakte lmao.

System in 0.0 was camped door hostiles, komt er een caracal in jumpen. Blijkbaar waren ze vriendjes, of hij kon wegkomen, ik zat op een safe dus ik kon et niet zien. Enfin, hostiles gaan weg, dus ik vlieg naar de gate die richting empire gaat, komen er een armageddon en een celestis binnenjumpen van dezelfde corp als de gast in de caracal. Dus okok ff afwachten wat ze gaan doen, nog niet engagen want dan ben ik de lul in mn Brutix :P. Dus ze reapproachen de gate, ik check hun bio, zijn het utter n00bs die net 2 maanden in de game zijn. Ik engage die caracal, die jumped out, ok zou ik ook doen :) Dus ik denk wth kan mij het schelen en ik engage die armageddon, aggressed ie me lol. Toen kon ie dus niet meer door de gate heen. Drones eruit etc, lmao dat ding ging echt uberhard neer :7. Gast gepod, komt die caracal terug, approached ie weer de gate, dus ik denk je kan me wat, YOU ARE GOING DOWN lol, en jawel >:). Daarna heeft die gast in de Celestis een half uur lopen zeuren dat ie weg wilde, tot er een Eagle langs kwam met blasters en NOS en een webber een een scrambler :X Mr Cocky me wil em wel ff killen, maar dat ging niet :P

Al met al mag ik niet klagen ofcourse, 3 pods (kwam nog ene hostile pod terug van de hostiles die intussen verder gevlogen waren) en een arma en een caracal gekilled :D

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Reg. datum: 23 juni 2003

Zozo rai eindelijk het PvP gevonden! mooi zo :)

Heeft je 'nieuwe' corp ook een killboard die we kunnen bewonderen?
Invader

quote:
Donny schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:32:
Zozo rai eindelijk het PvP gevonden! mooi zo :)

Heeft je 'nieuwe' corp ook een killboard die we kunnen bewonderen?
zit er inmiddels 3 maanden hoor ;), De teller staat atm op 159, maar dit waren mijn eerste noemenswaardige solokills :) Killboard is atm gewoon nog http://kills.veritas-immortalis.org, maar binnenkort vertrekken we en krijgen we een eigen.

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Daft Punk!

iemand enig idee hoelang het duurt voordat mn account geactiveerd wordt als ik gebruik maak van PayByCash? Ik heb gister betaald en mn acc is nog niet geheractiveerd.

Reg. datum: 09 juli 2002

Waarschijnlijk is vanavond je accaunt weer geheractiveerd. Bij mij duurde het namelijk 2 tot 3 dagen voor het bedrag werd ontvangen. En het was altijd savonds. .

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

Chilled
Reg. datum: 07 oktober 2002

Yeah ik heb een gamecardje gekregen van voor me verjaardag van 50 daagjes. In de vakantie maar is activeren :)

Heeft er iemand nog leuke tips voor een beginner :)
Witlof ^^

quote:
Setambre schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:20:
Yeah ik heb een gamecardje gekregen van voor me verjaardag van 50 daagjes. In de vakantie maar is activeren :)

Take your time :)

... MMORPG Addict.

bla bla!

quote:
Setambre schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:20:

ja lees de thread door :P
lees zoveel mogelijk guides die je kan vinden op eve-online.com + guides op bijbehorende forums

concentreer je als eerste op learning skills

blijf voorlopig in secure space

achja dat was het zo ongeveer :P
Daft Punk!

heeft iemand paybycash gebruikt in combinatie met postbank internet bankieren?

ik vul de transactiecode toch gewoon in het mededelingen blok of niet soms?

Invader

http://staff.ccpgames.com/asgeir/gallery/albums/userpics/10001/caldari-bcpainter.jpg
Caldari tier 2 battlecruiser concept :9~

Reg. datum: 19 november 2002

quote:
ravenger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:09:
[afbeelding]
Dat ziet er heerlijk uit :9~

Reg. datum: 23 september 2000

quote:
DrProctor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:09:
heeft iemand paybycash gebruikt in combinatie met postbank internet bankieren?

ik vul de transactiecode toch gewoon in het mededelingen blok of niet soms?

Ik heb dan wel geen Postbank, maar gebruik ook PBC. Het moet inderdaad in mededelingen, dat is bij de ABN dus omschrijving. Dat is volgens mij hetzelfde. ;)

Het kan een paar dagen duren volgens PBC, maar bij mij duurt het meestal maximaal 2 dagen. Maar omdat je bij de Postbank zit zal het wel 2 dagen langer duren. Anders zou ik gewoon even PBC mailen als het te lang duurt.

Succes! 8)

Meh waarom ziet die er nou weer mooier uit dan de gallente bc....hier krijg ik echt een beetje het gevoel van een BATTLEcruiser bij terwijl de gallente steeds meer op een tier2 destroyer lijkt..tenminste bij mij als ik er langer naar kijk....

Als dit de definitieve ontwerpen zijn stap ik misschien wel over op caldari :P het oog wil ook wat ;)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

Daft Punk!

haha ok, ach volgens mij ben ik gewoon te ongeduldig :P ik denk dat et vandaag 2 dagen geleden is dat ik heb betaald, zou iemand EverBlack/Hohenheim OfLight ff kunnen vertellen dat ik niet kan inloggen? :P

EverBlack is NL hoh niet

Proqzor wijzigde dit bericht 01-06-2006 13:08 (7%)

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
ravenger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:09:
[afbeelding]
Hij lijkt wel veel op de Ferox iig :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Nou gisteravond voor het eerst een echte PvP ervaring gehad....en geen goeie moet ik zeggen ;(
Mijn Corp was gewardecced door een andere corp omdat een van onze CEO's blijkbaar te veel aan het praten was in de recruitment channel...Karnival of Death squad bestaat grotendeels uit spelers die 1 jaar of ouder zijn en zelfs een paar die vanaf het begin spelen...terwijl wij allemaal spelers zijn die nog maar net komen kijken maarja...

Gisteravond kon de war van start gaan en er was er al een van hun in local...wij met zn 4e op zoek en op een gegeven moment was ze/hij buiten ons hq dus ik roepen van ze is hier..zij in een elite cruiser/caldari en ik in mn brutix..
we lockten elkaar en ik kreeg meteen een paar missiles voor mn kiezen terwijl ik haar naderde maar deze deden niet veel damage dus ik kwam in range van mn full neut setup en begon te lossen...
had de helft van haar shield al down in de eerste 6 schoten en ondertussen kreeg ze ook de volle laag van 2 van mn corpmates dus ze was al half in armor ongeveer toen ik in de gaten kreeg dat mn lock verdwenen was..deze kwam dus ook NIET meer terug en ondertussen werd ik door een Deimos En een Ishtar belaagd en verloor dus binnen notime mn schip...een corpmate verloor ook zijn ferox en de andere 2 konden nog net op tijd wegwarpen...Ze gebruikten dus t2 wapens en drones en tier 2 schepen om een stelletje semi-noobs te ganken
ik ondertussen weer in het hq en dacht van kom..laten we gewoon een beetje lol hebben en jumpte in mn tristan en undockte..
YAARRRRRRR give me all your isk or suffer from my pwnmobiel typend in local }) lockte ik een van hun schepen en begon met schieten....ik denk van ach ze zien er de lol wel van in en laten me wel een beetje mn gang gaan maar neuuuuj lockte ze me meteen met 3 schepen en gaven alles wat ze hadden |:( voor een tristan??? dus binnen notime in mn pod en deze werdt ook nog opgeblazen....

Resultaat: Brutix plus full neut setup en een complete +2 implant set + nog een paar skillhardwiring implants weg....total verlies in isk geschat op zo'n 60 mil..

Het blijkt dus gewoon een killboard noobganking te zijn ipv een wardec met echte reden :X

Tot dusver dus mijn eerste PvP activiteit :*)

Reg. datum: 05 december 2002

Tja, dat zijn nou de harde feiten van een War. En of jou nou in een uber Tempest of whatever zit eraan ga je hoe dan ook.

Oog om Oog, Tand om Tand.

En of dat nou door 1 schip of 20 wordt gedaan, dat maakt natuurlijk niet uit.

Een beetje lullig is het wel, dat geef ik toe, maarja het blijft oorlog.... Yarrr Yarrr :Y) :Y)

YoHo YoHo A Pirates Life for Me!!!!

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

Evolution

lol...met alleen maar een verlies van 60m kom je er goed vanaf!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Invader

heheh valt toch wel mee :) Toen ik gepod werd in mn mega met mn +3 implant set had ik volgens mij iets van 350 mln verloren hehe. Gelukkig had ik er rekening mee gehouden, en was ik eigenlijk opgelucht dat die implants eindelijk weg waren hehe.

Evolution

Het leven wordt inderdaad een stuk makkelijker zonder implants!

Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.

Reg. datum: 13 juni 1999

quote:
Brainwaste schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:03:
Het leven wordt inderdaad een stuk makkelijker zonder implants!
Gelukkig dat je daar tegenwoordig jumpclones voor kunt gebruiken :) Ik kan zo als ik wat minder tijd heb om te spelen in mijn clone springen met implantset en wat missies gaan doen. En als ik wel zat tijd heb ga ik lekker naar mijn clone in 0.0 die alleen wat simpele shieldimplants heeft. Werkt echt handig :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: