Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 23 september 2000

quote:
ThaHandy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:13:
pay by cash dood, al 2 dagen
gaat weer lekker :(

Uhm ik heb dinsdag gewoon een betaling gedaan en woensdag was ie er doorheen. Misschien doe je iets verkeerd? :/

Je moet trouwens niet die 'Common Tasks' gebruiken. Dat was een bekend probleem geloof ik.

WasBak wijzigde dit bericht 07-10-2005 11:21 (15%)

quote:
CRiMiNaL schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:01:
[...]

Denk dat hij de discount bedoelde op BS. En dat zou opzich kunnen als je nagaat dat Ravens nog voor ronde de 130 - 135 op markt staan en meeste corp ze voor 100 - 110 maken
mja als je nagaat dat ze 130 - 135 kosten op de market dan is het zelfs 50 miljoen :P Een Raven voor members kost namelijk zo'n 85 miljoen bij ons :)

Eve Online: Rai Ardose (corp: Centraal Justitieel Incasso Bureau) -=- "Compromise, conformity, assimilation, submission, Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite - All of which are American Dreams"

Ik vond net wat cools op de e-o forums, een size comparison van zo goed als alle schepen in eve:
http://www.eve-files.com/media/10/eve_chart_names-4096.jpg
Wat leuk om te zien is, is de eiffeltoren linsonderin. Dan zie je pas hoe fscking groot de schepen in eve zijn :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:19:
Ik vond net wat cools op de e-o forums, een size comparison van zo goed als alle schepen in eve:
http://www.eve-files.com/media/10/eve_chart_names-4096.jpg
Wat leuk om te zien is, is de eiffeltoren linsonderin. Dan zie je pas hoe fscking groot de schepen in eve zijn :D
Kijken of je hem misschien als poster kunt uitprinten ergens. Zou leuk zijn voor aan de muur 8)7 8)7 Sommige schepen zijn echt f*ckin huge :| :|

Divers Famous Last Words: "Race You To The Surface!!!!"

ondertitel? wa'sdat?

geef mij die damsel in distress dan maar :p

traktor scratch!

Vrolijkheid alom!

Wie doet er mee de mooiste screenshots verzamelen voor het eerstvolgende deel? Want zoals eerder gezegd zijn de screenies die er nu staan echt te oud voor woorden :) Niet dat het al zover is, maar dit topic moet nodig gekicked worden en het is meteen weer een mooi tijdverdrijf :P

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Jong, blond & onschuldig..
Reg. datum: 02 maart 2000

Misschien ook handig om de link naar de alliance map aan te passen aangezien degene die er nu staat niet meer ge-update wordt :)

.:: Hattrick: Kwistenbiebels (1229229) :: Wow: pulkie; orc hunter (dragonblight) ::.

Ben er gisteren aan begonnen, heb nog de trial nu maar het bevalt me wel heel goed!
Tis wel even wennen hoor, misschien dat ik wel lid word :)

Een vraagje:

Ik doe nu die Tutorial, en ben bij dat Astroid Mining gedoe. Nu krijg ik steeds de melding dat ik in Deadspace pocket 1 en 2 moet zijn. Waar is dit, en hoe kom ik er? Volgens mij ben ik ergens n beetje de weg kwijt geraakt, of iets te fanatiek geweest met die ancient warp gevallen :?

Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla

Vrolijkheid alom!

Dat zegt me wel wat, maar niet meer precies wat het was. Waarschijnlijk zijn het locaties waar je om te oefenen even veilig kunt minen. Kijk eens bij 'People & Places' (2e knop in de linker balk), of daar bookmarks staan. Dan kun je daar heen warpen.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Als je al die ancient warp gevallen hebt gevonden moet je er waarschijnlijk maar eentje activeren om in deadspace pocket 1 te komen en een 2e voor pocket 2. Heb je er misschien al meer ge-activeert waardoor je dieper in DS zit als dat de bedoeling is in die tutorial ?

Zou kunnen, maar als ik nu terug zou gaan naar waar ik begonnen ben, zou ik toch eigenlijk weer gewoon de route opnieuw kunnen doen,correct?

Nu denk ik zo bij mezelf, ach, vergeet die tutorial... ik snap n beetje hoe het werkt nu, ga nu wat missies doen, cargo'en ofzo :) Nog 12 dagen te gaan,kijken of het me zó bevalt dat ik wel betaal...

quote:
ThaHandy schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:18:
Lol, all i'm saying is dat ik aan het spelen geweest ben met een stel vrienden van mij in ASS, en elke hit was zeker boven de 2000, en dat was met een hermal resistance van rond de 70%. En als je een pefrect hit/wrecking doet van 6300 dan klopt er toch iets niet in jou berekening. Maargoed dit gaat toch een eindeloze discussie worden totdat je zelf een dread tegen gaat komen.

We spreken elkaar daarna nog wel is ;)
Uit de nieuwste devchat
quote:
Q2: <[RKK]reaTh> will dread be getting any boosting soon ?
<Oveur> I think we'll start boosting them after enough usage with Dreadnoughts in Siege has happened, we're seeing it happening more and more and we're getting some good feebback on that
<Oveur> We'll also look into the Jumpdrive ranges, the skill training required to get to certain parts of the universe is a bit high
Dus... ;)

Kwam dit tegen op de e-o forums, een pic van passive tanking/hardning op SiSi, stacking/de nieuwe skills zijn daar bugged :D
http://www.tekka.sys-techs.com/ftp/meridus/tanking4tw.jpg :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
De_Bastaard schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:51:
Zou kunnen, maar als ik nu terug zou gaan naar waar ik begonnen ben, zou ik toch eigenlijk weer gewoon de route opnieuw kunnen doen,correct?

Nu denk ik zo bij mezelf, ach, vergeet die tutorial... ik snap n beetje hoe het werkt nu, ga nu wat missies doen, cargo'en ofzo :) Nog 12 dagen te gaan,kijken of het me zó bevalt dat ik wel betaal...

Yup, dat zou gewoon moeten werken, ik neem ten minste aan dat het hetzelfde werkt als bij deadspace missies (toen ik begon was er nog niet zo'n uitgebreide tutorial).

En je kunt die tutorial lijkt me zonder al te veel problemen overslaan. Weet alleen niet of je daarmee nog een bonus oid misloopt, maar volgens mij is dat alleen bij de eerste agent-missies die je doet.

Ik heb dus gewoon de rest van de tutorial overgeslagen, alleen moest ik wel die agent tutorial doen om wat 'respect' te krijgen. Maarja die was ook übersimpel! Nu ben ik andere missies aan 't doen, en heb bijna een groter ship bij elkaar!

Hehe, leuk die resistance op de zealot.
Zealot is dan helemaal niet meer kapot te krijgen :)

Ben benieuwd wat de tijd zal brengen!

Maar nu eerst ff NBSI schoppen ;)

Mja ik denk van, lamaar prutsen enzo.. en waarempel soms lukt het ook nog!

Die resistance wil ik ook op mijn ishkur :9~

aka [DPC] Switch

Ik had begrepen dat die 2 links in de OP niet meer werken om een trial key aan te vragen. Ook de link in de waarschuwing werkt niet (sql server error).

Zou iemand mij van een trial key kunnen voorzien ? (eve@blackwind.nl)

En kan ik met de key waarmee ik die account aanmaak ook verder spelen als ik besluit door te gaan met EVE ?

Die in de waarschuwing werkt wel maar alleen niet atm aangezien ze de eve server hardware wat aan het upgraden zijn en dus dat gedeelte offline is gehaald.
Je kan met de trial gewoon verder spelen voor zover ik weet iig. Heb het zelf ook gedaan met mijn alt namelijk.
Dan zal ik nog even geduld moeten hebben dus :)

Wat is overigens een goeie serverkeuze qua hoeveelheid NLers en minimale downtime etc. ?

Er is maar 1 server, iedereen speelt in de zelfde wereld :)

Ja en die server is nu down :(

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

Ik las laatst een artikel over 3 lui die geinfiltreerd hadden in een corporation, en na een poos daar te hebben gezeten hadden ze het vertrouwen gewonnen van de leider, en hadden ze alles wat die corp bezat verkocht ofzo.

Geniaal als dat toegestaan is zeg, het is dat ik al een MMORPG verslaving heb, anders had ik zeker EvE geprobeerd.
quote:
Idd, hardware upgrade. Er komt een [of meerdere] 128GB solid state harddisks in de database server :)

\o/

quote:
On_E schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:14:
Ik las laatst een artikel over 3 lui die geinfiltreerd hadden in een corporation, en na een poos daar te hebben gezeten hadden ze het vertrouwen gewonnen van de leider, en hadden ze alles wat die corp bezat verkocht ofzo.

Geniaal als dat toegestaan is zeg, het is dat ik al een MMORPG verslaving heb, anders had ik zeker EvE geprobeerd.
Dat het toegestaan is of niet maakt niet zoveel uit maar is vrij nutteloos en zeker een lage actie vind ik. Het heeft niets 'relaxt' oid. Je naait je medecorpgenoten... je hebt een poos je eigen speelplezier ook niet gehad en gelukkig bestaan er empire wars waarmee ze je nog 10x zo hard terug kunt pakken. Daar zijn ook weer wel andere dingen op te verzinnen maargoed blijft gewoon een lage actie die nergens gewaardeerd wordt in heel eve. De comunity is ook niet echt zo dat ze zulke dingen makkelijk toelaten enzo. Maargoed als corp leider hoor je de erg dure spullen gewoon achter slot en grendel te houden voor de 'niet leiders' zegmaar.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws