Hoofdcategorieën
Topicacties

[algemeen] Nieuw in FG? Stel jezelf hier voor!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 juli 2006

Ik zal me ook even netjes voorstellen. Basicbeat omgeving R'dam. Ik hang al een tijdje rond in het Apple Forum waar ik op de achtergrond veel artikelen mee lees.

Ik heb nu 500 euro gespaard en ben op zoek naar de beste aanbieding voor een digitale spiegel reflex cam.

Het wordt waarschijnlijk een Sony Alpha 300 met kitlens, maar een Nikon D80 vind ik ook interessant.

Wat me opvalt is dat de ontwikkelingen op DSLR gebied de laatste maanden vrij hard gaat, waar je budget eigenlijk de enige beperkende factor is.

Bedankt voor alle info hier en ik blijf lekker meelezen en posten de komende maanden

Reg. datum: 13 december 2008

Hallo allemaal,
Na enige tijd te hebben meegelezen besloot ik me toch maar eens aan te melden om ook mee te posten.
Ben nog steeds aan het rondkijken welke camera ik wil gaan aanschaffen, mijn eerste SLR en ik geloof dat het er al jaren eerder tijd voor was.
Fotografie heb ik altijd leuk en interessant gevonden, ik zeul mijn huidige compactcameraatje overal mee naar toe (kodak z710) maar deze is echt aan vervanging toe.
En het gekwijl van mij bij fotozaken moet ook eens minder gaan worden. ;)

Ben verder een echte beginner, maar kan niet wachten om dus ook echt te beginnen!

Zeg maar aa
Reg. datum: 28 juli 2006

Hallo,

Heb m'n eerste reacties al geplaatst in Fotografie maar zal me nu even voorstellen;
Ik ben Maarten Zeeman, 17 jaar en woon in Winschoten (prov. Groningen). Ik heb fotograferen altijd al leuk gevonden, maar de laatste tijd heb ik er steeds meer zin in. In oktober ben ik in NY geweest, en daar begon het idee om een dslr te kopen.
Vandaag heb ik dan eindelijk 1 gekocht; een Eos 1000D kit. M'n moeder had nog 2 lenzen (28-80 en 80-200) + een tas van een Eos 3000n die al een paar jaar ligt te verstoffen. Met deze 3 lenzen zal ik dus de komende tijd het "echte" fotograferen te leren.

Het zal moeilijk worden het niveau te halen van wat ik in de showcases zie, maar ik zal m'n best doen ;)

Het enige koffiezetapparaat dat kan ontploffen? Een philips, natuurlijk. |PSN| Moarten Flickr

Sun
Reg. datum: 17 februari 2002

Hoewel ik hier al een lange tijd rondhang en heel af en toe wat post heb ik me nog nooit voorgesteld. Omdat fotografie me steeds meer bezighoudt lijkt het me niet meer dan normaal om me even voor te stellen:
Ik ben dus Recoil, 20 jaar en in het dagelijks leven heet ik Simon (een naam die hier meer voorkomt ;)).
De oude Nikkormat FT van mijn vader met een 50mm f/1.4 (?) lens was mijn eerste SLR systeem. Doordat deze volledig manueel is met slechts zo'n naaldlichtmetertje heb ik het hele SLR gebeuren met veel vallen en opstaan en klooien leren te beheersen.
Op dit moment heb ik echter een Nikon D40X met 16-85 en 70-200 f/2.8 lens plus nog wat andere zut die ooit wel een keer in mijn signature komt.
Qua fotografie houd ik me vooral bezig met natuur (dieren/landschappen) waarvan al een beetje op simonv.nl te vinden is.
Ik vind het nogal veel om te zeggen dat ik verder een allrounder ben (omdat ik absoluut geen pro ben) maar ik interesseer me simpelweg in heel veel gebieden van de fotografie.

website | D300 + PDK1 | SB-800 | 16-85 | 70-200 f/2.8 | 50 f/1.4

Hail the scriptsausage!

Hm, ik had me hier nog niet voorgesteld.

Ik ben ssj3gohan (historische naam, lastig uit te leggen). Ik heb de afgelopen 5 jaar vooral gelezen, afgelopen 2 jaar vooral op m'n eigen interessegebieden gezeten (EL, W&L, na 8 maandjes ook af en toe HK, VV en de occasional hardwarefora). Sinds oktober bezit ik een Canon EOS 1000D waarmee ik hard probeer om leuke foto's te maken, maar het tot dusver nog niet echt gelukt is om iets showcasewaardigs te produceren. Ik studeer op de TU Delft (Lucht- en ruimtevaarttechniek en Elektrotechniek (Microelectronics/Electronic Power Processing), heb zodoende verhoudingsgewijs extreem veel sensortechniek en lenstechniek gehad. In verhouding tot mijn daadwerkelijke fotokunsten dus. Ondanks dat ik regelmatig poep zal uploaden voor jullie om te verafschuwen zal ik dus ook regelmatig gezellig betweten als het over techniek gaat.

Wat fotografie betreft: redelijk undecided wat ik nou echt leuk vind/goed kan. Ik houd van creatief doen met de camera, en onderdelen niet persé gebruiken waarvoor ze bedoeld zijn, maar ik heb te weinig tijd om dat echt tot leuk resultaat te brengen. Extreme close-ups maak ik wel regelmatig, maar dan vooral als nuttige toepassing (om elektronica vast te leggen). Ik wil ook graag nog aan nacht/sterrenfotografie doen, maar net nu de atmosfeer daar het meest geschikt voor is (koude, droge nachten met weinig wind) heb ik geen goed platform beschikbaar om dat te doen. Natuurfotografie komt ook nog wel, komende zomer.

:+

Body - lens - lens - lens - lens - lens - lens - flitser - filter - tas - behoorlijk duur kaartje.

Reg. datum: 02 maart 2006

Hi,
Johan Vorsterman van Oijen is de naam.
Fotografeer al jaren maar digitaal sinds 2002. Augustus 2007 kocht ik pas mijn 1e dslr, een Pentax K10D. Deze gebruik ik nog steeds tot volle tevredenheid.

Vertoef redelijk vaak op diverse fora en op Flickr. Qua fotografie ben ik helemaal weg van het strobisme. Dus werken met (reportage) flitsers e.d. Portretten en produkten schiet ik het liefst.

Ik ga met interesse het topic over strobisme volgen en hopelijk ook een zinnig steentje bijdragen.

Groet,

Johan.
Hallo,

Ook ik ben nieuw hier. Ben sowieso 'nieuw' op tweakers, account is al een jaar of anderhalf geleden geregistreerd maar dat verliep niet echt vlotjes.

Maargoed, ik zal mij eens voorstellen.
Ik ben Felix, 20 jaar, woonachtig in Alphen aan den Rijn.
Ik studeer dit schooljaar af op het Grafisch Lyceum in Utrecht voor Multimedia Vormgeven.

Sinds een maand of 2 heb ik een Sony Alpha 200 waar ik erg blij mee ben. Ik heb ondertussen een leuke collectie minolta lensen aangeschaft.

Ik heb hiervoor veel geschoten met de Lumix FZ18 van mijn vader. Na maandenlange research heb ik de A200 gekocht (voor 299 euro!!!)

Mijn lenzenoverzicht.
50mm f/1.7 (gratis gekregen, had een klevend diafragma wat inmiddels is opgelost).
70-210mm f/4 (de befaamde 'Beercan' voor een leuk prijsje van 110 euro's.)
Sigma 75-200 f/2.8-3.5 (Deze had ik vóór de beercan aangeschaft, maar plots kwam toch die beercan op mijn pad. Dit leek mij een mooi alternatief voor de toch vrij prijzige beercan.)
35-70mm f/4 (Mijn eerste kennismaking met minolta, gewoon om het eens te proberen)
35-105mm f/3.5-4.5 (had een klevend diafragma, ook inmiddels opgelost. Koste me 15 euro, inc Dynax 7000 body)

Ik bezit een Minolta 5400xi flitser, deze is helaas niet 100% compatible met de A200, waardoor ik dus nog op zoek ben naar een mooi alternatief. Het ombouwen van de flitser schijnt niet te werken op de A200.

Dat was het zo ongeveer.

Shrimp
Reg. datum: 12 december 2006

Ik zal maar dan ook maar eens voorstellen...

Ik ben Michael 24 jaartjes jong en woonachtig in Apeldoorn.Doordat ik me steeds meer ging interesseren in fotografie heb ik sinds kort een fuji finepix s5800 aangeschaft. Dit is eigenlijk mijn eerste toestel waar ik wat meer mogelijkheden dan alleen maar klik en schiet. Ik heb nog niet echt een gebied dat ik echt interessant vind.

Mijn interesse voor fotografie is eigenlijk voortgekomen uit de passie van mijn schoonvader, die veel bezig is met panaroma en sterren/nacht fotografie. Ik zal ongetwijfeld de aankomende tijd veel onzin uploaden maar ik sta open voor (opbouwende) kritiek.

Gewoon Michael

Reg. datum: 30 januari 2009

Hallo allemaal,

Pas sinds kort actief bij tweakers (na jaren lang alleen rond te hebben gekeken) en aangezien ik mij redelijk veel bezig houdt met fotografie lijkt het me leuk hier in dit subforum wat meer rond te hangen.

Ik fotografeer ongeveer 4/5 jaar enthousiast (daarvoor meer het kiekjes werk)
Begonnen met een Canon 300D en na een aantal jaar wel toe aan een nieuwe camera. Hoewel de beeldkwaliteit van de 300D ruim voldoende is (Veel meer dan 6MP heb je eigenlijk zelden nodig is mijn ervaring) vond ik vooral de traagheid van de camera bij het schieten in RAW wat tegenvallen. Anderhalf jaar geleden heb ik dus de fantastische Canon 40D gekocht! Razendsnel en prachtige beeldkwaliteit. Ik ben van plan deze camera te gebruiken tot hij het echt niet meer doet. Meer dan genoeg MP en hij ligt echt heerlijk in de hand.

Mijn lenzen pakket bestaat uit:

- Tokina 12-24 f/4
- Tamron 28-75 f/2.8
- Canon 50mm Mk,II f/1.8
- Canon 70-300 IS f/4-f/5.6

Verder heb ik nog een 430EX flitser en alles is verpakt in een Lowe Pro minitrekker AW

Mijn interesses in fotografie gaan vooral naar Concert fotografie en modelfotografie, maar helaas door mijn wat luie instelling de laatste tijd fotografeer ik tegenwoordig vooral tijdens vakanties. Ik hoop allicht hier of elders weer eens wat inspiratie op te doen om model of fashion fotografie weer op te pakken!

Wat voorbeelden van mijn foto's zijn te vinden op: www.petervandelft.nl

Laat gerust weten wat jullie van de foto's vinden ;) Hopelijk leer ik hier nog wat extra's en allicht kunnen sommigen ook nog wat van mij leren!

aka Stronkop
Reg. datum: 09 oktober 2000

quote:
Ik ben van plan deze camera te gebruiken tot hij het echt niet meer doet
whehehe laat me niet lachen ;) , dat zeg ik nu van mezelf ook sinds ik enkele weken een D300 bezit. Om één of andere reden wil je (ik) toch net weer dat stapje extra. En ja, dat kost bijna altijd een smak geld. Voorlopig zit ik met de D300 wel gebakken, ben benieuwd hoe lang dat duurt 8)

Enne, welkom! Op je site staan een paar geweldige platen, dus ik ben benieuwd naar je bijdrage aan dit forum :)

Sjaak_Afhaak wijzigde dit bericht 03-02-2009 17:09 (13%)

SPECS | Nikon D300 + grip, Tamron 17-50mm SP AF f/2.8 xr, Nikkor 70-300mm f/4.5-5.6 AF-S VR, Sigma 100-300 f/4, Sigma 1,4 TC

Reg. datum: 23 december 2008

Ik ben Mattia, bouwjaar '80, en sinds 2003 helemaal gek van fotografie. Het begon tijdens een stage in Zuid Afrika met een Minolta digitaal compactje (DiMage f200, 4MP cam), kort daarop (toen die uitgebracht werd) de Canon 300D aageschaft, en enkele weken geleden geupgrade naar een Canon 5D mark II. Voor op zak heb ik de Lumix LX3.

Ik doe met name 'candid' portretwerk, straatfotografie en veel reis/natuur/landschapfotografie. Het lensenpark:

EF 17-40 F/4L USM
EF 24-105 F/4 L IS USM
EF 70-200 F/2.8 L IS USM
EF 50 F/1.8 mk I
Sigma 105 F/2.8 Macro

Wenslijst:
EF 15mm F/2.8 Fisheye
EF 135 F/2.0 L USM
volgende keer dat ik weer naar ZA ga: langere tele(zoom) lens.

Reg. datum: 30 januari 2009

quote:
Sjaak_Afhaak schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 17:07:
[...]

whehehe laat me niet lachen ;) , dat zeg ik nu van mezelf ook sinds ik enkele weken een D300 bezit. Om één of andere reden wil je (ik) toch net weer dat stapje extra. En ja, dat kost bijna altijd een smak geld. Voorlopig zit ik met de D300 wel gebakken, ben benieuwd hoe lang dat duurt 8)

Enne, welkom! Op je site staan een paar geweldige platen, dus ik ben benieuwd naar je bijdrage aan dit forum :)
Dankje!

Tja wat zou je nog meer willen van een camera dan? Zeker een D300... Misschien dat full-frame toch ooit wel interessant is, maar een langere brandpuntsafstand is eigenlijk ook wel handig. Ik denk niet dat ik ooit betere foto's zal maken met een andere camera en daar gaat het uiteindelijk om. Maar je hebt ook wel weer gelijk, je bent een "tweaker" dus je wil de nieuwste gadgets! :) Maar ik investeer vanaf nu liever in goede lenzen.

Edit: Heb net mijn site ge-update met mijn laatste vakantie foto's van Vietnam misschien maak ik er nog wel een topic hier van

Shodan wijzigde dit bericht 03-02-2009 21:32 (7%)

Reg. datum: 11 februari 2001

Hoi,
Ik hang hier al een tijdje rond in FG en dus ook maar voorstellen.
Ik ben Humberto en woon in Rotterdam.
Fotografeer al enige jaren met lange onderbrekingen en sinds een paar jaar constant.
Ben begonnen met een minolta dynax 3xi met een 35-80mm sigma lens.
Heb lang gewacht om de overstap te maken naar digitaal omdat ik heb nog niet zo mooi vond.
Heb eerst een D50 gehad met een sigma17-70 maar was te klein voor mijn handen.Toen terug naar de winkel voor een D70 maar toen ik een maal door de zoeker keek van de D200, heb ik die gelijk genomen.
Hierna kwam al snel de nikkor objectief erbij de 80-200@2,8 de 50mm @1.8(mooie en goedkoop).
Toen de D300 uitkwam kon ik het niet weerstaan en snel mijn D200 verkocht en de 300 genomen.
Hier kwamen alweer wat meer objectieven erbij zoals de 12-24@4 van Tokina de Sigma 150-500 @5.6-6.3OS(os werkt naar mijn gevoel niet zo byzonder) en de Nikkor 105mm@2.8 micro (scherp....echt scherp). Heb ook flitsers erbij genomen, de SB600 en de SB800 (leuk spelen met draadloos flitsen).Hierna snel weer wat spullen verkocht en De D700 genomen voor Fullframe en de hoge iso met de 24-70@2.8 erbij.
Ik fotografeer vaak mijn kinderen en doe ook nog portretten voor kennissen en ook voor schoolaktiviteiten.
Fotografeer de laatste tijd macro en dat is echt geweldig(eingelijk wil ik alles fotograferen wat ik mooi vind alleen niet zo veel tijd als ik zou willen).
Ik hoop hier nog veel te leren
Reg. datum: 10 februari 2009

Allo, allo,

Ik ben David en ben al een tijdje aan het rondkijken bij FG.
Vorig jaar ben ik (dankzij mijn vriendin) geintereseerd geraakt in fotografie. Aangezien ik in Oostenrijk zat en ik geen camera had, heb ik toen toch maar een Nikon D40 gekocht. Ik heb verschillende foto's gemaakt en ik denk dat er best leuke bij zitten, maar echt goed ben ik geloof ik nog niet. (zal een keer een paar foto's uitzoeken om te posten)
Ik ben vooral bezig met landschaps fotografie en merk al dat de kit lens (18-55mm) niet echt voldoet. een 50-200 mm lens staat dan ook op mijn verlangenlijstje. Verder ben ik nog op zoek naar een goede flits waarmee ik binnen goede foto's kan maken, de standaard lens geeft iets te direct licht en dat vind ik niet prettig.
Ik ben hier vooral om veel te leren :) en ik hoop dat jullie me flink sllen helpen :D

Reg. datum: 19 februari 2009

Ola iedereen,

Omdat de komende maanden in het kader van vakantie staan en ik zelf geen camera heb, heb ik besloten om mijn eerste camera aan te schaffen. Naast vakantiefoto's ben ik van plan om portretten, landschap, natuur, architectuur en (motor)sport te fotograferen. Kortom: van alles.

Men kent mij als Rah en ik hoop hier veel over spiegelreflexcamera's te weten te komen. Ik heb nog geen idee welke camera het zal worden, maar de keus zal vast makkelijker worden met alle info kennis hier op het forum.

Hallo iedereen. Ook ik zal me even voorstellen.

Ik ben Marcel, 27 en woonachtig in Barendrecht. In het dagelijkse leven verdien ik de kost als testconsultant.

Ik lees al een poosje mee op het fotografieforum alhier, en wil nu ook wel eens wat plaatsen. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie. Ik heb al een jaartje of 1,5 een eos 400d liggen, maar die heb ik eigenlijk voornamelijk gebruikt voor aquariumfotografie. Na een vakantie afgelopen zomer in de VS kwam ik erachter dat ik eigenlijk toch wel wat meer met landschapsfotografie wilde gaan doen. Resultaat is nu dat er naast de kitlens ook een groothoeklens en een macrolens aanwezig is.

Ooh ja joh!!
Reg. datum: 06 maart 2009

Zal me ook maar ff voorstellen!

Noem me voor `t gemak maar Geert ;) . Ik lees al een hele tijd mee, maar ik heb soms wel eens behoefte om te reageren (waarom heb je dat dan niet eerder gedaan :X 8)7 ). Afijn, bij deze dus de aanmelding.

Ik ben 25 jaar, woon ergens in `t noorden van `t land en ben nu sinds 2005 bezig met digitale fotografie. In 2007 mijn eerste DSLR gekocht, een Canon 400D. Sinds 5 weken ook de eigenaar van een Canon 50D. Ook nog in `t bezit, een Sony compact en wat analoog spul.

Reg. datum: 01 augustus 2008

Hoi, ik ben Erik en woon in het Antwerpse. Ben pas zeer recentelijk overgestapt naar DSLR, wegens zwaar ontgoocheld in de kwaliteit van mijn laatste compactcameraatje.Ben dus zeer nieuw in de wondere wereld van het DSLR gebeuren en op zoek naar informatie, kwam ik op deze site terecht.

Heb een D60 met 18-105mm lens en ben momenteel aan het overwegen om nog een lens aan te schaffen die lichtgevoeliger is.

Erik

Reg. datum: 30 januari 2008

Hallo!
Mijn naam is Glenn en ik ben woonachtig in Sittard (Limburg). Ik ben al langere tijd geïnteresseerd in fotografie met name natuur/landschappen, dieren, gebouwen en auto's. Ik was al enkele maanden van plan om een echte fatsoenlijke camera aan te schaffen en sinds afgelopen Donderdag heb ik dan maar de knoop doorgehakt.

Aanschouw: Panasonic Lumix FZ28
http://img9.imageshack.us/img9/4944/fz28.jpg
Vandaag krijg ik mijn SD kaart binnen en zal ik dus ook gaan beginnen met foto's te schieten :) Ik zal in de loop van de maand enkele kiekjes posten!

Xbox 360 Gamertag: Sd Sandman I

Reg. datum: 15 maart 2005

Struin hier al werken rond en heb al diverse vragen gesteld, maar nu toch maar is netjes voorstellen.

Ik ben Ruud a.k.a Marmotje. 24 jaar en systeembeheerder bij een van de grootste DAF dealers van het land.

Heb nog geen camera waarmee ik mij hier kan vertonen, maar die is onderweg. Heb mijn keuze ondertussen kunnen beperken tot de volgende 2 opties:
  • NIkon D60 18-105 VR
  • Canon 450d
Vanavond maar weer is naar de Mediamarkt om beide camera's vast te houden en te kijken wat er met de prijzen gedaan kan worden.

Zal de camera vooral voor huis,tuin en keuken foto's gebruiken met de vakantie's als meest gebruikte moment en ik met verschillende boeken en eventuele cursussen hoop ik mij steeds verder te kunnen profesionaliseren op foto gebied

Marmot84 wijzigde dit bericht 11-03-2009 16:41 (4%)

Aanwezig: Canon EOS 450D 18-55mm IS | Crumpler Pretty Boy Backpback

Goedenavond,

Ik ben WillemsJ, oftewel Jeffrey Willems, en hou me al jaren bezig als we spreken over fotografie. Zelf ben ik begonnen met uiteraard een weggooi camera en ben later overgestapt op mijn allereerste digitale compact camera. Ik weet het nog steeds goed, de Canon PowerShot met een uitklapbaar LCD-scherm (helaas weet ik de type hiervan niet meer en ik dacht de A570).

Later, gaan we terug naar het jaar 2005, schafte ik mijn allereerste digitale spiegelreflex camera aan, de Nikon D50. Lang mee gedaan en had hiervoor drie lenzen: de Sigma 18-50mm, de Sigma 10-20mm en de Tamron 70-300mm. Na ongeveer 2 jaar verkochtte ik deze aan een maat van mij voor een goede 800 euro, niet slecht volgens mij. Hierna kochtte ik de Canon EOS 40D met een Tamron 17-50mm lens na advies van een goede fotograaf. Helaas kon ik niet wennen aan deze camera en verkocht deze binnen zes maanden voor een totaalprijs van 900 euro. (aanschafprijs body plus lens bedroeg toen 1100 euro).

Nu zit ik zonder camera en ben nu aan het twijfelen tussen twee modellen. Klik hier voor mijn probleem!

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Willems

1% skill, 99% Epic Fail!

Hoi allemaal,

Ik ben Niels Westerneng. Mijn eigen bedrijf bestaat uit Design, Fotografie en Marketing/Communicatie. Vandaar ik ook zeer regelmatig fotografeer. Vanaf dat ik klein was vond ik het al geweldig om foto's te maken. Binnen de fotografie houdt ik mij vooral bezig met bedrijfs- en productfotografie. Daarnaast doe ik ook af en toe wel eens wat portretten of feesten/bruiloften, maar daar maak ik niet actief reclame voor. Ik vind het wel erg leuk! Ik ben het meest bezig met grafische vormgeving en fotografie is gewoon een geweldige aanvulling daarop.

Ik ben in het bezit van een prachtige Nikon D700 met de even indrukwekkende 24-70 AF-S f2.8. Binnenkort komt de legendarische 14-24 erbij en eventueel later nog een keer de 70-200 f2.8 VR.

Momenteel doe ik eigenlijk alles met de 24-70, puur omdat het een ontzettende scherpe lens is. Zelfs bij het maken van portretten stap ik niet over op een 135mm/85mm f1.8, die maken imho echt minder mooie foto's. Hij is absoluut scherp tot aan de rand en het ontbreken van VR is met een dergelijke lichtsterkte nauwelijks nodig. Kortom, ik ben erg tevreden!

Core i7-975 @ 4600 mhz, OCZ Blade 2000 mhz, Sapphire 4870x2, Rampage II Extreme, 2 x OCZ Vertex 60GB Raid 0.

Reg. datum: 12 oktober 2001

Hallo allemaal,

Ik dacht ik stel me dan ook maar eens even voor.
Ik ben Rudy en ben altijd al gefascineerd met fotografie, en ben een gelukkige eigenaar van een D60 met 18-200VR (Nikon)

Ik heb nog wel een aantal uitstaande vragen maar daar hoop ik straks een topic over te openen aan gezien ik met de zoek functie niet een naar mijn mening antwoord op kreeg.

Hallo,

Ik ben Janneke Walter, portretfotograaf. In het verleden heb ik veel aan reis- en natuurfotografie gedaan. De laatste jaren heb ik me toegelegd op portretfotografie.

Mijn portfolio is te zien op www.jannekewalter.nl.

Groeten,
Janneke

Valid XHTML & CSS.
Reg. datum: 27 januari 2007

quote:
jannekewalter schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 12:45:
Hallo,

Ik ben Janneke Walter, portretfotograaf. In het verleden heb ik veel aan reis- en natuurfotografie gedaan. De laatste jaren heb ik me toegelegd op portretfotografie.

Mijn portfolio is te zien op www.jannekewalter.nl.

Groeten,
Janneke
Welkom op GoT, bevalt het portret fotografie? :)

Nikon D40x :: Nikkor AF-S 18-135mm :: SB-900 :: Hoya UV-Filter :: Velbon CX-460 :: 4GB SDHC

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: