Hoofdcategorieën
Topicacties

Fotografie feedback topic v2.0

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
Gëxcommuniseerde aap.

quote:
martijn_tje schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 13:26:
Het is in diverse Sony en KM topics al terspraken gekomen maar misschien is het een goed idee om de topics die er nu zijn her te verdelen. Er is nu een beetje onoverzichtelijke wildgroei met 6 topics die regelmatig boven komen drijven en waarschijnlijk meer als er nieuwe body's uit komen.

Er zijn nu de volgende topics:
[SLR] Het grote Konica Minolta topic
Sony Alpha 100
Sony onthult de a200 DSLR
[nieuws] Sony Alpha 700 aangekondigd
Het grote Sony A300 & A350 topic
En niet te vergeten Het grote Sony objectieven topic

Met een paar topics die makkelijk terug te vinden zijn is informatie denk ook veel makkelijker te vinden. 1 mega groot verzamel topic zoals voor pentax lijkt me weer onleesbaar en onbeheersbaar worden. Een aantal topics per doelgroep en/of camera's die technisch vrijwel identiek zijn zou op zich prima kunnen denk ik. (de A200/300/350's zijn en gouden kans daar voor)

Wat misschien een idee is om 2 camera topics te maken en 1 accessoires topic.
Sony A200/300/350 topic (als je het over technisch identiek hebt....)
Sony A700 en hoger topic (als er een A500 komt zou het met minimale aanpassingen ook A500 en hoger kunnen worden)

A(lpha) mount lenzen en accessoires topic
Martijn_tje, ik wil wel helpen met eventuele nieuwe topic starts,

| Mijn fotomeuk | Mijn computermeuk/Koeitjes 1 2 3 |

Reg. datum: 10 mei 2004

Bedankt voor het aanbod, afhankelijk van het antwoord van de Modjes ben ik er zeker van plan gebruik van te maken. (2 weten meer als 1, en het lijkt me sterk dat er mensen nog onhandiger met tabellen zijn als mij dan ik ;) )

Het moet allemaal even wachten tot na de 8e (afstudeerscriptie verdedigen)

martijn_tje wijzigde dit bericht 05-07-2008 15:14 (25%)

Minolta 5D + Minolta 18-70 f/3.5-5.6 + Minolta 50 f/1.7 + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Sony HVL-F36AM

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

quote:
martijn_tje schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:48:
Bedankt voor het aanbod, afhankelijk van het antwoord van de Modjes ben ik er zeker van plan gebruik van te maken. (2 weten meer als 1, en het lijkt me sterk dat er mensen nog onhandiger met tabellen zijn als mij ;) )

Het moet allemaal even wachten tot na de 8e (afstudeerscriptie verdedigen)
Dat betwijfel ik.

Psst: als mij >> dan ik

quote:
Henk schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 10:21:
* Henk geeft even een trap tegen het feedback topic

Zijn er al beslissingen genomen omtrent de uitvoering van zowel het ebay/import verhaal, als hetgeen wat martijn_tje hierboven aandraagt? De import-discussies zijn op het moment wat gaan liggen, maar dat hierboven speelt toch des te meer lijkt me...

Any word?
Ah fijn, een maand later.... iedereen nog wakker hier? :>

Jochem in "Canon 450D 12MP dSLR"

Gaan we weer. :)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

Reg. datum: 02 juli 2003

Ik zie dat er een importeertopic is geopend: [fotoapparatuur] importeren.
Wellicht dat de discussies over al dan niet importeren daar centraal gevoerd kunnen worden. Er is nu in ieder geval iets om naar te verwijzen als er ergens een discussie losbrand.

Reg. datum: 02 oktober 2006

wat ik toch wel mis is een soorte met "kleine vragen topic" waar je vragen kan stellen over, DoF, belichting, technieken etc. nu moet je dit soort vragen in allemaal subtopics vragen die er eigenlijk niet voor bedoelt zijn. Maar ik weet niet of jullie deze kant op willen gaan omdat je dan waarschijnlijk ook vragen krijgt die makelijk zelf uit te zoeken zijn (nu is alles in principe zelf uit te zoeken, maar ok). Ik denk dat zo'n topic zeker de beginners goed zal kunnen helpen, nu heb je toch een beetje het gevoel dat je in het diepe wordt gegooit en er niet echt een plaats is waar je als beginner terecht kan, behalve dan het "ik wil een dslr wat nu" topic maar dat is hier ook niet echt voor bedoelt.

Styled light
Reg. datum: 08 februari 2002

quote:
Ik denk dat zo'n topic zeker de beginners goed zal kunnen helpen,
Voor beginners hebben we de (technische) faqs en dergelijke: dan kom je al een aardig eind. Een 'kleine vragen topic' is al meerdere keren voorgesteld hier, maar de kans dat mensen het gewoon als dump-plek gaan gebruiken van hun simpele / luie vraagjes is te groot ;)

En dat willen we dus niet hier, gezien we juist van de zelfwerkzaamheid zijn. Als je kennis op wil doen, prima: maar daar mag dan wel een beetje moeite voor gedaan worden :) GoT is sowieso niet bedoeld als QA-forum, daar zijn andere forums voor: dergelijke situaties willen we dus ook voorkomen.
ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me de laatste tijd rot aan dit soort dingen:
Zoefff in "Nikon D80 10,2MP dSLR"
Gaat het effe offtopic (maar wel hardstikke interessant) en meteen wordt 't maar weggeflikkerd, zijn de mods zo neurotisch dat alles maar precies in een hokje/topic moet passen?

Geef het effe een kans om zich te ontwikkelen, kijk wat 't doet en verplaats het dan eventueel naar een eigen topic, nu wordt 't keer op keer gewoon afgekapt of moet er maar een eigen topic voor worden gestart (wat direct in de vergetelheid raakt omdat er maar 1x per dag in wordt gepost ipv de grote verzameltopics).

1D 5D 16/2.8 35/2.0 50/1.8 100/2.0 24-70/2.8 28-105/3.5-4.5 70-200/2.8 580ex

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Heb je nog meer voorbeelden dan? Het gebeurt de laatste tijd juist steeds meer dat een interessante sub-discussie verplaatst wordt naar een nieuw topic, dus ik snap niet zo goed dat je je er 'rot aan ergert'.

Het is een algemene beleidswijziging dat we individuele discussies zo veel mogelijk in losse topics willen plaatsvinden, omdat de algemene consensus is dat juist in grote topics de leuke discussies in de vergetelheid raken omdat ze ondersneeuwen onder andere reacties. Het is dus absoluut niet bedoeld als 'alles neurotisch in een hokje plaatsen'.

In dit specifieke geval is het inderdaad ook een leuke discussie die een eigen topic verdient, en dat heb ik ook expliciet aangegeven in mijn modbreak. De reden dat ik de berichten heb weggegooid i.p.v. verplaatst naar een nieuw topic is dat de discussie in de huidige vorm veel te veel op een flamewar leek.

Overigens wil ik wel nog even duidelijk maken dat het niet 'meteen maar weggeflikkerd' wordt. In eerste instantie heb ik gemeld dat de lensmount-discussie niets aan het D80 topic toevoegt maar de discussie verder wel laten staan. Vier berichten later heb ik dit wederom gemeld, met het verzoek een nieuw topic te starten om de discussie in voort te zetten. In de vier berichten die daar op volgden is dat verzoek volledig genegeerd, en was ik toch wel min of meer genoodzaakt op een andere manier in te grijpen.
Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
abrakadaver schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:46:
ik weet niet of ik de enige ben, maar ik erger me de laatste tijd rot aan dit soort dingen:
Zoefff in "Nikon D80 10,2MP dSLR"
Gaat het effe offtopic (maar wel hardstikke interessant) en meteen wordt 't maar weggeflikkerd, zijn de mods zo neurotisch dat alles maar precies in een hokje/topic moet passen?

Geef het effe een kans om zich te ontwikkelen, kijk wat 't doet en verplaats het dan eventueel naar een eigen topic, nu wordt 't keer op keer gewoon afgekapt of moet er maar een eigen topic voor worden gestart (wat direct in de vergetelheid raakt omdat er maar 1x per dag in wordt gepost ipv de grote verzameltopics).
Nope, ik vind dit ook jammer... soms moet een off-topic discussie zich eerst érgens ontwikkelen voor het levensvatbaar is voor een eigen topic, maar wordt het eigen-topic argument wat te vroeg gebruikt. Wat ik niet snap, als het volgens mods een eigen topic waard is, waarom wordt dat dan niet afgesplitst? :) Nu voelt het een beetje alsof het eigen-topic-argument gebruikt wordt om de discussie af te kappen, en dat is soms erg jammer, bijvoorbeeld bij dit onderwerp.

Er zal niemand zijn die zich ook maar waagt aan een eigen topic, omdat a) de informatie uit het nikon-mount topic inmiddels in de trashcan verdwenen is, en b) het erg makkelijk een flame-topic wordt waar een slot op geknald wordt. Als de discussie zich op een normale manier binnen een bijvoorbeeld nikon-mount topic ontwikkeld, en later wordt afgesplitst, is de kans daarop wat kleiner omdat er een wat betere basis is dan alleen een topicstart waar mensen (onbedoeld) een bepaalde aanval uit voelen. En met name de ***-mount grote topics zijn perfecte kweekvijvertjes voor dit soort discussies imho, want die 'welke uwa moet ik nemen' vragen heb je op een gegeven ogenblik toch ook wel gehad? ;)

Ik heb de discussie zien ontaarden en kan me wel vinden in de reactie van Zoefff.

Er is een verschil in off-topic gaan van een topic en het openlijk negeren van Mod-breaks en daarop zuur reageren.

Reg. datum: 16 februari 2003

quote:
littlejoannes schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 14:57:
Ik heb de discussie zien ontaarden en kan me wel vinden in de reactie van Zoefff.

Er is een verschil in off-topic gaan van een topic en het openlijk negeren van Mod-breaks en daarop zuur reageren.
Dáár kan ik me wel in vinden, laat dat duidelijk zijn, als een mod zegt dat het genoeg is, is het genoeg, maar het gaat er nu even om wanneer het genoeg moet zijn ;) Dat je een mod niet hebt te negeren lijkt me duidelijk :)

Vandaag @ kraagjes.nl:

quote:
Henk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:22:
[...]

Nope, ik vind dit ook jammer... soms moet een off-topic discussie zich eerst érgens ontwikkelen voor het levensvatbaar is voor een eigen topic, maar wordt het eigen-topic argument wat te vroeg gebruikt. Wat ik niet snap, als het volgens mods een eigen topic waard is, waarom wordt dat dan niet afgesplitst? :) Nu voelt het een beetje alsof het eigen-topic-argument gebruikt wordt om de discussie af te kappen, en dat is soms erg jammer, bijvoorbeeld bij dit onderwerp.
Zie mijn vorige reactie waarom ik de berichten in dit geval niet heb afgesplitst naar een nieuw topic. Normaliter gebeurt dat wel, of is dat in ieder geval wel de bedoeling. Er ontstaan inderdaad veel leuke discussies in grote topics, en voor zover mogelijk proberen we die ook altijd te behouden :)
quote:
Er zal niemand zijn die zich ook maar waagt aan een eigen topic, omdat a) de informatie uit het nikon-mount topic inmiddels in de trashcan verdwenen is,
De informatie uit dat topic heb ik (dus) bewust verplaatst naar de TC zodat er over dit onderwerp met een schone lei begonnen kan worden.
quote:
en b) het erg makkelijk een flame-topic wordt waar een slot op geknald wordt. Als de discussie zich op een normale manier binnen een bijvoorbeeld nikon-mount topic ontwikkeld, en later wordt afgesplitst, is de kans daarop wat kleiner omdat er een wat betere basis is dan alleen een topicstart waar mensen (onbedoeld) een bepaalde aanval uit voelen. En met name de ***-mount grote topics zijn perfecte kweekvijvertjes voor dit soort discussies imho, want die 'welke uwa moet ik nemen' vragen heb je op een gegeven ogenblik toch ook wel gehad? ;)
Ik zou het stom vinden als een los topic over onderwerp x sneller uitmond in een flamewar dan dezelfde discussie x binnen een ander (groot) topic. Mocht het wel zo zijn dan trek ik daar hoogstens de conclusie uit dat er beter gemodereerd moet worden in het losse topic, en niet dat dergelijke discussies eerst maar moeten 'kweken' in een groot topic.
quote:
Zoefff schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:20:
Heb je nog meer voorbeelden dan? Het gebeurt de laatste tijd juist steeds meer dat een interessante sub-discussie verplaatst wordt naar een nieuw topic, dus ik snap niet zo goed dat je je er 'rot aan ergert'.

Het is een algemene beleidswijziging dat we individuele discussies zo veel mogelijk in losse topics willen plaatsvinden, omdat de algemene consensus is dat juist in grote topics de leuke discussies in de vergetelheid raken omdat ze ondersneeuwen onder andere reacties. Het is dus absoluut niet bedoeld als 'alles neurotisch in een hokje plaatsen'.
Nee niet echt concrete voorbeelden, maar ik heb het de afgelopen maanden nu een keer of 4 zien gebeuren dat er best nuttige/mooie dingen worden gezegd in een topic maar dat het dan volgens een mod te ver offtopic gaat en wordt afgekapt. Dat vind ik jammer, want dat waren nou net de discussies die ik wel graag had willen volgen: het standaard "moet ik een 70-300 of 70-200 kopen"-verhaaltje kennen we nu wel.
quote:
Overigens wil ik wel nog even duidelijk maken dat het niet 'meteen maar weggeflikkerd' wordt. In eerste instantie heb ik gemeld dat de lensmount-discussie niets aan het D80 topic toevoegt maar de discussie verder wel laten staan. Vier berichten later heb ik dit wederom gemeld, met het verzoek een nieuw topic te starten om de discussie in voort te zetten. In de vier berichten die daar op volgden is dat verzoek volledig genegeerd, en was ik toch wel min of meer genoodzaakt op een andere manier in te grijpen.
'Meteen maar weggeflikkerd' was misschien een beetje een verkeerde woordkeuze, dat sloeg natuurlijk niet op het niet waarschuwen, maar op het verwijderen t.o.v. verplaatsen.
Ook goed dat je die waarschuwingen plaatst, maar om even op dit geval in te gaan:
A) het leek er op dat je waarschuwde voor het offtopic gaan omdat dit onderwerp nogal vaak flames uitlokt (en dat deed het ook, want sommigen konden het niet laten), en niet zozeer met de reden dat 't niet relevante/interessant was voor de (potentiele) D80 koper.
B ) daarna kwamen er nog wat nette reacties waarop dat hele lensmount gedoe werd verduidelijkt.
C) vervolgens komt meneer zoeff er voor de 2e keer een waarschuwing neerplanten waarin ie vervolgens zelf nog een keer de discussie oprakelt met wat beweringen die wat reacties uitlokken.

Maargoed, dat is niet 't punt wat ik wilde maken, dit wel: ik ben 't niet eens met de beleidswijziging dat individuele discussies zo veel mogelijk in losse topics moeten plaatsvinden. Omdat dat niet echt blijkt te werken, zogauw er een eigen topic is, blijft dat klein (want gaat maar over 1 onderwerp) en verdwijnt het binnen no time van de indexpagina omdat er wat minder snel op wordt gereageerd. Last but not least overlappen de diverse onderwerpen zoveel dat 't bijna onmogelijk is om alles in hokjes op te hakken.
Verder kan ik me wel vinden in Henk's commentaar.

Vandaag @ kraagjes.nl:

quote:
abrakadaver schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:31:
Nee niet echt concrete voorbeelden, maar ik heb het de afgelopen maanden nu een keer of 4 zien gebeuren dat er best nuttige/mooie dingen worden gezegd in een topic maar dat het dan volgens een mod te ver offtopic gaat en wordt afgekapt. Dat vind ik jammer, want dat waren nou net de discussies die ik wel graag had willen volgen: het standaard "moet ik een 70-300 of 70-200 kopen"-verhaaltje kennen we nu wel.
Het is natuurlijk wat lastig discussiëren zonder concrete voorbeelden. Ik denk dat het afkappen dan toch vaak gepaard zal zijn gegaan met een opmerking dat er zonder problemen een nieuw topic over gestart kan worden, maar de berichten niet voldoende geacht worden om af te splitsen naar een nieuw topic. Want wij begrijpen natuurlijk ook dat discussies vaak veel kanten op kunnen gaan in een creatieve hoofdgroep als FG :)
quote:
'Meteen maar weggeflikkerd' was misschien een beetje een verkeerde woordkeuze, dat sloeg natuurlijk niet op het niet waarschuwen, maar op het verwijderen t.o.v. verplaatsen.
Zie ook mijn eerdere reactie, het verwijderen heb ik bewust gedaan omdat ik vind dat de discussie al te veel in een flamewar was verzand en geen eerlijke kans meer zou krijgen als ik hem in die hoedanigheid zou afsplitsen. Het afsplitsen is namelijk iets wat normaliter wel zo veel mogelijk gedaan wordt, maar wat misschien minder opvalt dan wanneer een discussie verwijderd word.
quote:
Ook goed dat je die waarschuwingen plaatst, maar om even op dit geval in te gaan:
A) het leek er op dat je waarschuwde voor het offtopic gaan omdat dit onderwerp nogal vaak flames uitlokt (en dat deed het ook, want sommigen konden het niet laten), en niet zozeer met de reden dat 't niet relevante/interessant was voor de (potentiele) D80 koper.
B ) daarna kwamen er nog wat nette reacties waarop dat hele lensmount gedoe werd verduidelijkt.
C) vervolgens komt meneer zoeff er voor de 2e keer een waarschuwing neerplanten waarin ie vervolgens zelf nog een keer de discussie oprakelt met wat beweringen die wat reacties uitlokken.
Teruglezend was het misschien niet heel verstandig om ook op de materie in te gaan, point taken. Maar eigenlijk had het helemaal niet nodig moeten zijn om nog een tweede reactie te plaatsen, en dat was het helaas wel omdat er naast die nette reacties ook een flame langskwam.
quote:
Maargoed, dat is niet 't punt wat ik wilde maken, dit wel: ik ben 't niet eens met de beleidswijziging dat individuele discussies zo veel mogelijk in losse topics moeten plaatsvinden. Omdat dat niet echt blijkt te werken, zogauw er een eigen topic is, blijft dat klein (want gaat maar over 1 onderwerp) en verdwijnt het binnen no time van de indexpagina omdat er wat minder snel op wordt gereageerd. Last but not least overlappen de diverse onderwerpen zoveel dat 't bijna onmogelijk is om alles in hokjes op te hakken.
Verder kan ik me wel vinden in Henk's commentaar.
Het is inderdaad onmogelijk om alles in aparte hokjes op te hakken. Maar als je vluchtig door de verschillende topics in FG kijkt zie je dat we, zeker vergeleken met andere hoofdgroepen op GoT, behoorlijk tolerant zijn met (semi) offtopic discussies binnen een ander topic. Neem bijvoorbeeld het partyfotografie topic waar om de zoveel tijd grote sub-discussies over bepaalde technieken of materiaal langskomenm, de lensmount topics met sub-discussies over het algemeen gebruik van bepaalde bereiken of globale techniek achter een lens, showcase topics met sub-discussies over bepaalde bewerkingstechnieken, etc. Als er dan eens een topic langskomt waarbij we wel besluiten om een bepaalde discussie af te kappen, zou ik het eigenlijk wel prettig vinden dat dit ook begrepen word en we daar niet vanwege het grote contrast ineens op afgerekend worden.

Betreft de beleidswijziging omtrend het opsplitsen van grote topics, dat is simpelweg een besluit dat genomen is en waar je meer discussiemateriaal over terug kan vinden in LA dan je in een week doorheen kan lezen :P Er zijn ook goede argumenten tegen in te brengen namelijk. Want 'jouw discussie' die binnen no-time van de indexpagina verdwijnt, was voor iedereen die niet in het D80 topic komt überhaupt verborgen gebleven. En op die manier kom je in een (eindeloze) voor-tegen discussie terecht waar op 15 juli 2007 een besluit in is genomen wat we nu ook zo veel mogelijk proberen na te leven :)

Ik hoop in ieder geval dat ik met mijn reacties hier het een en ander heb kunnen verduidelijken :)
quote:
Zoefff schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 22:25:
Als er dan eens een topic langskomt waarbij we wel besluiten om een bepaalde discussie af te kappen, zou ik het eigenlijk wel prettig vinden dat dit ook begrepen word en we daar niet vanwege het grote contrast ineens op afgerekend worden.
Ik begrijp jullie standpunt heus wel, en zie ook wel waarom er destijds voor gekozen is, maar ik vind dat 't nu in sommige gevallen niet werkt, lijkt me niet verboden om dat te melden. Daarom vraag ik ook of ik de enige ben: zoja, pech voor mij, niks aan 't handje... zoniet dan is 't toch goed als er wat van gezegd wordt?

Wait...what?

vind je dat het daar erg aan ontbreekt?
:)

als mollen mollen mollen mollen mollen mollen

Reg. datum: 27 februari 2003

quote:
Nomad schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:55:
Van mij mag het wel iets minder koffie leut praat en iets meer constructief over pentax gaan :)
Koffieleut praat? Volgens mij is het allemaal best ontopic. En zoveel posts zijn er nou ook weer niet in het Pentax topic

Pentax K20D+K10D D-BG2 AF360FGZ F28/2.8 F50/1.4 F50/1.7 F50/2.8macro F100/2.8macro F135/2.8 F*300/4.5 FA77/1.8 Limited Sigma10-20 4-5.6 EX DG Sigma500/4.5 APO EX

ex GoT'er

quote:
Nomad schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:55:
Van mij mag het wel iets minder koffie leut praat en iets meer constructief over pentax gaan :)
Want? :?
Ik ben me niet bewust van 't criterium dat 't Pentax topic moet voldoen aan een bepaald non-koffie-leut technisch Pentax-prietpraat gehalte. Is de schijfruimte op de databaseserver daar te duur voor dan?

MarcelG wijzigde dit bericht 24-09-2008 12:27 (34%)

a.k.a. Martijn

Want?
offtopic gepraat mag je doen in de huiskamer e.d.

Je mag best praten over pentax spul, maar het moet relevant blijven voor mensen om te lezen.
ex GoT'er

Okay dan. Ik ben al weg.... :|

Heren, het was me een waar genoegen met jullie gekoffieleut te hebben over onze gedeelde passie voor Pentaxspul. Ik praat elders wel verder.
a.k.a. Martijn

Ondanks je minder dan volwassen reactie, toch een reactie van mij:

Open in HK een topic (je hebt toegang tot HK zie ik) met als titel: lekker lullen over pentax camera spul. Geef maar aan dat je van mij toestemming hebt als je denkt dat dat nodig is en ga lekker verder praten.

Dit topic is daar in ieder geval heel duidelijk niet voor bedoeld.

edit: als je het hier nou helemaal niet mee eens bent, kan je altijd nog in het feedback topic terecht

Nomad wijzigde dit bericht 24-09-2008 12:42 (25%)

ex GoT'er

Ik heb 't begrepen Martijn ; blijkbaar valt datgene wat hier te lezen valt niet onder een constructieve discussie zoals omschreven in de startpost:
quote:
Naast vragen en foto's kan er hier uiteraard uitgebried over de laatste Pentax nieuwtjes gediscussieerd worden.
a.k.a. Martijn

Jullie hangen er weer lekker zwaar aan:
Wat ik bedoel met koffie leuten is dit:
quote:
Shit! Ik ga morgen en overmorgen naar de Photokina, maar de enige lens die ik heb die in de buurt komt van de 77mm limited is een SMC Pentax 1:1.8/85 (da's ook de reden dat ik nooit de behoefte heb gehad de 77mm te kopen). Maar dat ding is zwart... :( ;)
quote:
Spotmatic: wonen er bij jou in de buurt geen vrouwen, dat je daarvoor helemaal naar de Photokina reist?
Dat soort posts mag achterwege blijven, de rest vind ik prima.
Jullie hebben het zelf zwaarder gemaakt dan het is, ik heb geen modbreak achtige dingen gepost, gewoon een opmerking dat het beetje ontopic moet blijven.

Pagina: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: