Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
PWM schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:19:
[...]

Kan jij voor 1200,- een PC in elkaar zetten met dezelfde performance als een 360?

DISCLAIMER: Serieuze vraag?
ik bedoel eigenlijk een gemiddeld persoon zou een pc van 1200 euro kopen als gamepc :)
Aap schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:18:
[...]

Waarschijnlijk is de videokaart al duurder dan de Xbox360 :p Maar goed. De huidige Xbox360games laten volgens mij nog lang niet eens de helft zien, wat het apparaat allemaal kan. Bijna alles draaid nog op 1core (zoiets) omdat alle game ontwikkelaars bijna nog geen ervaring hebben om te games te programmeren voor meerdere cores/processors.

Ik denk ook dat de games , die later komen en de 3cores benutten, ook stuk moeilijker naar de PC te poorten zijn. Misschien is gewoon wel not-done voorlopig. Maar dat zien we allemaal wel.

Helaas kan ik nog niet om een Xbox360 en dat is maar goed ook :) heb mijn xbox zelf nog maar vanaf september (jaja, wilde de beste xboxgames spelen, Halo e.d.) en ga ik nu om een 360 dan raak ik waarschijnlijk mijn huidige xbox niet meer aan... en dat wil ik niet. Ook mede dat ik lang nog geen geld heb voor een HDreadyTV.
ik dacht bij mezelf ik doe mijn xbox weg, nu ik er nog een redelijk bedrag voor kan krijgen en speel de toppers later alsnog op mijn xbox360 als ik daar behoefte aan heb. Had mijn xbox op dat moment ook nog maar 10 maanden. HDTV kan natuurlijk altijd later nog. Mja dat zijn mijn gedachten.

@S2S: Lijkt me wel dat ze een al zover mogelijk afgewerkte demo van cod2 op die pods hebben gezet. Het dient ten slotte wel als presentatie. Ik verwacht daarom dat de final niet veel beter zal worden.

[ Voor 70% gewijzigd door dikki dik op 09-11-2005 20:29 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
dubbelpost :X

[ Voor 99% gewijzigd door dikki dik op 09-11-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:06

Phydomir

Dennis

Ik zal wel een totaal andere xbox hebben gezien. Maar die demo van CoD2 vond ik er toch wel rete strak uit zien. Maar goed.

Dan Kameo. Iedereen kijkt weer naar de gfx, die zijn niet extreem veel beter dan op een erg goede pc. Maar bedenk je dit eens. Een veldslag met meer dan 400 mannekes tergelijk in beeld, die allemaal hun eigen AI hebben en dat soepel met 60fps.

De gfx van de 360 zijn dan misschien wel niet zo veel beter dan dat men nu gewend is. Maar er is zoooo veel meer uit te halen qua grootschaligheid.

Iedereen die nog niet overtuigt is van de mogelijkheden van de 360 raad ik aan om eens op http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1589 het filmpje genaamd Episode 3 - Technical Capabilities "The whole world is alive" te kijken. Hier wordt toch wel een heel goed beeld gegeven van wat er allemaal mogelijk is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Daarom, gewoon een beetje positief naar dat ding kijken. Het zijn maar demo's weetje... Persoonlijk vind ik de UI al zo strak dat ik daar eerst al een tijdje mee aan de gang ga. Maargoed ik snap de sceptici ook wel, iedereen denkt dat het hier om een supercpu gaat ofzo. Laat de games spreken zou ik zeggen, en in die gedachte ook de volgende link:
http://www.jeux-france.co...rfect-dark-zero-eng-.html
Perfect Dark Zero interview met wat leuke nieuwe info...

edit:

kwam ook wat nieuwe PGR3 footage tegen, enjoy:
http://www.xboxyde.com/news_2276_en.html

[ Voor 11% gewijzigd door Geengrenzuh op 09-11-2005 20:36 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Voor iedereen die in de omgeving Utrecht/Amersfoort nog preorder kits zoekt: de gameshop in winkelcentrum Emiclaer (Amersfoort-Noord) heeft er volgens mij nog wel een paar. Weet het niet zeker, weet de naam van de hut niet maar goed, dan hebben de zoekenden nog een nieuwe 'lead'.

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:13:
ik heb cod 2 op de pc, en speel op bijna max setting (1600*1200, 4aa, etc) , is toch best mooi en leuk hoor met die surround.

het is niet zo mooi als die trailer van killzone ooit maar toch best mooi _/-\o_
én leuk
Klein detail: die trailer van Killzone was op een renderfarm in mekaar gedraaid vergelijkbaar met waar Pixar z'n films op rendert, niet op een stuk hardware wat over 2 weken in de winkels ligt :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phydomir schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:31:
Ik zal wel een totaal andere xbox hebben gezien. Maar die demo van CoD2 vond ik er toch wel rete strak uit zien. Maar goed.
Ik ook :) Ik denk dat helaas een aantal mensen op een hele verkeerde instelling hebben zitten kijken.
Dan Kameo. Iedereen kijkt weer naar de gfx, die zijn niet extreem veel beter dan op een erg goede pc. Maar bedenk je dit eens. Een veldslag met meer dan 400 mannekes tergelijk in beeld, die allemaal hun eigen AI hebben en dat soepel met 60fps.
Juist. De kracht licht (gelukkig) niet alleen in graphics. Het is veel meer dan dat. Racen met 31 tegenstanders die allemaal rete slim zijn. Mensen in een stad met allemaal hun eigen AI, dat soort dingen.
De gfx van de 360 zijn dan misschien wel niet zo veel beter dan dat men nu gewend is. Maar er is zoooo veel meer uit te halen qua grootschaligheid.
Klopt, weer :)

Eerste batch games van een nieuwe generatie zijn, zoals vaker gezegd hier, iets beter dan een generatie daarvoor. Daarna kan het snel gaan. Ik verwacht veel van bijvoorbeeld de games vanaf mei/juni.

Ga nu je filmpje kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Graphics zijn uberhaupt alsnog idioot goed. Ik heb vanmiddag met wat collega's alle trailers van PGR3 bekeken die ik @ laptop heb, en ondanks gericht zoeken heb ik nergens ook maar enig bewijs gezien van drawing distance, clipping of uberhaupt distance fogging. Ook dat is grafische power :9~

En in maart Gears of War met wat geluk :9

[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 09-11-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

En de game die iedereen hier lijkt te vergeten als het dan toch om geweldige gfx moet gaan:
_/-\o_ :9~ _/-\o_ Gears of War _/-\o_ :9~ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 09-11-2005 21:00 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38
Ik snap het niet, als je goed naar Kameo kijkt zie je dat er geen andere game is die zoveel en zulke strakke effecten neerzet als Kameo. Check al die bumpmapping, lighting en shader effecten eens goed van dichtbij, geen game die er in de buurt komt. Als ik het fout heb...noem er dan eens een??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Iedereen die nog niet overtuigt is van de mogelijkheden van de 360 raad ik aan om eens op http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1589 het filmpje genaamd Episode 3 - Technical Capabilities "The whole world is alive" te kijken. Hier wordt toch wel een heel goed beeld gegeven van wat er allemaal mogelijk is.
_/-\o_ Ben nu de rest aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:49

S2S

[trollmode]Maar die jaggies dan in COD2?[/trollmode]

Ik denk idd dat de meeste gameshops de x360 op 480p draaid, ze snappen er gewoon te weinig van. \
Als ik deze week in mijn fav gameshop ben (ze hadden er nog geen) gaan we even kijken of die wel goed staat. Want je moet gewoon optimaal genieten.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-04 14:57
Volgens mij hebben ze bij de verdeling van de Demopods Noord-Holland over geslagen..
Zowel in Purmerend/Zaandam/Alkmaar heb ik ze nog niet kunnen vinden :(
Alleen in Amstelveen heb ik zo'n ding zien staan, maar daar zat zo'n puistenpuber veel te lang op te spelen en gunde niemand anders de controller..

Iemand ergens anders nog een demopod gespot in Noord-Holland??(Hoofddorp/Amsterdam/Haarlem/Hoorn)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:42
Wees blij dat ze er in Nederland al hebben! In België hebben ze volgens mij nog nooit van een Xbox 360 gehoord! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor de mensen die twijfelen tussen TV of LCD; de 360 gooit er nog meer resoluties uit, waaronder "native" 1280x1024. Laat dat nou net een native resolutie zijn voor veel huidige PC-TFT-schermen. :9

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kunnen ze 1366x768 er ook niet uitgooien, daar dat de meest voorkomende native res is van lcd tv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:37:
Kunnen ze 1366x768 er ook niet uitgooien, daar dat de meest voorkomende native res is van lcd tv's.
Volgens het screenshot, doet ie wel 1360x768... Close enough?

http://www.xboxfront.de/screenshots-33-1640-Xbox_360.html

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2005 22:40 . Reden: Deeplinken niet toegestaan... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-04 08:59

Scrummie

Think different

MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:36:
Voor de mensen die twijfelen tussen TV of LCD; de 360 gooit er nog meer resoluties uit, waaronder "native" 1280x1024. Laat dat nou net een native resolutie zijn voor veel huidige PC-TFT-schermen. :9
En hoe is dat aan te sluiten? Voor zoiets moet je natuurlijk wel weer een converter kopen lijkt me. Dr zal vast geen DVI/VGA aansluiting op zitten :)

Verder ben ik nog ernstig aan het twijfelen. Ben 25 November jarig, dus een weekje wachten op mn eigen verjaardag's kadootje heb ik er wel voor over. Alleen jammer dat er naar mijn mening weinig echt coole launchgames zijn.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Scrummie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:49:
[...]

En hoe is dat aan te sluiten? Voor zoiets moet je natuurlijk wel weer een converter kopen lijkt me. Dr zal vast geen DVI/VGA aansluiting op zitten :)

Verder ben ik nog ernstig aan het twijfelen. Ben 25 November jarig, dus een weekje wachten op mn eigen verjaardag's kadootje heb ik er wel voor over. Alleen jammer dat er naar mijn mening weinig echt coole launchgames zijn.
VGA-converter is inderdaad los te koop. Ik ga sowieso testen op TV, TFT en LCD.

Ennuh, launchgames? http://play.com/play247.a...nr&page=comingsoon&r=X360

Meer dan genoeg keuze of koop je een XB360 voor 1 of 2 extreeeem must-have games?
Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:52:
[...]

én vergeet niet dat een goede tft sneller is (minder ms) dan een plasma of lcd tv.. en goedkoper
en kleiner ook jammergenoeg, maar toch
Over hieronder...

Eens, een TFT is een stuk kleiner, maar ik wil wel graag het verschil kunnen "meten" tussen de maximale resoluties die de XB kan sturen naar mijn 100Hz TV, 19" TFT en 32" LCD. En een TFT is, eventueel, ook veel makkelijker meenemen naar vrienden die een verouderde TV zouden hebben.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 09-11-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:36:
én vergeet niet dat een goede tft sneller is (minder ms) dan een plasma of lcd tv.. en goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
iemand nog pre-order kits gespot in Limburg?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:42
Ik was al wel overtuigt, maar ik heb het filmpje toch gekeken :p en ik heb er zeker geen spijt van _/-\o_ Dit filmpje geeft inderdaad heel goed weer waartoe de Xbox 360 in staat is :*) :9~
Net als PWM ben ik nu ook de andere episodes aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 102124 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:52:
en vergeet niet dat een goede tft sneller is (minder ms) dan een plasma of lcd tv.. en goedkoper
????? Je slaat de plank even compleet mis hier. Een LCD tv = TFT dus er is geen verschil in snelheid. De nieuwe LCD tv's zitten ook op 8ms zoals TFT's. Verder is een plasma echt veel sneller dan TFT's, bij plasma heb je geen last van ghosting omdat ze zo rete snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:16:
[...]

????? Je slaat de plank even compleet mis hier. Een LCD tv = TFT dus er is geen verschil in snelheid. De nieuwe LCD tv's zitten ook op 8ms zoals TFT's. Verder is een plasma echt veel sneller dan TFT's, bij plasma heb je geen last van ghosting omdat ze zo rete snel zijn.
Bij plasma heb je helaas wel last van inbranden wat trouwens veel sneller gaat dan bij normale TV's.
En dat is dus de reden waarom ik niemand plasma tv's zou aanraden

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Tamarinde schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:39:
[...]

Bij plasma heb je helaas wel last van inbranden wat trouwens veel sneller gaat dan bij normale TV's.
We hadden op werk een plasma en een LCD te leen omdat we uiteindelijk 2 van hetzelfde type wilden aanschaffen. Heel eenvoudig; we wilden een grote kijkhoek en er werden 4 HTML-pagina's weergegeven die per stuk 15 seconden bleven staan.

Sorry, maar de plasma had na een dag al last van inbranden en die hebben we ook meteen teruggestuurd naar de leverancier (was trouwens van een heel groot, duur en bekend consortium).

*edit*
Over PGR3; weet iemand of die game-mode uit PGR2 weer wordt meegenomen waarin je moet slalommen en binnen een bepaalde tijd met x kudos moet finishen?

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 10-11-2005 00:05 ]

• M@cer
Dat inbranden bij plasma is echt onzin....!!!!

Dat was misschien vroeger zo, maar de huidige generatie heeft hier zo goed als geen last van.. Als je gewoon een goed merk aanschaft (Panasonic of Pioneer) doe je een wereld aankoop.

Na een half jaar heb ik totaal nog geen enkele last gehad van inbranden.. En als het gebeurd is dit alleen in de eerste 200 branduren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Anoniem: 82155

Tamarinde schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:39:
[...]

Sorry maar hier ben ik het absoluut niet mee eens.

De mythes omtrent inbranden van plasma TV's zijn fel overroepen en door verschillende (betere) fabrikanten meermaals weerlegd geweest. Velen raden wel aan om gewoon de eerste uren (~100) een beetje "verstandig" om te springen met je plasma en dus bvb geen 2 uur een statisch beeld te laten staan gedurende de eerste uren dat je je toestel in gebruik hebt. Na deze periode van inwijding kan je met je toestel even gek/gezond doen als met je huidige CRT toestel.

Daarnaast geven diezelfde fabrikanten tegenwoordig een gemiddelde levensduur van ~60.000 uur aan op hun plasma toestellen. Dus als je gemiddeld zo'n 8 uur per dag zou kijken (wat IMHO veel is) dan gaat hij nog een jaartje of 20 mee! ;)

• curry684

curry684

Topicstarter
Mensen kunnen we het nu een keer over de Xbox 360 blijven hebben ipv die uitstapjes naar of TFT of LCD nu beter is? Like, daar hebben we Audio, Video & HiFi Forum voor en zo.

het is jammer dat de games bij play.com zo'n 40gbp gaan kosten (bijna 60 euro), terwijl ze in belgie/nederland 65 e gaan kosten, dus niet echt meer de moeite om daar te bestellen... (idem met psp)

terwijl het verschil met ps2, xbox, cube games toch gauw 15 euro is
idem voor pc games

had graag de games voor 34.99 gbp gezien bij play.com... maja 8)7

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 102124 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 02:04:
het is jammer dat de games bij play.com zo'n 40gbp gaan kosten (bijna 60 euro), terwijl ze in belgie/nederland 65 e gaan kosten, dus niet echt meer de moeite om daar te bestellen... (idem met psp)

terwijl het verschil met ps2, xbox, cube games toch gauw 15 euro is
idem voor pc games

had graag de games voor 34.99 gbp gezien bij play.com... maja 8)7
GCShop.
Game247.

En het zal mij benieuwen wat voor prijzen CD-Wow gaat voeren....

[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 10-11-2005 02:10 ]

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:08

johanm3

Het kan altijd slechter

Is er al bekend wat er bij aankoop al op de HD staat? Ik had ergens gelezen dat er trailers e.d. er op staan.

Gadgets fan

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
ik heb een vraag over die wireless controllers. Komt dit signaal door ijzeren kasten of betonnen muren heen? Ik heb namelijk mijn xbox (1) in een ijzeren kast staan en ik wil de xbox360 (als ik em ga kopen) niet bovenop de kast moeten zetten.

• S2S

S2S

Hier flats:

http://www.bungie.net/New...y=h2anniversary&p=5312619

Halo en Halo2 720p, FSAA en widescreen op x360 _/-\o_

FSAA heb je ook wat aan op gewone tv's :)

Anoniem: 142179

S2S schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:00:
Hier flats:

http://www.bungie.net/New...y=h2anniversary&p=5312619

Halo en Halo2 720p, FSAA en widescreen op x360 _/-\o_

FSAA heb je ook wat aan op gewone tv's :)
Die 720p/widescreen is niks nieuws. Heb je een gewone XBOX die op NTSC kan, dan zou dat ook gewoon kunnen. Er zijn al wel meerdere games die op 720p of 1080i op de XBOX (NTSC settings) draaien, al die pracht en praal kun je nu dus al bekoekeloeren ;) 1080i vind ik geen aanrader, softwarematig gepruts maakt de beelden mooier, maar 't kost ook meer tijd om ze op beeld te toveren. Geef mij maar 720p --> Wel een High Definition Pack van MS aanschaffen natuurlijk

Halo 2 de huidige versie helaas alleen 480p, wel widescreen voor XBOX. Op de 360 kan hij wel in 720p, hoe schakelen ze dat in vraag ik me af aangezien de gewone XBOX het ook aan kan...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 10-11-2005 09:10 ]

• S2S

S2S

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:06:
[...]

Die 720p/widescreen is niks nieuws. Heb je een gewone XBOX die op NTSC kan, dan zou dat ook gewoon kunnen. Er zijn al wel meerdere games die op 720p of 1080i op de XBOX (NTSC settings) draaien, al die pracht en praal kun je nu dus al bekoekeloeren ;) 1080i vind ik geen aanrader, softwarematig gepruts maakt de beelden mooier, maar 't kost ook meer tijd om ze op beeld te toveren. Geef mij maar 720p --> Wel een High Definition Pack van MS aanschaffen natuurlijk
Niets nieuws? Halo en Halo2 ondersteunen helemaal geen 720p normaal gesproken :P dus het is zeker wel nieuw! En ik speel zelf games op 720p, dus ik weet heus wel waar ik over praat. Feit is gewoon dat de X360 emu rulled.

En FSAA krijg je ook nog cadeau ;) als je weet wat ik bedoel. Ik vind dit nogal wat.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:27
Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:06:
[...]

Halo 2 de huidige versie helaas alleen 480p, wel widescreen voor XBOX. Op de 360 kan hij wel in 720p, hoe schakelen ze dat in vraag ik me af aangezien de gewone XBOX het ook aan kan...
Er komt geen nieuwe versie. De oude versie zal door de hardware van de xbox360 er gewoon 10x beter uitzien. Je hoeft dus geen nieuwe versie te kopen van halo o.i.d.

• Rox_NL
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:57:
[...]
*edit*
Over PGR3; weet iemand of die game-mode uit PGR2 weer wordt meegenomen waarin je moet slalommen en binnen een bepaalde tijd met x kudos moet finishen?
Ja, die game mode zit er (Kudos Challenge oid :9). Nu zijn het geen pionnen meer,maar paaltjes. En het kudossysteem is wel zo aangepast dat je nu ook heel veel punten krijgt door hard en strak te rijden (ipv constant dwars).

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik heb een 19' TFT scherm, helaas geen DVI aansluiting

Nu zag ik op de site van xbox deze kabel
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F1EA189B-D507-4693-82F1-1C0384C7D435/0/packagingxbox360VGAHDcable.jpg
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Kan ik dan een soort gelijke resolutie/scherpte verwachten als op een "dure" HDTV ?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• M@cer
Ik hoop in ieder geval wel dat nu alle games breedbeeld zijn.. Dat geeft nog wel eens problemen bij de huidige Xbox.

DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:49:
ik heb een vraag over die wireless controllers. Komt dit signaal door ijzeren kasten of betonnen muren heen? Ik heb namelijk mijn xbox (1) in een ijzeren kast staan en ik wil de xbox360 (als ik em ga kopen) niet bovenop de kast moeten zetten.
Zolang er geen infrarood gebruikt wordt lijkt het me geen probleem om je xbox of welk ander toestel ook in een kast te plaatsen.

Blijkbaar gebruiken de nieuwe controllers een MS gepatenteerde 2.4 Ghz wireless technologie - dus dat zit wel goed.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Macer schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:41:
Ik hoop in ieder geval wel dat nu alle games breedbeeld zijn.. Dat geeft nog wel eens problemen bij de huidige Xbox.
Dat is al ongeveer een jaar 100% zeker. MS eist het namelijk bij ALLE games (samen met 5.1 en 720p)

Niks hopen, gewoon ff googlen

This space is occupied

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 23:57:Over PGR3; weet iemand of die game-mode uit PGR2 weer wordt meegenomen waarin je moet slalommen en binnen een bepaalde tijd met x kudos moet finishen?
Iemand? Enig idee? GameSpot en IGN geven hier niet al teveel uitsluitsel over.

PGR3 ziet er namelijk dusdanig goed uit, dat ik 'm wel wil kopen maar ik heb echt een ****-hekel aan slalommen.

[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 10-11-2005 10:53 ]

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-04 23:04

Xun

MAX3400 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:51:
[...]

PGR3 ziet er namelijk dusdanig goed uit, dat ik 'm wel wil kopen maar ik heb echt een ****-hekel aan slalommen.
je bedoelt de cone challenges? zitten er gwon weer in hoor (de pionnen zijn nu paaltjes geworden)

btw: ze werden niet meer gemaakt door The Boy Chris van bizarre... dus ze zijn qua moeilijksheidsgraad dus anders dan in pgr2... of het nou makkelijker of moeilijker is weten we nie:P

Royal schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:54:

Nu zag ik op de site van xbox deze kabel
[afbeelding]
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Kan ik dan een soort gelijke resolutie/scherpte verwachten als op een "dure" HDTV ?
dat hoop ik zelf van harte _/-\o_

MAX3400 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:51:
[...]

Die mode heet inderdaad Cone challenges - en is terug van de partij (zie preview artikel).

PS. Als je even de thread doorgelezen had dan had je een paar (5) posts terug het "idee" van Fox_NL gezien. 8)7

• MAX3400

MAX3400

Royal schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:54:

Ik mag aannemen van wel; als je TFT maar snel zat is (4 tot 12ms).

Zal zometeen eens bellen met mijn leverancier; of ik op LaunchDay zo'n kabel mag lenen van ze om het een dagje te testen; vind de kabel iets te duur om blind te kopen namelijk.
Xun schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:56:
[...]

je bedoelt de cone challenges? zitten er gwon weer in hoor (de pionnen zijn nu paaltjes geworden)
Noooo... Ik moet nu even heeel rationeel grafisch geweld afzetten tegen bankrekening en spelplezier...

• Proqzor
  • Laatst online: 11-10-2024
pfft cone challenge, volgens mij was dat de meest irritante mode van het spel. Ach na PGR 1 en 2 heb ik wel genoeg van die serie, ik kan niet tegen moeilijke racegames :P

Q. Can I use my computer monitor as my display for the Xbox 360?

A. Yes, depending on the type of monitor you have. And you will likely be able to play games in high definition too. As long as your monitor supports a resolution of 1280 x 720 or more, you should be able to play Xbox 360 games in high definition. In order to use your monitor you will most likely need to purchase the Xbox 360 VGA HD Cable and connect it to your monitor's VGA port. If you don't have a free VGA port on your monitor, you will either need to switch back and forth or purchase a VGA switcher.

Q. But if I use my monitor, how will I get sound?

A. With speakers, of course . The Xbox 360 VGA Cable package provides a pair of stereo RCA cables for standard stereo sound as well as an optical digital audio connection (optical digital audio cable not included). You will therefore need at least a set of powered, stereo speakers that accept a pair of standard stereo RCA connections or a fancier surround sound model (e.g. the Logitech z680) that can accept an optical input for the sophisticated gamer.

Another option if you have a sound card available on your PC is to use an external converter and plug the stereo sound output directly into the sound card. That way all of the sound from your Xbox 360 is routed through your computer's standard sound interface.

bron : teamxbox

S2S schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:10:
[...]

Niets nieuws? Halo en Halo2 ondersteunen helemaal geen 720p normaal gesproken :P dus het is zeker wel nieuw! En ik speel zelf games op 720p, dus ik weet heus wel waar ik over praat. Feit is gewoon dat de X360 emu rulled.

En FSAA krijg je ook nog cadeau ;) als je weet wat ik bedoel. Ik vind dit nogal wat.
Op zich is de HD 720p algemeen niets nieuws bedoelde ik. Met je huidige xdoos kun je ook in verschillende spelen die resoluties halen als je een HD tv hebt een een HD cable pack van MS.

Halo 2 de game kun je met dezelfde DVD in je xdoos als de 360 gamen, verschil is dat je op de doos 420p/i krijgt en op de 360 720p idd zoals je beschrijft.

Apart is dat de doos dus ook 720p kan afbeelden. In dat opzicht rules de 360 niet veel meer, alleen zijn de games standaard in 720p geprogrammeerd voor de 360. Echter, aangezien je met dezelfde DVD van Halo 2 ook 720p kan krijgen op de 360, moet dit ook kunnen op de gewone doos. Aangezien de NTSC hardware dit aan kan!

Ofwel, gedeeltelijk vind ik dat je weet waarover je praat. Echter de normale doos kan net zoals de 360 HD 720p tevoorschijn toveren, voor de games waar het voor ingesteld is. Iemand met een trick om Halo 2 te unlocken in 720p op de normale doos?

enzoronald schreef op donderdag 10 november 2005 @ 09:16:
[...]

Er komt geen nieuwe versie. De oude versie zal door de hardware van de xbox360 er gewoon 10x beter uitzien. Je hoeft dus geen nieuwe versie te kopen van halo o.i.d.
Ja enkel door de 720p HD instelling. En dus is de vraag, als die optie al in de normale versie van Halo 2 ingebakken zit en de normale xdoos ook via NTSC instellingen 720p kan laten zien, waarom doet de game dat dan niet automatisch? Moet er dus iets te unlocken zijn zegt mijn gevoel

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:56:
[...]

Ja enkel door de 720p HD instelling. En dus is de vraag, als die optie al in de normale versie van Halo 2 ingebakken zit en de normale xdoos ook via NTSC instellingen 720p kan laten zien, waarom doet de game dat dan niet automatisch? Moet er dus iets te unlocken zijn zegt mijn gevoel
Dat hebben ze natuurlijk gewoon niet gedaan, omdat die resolutie te zwaar is voor dat spel op de hardware van de oude Xbox. De Xbox360 kan er wel goed mee overweg, het probleem zal de GPU wel zijn geweest.
Want zeg nou zelf, Halo2 draait op de xbox maar 25fps (half framerate) (30fps NTSC) op die lage resolutie, en daarbij komen nogal wat framedips voor, met een hogere resolutie lijkt me die game nogal onspeelbaar worden.

[ Voor 17% gewijzigd door BruT@LysT op 10-11-2005 12:13 ]

Wellicht door een patch, ik lees her en der op het internet ook patches voor normale xbox games zoals i-ninja, waarbij ze na de patch bijv. ook 480p/i afspelen.

Zou er toch ook iets te bedenken moeten zijn voor de xbe van Halo 2 om die game niet alleen op de 360 in 720p af te beelden, maar ook op de gewone xdoos

"I have just finished patching the I-Ninja game to support 480p, instead of the default 480i.

This will allow you to play I-Ninja on the x2vga adapter as well.

To patch, hex edit the I-Ninja 'default.xbe' file,

Search:
81 C9 20 01 00 00 89 4A
**Offset: 0x6077C

Replace:
81 C9 40 01 00 00 89 4A

Enjoy. "

Dat zijn de leukere dingen om te ontdekken lijkt me

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 21:57

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:56:
[...]

De 360 heeft een compleet andere GPU dan Xbox. De 360 moet daarom eerst de instructies voor de Xbox GPU vertalen zodat ze uitgevoerd kunnen worden op de GPU van de 360. Het eerste wat een Xbox spel moet doen is aangeven welke resolutie er gebruikt wordt. De 360 vertaalt de instructie van het spel om de GPU van de Xbox in 480p mode te zetten, naar een instructie om de GPU van de 360 in 720p mode te zetten. Er valt dus niets te unlocken, omdat het spel gewoon geen HDTV resoluties ondersteunt. De ondersteuning voor deze resoluties is volledig in de Xbox emulator op de 360 verwerkt.

Ik hoop dat alle geëmuleerde Xbox spellen 720p en FSAA gaan ondersteunen. IGN is momenteel wat proeven aan het doen, waar ze later een artikel over zullen posten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

BruT@LysT schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:09:
[...]

Dat hebben ze natuurlijk gewoon niet gedaan, omdat die resolutie te zwaar is voor dat spel op de hardware van de oude Xbox. De Xbox360 kan er wel goed mee overweg, het probleem zal de GPU wel zijn geweest.
Want zeg nou zelf, Halo2 draait op de xbox maar 25fps (half framerate) (30fps NTSC) op die lage resolutie, en daarbij komen nogal wat framedips voor, met een hogere resolutie lijkt me die game nogal onspeelbaar worden.
De vraag is of dat werkelijk zo is. Als ik zo eens rondsurf op het net en ik lees dingen als:

"Every 720p game i have (Freedom Fighters, Soul Calibur 2, Amped 2, and Tony Hawk 4) look amazing. I never have any issue with framerate."

Dat zijn toch ook games met grafisch veel geweld en snelle actie/veel beeldwisselingen. Komen de framedipjes die je nu al ervaart ook niet door het tussendoor laden van je DVD drive die wellicht het e.e.a. niet bij kan benen?

We mogen ook niet vergeten dat Halo 2 geprogrammeerd is voor de xdoos, enkel hebben ze destijds 720p wellicht gelocked als marketingtruuk voor bij de 360. Om te laten zien, kijk we hebben backwards compatibility en de game ziet er nog beter uit ook op de 360.

Want zou op de normale doos Halo 2 hetzelfde eruit zien als op de 360 dan hadden ze weer wat minder om over te juichen.

Ik denk daarnaast dat ondanks de oudere hardware, een PIII en de Nvidia GPU hoe sloom tov hedendaagse hardware de games die ervoor geprogrammeerd zijn toch zeker wel in de HD moeten kunnen uitpoepen in 720p. Persoonlijk denk ik dus marketingtruuk en zou er met een patch en aanpassing van XBE van de game toch iets te unlocken moeten zijn.

Ben helaas zelf niet zo technisch, dus hoop dat ergens bij zo'n wizz kid techneut te kunnen regelen. Hier iemand die zich geroepen voelt?

MetroidPrime schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:02:
[...]

De 360 heeft een compleet andere GPU dan Xbox. De 360 moet daarom eerst de instructies voor de Xbox GPU vertalen zodat ze uitgevoerd kunnen worden op de GPU van de 360. Het spel moet als eerste aangeven welke resolutie er gebruikt wordt. De 360 vertaald de instructie van het spel om de GPU van de Xbox in 480p mode te zetten, naar een instructie om de GPU van de 360 in 720p mode te zetten. Er valt dus niets te unlocken, omdat het spel gewoon geen HDTV resoluties ondersteunt. De ondersteuning voor deze resoluties is volledig in de Xbox emulator op de 360 verwerkt.

Ik hoop dat alle geëmuleerde Xbox spellen 720p en FSAA gaan ondersteunen. IGN is momenteel wat proeven aan het doen, waar ze later een artikel over zullen posten.
Dit lijkt me in het geheel niet logisch. Ik mag aannemen dat de game zelf al in 720p het beeld aanlevert. Je zegt dat de 360 de 480p om zou zetten naar 720p. Ofwel die tovert er zo even de beeldlijntjes bij? Dat lijkt me sterk. Dat zou eerder naar interlacing rieken dan naar een daadwerkelijk 720p signaal.

Uhm, overigens 480p wordt wel ondersteund door Halo 2 en overigens alle xbox games (ntsc) en dat is ook al een HDTV resolutie, dus in dat opzicht klopt het niet wat je zegt.

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:06:
[...]

Dit lijkt me in het geheel niet logisch. Ik mag aannemen dat de game zelf al in 720p het beeld aanlevert. Je zegt dat de 360 de 480p om zou zetten naar 720p. Ofwel die tovert er zo even de beeldlijntjes bij? Dat lijkt me sterk. Dat zou eerder naar interlacing rieken dan naar een daadwerkelijk 720p signaal.
Dan weet je niet hoe een GPU werkt. Een 3D-spel levert geen kant-en-klare pixels aan de GPU. Een 3D spel levert alleen de polygonen, textures, enz. Het is dan aan de GPU om dit om te zetten naar iets wat je TV/monitor kan weergeven, dus het wordt omgezet naar pixels. Het maakt voor het spel verder niet uit of de GPU er nu 640x480 of 1280x720 van bakt. Alleen bij softwarematig 3D-renderen zou het spel direct iets merken van de output resolutie, maar dat wordt al jaren niet meer gedaan op de consoles.
Uhm, overigens 480p wordt wel ondersteund door Halo 2 en overigens alle xbox games (ntsc) en dat is ook al een HDTV resolutie, dus in dat opzicht klopt het niet wat je zegt.
480p is geen HDTV en is dat ook nooit geweest. Alleen 720p, 1080i en 1080p zijn HDTV, 480p is niet meer dan EDTV.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

MetroidPrime schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:17:
[...]

Dan weet je niet hoe een GPU werkt. Een 3D-spel levert geen kant-en-klare pixels aan de GPU. Een 3D spel levert alleen de polygonen, textures, enz. Het is dan aan de GPU om dit om te zetten naar iets wat je TV/monitor kan weergeven, dus het wordt omgezet naar pixels. Het maakt voor het spel verder niet uit of de GPU er nu 640x480 of 1280x720 van bakt. Alleen bij softwarematig 3D-renderen zou het spel direct iets merken van de output resolutie, maar dat wordt al jaren niet meer gedaan op de consoles.

[...]

480p is geen HDTV en is dat ook nooit geweest. Alleen 720p, 1080i en 1080p zijn HDTV, 480p is niet meer dan EDTV.
Ah kiek an weer wat bijgeleerd. Je ziet in de winkels nl. ook wel eens 480p onder het kopje HDTV, vandaar de misser. Edit: overigens staat dit ook op dezelfde wikipedia site:

"EDTV is considered part of the HDTV standard", 't is iig alweer beter dan de normale PAL output die de dozen uit Europa afgeven

Blijft staan dat MS wellicht 720p in Halo 2 heeft uitgeschakeld als marketingtruuk om het voor de 360 mooier in beeld te kunnen brengen tov de normale doos. Dat verkoopt natuurlijk wel leuker als je de oude games wilt blijven spelen maar er over zit te twijfelen of je het op de oude doos blijft spelen. Weer een extra reden om een 360 te kopen ;)

Zou het toch wel relaxed vinden om iig uit te proberen/te zien wat het doet als er een patch zou zijn die het ding in 720p op de normale doos zou laten zien

Er is maar 1 manier om te zeker te weten of de oude doos het wel of niet trekt... En da's patchen en draaien die hap ;) Ik zeg, het is het proberen waard!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 10-11-2005 13:42 ]

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-04 14:08

Atmoz

Techno!!

Zo, ik ben net terug van de tv winkel. Ik had m'n laptop meegenomen welke zo ingesteld was dat de externe monitoruitgang 1280x720 pixels uitgaf. Perfecte simulatie voor de Xbox360 dus ;) Deze had ik aangesloten via een normale VGA kabel (laptops hebben meestal geen component of DVI uitgang :D ). Ik had dus heel wat 1280x720 screenshots van Kameo, PGR en DOA bij me. Deze hebben we dus netjes op de tv (Sony S40A10) 40" LCD HDTV kunnen bekijken. Het zag er werkelijk waar SUPER deluxe mooi uit!!! Gewoon akelig mooi. Maarja, het waren dan wel "gewoon" de screenshots wat in deze topics altijd langskomen. Maar ik denk dat dit vrijwel te vergelijken is met het echte materiaal wat de Xbox360 ingame uitgeeft. De conclusie is dus dat een HDTV LCD echt te mooi beeld geeft!! Als je hem maar een goed signaal aanbied (genoeg pixels).

Niet echt ontopic, maar zeker wel aardig om te vertellen:

Ook had ik 720p film materiaal bij me. Dit in de vorm van wat HD-WMV's van de micosoft site, en een SONY HDTV demo. Deze hebben we ook afgedraaid op de tv. Hier wat snel gemaakte foto's:

http://members.home.nl/atmoz2/HDTV%20gedoe/

De HD films (wat de Xbox360 dus zal gaan gebruiken voor tussen de levels ofzo in) zien d'r echt ONGELOOFELIJK scherp uit. Je moet het met je eigen ogen zien om het te geloven. Te vet dus!!
Ik kan echt niet meer wachten op de Xbox360 i.c.m. deze mooie LCD _/-\o_

[edit]

Helemaal vergeten te vertellen:
De TV pakt op de VGA ingang geen 1280x720, dus hebben we hem ingesteld op 1024x768. Hierdoor is de beeldkwaliteit dus niet eens zo mooi als hoe het gaat worden op de Xbox360. Want via component kun je wel 1280x720 instellen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Atmoz op 10-11-2005 13:49 ]

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

atmoz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:46:
Zo, ik ben net terug van de tv winkel. bla di bla, yadda yadda..
maar welk type sony is dat dan? kan het net niet lezen op je foto's! :)
NEVERMIND, chips in mn ogen!

[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 10-11-2005 14:08 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:46:
(laptops hebben meestal geen component of DVI uitgang :D )
offtopic:
betere laptop kopen dan, die van mij heeft wel DVI ;)

MetroidPrime schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:17:
[...]

[...]

Er zijn zelfs XBOX games die op 1080i HDTV functioneren. Dat zijn ook niet altijd de minste games. Dan moet Halo 2 op 720p op de oude doos toch zeker lukken, ik ga ff een nieuw topic openen en hopelijk is er iemand die XBE kan patchen om het toch voor elkaar te krijgen/forceren.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
Net even de xbox360 getest bij Dimension Plus in Groningen, heel even Kameo gespeeld en ben vooral verrast door de mooie controller, als pc-gamer was dit ongeveer de eerste keer dat ik een controler in mijn handen had, en heb geen spijt van mij pre-order. De graphics van Kameo vond ik ook indrukwekkend, al weet ik nu al dat ik deze game niet ga aanschaffen, is niet helemaal mijn ding. Ik ga voor Perfect Dark Zero en NBA 2K6, nog 4 week wachten, pfffff.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DrProctor schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:49:
Ijzeren kast zou ik niet zo zeker van zijn. Dan krijg je tcoh snel een kooi van Faraday waar radiosignalen slecht of niet doorkomen?

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 09:21
Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:55:
[...]

Op zich is de HD 720p algemeen niets nieuws bedoelde ik. Met je huidige xdoos kun je ook in verschillende spelen die resoluties halen als je een HD tv hebt een een HD cable pack van MS.

Halo 2 de game kun je met dezelfde DVD in je xdoos als de 360 gamen, verschil is dat je op de doos 420p/i krijgt en op de 360 720p idd zoals je beschrijft.

Apart is dat de doos dus ook 720p kan afbeelden. In dat opzicht rules de 360 niet veel meer, alleen zijn de games standaard in 720p geprogrammeerd voor de 360. Echter, aangezien je met dezelfde DVD van Halo 2 ook 720p kan krijgen op de 360, moet dit ook kunnen op de gewone doos. Aangezien de NTSC hardware dit aan kan!

Ofwel, gedeeltelijk vind ik dat je weet waarover je praat. Echter de normale doos kan net zoals de 360 HD 720p tevoorschijn toveren, voor de games waar het voor ingesteld is. Iemand met een trick om Halo 2 te unlocken in 720p op de normale doos?
na je gebrabbel gelezen te hebben moet ik je toch uit de droom helpen. Voor elk xbox spel dat je op de 360 zal willen spelen heb je een soort patch nodig. In deze patch is er voor halo 720P in gebakken. De versie die op je dvd staat heeft dat dus niet. Dus tenzij je die patch kan porten naar een normale xbox zal het dus niet kunnen

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 102124 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 11:12:
Q. Can I use my computer monitor as my display for the Xbox 360?

A. Yes, depending on the type of monitor you have. And you will likely be able to play games in high definition too. As long as your monitor supports a resolution of 1280 x 720 or more, you should be able to play Xbox 360 games in high definition. In order to use your monitor you will most likely need to purchase the Xbox 360 VGA HD Cable and connect it to your monitor's VGA port. If you don't have a free VGA port on your monitor, you will either need to switch back and forth or purchase a VGA switcher.

Q. But if I use my monitor, how will I get sound?

A. With speakers, of course . The Xbox 360 VGA Cable package provides a pair of stereo RCA cables for standard stereo sound as well as an optical digital audio connection (optical digital audio cable not included). You will therefore need at least a set of powered, stereo speakers that accept a pair of standard stereo RCA connections or a fancier surround sound model (e.g. the Logitech z680) that can accept an optical input for the sophisticated gamer.

Another option if you have a sound card available on your PC is to use an external converter and plug the stereo sound output directly into the sound card. That way all of the sound from your Xbox 360 is routed through your computer's standard sound interface.

bron : teamxbox
Thanks dude ! Nu maar gelijk zo'n VGA Cable package erbij bestellen

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• TheVMaster
  • Laatst online: 26-04 13:15

TheVMaster

Moderator WOS
Volgens mijn info staat er vandaag ook een XBOX 360 bij de Entertainer in Zwolle.

Weet iemand of er in Zwolle nog ergens anders een demo pod staat?

• Yonix
Ik had gisteren nog de andere Episodes gedownload van GTtv en in Episode 2 viel wel iets leuks / interessants te zien, namelijk een Xbox 360 die is aangesloten op een ''Normale TV'' :P (Je krijgt wel alleen het Xbox 360 Dashboard te zien).

De Link: - Klik

offtopic:
Oh, en VisionMaster, waar blijven de PAR2 bestanden? :p

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:57:
[...]

Er zijn zelfs XBOX games die op 1080i HDTV functioneren. Dat zijn ook niet altijd de minste games. Dan moet Halo 2 op 720p op de oude doos toch zeker lukken, ik ga ff een nieuw topic openen en hopelijk is er iemand die XBE kan patchen om het toch voor elkaar te krijgen/forceren.
Je vergelijkt nu appels met peren. Die spellen zijn geoptimaliseerd zodat ze een in de HDTV resoluties redelijke framerate hebben op de oude Xbox. De ontwikkelaars hebben de tijd genomen om er voor te zorgen dat de spellen prima werken in de HDTV resoluties. Halo 1 en 2 zijn nooit geoptimaliseerd voor HDTV. Als je ze wel in die resolutie forceert, dan merk je dat de framerate inzakt simpelweg omdat het spel daar niet voor geoptimaliseerd is.

Je bewering dat Microsoft om marketing redenen gedaan heeft is ook onzin. Waarom heeft Microsoft dan nooit HDTV ondersteuning aan Halo 1 toegevoegd?

• curry684

curry684

Topicstarter
Yonix schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:58:
offtopic:
Oh, en VisionMaster, waar blijven de PAR2 bestanden? :p
Als we het over deze hebben is dat wel handig:
size: 3.2 GB, parts available: 13433 / 14185
:X

• MAX3400

MAX3400

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:48:
[...]

Als we het over deze hebben is dat wel handig:

[...]

:X
OMG....te weten me zelfs op FTD te vinden :p

Ik ga dat vanavond wel ff fixen. Het uploaden via mijn usenetaanbieder is gewoon waardeloos (heel veel files mislukken). Ik ga dit vanavond ff fixen enneh....ook ga ik dan een grote hoeveelheid par2 files uploaden :) Die heeft mijn pc vanaf vanmorgen staan maken (en ik ging toen naar me werk)..

Overigens ik ga zo eens ff kijken of de xbox 360 in Zwolle aanwezig is :) whehehehe...ik zal proberen foto's te maken :p

• mitchel
  • Niet online
ik kom net van eindhoven media markt ff uurtje gespeeld. De tijd ging enorm snel :P
Maar staat bij de demo's de anti aliasing uit? want die lijnen waren nogal lelijk. verder wel gaaf.

• S2S

S2S

Het lijkt wel of we allemaal wat anders zien als we op de X360 demo's spelen 8)7

Lijnen, kartels

Enige game waar ik echt kartels zag wat COD2, de rest was super...btw

Dit is wel grappig, ik was niet zo onder de indruk van COD2 maar na het zien van deze screens op een goede pc site kijk ik toch wat anders na de x360 versie. De loop was in de x360 versie veel gedetailleerder, en de textures scherper..als ik het zo zie. Alleen er waren kartels.

check de pc pix: http://www.firingsquad.co...ce_ati_nvidia/default.asp

Ik neem aan dat deze site de pix toch redelijk optimaal neemt ;)

• dikki dik
@S2S Nu je er toch over begint. Ik kan me herrineren toen ik de pc versie voor het eerst speelde dacht ik dat ik cod1 aan het spelen was, maar dan met directx 9 effecten. Het zag er maar een heel klein beetje beter uit, alles op high 1024x768 en 4x aa + 4x Fsaa. Draaide wel niet zo lekker, maar vond het op die settings nog tegenvallen. Explosies leken nog veel op die van cod1, alleen de lichteffecten waren iets anders en de gebouwen misschien van iets scherpere textures.

Als je het zo bekijkt, kan ik best begrijpen dat het een teleurstelt. Alhoewel ik het niet lelijk vond.

cybermans schreef op donderdag 10 november 2005 @ 15:18:
[...]

na je gebrabbel gelezen te hebben moet ik je toch uit de droom helpen. Voor elk xbox spel dat je op de 360 zal willen spelen heb je een soort patch nodig. In deze patch is er voor halo 720P in gebakken. De versie die op je dvd staat heeft dat dus niet. Dus tenzij je die patch kan porten naar een normale xbox zal het dus niet kunnen
Ik lees zojuist in een andere reactie dat de resolutie niet bepaald wordt door de software, maar wat de hardware uitgeeft. Ofwel, indien de 360 door een patch hardwarematig kan worden aangestuurd in 720p af te beelden, zou het bij de XBOX ook moeten kunnen aangezien de HDTV resoluties ondersteund worden. Verder is iets dusdanigs ook verkrijgbaar voor I-Ninja in een patch, met activatie voor HD resolutie. Ofwel, er zou idd wel een passende patch voor moeten worden geprogrammeerd.

MetroidPrime schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:42:
[...]

Je vergelijkt nu appels met peren. Die spellen zijn geoptimaliseerd zodat ze een in de HDTV resoluties redelijke framerate hebben op de oude Xbox. De ontwikkelaars hebben de tijd genomen om er voor te zorgen dat de spellen prima werken in de HDTV resoluties. Halo 1 en 2 zijn nooit geoptimaliseerd voor HDTV. Als je ze wel in die resolutie forceert, dan merk je dat de framerate inzakt simpelweg omdat het spel daar niet voor geoptimaliseerd is.

Je bewering dat Microsoft om marketing redenen gedaan heeft is ook onzin. Waarom heeft Microsoft dan nooit HDTV ondersteuning aan Halo 1 toegevoegd?
Zojuist geef je aan dat het softwarematig niet gerenderd wordt, maar hardwarematig aangestuurd wel/geen HD output. Indien hiervoor de juiste instructie wordt gegeven (dus evt. door een patch verzorgd) zou het technisch gezien toch moeten kunnen. Of het vervolg is dat de framerate inzakt, is een 2e en is pas vast te stellen zodra het mogelijk is. Het zou toch op zich alleen al geinig zijn als iemand dat voor elkaar kreeg, afgezien van het feit of het speelbaar gaat zijn...

Hoezo zou het onzin zijn om Halo 2, toen men wist dat de 360 er op bepaalde termijn aan zou komen de 720p alleen voor deze machine te realiseren? Halo 1 heeft minder marketingtechnische waarde voor huidige XBOX toppers die op de 360 moeten gaan draaien wellicht?

• MetroidPrime

MetroidPrime

Zou je in dat topic dat je hebt gemaakt hierover willen blijven posten? Het is hier eigenlijk offtopic en je hebt er toch een apart topic over lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 10-11-2005 18:12 ]

MetroidPrime schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:11:
[...]

Zou je in dat topic dat je hebt gemaakt hierover willen blijven posten? Het is hier eigenlijk offtopic en je hebt er toch een apart topic over lopen.
Dat is reeds gebeurd, ik geef enkel antwoord op een vraag die je zelf stelt over Halo 1 etc. Ofwel mee eens en de discussie is dan ook naar daar verplaatst.

Overigens wel een ontopic vraag, iemand die weet of de patch voor de 360 voor Halo 2 al online beschikbaar is gesteld?

• lowfi
  • Laatst online: 08:17
Als ik het goed heb is die Xbox 360? VGA HD AV Cable dus alleen dsub? :/

Erg handig aangezien mijn monitor alleen maar dvi heeft...

• cybermans
  • Laatst online: 23-04 09:21
Anoniem: 142179 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:45:
[...]

Dat is reeds gebeurd, ik geef enkel antwoord op een vraag die je zelf stelt over Halo 1 etc. Ofwel mee eens en de discussie is dan ook naar daar verplaatst.

Overigens wel een ontopic vraag, iemand die weet of de patch voor de 360 voor Halo 2 al online beschikbaar is gesteld?
staat std op de 360 HD

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Yonix
TheVisionMaster schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:07:
[...]

OMG....te weten me zelfs op FTD te vinden :p

Ik ga dat vanavond wel ff fixen. Het uploaden via mijn usenetaanbieder is gewoon waardeloos (heel veel files mislukken). Ik ga dit vanavond ff fixen enneh....ook ga ik dan een grote hoeveelheid par2 files uploaden :) Die heeft mijn pc vanaf vanmorgen staan maken (en ik ging toen naar me werk)..
Alles is nu netjes compleet :)
Heb de DVD net even bekeken en het ziet er erg goed uit. Een duidelijk menu, mooie achtergrond en de trailers zijn van goede kwaliteit :*) en veel filmpjes van Project Gotham Racing 3, wat best wel handig is, want nu kan ik die van mijn Harde-Schijf verwijderen :p

Nog even wat anders:

Een trailer van Test Drive: Unlimited: - Link naar de Pagina

Dit spel staat ook zeker op mijn ''Must Have'' lijst _/-\o_

P.S: Ik zal zo dadelijk even wat kudo's geven :p

[ Voor 12% gewijzigd door Yonix op 10-11-2005 22:26 ]

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:45
De Xbox 360 is nu ook speelbaar in MediaMarkt Leeuwarden. Zojuist even ongeveer een kleine 15 minuten kunnen spelen. Ten eerste de demopod ziet er zeer goed uit, mooie afwerking van de x360 in de behuizing met de transparante case eromheen. Zo krijg je een mooie indruk hoe de console eruit ziet qua kleur en vorm. De Xbox 360 is kleiner dan ik had verwacht en het model is gewoon super.

Dan de controller, petje af Microsoft :) Dat is alleen maar wat ik kan zeggen. De Duke controller en zelfs de s controller vind ik echt de meest rotte controller die er was deze generatie, ja zelfs de dreamcast controller prefereer ik meer. De x360 controller zit bij mij lekker in de hand, materiaal voelt duur aan en de knoppen zitten nu gewoon veel beter. Als vervanging van de witte en zwarte knop hebben we nu twee bumpers en deze plaatsing vind ik veel beter. Ik kon namelijk nooit wennen aan die knoppen terwijl ze wel soms cruciaal waren in de gameplay (switchen van wapens of iets dergelijks). Ook vond ik de toevoeging van de circel erg mooi gedaan, welke player je bent en als knop naar je gegevens en dergelijke. De aanduiding van welke speler je bent kan ik wel waarderen ookal is het maar een kleine toevoeging.

Het blade systeem, tja zo goede indruk kon ik er niet van krijgen natuurlijk maar de menu structuur is gewoon fijn gedaan en het reageert allemaal flot. Het zal in ieder geval niet op de zenuwen werken als je iets wilt instellen of wilt openen. het switched snel.

De games 8)

Als eerste even een klein stuke gespeelt van CoD2, indruk? Goed, zeer goed. De actie verliep soepel alleen merkte ik soms wel een kleine slowdown hier en daar als de actie echt te gek werd. Let wel dat dit natuurlijk oude code is en maar een demotje is. De besturing ging vlot al was het natuurlijk wel even wennen. Effecten die er vooral uitsprongen was de heathaze in de woestijn en niet te vergeten de rook effecten, daarover mag je wel naar huis schrijven ;) In CoD2 zag ik wel hier en daar wat kartel randjes maar let wel met lcd moet je eigenlijk wat afstand bewaren en nu zat ik er ook dik met me neus er bovenop. Wat ik vooral fijn vond en nu kom ik weer terug bij de bumpers en dat is dat de linker en rechter bumper ingesteld zijn om granaten te gooien (links smoke en rechts blammo). Dit speelde lekker en dit kon ik ook wel waarderen. In ww2 games, pc of console, ben ik altijd opzoek naar de juiste knop voor mijn nades :+

Dan Kameo, ik heb het niet gespeelt aangezien ik richting huis ging maar ik heb wel even in motion gezien. Zelfde level als wat je in elke presentatie onderhand wel gezien hebt. Grafisch goed zag er strak uit en kleurrijk. Meer kan ik er niet echt over vertellen aangezien ik de art style gewoon wat minder vind. Hou je van adventures en beetje vechten dan is dit wel je spel voor de launch, andere keus heb je ook niet echt :P

Als laatste had ik nog even King Kong gedaan. Tijdje terug had ik een demo gedaan op de Playstation2. En als ik het vergelijk met deze versie, man man man :) Natuurlijk geen juist vergelijkings materiaal maar zo zie je wel het verschil in ieder geval. Het is maar een port maar wel een hele goede. De extra effecten waren mooi zoals het natte steen en wat er vooral uitsprong waren de licht effecten. Ik heb alleen even wat rondgelopen en de omgeving bekeken maar de indruk was positief, morgen maar even echt spelen 8)

De preorder kitjes vlogen nu weg trouwens. Zag ongeveer 4 stuks in 15 minuten vertrekken. Gelukkig heb ik er al een 8) Ik kan niet wachten tot de launch en dit komt van iemand die de eerste Xbox niet echt kan uitstaan :+

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik hoop trouwens dat ze genoeg kunnen invoeren en natuurlijk op tijd leveren.
Weet iemand trouwens hoe het met de Xbox360 productie zit?

XBOX 360 Gamertag

• curry684

curry684

Topicstarter
Shortages in VS zijn semi-officieel:
E-mail from top game retailer says Tecmo's fighter is coming December 1, and later console preorders may not arrive until 2006.

If your preordered one of the two Xbox 360 bundles EB Games offered online, you received an e-mail this morning. If you placed your order early, the news was good. "Currently, we anticipate enough inventory at launch to fill all orders for the Ultimate Bundle placed before August 30 and all orders placed for the Core Bundle before October 28," read the e-mail. The company said it plans on shipping the consoles out on November 21, meaning by week's end, most should have arrived at their destinations.

Unfortunately, customers who ordered their Xbox 360 bundles more recently may be in for a very long wait. On EBgames.com, each bundle's product description now bears the following stark warning in red bold type: "Due to high demand, orders placed after October 26th may not ship until 2006."

However, even those lucky enough to get their Xbox 360 bundles on launch week won't be getting exactly what they ordered. EB's e-mail also informed customers of a delay that caused a last-minute change to the bundles. "Dead or Alive 4 has been delayed until December 1, 2005," it read. "Because of this we have replaced it with Call of Duty 2 in your bundle. If you have ordered Call of Duty 2 apart from your Xbox 360 bundle and wish to cancel it or wish to cancel your bundle, you can do so by visiting the My Orders section of EBgames.com."

Though EB's e-mail is tacit confirmation that DOA4 is delayed, it is not official. GameSpot's attempts to confirm the delay from Tecmo directly were not successful as of press time.
Dat DOA4 vertraagd was wisten we al overigens, vrijwel alle retailers hebben 'm al terug gezet op 1 december. Maakt voor ons niet uit natuurlijk ;)

ps. VisionMaster: goed dat je zoveel PAR's meelevert, ik heb ze maar meteen allemaal aangevinkt :X Zal wel eens kieken of ik 'm via TweakNews kan reposten als ik 'm helemaal heb ;)

[ Voor 6% gewijzigd door curry684 op 10-11-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:39:
Shortages in VS zijn semi-officieel:

[...]

Dat DOA4 vertraagd was wisten we al overigens, vrijwel alle retailers hebben 'm al terug gezet op 1 december. Maakt voor ons niet uit natuurlijk ;)

ps. VisionMaster: goed dat je zoveel PAR's meelevert, ik heb ze maar meteen allemaal aangevinkt :X Zal wel eens kieken of ik 'm via TweakNews kan reposten als ik 'm helemaal heb ;)
Overigens heb ik hem gepost via TweakNews ;) lol ik ben benieuwd wat een ieder van de DVD vind...ik zal die trailer van Testdrive nog eens ff downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Sta op het moment te repairen, maar repost is niet nodig, de PAR's zijn wel heel ruim genoeg :)

[edit]

Kek DVD hoor :) Enne.... damn ben ik nu de enige op de hele wereld die echt zit te kwijlen op die PDZ video's en dat spel echt asap wil hebben? 8)7

Alleen die witte overhemdjes blijven iets te schoon nadat je er een wolk bloed uit geknald hebt, hoop dat dat wel configurable is :+

[ Voor 69% gewijzigd door curry684 op 11-11-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Maybe domme vraag maar hier komt ie:

Als je de wired controller hebt werkt die op batterijen of op een accu. Want op de xbox360 site staat ook een batterypack en een oplaad pakket te koop... dus zit die bij de console of moet die los aangeschaft worden, zit niet op batterijen te wachten namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 25-04 14:08

Atmoz

Techno!!

Kan iemand me effe een hint/tip geven wat betreft die dvd.
Gewoon iets wat ik kan invoeren in binsearch om te zoeken ofzo ;) De rest lukt wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:51
Jedi Geub schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 07:56:
Maybe domme vraag maar hier komt ie:

Als je de wired controller hebt werkt die op batterijen of op een accu. Want op de xbox360 site staat ook een batterypack en een oplaad pakket te koop... dus zit die bij de console of moet die los aangeschaft worden, zit niet op batterijen te wachten namelijk..
de WIRED controller heeft uiteraard geen batterijen of accu nodig

maar als je de WIRELESS controller bedoeld: standaard zit er geen accu bij, dus batterijen. Als je los het "oplaad-pakket" koopt dan krijg je een accu + oplader

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

curry684 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:25:
Sta op het moment te repairen, maar repost is niet nodig, de PAR's zijn wel heel ruim genoeg :)

[edit]

Kek DVD hoor :) Enne.... damn ben ik nu de enige op de hele wereld die echt zit te kwijlen op die PDZ video's en dat spel echt asap wil hebben? 8)7

Alleen die witte overhemdjes blijven iets te schoon nadat je er een wolk bloed uit geknald hebt, hoop dat dat wel configurable is :+
Ik hoor iedereen zeggen die het gespeeld heeft dat het ze terug doet denken aan Goldeneye op de N64. Dat is voor mij al reden genoeg om hem aan te schaffen. Maar ja. Wil ook al PGR3, Kameo en DOA4 kopen. Maar misschien dat die laatste dan maar door PDZ moet worden vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
atmoz schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:07:
Kan iemand me effe een hint/tip geven wat betreft die dvd.
Gewoon iets wat ik kan invoeren in binsearch om te zoeken ofzo ;) De rest lukt wel :9
ff zoeken op binSearch op VM Posts. Of ff op onderstaande link klikken :)

XBOX360_Trailers

ps. Voor de mods, de dvd bevat alleen video's trailers die gewoon legaal van internet te downloaden zijn ;)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 11-11-2005 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Phydomir schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 08:16:
[...]

Ik hoor iedereen zeggen die het gespeeld heeft dat het ze terug doet denken aan Goldeneye op de N64. Dat is voor mij al reden genoeg om hem aan te schaffen. Maar ja. Wil ook al PGR3, Kameo en DOA4 kopen. Maar misschien dat die laatste dan maar door PDZ moet worden vervangen.
Of gewoon allemaal kopen, budgettaire kwesties zijn zoooo 2002 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-04 19:29
Gisteren ook gespeeld op een pod bij de MM in Eindhoven. Hiervoor had ik ook bij een Makro ff gespeeld maar wat een wereld van verschil. Bij de makro staat de xbox of de lcd volledig verkeerd ingesteld.

COD2 zag er vele malen beter uit. Ik denk alleen dat AA nog niet aanstaat bij de demo. De rook en licht effecten zijn echter wel erg goed en volgens mij beter dan op de pc. Als pc-gamer was ik na 10min wel redelijk gewend aan de controller.

KingKong was wel erg wennen. Ik dacht een tijdje dat ik nog naar een cut-scene stond te kijken terwijl ik afgeslacht werd door een t-rex. Mooi gedaan dat je zelfs de wonden op het gezicht van Kong ziet onstaan. Aan deze port is veel meer aandacht besteed dan aan COD2.

Kameo is erg mooi gedaan. Het is wel erg sprookjesachtig. De maps zijn echt mega-groot vol met mooie effecten. Ik vond alleen de camera af en toe een verkeerde positie kiezen. Ook bij deze demo stond AA volgens mij niet aan, of nog niet optimaal.

Hexic HD , :o , kon je ook spelen. Leuk gedaan en superstrak beeld. Ik denk dat dit een goede methode is om te kijken als de LCD goed is ingesteld.

Daarnaast kon je van diverse games de trailers bekijken. Ik heb het vermoeden dat het dezelfde content is die je op de 360 premium krijgt.

Wat wel opvalt dat bijna iedereen toch COD2 speelt op de demo-pods en dat je de 360 moet resetten om uit de demo te komen. Ik hoop dat dit wel opgelost word in de final versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
lowfi schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:56:
Als ik het goed heb is die Xbox 360? VGA HD AV Cable dus alleen dsub? :/

Erg handig aangezien mijn monitor alleen maar dvi heeft...
Kun je dan niet zo'n dingetje gebruiken??
Afbeeldingslocatie: http://www.goelectronic.com/Merchant2/graphics/00000001/9/ext-vga2dvi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
wat zal dat scherm kosten die ze gebruiken bij die demo systemen van de xbox360? vond het echt een prachtig scherm zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-04 11:57
mobygo76 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:03:
wat zal dat scherm kosten die ze gebruiken bij die demo systemen van de xbox360? vond het echt een prachtig scherm zeg.
Die samsung? 1200 euro voor een 32 inch. Heb em staan thuis, super-dingetje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
dEADkIRK schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:53:

Wat wel opvalt dat bijna iedereen toch COD2 speelt op de demo-pods en dat je de 360 moet resetten om uit de demo te komen. Ik hoop dat dit wel opgelost word in de final versie.
Hmm...ik kon er gewoon uit met Quit. Gewoon paar keer B button indrukken ;) lol

Overigens zou het wel vet zijn als die optie ook in de volledige games aanwezig zou zijn zodat je neit elke keer je xbox hoeft te resetten als je een andere game wilt spelen of als je naar je Blades/Dashboard wilt gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Ik heb een tijdje cod gespeeld en ik vond het ook prachtig. Maar toen ik op een afstandje stond mee te kijken dacht ik echt van wauw. Op een asftand ziet het er echt nog zoveel beter uit dan op een 50 cm die je er nu voor staat...
Wellicht dat dat lcd tvtje er toch wel een keer komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
dEADkIRK schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:53:
Beetje de Guide knop misbruik kon je er gewoon uit en via de blades een andere demo selecteren :)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.