Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Xbox 360 Topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 juni 2003

WOW een ding aan die tv vindt ik anders wel indrukwekkend: de response tijd van maar 8ms! Meeste tv's die ik ken in die prijsklasse hebben een response tijd van 16ms of maximaal 12ms. Ziet eruit als een goede aanbieding en van Philips LCD schermen is bekend dat ze over het algemeen van goede kwaliteit zijn.

Reg. datum: 31 januari 2002

Wellicht interessant om eens te gaan kijken naar een inkoopactie tzt voor hdtv/lcd schermen? Evt wachten op sed tv's?
De marge op de huidige tv's is aanzienlijk. Ik denk dat als we er meer kopen dat we dan heel wat van de marge af kunnen halen..

C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx

quote:
OcNewB schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:08:
Ik kan die 26PF3320 nergens vinden met google...?

Via de site van Philips zelf:

http://www.consumer.phili...BK0M4ZJ0RMRCSHQFHKFSESI5P

:)

Let's put a smile on that face...

quote:
OcNewB schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:15:
Wellicht interessant om eens te gaan kijken naar een inkoopactie tzt voor hdtv/lcd schermen? Evt wachten op sed tv's?
De marge op de huidige tv's is aanzienlijk. Ik denk dat als we er meer kopen dat we dan heel wat van de marge af kunnen halen..
Klinkt als een goed idee, misschien toch handig om een algemeen ''welke hdtv voor mijn next gen console'' topic te openen? We moeten namelijk eerst weten welke tv de beste deal zou zijn. Weet iemand overigens of ze een paar goede aanbiedingen bij Mediamarkt hebben? Vindt het zwaar irritant dat ze geen prijs en productenlijst hebben op internet, nou moet ik eerst naar de stad en dan iedere tv aflopen om te kijken wat ze hebben. :/

Dukemaster wijzigde dit bericht 09-10-2005 13:23 (3%)

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
Dukemaster schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:23:
[...]

Klinkt als een goed idee, misschien toch handig om een algemeen ''welke hdtv voor mijn next gen console'' topic te openen? We moeten namelijk eerst weten welke tv de beste deal zou zijn. Weet iemand overigens of ze een paar goede aanbiedingen bij Mediamarkt hebben? Vindt het zwaar irritant dat ze geen prijs en productenlijst hebben op internet, nou moet ik eerst naar de stad en dan iedere tv aflopen om te kijken wat ze hebben. :/
Daar loopt op GoT imho al een prima topic over: [HDTV]High-Definition Television. Wat het precies is topic. Het lijkt mij ook inderdaad ook een beter om de next-gens topics niet te vervuilen met vragen over randapparatuur.

Dookie Fundamentalist

Reg. datum: 15 maart 2005

Vind ik ook best wel een aantrekkelijk idee...moet er wel iemand zijn die hiervoor de touwtjes in handen wilt nemen.....maar laten we dus (volgens mij) eerst voor een nieuw topic zorgen, toch ???
Je kunt toch een specifiek, next gen, HD topic openen ??

Crawl NL wijzigde dit bericht 09-10-2005 13:28 (13%)

Reg. datum: 20 januari 2004

Gigantische tegenvaller. De game waar ik echt op zat te wachten (en mijn 360 voor gepre-ordered heb is uitgesteld. Ghost Recon: Advanced Warfighter is uitgesteld tot februari 2006: Bron.

Dan zal ik me moeten vermaken met alleen PGR3

quote:
Crawl NL schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:27:
Vind ik ook best wel een aantrekkelijk idee...moet er wel iemand zijn die hiervoor de touwtjes in handen wilt nemen.....maar laten we dus (volgens mij) eerst voor een nieuw topic zorgen, toch ???
Je kunt toch een specifiek, next gen, HD topic openen ??
Dat lijkt mij inderdaad ook een goed idee, een apart topic over de beste tv voor je next gen console en waar ook overlegt kan worden over een eventuele inkoopactie. Denk dat als we dat in een al bestaand topic gaan bespreken dat het dan te rommelig wordt...

Full-HD CRT

Dat lijkt me een super idee. Ook in dat topic zal ik dan veel aanwezig zijn aangezien ik ook aan het kijken ben voor een HDTV (LCD of Plasma). Laat maar komen zou ik zeggen :)

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

Reg. datum: 18 september 2002

Hoe kom ik erachter waar in de regio Delft, Den Haag, ik nog een xbox360 pre order kit kan krijgen?

Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
jaapstobbe schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:36:
Hoe kom ik erachter waar in de regio Delft, Den Haag, ik nog een xbox360 pre order kit kan krijgen?
Paar pagina's terug stond er volgens mij dat bij Mediamarkt Den Haag nog wel van die pakketjes had liggen, je moet alleen even ernaar vragen ;)

Reg. datum: 12 maart 2004

quote:
Koffiezuiper schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

Paar pagina's terug stond er volgens mij dat bij Mediamarkt Den Haag nog wel van die pakketjes had liggen, je moet alleen even ernaar vragen ;)
en ik vermoed (ookal heb ik zelf een pre-order kit) dat er toch vrij snel genoeg van die apparaten beschikbaar zullen zijn hoor.

Reg. datum: 12 maart 2004

Nu gaan we inderdaad weer over xbox praten en niet meer over HD, dat is nu wel duidelijk.

Ik zag op http://www.xbox.com/nl-NL/xbox360/accessories.htm (helemaal onderaan) dat de RGB Advacne Scart Kabel van Microsoft erbij staat; 25 euro. Was voor de oude xbox 30 euro...

Heb 'm al besteld bij mijn gameshop...

quote:
hully schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:00:
[...]

en ik vermoed (ookal heb ik zelf een pre-order kit) dat er toch vrij snel genoeg van die apparaten beschikbaar zullen zijn hoor.
maar die remote lijkt me heel aantrekkelijk, omdat ik zeker de xbox ook als media center extender wil gebruiken. weet iemand hoeveel dat ding los gaat kosten? Ah 30 euro ;)

80 euro voor draadloze netwerk controller??? de XBOX had standaard toch al WIFI? als ik daar 80 voor moet dokken hoef ik dat hele apparaat al niet eens meer

jaapstobbe wijzigde dit bericht 09-10-2005 15:18 (54%)

Reg. datum: 31 januari 2002

C2D E6700/Vista32b/2GB DDR2 800/1,3 TB HD/ X1950XT/Asus P5Bdlx

Full-HD CRT

quote:
jaapstobbe schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:15:
[...]

maar die remote lijkt me heel aantrekkelijk, omdat ik zeker de xbox ook als media center extender wil gebruiken. weet iemand hoeveel dat ding los gaat kosten? Ah 30 euro ;)

80 euro voor draadloze netwerk controller??? de XBOX had standaard toch al WIFI? als ik daar 80 voor moet dokken hoef ik dat hele apparaat al niet eens meer

Dan heb je pech, want je zult hem echt los moeten kopen als je draadloos wilt ;)

[edit]

quote:
Thanks, nu hebben we tenminste alles apart.

atmoz wijzigde dit bericht 09-10-2005 15:27 (21%)

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

quote:
atmoz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

Dan heb je pech, want je zult hem echt los moeten kopen als je draadloos wilt ;)

waardeloos zeg, hopelijk komt er een cheapere usb wifi adapter

Reg. datum: 12 juni 2001

quote:
hully schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:00:
[...]

Ja, daar kan je haast wel vanuit gaan eigenlijk. Op mijn werk hadden we iets van 15 kitjes gekregen, lijkt me erg stug dat we het met maar 15 Premium pakketen moeten doen op de launch :p Daarnaast zullen er ongetwijfeld nog wat mensen zijn die het Core pakket kopen.

Chikara
Reg. datum: 07 november 2002

http://www.telegraaf.nl/i...puter_Xbox_gestolen_.html

HAMBURG - Het is onbekenden gelukt om de nieuwe spelcomputer Xbox 360 van Microsoft te stelen. Volgens het Duitse blad Spiegel zijn eind augustus op een vliegveld na een vlucht tussen Hongkong en Duitsland enkele prototypes gestolen uit een hangar gestolen.

De dieven zochten net zo lang tot ze het apparaat te pakken hadden. De Xboxen waren niet als dusdanig herkenbaar verpakt, maar zaten in neutrale dozen. De politie heeft intussen drie exemplaren teruggevonden. Zeven apparaten worden nog vermist.

Het is de bedoeling dat de nieuwe Xbox medio december in de winkels komt te liggen. Foto's van de nieuwe machine kwamen tevoorschijn op internet. Microsoft hoopt met de nieuwe Xbox de concurrentie voorlopig een flink eind voor te zijn. De grote concurrenten zijn Sony en Nintendo.

Recentelijk hield Microsoft een lanceringsbijeenkomst in Amsterdam, waar de Europese pers de Xbox 360 voor het eerst kon zien. De locatie van deze bijeenkomst werd tot op het allerlaatste moment geheim gehouden.

hmmm de bof konten......alleen geen software.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

left part of the evil twins

quote:
PWM schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

Met de hakken over de sloot :)

Ik stuur jou rond 2 december de Xbox360 game toe, zodra ik ze binnen heb :)

:*

Mail maar voor adres O+

curry684 wijzigde dit bericht 09-10-2005 23:03 (6%)

Reg. datum: 04 oktober 2004

quote:

Hehe, ik denk dat het ze daar ook niet om gaat.
Eerder voor veel geld doorverkopen aan mod-chip bouwers die er om zitten te springen.

-Er gaat geen dag voorbij-

right here in position

quote:
JacquesDoekjes schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

Hehe, ik denk dat het ze daar ook niet om gaat.
Eerder voor veel geld doorverkopen aan mod-chip bouwers die er om zitten te springen.
zoiets denk ik ook want ik heb van een illegale site vernomen dat er een wedstrijd wordt gehouden wie er als eerste 1 heeft die goed werkt 10000 euro wint.

i'm your drill instructor for today! any questions?

quote:
darkphoenix schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:05:
http://www.telegraaf.nl/i...puter_Xbox_gestolen_.html

HAMBURG - Het is onbekenden gelukt om de nieuwe spelcomputer Xbox 360 van Microsoft te stelen. Volgens het Duitse blad Spiegel zijn eind augustus op een vliegveld na een vlucht tussen Hongkong en Duitsland enkele prototypes gestolen uit een hangar gestolen.

De dieven zochten net zo lang tot ze het apparaat te pakken hadden. De Xboxen waren niet als dusdanig herkenbaar verpakt, maar zaten in neutrale dozen. De politie heeft intussen drie exemplaren teruggevonden. Zeven apparaten worden nog vermist.

Het is de bedoeling dat de nieuwe Xbox medio december in de winkels komt te liggen. Foto's van de nieuwe machine kwamen tevoorschijn op internet. Microsoft hoopt met de nieuwe Xbox de concurrentie voorlopig een flink eind voor te zijn. De grote concurrenten zijn Sony en Nintendo.

Recentelijk hield Microsoft een lanceringsbijeenkomst in Amsterdam, waar de Europese pers de Xbox 360 voor het eerst kon zien. De locatie van deze bijeenkomst werd tot op het allerlaatste moment geheim gehouden.

Op ebay zetten die handel en je bent binnen no-time rijk. ;)

Wel wordt de kans groter dat je opgepakt wordt. :/

Let's put a smile on that face...

Reg. datum: 08 januari 2005

quote:
magnifor schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:01:
Wel wordt de kans groter dat je opgepakt wordt. :/
Idd. Kan je hem beter in de onderwereld verkopen. >:) :P

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: