quote:
Colan schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 01:14:
[...]
dat zou het kunnen trekken, die Aopen kasten hebben meestal wel kwalitatief goede voedingen, maar je zult wel op de rand zitten, maar kun je het niet proberen om te kijken of het stabiel loopt?
het is niet een voeding die je zomaar vervangt dacht ik, apart formaat
Dankjewel voor het antwoord. Het is inderdaad (wat ik ervan kan zien in ieder geval, op de aopen website e.d.) een apart formaat en kan niet zomaar vervangen worden. Dit is een systeem wat ik nog wil kopen en juist omdat het niet te vervangen is wil ik
eerst weten of dat het zou trekken of niet. Want kijk, als iemand al zegt van 'nee dat gaat niet' dan is het al meteen no-no maar met reacties als deze kan ik het in ieder geval proberen. Zou wel rottig zijn als het niet werkt, namelijk.
En dan het volgende. Ik heb nu al een PC met een standaard AOpen 300 Watt voeding die bij een case zat (QF50A) en ik wil m'n videokaart upgraden naar wat beters. Ik weet dat ik hiervoor m'n voeding moet upgraden en vraag me dus af of mijn keuze (Zalman ZM360B-APS) een goede is.
Mijn systeempje nu:
AMD Athlon XP 3000+
1GB Dual channel DDR geheugen (van Corsair)
DVD-RW/DL
1 IDE 7200 RPM harde schijven
2 120mm fans en een 80mm fan
Nvidia GeForce 6600LE
Aardig basis nog dus. Wat ik wil veranderen:
1 IDE 7200RPM harde schijf erbij
GF6600LE vervangen voor een 6600GT
Geen idee of die 6600GT zoveel meer stroom nodig heeft dan die 6200LE (ik game nu bijna niet trouwens en dat wil ik wel gaan doen). Over die Zalman ZM360B-APS is trouwens hier info te vinden:
http://www.zalman.co.kr/e....asp?idx=195&code=015
Een vriend van me zei dat m'n systeem nu al zou moeten instorten omdat de voedig k*t is

dus ik hoop dat zoiets voldoende is (mijn budget is overigens niet toereikend om een super wowie 400+ watt voeding te kopen).