Gathering of Tweakers

Quicksearch
De situatie is als volgt: ik heb recentelijk een andere moederbord en een andere videokaart aangeschaft voor mijn systeem. Sinds ik de nieuwe onderdelen heb ervaar ik soms grote 'hakkels' tijdens zware games (en zelfs een spontane reboot ), hier had ik voorheen geen last van.

Ik begin me af te vragen of dit aan mijn voeding kan liggen, aangezien de andere onderdelen prima functioneren. Ik heb op dit moment een Zalman 400W Silent van ongeveer een jaar oud.

Specs:
- Asus A8N-E (eerst een MSI K8N Neo2 Platinum)
- AMD Athlon 64 3500+
- Club3D GeForce 7800 GT 256Mb (eerst een Club3D Ati Radeon 9800 Pro 128Mb)
- 2x 512 DDR 400mhz Dane-Elec
- Soundblaster Audigy 2 OEM
- Maxtor DM 9 200Gb SATA 8mb
- Maxtor DM 10 250Gb SATA 8mb
- Lite-On 8x DVDR brander
- Lite-On 16x DVD speler
- 2 casefans

Mocht het 'nodig' zijn een nieuwe voeding aan te schaffen (max. ¤ 100,-), welke is dan een verstandige/goede keus voor mijn systeem?

Graag advies.

Pjoek wijzigde dit bericht 12-01-2006 13:05 (5%)

Ik heb een nieuwe pc nodig
Reg. datum: 05 november 2005

Asus A8N-Sli SE
AMD Athlon 64 X2 3800+
4x Hitachi T7K250 160GB
Soundblaster Audigy 4 24 bit
Kingston DIMM 4 GB DD400-X64-C3A(4x 1gig, ik heb expres 4 gig erbij gezet, want dat is als alle slots vol zitten)
XFX 7800GTX (geen sli, ook niet later)
NEC 4550 dvd brander
LiteOn SOHD-16P9
Firewire kaart

(ik heb bij sommige dingen expres extra veel dingen gezet, want misschien koop ik dat wel later en dan
heb ik geen zin om er dan een nieuwe bij te kopen)

welke voeding zou ik moeten nemen?(budget is 80-90 euro, zelf dacht ik aan de CoolerMaster RealPower 450)

hey there =]

quote:
Pjoek schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:01:
De situatie is als volgt: ik heb recentelijk een andere moederbord en een andere videokaart aangeschaft voor mijn systeem. Sinds ik de nieuwe onderdelen heb ervaar ik soms grote 'hakkels' tijdens zware games (en zelfs een spontane reboot ), hier had ik voorheen geen last van.

Ik begin me af te vragen of dit aan mijn voeding kan liggen, aangezien de andere onderdelen prima functioneren. Ik heb op dit moment een Zalman 400W Silent van ongeveer een jaar oud.

Graag advies.
Ik zie dat je van ATi naar Nvidia bent gegaan, als je oude (ati) drivers niet helemaal zijn weggehaald kunnen die voor conflicten zorgen met je nieuwe drivers en vice versa. Het is ook altijd een goeie zaak om bij een nieuwe moederbord een schone Windows installatie te doen. helpt dit allemaal niet dan kan je idd naar een nieuwere/zwaardere voeding gaan kijken. Ik had hiervoor ook een Zalman 400W, deed het prima met m'n systeem. (tis wel vergelijkbaar met de jouwe, behalve dan de videokaart)

Reg. datum: 27 november 2001

Ik heb de nieuwe zalman 460 voeding gekocht.
Alleen heb ik het probleem dat ik op mijn abit th7II-raid nog een extra auxpwr1 aansluiting heb(kwam ik achter bij het inbouwen), die niet aan de zalman voeding zit.
Bij de eerste keer opstarten met de zalman ging het wel mis, de pc starte 2x vanzelf weer op.
Hierna blijft de pc wel draaien, maar ik vraag me toch af of de auxpwr1 aansluiting via een adapter of zo toch aangesloten moet worden.
Kan ik mijn moederbord beschadigen door de auxpwr1 niet aan te sluiten zodat er dan teveel stroom door de andere aansluitingen loopt of is zoiets niet mogelijk.
Dit wil ik graag weten omdat als dit zo is, ik de pc niet ga stressen om te kijken of hij stabiel is, maar eerst op zoek ga naar een adapter voor de auxpwr1.

Heb in het bios gekeken en zag dat de -5V op 0V staat.
Verder is de computer zeer onstabiel en start steeds vanzelf weer op.

jenk wijzigde dit bericht 12-01-2006 20:50 (8%)

MJ KING OF POP
Reg. datum: 20 augustus 2002

quote:
Tha#1 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:34:
Ik heb het hele net doorgezocht maar niet kunnen vinden dus vraag ik het ff hier, ik ben op zoek naar die splitter uit de startpost waarmee je 2 voedingen kunt aansluiten?

Heb in de pricewatch gekeken en men lokale pc boer gebeld maar die hadden hem ook niet, weten jullie het?
Niemand die het weet?

| GA-965P-DQ6 TE KOOP!! | - | Intel Core 2 Duo E6300@ 2,744 Ghz | - | 2x 1024 MB DDR2 784 | - | XFX 7800GT Extreme 485-1300

Ik heb eerst zitten denken aan 2 losse voedingen en deze vervolgens aan elkaar te koppelen. Maar wil toch voor de 'compactheid' voor 1 sterke voeding gaan. Hierbij heb ik geen moeite om diep in de buidel te tasten 150¤+ maar ik moet hierbij wel de mogelijkheid om tot het maximum uit te kunnen breiden.
Als mijn server maximaal is uitgebreid zit ik rond de 16-18 sata schijven en 5 pata schijven. Aangestuurd door een dual xeon (2.2ghz), het nodige ram en een paar stroomlustige pci-x kaarten.
Iemand tips voor dit speelgoed?

HET waterkoeling forum Full watercooled setup, cpu, gpu, psu, hd's

M'n systeem heeft op het moment de voeding die geleverd word bij de AOpen QF-50C. Dit is een 300W Component Pro voeding, type ATX-300GTF.

De PSU kan de volgende spanningen leveren:
+3.3v: 20.0A
+5v: 30.0A
+12v: 13.0A
+5vsb: 2.0A
-5v: 0.3A
-12v: 0.8A

Hierbij zit nog wel de opmerking: maximaal 180W samen op de +3.3v en +5v.

De voeding moet de volgende onderdelen van stroom voorzien:
• Asus A7N8X-E Deluxe
• AMD Athlon XP 2500+
• 2x Dane-Elec 256MB DDR PC3200
• Samsung SpinPoint SC2504C 250GB
• Lite-On DVD- rom
• NEC ND-3500A
Als ik een schatting zou maken van de piekvermogens dan kom ik ongeveer uit op:
25W + 70W + 20W + 25W + 25W + 25W = 190W

Hier moet ook nog een Gigabyte N66T128VP in komen, alleen ik weet niet hoeveel die trekt. Ik doe maar 60W (een 6800GT doet 65W). Ga alsjeblieft niet zeggen dat dat overkill is voor dit systeem, dat weet ik ook wel :). Ik hoefde maar 5 euro toe te leggen nadat mijn vorige Club3D 9600XT de geest gaf en ik zelf een nieuwe mocht kiezen.

En natuurlijk nog de rest, zoals keyboard, toetsenbord, cardreader en nog wat zut op USB- poorten en een PCTV- kaart. Ik maak daar een schatting voor van 40W, maar dat is een vrij grove schatting (5 USB- apparaten, 1 PCI kaart, geen casefans als je de PSU- fan niet meerekent).

Als ik nu zo kijk dan kom ik redelijk dicht in de buurt van de 300W. Mijn vraag is dus ook: is deze voeding toereikend of doe ik er verstandig aan om op zoek te gaan naar een andere voeding? Ik heb namelijk liever niet dat mijn voeding er aan onderdoorgaat en andere hardware meeneemt. Maar als het veilig is om ermee te draaien, dan vervang ik hem liever niet.

Toevoeging: De voeding heeft tot op heden geen crashes veroorzaakt of iets dergelijks. Ook als ik de voltages uitlees in SpeedFan, vallen die binnen de marges. Met een multimeter op de 12V en 5V lijn meet ik waarden die ook dicht in de buurt komen van wat ze horen te zijn.

Jaap-Jan wijzigde dit bericht 12-01-2006 22:56 (8%)

| Last.fm | Geef voor de Cystic Fibrosis Stichting! | "Nobody ever listens to me, I might as well be a Leonard Cohen record."

quote:

Die vraag is nogal een paar keer geweest. Voor zover ik mij herinner was er wel melding van een aantal winkels die dit zouden hebben. Verder kan je ook eens rondvragen in het Coolermaster Stacker topic, maar ik denk niet dat er veel mensen tuk op zijn om hun tussenstuk door te verkopen.
Een optie is natuurlijk om het zelf te maken.
quote:
arnoman schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:36:
Ik heb eerst zitten denken aan 2 losse voedingen en deze vervolgens aan elkaar te koppelen. Maar wil toch voor de 'compactheid' voor 1 sterke voeding gaan. Hierbij heb ik geen moeite om diep in de buidel te tasten 150¤+ maar ik moet hierbij wel de mogelijkheid om tot het maximum uit te kunnen breiden.
Als mijn server maximaal is uitgebreid zit ik rond de 16-18 sata schijven en 5 pata schijven. Aangestuurd door een dual xeon (2.2ghz), het nodige ram en een paar stroomlustige pci-x kaarten.
Iemand tips voor dit speelgoed?
Ik had gedacht aan een Liberty van in de 600W, maar ik weet niet of die zelfs 23 schijven gaat kunnen voeden. Het probleem is hier dat niet alleen de 12V lijn sterk moet zijn, maar ook de 5V lijn serieus wat te verwerken gaat krijgen. Ik heb dus geen idee of deze voeding (of gelijkaardige modellen) dit gaat kunnen trekken of niet. Daarnaast heeft 1 voeding (zelfs als het een highend is) belange niet genoeg connectoren om dat sata geweld te voeden. Het lijkt mij dus logischer om wél voor een dual psu setup te gaan.

disco stu wijzigde dit bericht 13-01-2006 10:30 (55%)

Dus ik heb nogal een probleem: ik krijg alleen maar strepen te zien op mijn beeldscherm, als ik een tijdje (paar minuten) bezig ben.
In het topic waar ik vroeg waardoor dit kwam, zei men dat de kans groot is dat het probleem in de voeding zat. Aldus ben ik hier naartoe verwezen.
( Topic:Strepen op scherm )

In mijn behuizing Antec Lanboy (de goedkoopste case bij die winkel) zat standaard deze voeding:
350 SmartBlue ATX12V power supply with internal illumination :?

Het lijkt me verstandig dit keer voor een voeding te gaan met minimaal 400watt.

Welke voeding raden jullie mij aan?
Eisen:
- hij moet in mijn case passen (Antec Lanboy)
- als het even kan wat stilletjes

Uiteraard rekening houdend met mijn specs:
De specs van mijn PC: http://tweakers.net/gallery/86354/sys
Computernaam Oil Before Use
Functie Machientje voor van alles

Processor: Intel Pentium 4HT, 2800 MHz
Moederbord: Asus P4P800
Geheugen Intern: 2x 512 MB (DDR SDRAM)
Videokaart: ATI RADEON 9800 PRO (128 MB)
Harde schijf: Maxtor 6Y120P0 (120 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
DVD-ROM drives: Lite-On DVD-ROM 16x/48x
DVD branders: NEC DVD+-RW ND-1300A
Speakers & Headsets: Kop telefoon van Philips
Behuizing: Antec Lanboy
Voeding: 350 SmartBlue ATX12V power supply

Alvast bedankt.

quote:
AjodokusK schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:52:
heeft een van jullie al ervaring met de Spire Rocketeer III 500w? Zie review: http://www.techniz.co.uk/...op=showcontent&id=306
De reviewer is erg enthousiast en 20a per 12v lijn lijkt me toch een heel mooi vermogen. Valt deze voeding in de A-merk categorie vinden jullie?
Wat ik gelezen heb over deze voedingen is dat de 12V lijn redelijk instabiel is, ik heb wat meer uitegegeven voor een Enermax Liberty 500W, draait prima nu !

-------

quote:
A_to_the_S schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 14:49:
Dus ik heb nogal een probleem: ik krijg alleen maar strepen te zien op mijn beeldscherm, als ik een tijdje (paar minuten) bezig ben.
In het topic waar ik vroeg waardoor dit kwam, zei men dat de kans groot is dat het probleem in de voeding zat. Aldus ben ik hier naartoe verwezen.
( Topic:Strepen op scherm )

In mijn behuizing Antec Lanboy (de goedkoopste case bij die winkel) zat standaard deze voeding:
350 SmartBlue ATX12V power supply with internal illumination :?

Het lijkt me verstandig dit keer voor een voeding te gaan met minimaal 400watt.

Welke voeding raden jullie mij aan?
Eisen:
- hij moet in mijn case passen (Antec Lanboy)
- als het even kan wat stilletjes
blabla
Alvast bedankt.

Volgens mij moet een 350watt van Antec genoeg zijn. Met mijn Antec van 300watt (van jaren oud) haal ik dit:
Athlon64 3000+ op 2,4ghz, radeon9800pro overgeclockt, 3 harde schijven, 5 casefans, 2x512mb, losse geluidskaart en 3 cdrom spelers. Lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk als ik het zo allemaal zie 8)7

Athlon64 4000+ - Asrock 939Dual mobo - 1024MB Kingston - Geforce7900GT - Philips 202P4 22inch

wat is wijsheid:
-de Enermax ELT400AWT Liberty 400W,
nemen voor 73 euro of,
-de Tagan TG430-U15 430W,
voor 85 euro

Ik ben op zoek naar een betrouwbare voeding op een p4p800-e deluxe te voeden,
nadat mijn p4p800 deluxe is overleden en de p4p800-e deluxe terug heb gekregen
van de RMA, vertrouw ik mijn chieftec 360watt voeding niet meer zo.

mij systeem moet het volgende trekken:
-dvd-brander
-fan controller (+ nodige fans)
-2x ide schijven + nog 1 waarschijnlijk
-ati 9800pro
-2x 512mb ddr
-geluidskaart
-p4 2.8 800mhz fsb
-ccfl

zouden jullie een groter wattage aanraden, het liefst heb ik modulair,
hoef ik me hele kast niet weer te tiewrappen (hoe schrijf je dat) :p

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

quote:
duncanvdlinden schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:53:
wat is wijsheid:
-de Enermax ELT400AWT Liberty 400W,
nemen voor 73 euro of,
-de Tagan TG430-U15 430W,
voor 85 euro

Ik ben op zoek naar een betrouwbare voeding op een p4p800-e deluxe te voeden,
nadat mijn p4p800 deluxe is overleden en de p4p800-e deluxe terug heb gekregen
van de RMA, vertrouw ik mijn chieftec 360watt voeding niet meer zo.

mij systeem moet het volgende trekken:
-dvd-brander
-fan controller (+ nodige fans)
-2x ide schijven + nog 1 waarschijnlijk
-ati 9800pro
-2x 512mb ddr
-geluidskaart
-p4 2.8 800mhz fsb
-ccfl

zouden jullie een groter wattage aanraden, het liefst heb ik modulair,
hoef ik me hele kast niet weer te tiewrappen (hoe schrijf je dat) :p
Ik heb de 500W broer van enermax icm met dit moederbord. Verder vergelijbare specs qua processor en videokaart etc. alleen 4x 512MB + 20 IDE/SATA/SCSI devices erop (vandaar 100W meer...) met 400W moet dat dus best lukken en de Liberty is een heerlijke voeding.

-------

quote:
daandegoeiste schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:36:
[...]

Volgens mij moet een 350watt van Antec genoeg zijn. Met mijn Antec van 300watt (van jaren oud) haal ik dit:
Athlon64 3000+ op 2,4ghz, radeon9800pro overgeclockt, 3 harde schijven, 5 casefans, 2x512mb, losse geluidskaart en 3 cdrom spelers. Lijkt me eigenlijk bijna onmogelijk als ik het zo allemaal zie 8)7
Ik heb vandaag een Coolermaster Extreme Power 430Watt gehaald, en hij doet het tot nu toe perfect.

Geen strepen.

quote:
Terryb47 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:18:
[...]

Ik zie dat je van ATi naar Nvidia bent gegaan, als je oude (ati) drivers niet helemaal zijn weggehaald kunnen die voor conflicten zorgen met je nieuwe drivers en vice versa. Het is ook altijd een goeie zaak om bij een nieuwe moederbord een schone Windows installatie te doen. helpt dit allemaal niet dan kan je idd naar een nieuwere/zwaardere voeding gaan kijken. Ik had hiervoor ook een Zalman 400W, deed het prima met m'n systeem. (tis wel vergelijkbaar met de jouwe, behalve dan de videokaart)
uiteraard heb ik windows er opnieuw opgezet en heeft helaas niet geholpen... toch maar gaan kijken naar een zwaardere voeding dus
1. Wat is het verschil in geluidsproductie van de Nexus NX-5000 (500watt) en de NX-4090 (400watt)?

2. Wat is goed voor mijn systeem:

- AMD Athlon 64 X2 4200+
- Asus A8N-SLI
- Western Digital Caviar SE 320GB
- nVidia (XFX) GeForce 7800GT
- 2x1GB DDR-SDRAM 400Mhz (Kingston)
- NEC ND-4550
- LG GDR-8163RBB
- Interne Cardreader (apacer)
- Creative Audigy 4

In de toekomst heel misschien upgrade naar SLI

Bedankt! _/-\o_

quote:
A_to_the_S schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:11:

Ik heb vandaag een Coolermaster Extreme Power 430Watt gehaald, en hij doet het tot nu toe perfect.

Geen strepen.

Zoals ik al zei, ik heb een Coolermaster Extreme Power 430 Watt gekocht.
Maar deze koelt volgens mij niet echt goed. Nu vraag ik me af of ik het koelen genoeg kan afvangen met 2 fannetjes? (voor en achter)

ik ga denk ik voor de enermax liberty 400,
aangezien de Tagan TG430-U15, alleen een klein beetje meer op de +5v heeft
en verder geen voordelen heeft. :p

duncanvdlinden wijzigde dit bericht 15-01-2006 22:16 (4%)

WS: E6600, Asus P5B Dlx, 2x 1gb OCZ 4-4-4-15 , x1950GT, 2x WD3200AAKS (raid 0) + 1x WD3200KS, Pioneer dvr108, Dell 2005FPW 20,1", Lian-Li V1200B | Server: 2400+, 512mb, 2x160gb 8mb, | Laptop: Apple Macbook, 2,4ghz, 2gb, 160gb, OSX 10.5.3

d((o_o))b

Graag ook hier je ervaringen met die Enermax omdat ik de 500W versie op mijn verlanglijstje heb staan voor mijn nieuw aan te schaffen Pentium D systeem.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Meer sap dan stengel

Klein vraagje (mocht dit niet het correcte topic zijn, hoor ik dat graag):
Onlangs heb ik een Nexus 500W kast aangeschaft om als behuizing te dienen voor:
- Athlon 64 X2 4200+
- Asus A8R-MVP
- Corsair 2048 dual 400DDR
- Sapphire X1800XT
- Nog wat prut
Deze kast kwam met een 8 molex moederbordstroomvoorziening. Mijn moederbord heeft een 4 molex nodig.
Nu zijn er convertors, zoals in de TS vermeld:
quote:
Verloopstukjes van 4pins -> 8pins (of vice versa) zijn te verkrijgen (zie onderste foto) en worden bij de meeste voedingen met een 8 pins connetor meegeleverd.

Is een convertor van 4 -> 8 pins te gebruiken als 8 -> 4 pins of worden hier 2 verschillende convertors bedoeld?
Indien het om 2 verschillende gaat, wat is dan het verschil?
Het is toch niks anders dan polen doorverbinden?

PSN: SAPJE Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten

quote:
Sapstengel schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:44:
Is een convertor van 4 -> 8 pins te gebruiken als 8 -> 4 pins of worden hier 2 verschillende convertors bedoeld?
Indien het om 2 verschillende gaat, wat is dan het verschil?
Het is toch niks anders dan polen doorverbinden?

Je hebt dan gewoon een 8->4 pins verloopstukje nodig. Is het er niet bijgeleverd? Dat zou ik maar raar vinden, mits je je voeding dan alleen maar op dual cpu moederborden kan aansluiten. Als het er niet bijzit, kan je het wel kopen in de winkel denk ik.
Ofdat 4->8 pins verloopstuk bestaat weet ik niet direct, maar indien het bestaat moet je er sowieso voorzichtig mee zijn (toch als je het op een dual cpu moederbord gebruikt), mits er dan een stroom door 4 aders gaat, waarvoor normaal gezien 8 aders zijn voorzien, maar dat is voor jou dus niet van toepaasing.
4->8 pins en 8->4 pins verloopstukje zijn idd dezelfde, maar dan wel op 1 ding na: mannelijke en vrouwlijke stekker zijn omgekeerd. Je zal een 4->8 pins dus niet kunnen gebruiken als 8->4pins.

Meer sap dan stengel

Ach, natuurlijk....geslachtsprobleem. Je kunt wel merken dat het maandag is!
Maar hij zat inderdaad niet bij de kast meegeleverd, evenals de casefan-regelaar.
Wordt overigens wel alsnog geregeld door leverancier, dus hoef er zelf niet achteraan.

Thnx Stu

Sapstengel wijzigde dit bericht 16-01-2006 15:09 (3%)

PSN: SAPJE Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten

hmm of toch de tagan :p die stekkers van die enermax lijken mij niet echt handig eigenlijk,
neem je modulair doen ze er kabels bij die alleen aan het begin gesleeved zijn en dan 2x sata stekkers + 2x molo stekkers aan 1 kabel zitten

quote:
jenk schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:52:
Ik heb de nieuwe zalman 460 voeding gekocht.
Alleen heb ik het probleem dat ik op mijn abit th7II-raid nog een extra auxpwr1 aansluiting heb(kwam ik achter bij het inbouwen), die niet aan de zalman voeding zit.
Bij de eerste keer opstarten met de zalman ging het wel mis, de pc starte 2x vanzelf weer op.
Hierna blijft de pc wel draaien, maar ik vraag me toch af of de auxpwr1 aansluiting via een adapter of zo toch aangesloten moet worden.
Kan ik mijn moederbord beschadigen door de auxpwr1 niet aan te sluiten zodat er dan teveel stroom door de andere aansluitingen loopt of is zoiets niet mogelijk.
Dit wil ik graag weten omdat als dit zo is, ik de pc niet ga stressen om te kijken of hij stabiel is, maar eerst op zoek ga naar een adapter voor de auxpwr1.

Heb in het bios gekeken en zag dat de -5V op 0V staat.
Verder is de computer zeer onstabiel en start steeds vanzelf weer op.

Ik zou zeggen... gauw omruilen tegen de Antec TrueBlue 480! (8>
Heb je vette PSU met alle benodigde connectors én -5V lijntje én mooie lichtjes.
Mijn TH7-II Raid met 6 Harddrives draait er vlekkeloos op. :)
[ E 55,= bij empc.nl ]

never run from a sniper!

Ik heb sinds kort een geforce 6800gt van asus met 2 molex connectors. Met mijn enhance 400 watt voeding krijg ik artifacts in windows en tijdens games. Met een q-tec 450watt dual krijg ik heel zelden artifacts, vooral tijdens het opstarten.
Ik weet dus bijna zeker dat het aan de voeding ligt. Wat denken jullie hierover??

Ik had zelf een antec true blue 480watt op het oog. Gaat deze het volgende trekken:

p4 2.8c
epox 4pca3+
1gb ram
asus geforce 6800gt
tv kaart pinnacle
netwerkkaart
3 maxtor harddisks 7200rpm
cdrom en dvd rom drive
sunbeam fancontroller met 7 casefans erop aangesloten
floppydrive
ttake aquarius 2 pompje en radiator fan
sweex sata raid kaart

Weet iemand eventueel nog een andere goede voeding voor rond de 50 euro? Het liefst ook een stille.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws