Hoofdcategorieën
Topicacties

[algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 27 mei 2007

quote:
neographikal schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:18:
* neographikal zwaait naar plaatsgenoot, welkom :w
:w
Leuk. :)

Dat is altijd handig! (Wie weet kom je nog een keer van pas. ;))

Als je op de HAN/FEM zit, dan heb je me vast wel eens rond zien rennen :)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

quote:
neographikal schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:18:
* neographikal zwaait naar plaatsgenoot, welkom :w
* Thedr zwaait ook even :w

TheDr heet eigenlijk René en is op 't moment van schrijven nog net 21... Ik post (nog) niet veel hier, maar snuffel wel regelmatig even rond, met name reportages van auto's vind ik interessant (niet raden wat ik studeer :+), maar ook technische achtergronden interesseren me (zowel fototechnisch als cameratechnisch zeg maar...). Ook landschapsfoto's vind ik vaak wel interessant. Ik fotografeer zelf niet veel, speel af en toe met m'n broer(tje)s camera, die wel actief fotografeert. Wellicht later, als ik meer tijd/geld heb...
Ciao!

//offtopic aan plaats/schoolgenoten: 't zal weinig moeite kosten om me te betrappen op het genieten van een (wit)biertje in 't lokaal 8)

Thedr wijzigde dit bericht 27-05-2007 16:55 (3%)

Reg. datum: 27 mei 2007

Ja, hier ook iemand van de FEM!
Maar of ik je rond heb zien rennen, Neo. Durf het eigenlijk niet te zeggen..

@Thedr: In het lokaal kom ik eigenlijk nooit.

Reg. datum: 23 februari 2006

Na een tijdje rond te hebben gekeken op GoT, toch maar lid geworden. En de laaste steeds meer actief in het FG subforum. In real-life noemen ze mij Jeroen en ben ik 17 jaar oud. Mijn fotogeschiedenis begon op koninginnedag 2006. Toen kocht ik daar op de rommelmarkt een statief en een Kobishi Megacam IV. De eerste dagen enthousiast in de weer geweest met die camera en op vakantie in Parijs veel foto's gemaakt. Toen ik thuis kwam was het resultaat echter :X en kreeg ik serieuze neigingen om dit |:( te doen. Dus een paar weken na die vakantie toch maar op zoek gegaan naar een wat betere camera. Omdat het budget niet erg groot was en gedeeld moest worden met andere hobby's een 2e hands HP Photosmart 720 gekocht. Deze camera gaf een goede kwaliteit, hij was alleen lomp groot en onder het opstarten kon je met gemak nog ff :Z. Na de zomervakantie op zoek gegaan naar een snellere camera waarbij ik het diafragma en sluitertijd handmatig kon instellen. Ondertussen was het fotograferen al een wat serieuzere hobby geworden en was het budget iets vergroot zodat ik een Konica Minolta Z10 kon kopen van mij zuur verdiende centjes :P . Hulde aan deze camera, hij presteert tot op de dag van vandaag (27 mei 2007) perfect en heeft nog nooit dienst geweigerd. Het grootte optische zoom-bereik van 8x zorgt voor een ontzettende flexibliteit. De laatste tijd begint het toch te kriebelen om de overstap naar de dSLR-wereld te maken.
Pentaxforum.nl voor Pentaxians
Reg. datum: 21 februari 2001

Aangezien ik geregeld hier in FG te vinden ben, wordt het tijd iets meer van mijzelf te vertellen.
Mijn echte naam is Carel en ik woon in het noordelijk deel van Nederland, Hoogeveen om precies te zijn.
Fotograferen doe ik al vanaf mijn jeugd. Vroeger met mijn Pentax ME en later ook met een Pentax ProgramA erbij. Ik hou ervan mensen te fotograferen, close-ups en macro. Een tijdlang maakte ik ook (semi-professioneel) trouwreportages en portretten. De laatste tijd doe ik dit niet meer, te druk met andere zaken en trouwreportages kosten heel veel tijd. Met digitaal fotograferen ben ik min of meer toevallig in aanraking gekomen toen ik eens een DV-filmcamera had gekocht, een Sony DCR-TRV20E. Toendertijd een topmodelletje met een 1MP beeldsensor, waar ook een vrij goede fotofunctie op zat. Dit vond ik toch wel mooi, direct de foto's bekijken die je net genomen had... Nou, al gauw kwam er een Fuji 2600 bij, een prima cameraatje met 2.0 MP en 3x optische zoom. Na een jaartje begon de wens steeds sterker boven drijven om meer als met een SLR te werken. Een echte dSLR vond ik toen nog veel te duur, zodoende kocht ik in 2002 een Fuji S602. Een heel fijne camera met SLR-achtige trekken.
Wat ik alleen een minpunt vond aan de S602, was de lcdzoeker. Dat was het nou net niet! Als je het fijne, heldere beeld van een SLR gewend ben, dan krijg je hoofdpijn van een lcdzoeker. Vooral 's avonds of in slecht verlichte ruimtes is het beeld hierin slecht, en handmatig scherpstellen kan je dan al helemaal vergeten! Verder voelde ik me ook beperkt door de geringe groothoek (35mm)
Toen de Fuji S9600 uitkwam heb ik nog een tijdje getwijfeld om deze geweldige camera te gaan kopen. Deze heeft immers een betere groothoek! (omgerekend 28mm) Maar die lcdzoeker bleef hè!
Altijd heb ik een schuin oogje blijven houden op Pentax. En toen de nieuwste serie uitkwam (K10D/K100D,K110D) en de prijzen ook nog eens heel aantrekkelijk betaalbaar werden, kon het haast niet anders en ben ik toch gezwicht voor een Pentax dSLR. Aanvankelijk wilde ik de K100D halen, maar ik kon zo aantrekkelijk geprijsd aan een K110D komen, dat ik het voor lief neem dat deze uitvoering geen SR heeft. Verder zijn beide camera's wel identiek. Ach ik doe het mijn leven lang al zonder SR, en ben dit zo gewend. Ik heb de K110D met 18-55mm kitlens, een lens die overigens zeker niet tegenvalt!
Verder heb ik nog oude lenzen die ik hierop kan gebruiken: Pentax M 50mm/1.7 en 28mm/3.5, Tokina 28-70mm/3.5-4.0, Tokina 80-200mm/4.0 en een setje Pentax macro tussenringen.
Verder diverse flitsers, o.a. een geweldige Metz 45 CT-1, die ik aangesloten via een lichtgevoelig oogje (slave-unit) prima kan gebruiken op mijn digitale camera's. (rechtstreeks aansluiten is te link ivm te hoge spanning). Nog wensen? Genoeg! Maar op fotografiegebied bescheiden. Ik wil voorlopig alleen nog eens een 50-200mm (Pentax of Samsung) aanschaffen. Opzich kan ik me prima redden met de Tokina 80-200 (omgerekend 120-300mm), maar zo'n compact lensje is toch ook wel erg handig! :*)

Vulcan750 wijzigde dit bericht 29-05-2007 23:41 (198%)

Antec NSK-3480, Gigabyte GA-MA69GM-S2H, AMD X2-4800+ @2800GHz, Kingston 2048MB DDR2-667@800, Peak X1950Pro 256Mb, LiteOn Dvd-rw LH-20A1S, Apache Cardreader, Acer laptop 1350 en dSLR Pentax K110D en K100D

Reg. datum: 31 mei 2007

Pas deze week ontdekte ik dit forum en vind het dermete interessant dat ik een regelmatige bezoeker zal worden.
In 1972 begonnen met fotograferen. Eerst met een één of andere Russiche kleinbeeldcamera, wat later kocht ik mijn eerste spiegelrelex, een Praktica Super TL. Vanwege chronisch geldgebrek in die tijd alleen zwart/wit, waarbij ik de films toen op de rol kocht en die dan zelf in het donker in de cassette priegelde. Aangezien je dan nooit precies wist hoelang je die film had afgeknipt was het aantal opnames dat je kon maken altijd weer spannend. Ontwikkelen en afdrukken deed ik toen zelf.
Begin jaren 80 overgestapt op Pentax, achtereenvolgens de KM, de ME en de ME super. Het zwart/wit fotograferen maakte plaats voor dia's. Meest geliefde onderwerp was (en is nog steeds) stoomlocomotieven. Daartoe werden in de jaren 80 vele reizen ondernomen naar de DDR en Polen, waarbij ik duizenden dia's maakte.
Enkele jaren geleden overgestapt op digitale fotografie. Ik kocht een Fuji finepix S 3000. Op zich een lekkere camera zolang het onderwerp niet beweegt. En dat is bij rijdende treinen dus niet het geval. Het ding is dan gewoon te langzaam. Dus uiteindelijk een Canon EOS 350D aangeschaft waarmee ik nu volop aan het oefenen ben.

Reg. datum: 01 mei 2007

Mijn naam is Wim de Winter, maar verschijnt hier als WimW op de fora. Ruim twintig jaar geleden kreeg ik m'n eerste camera, een Practica spiegelreflex. Al gauw ondekte ik dat ik het het leukste vond om bloemetjes te fotograferen. Het verwerven van de kunst schreed echter maar langzaam voort: goedkoop materiaal, weinig zin om me daarin te verdiepen en, naar later bleek, vooral: te trage feedback door de lange tijdspanne tussen opname en weerzien op het diascherm. Ik had dus veel last van onscherpte.

De digitale ontwikkeling heb ik een tijd lang aangekeken. Buitengewoon interessant, maar het duurde even voordat het gemak gepaard ging met (betaalbare) kwaliteit. Twee jaar geleden heb ik dan uiteindelijk een Canon 300D gekocht. Bewuste keuze? Och... ik had al een EOS omdat mijn vrouw er al eens een gekregen had en dat scheelt toch al gauw wat sjouwen in de rugzak als je allebei dezelfde accesoires kunt gebruiken.

Vanaf dat moment is fotografie toch wel een beetje een echte hobby geworden. Daarbij richt ik me vooral op ultra-macro met grote scherptediepte. Ik heb de macrofotografie gellerd bij Ruben Smit http://outdoorvision.nl/, maar ik doe het niet zoals mijn leermeester het graag zag. Ik documenteer extreem kleine details bij paardestaarten (planten) en mijn ideaal is een foto met zoveel mogelijk informatie erin. Dus, veel scherptediepte, alsof het kleine plantje een forse boom was, en losstaand tegen een zwarte achtergrond. Artistiek is een bonus die echt pas op de tweede plaats komt. zie voor een willekeurige selectie uit mijn paardestaartenonderzoek http://test.wisl.nl/equisetum.

De meeste foto's maak ik aan mijn bureau. Een zwaar tafelstatief, glasplaten als objectdragers, tien tot zestig cm tussenringen en balg, en allemaal Practicamateriaal met een verloopringetje naar de EOS. Elke foto maak ik in drie- tot vijftienvoud, telkens een beetje dieper scherpgesteld. Deze serie plak ik later weer aan elkaar tot een foto.

http://lh3.google.com/image/WimwWimw/Rl8ngxnoEII/AAAAAAAAAPA/VDwF-cL8vAk/tweak.jpg

Hoi iedereen! Ik zal mezelf eens voorstellen hier, alhoewel dit stukje van GoT al langer bekend terrein is voor me. Ik ben Doménique, 22 jaar alweer en woonachtig te Breda. Ik studeer in Eindhoven, waar ik aan de TU de studie Industrial Design doe.

Fotografie is dus meer iets voor erbij, als hobby. Ik wilde overigens als kind nooit een camera, ik zag er het nut niet van in. Foto's nemen om ze daarna weg te stoppen in een plakboek? Nee. Toch ben ik overstag gegaan met een oude Konica 'compact' (vaste lens, manueel focussen). Zoveel flare dat de gemiddelde paranormaal begaafde of 'genverbrander' er weken plezier aan zou beleven :P

Enkele jaren terug een Konica Minolta Xg gekocht, een klein digitaal cameraatje die nog steeds vaak meegaat. Maar er valt niets aan in stellen en de kwaliteit laat te wensen over (o.a. productfotografie), dus als het goed moet heb ik een Nikon D50 achter de hand :) Erg fijn ding, dus die blijft nog wel even. Sindsdien heb ik meer interesse voor fotografie en bijkomend lurk ik hier regelmatig. Nu weet je ook wie ;)

ja gewoon, enzo....
Reg. datum: 16 oktober 2001

Ik zal mezelf ook maar even voorstellen :) hang hier al even rond, en heb ook wel eens wat replies gepost, maar nog niets serieus. Sinds deze week eindelijk een voor mijn doen fatsoenlijke camera, dus ik vond het tijd worden om mijzelf eens even voor te stellen.

Ik ben Lennard, 23 jaar, en kom uit Enschede. Ik studeer bedrijfskunde aan de Universiteit Twente (inmiddels al veel te lang :X). Fotograveren ben ik eigenlijk pas op de middelbare school gaan doen, na een fotocursus. Mijn eerste camera was een oude Praktika, met een 50 mm en een 150 mm.prime. Daarna een Canon AE-1 gekocht, en daar een tijd mee rond gelopen. Deze heb ik ook nog steeds. Ergens diep verstopt in de kast heb ik ook nog een oude Exacta camera van mijn opa liggen, die het nog zou moeten doen :P Na de middelbare school is de fotografie weggezakt, maar vorig jaar begon het toch weer te kriebelen.

Op dit moment heb ik een Panasonic DMC-FZ8, deze week gekocht na lang twijfelen tussen verschillende prosumers en dSLR's.

Ik zal me hier ook eventjes voor stellen.

Ik ben Patricia de Ryck, 23 jaar en ik werk als freelance journaliste. Fotograferen doe ik de laatste tijd veel voor mijn werk, maar het is ook één van mijn hobby's. Aangezien ik als klein meisje al met een spiegelreflex camera schoot werd het wel eens tijd dat ik dat ook digitaal ging doen. Die compact-cameratjes doen toch nooit wat ik wil. Vandaar dat ik een Pentax K10 heb aangeschaft. Mijn vriend (MandM noemt ie zich hier) heeft de Pentax K100. Aangezien we die meteen in de winkel mee konden nemen, zijn we daar dit weekend mee op pad geweest. Foto's genomen tijdens het Parkfeest in Oosterhout. Deze week krijg ik mijn toestel gelukkig ook.

Reg. datum: 04 juni 2007

Hallo, ik wil mezelf ook even voorstellen. Ik ben Daphne. Ik lees al geruime tijd mee in het FG, maar pas recentelijk heb ik een account aangevraagd, waardoor ik nu ook mag posten. :) Fotograferen is voor mij een leuke hobby, waar ik in de toekomst misschien meer mee wil gaan doen. Ik ben nu 23 en studeer nog, en vooral het gebrek aan tijd zorgt ervoor dat fotograferen vooral in de vakanties wordt opgepakt. Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een analoge spiegelreflex camera gekocht, een Minolta Dinax 4, samen met een 28-105 lens. Hiernaast heeft mijn vriend een compacte digitale cam, een fujifilm finepix. De meeste dingen doe ik nog steeds met autofocus, maar als ik klaar ben met studeren wil ik wel een cursus volgen, zodat ik meer manual en met effecten kan gaan doen. In de tussentijd leer ik hier al erg veel!!

Yesterday is like another country: the borders are now closed.

Reg. datum: 22 september 2005

Hier ook maar eens voorstellen dan ;)

Ik ben Rob, 29 jaar en sinds kort in het bezit van een 330D met wat speeltjes erbij.

Een fotoalbum is te vinden op www.tibirius.net/coppermine (zowel digi spiegelreflex als digi compactcamera).

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

gewoon Arjan

quote:
ChaserBoZ_ schreef op zondag 10 juni 2007 @ 15:55:
Ik ben Rob, 29 jaar en sinds kort in het bezit van een 330D met wat speeltjes erbij.
330d Dat is een BMW diesel, niks mis mee ;) Bedoel je de Canon 350D of de Canon 300D of?

Canon 20D & 30D - Canon 10-22/3.5-4.5 - Canon 17-85/4-5.6 IS - Canon 50/1.4 - Canon 60/2.8 Macro - Canon 100/2.8 Macro - Canon 70-200/2.8L IS - Canon 300/4L IS - Canon 1.4x II & 2.0x II extender- Canon grips - Canon 420EX/580EXII

Perception is reality.
Reg. datum: 01 maart 2000

Hallo,

Ik ben 4of9 (Ivo), 29 jaar, uit Breda.
Ik heb in het verleden wel eens het een en ander hier gepost (jaartje of wat terug) maar ben vanaf morgen in het bezit van mijn eerste DSLR (jeu!)

Voor ik hier ga posten zal ik vooral lurken en leren van anderen. Ik wil eerst mijn camera goed leren kennen (Nikon D80) door wat boeken te lezen en hier veel rond te hangen.

Ik ben erg geinterreseerd in de 1e en 2e wereld oorlog dus ik denk dat ik mijn tripje naar de Ieper van afgelopen november nog eens over ga doen en mijn foto's van toen ga vervangen (pentax optio S4i) met foto's van mijn nieuwe camera. Ook Verdun en Somme staan hoog op mijn verlanglijstje om daar eens te gaan fotograferen.
Ik hang hier al tijdje op de gathering rond maar sinds een maandje of 6 in het FG gedeelte. Heb toen namelijk een Nikon D50 aangeschaft waar ik veel plezier aan beleef.

Ben nog druk bezig om alle fijne kneepjes te weten te komen oa. dankzij jullie hier allemaal !
Mijn interesses liggen toch wel bij macrofotografie en nachtshots. Zal tussendoor ook net wel wat vliegshows op de gevoelige plaat vastleggen zoals bijv. Air Tattoo in Engeland.

Werk momenteel met oa de kitlens en de 70-300 apo(+dcr-250 voor 'macro')
Deze maand komt er een statief bij en wil over een paar maandjes toch wel overstappen naar een D80.

iig alvast bedankt voor all nuttige info die jullie me gegeven hebben en nog zullen geven !! _/-\o_

Owja verder.. 25 jaar en uit centrum Tilburg. Vraag me wel af of hier meer tilburgers zitten om bijv keer te meeten en tips uit te wisselen enz.. met een groepje door de stad trekken foto's maken etc etc

Q6600 G0@3200, P35-DS4, 8800GTS512, 2x 1GB OCZ XTC 4-4-4-12, Antec 900 | Nikon D50| Xfire: Flowz82

Pinnacle of Perversion
Reg. datum: 18 juni 2007

Ik hang al enige tijd rond op het fotografie gedeelte van dit forum, dit was vooral om me te orienteren op de overstap naar digitaal.
Ik fotografeer al een paar jaar en heb sinds september mijn eigen (zwart-wit) doka. (niet moeilijk: donker hok + schragentafel + chemiebakken + belichter).
Dinds dit weekend heb ik eindelijk de sprong gewaagt en op digitaal overgestapt, ik ben wel van plan om me ietwat in de discussies te mengen.

Ik ben trouwens 24 jaar oud en woon ergens in Tilburg.

Te koop: Metz 40MZ-2, tokina 100-300, tokina 28-80, tamron 70-300; DM voor details.

Reg. datum: 14 december 2003

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje geinteresseerd in fotografie en alles wat eromheen zit...en ik dacht...nu zal ik mij maar eens voorstellen..en gelijk maar een vraag stellen...

Ik ben student, woon in amsterdam, heb een ixus 2 en speel graag met de digitale spiegelreflex camera's van mijn broertje en zusje...

Nu vroeg ik mij af: Hoe heette ook al weer de fotografie/film-techniek waarbij in een korte tijd veel camera's tegelijk in een halve cirkel een bepaald beeld fotograferen en later in een film omzetten...

het lijkt een beetje op bullet-time...alleen had een andere naam, maar ik kan er niet meer opkomen....het heeft ook te maken met time-lapse en slow-motion...alleen dan 3d. iemand een idee?

Wait...what?

Time Slice

als mollen mollen mollen mollen mollen mollen

Reg. datum: 11 december 2006

hi
Ik ben Victor, en ik wilde mezelf ook even voorstellen.
ik heb al wat gepost in het panorama topic, fotos welke gemaakt zijn met de kodak V603(compac)
en sinds kort ben ik een trotse eigenaar van een EOS 400D.
met de standaard 18-55 mm lens en ik heb een tamron 55-200mm lens gekocht.
niks speciaals dus. Maar leuk om mee te beginnen want ik moet nog veel leren!

Ik kom uit Almere.

Onderwerpen welke mij zeker trekken om fotos van te maken zijn:
Schiphol / vliegtuigen.
Landschap
Mensen (close up)

cheers

Victor

Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8

Ik zal me ook maar even voorstellen;

Ben Roel Willems, student Communicatie aan de HRO maar woon in Nijmegen.
Ik ben vanaf m'n periode kunstacademie druk bezig met fotografie.

Eerst met een analoge nikon F70 en een F5. Nu sinds kort digitaal met een D70. Daarbij gebruik ik een nikon 50 mm 1.8, Sigma 18-50, tamron 70-300 1.2 macro en een SB-600. En de nodige filters. Merk wel dat het digitaal toch heel anders werkt (en aanpak vergt) dan analoog dus dat is nog een beetje wennen en daarbij wist het de charmes van de doca, maar het is wel een stuk eenvoudiger geworden.
Ben de laatste tijd zeer geinteresseerd in flitsfotografie (vanwege de sb-600, voorheen nooit gefiltst). Verder fotografeer ik hoofdzakelijk landschappen/steden met veel kleur en portretten in zwart/wit.

Groeten,

Roel
Reg. datum: 02 augustus 2006

Hallo iedereen.
Ik ben Art, en Ik ben nog een student. Net afgestudeerd van het MBO werktuigbouwkunde en ga verder met het HBO technische bedrijfskunde.
Ik heb sinds een half jaar een Nikon D50 met beide kitlenzen erbij gekocht gewoon om erin te komen.
Ben zeer geinterresseerd in de partyfotografie ervaring topics en volg nou al een tijdje al de gebeurtenissen daaromheen. Ga dit weekend namelijk ook weer vij een bevriende DJ fotograferen bij een feest waar hij draait. Ik zou erg graag foto's willen plaatsen maar ik heb geen idee hoe dat moet.
heb het al geprobeerd als een url maar waarschijnlijk doe ik wat fout want het komt alleen als tekst in het tekstvak.
Graag zou ik van iemand willen te weten komen hoe zoiets gaat.

Voor de rest fotografeer ik eigenlijk alles wat ik voor leuke dinge tegen kom als ik mijn camera bij me heb of als ik op pad ben.

Kijk er naar uit om mee te gaan doen in de gesprekken en discussies.

toi toi toi

art~attack

Diesel Power

Ik zal mezelf ook eens voorstellen.

Ondertussen zit ik alweer zo'n 7 jaar op GoT en heb ik sinds gisteravond mijn eerste fatsoenlijke cam na een 1.3 megapixel Olympus en later een 3MP Olympus die ondertussen alweer 7 jaar oud is.
Mijn aanschaf van gisteravond:

Nikon D70s dig. camera,
Tamron macro-telelens 18-200 mm AF XR LD, F/3.5-6.3
Nikon speedlight SB600 flitser
Lowepro tas passend voor camera + lens
UV filter ter bescherming van de lens.

Nu maar eens flink experimenteren en veel lezen in dit forum

Kill bill
I was an atheist until I realized I was God

Reg. datum: 17 juni 2006

Omdat ik toch wel denk dat ik hier vaker ga komen, stel ik mij wel even voor.

Ik ben 18 jaar en woon in Castricum Mijn fotografie historie is niet echt lang. Heb het altijd wel leuk gevonden en m'n ouders hadden sinds 2002 een mooie camera, een pentax optio 550. Alles was handmatig instelbaar maar de kwaliteit van de foto's liet nog wel eens te wensen over en de snelheid was al helemaal niet om over naar huis te schrijven, kortom ik wilde mijn eigen camera. Eigenlijk direct dacht ik aan een dSLR maar had nog geen idee welke en had er toen ook nog lang het geld niet voor. Ondertussen veel onderzoek gedaan en hard gewerkt. Gister (jaja op een zondag) bij de media markt een D80 met 18-135 kitlens gekocht. Hij was in de aanbieding dus dat kwam goed uit. Ik heb niet echt iets waar ik graag foto's van maak, meestal zijn het natuur/omgeving foto's maar ik denk dat ik binnenkort ook ander soort foto's ga maken.

Ik hoop hier veel te kunnen leren en zal daarom waarschijnlijk veel meer lezen dan dat ik post.

1.710 Wp op m'n dak

Hier een intro van mij,
in 't echte leven ook gewoon mezelf, Niels dus. Ik ben momenteel 32 jaar jong,
en heb sinds mei 2007 een Nikon D80 camera (met 18-70 kitlens).
inmiddels de nodige accessoires aangeschaft, waaronder een SlingShot 200 rugzak,
een SB800 flitser, en een circular polarizer van B+W.
Eind augustus start ik met een serieuze cursus/workshop in Nijmegen, waar ik meer en meer
hoop te leren van en over de vele instellingen!

In het dagelijkse leven trouwens werkzaam bij een grote financiele dienstverlener
alwaar ik software analyseer en test in mijn functie als ISEB certified testanalist 8) .
Mochten er mensen uit de omgeving zijn die gezamelijk ergens heen willen om te fotograferen,
dan houd ik me aanbevolen (regio Noord-limburg).

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: