Hoofdcategorieën
Topicacties

Fotografie feedback topic v2.0

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 last

Reageer Nieuw Topic
Gezien de insteek van veel fotografen hier vind ik het jammer genoeg wel op de goede plek staan.

@Henk: zou wel jammer zijn als je geen toegang meer hebt :P
Who...me?
Reg. datum: 23 september 2007

Als ik de waarschuwing in mijn mailbox laatst goed begreep heeft fotografie hier juist alléén in electronics bestaansrecht, want als het niet op/met stroom werkt hoort het niet op Tweakerts :p

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin

Camitariër
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
Relonky schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:48:
Gezien de insteek van veel fotografen hier vind ik het jammer genoeg wel op de goede plek staan.

@Henk: zou wel jammer zijn als je geen toegang meer hebt :P
Wat weet jij nou :+
Reg. datum: 10 maart 2005

quote:
Zoefff schreef op maandag 29 september 2008 @ 22:44:
Maar het merendeel van de FG-bezoekers zal daar niet onder vallen ;)
zo af en toe kijk ik wel eens in de Webdesign, Markup & Clientside Scripting en Graphics onderdelen van 'Pro' en ik vind het niveau aldaar nu niet bepaald Pro en wel vergelijkbaar met het niveau in het Fotografie deel.

maar je kan je afvragen of Fotografie überhaupt op tweakers.net thuis hoort. in de Algemene Informatie staat dat tweakers.net een site is voor hardware-, software-, internet- en algemene IT-onderwerpen. daar hoort Fotografie naar mijn idee duidelijk niet tussen. mocht je Fotografie dan toch een plekje op tweakers.net willen geven, dan is, gezien de benadering van het onderwerp op deze site, Electronics wellicht wel een logische. maar daarmee doe je wel een uitspraak over wat Fotografie binnen tweakers.net is en ook zal blijven. inhoudelijk gezien stelt Fotografie daarmee op deze site geen enkele fluit voor...

Reg. datum: 24 september 2001

quote:
lateef schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:12:
[...]

zo af en toe kijk ik wel eens in de Webdesign, Markup & Clientside Scripting en Graphics onderdelen van 'Pro' en ik vind het niveau aldaar nu niet bepaald Pro en wel vergelijkbaar met het niveau in het Fotografie deel.

maar je kan je afvragen of Fotografie überhaupt op tweakers.net thuis hoort. in de Algemene Informatie staat dat tweakers.net een site is voor hardware-, software-, internet- en algemene IT-onderwerpen. daar hoort Fotografie naar mijn idee duidelijk niet tussen. mocht je Fotografie dan toch een plekje op tweakers.net willen geven, dan is, gezien de benadering van het onderwerp op deze site, Electronics wellicht wel een logische. maar daarmee doe je wel een uitspraak over wat Fotografie binnen tweakers.net is en ook zal blijven. inhoudelijk gezien stelt Fotografie daarmee op deze site geen enkele fluit voor...
maar gelukkig maken we er met z'n allen het beste van. :P

Canon 30D | BG-E2 | 430EX | 580EX II | 50 F1.8 | 85 F1.8 | 10-22 F3.5-4.5 USM | 17-55 F2.8 IS USM | 70-200 F2.8 L USM
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

^ wat Korras zegt.

Uiteindelijk gaat het niet om wat voor predikaat een forum, om wat voor (organisatorische) reden dan ook, maar om wat we er met z'n allen van maken. En als ik zo vrij mag zijn vind ik dat we er iets heel moois van maken :)
Reg. datum: 14 februari 2004

Kan ik hier ook zeuren dat 600 pixels breed wat ouderwetsch is?
Als voorbeeld een nieuwssite waar de foto's wat meer impact hebben:
http://www.boston.com/bigpicture/

D50 | ixus

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Nee, dit is ideaal. Lekker korte regeltjes, leest makkelijk. Tevens makkelijk om er twee naast elkaar te zetten en voor de GSM / PDA lezers.

Camitariër
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:41:
Nee, dit is ideaal. Lekker korte regeltjes, leest makkelijk
True, maar voor foto's is het al een tijdje aan de orde dat het te krap is. Is het met de nieuwe layout dan nog steeds 600px? Het zou wel een reden zijn om de nieuwe weer eens te proberen... :)
quote:
Tevens makkelijk om er twee naast elkaar te zetten en voor de GSM / PDA lezers.
Daar loopt al een tijdje een andere discussie over ;) ook een van de redenen dat ik nog op de oude layout zit trouwens: Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:41:
Nee, dit is ideaal. Lekker korte regeltjes, leest makkelijk. Tevens makkelijk om er twee naast elkaar te zetten en voor de GSM / PDA lezers.
Een gsm is om te bellen, alleen voor sloebers in de trein is het misschien wat maar als de vooruitgang daar op moet wachten.

D50 | ixus

voorheen Facemodder

quote:
Tsja.... Als je zo over een smart-phone denkt dan ben je toch niet helemaal meer van deze tijd hoor.
Tuurlijk is het persoonlijk, dat realiseer ik me wel, maar het is een dooddoener 1e klas. Werk je zeker ook nog steeds met 64kb, genoeg voor iedereen.
Heb lang niet altijd zin om met een laptop op schoot te zitten om "even" het nieuws te checken e.d.

Dus wat mij betreft graag een mobiele versie van GoT.

quote:
djkooij schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:46:
[...]

Tsja.... Als je zo over een smart-phone denkt dan ben je toch niet helemaal meer van deze tijd hoor.
Ik hou gewoon niet van kleine schermpjes, De sony clie ligt al weer jaren werkeloos in de kast en windows mobile vind ik niet erg smart, het enige waar ik een pda voor gebruik is tomtom.
De wekker en agenda functie van mijn phone gebruik ik dan weer wel.

D50 | ixus

En back on-topic :)

a.k.a. Martijn

2008 is straks voorbij en daarom dacht ik dat het best een goed idee is om even een blik op FG te werpen met zijn allen.

FG is een subforum met veel "vaste" mensen. Hierdoor is er best een groep ontstaan die elkaar een beetje kent. Ook wordt het hier steeds drukker, wat ik alleen maar kan aanmoedigen :)
Ook bij de moderators zijn wat ontwikkelingen geweest dit jaar, zo ben ik er begin juli bij gekomen en in oktober kwam ThunderNet het team versterken. Helaas heeft Floor-is ons verlaten als moderator (en werkt nu op HQ)

Maar er is altijd ruimte voor verbetering, initiatieven en projecten, topics en contests en ga zo maar door.
Wat gaat goed, wat niet, waar kunnen de modjes helpen en hoe kunnen we het met zijn allen fijner maken binnen FG. Dat zijn de vragen die ik ter reflectie aan het sub-forum wil geven.

"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)

quote:
Nomad schreef op woensdag 31 december 2008 @ 02:35:
Wat gaat goed, wat niet, waar kunnen de modjes helpen en hoe kunnen we het met zijn allen fijner maken binnen FG. Dat zijn de vragen die ik ter reflectie aan het sub-forum wil geven.
Het zou fijn zijn als niet iedere spontaan ontstane discussie weggemodereerd zou worden, iemand stelt een vraagje en hop weer een moderater erboven op. Het is een forum geen plek om als mod controlfreakerig gedrag ten toon te spreiden.
Iets losser moderen mag m.i. wel...

D50 | ixus

peace man.

quote:
bouwfraude schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 03:31:
[...]

Het zou fijn zijn als niet iedere spontaan ontstane discussie weggemodereerd zou worden, iemand stelt een vraagje en hop weer een moderater erboven op. Het is een forum geen plek om als mod controlfreakerig gedrag ten toon te spreiden.
Iets losser moderen mag m.i. wel...
heemaal mee eens, nu zijn sommige discussies die opzich boeiend zijn, vaak weg voordat je t weet
a.k.a. Martijn

*neemt opmerking mee voor overleg. Thanks :)

"A perfection of means, and confusion of aims, seem to be our main problem." (Albert Einstein, 1938)

peace man.

oh en kan dit onder die gear categorie weg? :P
a.k.a. Martijn

dat wordt hem niet :P

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Het is goed dat je dit meld omdat het blijkbaar toch nog speelt, maar toch zou ik het ook wel prettig vinden om wat concrete voorbeelden te hebben. Dat mag achteraf, maar beter is om direct aan de bel te trekken als je vind dat een (offtopic) discussie wordt weggemodereerd die beter afgesplitst kan worden naar een nieuw topic. Bij voorkeur per DM zodat we hier snel op kunnen reageren :)

Over het algemeen proberen we interessante (!) sub-discussies namelijk altijd af te splitsen naar een apart topic. Sub-discussies binnen een ander topic proberen we zo veel mogelijk te vermijden met het oog op het beleid omtrend 'grote topics'. Zie daarvoor ook de discussie die een tijdje geleden in dit topic heeft plaatsgevonden.

Een heel ander punt zijn de kleine vraagjes die 'even tussendoor' komen, bijvoorbeeld de vraag 'in welke shop kan ik x het beste vinden'. Dat vind ik persoonlijk helemaal niet boeiend. We hebben daar de pricewatch en andere shop-onderdelen voor, en het is iets wat iedereen met gezonde zoekdrang ook zelf kan vinden :)

Wil ik al laatste graag nog wel benadrukken dat er in FG al erg 'los' gemodereerd word. En ik ben blij dat dit ook kan :)
Hail the scriptsausage!

Is er (inmiddels?) ruimte op FGA voor een FG-kroeg, zoals de EL-kroeg in ehm... EL...? Er zijn vaak genoeg van die 'one-shot' vragen of opmerkingen die ik wil plaatsen en geen plek hebben in een 'normaal' topic, en je kunt er lekker in weg babbelen met elkaar.

Body - lens - lens - lens - lens - lens - lens - flitser - filter - tas - behoorlijk duur kaartje.

Gëxcommuniseerde aap.

Ik denk zelf dat irc een beter plek is om te babbelen, kom eens kijken in #fotografie op irc.tweakers.net.

| Mijn fotomeuk | Mijn computermeuk/Koeitjes 1 2 3 |

Reg. datum: 15 juni 2004

Noem het dan gewoon:

'Het grote 'kleine-fotografie-vragen' topic' ofzo.. Dan weet iedereen die niet vaak komt ook meteen de bedoeling.

RobBerends.com | Flickr | 450D - 10-20 - 17-50 - 55-250 |

Panasonic Lumix DMC-LX3 vs. Canon Digital Ixus 100 IS

Fujifilm S5700 vs Fujifilm S1000fd

Nikon P90 vs Panasonic FZ28

Is dit een nieuwe trend aan het worden? Volgens mij passen de bovenstaande topics prima in de bijbehorende Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

/wannabee moderator actie ;)

Hebben jullie nou het idee dat FGW echt lekker werkt? Ik zie topics als het grote flickr topic doodbloeden.

Nikon D300 || Nikon D50 || wat glas en paar flitslampjes || fotoalbum op Flickr || Blog

Pagina: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: