Gathering of Tweakers

Quicksearch
1. Mensen helpen met een illegale versie is iets waar we niet aan doen.
2. Verkeerde volgorde: Eerst vragen, dan pas posten. Niet andersom.

Terr wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:48 (117%)

<?php print "Hello world"; ?>

Reg. datum: 10 september 2005

Spel inmiddels al uitgespeeld. Vind het een top spel met een geweldige oorlogs sfeer, er gebeurt van alles om je heen. Wat ik zo goed vind van dit spel zijn de enorme verschillende missies en omgevingen waarin het spel zich plaats vind. Wat me wel opvalt daartussen is dat ik nog een missie vanuit een vliegtuig ofzo mis...je weet wel zo´n wrede gevechtsvliegtuig in the air :D. Om maar niet al te veel te verklappen ben ik daarentegen wel verbaasd over de laatste missie....na het uitspelen van de laatste missie was ik wel teleurgesteld daarentegen dat het weer een missie is in town en niet een speciale omgeving ofzo....hoewel het zeker leuk was.

Grafisch ziet het er top uit, voor specs zie m´n signature, het zet weliswaar geen nieuwe standaard op grafisch gebied maar het is op z´n minst wel van het huidige tijd , pfew.

Geluid speelt zeker een belangrijke rol in dit spel, met al de explosies en schoten om je heen. Heb het lekker hard met headset gespeeld :p.

Lang geleden dat ik echt een spel heb uitgespeeld en zeker in een paar dagen tijd lol.

Verdict: Top game met genoeg spelplezier!

Wing_xD wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:49 (8%)

AMD Ahtlon 64 3200+, MSI K8N Neo4 Platinum, Nvidia Geforce 6600 GT, 2x Kingston 512MB, Maxtor DiamondMax Plus 9 120 & 160GB, IIyama ProLite E431S

quote:
KatirZan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:43:
Tja, ik kon uiteraard niet achterblijven en heb CoD-II maar eventjes aangeschaft voor een kleine 45 euro bij de lokale computerboer :D

Ik kan eigenlijk het hele spel omschrijven met : Wat een verschrikkelijk goede verbetering ten opzichte van de eerste Call of Duty.

Voor mensen die CoD spelen is dit dus echt een vooruitgang, okay, om met een beetje resolutie te kunnen spelen in een acceptabele kwaliteit heb je wel een redelijk beest van een PC nodig, maar dit is het dus echt voor de volle 100% waard.

Geluid van de wapens is zo verschrikkelijk veel verbeterd, met name de granaten. Als je nu een granaat gooit is het niet meteen alsof de wereld vergaat. Gooi een granaat een gebouw in en het geluid wordt gedempt. Smoke grenades hebben veel meer effect, zelfs de shotgun die er nu bij is gekomen is een erg grappig en handig wapen voor man-to-man combat ;)

Bashen is helaas nog steeds hetzelfde gebleven en de bajonet voor op de rifle is nog steeds niet ingevoerd. 1 minpunt wel, maar waarschijnlijk ligt dit aan mij, als je inlogt op de meeste online servers, ookal zijn ze in de buurt, je ping lijkt hoog, maar in realiteit is dit niet het geval. Volgens de stats zit ik op gemiddeld een ping van 80, alleen in het spel zelf merk je hier helemaal niets van.

Een ander minpuntje is de variatie in prijs, bij de ene zaak kost CoD2 60 euro, maar bij een zaak 3 kilometer verderop betaal je 50 euro ;)
Je klets uit je nek hij is in nl nog nergens te koop aleen maar te bestellen zodat je hem 4november kan ophalen.

heb dislexie, sorry

GoT-ers.
Ik had de startpost geedit in FF en dus zag ik alles OK.
het is nu als het goed is gefixed, laat het even weten als het niet zo is.

mijn excuses

Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Griffin schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:51:
GoT-ers.
Ik had de startpost geedit in FF en dus zag ik alles OK.
het is nu als het goed is gefixed, laat het even weten als het niet zo is.

mijn excuses
Bij mij doet hij het nu prima, bedankt !

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

quote:
T-X-M schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:47:
1. Mensen helpen met een illegale versie is iets waar we niet aan doen.
2. Verkeerde volgorde: Eerst vragen, dan pas posten. Niet andersom.
B) Sorry, is ook niet echt een patch/aanpassing aan het spel lijkt mij. Daar komt bij dat het volgens mij ook alleen lokaal werkt, maargoed. :)

<?php print "Hello world"; ?>

Phyxion.net | ><((((º>

quote:
MarkoZ schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:50:
[...]

Je klets uit je nek hij is in nl nog nergens te koop aleen maar te bestellen zodat je hem 4november kan ophalen.

Sommige zaken hebben hem al wel in de winkel hoor, moet je even vragen aan de balie of ze hem al binnen hebben gekregen ;)

Ben nu bij Hill 400 als missie, deze missie nog even, en dan nog 1 en ik heb alle missies er weer opzitten _/-\o_

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

quote:
FnF schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:02:
[...]

Sommige zaken hebben hem al wel in de winkel hoor, moet je even vragen aan de balie of ze hem al binnen hebben gekregen ;)

Ben nu bij Hill 400 als missie, deze missie nog even, en dan nog 1 en ik heb alle missies er weer opzitten _/-\o_

dan zijn die winkels strafbaar, maar dat weten ze zelf ook wel.
maar goed ik haal m zaterdag wel ofzo. ik wil m wel hebben maar ik ga niet om 10 uur (openingstijd) bij een winkel staan op een woensdag ochtend.

+ mooi dat de startpost nu wel goed gaat.

Griffin wijzigde dit bericht 31-10-2005 15:23 (5%)

In de startpost wordt gemeld dat je ook in vliegtuigen mag gaan vliegen, maar ik begrijp dat dat niet het geval is? Ben helaas op me werk, kan hem nog steeds niet spelen. Maar ja mijn tijd komt nog wel &gt;:)

Pentium Core 2 Duo 6600, 2GB RAM, Asus 7600 GT

quote:
kw_nl schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:38:
In de startpost wordt gemeld dat je ook in vliegtuigen mag gaan vliegen, maar ik begrijp dat dat niet het geval is? Ben helaas op me werk, kan hem nog steeds niet spelen. Maar ja mijn tijd komt nog wel &gt;:)

ik speel m zelf nog niet,
maar denk zo dat je in SP weer moet schieten vanuit zn vliegtuid oid

-=- X1800 -=-

Griffin de link naar CoD 2 deel II werkt niet.. (gaat naar deel 1 )
quote:
jimbojansen90 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:00:
Griffin de link naar CoD 2 deel II werkt niet.. (gaat naar deel 1 )

fixed.
Als ik thuis kom kijk ik nog wel of ik nog wat meer info erin kan zetten en zo de het geheel kan gaan uitbreiden.

en wat vinden jullei allemaal het chillste wapen in de multiplayer? ik vind de m1 gerrand (schrijf je dat zo??) wel erg chill _/-\o_

CZGAALVD

Phyxion.net | ><((((º>

Heb net de SP uitgespeeld :) Laatste missie was wel een beetje kort, maar verder was het erg leuk _O_

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

quote:

Dat zou leuk wezen, maar dat is dus echt niet zo. Het mag ook helemaal niet...
Maar ik ga hem vrijdag (4 nov natuurlijK :D) gelijk halen.
Vandaag de halve dag over LAN gespeeld. Wat een heerlijk spel :)

quote:
Silvan van Heck schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:02:
[...]

Dat zou leuk wezen, maar dat is dus echt niet zo. Het mag ook helemaal niet...
Maar ik ga hem vrijdag (4 nov natuurlijK :D) gelijk halen.
Vandaag de halve dag over LAN gespeeld. Wat een heerlijk spel :)

Als ik vrijdagmiddag (halve dag stage, mooi dus) naar huis fiets kom ik toch langs de Dynabyte. Ik had 'm gepreordered, kan ik 'm meteen oppikken :)

btw: de Thompson klinkt nog steeds als een mietje... in CoD1 had 'ie tenminste meer "kick"

Wildfire wijzigde dit bericht 31-10-2005 17:32 (11%)

Systeemspecs: Klik hier!

217.148.191.26 begint weer vol te lopen... Heb wel zin om ff lekker te fraggen! (Ook al bak ik er geen snijboon van)

spel gekocht maar om eerlijk te zijn vind ik het niet veel veranderd van cod1 of alle addons
het ziet er gelikt uit maar als je het vergelijkt met hl2 ofzo (ik weet het is geen oorlogsshooter) dan vind ik het toch wel matig voor 2005. Verder ben ik teleurgesteld dat er nu weer geen 5.1 sound bij zit zoals bij mohpa, vooral met shooters vind ik dat toch wel erg gaaf.

P35C-DS3R - X3360 @ 3.4ghz - 8800GT OC - 2x 750gb Samsung F! raid0 - 4gb pc6400 4-4-4-12

waar heb je em gehaald, en quanta costa!?

In Theorie is de theorie altijd gelijk aan de praktijk, in de Praktijk is dit nooit t geval....

quote:
sain onez schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:58:
waar heb je em gehaald, en quanta costa!?

http://elcheapo.nl/rd.pl?...;siteid=cdwow&rowid=1
das cdrom, dvd versie is 8 euro duurder, geen verzendkosten..

P35C-DS3R - X3360 @ 3.4ghz - 8800GT OC - 2x 750gb Samsung F! raid0 - 4gb pc6400 4-4-4-12

daar wordt ie dus ook pas op 4 nov (vrijdag) verwacht, of heb je em al ontvangen!?!

In Theorie is de theorie altijd gelijk aan de praktijk, in de Praktijk is dit nooit t geval....

Ik denk dat dit wel weer eentje word voor in de kast. Maar weet iemand of er ook nog een MP demo uitkomt?

14 feb 2009 weer nickchange naar relonky

quote:
IRCfreAk schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:44:
spel gekocht maar om eerlijk te zijn vind ik het niet veel veranderd van cod1 of alle addons
het ziet er gelikt uit maar als je het vergelijkt met hl2 ofzo (ik weet het is geen oorlogsshooter) dan vind ik het toch wel matig voor 2005. Verder ben ik teleurgesteld dat er nu weer geen 5.1 sound bij zit zoals bij mohpa, vooral met shooters vind ik dat toch wel erg gaaf.
kijk nog maar eens goed bij de instelingen er zit wel degelijk 5.1 op

heb dislexie, sorry

Waarom kan ik niet meer in 1152x864 spelen? Dit is de laagste resolutie waarbij ik net geen individuele beeldlijnen kan onderscheiden op mijn scherm en die is dus vrij handig om te gebruiken bij zware spellen. In de demo was deze resolutie wel te kiezen. Aanpassen van de .cfg helpt niet, dan schiet hij terug naar 640x480.

Ik baal hier enorm van want dit betekent feitelijk dat ik terug moet gaan naar DX7, en dan lever ik wel erg veel eye candy in :(

Edit: Alt-tab werkt ook niet, ik kan nu het spel niet meer in... en hij CTDde vanmorgen tijdens het veranderen van de toetsen.

Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 31-10-2005 19:18 (13%)

Athlon XP 2800+ Barton / Asus A7N8X Deluxe Rev. 2.0 / 2 x 1Gb Corsair PC3200 / Aeolus 6800XT / Hitachi 160 Gb S-ATA / Hitachi 250 Gb S-ATA / NEC ND-3500 / Asus 16x48x DVD / Spire Whisper Rock IV / 2x Papst 8412 N/2GML

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws