Ik kan er zo nog 5 halen als het voor iemand nodig is.. Dus..
Vanmiddag bij de Game (game winkel keten in de UK) even op de Xbox 360 lopen spelen..
Zag er strak uit moet ik zeggen.
Ze hadden ene WWII FPS game draaien als demo weet niet hoe het heette..
Zag er strak uit moet ik zeggen.
Ze hadden ene WWII FPS game draaien als demo weet niet hoe het heette..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik had het zelf eerst bij de lokale FRS geprobeerd, maar die hadden zoveel pre-orders dat ze verwachten dat je pas na een aantal maanden aan de beurt komt als je nu reserveert. De Dynabyte die 300 meter verderop zat had nog nauwelijks pre-orders en hadden nog een aantal pre-order kits liggen. Er stond ook nergens in de winkel aangegeven dat je daar de Xbox 360 kon reserveren, je moest er expliciet om vragen. De meeste mensen verwachtten kennelijk al niet dat je daar ook een X360 kunt reserveren.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Anoniem: 84457
Bij de MM in Groningen zijn anders nog genoeg 'reserveerdoosjes' van 39,99 euro te koop.Huntor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:04:
[...]
Zover als ik hoor overal zijn ze aardig uitverkocht, en zoals curry zegt alleen in de minder bevolkte gebieden nog wel beschikbaar.
Heb zonet even gegamed met de 360 bij de MM, het ziet er allemaal erg strak uit!
Ook die controller ligt heerlijk in de handen.
Kameo is al te koop in Amerika, ik hoop niet dat wij ze ook vroeg hebben. Heb je wel de game maar niet de X360
Ik zie het zo gebeuren heheehhe.
mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane
stond ook op dat lijstje met launch games wat hier af en toe werd gepost, alleen had verwacht dat de datums wel niet zouden kloppen. Wel dus, ben iig wel benieuwd of ze hier nu ook al zijn te krijgen (binnekort).S2S schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:17:
Kameo is al te koop in Amerika, ik hoop niet dat wij ze ook vroeg hebben. Heb je wel de game maar niet de X360Ik zie het zo gebeuren heheehhe.
http://www.kotaku.com/gaming/gamestoprelease1.jpg
http://www.kotaku.com/gaming/gamestoprelease2.jpg
hierzo.
[ Voor 14% gewijzigd door dikki dik op 08-11-2005 21:38 ]
Ik kwam op Xboxyde.com deze Project Gotham Racing 3 filmpjes tegen en kon het niet laten om ze met jullie te delen (
):
- Link naar de Pagina.
Het zijn 5 filmpjes, helaas wel van lage kwaliteit, waarin je onder andere één garage te zien krijgt (van binnen), het ''Auto-Selectie Menu'' en nog veel meer.
En ''Damn!'' wat een mooie wagens!
Nog 23 dagen te gaan
- Link naar de Pagina.
Het zijn 5 filmpjes, helaas wel van lage kwaliteit, waarin je onder andere één garage te zien krijgt (van binnen), het ''Auto-Selectie Menu'' en nog veel meer.
En ''Damn!'' wat een mooie wagens!
Nog 23 dagen te gaan
Ik kan 2000 euro uitgeven voor een LCD scherm. Ik wil minimaal 94cm beelddiagonaal hebben.
Welk scherm kan ik het best nemen met ook oog op ghosting etc op XBOX360. Ik zat al beetje te kijken naar de samsung, maar daar schijnt de R versie een trage response te hebben.
Wie heeft er advies?
Welk scherm kan ik het best nemen met ook oog op ghosting etc op XBOX360. Ik zat al beetje te kijken naar de samsung, maar daar schijnt de R versie een trage response te hebben.
Wie heeft er advies?
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Daar ben ik dus ookal de hele week naar op zoek (minimaal 37 inch, perfect voor de Xbox360 en 2000/2500 euro). Soms kom ik er gewoon niet meer uitFlyduck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:23:
Ik kan 2000 euro uitgeven voor een LCD scherm. Ik wil minimaal 94cm beelddiagonaal hebben.
Welk scherm kan ik het best nemen met ook op ghosting etc op XBOX360. Ik zat al beetje te kijken naar de samsung, maar daar schijnt de R versie een trage response te hebben.
Wie heeft er advies?

Lees anders deze topics eens:
Sony introduceert nieuwe "Bravia"serie LCD TV's
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=36433.0 (eigen topic, helaas nog geen reacties)
[ Voor 5% gewijzigd door Atmoz op 08-11-2005 22:32 ]
Ja het is echt erg, er zijn zoveel verschillende schermen en ervaringen, en het jammere is dat je het nergens even kan testen met het scherm wat je op het oog hebt. Vooral op kieskeurig.nl spreekt iedereen elkaar tegen.atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:31:
[...]
Daar ben ik dus ookal de hele week naar op zoek (minimaal 37 inch, perfect voor de Xbox360 en 2000/2500 euro). Soms kom ik er gewoon niet meer uitTeveel mogelijkheden en opties enzo. Ik had zelf de Sony S40A10 op het oog. Maar ook de Samsung LE40R51 leek me wel wat. Maarja die "trage" reactietijd he...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=36433.0 (eigen topic, helaas nog geen reacties)
Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
Even mijn ervaringen met de Xbox360, ik heb namelijk het ding al een tijdje bij ons in de winkel staan, en hij valt me vies tegen;
- Graphics zijn zwaar onder de maat op de bijgeleverde demo bij games en films, hoekig, en totaal niet wat ik verwacht had, vergelijkbaar met 640*480 op je pc (Call of Duty 2 is het beste mee te vergelijken op die resolutie)
- Controllers voelen brak aan, stickjes zijn zeer fragiel, dit itt de "oude" Xbox
- Design is wel zeer vetjes! Ziet er in het echt wel mooi uit
- Extra spellen die we er bij kregen waren ook ernstig slecht (kwaliteit)
Nou hoop ik dat ie verkocht wordt, maar dat zal wel
- Graphics zijn zwaar onder de maat op de bijgeleverde demo bij games en films, hoekig, en totaal niet wat ik verwacht had, vergelijkbaar met 640*480 op je pc (Call of Duty 2 is het beste mee te vergelijken op die resolutie)
- Controllers voelen brak aan, stickjes zijn zeer fragiel, dit itt de "oude" Xbox
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Toch grappig die extreem uiteenlopende 'ervaringen'. De een vind het schitterend de ander vind het vies tegenvallen.... Gelukkig geef je zelf het antwoord al, alhoewel ik me fvraag of je dat zelf wel doorhebt.SgtStrider schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:38:
Even mijn ervaringen met de Xbox360, ik heb namelijk het ding al een tijdje bij ons in de winkel staan, en hij valt me vies tegen;
Het komt nogal vaak voor dat de xbox 360 verkeerd wordt aangesloten, of dat de instellingen niet goed staan, 480i ipv 720p lijkt de meest voorkomende fout te zijn die door de 'monteurs' gemaakt wordt, of vergeten ze het gewoon weg ...
Voor degenen die het beeld echt zwaar tegen vinden vallen raad ik aan om ff naar een andere xbox kiosk in de buurt te gaan, misschien dat deze wel gewoon 720p draait.
tja, wat is traag? 16ms of 12ms traag?atmoz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:31:
[...]
Daar ben ik dus ookal de hele week naar op zoek (minimaal 37 inch, perfect voor de Xbox360 en 2000/2500 euro). Soms kom ik er gewoon niet meer uitTeveel mogelijkheden en opties enzo. Ik had zelf de Sony S40A10 op het oog. Maar ook de Samsung LE40R51 leek me wel wat. Maarja die "trage" reactietijd he...
Ik heb nog geen enkel kwaliteits scherm gezien waarbij ghosting waar te nemen was met 16ms of lager. De 32" versie (LE32R51B) heeft voor zover ik weet 12ms en daar valt echt prima mee te gamen.
En dan nog even iets over het xbox360 als MCE extender. Wij hadden toevallig maandag een Microsoft mannetje bij ons op het werk die een training kwam geven over MCE, daarbij kwam dit ook aan bod. Hij vertelde dat je XB360 echt ALLES streamed. Dus je volledige beeld wordt streaming over je netwerk verzonden, wat dus betekend dat je ook alles kan kijken via je XB360 zolang je MCE dit ook kan
[ Voor 21% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2005 08:08 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
IGN bevestigt dezelfde 19 launchgames als Team Xbox. En idd, Kameo ligt al in de shops.
Audio, Video & HiFi Forum heeft advies. Dit topic gaat over de X360 en z'n games, niet over LCD-flatpanels.Flyduck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:23:
Wie heeft er advies?
THnx Currycurry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:27:
IGN bevestigt dezelfde 19 launchgames als Team Xbox. En idd, Kameo ligt al in de shops.
[...]
Audio, Video & HiFi Forum heeft advies. Dit topic gaat over de X360 en z'n games, niet over LCD-flatpanels.
Hmm..weet iemand al wanneer de games te koop zijn in Nederland?
De Samsung LE40M51 of wacht even op de LE40M61.Flyduck schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:23:
Wie heeft er advies?
De xbox360 zal zeker regio-gebonden zijn?
Le Meow
Ja net als alle andere home-consolesPoekie McPurrr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:21:
De xbox360 zal zeker regio-gebonden zijn?
Jammer, vind het net zo fijn dat ik bij het bestellen van games voor m'n PS2 niet op hoef te letten welke regio het is. En aangezien Europa vaak overgeslagen word (of pas een paar maanden later) met releases komen mijn meeste games toch al uit Azië of de VS.
Le Meow
Yep games worden echt verkocht
Microsoft announced today that retailers nationwide are beginning to sell various Xbox 360 games, accessories, and Xbox Live retail offerings in advance of the November 22 console launch. Eager fans are encouraged to check with their local retail stores for information regarding specific Xbox 360 product availability.
"Offering Xbox 360 games, accessories, and Xbox Live products in advance of the November 22 console launch lets gamers and retailers jump in on the euphoria and prepare early for the hottest consumer electronics product launch of the decade," said Peter Moore, Microsoft Corporate VP, Worldwide Marketing and Publishing.
Bron www.xbox-scene.com
Ik ben trouwens ook in de MM Den Haag Gaan kijken en vond de gamepad echt goed in mijn hand zitten. Het beeld staat daar denk ik niet goed want de Enter the Matrix in 1080i op mijn xbox is nog mooier.
Microsoft announced today that retailers nationwide are beginning to sell various Xbox 360 games, accessories, and Xbox Live retail offerings in advance of the November 22 console launch. Eager fans are encouraged to check with their local retail stores for information regarding specific Xbox 360 product availability.
"Offering Xbox 360 games, accessories, and Xbox Live products in advance of the November 22 console launch lets gamers and retailers jump in on the euphoria and prepare early for the hottest consumer electronics product launch of the decade," said Peter Moore, Microsoft Corporate VP, Worldwide Marketing and Publishing.
Bron www.xbox-scene.com
Ik ben trouwens ook in de MM Den Haag Gaan kijken en vond de gamepad echt goed in mijn hand zitten. Het beeld staat daar denk ik niet goed want de Enter the Matrix in 1080i op mijn xbox is nog mooier.
Anoniem: 64887
Daar gaat nu verandering in komen, de games van de xbox360 worden wereldwijd gereleased op dezelfde dag.Poekie McPurrr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:44:
Jammer, vind het net zo fijn dat ik bij het bestellen van games voor m'n PS2 niet op hoef te letten welke regio het is. En aangezien Europa vaak overgeslagen word (of pas een paar maanden later) met releases komen mijn meeste games toch al uit Azië of de VS.
Alle games? Dus ook de (bijvoorbeeld) japanse games die je anders nooit buiten azië zou tegenkomen? Lijkt me sterk..Anoniem: 64887 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:50:
[...]
Daar gaat nu verandering in komen, de games van de xbox360 worden wereldwijd gereleased op dezelfde dag.
Le Meow
Nee, en met goede reden niet:Anoniem: 64887 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:50:
[...]
Daar gaat nu verandering in komen, de games van de xbox360 worden wereldwijd gereleased op dezelfde dag.
Punt is, voor een wereldwijde release moet je al snel 50k units shippen. Als er daarvan nog geen 10k verkocht worden moet je er 40k afschrijven, wat een doodsteek kan zijn voor een small publisher. En dan hebben we het nog niet over de logistieke kosten en problemen van 50k units tegelijk beschikbaar hebben en wereldwijd shippen. Om deze reden worden games van dezelfde developer ook wel eens door verschillende publishers in verschillende regions gedaan:Region locking is an important factor for small publishers. A big company like Capcom can afford to run publishing operations in all regions but small publishers rely on licensing their titles to other small publishers in other regions. Since these titles sell in much smaller numbers it doesn't take too much import traffic to sour the market a regional publisher. It you only expect to move 25K units in your region, then 3K sales lost to imports is a serious loss.
Even for global publishers it can be important. The regional division each have their own inventory and accounting reports to present to the parent company. If the localized version of a game sells poorly because the market for it was largely already covered by imports it can create the illusion that there was no local interest in the game and make the publisher believe that similar games shouldn't be offered to that region in the future.
Publishgers have to decide for themselves whether this is needed for a partiular game but rest assured it isn't done just to be mean to gamers.
En nog een belangrijk detail:Sometimes a publisher will have the rights to publish a game in one region, while another publisher has rights for the same game in another region. Region locking the discs is an easy way to ensure most of the sales go to the "correct" publisher.
Region locken is dus begrijpelijk in een wereld waar kleine publishers ook een kans willen hebben, en wat dat betreft is het juist positief dat Microsoft de optie aanbiedt: het is niet alsof Microsoft Game Studios zelf er een probleem mee zal hebben.It's up to publishers if they choose to region lock a title, jsut like on Xbox. Not all games on Xbox are region locked, and not all on Xbox 360 will be.
Zo Cury684 je zit er overal boven op. Echt scherp. hahhacurry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:10:
[...]
Nee, en met goede reden niet:
[...]
Punt is, voor een wereldwijde release moet je al snel 50k units shippen. Als er daarvan nog geen 10k verkocht worden moet je er 40k afschrijven, wat een doodsteek kan zijn voor een small publisher. En dan hebben we het nog niet over de logistieke kosten en problemen van 50k units tegelijk beschikbaar hebben en wereldwijd shippen. Om deze reden worden games van dezelfde developer ook wel eens door verschillende publishers in verschillende regions gedaan:
[...]
En nog een belangrijk detail:
[...]
Region locken is dus begrijpelijk in een wereld waar kleine publishers ook een kans willen hebben, en wat dat betreft is het juist positief dat Microsoft de optie aanbiedt: het is niet alsof Microsoft Game Studios zelf er een probleem mee zal hebben.
Anoniem: 102124
het blijft een schande dat men die resolutie niet optimaal instelt en zo z'n eigen product promotie wat verneukt ...
overmorgen zie ik xbox360 in actie, hopelijk valt het goed mee
overmorgen zie ik xbox360 in actie, hopelijk valt het goed mee
echt optimaal zijn die kiosk dingen ook niet. Ze moeten wel betaalbaar blijven he.
Maar bij MMR stond de res van cod2 volgens mij wel goed want het was echt mooi.
Maar bij MMR stond de res van cod2 volgens mij wel goed want het was echt mooi.
Ben ik het niet mee eens, als er geen gebruik word gemaakt van regiolocks kun je via internet je product overal ter wereld aanbieden zonder iets in de software te wijzigen. Kleine publishers kunnen op die manier met vraag/aanbod werken en minimaliseren zo het probleem van over-productie.curry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:10:
Region locken is dus begrijpelijk in een wereld waar kleine publishers ook een kans willen hebben, en wat dat betreft is het juist positief dat Microsoft de optie aanbiedt: het is niet alsof Microsoft Game Studios zelf er een probleem mee zal hebben.
Nadeel is dan wel dat je je product (als je het groter aan wilt pakken) moeillijk kunt laten proefdraaien in één regio om het daarna te releasen in de rest van de wereld met eventueel aanpassingen aangezien velen het dan al geïmporteerd zullen hebben.
Maar goed, met een beetje mazzel komt er een leuk tooltje waarmee je je xbox regio-vrij kunt maken.
Le Meow
Ik was in MM(almere) en daar staan dus 2 kiosks. Maar van beide demos COD2 en Kameo was ik niet echt onder de indruk. Het was te spelen op zo'n 25" oid Samsung panel met zeker 720p, heb het zelf nog gechecked. Natuurlijk zijn die kiosks nou niet relax om op te spelen maar ik had wel iets meer verwacht.
Zit nu te tobben of een nieuwe gfx kaart(terwijl ik al een x800pro heb) of een console, denk dat meer mensen met dit dilemma zitten
Zit nu te tobben of een nieuwe gfx kaart(terwijl ik al een x800pro heb) of een console, denk dat meer mensen met dit dilemma zitten
Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games
Dat is uitgaande van het idee dat de publishers zelf via internet hun produkt aan de man brengen. Heb jij wel eens direct van www.activision.com of www.ea.com een produkt besteld? Nee, je zit nog steeds met een 3-tier systeem waarbij de middle tier oftewel de webshops voorraad nemen die ze vervolgens aan het publiek aanbieden. En dus het probleem dat je die voorraad vooraf moet kunnen leveren, en de verkoop tot op zekere hoogte garanderen.Poekie McPurrr schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:49:
[...]
Ben ik het niet mee eens, als er geen gebruik word gemaakt van regiolocks kun je via internet je product overal ter wereld aanbieden zonder iets in de software te wijzigen. Kleine publishers kunnen op die manier met vraag/aanbod werken en minimaliseren zo het probleem van over-productie.
geld sparen voor de g71 of 360 ...mktje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:52:
Ik was in MM(almere) en daar staan dus 2 kiosks. Maar van beide demos COD2 en Kameo was ik niet echt onder de indruk. Het was te spelen op zo'n 25" oid Samsung panel met zeker 720p, heb het zelf nog gechecked. Natuurlijk zijn die kiosks nou niet relax om op te spelen maar ik had wel iets meer verwacht.
Grappig. Blijkbaar heb je zelf nog niet gespeeld op de Xbox360, getuige je reply over instellingen. Ik zou zeggen, kijk even bij een winkel waar 'ie staat. Ik zie graag je reply hier terugBlowFish schreef op woensdag 09 november 2005 @ 01:57:
[...]
Toch grappig die extreem uiteenlopende 'ervaringen'. De een vind het schitterend de ander vind het vies tegenvallen.... Gelukkig geef je zelf het antwoord al, alhoewel ik me fvraag of je dat zelf wel doorhebt.
Het komt nogal vaak voor dat de xbox 360 verkeerd wordt aangesloten, of dat de instellingen niet goed staan, 480i ipv 720p lijkt de meest voorkomende fout te zijn die door de 'monteurs' gemaakt wordt, of vergeten ze het gewoon weg ...
Voor degenen die het beeld echt zwaar tegen vinden vallen raad ik aan om ff naar een andere xbox kiosk in de buurt te gaan, misschien dat deze wel gewoon 720p draait.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Ik vraag me soms echt af wat mensen verwachten van de Xbox360... Het is natuurlijk onzin om te gaan denken dat het er allemaal vele malen mooier uitziet dan op een PC van duizenden euro's..
Verder is dit ook pas de eerste generatie games en dit zal in de loop van de tijd ook echt nog wel beter worden..
Verder is dit ook pas de eerste generatie games en dit zal in de loop van de tijd ook echt nog wel beter worden..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Waarom is dat onzin? De CPU en GPU zijn onontkenbaar sneller.Macer schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:44:
Ik vraag me soms echt af wat mensen verwachten van de Xbox360... Het is natuurlijk onzin om te gaan denken dat het er allemaal vele malen mooier uitziet dan op een PC van duizenden euro's..
Geef me 1 reden waarom het mij als klant ene reet zou moeten schelen wat de problemen van een publisher zijn? Dat is ZIJN probleem. HIJ wilde publisher worden en gokt op die ene SeriousSam die hem stinkend rijk gaat maken. Waarom moet de klant dan de dupe worden van een stenentijdperk-visie / greed lockin van een publisher?curry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:09:
[...]
Dat is uitgaande van het idee dat de publishers zelf via internet hun produkt aan de man brengen. Heb jij wel eens direct van www.activision.com of www.ea.com een produkt besteld? Nee, je zit nog steeds met een 3-tier systeem waarbij de middle tier oftewel de webshops voorraad nemen die ze vervolgens aan het publiek aanbieden. En dus het probleem dat je die voorraad vooraf moet kunnen leveren, en de verkoop tot op zekere hoogte garanderen.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Er wordt denk ik ook te veel verwacht van de eerste generatie nextgen games, maar als de huidige range games een voorproefje is van wat komen gaat ziet het er gewoon goed uit. Developers krijgen straks de volledige tijd om te ontwikkelen voor de Xbox360, heb nu het idee dat de lancering 'gerushed' is.
Echte oordeel valt te geven als je een Xbox360 in huis hebt, op zo'n kiosk sta je boven op het beeld. Dat is nou niet echt de manier waarop je thuis gaat gamen.
Echte oordeel valt te geven als je een Xbox360 in huis hebt, op zo'n kiosk sta je boven op het beeld. Dat is nou niet echt de manier waarop je thuis gaat gamen.
wat curry zegt is waar tot op zekere hoogte, de pc haalt de xbox op een gegeven moment wel in, maar je betaald je dan ook scheel. De 360 is eigenlijk de goedkoopste "gamepc" die je kan krijgen zeker op dit moment. Daarnaast is het de vraag of de developers van xbox games wel optimaal gebruik gaan maken van de multicore CPU en de snelle GPU. Maar daar ga ik vanuit dat dat zeker goedkomt. Mijn mening is dat de xbox wel degelijk hoge ogen gaat gooien.curry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:51:
[...]
Waarom is dat onzin? De CPU en GPU zijn onontkenbaar sneller.
De 360 kan wel mooiere beelden naar voren toveren dan een Huidig top model PC. De eerste wave waarschijnlijk niet inderdaad, maar reken maar op mooie dingen volgende voorjaar.Macer schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:44:
Toen de Xbox uitkwam was de Videokaart en P3 733Mhz ook top of the bill, en kon mooiere dingen dan een PC.
Verschil is dat PC's natuurlijk op een gegeven moment de console in gaat halen.
Ik vraag me echter af hoe snel, aangezien de PC's zoals het er nu naar uitziet niet heel snel Triple core processors gaan krijgen, en de Videokaart pas eind volgend jaar door Ati wordt uitgebracht, tegen een natuurlijk hoge prijs.
Overigens:
PS3 uitgesteld.
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=50599&mxp=151
Persoonlijk zou ik hetwel geinig vinden als nu het omgekeerde gebeurt als toen tussen de PS2 en xbox, PS2 kwam eerst op de markt was gigantisch, wat zeg ik is gigantisch sucesvol. Daarna komt de eigenlijk betere xbox op de markt maar die wil mar niet door breken... Nu is het de xbox 360 die de eerste stap zet, ben benieuwdPWM schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:02:
[...]
De 360 kan wel mooiere beelden naar voren toveren dan een Huidig top model PC. De eerste wave waarschijnlijk niet inderdaad, maar reken maar op mooie dingen volgende voorjaar.
Toen de Xbox uitkwam was de Videokaart en P3 733Mhz ook top of the bill, en kon mooiere dingen dan een PC.
Verschil is dat PC's natuurlijk op een gegeven moment de console in gaat halen.
Ik vraag me echter af hoe snel, aangezien de PC's zoals het er nu naar uitziet niet heel snel Triple core processors gaan krijgen, en de Videokaart pas eind volgend jaar door Ati wordt uitgebracht, tegen een natuurlijk hoge prijs.
Overigens:
PS3 uitgesteld.
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=50599&mxp=151
Aan de andere kant, xbox was een nieuwe console had totaal geen 'aanhang' software gigant die een console op de markt zet... We hebben het hier nu wel over de playstation met een gigantische grote fan base... again.. ben benieuwd
Waarom is de klant de dupe van region-codes? Dus okee, je kunt niet importeren uit Japan. Like, boeiend? En in de tussentijd hebben we het voordeel dat deze tool de overlevingskracht van de kleine publishers bevordert zodat we niet vastzitten aan de run-of-the-mill meuk en greed lockin van Electronic Arts.EfBe schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:59:
[...]
Geef me 1 reden waarom het mij als klant ene reet zou moeten schelen wat de problemen van een publisher zijn? Dat is ZIJN probleem. HIJ wilde publisher worden en gokt op die ene SeriousSam die hem stinkend rijk gaat maken. Waarom moet de klant dan de dupe worden van een stenentijdperk-visie / greed lockin van een publisher?
Playstation heeft een grote aanhang, maar let wel dat veel spellen die de playstation groot heeft gemaakt nu ook op de 360 komt. (ridge racer en final fantasy bijv.)
doet me ook weer denken aan het feit dat nintendo voor de playstation een grote aanhang had maar die grotendeels is kwijtgeraakt aan sony. als microsoft de marketing goed doet kunnen we een leuke strijd zometeen zien tussen die 2
doet me ook weer denken aan het feit dat nintendo voor de playstation een grote aanhang had maar die grotendeels is kwijtgeraakt aan sony. als microsoft de marketing goed doet kunnen we een leuke strijd zometeen zien tussen die 2
Dus echt niet he, toen de XBOX uitkwam was dat al verouderde hardware, integenstelling tot nu.PWM schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:02:
[...]
Ben benieuwd of ik zonder pre-order kit, nog een xbox360 voor de feestdagen zal hebben, hoop het wel.
Anders bel je gewoon een paar winkels af en haal je een preorder kit?Albinoraptor schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:58:
[...]
Dus echt niet he, toen de XBOX uitkwam was dat al verouderde hardware, integenstelling tot nu.
Ben benieuwd of ik zonder pre-order kit, nog een xbox360 voor de feestdagen zal hebben, hoop het wel.

OMG Sony is echt z'n best aan het doen om populair te worden:
<h2>Sony wil tweedehands spellen weren</h2>door onze redactie
AMSTERDAM - Elektronicagigant Sony heeft een patent ingediend waar veel gamers van zijn geschrokken. Het gaat om een technologie die ervoor zorgt dat een spel enkel speelbaar is in de eerste console waar het in afgespeeld wordt.
De technologie houdt in dat zodra een spel door een console gelezen wordt, het apparaat naar een bepaald serienummer zoekt. Dit nummer wordt dan overschreven zodat het onmogelijk is om de game op een andere console af te spelen. Onder de uitvinders bevindt zich ook Ken Kutaragi, de man die wordt gezien als de ontwikkelaar van de Playstation. Het patent kan hier gelezen worden.
Of Sony deze technologie ook daadwerkelijk gaat gebruiken, is nog niet duidelijk. Er zitten namelijk flink wat haken en ogen aan. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat een console kapot gaat, dan moet met de nieuwe techniek niet alleen de console vervangen worden, maar ook alle games. Tevens zal het dan onmogelijk worden om spellen van vrienden te lenen of te verkopen.
iemand doe toevallig al heeft gezien of de 360 bij de mm in groningen staat?
ff een spel huren is er dan ook niet meer bij. Omruilen in de winkel ook niet meer. Gaat lekker dan. Denk niet dat ze dit doen want er is toch wel een flinke markt in 2e hands spellen.curry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:02:
[...]
Hoe willen ze dit dan doen. Een schijf maken die gedeeltelijk rom is en een stukje wisbaar? Lijkt me een vrij duur proces.
Wat een actie van Sony, dat is toch te gek voor woorden? ik koop 75% of meer van mijn spellen 2e hands, (sommige spellen zijn de nieuwprijs niet waard) en ga dus echt niet elk spel nieuw / duur kopen.
Als ik iets zat ben 2e hands moet ik het gewoon kunnen verkopen.
Niet slim bedacht, ik denk echt dat dat zal back-firen.
Als ik iets zat ben 2e hands moet ik het gewoon kunnen verkopen.
Niet slim bedacht, ik denk echt dat dat zal back-firen.
This space is occupied
Het lijkt mij dat ze een soort activering via internet doen. De PS3 krijgt geen BR/DVD writer,,cybermans schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:18:
[...]
Hoe willen ze dit dan doen. Een schijf maken die gedeeltelijk rom is en een stukje wisbaar? Lijkt me een vrij duur proces.
Ik denk ook dat mensen teveel verwachten. De games zien er gewoon zeer goed uit op dit moment maar het is niet de megasprong die mensen verwacht hadden. Als ik een cod speel (laatst op de x360) dan ziet dit er zeeer behoorlijk uit. En het presteert absoluut beter dan de pc in mijn sig. Maar de eerste launchgames van bv de ps2 waren ook net ps1 clonen met iets gepoetste gfx.
Wacht gewoon op de tweede launchwave van games. Ik denk dat je dan wel met de oren staat te klapperen.
Alle games die nu zijn uitgebracht lopen pas op 1 core met 2 threads. De maximale capaciteit die een huidig x360 spel nu ongeveer benut is +/- 30% van het kunnen van de 360. Gears of war, wat er toch zeker niet slecht uitziet gebruikt ook pas 1 core.
Wacht gewoon op de tweede launchwave van games. Ik denk dat je dan wel met de oren staat te klapperen.
Alle games die nu zijn uitgebracht lopen pas op 1 core met 2 threads. De maximale capaciteit die een huidig x360 spel nu ongeveer benut is +/- 30% van het kunnen van de 360. Gears of war, wat er toch zeker niet slecht uitziet gebruikt ook pas 1 core.
Dit bedoel ik, de pc in jouw sig is ver onder de maat. Dan is de Xbox360 inderdaad beter ja.OcNewB schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:32:
Ik denk ook dat mensen teveel verwachten. De games zien er gewoon zeer goed uit op dit moment maar het is niet de megasprong die mensen verwacht hadden. Als ik een cod speel (laatst op de x360) dan ziet dit er zeeer behoorlijk uit. En het presteert absoluut beter dan de pc in mijn sig. Maar de eerste launchgames van bv de ps2 waren ook net ps1 clonen met iets gepoetste gfx.
als je dit topic volgt weet je dat dan de instellingen van de monitor verkeerd staan of dat er iig iets niet klopt. Je leest verschillende verhalen van dat het bij de pod blokkerig was en bij de ander juist haarscherp. Jij had dus de verkeerde pod te pakken.SgtStrider schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:38:
Ik neem aan dat je dit flauw bedoelt? Wat een domme opmerking zeg.SgtStrider schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:38:
[...]
Dit bedoel ik, de pc in jouw sig is ver onder de maat. Dan is de Xbox360 inderdaad beter ja.
Ik wilde "ver onder de maat" nogal nuanceren. Is er een maat voor pc's dan? Een extreme game pc is het niet maar om het ding nou sloom te noemen...?
[ Voor 16% gewijzigd door OcNewB op 09-11-2005 14:50 ]
Even ter info aangezien ik niet het geld heb voor een nieuwe LCD-TV; welke aansluitingen heeft deze Dell en kan ik eventueel ook de XB360 aansluiten op een Samsung 913N TFT?BruT@LysT schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:53:
Heb laatst uit de 2dehands afdeling op tweakers 2x een Dell P1110 CRT gekocht, voor zo'n 100 Euro per stuk. Dit zijn 21" Flat Trinitron schermen van meesterlijke kwaliteit. De xbox360 zou er 1920x1080 op 100Hz mee kunnen draaien
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
het is pas tig keer langs gekomen: de xbox360 heeft een vga cable (wel los te koop) dus je kan vrijwel elke pc monitor er op aansluitenMAX3400 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:43:
[...]
Even ter info aangezien ik niet het geld heb voor een nieuwe LCD-TV; welke aansluitingen heeft deze Dell en kan ik eventueel ook de XB360 aansluiten op een Samsung 913N TFT?
Het is weer tijd voor wat leuk kijk- en luistervoer op deze grauwe woensdagmiddag...
Een leuke feature over PGR3 met een interview met twee developers, is zeker de dl waard. Check hem uit: http://games.kikizo.com/f..._videointerview_nov05.asp
En voor de liefhebbers/ nieuwsfetisjisten, box- en manualshots van de US versie van Kameo:
http://www.talkxbox.com/screenshots94.html
Een leuke feature over PGR3 met een interview met twee developers, is zeker de dl waard. Check hem uit: http://games.kikizo.com/f..._videointerview_nov05.asp
En voor de liefhebbers/ nieuwsfetisjisten, box- en manualshots van de US versie van Kameo:
http://www.talkxbox.com/screenshots94.html
PSN: Geengrenzuh
Ik heb net met een x360 gespeeld GRFX vet. King Kong
Mss wel de mooiste demo, Kameo was ook zeer vet COD2 wel aardig. COD2 had wel wat jaggies, het kan zijn dat de instellingen niet goed stonden. Maar ik kon niet in het menu komen om dat te veranderen (720p) Ik weet niet hoe dat moet.
De gast die ik mee had een niet-echt-gamer was erg onder de indruk (erg erg) en dat zegt nog al wat. Ik heb hem King Kong laten doen, hij had helemaal niet door dat hij moest spelen na de cutscene. Zo echt was het...ik wist dat van USA forums...wilde het ff testen. ehehehhe
Alleen COD2 had last van wat AA problemen...de rest was super. Maar ja das dan ook een port, en het zijn demo's
Joypad voelt lekker zacht aan....nu kan ik helemaal niet meer wachten. Laadtijden waren erg kort naar mijn mening.
De gast die ik mee had een niet-echt-gamer was erg onder de indruk (erg erg) en dat zegt nog al wat. Ik heb hem King Kong laten doen, hij had helemaal niet door dat hij moest spelen na de cutscene. Zo echt was het...ik wist dat van USA forums...wilde het ff testen. ehehehhe
Alleen COD2 had last van wat AA problemen...de rest was super. Maar ja das dan ook een port, en het zijn demo's
Joypad voelt lekker zacht aan....nu kan ik helemaal niet meer wachten. Laadtijden waren erg kort naar mijn mening.
net even gespeeld op de 360 bij de mm groningen. Ze hadden er maar 1 staan met de cod2 demo. Eerste reactie was eigenlijk zwaar teleurstellend. De graphics vielen mij sterk tegen. Het leek wel of er alleen drictx 7 graphics gebruikt werden bij een resolutie van 640*480. Op mijn laptop zag het er een stuk beter uit (piv 2.8 512 mb ram en een 9600 mobility). Dus maar afwachten tot ik meer gezien heb.
Sony is voor mij historie mocht dat in de PS3 zitten...curry684 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:02:
[...]
Anoniem: 82155
Valt me op dat de eerste indrukken te klasseren in de "teleurstellende" categorie steeds over COD2 gaan. Ikzelf heb nog niet de gelegenheid gehad om de Xbox360 in levende lijve aan het werk te zien - maar hoop echt -na het lezen van deze kritiek- dat het een game-related probleem is ... en niet een Xbox360 feature.
De grafische kwaliteit is voor mij echt wel een "key feature" ... net als de media center extender functionaliteiten die de box in petto heeft.
Ongeveer gelijktijdig met mijn nieuw xbox360 verwacht ik ook m'n nieuwe plasma, de 436XDE van pioneer. De verwachtingen omtrent grafische kwaliteit van deze 2 pareltjes liggen bij mij iig hoog.
Iemand reeds ervaring met de xbox/xbox360 in combinatie met plasma TV's?
Edit: hoop alvast een en ander "live" te zien op de GameExperience aanstaande vrijdag.
De grafische kwaliteit is voor mij echt wel een "key feature" ... net als de media center extender functionaliteiten die de box in petto heeft.
Ongeveer gelijktijdig met mijn nieuw xbox360 verwacht ik ook m'n nieuwe plasma, de 436XDE van pioneer. De verwachtingen omtrent grafische kwaliteit van deze 2 pareltjes liggen bij mij iig hoog.
Edit: hoop alvast een en ander "live" te zien op de GameExperience aanstaande vrijdag.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 82155 op 09-11-2005 16:37 ]
Als 100 x gezegd hier. Dan is de 360 verkeerd afgesteld.philippevk schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:17:
net even gespeeld op de 360 bij de mm groningen. Ze hadden er maar 1 staan met de cod2 demo. Eerste reactie was eigenlijk zwaar teleurstellend. De graphics vielen mij sterk tegen. Het leek wel of er alleen drictx 7 graphics gebruikt werden bij een resolutie van 640*480. Op mijn laptop zag het er een stuk beter uit (piv 2.8 512 mb ram en een 9600 mobility). Dus maar afwachten tot ik meer gezien heb.
Je kan hem namelijk ook instellen op 640x480, of 1024x768. Dan ziet het er natuurlijk niet zo uit, als het zou moeten doen.
Trust me: Ik heb CoD2 gespeeld op 720P, en ik zal niet zeggen dat het wereldschokkend is, maar mooi is het zeker.
Nu ben ik toch benieuwd of het echt zo erg is als je zegt. Ik moet daar mis ook maar eens gaan kijken. Ik kan me overigens niet voorstellen dat de 360 niet in staat zou zijn om fatsoenlijke graphics te produceren. Het ding is onwijs veel krachtiger dan een gewone xdoos en daar is nog lang niet alles uitgehaald en die zet al behoorlijk indrukwekkende graphics neer.philippevk schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:17:
Valt me toch op dat mensen lezen wat ze willen lezen
Ik had net zo goed alleen maar over COD2 kunnen lullen
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 09-11-2005 16:42 ]
Tjah, of COD2 is gewoon nou eenmaal niet zo geweldig, ik vind het er op mijn pc ook niet echt overweldigend uitzien, en optimaal gebruikmaken van hardware ho maar, tis gewoon een port van de PC. Het lijkt me overigens wel sterk als de graphics kwaliteit lager zou zijn ten opzichte van een PC met Ultra high instellingen. Maargoed, aan een spel zoals PGR3 valt wel weer te zien wat voor grafische pracht er gemaakt KAN worden. Maar zelfs dat kan nog veel beter.
Ik kan btw niet wachten op die Unreal Engine 3 based games, dat moet echt niet te zuinig zijn
Als COD3 nou met die engine gemaakt wordt, dan zal ik niet zeuren.
Hou het dus maar op een game-related issue, de Xbox360 kan natuurlijk veel beter.
Ik kan btw niet wachten op die Unreal Engine 3 based games, dat moet echt niet te zuinig zijn
Als COD3 nou met die engine gemaakt wordt, dan zal ik niet zeuren.
Hou het dus maar op een game-related issue, de Xbox360 kan natuurlijk veel beter.
[ Voor 27% gewijzigd door BruT@LysT op 09-11-2005 16:48 ]
Ik had dus prescies hetzelfde, op een een of andere manier was COD2 verschrikklijk on-indrukwekkend.Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:37:
[...]
Nu ben ik toch benieuwd of het echt zo erg is als je zegt. Ik moet daar mis ook maar eens gaan kijken. Ik kan me overigens niet voorstellen dat de 360 niet in staat zou zijn om fatsoenlijke graphics te produceren. Het ding is onwijs veel krachtiger dan een gewone xdoos en daar is nog lang niet alles uitgehaald en die zet al behoorlijk indrukwekkende graphics neer.
Het leek nog het meest op een last minute overzetting van de xbox naar de xbox360. (textures zijn erg matig) zelfs de antialiasing stond niet aan.
Ik zou bijna zeggen dat Brothers in Arms mooier was maar het scheelde echt niet veel.
This space is occupied
Ik vond CoD2 ook relatief tegenvallen. Tzag er leuk uit maar niet wereldschokkend, en Kameo kwam stukken sterker over op de like 2 minuten dat ik die zag (ik had mensen bij die me van het apparaat wegtrokken na 5 minuten
)
LOL gaat je ps3 kaduuk, kan je je volledige game collectie ook opnieuw aanschaffenmagnifor schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:19:
[...]
Sony is voor mij historie mocht dat in de PS3 zitten...

Bedenk wel dat dit demo's zijn....alles kan nog...tot nu toe ben ik erg onder de indruk.
Vooral King Kong, had ik niets van gezien. Kameo wel want die haal ik zelf ook.
Beide games zijn niet haalbaar op huidige pc's. Daar ben ik van overtuigd, dat is dus een wereld primeur want tot nu toe waren consoles altijd zwakker
Beide games zijn niet haalbaar op huidige pc's. Daar ben ik van overtuigd, dat is dus een wereld primeur want tot nu toe waren consoles altijd zwakker
King kong had ik d8 ik toch al gespeeld op mijn PC, het draaide zelfs perfect bij mijn buurman met een 'normale' GF 6600 en die is echt traagS2S schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:48:
Bedenk wel dat dit demo's zijn....alles kan nog...tot nu toe ben ik erg onder de indruk.
Ik zou zeggen, download de demo
http://www.3dgamers.com/d...kingkong_pc_demo.exe.html
[ Voor 11% gewijzigd door BruT@LysT op 09-11-2005 16:54 ]
Ik durf the wedden dat de X360 versie er 100% beter uit ziet, echt niet normal. Het haar en de textures op King Kong zijn niet normaal.BruT@LysT schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:50:
[...]
King kong had ik d8 ik toch al gespeeld op mijn PC, het draaide zelfs perfect bij mijn buurman met een 'normale' GF 6600 en die is echt traag
Maar dat is mooi dat je hem hebt gezien op de PC ga hem maar is bekijken op de X360 zie je direct het verschil
Anoniem: 153576
Even een vraag, als je geen pre order kit besteld, wanneer zal je dan ongeveer aan een 360 kunnen komen?? anders moet ik maar eens omgeving den bosch gaan afspeuren
Ik zou voor de pre-order kit gaan..alleen voor de zekerheid. Maar ik ben er nu van overtuigd dat er geen tekorten zijnAnoniem: 153576 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:58:
Even een vraag, als je geen pre order kit besteld, wanneer zal je dan ongeveer aan een 360 kunnen komen?? anders moet ik maar eens omgeving den bosch gaan afspeuren
Anoniem: 128210
Net cod 2 gespeeld op de Xbox 360. Ziet er echt niet uit
lijkt wel dx7 instellingen en heel veel jaggies

Anoniem: 153576
Weet er iemand in - om den Bosch een zaak waar ze nog pre order kitjes hebben??S2S schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:59:
[...]
Ik zou voor de pre-order kit gaan..alleen voor de zekerheid. Maar ik ben er nu van overtuigd dat er geen tekorten zijn...mn gameshop krijgt er genoeg.
Waarom showen ze toch zo'n slecht afgemaakt spel, ok ok het was een demo nietwaar?Anoniem: 128210 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:00:
Net cod 2 gespeeld op de Xbox 360. Ziet er echt niet uitlijkt wel dx7 instellingen en heel veel jaggies
Dan zal dat spel wel zo slecht draaien momenteel (compatabiliteit etc.) dat ze de graphics omlaag hebben geschroefd om het speelbaar te houden. Als er werkelijk overal low res textures zijn en er een DX7 sfeer hangt in het spel zal dat toch een reden moeten hebben. Misschien is de uiteindelijke game veel mooier..., in elk geval gelijk aan de PC versie.
Ja dat weten we nu wel een keer.....Anoniem: 128210 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:00:
Net cod 2 gespeeld op de Xbox 360. Ziet er echt niet uitlijkt wel dx7 instellingen en heel veel jaggies

Heb je ook positive dingen te melden, of had je van te voren al een mening klaar liggen
En waarom heb je niet even King Kong en kameo bekeken
Anoniem: 41239
Ik zag net ook COD2 en een spel met wat orcs op een draak. Ben niet onder de indruk. Helemaal vanwege het spelaanbod. Alle goede exclusive games gaan naar de ps3 en vast ook wat naar nintendo. Die hebben ook meer de support van japan. FPS moet je sowieso niet op consoles spelen.
Idd! Dat is tenslotte het enige spel wat ervoor uit komt!S2S schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:18:
COD2 COD2 COD2
Enne CREAM, je gaat even subtiel voorbij aan het grote aantal Japanse developers dat op dit moment exclusives voor de X360 aan het ontwikkelen is, en dat zal blijven doen bij gebrek aan PS3 voor eind volgend jaar en bij gebrek aan betaalbare PS3 development, en bovendien omdat ze er door MS dik voor betaald worden. Succes met al die exclusives en de support uit Japan

Mja het was te verwachten dat we dit soort reacties zouden krijgen zo vlak voor de launch....
Aangezien er nogal wat mensen vallen over de jaggedness van sommige games en (mogelijk) de scherpte van het beeld: letten jullie daar ook op als je met 250km/h zometeen door de straten van London scheurt in PGR3? Of is het dan ineens wel goed te doen omdat je een feeling van snelheid hebt?
Zelf heb ik NFS:MW, DOA4 en PGR3 preordered bij mijn 360; ik denk dat er weinig te klagen valt over de hoeveelheid aktie ten opzichte van een antialias hier of daar.
Zelf heb ik NFS:MW, DOA4 en PGR3 preordered bij mijn 360; ik denk dat er weinig te klagen valt over de hoeveelheid aktie ten opzichte van een antialias hier of daar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik ga het nog 1x vragen: weet er iemand in de provincie Utrecht een shop die nog pre-orderkits heeft, of een online gameshop die ze nog heeft? Heb al verscheidene bedrijven gebeld maar die waren der al doorheen!
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
De Xbox360 stuurt videosignaal uit met een resolutie van 1280x720. Die plasma (zeer mooi ding) kan die resolutie niet native aan. Dus je zult niet het maximale van de Xbox360 eruit halen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het (ondanks dat) een erg mooie combinatie is. Maar waarom neem je geen LCD? Dan komen de spellen er beter uit!!Anoniem: 82155 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:35:
Ongeveer gelijktijdig met mijn nieuw xbox360 verwacht ik ook m'n nieuwe plasma, de 436XDE van pioneer. De verwachtingen omtrent grafische kwaliteit van deze 2 pareltjes liggen bij mij iig hoog.![]()
De MediaMarkt in Maastricht is echt poep
Anoniem: 82155
1024 x 768 is de hoogste resolutie van de 436XDE - indeed de Xbox360 kan nog net iets beter. Het grotere broertje de 503XDE kan 1280 x 768 aan - maar daarvoor is mijn muur (en budget) net iets te klein.atmoz schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:50:
[...]
De Xbox360 stuurt videosignaal uit met een resolutie van 1280x720. Die plasma (zeer mooi ding) kan die resolutie niet native aan. Dus je zult niet het maximale van de Xbox360 eruit halen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het (ondanks dat) een erg mooie combinatie is. Maar waarom neem je geen LCD? Dan komen de spellen er beter uit!!

Ik heb er lang over gedaan om de keuze/knoop tussen Plasma/LCD door te hakken - maar heb uiteindelijk toch voor Plasma gekozen. Ik heb verschillende demotoestellen zien draaien (van verschillende merken) en qua beeldkwaliteit haalt LCD het toch niet tov Plasma vind ik persoonlijk ... op plasma ziet het beeld er heel wat "warmer" uit (bekijk maar eens donkere kleuren op plasma/lcd naast mekaar).
Ik ben absoluut geen tegenstander van LCD, maar ik vermoed dat er toch nog ruimte/tijd nodig gaat zijn om deze technologie nog iets meer matuur te laten worden.
Let wel: mijn bevindingen omtrent Plasma/LCD zijn puur gebaseerd op demofilmpjes en DVD's - ik heb nog geen console zien draaien op beide schermen naast mekaar (demosetup moeilijk gedaan te krijgen in de shops :-)). Vandaar dat ik ff jullie ervaringen vroeg ...
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb heel wat uurtjes gegamed op een van de duurste Panasonic plasma's en het is super vet. Het zwart en de vibrante kleuren zijn veel beter op een plasma, das ook mijn mening. Maar plasma is nou eenmaal erg duur.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Goede keuze hoor Override... heb nu zelf een half jaar een Panasonic Plasma TV en ben er nog steeds heeel erg blij mee. Pioneer en Panasonic zijn de sterke merken in deze markt, maar de Pioneer was toch een heel stuk duurder, vandaar mijn keuze voor Panasonic.
Straks wil ik boven wel een LCD op de slaapkamer, kan ik met mijn Xbox pendelen tussen mijn 42" plasma beneden en mijn 26"/32" LCD boven..
Straks wil ik boven wel een LCD op de slaapkamer, kan ik met mijn Xbox pendelen tussen mijn 42" plasma beneden en mijn 26"/32" LCD boven..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Anoniem: 104748
Ik krijg steeds meer het idee dat er nauwelijks tekorten gaan komen op 2 december.
Geruchten over bewuste tekorten worden door Microsoft tegen gesproken. Er zouden genoeg consoles beschikbaar zijn bij de lancering en ook erna zouden er genoeg nieuwe consoles bijgeleverd worden.
Iedereen wordt beetje opgenaaid waardoor de vraag - wil ik wel een xbox360? - wordt verstoten door de vraag; ojee waar kan ik m krijgen?!
Als ik m maar heb op 2 december!
Ik kan me trouwens niet herinneren dat een spelconsole ooit voor de feestdagen uit kwam, top vindt ik dat.
Geruchten over bewuste tekorten worden door Microsoft tegen gesproken. Er zouden genoeg consoles beschikbaar zijn bij de lancering en ook erna zouden er genoeg nieuwe consoles bijgeleverd worden.
Iedereen wordt beetje opgenaaid waardoor de vraag - wil ik wel een xbox360? - wordt verstoten door de vraag; ojee waar kan ik m krijgen?!
Als ik m maar heb op 2 december!
Anoniem: 128210
Controller was ook iets te klein vind ik zelfAnoniem: 41239 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:15:
Ik zag net ook COD2 en een spel met wat orcs op een draak. Ben niet onder de indruk. Helemaal vanwege het spelaanbod. Alle goede exclusive games gaan naar de ps3 en vast ook wat naar nintendo. Die hebben ook meer de support van japan. FPS moet je sowieso niet op consoles spelen.
RayNbow schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:18:
Ik vond dit linkje op een gamedev forum: Dreamcast 2.0De overeenkomsten, lol.
Ik zie de playstation fanboys al voor me bij ieder punt " yeah! yeah! indeed! " haha en dan page 2
Wat ik leuk vindt is dat iedereen de PS3 gaat vergelijken met de xbox360. Terwijl de meeste gamers toch alle twee gaan kopen. Wat van Sony een goede zet is om de PS3 uit te stellen tot eind 2006 zodat iedereen weer genoeg heeft gespaard
hahaha. Want ik denk zelf dat ik me rond die tijd wel weer gierig maak voor de PS3 en die ook moet hebben. net als een pc elk jaar een nieuwe
haha bij vele punten zat ik met een lach op mn gezicht. Ik weet het allemaal niet meer.. ik hoor de laatste tijd meer slechte dan goede berichten over de ps3 en de xbox klinkt veelbelovend. Maar als ik dan in game filmpjes bekijk van bijvoorbeeld call of duty kameo en fifa denk ik van mmmwaa valt eigenlijk best tegen. Van de MGS trailer kreeg ik gewoon kippevel, ik moet en zal die game gewoon spelen.. maar ps3 komt waarschijnlijk eind 2006 pas uit (Zitten goede en slechte kanten aan dit verhaal, zo hebben ze meer tijd om te tweaken aan het systeem en hebben developers langer de tijd om te ontwikkelen) en ps3 spellen kan je bijvoorbeeld niet uitlenen omdat er een code op komt (echt absurdRayNbow schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:18:
Ik vond dit linkje op een gamedev forum: Dreamcast 2.0De overeenkomsten, lol.

Ik zie het allemaal wel, de beste stuur lui staan gelukkig altijd nog aan wal.
Bever! schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:48:
[...]
LOL gaat je ps3 kaduuk, kan je je volledige game collectie ook opnieuw aanschaffen
---x---
Ik heb allang zo'n pre-order kit gekocht en het is nog eventjes wachten op de XBOX 360. Ben wel zo slim geweest om daarbij ook alvast de Halo Triple Pack te kopen (ik heb geen XBOX 1). PGR3 wordt een launchgame voor mij. Beste 'SidneyKlaas' ooit.
Anoniem: 104748
Voor de mensen die KAMEO hebben uitgeprobeerd:
Waar is kameo te vergelijken?
En dan bedoel ik met name hoe het inmekaar zit opgebied van level opbouw, level naar level? Of 1 grote wereld met keuze uit verschillende werelden/levels?
Rayman achtig?
Sonic achtig?
Iemand die het kan vertellen?
En dan bedoel ik met name hoe het inmekaar zit opgebied van level opbouw, level naar level? Of 1 grote wereld met keuze uit verschillende werelden/levels?
Rayman achtig?
Sonic achtig?
ik heb cod 2 op de pc, en speel op bijna max setting (1600*1200, 4aa, etc) , is toch best mooi en leuk hoor met die surround.
het is niet zo mooi als die trailer van killzone ooit maar toch best mooi
én leuk
het is niet zo mooi als die trailer van killzone ooit maar toch best mooi
én leuk
Het is ook mooi en leuk op de X360...wat wil je eigenlijk zeggen met je post?Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:13:
ik heb cod 2 op de pc, en speel op bijna max setting (1600*1200, 4aa, etc) , is toch best mooi en leuk hoor met die surround.
het is niet zo mooi als die trailer van killzone ooit maar toch best mooi![]()
én leuk
Uhm is moeilijk te zeggen....het is gewoon een vette game klaar...Anoniem: 104748 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:10:
Rayman achtig?
Sonic achtig?
Beetje rond lopen en meppen erg cool, rollen als bal (metroid) beetje zoeken, praten met lui.
Al het goede van veel andere games Zelda/fable etc..etc...
Levels...beetje Zelda achtig met map enzo
[ Voor 48% gewijzigd door S2S op 09-11-2005 19:22 ]
Kijk is ouwe, hier een link van wat ingame gameplay: http://www.gametrailers.com/player.php?id=8353&type=wmvAnoniem: 104748 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:10:
Rayman achtig?
Sonic achtig?
Tsja, en wat kostte bijvoorbeeld de Videokaart voor dat systeem? 100,- of 200,-?Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:13:
én leuk
Ik denk het niet, Een systeem wat soepel COD2 speelt op 1600x1200 kost misschien wel het 8-voudige van een 360.
Goede vergelijking dus

maar nu vergeet je ietsPWM schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:59:
[...]
Tsja, en wat kostte bijvoorbeeld de Videokaart voor dat systeem? 100,- of 200,-?
Ik denk het niet, Een systeem wat soepel COD2 speelt op 1600x1200 kost misschien wel het 8-voudige van een 360.
Goede vergelijking dus
de xbox360 is veel krachtiger als welke pc dan ook op dit moment en dat voor maar 400 euro tegenover een pc van 1200 euro (en hoeveel xbox360 kun je daar dan van kopen?....Wél 3
Waarschijnlijk is de videokaart al duurder dan de Xbox360Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:13:
én leuk
Ik denk ook dat de games , die later komen en de 3cores benutten, ook stuk moeilijker naar de PC te poorten zijn. Misschien is gewoon wel not-done voorlopig. Maar dat zien we allemaal wel.
Helaas kan ik nog niet om een Xbox360 en dat is maar goed ook
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Kan jij voor 1200,- een PC in elkaar zetten met dezelfde performance als een 360?dikki dik schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:03:
[...]
maar nu vergeet je iets
de xbox360 is veel krachtiger als welke pc dan ook op dit moment en dat voor maar 400 euro tegenover een pc van 1200 euro (en hoeveel xbox360 kun je daar dan van kopen?....Wél 3) Maar goed gaat erom dat cod2 een beetje zuigt op de xbox360 (grafische aspect), omdat ze er gewoon te weinig tijd voor hebben gehad
DISCLAIMER: Serieuze vraag?
Dit topic is gesloten.