Ik neem aan dat die twee connectoren de 24 pins en 4 pins aansluiting zijn? (die zitten op elke moderne atx 2.x voeding) Die -5v volt lijn is nodig voor de creative live, vanaf atx 1.3 is het niet meer verplicht een -5 volt lijn te hebben als ik het me goed herinner. Dus oppassen als je de onboard kaart wil gebruiken.quote:
Reg. datum: 17 augustus 2004
Reg. datum: 17 augustus 2004
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Antec Trueblue 480watt?
Is dit een goede voeding en hoe zien de kabels eruit?(gemeshed of niet?)
Ik kan hier geen reviews over vinden.
Alvast bedankt,
Barzi
Heeft iemand ervaring met de Antec Trueblue 480watt?
Is dit een goede voeding en hoe zien de kabels eruit?(gemeshed of niet?)
Ik kan hier geen reviews over vinden.
Alvast bedankt,
Barzi
Reg. datum: 21 maart 2000
Niet helemaal ontopic, maar volgens mij kan ik dit hier best vragen:
Als ik de P4 en 24pins atx kabel van mijn voeding wil verlengen, waar kan ik dan die 2 kabeltjes scoren?
een 20 pins verlengkabel heb ik al wel gevonden, maar daar heb ik dus niks aan
Als ik de P4 en 24pins atx kabel van mijn voeding wil verlengen, waar kan ik dan die 2 kabeltjes scoren?
een 20 pins verlengkabel heb ik al wel gevonden, maar daar heb ik dus niks aan
Reg. datum: 17 maart 2004
zijn hier ook omvormers voor?quote:Ik neem aan dat die twee connectoren de 24 pins en 4 pins aansluiting zijn? (die zitten op elke moderne atx 2.x voeding) Die -5v volt lijn is nodig voor de creative live, vanaf atx 1.3 is het niet meer verplicht een -5 volt lijn te hebben als ik het me goed herinner. Dus oppassen als je de onboard kaart wil gebruiken.
Hallo
Ik heb een
Msi neo platanium
p4 3.2 ghz
2x pc4200 ddr2 dual channel
Gf fx 6800 ultra
1x 80 gb Maxtor
1x 120 gb samsung
1x 200 Gb-sata
1x 300 gb s-ata
Ik had een 400 watt qpech voeding.
Deze is overleden.
na het inbouwen in mn nieuwe kast
Waar bij ook nog 3 fans inzaten
Deed de pc het niet meer
hij ging aan/uit/aan/uit.
Toen heb ik alle kabels/ide s-ata etc etc
dr afgehaald of het daar aan lag.
Er zijn geen vage plekjes op mn mobo te vinden
Ligt dit echt aan de voeding?zo ja?? welke moet ik hebben
Ik heb een
Msi neo platanium
p4 3.2 ghz
Gf fx 6800 ultra
1x 80 gb Maxtor
1x 120 gb samsung
1x 200 Gb-sata
1x 300 gb s-ata
Deze is overleden.
Deed de pc het niet meer
http://specs.tweak.to/13731 jeej Tweakers bedankt voor de hulp :P
ik zie net in de pricewatch dat tagan de --- Tagan TG480-U22 (ATX, 480W, PCIe) --- betekent dat dat voedingen seciale pci-e stekkers moeten hebben? zover zie ik dat alleen Tagan dit erachter heeft staan by the way...
en nog ff over die -5 volt lijn, zijn hier ook verloopjes voor?
Systeem:
AMD Mobile 2400+ @ 2.3 ghz
Asrock
Ati 9700
512Mb Dane Elec
200Gb Seagate hdd
Benq DVD Speler
Doeleinden
Van alles maar hoofdzakelijk gamen en overclocken
Overclocken
Ik ben van plan nog verder te overclocken als ik weer geld heb
Ik heb nu een Aerocool 550watt die het wel perfect trekt maar mijn moederbord is 20 pins en voeding 24 pins en ik heb er nu een verloopstukje tussen zitten wat niet echt nouja, goed werkt(1x tegen pc aanstoten en hij valt uit). Daarom zoek ik een nieuwe vooral STILLE voeding. Ik zit zelf te denken aan een Nexus of Tagan voeding
.
Asrock
Ati 9700
512Mb Dane Elec
200Gb Seagate hdd
Benq DVD Speler
Doeleinden
Overclocken
Ik heb nu een Aerocool 550watt die het wel perfect trekt maar mijn moederbord is 20 pins en voeding 24 pins en ik heb er nu een verloopstukje tussen zitten wat niet echt nouja, goed werkt(1x tegen pc aanstoten en hij valt uit). Daarom zoek ik een nieuwe vooral STILLE voeding. Ik zit zelf te denken aan een Nexus of Tagan voeding
Opel Vectra V6 CDX
Reg. datum: 30 januari 2005
Reg. datum: 30 januari 2005
Is een Fortron (FSP-group) geen A-merk?
Ik heb sinds een paar dagen die Tagan. Er zitten idd 6pins pci-e stekkers aan (2 stuks). Een voeding kŕn pci-e stekkers hebben, maar het moet niet. Er zijn ook verloopjes van molex naar pci-e te krijgen.quote:blaatgaap schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:10:
ik zie net in de pricewatch dat tagan de --- Tagan TG480-U22 (ATX, 480W, PCIe) --- betekent dat dat voedingen seciale pci-e stekkers moeten hebben? zover zie ik dat alleen Tagan dit erachter heeft staan by the way...
en what about die -5 volt lijn? msi loopt te huilen dat i kdie nodig heb, waarschijnlijk voor de onboard sound aangezien die nogal zwaar is... soundblaster live 24bit....ik zat te hopen dat daar ook verloopjes voor zijn
die tagan heeft een -5V lijn.
Reg. datum: 12 maart 2005
Reg. datum: 12 maart 2005
ik heb dit systeem:
AMD 3200+ @ 2450 mhz
1024 ddr ram
geforce 6800 ultra
3 fannetjes
Thermaltake bigwater waterkoeling
2 neon balkjes
en een 400 watt zalman.. nu ben ik niet helemaal zeker of hij dat stabiel trekt maar wat denken jullie?
AMD 3200+ @ 2450 mhz
1024 ddr ram
geforce 6800 ultra
3 fannetjes
2 neon balkjes
en een 400 watt zalman.. nu ben ik niet helemaal zeker of hij dat stabiel trekt maar wat denken jullie?
FVV wijzigde dit bericht 08-07-2005 15:13 (28%)
Die tagan voedingen hebben idd een speciale pci-e voedingsstekker, voor toekomstige energie slurpende vga kaarten. Op dit moment heb je die extra stekkertjes niet nodig.quote:blaatgaap schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:10:
JA... eindleijk iemand met een antwoord wat ik nodig had....quote:Raymond schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 14:04:
die tagan heeft een -5V lijn.
tss, staat gewoon op de tagan website hoor (daar heb ik het ook vandaan, ben te lui om naar beneden te lopen en de handleiding erbij te pakken
)
SYSTEEM :
Amd 64 3000+ winchester 1,8 ghz
Arctic cooling Silencer 64 Ultra
1 Case Fan
A8v Deluxe rev 2.0
2 X 120 gig maxter ( sata)
dvd speler (LG)
dvd brander ( aopen )
Coolermaster musketeer 1
Diskette Station
400 watt Coler It ( 12 volt In windows 11,44 en soms 10,71 (schommeld veel)
en dan loopt hij vast......
Doeleinden:
Games , internetten , downloaden , typen , msn ... Dvd enzz ( alles )
Overklokken
wil hem op 223 x 9 = 2055 laten lopen ......
en na nieuwe geheugen ( dat hoger kan dan 200 mhz)
245 x 9 = 2205 mhz
opwaarderen :
Betere graficekaart ..... minimaal 6600gt
Welke voeding is volgens jullie oke ?
Ps ik krijg al een nieuwe van 550 watt van Coler it ( Garantie) .... maar maby kan ik volgens jullie beter een zalman kopen ? ofzow
1 Case Fan
A8v Deluxe rev 2.0
dvd speler (LG)
dvd brander ( aopen )
Coolermaster musketeer 1
Diskette Station
Doeleinden:
Overklokken
245 x 9 = 2205 mhz
opwaarderen :
Ps ik krijg al een nieuwe van 550 watt van Coler it ( Garantie) .... maar maby kan ik volgens jullie beter een zalman kopen ? ofzow
Mijn Systeem(en) ++ Wie zit er op het ICT lyceum in zwolle ( Deltion ) ?
quote:Raymond schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:15:
tss, staat gewoon op de tagan website hoor (daar heb ik het ook vandaan, ben te lui om naar beneden te lopen en de handleiding erbij te pakken)
nou dat van die -5 volt lijn kan iik anders niet terug vinden op hun site =_=
ff totaal iets anders trouwens, de kast die ik wil kopen is E-ATX..... wtf is dat want ik heb het grote behuizings topic niet kunnen vinden (als dat bestaat) en wil weten of dat invloed heeft op me voeding....
blaatgaap wijzigde dit bericht 08-07-2005 22:43 (25%)
Na mijn overleden brakke Tagan 480 W voeding zoek ik nu een nieuwe stille voeding (meer info over Tagans ingebouwde oven-functionaliteit: klik).
Voedingen maken namelijk de meeste herrie in een pc, zeker in die van mij. Druk aan het zoeken en deze handige site gevonden: SilentPCreviews. maar het blijkt dat je voor een hele stille voeding vooral bent aangewezen op een goede voeling + zelf nieuwe koeler erin zetten. Is er iemand die zelf ervaring heeft met een goede stille voeding
Ik heb mijn oog al laten vallen op de stille Fortron Bluestrom AX500 welke 500 W claimt te kunnen leveren. Een review laat de specs duidelijk zien. In hoeverre zou je die maximale load specs kunnen vergelijken met andere voedingen vraag ik mij dan af. Het lijkt meer een 400 W voeding in een andere review (beetje scrollen tot dat je komt bij de foute term wattage specification waarmee ze power specification bedoelen
).
.
Voedingen maken namelijk de meeste herrie in een pc, zeker in die van mij. Druk aan het zoeken en deze handige site gevonden: SilentPCreviews. maar het blijkt dat je voor een hele stille voeding vooral bent aangewezen op een goede voeling + zelf nieuwe koeler erin zetten. Is er iemand die zelf ervaring heeft met een goede stille voeding
Ik heb mijn oog al laten vallen op de stille Fortron Bluestrom AX500 welke 500 W claimt te kunnen leveren. Een review laat de specs duidelijk zien. In hoeverre zou je die maximale load specs kunnen vergelijken met andere voedingen vraag ik mij dan af. Het lijkt meer een 400 W voeding in een andere review (beetje scrollen tot dat je komt bij de foute term wattage specification waarmee ze power specification bedoelen
Met E-atx wordt denk ik Extended ATX bedoeld. Voor grote moederborden die bijv twee cpu's tegelijkertijd ondersteunenquote:blaatgaap schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:42:
[...]
ff totaal iets anders trouwens, de kast die ik wil kopen is E-ATX..... wtf is dat want ik heb het grote behuizings topic niet kunnen vinden (als dat bestaat) en wil weten of dat invloed heeft op me voeding....
dr snuggles wijzigde dit bericht 09-07-2005 13:22 (33%)
Reg. datum: 12 december 2003
Reg. datum: 12 december 2003
quote:wwillem schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 23:07:
Na mijn overleden brakke Tagan 480 W voeding zoek ik nu een nieuwe stille voeding.
na het lezen van dit ( en andere negatieve reacties over tagan, oa die van alternate) twijfel ik of ik de tagan xeye ga kopen of toch maar een coolermaster 450 watt(iig 1 met lichtgevende fans).
ik heb nog geen negatieve reacties over coolermaster 450 gelezen iig
Mr TweaK wijzigde dit bericht 09-07-2005 03:08 (9%)
Interessante voeding, ik zit er ook al naar te kijken. De fan in de coolermaster 450 is temperatuur gestuurd en maakt behoorlijk wat herrie wanneer deze hard moet gaan blazen, zie ook SilentPCreviews. De voeding zelf lijkt verder kwalitatief goed volgens reviews.quote:Mr TweaK schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 03:07:
[...]
na het lezen van dit ( en andere negatieve reacties over tagan, oa die van alternate) twijfel ik of ik de tagan xeye ga kopen of toch maar een coolermaster 450 watt(iig 1 met lichtgevende fans).
ik heb nog geen negatieve reacties over coolermaster 450 gelezen iig
dr snuggles wijzigde dit bericht 09-07-2005 13:34 (5%)
Huntkey 500watt(LW-6500H-3)
Ik heb de voeding binne en als eerste gaan we natuurlijk de binne kant bekijken.

Zo als je ziet komt het niet door de koelplaten dat die zo waar is maar door al die onderdelen die er in gepropt zijn. De tweede 12v rail was nergens te bekenning. In de plaats daarvan hebben ze de 12v lijn van de p4 conector apart gefilterd (terwijl op mijn mobo geen p4 12v concetor zit).

Maarja, liever één goede 12v rail dan twee brakken
Conectors

1* ATX
1* P4 12v
1* PCI-E
1* ouwe AT concetor
1* kabel met molex + sata (in doos zit nog een molex -> sata adapter of ik niet al genoeg van heb(kreeg ze ook bij me mobo).
2* kabel met 3 molexen en een floppy aansluiting.
En geen aparte molex voor de video kaart
. Omdat me mobo geen p4 conector heeft heb ik op die kabel een molex geklikt speciaal voor me video kaart.

Past niet. Dan maar zagen
, veel beter dan zo adapter die extra spaning verlies geeft.

Protek 506 True RMS multi meter.
Systeem A;
AMD 2500+ XP
Nforce 2 mobo non deluxe
Radeon 8500
Western Digitaal hardisk
5v = 4,94~5,04V
12V = 12,12~12,20v
Systeem B;
AMD 3200+ XP
Nforce 2 mobo deluxe
NVidia 6800 GT
4 * Western digitaal harddisk
Voltages,
3,3v = 3,33~3,36V
5v = 4,91~4,99V
12v = 12,12~12,20V
-5v = -4,6V
-12 = -11,94V
Koeling.

(ja, me cpu is ook toevalig ook watergekoeld
)
De lucht uit de voeding is best wel warm, mischien dat die een lichte computer goed cool kan houden maar bij de sneller computers is een casefan zeker aan te raden.
Plus punten,
*Erg stil
*Goede voltages
*Goedkoop
Min punten,
*Niet zo dikke kabels
*Te weinig molex kabels(ik heb liever een aparte snoer per schijf)
*Lage airflow
Edit
Ik had last van te veel onnder druk in mijn kast wat nogal negetieve invloed had op de air flow van mijn voeding. Het is opgelost en de Huntkey heeft zeker wel een goede airflow. Hij draagt nu zeker bij aan de airflow in mijn kast en de lucht is ook niet meer zo erg warm die uit de voeding komt. Een niet te zwaar systeem zal het wel redden zonder een extra casefan. Maar toch raad ik iedereen aan om elktijd wel een casefan te neme , vooral in verband met de schijven van tegenwoordig die nogal heet worden zonder airflow.
Ik heb de voeding binne en als eerste gaan we natuurlijk de binne kant bekijken.

Zo als je ziet komt het niet door de koelplaten dat die zo waar is maar door al die onderdelen die er in gepropt zijn. De tweede 12v rail was nergens te bekenning. In de plaats daarvan hebben ze de 12v lijn van de p4 conector apart gefilterd (terwijl op mijn mobo geen p4 12v concetor zit).

Maarja, liever één goede 12v rail dan twee brakken
Conectors

1* ATX
1* P4 12v
1* PCI-E
1* ouwe AT concetor
1* kabel met molex + sata (in doos zit nog een molex -> sata adapter of ik niet al genoeg van heb(kreeg ze ook bij me mobo).
2* kabel met 3 molexen en een floppy aansluiting.
En geen aparte molex voor de video kaart

Past niet. Dan maar zagen

Protek 506 True RMS multi meter.
Systeem A;
AMD 2500+ XP
Nforce 2 mobo non deluxe
Radeon 8500
Western Digitaal hardisk
5v = 4,94~5,04V
12V = 12,12~12,20v
Systeem B;
AMD 3200+ XP
Nforce 2 mobo deluxe
NVidia 6800 GT
4 * Western digitaal harddisk
Voltages,
3,3v = 3,33~3,36V
5v = 4,91~4,99V
12v = 12,12~12,20V
-5v = -4,6V
-12 = -11,94V
Koeling.

(ja, me cpu is ook toevalig ook watergekoeld
De lucht uit de voeding is best wel warm, mischien dat die een lichte computer goed cool kan houden maar bij de sneller computers is een casefan zeker aan te raden.
Plus punten,
*Erg stil
*Goede voltages
*Goedkoop
Min punten,
*Niet zo dikke kabels
*Te weinig molex kabels(ik heb liever een aparte snoer per schijf)
*Lage airflow
Edit
Ik had last van te veel onnder druk in mijn kast wat nogal negetieve invloed had op de air flow van mijn voeding. Het is opgelost en de Huntkey heeft zeker wel een goede airflow. Hij draagt nu zeker bij aan de airflow in mijn kast en de lucht is ook niet meer zo erg warm die uit de voeding komt. Een niet te zwaar systeem zal het wel redden zonder een extra casefan. Maar toch raad ik iedereen aan om elktijd wel een casefan te neme , vooral in verband met de schijven van tegenwoordig die nogal heet worden zonder airflow.
JC Ken wijzigde dit bericht 06-08-2005 20:19 (13%)
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
Moeilijk te zeggen als ik de helft van de belangrijke gegevens mis. Lees de startpost eerst eens.quote:Darkreva schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 11:14:
Hallo
Ik heb een
Msi neo platanium
p4 3.2 ghz
Gf fx 6800 ultra
1x 80 gb Maxtor
1x 120 gb samsung
1x 200 Gb-sata
1x 300 gb s-ata
Deze is overleden.
Deed de pc het niet meer
Zonde van die Aerocool, die zal niet eens de schuldige zijn. Je hebt minimaal 380 Watt van een A-merk nodig als je stevig wilt overclocken. Ik vraag me af of een nieuwe voeding dat probleem verhelpt. Al gedacht aan de aarding?quote:IceFreak schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:34:
Systeem:
Asrock
Ati 9700
512Mb Dane Elec
200Gb Seagate hdd
Benq DVD Speler
Doeleinden
Overclocken
Ik heb nu een Aerocool 550watt die het wel perfect trekt maar mijn moederbord is 20 pins en voeding 24 pins en ik heb er nu een verloopstukje tussen zitten wat niet echt nouja, goed werkt(1x tegen pc aanstoten en hij valt uit). Daarom zoek ik een nieuwe vooral STILLE voeding. Ik zit zelf te denken aan een Nexus of Tagan voeding.
Vreemd, hij staat er inderdaad niet in. Bedankt!quote:-tK- schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 13:42:
Is een Fortron (FSP-group) geen A-merk?
Lees eerst de startpost, zodat je weet wat er van je post verwacht wordt. Ik moet bijvoorbeeld je VCore weten.quote:FVV schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 15:09:
ik heb dit systeem:
AMD 3200+ @ 2450 mhz
1024 ddr ram
geforce 6800 ultra
3 fannetjes
2 neon balkjes
Je kunt beter een A-merk voeding kiezen in combinatie met 350-380 Watt van een A-merk.quote:angerfist-yentl schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 17:39:
SYSTEEM :
1 Case Fan
A8v Deluxe rev 2.0
dvd speler (LG)
dvd brander ( aopen )
Coolermaster musketeer 1
Diskette Station
Doeleinden:
Overklokken
245 x 9 = 2205 mhz
opwaarderen :
Bedankt voor deze nuttige bijdrage.quote:
Reg. datum: 06 juli 2004
Laat ik het ook maar even proberen. Als ik heel eerlijk mag zijn, ik ben niet echt zo'n techneut die elk draadje van zijn PC kent, dus hopelijk is dit niet al te noob...
Ik heb een PC overgenomen van een vriend van mij. Het is een:
AMD Athlon XP1600+
512 DDR RAM
Nvidia Geforce 2 MX 100/200
Pioneer 107D DVD brander
Creative soundcard (weet niet welke precies) + 4 speaker en subw.
40 GB Maxtor HDD
Toen ik de stekker in de voeding deed, hoorde ik een irritant gepiep. Vervolgens heb ik de voeding van mij oude PC gepakt en deze in de nieuwe kast gestopt. Op deze oude voeding staat "MAX OUTPUT 300W", dus ik denk dat ik een 300W voeding heb.
Wat gebeurt er, ik heb alles geinstalleerd, XP, Office etc. Wat er gebeurt, is dat mijn PC uit het niets zelf reboot. Zonder enige aanleiding of waarschuwing gaat hij vanzelf resetten. Mijn vraag is of dit aan het tekort van watt komt, of dat de PC een beetje gek doet?
AMD Athlon XP1600+
512 DDR RAM
Pioneer 107D DVD brander
40 GB Maxtor HDD
Toen ik de stekker in de voeding deed, hoorde ik een irritant gepiep. Vervolgens heb ik de voeding van mij oude PC gepakt en deze in de nieuwe kast gestopt. Op deze oude voeding staat "MAX OUTPUT 300W", dus ik denk dat ik een 300W voeding heb.
Wat gebeurt er, ik heb alles geinstalleerd, XP, Office etc. Wat er gebeurt, is dat mijn PC uit het niets zelf reboot. Zonder enige aanleiding of waarschuwing gaat hij vanzelf resetten. Mijn vraag is of dit aan het tekort van watt komt, of dat de PC een beetje gek doet?
Om die vraag te kunnen beantwoorden heb ik toch echt alle gegevens nodig die in de topicstart vermeld staan.quote:soni schreef op zondag 10 juli 2005 @ 15:49:
Laat ik het ook maar even proberen. Als ik heel eerlijk mag zijn, ik ben niet echt zo'n techneut die elk draadje van zijn PC kent, dus hopelijk is dit niet al te noob...
AMD Athlon XP1600+
512 DDR RAM
Pioneer 107D DVD brander
40 GB Maxtor HDD
Toen ik de stekker in de voeding deed, hoorde ik een irritant gepiep. Vervolgens heb ik de voeding van mij oude PC gepakt en deze in de nieuwe kast gestopt. Op deze oude voeding staat "MAX OUTPUT 300W", dus ik denk dat ik een 300W voeding heb.![]()
Systeem
AMD Athlon XP, 1059 MHz (10.5 x 101)
Asus A7V266 (5 PCI, 1 AGP Pro, 1 ACR, 3 DDR DIMM)
NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (32 MB)
Creative SB Live! Sound Card (32 MB)
MAXTOR 6L040J2 (40 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
Doeleinden
12 uur per dag staat hij aan, wordt gebruikt voor Internet doeleinden (geen games)
Overclocken
Mijn systeem geeft aan dat het een AMD Athlon XP1600+ is, via Everest Home draait hij echter op 1053 Mhz. Ik ben niet van plan om het te overklokken.
Voltages
VCOREA: 1.78V
Vinro:0.11C
+3.3V voltage: 3.30V
+5V voltage: 4.95V
+12V voltage: 12.16V
-12V voltage: -12.26V
-5V voltage: -3.84V
Temperatuur algemeen is 50C en van mijn HD0 = 54C
AMD Athlon XP, 1059 MHz (10.5 x 101)
Asus A7V266 (5 PCI, 1 AGP Pro, 1 ACR, 3 DDR DIMM)
NVIDIA GeForce2 MX 100/200 (32 MB)
Creative SB Live! Sound Card (32 MB)
MAXTOR 6L040J2 (40 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
Doeleinden
12 uur per dag staat hij aan, wordt gebruikt voor Internet doeleinden (geen games)
Overclocken
Mijn systeem geeft aan dat het een AMD Athlon XP1600+ is, via Everest Home draait hij echter op 1053 Mhz. Ik ben niet van plan om het te overklokken.
Voltages
VCOREA: 1.78V
Vinro:0.11C
+3.3V voltage: 3.30V
+5V voltage: 4.95V
+12V voltage: 12.16V
-12V voltage: -12.26V
-5V voltage: -3.84V
Temperatuur algemeen is 50C en van mijn HD0 = 54C
Dit topic is gesloten. ![]()