Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
krouwen schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:55:
Ik denk dat vooral de fans van de oude CoD de nieuwe CoD MP weer zullen waarderen. Ik speel nu al 3 jaar CoD en ik moet zeggen dat dit zeker een hele goede vooruitgang is. Het spel is ook leuk voor mensen die nog nooit CoD hebben gespeeld en nu een WW2 oorlogspel in MP willen spelen.
Ben met alles in je post akkoord , enkel dat je het al drie jaar speelt lijkt me overdreven, spel is pas 29 oktober 2003 uitgekomen :)

Amd 2500 mobile @ 2400Mhz | 2*512Mb apacer | X800pro @ X800 XT PE | GA-7n400L

Acties: [view]

Door: Fuelke Moderator SPV/SGD
De screenshots staan op dezelfde rij waardoor de tekst veel te veel naar rechts staat. Pas dat aub nog even aan.

La Ferrari pių bella č quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

quote:
FnF schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:54:
[...]

Ik ben er al voorbij, ik ga direct bezig met het eerste Amerikaanse level (D-Day). Ik drukte gewoon op F, en toen swapte mijn huidige gun met de Panzerschreck, geen enkel probleem mee gehad. Misschien eens een ander wpn selecteren? Dus 1 ipv 2 of 2 ipv 1?

[...]

Ik zie alles wel, misschien eens cookies e.d. legen?
Heb dat allemaal al geprobeerd. Ik ga denk ik maar even de developer mode aanzetten en op dat punt via de console de panzerschreck adden. Hopen dat de game dan ook 'getriggerd' wordt en verder gaat
quote:
blackraid3r schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:03:
Hebben jullie ook wel is dat je pc zomaar uitvalt ? Of ligt dat aan mijn pc. Ik heb er alleen vast van bij dit spel. Gelukkig hoef je niet hele missies opnieuw te doen als je hem net gehaald hebt. Hij gaat gewoon weer verder :)

Ja, het is normaal dat je pc uitvalt tijdens het spelen :*)
Nee ik denk idd dat het aan je pc ligt, beetje onstabiel misschien?

quote:
joswillems86 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Ja, het is normaal dat je pc uitvalt tijdens het spelen :*)
Nee ik denk idd dat het aan je pc ligt, beetje onstabiel misschien?
Kheb het alleen bij CoDII, voorderest nooit ergens last van..

quote:
Fuelke schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:09:
De screenshots staan op dezelfde rij waardoor de tekst veel te veel naar rechts staat. Pas dat aub nog even aan.

Firefox heeft er geen problemen mee, IE wel :)

---

Wat betreft de performance van de game: multiplayer ga ik voortaan gewoon in DirectX 7 modus spelen, dat werkt echt goed met alle grafische opties voluit.

Voor de singleplayer ga ik naar een configuratie zoeken die op mijn systeem nog net lekker werkt in de drukke scenes.

Gelukkig hebben het single- en multiplayer gedeelte een aparte config :)

Wildfire wijzigde dit bericht 31-10-2005 13:32 (41%)

Systeemspecs: Klik hier!

Reg. datum: 08 juni 2005

Hoe kun je in MP connecten naar een server die niet in de serverlijst staat, dus dat je zelf het ip-adres en poort-nummer ingeeft?

Do you stay for dinner?Clarice

Ik lees meerdere klachten over het feit dat dit een beetje meer van hetzelfde is vergeleken met COD (UO).

De spelervaring is in mijn ogen totaal anders. Alles is groter, meer tegenstanders, meer peletongenoten. Veel meer echt veldslagen. Veel meer stress door al die tegenstanders die het risico vergroten dat je op je eigen mensen gaat schieten.

Dat draagt bij mij heel wat bij in ieder geval. Ik vond COD een super spel, maar deze is zeker veel beter.
(Je hebt het gevoel dat het veel "echter" is, al kan ik dat totaal niet beoordelen, want ik heb nooit in WO II gevochten, of welke andere oorlog ook..)

specs: C2D E6600 @ 2x3GHz, GigaByte P35-DS3P, 4x1 GB Kingston DDR2 800, Asus HD2900XT 512 MB, 2x 320 GB barracuda, 500GB Caviar, Samsung Syncmaster 226BW

Wandelende oorgaanzak

Tja, ik kon uiteraard niet achterblijven en heb CoD-II maar eventjes aangeschaft voor een kleine 45 euro bij de lokale computerboer :D

Ik kan eigenlijk het hele spel omschrijven met : Wat een verschrikkelijk goede verbetering ten opzichte van de eerste Call of Duty.

Voor mensen die CoD spelen is dit dus echt een vooruitgang, okay, om met een beetje resolutie te kunnen spelen in een acceptabele kwaliteit heb je wel een redelijk beest van een PC nodig, maar dit is het dus echt voor de volle 100% waard.

Geluid van de wapens is zo verschrikkelijk veel verbeterd, met name de granaten. Als je nu een granaat gooit is het niet meteen alsof de wereld vergaat. Gooi een granaat een gebouw in en het geluid wordt gedempt. Smoke grenades hebben veel meer effect, zelfs de shotgun die er nu bij is gekomen is een erg grappig en handig wapen voor man-to-man combat ;)

Bashen is helaas nog steeds hetzelfde gebleven en de bajonet voor op de rifle is nog steeds niet ingevoerd. 1 minpunt wel, maar waarschijnlijk ligt dit aan mij, als je inlogt op de meeste online servers, ookal zijn ze in de buurt, je ping lijkt hoog, maar in realiteit is dit niet het geval. Volgens de stats zit ik op gemiddeld een ping van 80, alleen in het spel zelf merk je hier helemaal niets van.

Een ander minpuntje is de variatie in prijs, bij de ene zaak kost CoD2 60 euro, maar bij een zaak 3 kilometer verderop betaal je 50 euro ;)

Blijvende onder de naam Administrator

Reg. datum: 26 september 2004

Ik dacht dat hij hier pas 4 november uit kwam?

Bart1983 wijzigde dit bericht 31-10-2005 13:47 (3%)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Dope Rapper

ik krijg een waiting for cd key authorisation error als ik cod wil spelen via hamachi ? is daar een oplossing voor, google zegt niet veel zinnigs.
Shut the fuck up Donny

quote:
OKA schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:35:
Hoe kun je in MP connecten naar een server die niet in de serverlijst staat, dus dat je zelf het ip-adres en poort-nummer ingeeft?

In het spel op ~ drukken, daarmee haal je de console naar beneden. Daarin typ je:

connect [ip-adres]
(zonder blokhaken uiteraard)

Volgens mij kun je na het ip-adres gewoon een dubbele punt en dan het poortnummer typen, maar dat weet ik niet zeker.

Brabo-Joossie wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:02 (5%)

Ey Sanjay, fancy asking a horse about an iPod, ey...

The ma(n)ster of seti addicts

ik zag op de dynabyte site een Special edition van cod2. Weet iemand hier meer over? (box shots ed)

Mijn WeBlog || Xbox 360 portal.. xboxic.com|| Uw hardware compatible met linux? www.linuxcompat.info

Phyxion.net | ><((((š>

quote:
HeefStan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:57:
ik krijg een waiting for cd key authorisation error als ik cod wil spelen via hamachi ? is daar een oplossing voor, google zegt niet veel zinnigs.

Ja, daar is een oplossing voor :) Mail mij maar even voor de oplossing ;)

Mochten er mensen zijn die graag via het cod2got of cod2got2 netwerk online willen spelen op mn server, zet hier dan even een berichtje neer, dan kan ik hem online gooien :)

quote:
Bart1983 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:47:
Officiele datum is geloof ik 4 november, maar er zijn al genoeg winkels die ze gewoon verkopen :)

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

quote:
Bart1983 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:47:
Is ook zo.

Systeemspecs: Klik hier!

Shut the fuck up Donny

quote:
FnF schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:06:
[...]
Mochten er mensen zijn die graag via het cod2got of cod2got2 netwerk online willen spelen op mn server, zet hier dan even een berichtje neer, dan kan ik hem online gooien :)
* n00b meldt! Wat is dat? :O

Dope Rapper

quote:
Je staat in mijn msn lijst, vanwege aoe3, kom ff on ;)

@ hierboven : Www.hamachi.cc/download
WHWWLMXP
Reg. datum: 05 februari 2003

*

Timmai wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:33 (100%)

WHWWLMXP

quote:
Timmai17 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:12:
Servers die je kunt joinen zonder hamachi en dergelijke:

[...]
*

Bart1983 wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:22 (65%)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Shut the fuck up Donny

Weet niet eens wat Hamachi is...
* Brabo-Joossie kruipt maar weer terug onder z'n steen, samen met z'n C64...

Edit na lezen site:
Eigenlijk een soort gratis VPN-prog dus? Biedt wel mogelijkheden, ware het niet dat onze clan z'n eigen server heeft en we die over het algemeen misbruiken...

Brabo-Joossie wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:17 (46%)

Net bij play besteld voor ongeveer 39 euro..
Kan niet wachten tot ik online kan gaan knallen.

Gamertag => Macer NL / Nikon D80

Dope Rapper

quote:
Brabo-Joossie schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:14:
Weet niet eens wat Hamachi is...
* Brabo-Joossie kruipt maar weer terug onder z'n steen, samen met z'n C64...
Er staat een link in mijn bericht

jongens gecrackte servers posten mag niet he ;)?

@ FnF ik ben tegen je aan het spammen op hamachi, dat ook goed ;)?

Heephstan wijzigde dit bericht 31-10-2005 14:17 (45%)

ben nu al ff bezig, en dit spel is erg vet

de levels zien er ook zo vet uit (graphics staan aardig hoog ;) ) en ik vind het zeker mn geld waard!

greets Martinspire - Xbox 360 Gamertag = Martinspire
http://martinspire.nl/weblog/verhaal/gaming-occasionally-together-plan

quote:
HeefStan schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:16:
[...]
Er staat een link in mijn bericht

jongens gecrackte servers posten mag niet he ;)?

@ FnF ik ben tegen je aan het spammen op hamachi, dat ook goed ;)?
Stukje terug werden er ook cracked servers gepost en toen is er verder ook niets over gezegd. Maar als het niet mag haal ik ze wel weg.

Acties: [view]

Door: Fuelke Moderator SPV/SGD
Het mag niet, dus haal ze maar weg

La Ferrari pių bella č quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima.
Legale gamescollectie|DVD Collection

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws