Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
bartgrefte schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:33:
[...]

wat dacht je van álle?
heb de taal trouwens wel op UK staan, weet niet of dat uitmaakt. ( niet geprobeerd wegens het feit dat ik nogal slecht duits spreek )
Bij mij werkt het toch (2 willekeurige getest). Als er zijn waarvan je de pdf graag wil hebben, of waarvan je een bepaalde info wilt weten wil ik wel eens kijken of de pdf ergens uploaden.
quote:
Imperium schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:49:
En in het bios staan geen negatieve waardes dus kan nergens kijken of ze WEL kloppen.

Je kan eventueel met nog andere tootltjes/programaatjes proberen en zien wat die geven.
Anders kan je altijd zelf gaan nameten aan de atx connector (psu handmatig opstartsignaal geven en dummyload aanhangen, hd ofzo).

disco stu wijzigde dit bericht 11-06-2006 19:43 (34%)

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
disco stu schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:40:
[...]

Bij mij werkt het toch (2 willekeurige getest). Als er zijn waarvan je de pdf graag wil hebben, of waarvan je een bepaalde info wilt weten wil ik wel eens kijken of de pdf ergens uploaden.

[...]

Je kan eventueel met nog andere tootltjes/programaatjes proberen en zien wat die geven.
Anders kan je altijd zelf gaan nameten aan de atx connector (psu handmatig opstartsignaal geven en dummyload aanhangen, hd ofzo).
de 900 en 1100 watter, staan beide onder turbo series, graag wel een datasheet in het engels als ze die daar hebben. (en anders laat ik babelfish of zo het wel vertalen). Uploaden hoeft trouwens niet, heb 250MB hotmail, dus als je ze wil sturen, graag! en thanx! alvast

tagan heeft trouwens nog steeds niet gereageerd.

edit: email deleted, thanx Kasper!

Raven wijzigde dit bericht 11-06-2006 23:54 (9%)

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

Acties: [view]

Door: Thandor Moderator OH/CSL
disco stu, zou je deel 15 aan willen maken?
Dit topic zit inmiddels ver over de 1000 posts en gaat morgen dicht ;)

T.net Profiel | http://thandor.net Rev.5 !
Stuur 'n DM aj 't niet met mien eens ben!

Direct. :) Na de examens ga ik de topic start ook aanpassen. Is het eigenlijk toegestaan om de algemene lay-out van de GoT faq's ook te gebruiken in de topic start van dit topic?

AUB vervolgen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

disco stu wijzigde dit bericht 11-06-2006 23:55 (21%)

Acties: [view]

Door: Thandor Moderator OH/CSL
In die layout zit wel HTML code. Ik weet dus niet of je het exact na kunt maken met UBB zonder gebruik te maken van afbeeldingen. Niettemin is er wellicht wat van de OH FAQ-style in te verwerken :)

Ik heb er dus geen bezwaar tegen als je die layout gaat gebruiken.

Verder in Welke voeding heb ik nodig? Deel 15 dus :)

Thandor wijzigde dit bericht 12-06-2006 01:47 (11%)

T.net Profiel | http://thandor.net Rev.5 !
Stuur 'n DM aj 't niet met mien eens ben!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws