neem maar eens contact.
Eve-online:[Boshart] Corp: [horizon.Inc] Arma : [Dedicated server]
Reg. datum: 25 februari 2005
quote:Spyronius schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:12:
[...]
Waarschijnlijk zal je hiervoor Battlecruiser lvl 2 voor nodig moeten hebben.
Ik hoop trouwens wel dat deze tier2 niet gewoon een betere versie is van de tier 1, met meer armor, shield en h/m/s slots, maar dat deze simpelweg een andere rol krijgt dan de tier 1, voor wat meer variatie.
Meh we hebben al een commandship variant dus wat dat betreft kan ik me niet echt nog een andere rol bedenken voor een Battlecruiser...van mij maggie best wat meer slots hebben en een veel betere powergrid
Zullen wel een paar extra bonussen op komen of hij wordt meer ingezet als droneboot ipv blastix
ach jah het is maar afwachten..als de enigste extra requirement bc lvl 2 wordt zit ik in ieder geval ruim goed
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
System in 0.0 was camped door hostiles, komt er een caracal in jumpen. Blijkbaar waren ze vriendjes, of hij kon wegkomen, ik zat op een safe dus ik kon et niet zien. Enfin, hostiles gaan weg, dus ik vlieg naar de gate die richting empire gaat, komen er een armageddon en een celestis binnenjumpen van dezelfde corp als de gast in de caracal. Dus okok ff afwachten wat ze gaan doen, nog niet engagen want dan ben ik de lul in mn Brutix
Al met al mag ik niet klagen ofcourse, 3 pods (kwam nog ene hostile pod terug van de hostiles die intussen verder gevlogen waren) en een arma en een caracal gekilled
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Heeft je 'nieuwe' corp ook een killboard die we kunnen bewonderen?
zit er inmiddels 3 maanden hoorquote:Donny schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 11:32:
Zozo rai eindelijk het PvP gevonden! mooi zo
Heeft je 'nieuwe' corp ook een killboard die we kunnen bewonderen?
Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"
Reg. datum: 09 juli 2002
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Heeft er iemand nog leuke tips voor een beginner
Take your timequote:Setambre schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:20:
Yeah ik heb een gamecardje gekregen van voor me verjaardag van 50 daagjes. In de vakantie maar is activeren
... MMORPG Addict.
quote:Setambre schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:20:
Yeah ik heb een gamecardje gekregen van voor me verjaardag van 50 daagjes. In de vakantie maar is activeren
ja lees de thread door
lees zoveel mogelijk guides die je kan vinden op eve-online.com + guides op bijbehorende forums
concentreer je als eerste op learning skills
blijf voorlopig in secure space
achja dat was het zo ongeveer
ik vul de transactiecode toch gewoon in het mededelingen blok of niet soms?

Caldari tier 2 battlecruiser concept
Dat ziet er heerlijk uitquote:ravenger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:09:
[afbeelding]
Reg. datum: 23 september 2000
quote:DrProctor schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:09:
heeft iemand paybycash gebruikt in combinatie met postbank internet bankieren?
ik vul de transactiecode toch gewoon in het mededelingen blok of niet soms?
Ik heb dan wel geen Postbank, maar gebruik ook PBC. Het moet inderdaad in mededelingen, dat is bij de ABN dus omschrijving. Dat is volgens mij hetzelfde.
Het kan een paar dagen duren volgens PBC, maar bij mij duurt het meestal maximaal 2 dagen. Maar omdat je bij de Postbank zit zal het wel 2 dagen langer duren. Anders zou ik gewoon even PBC mailen als het te lang duurt.
Succes!
Als dit de definitieve ontwerpen zijn stap ik misschien wel over op caldari
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
EverBlack is NL hoh niet
Proqzor wijzigde dit bericht 01-06-2006 13:08 (7%)
Hij lijkt wel veel op de Ferox iigquote:ravenger schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:09:
[afbeelding]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Mijn Corp was gewardecced door een andere corp omdat een van onze CEO's blijkbaar te veel aan het praten was in de recruitment channel...Karnival of Death squad bestaat grotendeels uit spelers die 1 jaar of ouder zijn en zelfs een paar die vanaf het begin spelen...terwijl wij allemaal spelers zijn die nog maar net komen kijken maarja...
Gisteravond kon de war van start gaan en er was er al een van hun in local...wij met zn 4e op zoek en op een gegeven moment was ze/hij buiten ons hq dus ik roepen van ze is hier..zij in een elite cruiser/caldari en ik in mn brutix..
we lockten elkaar en ik kreeg meteen een paar missiles voor mn kiezen terwijl ik haar naderde maar deze deden niet veel damage dus ik kwam in range van mn full neut setup en begon te lossen...
had de helft van haar shield al down in de eerste 6 schoten en ondertussen kreeg ze ook de volle laag van 2 van mn corpmates dus ze was al half in armor ongeveer toen ik in de gaten kreeg dat mn lock verdwenen was..deze kwam dus ook NIET meer terug en ondertussen werd ik door een Deimos En een Ishtar belaagd en verloor dus binnen notime mn schip...een corpmate verloor ook zijn ferox en de andere 2 konden nog net op tijd wegwarpen...Ze gebruikten dus t2 wapens en drones en tier 2 schepen om een stelletje semi-noobs te ganken
ik ondertussen weer in het hq en dacht van kom..laten we gewoon een beetje lol hebben en jumpte in mn tristan en undockte..
YAARRRRRRR give me all your isk or suffer from my pwnmobiel typend in local
Resultaat: Brutix plus full neut setup en een complete +2 implant set + nog een paar skillhardwiring implants weg....total verlies in isk geschat op zo'n 60 mil..
Het blijkt dus gewoon een killboard noobganking te zijn ipv een wardec met echte reden
Tot dusver dus mijn eerste PvP activiteit
Oog om Oog, Tand om Tand.
En of dat nou door 1 schip of 20 wordt gedaan, dat maakt natuurlijk niet uit.
Een beetje lullig is het wel, dat geef ik toe, maarja het blijft oorlog.... Yarrr Yarrr
YoHo YoHo A Pirates Life for Me!!!!
Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Eve Online: Brainwaste - Corp: Evolution - Alliance: Band of Brothers
Those who cannot adapt become victims of Evolution.
Gelukkig dat je daar tegenwoordig jumpclones voor kunt gebruikenquote:Brainwaste schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 20:03:
Het leven wordt inderdaad een stuk makkelijker zonder implants!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.