Zoef
Anoniem: 144453
Ik was aanvankelijk redelijk tevreden hierover... Tot ik volgend probleem ontdekte: bij het afspelen van MP3's vanaf CD heb ik alleen geluid uit het Rechtse kanaal. Bij radio weergave werkt het wel normaal.
Het kan dus geen defekt zijn van de versterker of dergelijke.
Heb al eens een reset gedaan, maar dat lost dus niks op.
Gaat dus waarschijnlijk morgen retour, tenzij iemand hier een oplossing voor heeft...
Anoniem: 132833
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 132833 op 17-05-2005 14:56 ]
anyway;
ik zag net het kruidvat krantje met die denderende nokia aanbieding:
http://webshop.besteljete...YEFI/index.php?=0520KRUID
het gaat hier om een nokia 1100. met 10 euro beltegoed voor 13,90 (incl. 3.95verzendkosten)
aangezien ik nog geen telefoon heb,.. nee ik heb nog geen telefoon, lijkt mij dit wel een vette aanbieding.
alleen in de voorwaarden staat het volgende:
Wat zijn de actievoorwaarden ?
De nokia 1100 aanbieding geldt alleen wanneer u de simkaart daadwerkelijk in gebruik neemt ( U ontvangt een nieuw 06-nummer ). Wanneer de simkaart binnen 1 maand na levering niet is geactiveerd, ontvangt u een factuur van € 60,- per niet in gebruik genomen pakket. Deelname onder voorbehoud van acceptatie door Tele2 Mobiel. Ook zijn de algemene voorwaarden van Tele2 op deze aanbieding van kracht. U kunt deze opvragen bij het onderstaand service nummer.
ik moet dus alleen die simkaart activeren binnen een maand, en daarna mag ik hem weggooien en vervangen voor een andere...?
en tot slot, is het wat voor mij of niet...?
Computerland heeft um geloof ik voor 179 euro.Henk007 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:22:
Ik zie net in het krantje van Kruidvat dat ze daar de Canon Powershot A85 in de aanbieding hebben voor € 199.95 Op zich geen schokkend nieuws, ware het niet dat deze prijs lager is dan de laagste uit de pricewatch.
Jammer dak anderhalf jaar geleden de a60 heb gekocht... (voor 244 euro...)
Maar ja: Fantastische toestellen!!!
Life is not about specs, it is about joy!
Anoniem: 144481
Bij (gewone orginele) gemixte cd's is die tussen 2 nummers even (ongeveer 2 seconde) stil. Hij slaat volgens mij niet over, maar moet het volgende nummer inlezen of zoiets??? Ik vind het is erg irritant. Hebben er meerdere hier last van? Of weet hier iemand iets wat er aan gedaan kan worden?
Alvast bedankt.
Looks like it. Zit wel een simlock op vermoed ik, dus een andere kaart gaat niet zomaar werken.Opperhoof schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:36:
volgens mij hoort mijn vraag in het gadget topic maar die is dichtgegooit en er staat een link hier naar toe in.....
anyway;
ik zag net het kruidvat krantje met die denderende nokia aanbieding:
http://webshop.besteljete...YEFI/index.php?=0520KRUID
het gaat hier om een nokia 1100. met 10 euro beltegoed voor 13,90 (incl. 3.95verzendkosten)
..
ik moet dus alleen die simkaart activeren binnen een maand, en daarna mag ik hem weggooien en vervangen voor een andere...?
Ik heb er toevallig een paar weken geleden eentje gekocht voor mijn moeder. Het is het meest simpele model wat je kunt krijgen. Zwart/wit, simpele 'beep' ringtones, geen GPRS, etc. Maar wel een erg lange batterij levensduur en het ziet er degelijk uit. Dus als je puur een simpele telefoon wilt om mee te bellen, is het een fijn ding.en tot slot, is het wat voor mij of niet...?
I mentioned it once, but I think I got away with it.
32" LCD TV, voorbereidt op HDTV, voor 999,-

We willen hem misschien thuis aanschaffen, maar helaas is er verder 0,0 info over te vinden
[ Voor 52% gewijzigd door voodooless op 17-05-2005 21:58 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Anoniem: 144488
Ben net in het bezit gekomen van een 17'' TFT scherm van medion (type 30217).
Aangezien het m'n eerste kennismaking is met TFT vraag ik mij het volgende af:
de tekens op het scherm (bijv. wat ik nu type) lopen een beetje door, beetje het effect van een televisieuitzending met slecht ontvangst. Kleur en scherpte zijn prima, maar heb dus af en toe het gevoel dat ik scheel kijk.
Instellingen zijn conform de handleiding: 1280x1024 @ 60Hz
Drivers komen van bijgeleverde cd (14-12-2004)
Videokaart: GeForce4 MX440
Benieuwd of iemand dit verschijnsel herkent, of het een 'omruilmodel' betreft of dat ik nog wat kan tweaken links of rechts.
Vast bedankt!
Tom
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 144488 op 17-05-2005 22:09 ]
Anoniem: 130931
Heeft iemand dat ding gekocht ondertussen en even getest?
Het lijkt ook dezelfde te zijn als deze die ze vorig jaar rond dezelfde periode verkochten.
Is het de moeite?
Ik denk dat je Cleartype eens aan zou moeten zetten.Anoniem: 144488 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 22:01:
Hoi.
Ben net in het bezit gekomen van een 17'' TFT scherm van medion (type 30217).
Aangezien het m'n eerste kennismaking is met TFT vraag ik mij het volgende af:
de tekens op het scherm (bijv. wat ik nu type) lopen een beetje door, beetje het effect van een televisieuitzending met slecht ontvangst. Kleur en scherpte zijn prima, maar heb dus af en toe het gevoel dat ik scheel kijk.
Instellingen zijn conform de handleiding: 1280x1024 @ 60Hz
Drivers komen van bijgeleverde cd (14-12-2004)
Videokaart: GeForce4 MX440
Benieuwd of iemand dit verschijnsel herkent, of het een 'omruilmodel' betreft of dat ik nog wat kan tweaken links of rechts.
Vast bedankt!
Tom
MS ClearType "tuner": http://www.microsoft.com/...leartype/tuner/Step1.aspx
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Wij hebben er vanmorgen 2 gekochtt, ze waren in een vloek en een zucht weg, was een kleine zending naar alle filialen gestuurd..
Het is model MD 30399
8 ms van grijs naar grijs.
Snelle spellen gaan er prima op.
Mooi beeldje.
Wie er naast greep, volgens informatie zouden ze over 1,5 maand in een grotere oplage in de winkel liggen, 19".
Denk dat 17" onderhand ook weer passe is.
Er zit, denk ik, een verborgen menu in om het beeld naar rechts/links te schuiven. Staat wel aangegeven met pictogrammen in het menu, alleen is het licht van kleur en werkt niet.
Misschien iemand een idee, beeld zou pietsie naar rechts kunnen.
Nadeel vind ik wel dat het scherm vast staat, je kunt niets draaien of kantelen.
Fred
Als je hem op DVI aansluit kun je hem (volgens mij) niet bijstellen.burgkop schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:41:
Er zit, denk ik, een verborgen menu in om het beeld naar rechts/links te schuiven. Staat wel aangegeven met pictogrammen in het menu, alleen is het licht van kleur en werkt niet.
Misschien iemand een idee, beeld zou pietsie naar rechts kunnen.
Als ie op analoge VGA zit, biedt de auto correctie dan geen uitkomst?
Als ze nu die lelijke speakers eruit halen dan koop ik er ook 2
Waren dit trouwens dezelfde schermen als een paar maanden terug?
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Zou best kunnen, maar ik heb de ervaring dat je niets kunt nabestellen of kunt laten reserveren.LordLynx schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:02:
In Capelle hadden ze om half 10 helemaal niets meer, maar ik zou gebeld worden wanneer de die 19" binnen krijgen. Iemand ervaring ermee of ze ook daadwerkelijk nageleverd krijgen trouwens?
Je kunt het filiaal zelf ook niet bellen, alleen het Rayon hoofdkantoor.
Heb vandaag ook 2 x een 19"gehaald (net de laatste 2) en ben er best tevreden over tot nu toe.
De menu instellingen zijn wat wennen en het beeld iets schuiven naar rechts/links blijft licht, het pictogram.
Zal wel een foefje voor zijn om erin te komen.
Mij is verteld dat de monitoren over 1,5 maand er weer zullen zijn, maar dan in een grotere oplage.
Nu hebben de filialen niet zoveel gehad.
Voor de liefhebbers, hier kun je een test ophalen om je scherm te bekijken op dode pixels.
Installeren en dan met links ergens klikken en dan een voor een de kleuren aanklikken.
Dan worden ze echt gevonden als ze er zijn.:
www.dps.uk.co,/freeware_DTP.htm
Groeten,
Fred.
Medion heeft een reparatieadres in Nederland.Waypoint schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:50:
Ik twijfel... voor 217 euro kan ik een 17' tft standaard schermpje bij Norrod kopen. Maar voor 200 heb ik ook dat 17 medion scherm.
Bij Norrod zeiden ze dat je dat echt niet merkt die paar dooie pixels. yeah sure.. ik kan dus beter bij aldi kopen? Kan ik hem tenminste nog zo omruilen.. alleen qua garantie weet ik het niet. Als je tft kapot zou gaan, dan zou ik hem dus naar medion naar duitsland moeten sturen? Zal ook wel een duur geintje zijn
de garantie slaat niet op doode pixels.
Pas bij 5, en dan moeten ze oo nog centraal zitten, wordt er vervangen.
Maar iedereen gaat pas bij meerdere wat doen.
Er zijn maar een paar merken die geen enkele dode pixel accepteren, maar die zullen wel een stuk duurder zijn.
Weet je zeker dat het Computerland is? Zoja welk filiaal?bartvl schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:41:
[...]
Computerland heeft um geloof ik voor 179 euro.
Jammer dak anderhalf jaar geleden de a60 heb gekocht... (voor 244 euro...)
Maar ja: Fantastische toestellen!!!
Op de site staat ie nl niet.
14 maart zei ik dat, heb er al lang 1 voor mijn neus. Als de tft niet bevalt kan je hem zo terug brengen bij de aldi, maakt niet uit hoe of watburgkop schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:47:
[...]
Medion heeft een reparatieadres in Nederland.
de garantie slaat niet op doode pixels.
Pas bij 5, en dan moeten ze oo nog centraal zitten, wordt er vervangen.
Maar iedereen gaat pas bij meerdere wat doen.
Er zijn maar een paar merken die geen enkele dode pixel accepteren, maar die zullen wel een stuk duurder zijn.
Mycom heeft nu ook voor 180 17'tft'tjes
[ Voor 4% gewijzigd door Waypoint op 19-05-2005 00:58 ]
Dit is erg goed nieuws, ik ga ze vrijdag denk ik ook nog maar weer even bellen, dan moeten ze toch wel weer terug zijn uit Duitsland...i2Paq schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:03:
Ik kom net van de telefoon met Medion Nederland en naar blijkt is er een delegatie van hen op dit moment in Duitsland om de problemen met de Aldi-Medion DvD-recorder te bespreken en te kijken naar een oplossing.
Ik stond eigenlijk zelf bijna op het punt om een brief naar Medion Duitsland te sturen omdat ik niet helemaal tevreden ben over de gang van zaken alhier.
Even afwachten dus.
"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"
Hang dan een videorecorder aan het ding als tuner...deepspace schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:55:
onze oude (een van de eerste 100 Hz Philips TV's) kapot (tuner defect) is, en reparatie te duur is.
Ja dat zou kunnen, zijn aangesloten via DVI.Jimbolino schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:06:
[...]
Als je hem op DVI aansluit kun je hem (volgens mij) niet bijstellen.
Als ie op analoge VGA zit, biedt de auto correctie dan geen uitkomst?
Als ze nu die lelijke speakers eruit halen dan koop ik er ook 2
Waren dit trouwens dezelfde schermen als een paar maanden terug?
Voor ons eerste TFT dus is het allemaal even wennen.
Zelf had ik hiervoor een 19"CRT toestel, maar kon eigenlijk niet wegens ruimtegebrek.
Is wel groot zo'n toestel.
Ik weet niet of het dezelfde zijn als een poosje terug.
Dacht andere knopjes, eigenlijk niet op gelet.
Laat ik hem nu niet hebben gekocht als er géén speakertjes in zaten !!!!!!
Ik gebruik NOOIT geluid over de boxen, heb ze wel.
Als ik muziek luister altijd over de hoofdtelefoon.
Moet wel, zijn klein behuisd, heeft niemand last van elkaar.
Soms is het even makkelijk om een mailtje met geluid te beluisteren.
Van die 2 x 1W kun je niet veel verwachten, maar dat hoeft ook niet.
Zoon heeft wel een 7 spaekerset er op aangesloten, dus veel meer herrie.
Maar mag van ons niet hard, wij houden wél rekening vmat onze buren, in deze gehorige huizen.
Ik had het over garantie.Waypoint schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:58:
[...]
14 maart zei ik dat, heb er al lang 1 voor mijn neus. Als de tft niet bevalt kan je hem zo terug brengen bij de aldi, maakt niet uit hoe of wat
Mycom heeft nu ook voor 180 17'tft'tjes
Niet over het retour brengen binnen een maand, wat ook zonder problemen kan.
Dan ben je wel de monitor kwijt natuurlijk.
Heb je er een acnter de hand, dan is het geen probleem en wacht je gewoon een volgende actie af, dat is duidelijk.
Het is op zich absoluut de moeitw waard om het er voor uit te geven.Henk007 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:22:
Ik zie net in het krantje van Kruidvat dat ze daar de Canon Powershot A85 in de aanbieding hebben voor € 199.95 Op zich geen schokkend nieuws, ware het niet dat deze prijs lager is dan de laagste uit de pricewatch.
Hat is een super laag bedrag.
Ik heb de A80 in Dec. 2003 gekocht voor 379, dat was toen "goedkoop"
Is een zeer uitgebreid toestel, ben er goed tevreden over.
Maar niet over de garantie.
Niet alles valt er onder, houdt daar rekening mee.
Ze gaan in beginsel het hele toestel kritisch bekijken.
Stel dat het lenskapje niet goed sluit.
Als daar een korreltje zand tussen zou zitten, is het eigen schuld.
Ze rekenen daar 130 euro of zo voor, wat er ook aan mankeerd, dus met pech in de garantie, maar ook na de garantie.
En dat is een hoop geld.
Wij hebben er 2 en zijn er super zuinig op.
Gelijk na gebruik in dikke degelijke tas, toestel bengeld noot aan de polsriem en wordt altijd met 2 handen vastgehouden.
Gaan wij fietsen dan gaat hij mee in een dikke badhandoek in de fietstas.
Misschien overdreven allemaal, maar het is schokgevoelige electronica wat erin zit.
Wij hadden ons lesje geleerd, hiervoor hadden wij Kodaks, ook tevreden over.
Maar door waarschijnlijk toch te hard schokken, was er een kaduuk, ook al zijn wij zuinig.
Kregen van Kodak geld retour omdat er gelijk na aankoop ook al een probleem was met het andere toestel.
Heeft al met al 3 maanden geduurd voordat geld retour was.
Kodak handeld garantie veel beter af, die is gewoon goed, die doen niet zo moeilijk ook al is het een eigen ongelukje.
Dus nu extra zuinig met de Canon's en er best tevreden over.
Gebruiken hoofdzakelijk de Auto of Sport stand.
Fred.
[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 20-05-2005 15:34 ]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
a 1549,- p/st.• met geïntegreerde TV-tuner en
Intel® Centrino™
mobiele technologie
• Snelle Seagate vaste schijf,
100 GB met 5400 upm.
• 54 Mbit/s, Intel®
PRO/Wireless 2200 LAN 802.11 g
(Draadloze netwerktoegang)
• 512 MB DDR-II RAM Werkgeheugen
(Beide banken bezet)
• 8x Multistandaard CD/DVD-brander
en ondersteuning voor Dual Layer (8.5 GB)
(Beschrijft enkelzijdig DVD's van 4.7 GB
en dubbelzijdig DVD's van 8.5 GB)
• PCI Express High End Grafische kaart
met 128 MB, nVidia Geforce Go 6600
PCI Express x16
• 6-kanaals audio uit (analoog & 1x digitaal)
• 2 geïntegreerde luidsprekers
en subwoofer
• multikaartlezer (SD, MMC, MS + MS-Pro)
• 4x USB 2.0
• FireWire IEEE 1394
• netwerkcontroller 10/100 MBit/s.
• 56K / V.90 modem incl. aansluitkabel
• inclusief headset, USB-scroll muis,
afstandsbediening en draagtas
• Software meegeleverd
• Testresultaten in Computer-Bild
april 2005: ZEER GOED!
'Dit notebook is een echte vervanging
voor de normale thuiscomputer.
Een alleskunner met groot beeldscherm
en complete uitrusting.'
[ Voor 5% gewijzigd door i2Paq op 20-05-2005 12:49 ]
Ik zie daar toch A85 staan...marteltor schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:48:
http://www.kruidvat.nl/do...tentcode=kruidvatmagazine
rechtsboven het foldertje
Ik heb dit soort Laptops nooit begrepen. Voor mij moet een laptop draagbaar zijn en dan ook een draagbaar formaat hebben... Steeds meer zie je dit soort 17 inch gevallen die niet eens in een normale tas passen...i2Paq schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:49:
En bij de Aldi een Medion MD 95500 17" notebook.
[...]
a 1549,- p/st.
Achja, er zal wel markt voor zijn...
Ja, het zijn echte desktop vervangers. De accu gaat ook niet lang mee. Het staat wel cool als vervanger van je pc.Martijn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:21:
[...]
Ik heb dit soort Laptops nooit begrepen. Voor mij moet een laptop draagbaar zijn en dan ook een draagbaar formaat hebben... Steeds meer zie je dit soort 17 inch gevallen die niet eens in een normale tas passen...
Het moet niet gekker worden. 15,4" is echt max. grootte voor mij. Liefst nog wat kleiner.pleasure schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:22:
[...]
Ja, het zijn echte desktop vervangers. De accu gaat ook niet lang mee. Het staat wel cool als vervanger van je pc.
nieuws: Dell plaatst order voor 19 inch breedbeeldnotebooks
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Anoniem: 138224
Ik ben geen video techneut, maar sommige divx/xvid die op mijn pc wel goed afspelen, spelen op de dvd speler niet goed, out of sync of verspringende beelden.
Hij ziet er mooi uit en ondanks dat mijn duits niet zo goed is bevallen de opties me ook wel. 2100 pagina's geheugen teletekst, twee-tuner pip, 8ms en dat voor nog geen 1000 euro. Het is dat we een paar maanden geleden net zo iets bij de lidl hebben weggehaald met iets mindere specs maar anders had ik wel naar de oosterburen gereden. Lijkt me een leuke koop alleen snap ik niet waarom er een mode opzit waarmee je 12 zenders tegelijktijd kan zien maar waarvan er 11 stil staan en eentje maar loopt. Met 2 tuners moet je er toch twee tegelijkertijd kunnen laten lopen?deepspace schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:55:
Woei, volgende week bij Aldi Züd Duitsland: http://germany.aldi.com/product_01/product_211.html
32" LCD TV, voorbereidt op HDTV, voor 999,-
[afbeelding]
We willen hem misschien thuis aanschaffen, maar helaas is er verder 0,0 info over te vinden, aangezien onze oude (een van de eerste 100 Hz Philips TV's) kapot (tuner defect) is, en reparatie te duur is.
Festina lente
Is typisch zo'n flut optie die je 1 keer gebruikt of 2 keer als de buren op bezoek zijn, totaal nutteloos. Wil je veel kanalen laten spelen zet je het mozaiek zender op althans bij EssentHonesty schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:57:
[...]
Hij ziet er mooi uit en ondanks dat mijn duits niet zo goed is bevallen de opties me ook wel. 2100 pagina's geheugen teletekst, twee-tuner pip, 8ms en dat voor nog geen 1000 euro. Het is dat we een paar maanden geleden net zo iets bij de lidl hebben weggehaald met iets mindere specs maar anders had ik wel naar de oosterburen gereden. Lijkt me een leuke koop alleen snap ik niet waarom er een mode opzit waarmee je 12 zenders tegelijktijd kan zien maar waarvan er 11 stil staan en eentje maar loopt. Met 2 tuners moet je er toch twee tegelijkertijd kunnen laten lopen?
Anoniem: 16728
IDD, Toshiba schijnt weer met een Libretto te komen.Martijn schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:21:
[...]
Ik heb dit soort Laptops nooit begrepen. Voor mij moet een laptop draagbaar zijn en dan ook een draagbaar formaat hebben... Steeds meer zie je dit soort 17 inch gevallen die niet eens in een normale tas passen...
Nu Sony nog met een hele kleine vaio.
Kosten 99 euro.
Set bestaat uit o.a.: receiver, ovale kunststof antenne, Single LNB + houder, 10 meter coaxkabel, bevestigingsarm, satelliet locator, afstandsbediening, stevige kunststof koffer en een scartkabel
Eenvoudig te bevestigen middels voet met zuignap of wandmontage
Voorgeprogrammeerd voor Amos, Astra 19°, HotBird, Astra2, Hispasat, Türksat en Sirius
Signaalmeter voor het optisch en akoestisch uitlijnen van de satelliet
4000 Zendergeheugenplaatsen
Ondersteunt MPEG-2 + DVB
Radio ontvangst
On screen display
2 x Euroscart aansluiting
12 / 24 Volt input
Kinderbeveiliging
Is dit wat? of kan je dan alleen naar Turksat en CommunistAir kijken?
American Express vraagbaak
Anoniem: 59903
Anoniem: 143714
Beamer*4Anoniem: 59903 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 15:32:
Zojuist kom ik bij de praxis vandaan en ik zag dat ze daar beamers aan het uitpakken waren. Weet iemand hier meer van (specs/pics etc.) ?
Multimedia videoprojector
met ingebouwde TV tuner.
-Ingebouwde stereo luidsprekers;
-253 televisie voorkeuze posities;
-projectieformaat tot 420 cm;
-licht opbrengst 1.100 Ansi Lumen;
-contrast 400:1;
-320.000 pixels LCD.
Incl. afstandsbediening.
Garantie 1 jaar.
MarQuanT
Prijs: van 999,- voor 649,-
laat maar zitten.
Anoniem: 109718
Kun je alleen NOOIT Ned1,2,3 RTL4 SBS6 etc.. mee kijken....Stinger_Ventura schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 11:54:
De Lidl heeft vanaf maandag 23 mei een digitale satalietset voor de camping in de aanbieding.
Kosten 99 euro.
Set bestaat uit o.a.: receiver, ovale kunststof antenne, Single LNB + houder, 10 meter coaxkabel, bevestigingsarm, satelliet locator, afstandsbediening, stevige kunststof koffer en een scartkabel
Eenvoudig te bevestigen middels voet met zuignap of wandmontage
Voorgeprogrammeerd voor Amos, Astra 19°, HotBird, Astra2, Hispasat, Türksat en Sirius
Signaalmeter voor het optisch en akoestisch uitlijnen van de satelliet
4000 Zendergeheugenplaatsen
Ondersteunt MPEG-2 + DVB
Radio ontvangst
On screen display
2 x Euroscart aansluiting
12 / 24 Volt input
Kinderbeveiliging
Is dit wat? of kan je dan alleen naar Turksat en CommunistAir kijken?
Er is namelijk geen plaats voor een CanalDigital Smartcard
En bij de Mediamarkt een sony beamer|(Sony VPL-DS100) voor (ik dacht) 649 euro.
Niets aan toe te voegen. Is eigenlijk de reden waarom ik liever geen Canon meer wil kopen. Garantiemogelijkheden, maar ook de reparatieresultaten (toestel komt met krassen op het lcd display terug bijvoorbeeld) is echt beneden peil.burgkop schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:40:
[...]
Het is op zich absoluut de moeitw waard om het er voor uit te geven.
Hat is een super laag bedrag.
Ik heb de A80 in Dec. 2003 gekocht voor 379, dat was toen "goedkoop"
Is een zeer uitgebreid toestel, ben er goed tevreden over.
Maar niet over de garantie.
Niet alles valt er onder, houdt daar rekening mee.
Ze gaan in beginsel het hele toestel kritisch bekijken.
Stel dat het lenskapje niet goed sluit.
Als daar een korreltje zand tussen zou zitten, is het eigen schuld.
Ze rekenen daar 130 euro of zo voor, wat er ook aan mankeerd, dus met pech in de garantie, maar ook na de garantie.
En dat is een hoop geld.
Wij hebben er 2 en zijn er super zuinig op.
Gelijk na gebruik in dikke degelijke tas, toestel bengeld noot aan de polsriem en wordt altijd met 2 handen vastgehouden.
Gaan wij fietsen dan gaat hij mee in een dikke badhandoek in de fietstas.
Misschien overdreven allemaal, maar het is schokgevoelige electronica wat erin zit.
Wij hadden ons lesje geleerd, hiervoor hadden wij Kodaks, ook tevreden over.
Maar door waarschijnlijk toch te hard schokken, was er een kaduuk, ook al zijn wij zuinig.
Kregen van Kodak geld retour omdat er gelijk na aankoop ook al een probleem was met het andere toestel.
Heeft al met al 3 maanden geduurd voordat geld retour was.
Kodak handeld garantie veel beter af, die is gewoon goed, die doen niet zo moeilijk ook al is het een eigen ongelukje.
Dus nu extra zuinig met de Canon's en er best tevreden over.
Gebruiken hoofdzakelijk de Auto of Sport stand.
Fred.
celeron M 360
DL DVD brander
64mb grafische kaart (en verder
15" (en nog wat) scherm
512mb geheugen
80gb schijf
verdere specs wist NIEMAND
prijs: 799
Toch redelijk aan de prijzige kant, vinden jullie ook niet? (hehehe ik heb lekker 15% korting)
[ Voor 6% gewijzigd door Brainless-NL op 21-05-2005 20:55 ]
Anoniem: 79532
maar ff op de site kijken, kan de folder helaas niet inscannen
Anoniem: 75141
Ik heb er altijd ruzie mee.
Vandaar even deze noodkreet voor mede lotgenoten en natuurlijk de mensen met een oplossing.
Ik heb zelf al een Provision teruggebracht en nu voor de Amuseer 5000P (Kruidvat).
Alleen die subtitle blijft constant in het midden hangen.
Hoe ik deze op de pc ook aanpas.
Ook blijft deze wit zonder zwarte rand of transparant veld zodat het haast niet te lezen is op vele momenten (denk aan een witte achtergrond e.d.).
Op de website kan ik weinig bruikbaars terug vinden ... alleen dit :
Weet iemand hoe dit op te lossen is?Q5. Does DVD-5000P support subtitle display and what format does DVD-5000P support?
A5. It starts to support subtitle display from v4.1.21.1 code onwards. The subtitle format that we support are Microsoft SAMI (.smi extension) and the "subrip" format (.srt and .sri). You need to add in the compile option -DSAMI to enable this feature. These .srt/sri subtitle content is actually ascii code for the display string. We use OSD font to display those corresponding string at the output. Therefore, the capability of different language of subtitle support also depeneds on how many different language OSD font is installed in the firmware. For example, if you need Chinese .srt/sri support, you need to built in the full Chinese OSD font at the system software.
Firmware is up-to-date etc.
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 75141 op 21-05-2005 21:33 ]
799-15% voor die Toshiba is geen slechte prijs vind ik
pricewatch: Asus A4712D-LH (Sem 3000+; 512MB; 60GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)
Ff iets anders;Anoniem: 75141 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:20:
DivX spelers en subtitles.
Vandaar even deze noodkreet voor mede lotgenoten en natuurlijk de mensen met een oplossing.
Ik heb zelf al een Provision teruggebracht en nu voor de Amuseer 5000P (Kruidvat).
Ook blijft deze wit zonder zwarte rand of transparant veld zodat het haast niet te lezen is op vele momenten (denk aan een witte achtergrond e.d.).
Op de website kan ik weinig bruikbaars terug vinden ... alleen dit :
[...]
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Firmware is up-to-date etc.
Hoe bevalt die speler je verder? Schokvrij, slikt bijna alles? Gaat vooruit en achteruit spoelen goed? Hoe is de beeldkwaliteit. etc etc
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 75141
Kijkend naar de prijs/kwaliteit verhouding bevalt deze speler me goed.YellowNeck schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:55:
[...]
Ff iets anders;
Hoe bevalt die speler je verder? Schokvrij, slikt bijna alles? Gaat vooruit en achteruit spoelen goed? Hoe is de beeldkwaliteit. etc etc
Schokvrij nog niet getest
Verder slikt hij bestwel veel zover ik weet.
Totaal 5 verschillende merken CD-R's in gegooid en een paar DVD-R's en DVD+R's.
Menu zit wel logisch in orde en zoals je vernoemde het terug- en doorspoelen verloopt wel goed bij de DivX'jes. Sync bleef goed en subtitles bleven ook goed.
Beeldkwaliteit is ook goed (ligt natuurlijk vooral aan de DivX kwaliteit maar uitgezonderd van dat),
Minpuntjes:
Subtitles. Zelf gebruik ik .srt maar zoals eerder vermeld in mijn bericht gaat het hier niet zo lekker.
Verder zijn het een paar mierenneuk probs.
Zelf heb ik ook de Samsung ??? DivX in werking gezien en die is echt perfect met ondertitels.
De tijd blijf standaard in beeld staan bij Divx/DVD. Dus elke keer moet je dat uitzetten.
Bij DivX werken bepaalde functies niet (niet wetend of deze normaal wel zouden werken bij Divx)
Pan - Scan bijvoorbeeld.
Als DVD speler werkt deze natuurlijk goed zonder opmerkingen.
Conclusie: Mooie speler voor een redelijk goedkope investering.
Alleen nogmaals jammer van de ondertiteling. Is dit aan te passen met software dan is dit een zeer goede DivX speler.
Subtitle bestanden in SRT formaat zijn gewone, eenvoudige, tekstbestanden met tijd-codes. Deze bestanden bevatten geen informatie over de kleur, afmetingen of positie van de ondertitels; dit wordt allemaal "geregeld" door de software en instellingen van je DivX speler. Het heeft dus geen zinAnoniem: 75141 schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 21:20:
DivX spelers en subtitles.

[ Voor 49% gewijzigd door MaxLaadvermogen op 22-05-2005 09:39 ]
Mijn 17" laptop (dell Inspiron 9300) houdt het anders wel meer dan 3 uur uit op de batterij (met gewoon desktop-werk wel: programmeren, office, etc...).pleasure schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:22:
[...]
Ja, het zijn echte desktop vervangers. De accu gaat ook niet lang mee. Het staat wel cool als vervanger van je pc.
Met de draagbaarheid heb je wel een argument, hoewel ik vind dat dat ook nog redelijk goed te doen is.
Het gaat volgens de folder om de 'Sharp DVMC6S'.
Hierover kan ik echter totaal niets terug vinden op de Sharp sites, maar ook niet met bijvoorbeeld Google.
Iemand die ervaringen heeft met dit apparaat of weet waar ik er meer over kan vinden?
Hier een link naar een foto van de advertentie:
Advertentie foto
[ Voor 6% gewijzigd door Fraggar op 23-05-2005 13:11 ]
Anoniem: 102772
http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_2405WB1_12.pdf
Anoniem: 106242
Sinds vandaag bij de Blokker voor 149 euro.
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week21/
Daar staan ook de specs al is niet duidelijk welk type het precies is.
Zelf nog niet IRL gekeken en vandaag ook geen tijd voor maar als iemand wil uitzoeken of het wat is dan houd ik me aanbevolen
Ik ben erachter gekomen waarom er niets over te vinden is.Fraggar schreef op maandag 23 mei 2005 @ 13:10:
Het gaat volgens de folder om de 'Sharp DVMC6S'.
Het is namelijk de 'Sharp DV NC65', slechte folder van de Harense Smid dus.
Hier is ook genoeg over te vinden verder..

Bij Mediamarkt Rotterdam Centrum
ben benieuwd naar de afmetingen. Ziet er iig klein uit.B0MBACI schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:24:
DVD Player CH-DVD 401 divx speler voor €39,- (€ 42,- incl verwijderingsbijdrage).
[afbeelding]
Anoniem: 20784
timow schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:37:
[...]
ben benieuwd naar de afmetingen. Ziet er iig klein uit.
Anoniem: 102772 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:12:
aanbieding van de mediamarkt: cyberhome dvd-speler met divx voor 39 euro
http://www.mediamarkt.nl/.../NL_MM_VNL_2405WB1_12.pdf
Formats: DVD-Video. DVD+R, DVD-R, DVD+RW, DVD-RW, Audio CD, CD-R, CD-RW, VCD, SVCD, MP3 CD, Kodak Picture CDtimow schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:37:
[...]
ben benieuwd naar de afmetingen. Ziet er iig klein uit.
Playable media types: MPEG 4 (DivX v3.x, v4.x, v5.x, XviD) MPEG 1 / 2, VCD, SVCD, JPEG, MP3, WMA
TV systems: PAL, NTSC, Multi
Video outputs: FBAS, RGB via SCART, S-Video,
Analog audio output: 1x Stereo
Coaxial digital output: (SPDIF) IEC 958 für CD-DA/LPCM, IEC 1937 für MPEG 1 / 2, Dolby Digital
Digital audio data: D/A Wandler: 96kHz / 24 bit
Power consumption: 8.5 W Standby: 3,3W
Dimensions: 226x50x232mm
Weight: 1,68 kg
Samsung DVD-speler met Harddisk-recorder
DVDH40 ?!?
144,- !!
Aanhet typenummer te zien een 40Gig HD, maar misschien is die wel te vergroten.
Klinkt interessant in ieder geval. Goedkoopste dvd recorder die ik tot nu to egezien heb.
Review gevonden: http://www.hifichoice.co.uk/review_print.asp?ID=2292
Let op: geen DVD recording!

[ Voor 11% gewijzigd door Dr.Roelski op 23-05-2005 22:03 . Reden: plaatje ]
Damn dat is idd. erg goedkoop. Als iemand weet of je er een 120GB HDD in kan trappenDr.Roelski schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
Ook bij de Harense Smid:
DVDH40 ?!?
144,- !!
Klinkt interessant in ieder geval. Goedkoopste dvd recorder die ik tot nu to egezien heb.
[afbeelding]
Niet kopen die MEUK voor dat geld kan je ook een "echt" merk halen. Die provision troep is net zo erg als Marquant en YokoAnoniem: 106242 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 14:36:
Provison Fullsize DVD-Recorder met DIVX-functie.
Sinds vandaag bij de Blokker voor 149 euro.
http://www.blokker.nl/dbimages/folders/folder_week21/
Daar staan ook de specs al is niet duidelijk welk type het precies is.
Zelf nog niet IRL gekeken en vandaag ook geen tijd voor maar als iemand wil uitzoeken of het wat is dan houd ik me aanbevolen

ben ik ook wel benieuwd naar.. dan is het best een leuk apparaatn00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:02:
[...]
Damn dat is idd. erg goedkoop. Als iemand weet of je er een 120GB HDD in kan trappen?
Anoniem: 56577
Welke moet ik dan wel kopen voor dat geld?n00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:03:
[...]
Niet kopen die MEUK voor dat geld kan je ook een "echt" merk halen. Die provision troep is net zo erg als Marquant en Yoko
Hier zou de handleiding te downloaden moeten zijn:m3gA schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:15:
[...]
ben ik ook wel benieuwd naar.. dan is het best een leuk apparaat
http://www.samsung.com/do...odel=DVD-H40E&fileType=UM
[ Voor 3% gewijzigd door hars73 op 24-05-2005 12:45 ]
Gaat om type VSX514, zit ook slimline dvd speler bij van Pioneer.
Kieskeurig.nl
Pioneer website
Is dit een beetje mooi instap model?
Bij media markt heb je ongeveer hetzelfde voor €666,-Brainless-NL schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 20:55:
Bij de praxis verkopen we nu ook een Toshiba laptop:
celeron M 360
DL DVD brander
64mb grafische kaart (en verder)
15" (en nog wat) scherm
512mb geheugen
80gb schijf
verdere specs wist NIEMAND
prijs: 799
Toch redelijk aan de prijzige kant, vinden jullie ook niet? (hehehe ik heb lekker 15% korting)
Note: HD bij Praxis is ook 40GB, geen 80 (volgens folder voor me neus)
Media Markt Info Pagina & FolderCeleron M360
64MB DDR-Ram videokaart
15" XGA TFT
512MB 40GB HD
DVD+/-ReWriter (Ook double layer)
10/100 UTP
Wireless LAN
Hoop software
Volgens mij krijg je bij media markt zelfs een wifi kaart erbij?
[ Voor 65% gewijzigd door Mesh op 24-05-2005 13:10 ]
Signature?
In de praxis folder staat bij mij 40GB ipv 80?henkleerssen schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 13:29:
behalve de harde schijf.. is de media markt de beste deal..
Signature?
Check mediamarkt etc. Pioneer, Phillips etcAnoniem: 56577 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 12:26:
[...]
Welke moet ik dan wel kopen voor dat geld?

Labtec arena 675 5.1 speakerset
Vermogen 1000 W PMPO
Eenvoudig aansluitbaar
5.1 surround sound
59.95 €34.-
ik weet dat het labteck is maar is dit denken jullie goed genoeg voor op mijn studentenkamer? oh zal het in zo verre bagger zijn dat het zonde is om het te kopen (ook al is het 34 euro)
en hoelang zijn de kabels die er bij komen? misschien dat mensen dit weten die em al hebben gekocht.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als je ff in de pricewatch had gekekenGeckoo schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:20:
Labtec arena 675 5.1 speakerset
Vermogen 1000 W PMPO
Eenvoudig aansluitbaar
5.1 surround sound
59.95 €34.-
ik weet dat het labteck is maar is dit denken jullie goed genoeg voor op mijn studentenkamer? oh zal het in zo verre bagger zijn dat het zonde is om het te kopen (ook al is het 34 euro)
en hoelang zijn de kabels die er bij komen? misschien dat mensen dit weten die em al hebben gekocht.

dvd speler:
http://www.pioneer.nl/nl/...d=10507&taxonomy_id=42-84
speaker set:
http://www.pioneer.nl/nl/...id=8556&taxonomy_id=42-99
denk dat ik het wel ff haal morgen!
weet iemand hoe het bij mediamarkt zit als ik het niet goed vindt met terugbrengen?
CISSP! Drop your encryption keys!
ik heb de 2.1 variant (25 euri bij de AH
Kabels zijn hier veel te kort, maar bij 5.1 zal dat wel anders zijn.
ondersteunt die ook iets van ondertiteling (srt, sub ofzo) ? Wel leuk spelertje opzich.B0MBACI schreef op maandag 23 mei 2005 @ 19:24:
DVD Player CH-DVD 401 divx speler voor €39,- (€ 42,- incl verwijderingsbijdrage).
[afbeelding]
laurens0619 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:22:
weet iemand hoe het bij mediamarkt zit als ik het niet goed vindt met terugbrengen?
Media Markt - KlantenserviceOmruilen
Geen probleem bij ons. Je krijgt je geld zonder meer terug. Ben je niet tevreden over een bij ons gekochte artikel: breng het binnen 14 dagen terug in de originele verpakking met kassabon. Voor de rest zorgen wij!
[ Voor 32% gewijzigd door Mesh op 25-05-2005 11:30 ]
Signature?
Gaaf ding. Voor die prijs geen geld met een HD erin. Opnemen op DVD hoeft niet voor mij. Als het goed is, is het idd de DVDH40E. Ik neem morgen even een kijkje bij een lokale HS.Dr.Roelski schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
Ook bij de Harense Smid:
DVDH40 ?!?
144,- !!
[afbeelding]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Zeker als je de review leest. Denk dat ik hem morgen maar eens ga halen en mijn Aldi-Medion terugbreng. Ik zit tenslotte nog net binnen de maandSmarron schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:00:
[...]
Gaaf ding. Voor die prijs geen geld met een HD erin. Opnemen op DVD hoeft niet voor mij. Als het goed is, is het idd de DVDH40E. Ik neem morgen even een kijkje bij een lokale HS.
Op Kieskeurig staan wat gebruikerservaringen. De handleiding is slecht en het apparaat maakt lawaai.
[ Voor 19% gewijzigd door i2Paq op 25-05-2005 12:42 ]

Ik ga een val neerleggen voor dat folderwijf
Hmm, valt me wel op dat op kieskeurig er al een reactie van 2002 staat! Zou dat dan alleen de DVD-speler zijn en de nieuwe reacties van de HDD-recorder er maar bijgezet zijn? Of het is een sterk verouderd model (met wellicht dus ook een 3-jaar oude HD erin) waardoor deze nu opeens als een mega-aanbieding opduikt. Anyway, de HS is meestal wel ok met garantie enzo dus met evt. problemen is de support wel goed.i2Paq schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:21:
Zeker als je de review leest. Denk dat ik hem morgen maar eens ga halen en mijn Aldi-Medion terugbreng. Ik zit tenslotte nog net binnen de maand
Op Kieskeurig staan wat gebruikerservaringen. De handleiding is slecht en het apparaat maakt lawaai.
* Smarron zat te overwegen om de Lite-On 5045 aan te schaffen, maar gaat voor die prijs een nieuwe versterker kopen en deze Samsung.

Als ik op de Samsung site kijk zie ik deze dus ook niet meer staan, zal ws. om een oude batch gaan. Vooral deze is leuk:Smarron schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:51:
[...]
Hmm, valt me wel op dat op kieskeurig er al een reactie van 2002 staat! Zou dat dan alleen de DVD-speler zijn en de nieuwe reacties van de HDD-recorder er maar bijgezet zijn? Of het is een sterk verouderd model (met wellicht dus ook een 3-jaar oude HD erin) waardoor deze nu opeens als een mega-aanbieding opduikt. Anyway, de HS is meestal wel ok met garantie enzo dus met evt. problemen is de support wel goed.
* Smarron zat te overwegen om de Lite-On 5045 aan te schaffen, maar gaat voor die prijs een nieuwe versterker kopen en deze Samsung.
But who gives a sh*tVan dit product zijn er geen prijzen bekend. Het kan zijn dat het hier een wat ouder product betreft dat inmiddels door geen van de bij KIESKEURIG vermelde winkels meer wordt verkocht. Het kan ook zijn dat het product juist heel nieuw is en dat er om die reden nog geen prijzen bij worden vermeld.
edit: Helemaal in het licht van het feit dat Medion Nederland nog geen idee heeft wanneer er of er wel een oplossing komt voor de problemen met hun Medion-Aldi DvD recorder "we zijn er nog mee bezig" werd mij zojuist verteld. Ik haal morgen zo'n Samsung en als hij bevalt gaat de Aldi retour.
Nogmaals een edit:
Op een forum in Australie kun je ook nog wat lezen, onder andere dit:
Ik ga er van uit dat aangezien deze Toppy ook een HD recorder is er een andere of zelfs 2de HD ingezet kan worden... Dat opend perspectieven.I doubled the drive size by adding the Toppy drive for a while
[ Voor 42% gewijzigd door i2Paq op 25-05-2005 17:31 ]
Deze recorder die exclusief bij Blokker verkocht wordt is van alle gemakken voorzien. Door de functie ACI worden alle kanalen automatisch opgezocht en voor zover mogelijk al voorzien van een naam bv NED1, SB6 enz. Het menu is uitermate gebruiksvriendelijk en in te stellen op verschillende talen.
Daarnaast worden codes die door de Nederlandse kabelmaatschapijen meegezonden worden tijdens een reclame blok herkend zodat een opname tijdelijk wordt gepauzeerd, en weer hervat wanneer het reclame blok is afgelopen.
Ook treft u nu standaard een servicepack aan in de dvd-recorder waarop de nieuwste firmware te vinden is. Zo kunt u altijd snel en zelf de recorder updaten in geval van storing.
Kijk voor een uitgebreid overzicht op de productpagina van de DVR880PR
http://www.service.shop.n...px?ItemID=3&contentId=719
Jofels
Speelt al mn oude divx filmpjes af. . digitale audio uitgang enzo mooi van pas. . maar na 1 keer doorspoelen loopt het audiospoot minstens 4 sec. achter. . dat deed hij bij elke divx film blijkt later.
En doorspoelen met xvid blijkt niet mogelijk. behalve dat ondersteunt hij geen AC3 gecodeerde films. . hij speelt ze niet eens af ,maar crasht gewoon. . .en behalve dat als je een mp3 cd had gebrand en je selecteerde een track repeate hij die ene track.
Dus. . .koop liever een Kiss ofzo. . .want dit is helaas een echte mislukking. (ondersteunt geen ondertiteling trouwens)

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW
Gewoon dat ding terugbrengen, 50 Euro erbij en een normaal merk halen (ik ben geen voorstander van Cyberhome en marquant troep)
Bedoelen ze met Toppy dan een HD ofzo? Ik kan daar niet echt wijzer uit worden.i2Paq schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:28:
Nogmaals een edit:
Op een forum in Australie kun je ook nog wat lezen, onder andere dit:
[...]
Ik ga er van uit dat aangezien deze Toppy ook een HD recorder is er een andere of zelfs 2de HD ingezet kan worden... Dat opend perspectieven.
Ik zit trouwens toch weer te twijfelen. Het is opzich best handig om TV-programma's op DVD te zetten. Ik kan deze dan overal bekijken. Met alleen een HD wordt dit een beetje beperkt. Hmm, dilemma. Kan ik net zo goed voor die Provision van de Blokker gaan. Ik hoef niet per se HQ-opnames, want films neem ik echt niet op. Het gaat mij puur om educatieve programma's, TV-series en sport enzo. Ik zal het ook alleen gebruiken om gemiste programma's op te nemen en als waardige vervanger voor mijn 8-jaar oude stoffige mono-videorecoder.
Ben alleen benieuwd of de provision ook Subtitles weergeeft ???
PRODUCTOMSCHRIJVING
Merk: Provision
Media: CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD+R, DVD+RW, DVD-R, DVD-RW, HDCD, KOKDAK PICTURE CD, SVCD, VCD
DVD-regio: Regio vrij
Aspect Ratio: 16:9 breedbeeld, 4:3 LB, 4:3 PS
Beeld output systeem: PAL
Beeld input systeem: NTSC, PAL, PAL SECAM
Afspeelstatus disc: Multi-angle, Programmeren, Repeat, Shuffle, Slow, Step, Versneld vooruit/ achteruit, Zoeken, Zoom
Beeldformaten: AVI, DVIX, JPEG, KODAK PICTURE CD, MPEG1, MPEG2, MPEG4
Geluidssysteem: AC-3, Dolby Digital, Dolby Surround, DTS, MPEG2, Pro Logic II, Stereo, Virtual Surround
Muziekformaten: Audio CD, HDCD, MP3, Muziek-DVD
Scart aansluiting: 2 x
Stereo input (rood/wit): 2 x
Stereo output: 1 x
Menu taal: Chinees, Duits, Engels, Frans, Nederlands
Jofels
Dat ding is echter best mooi, heeft alle aansluitingen die je wil EN speelt MPEG4 af! (Xvid etc dus!). Dit stond niet vermeld in het krantje van Praxis.. dom dom dom.
Ook ondersteund hij ondertitels, erg fijn. JPEG foto's en MP3 op cd wordt ondersteund, ga nog testen of hij ook MP3 op DVD ondersteund dat schijnen de meeste DVD spelers niet te kunnen.
Branden doet hij op DVD- en +R (W). Verder is de 1e configuratie erg simpel, werd er een CD met nieuwe firmware en upgradehandleiding bijgeleverd en ziet hij er erg mooi uit.
Kga nog testen of de kwaliteit goed is.
Dit ding lijkt dus gelijk te zijn aan de Provision van Blokker.... maar keb dan toch liever HE erop staan dan Provision
OJA, ik zie boven mijn post de specs van de Provision, die gelden dus ook voor deze.
Deze heeft echter ook de digitale (coax en optische) audio outputs, svideo in en uit, component uit en Firewire, handig voor je DVcamera.
[ Voor 13% gewijzigd door Jazco2nd op 26-05-2005 10:19 ]
Toppy is een merk DvD-recorders met een 80gb of een 120gb harrdisk. Als hij deze vandaarui daar dus ingezet heeft... you do the mathSmarron schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 21:01:
[...]
Bedoelen ze met Toppy dan een HD ofzo? Ik kan daar niet echt wijzer uit worden.
Ok, dat is wat duidelijker. Toch heb ik maar besloten om een DVD-recorder te nemen zonder HD. Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven en op deze manier blijft het wat universeler.i2Paq schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:15:
Toppy is een merk DvD-recorders met een 80gb of een 120gb harrdisk. Als hij deze vandaarui daar dus ingezet heeft... you do the math
Ik heb de folder er even bijgepakt, maar ik neem deze niet vanwege het design. Ik vind de Provision er wat strakker uitzien en is platter. Maar ik denk dat beide spelers exact hetzelfde doen. Kwestie van smaak in dit geval. Ik ga vanmiddag even wat Blokkers langs. (Gelukkig hebben wij er maar 4 in mijn woonplaatsJazco2nd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 00:05:
Mijn vader heeft vandaag de DVD-Recorder van de Praxis gehaald, 149 euro van het merk HE, Home Electronics. Ik was het er niet echt mee eens... HE is een leuk merkje... maar staat niet bekend als kwaliteitmerk (hoewel ook niet als slecht merk).
Dat ding is echter best mooi, heeft alle aansluitingen die je wil EN speelt MPEG4 af! (Xvid etc dus!). Dit stond niet vermeld in het krantje van Praxis.. dom dom dom.
Ook ondersteund hij ondertitels, erg fijn. JPEG foto's en MP3 op cd wordt ondersteund, ga nog testen of hij ook MP3 op DVD ondersteund dat schijnen de meeste DVD spelers niet te kunnen.
Branden doet hij op DVD- en +R (W). Verder is de 1e configuratie erg simpel, werd er een CD met nieuwe firmware en upgradehandleiding bijgeleverd en ziet hij er erg mooi uit.
Kga nog testen of de kwaliteit goed is.
Dit ding lijkt dus gelijk te zijn aan de Provision van Blokker.... maar keb dan toch liever een HE dan een Provision
OJA, ik zie boven mijn post de specs van de Provision, die gelden dus ook voor deze.
Deze heeft echter ook de digitale (coax en optische) audio outputs, svideo in en uit, component uit en Firewire, handig voor je DVcamera.

Volgens de handleiding van de DVD-recorder van de Blokker heeft deze de volgende aansluitingen:
- scart in/uit
- S-video in/uit
- Progressive Scan composite video
- coax uit
- antenne in/uit
- optical uit
Enige wat ontbreekt is de firewire, maar daarvoor heb ik een PC en geen camera.
[ Voor 8% gewijzigd door Smarron op 26-05-2005 08:04 ]
Moet ik of naar Haarlem of naar Purmerend
Hier is de site van de fabrikant: http://www.service.shop.nl/index.aspx
Het gaat om de DVD-recorder DVR881H.
EDIT: Hij brand GEEN DVD-R! Niet volgens de specs en niet volgens de handleiding! Waarschijnlijk heb ik dat verkeerd op de folder gelezen of staat het er verkeerd.
Enige verschil met de Provision van Blokker is dat deze HE i-Link (Firewire) aansluiting heeft aan de voorkant voor je DV-camera.
Maar op de handleiding staat in het groot Provision... staat ook de DV aansluiting op vermeld dus volgens mij heeft die van de Blokker dat ook gewoon... dan zijn ze identiek!
[ Voor 63% gewijzigd door Jazco2nd op 26-05-2005 10:40 ]
Als je hem kan vinden dan, model is oud, is bij nagenoeg geen enkele Harense Smid nog leverbaar (al maanden niet) en dus ik denk dat jij een zg. winkeldochter hebt gezien. Ik heb nu 5 zaken gebeld en allen vertellen dit verhaal. Ik vraag me dus af of jij het in een krantje gelezen hebt of in een vestiging?Dr.Roelski schreef op maandag 23 mei 2005 @ 21:54:
Ook bij de Harense Smid:
DVDH40 ?!?
144,- !!
[afbeelding]
Ik laat het zo weten, ik ga hem nu aansluiten.Jazco2nd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:23:
Praxis brand inderdaad + en -.
Hier is de site van de fabrikant: http://www.service.shop.nl/index.aspx
Het gaat om de DVD-recorder DVR881H.
EDIT: Hij brand GEEN DVD-R! Niet volgens de specs en niet volgens de handleiding! Waarschijnlijk heb ik dat verkeerd op de folder gelezen of staat het er verkeerd.
Enige verschil met de Provision van Blokker is dat deze HE i-Link (Firewire) aansluiting heeft aan de voorkant voor je DV-camera.
Maar op de handleiding staat in het groot Provision... staat ook de DV aansluiting op vermeld dus volgens mij heeft die van de Blokker dat ook gewoon... dan zijn ze identiek!
Ik post wel zo wat pics.
Dit topic is gesloten.
<center><font color=red>Dit topic is alleen bedoeld voor zaken die in Audio Video thuishoren:
<b>WEL</b> horen hier: TV's, radio's, plasma's 5.1 setjes, PC speakers etc.
MP3 spelers horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/33>Gadget Talk</a>
TFT monitoren horen in <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/8>Videoplanken & Beeldkanonnen</a>
Fruit en groente en kleding en nachtkastjes en rollerskates horen niet op dit forum
</font></center>