Ik vroeg mij af of men nou al wat meer weet van de Huntkey LW-6500H V2.0 500W ? Is dit nou een goed betrouwbaar merk of toch vergelijkbaar met Q-tec bijv. (op het forum vind je slechts een mini review en vele discussies) En als het goed is heeft hij 2 12v lijnen, maar mag je die amperages nou bij elkaar op tellen? Of hoe zit dat precies?
Dan nog even vraagje (ik neem aan dat die fan naar beneden wijst in een kast en dan lucht aanzuigt) dat is toch niet efficient? Ik heb straks namelijk een thermaltake tsunami en die heeft al een 12cm fan die lucht wegblaast uit de kast vlak onder de voeding. Werken ze elkaar dan niet tegen? En komt er geen build up van warme lucht boven in de kast? Of is dit allemaal verwaarloosbaar?
alvast bedankt.
Dan nog even vraagje (ik neem aan dat die fan naar beneden wijst in een kast en dan lucht aanzuigt) dat is toch niet efficient? Ik heb straks namelijk een thermaltake tsunami en die heeft al een 12cm fan die lucht wegblaast uit de kast vlak onder de voeding. Werken ze elkaar dan niet tegen? En komt er geen build up van warme lucht boven in de kast? Of is dit allemaal verwaarloosbaar?
alvast bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Banjy op 29-08-2005 10:46 ]