Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat zijn goede oordopjes? Deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 08 augustus 2001

quote:
Freak187 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 12:55:
Ik vroeg laatst over de Creative EP-630 of het plugje/stekkertje zo'n 90 graden bochtje maakt of dat het gewoon recht is. Het bleek een recht plugje te zijn, maar nou keek ik op de site van Creative, naar de omschrijving van de EP-630 en daaronder staan een aantal icoontjes die een aantal features uitbeelden, waaronder het plugje die WEL zo'n bochtje heeft. Heeft iemand het definitieve antwoord?
Ik kijk nu naar mijn 630's en zie een recht plugje.

Disclaimer: het is mogelijk dat dit bericht onvolledig is, onjuistheden bevat, niet voor u is bestemd of te laat wordt ontvangen. K-Jay aanvaardt daarvoor geen enkele aansprakelijkheid.

Keep smiling!

quote:
falon schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 14:53:
IK wil mijn EP 630 oordopjes terugsturen naar Creative maar mijn aankoop was meer als 60 dagen terug. Dan moet je via mail aangeven wat het probleem is, maar de de EP 630 staan niet tussen de producten. Weet iemand wat ik moet doen kan ik Creative gewoon opbellen of staat hij ergens toch tussen?
Alvast reuze bedankt.
Ja daar had ik ook "last" van. Ik heb gewoon een ander product gekozen. ( wel oordopjes/hoofdtelefoon). Ik heb toen er duidelijk boven gezet dat het ging om de EP-630 en niet om dat andere product. Alles kwam goed en duidelijk door, en ik heb na ongeveer 2 weekjes nieuwe oordopjes binnen gekregen. :)

klautsack

Als ik nu naar mijn 630's kijk zie ik geen recht plugje, maar een plugje met een hoek erin, ik heb namelijk de draadjes vervangen ;)

bloeb wijzigde dit bericht 21-01-2006 18:43 (3%)

Walks at night 2
Reg. datum: 14 mei 2005

Kmoet nog steeds terug met mijn sennheiser mx500.
Na 3 maand begon er 1 al soms uit te vallen, en als je met het draadje speelt doettie het weer normaal.

Ik zou deze doppen niet halen vanwege de geluidsregeling aan het draad. Ik denk dat die daarop stuk is

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

A2 United
Reg. datum: 29 december 2002

Ik heb al een tijdje een Zen Sleek met de bijbehorende orginele oordopjes. Nu wil ik wellicht een nieuw en beter setje aanschaffen. Niet te duur maar toch een verbetering tov de huidige dopjes. De creative EP630 lijkt me wel wat. De vraag van mij is, zijn deze oordopjes ook ergens in het wit te verkrijgen of is dit setje altijd zwart van kleur?
De Sennheiser MX500 en de Sony MDR-EX71SL zijn wel in het wit verkrijgbaar maar deze lijken me minder van kwaliteit dan de Creative EP630.

AMD Athlon 64 X2 4600+ Manchester| Asrock 939Dual-SATA2| 1x Dane-Elec 512 MB DDR400 + 1x Corsair 1GB DDR400| EVGA GeForce 8800GT KO|WD 160GB 7200 rpm 8mb cache (ATA) + WD 250GB 7200 rpm 8mb cache (SATA)| Creative SB Live 5.1|

klautsack

De EP-63- zijn voor zover ik het weet alleen verkrijgbaar in het zwart ;)

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
lochtejans schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 21:48:
Ik heb al een tijdje een Zen Sleek met de bijbehorende orginele oordopjes. Nu wil ik wellicht een nieuw en beter setje aanschaffen. Niet te duur maar toch een verbetering tov de huidige dopjes. De creative EP630 lijkt me wel wat. De vraag van mij is, zijn deze oordopjes ook ergens in het wit te verkrijgen of is dit setje altijd zwart van kleur?
De Sennheiser MX500 en de Sony MDR-EX71SL zijn wel in het wit verkrijgbaar maar deze lijken me minder van kwaliteit dan de Creative EP630.
alleen zwart zoals al gepost, ik heb deze combo (sleek + EP-630) ook en klinkt echt wel beter dan de (toch al voor standaard mee geleverde doppe niet beroerde) standaard doppen, verder vind ik het persoonlijk niet z'n probleem dat ze zwart zijn... m'n speler zit toch in m'n zak de meeste tijd en die draden uit je oren zien er toch niet uit ;)

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

ik had nog een vraagje, ik koop dus niet graag via het internet B) en de enige 'betere' en 'bekende' oordopjes die hier beetje in de buurt te koop zijn zijn de EX71 dopjes van sony. Zou ik hier nou een verkeerde aankoop mee doen :? , aangezien ik hoor over snoertjes iets enzo. Of valt dit reuze mee, en ligt het er gewoon aan hoe je ze behandeld.

heb nou btw standaard ipod mini oordopjes :Y)

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

Reg. datum: 29 april 2002

je kunt beter de creatives halen , ze zijn bij iedere mediamarkt verkrijgbaar (zitten in het accesoires pakket dat je weer kunt doorverkopen )

het pakket met de dopjes kost 40 ¤ :? ?

T E C H N O C H I C K E N

Als ze hier stonden als beste oordopjes uit die klasse, kan je wel nagaan dat je geen verkeerde aankoop doet...

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.

quote:
kenny89 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 14:57:
je kunt beter de creatives halen , ze zijn bij iedere mediamarkt verkrijgbaar (zitten in het accesoires pakket dat je weer kunt doorverkopen )

het pakket met de dopjes kost 40 ¤ :? ?

mediamarkt zit hier (arnhem) volgensmij alleen in de stad waar ik niet echt bepaald dichtbij woon (in de buurt van winkelcentrum kronenburg woon ik :+ )

@eXistenZ_NL
het zijn dus wel goeie dopjes? heb deze topics nooit zoveel gevolgd eigenlijk...

Antec 300 Case | Asus P5B Deluxe, Intel C2D E6700 @ 2,66 (266x10) @ 1,1v met Arctic Cooling Freezer 7 Pro | 1,8TB harddisk (300gb maxtor, 500gb WD en 1TB WD) | Asus 8500GT (passief) | Dell Ultrasharp 2407WFP + Iiyama E430-B

Reg. datum: 27 maart 2004

quote:
Q schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:13:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem, prima dopjes, maar aan rubber is niet te komen. Ben zelf mijn andere maten kwijt, stom stom stom.

Misschien een excuus om betere dopjes te kopen, maar ik was zelf al heel erg tevreden over de EX71 en het is eigenlijk gewoon zonde. Als ik nieuwe dopjes haal lijm ik die dingen vast.

Erg jammer ja.. En om de ex71's nou weg te mieteren...

Ik zal eens bij Sony informeren naar nieuwe....

Ondertussen:

Iemand anders interesse in setje small of large sleeves ruilen tegen medium ??

aka MrShoarmabroodje
Reg. datum: 25 mei 2003

quote:
pepijnb schreef op zondag 22 januari 2006 @ 17:16:
[...]

Erg jammer ja.. En om de ex71's nou weg te mieteren...

Ik zal eens bij Sony informeren naar nieuwe....

Ondertussen:

Iemand anders interesse in setje small of large sleeves ruilen tegen medium ??

Tegen vergoeding van de verzendkosten wil ik je best een paar medium's sturen. Heb toch betere dopjes gekocht, en gebruikte de mediums zozo niet vaak :)

Mail me even indien je interesse hebt.. digitalmind [ aapje ] alaxy [ puntje ] net
(indien je een andere maat wil, mail gerust... heb ze een paar keer geruild en zit dus met wat extra opzet stukjes)

digitalmind wijzigde dit bericht 22-01-2006 19:41 (6%)

Rik

Reg. datum: 28 maart 2003

Voor 35 euro inclusief verzendkosten kun je die creative 630 op hun eigen site bestellen. Is dus goedkoper dan wat er in de pricewatch staat. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://nl.europe.creative...asp?acti=add&prod=912

cc12 wijzigde dit bericht 22-01-2006 20:37 (23%)

Reg. datum: 07 september 2005

ik wil binnenkort wel wat geld gaan uitgeven aan goede oordopjes (30, 40 euro, zoiets), maar ik zit te denken of dat wel zin heeft. aan de mp3 speler zal het niet liggen (ipod nano), maar misschien wel aan de mp3's... :)

ongeveer 1/3e van mijn nummers is 128kb/s, formaat mp3.
is het het dan waard om dure oordopjes te kopen, of heeft dat dan geen zin, en moet je daar toch betere kwaliteit muziek voor hebben? :)

Hero

Reg. datum: 07 oktober 2003

Meer detail in je muziek hoor je ook bij slechtere MP3's, alleen hoor je storende elementen vaak ook beter.

Ticking away, the moments that make up a dull day.

Reg. datum: 11 september 2003

Ik vind 't wel waard. Als je zorgt dat je gewoon de rest van je MP3'tjes op minstens 192 kb/s houdt heb je er echt wat aan.

Huub Huub, Barbatruc!
Reg. datum: 12 januari 2005

quote:
MarcoC schreef op zondag 22 januari 2006 @ 21:25:
Ik vind 't wel waard. Als je zorgt dat je gewoon de rest van je MP3'tjes op minstens 192 kb/s houdt heb je er echt wat aan.
hier ben ik het helemaal mee eens :)

Het leven is een Barbapapa! ----------------- "Die große Frage, die ich trotz meines dreißigjährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: ´Was will eine Frau?´" - Sigmund Freud

Reg. datum: 27 maart 2004

quote:
digitalmind schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:40:
[...]

Tegen vergoeding van de verzendkosten wil ik je best een paar medium's sturen. Heb toch betere dopjes gekocht, en gebruikte de mediums zozo niet vaak :)

Mail me even indien je interesse hebt.. digitalmind [ aapje ] alaxy [ puntje ] net
(indien je een andere maat wil, mail gerust... heb ze een paar keer geruild en zit dus met wat extra opzet stukjes)

Dank _/-\o_

Ik heb je gemaild!

Owner of Ceramic White PSP

Na veel research door de verschillende "Wat zijn goede Oordopjes?-Topics" ben ik van de Sony MDR-EX71, naar de Sharp MD-33, naar de Creative EP-630 gesprongen, en net nu ik deze heb aangeschaft zie ik dat Sennheiser soortgelijke dopjes heeft (zal deze rip beter of slechter zijn) en dat op de Creative Site zelf de Dopjes 7 euro goedkoper waren als waar ik ze nu voor gekocht heb...Best irritant als je dat soort dingen leest na 1,5 week onderzoek...maja ach.

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

Sinds 1980
Reg. datum: 10 februari 2005

heeft iemand nog een verlengkabel van de Sony EX71 over??? Die van mij is gesneuveld en ik zou er graag 1 hebben om te gebruiken icm mijn iPod. Of kan ik Sony bellen voor een vervangend exemplaar (ik heb geen bon meer en de kabel heb ik al weggeflikkerd :o )

Belgian wacko
Reg. datum: 07 juli 2005

hallo,

kort vraagje: ik zoek oordopjes oid voor mijn mp3-speler voor tijdens het sporten (lopen en fietsen)

zijn er hier uit dit topic die daarvoor gepast zijn ? (dwz: blijven zitten tijdens bewegen en redelijk "zweet-bestendig) , budget ligt rond de 35-40 euros, kwaliteit hoeft niet DE top te zijn maar gewoon goed ...

thanks
blade

Ik heb net me SONY MDR-ED21LP oordopjes perongeluk gemold...(Ze bleven aan de trapleuning haken terwijl ik ze half uit me broekzak liet hangen 8)7 ) Deze gaven een behoorlijk goeie bas en nu zoek ik dus weer nieuwe. Heeft iemand atm ervaring met oordoppen die goeide bas weergeven? Ben namelijk fan van hardstyle. Prijs is niet zo belangrijk.

Tynos wijzigde dit bericht 23-01-2006 17:45 (200%)

jE weEt tOg?

A2 United
Reg. datum: 29 december 2002

quote:
cc12 schreef op zondag 22 januari 2006 @ 20:18:
Voor 35 euro inclusief verzendkosten kun je die creative 630 op hun eigen site bestellen. Is dus goedkoper dan wat er in de pricewatch staat. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

http://nl.europe.creative...asp?acti=add&prod=912
Wel leuk en aardig, maar ik heb geen credit card :+

AMD Athlon 64 X2 4600+ Manchester| Asrock 939Dual-SATA2| 1x Dane-Elec 512 MB DDR400 + 1x Corsair 1GB DDR400| EVGA GeForce 8800GT KO|WD 160GB 7200 rpm 8mb cache (ATA) + WD 250GB 7200 rpm 8mb cache (SATA)| Creative SB Live 5.1|

Owner of Ceramic White PSP

Dat had ik dus ook, maja nu maar 7 euro meer betaald want ze schijnen beter te zijn als de duurdere Sony's duz vind t wel oke :)...

Hoop wel dat hiermee het probleem (de plug die mijn MP3 speler input lam maakte) hiermee verholpen is, er werd mij verteld dat ik een L-Vormige plug moest nemen en dat is dus niet, maar hijs wel 3 keer zo klein als die van mijn Vorige Koptelefoon. Op hoop van zege duz maar.

Notebook: XXODD XNi8227d | MSI Wind U100 049EU
Gadgets: Sony PS3 / PSP | Nin DS | BB Curve 8900
Earcandy: Cowon iAudio D2 Ft. CX400

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: