Inmiddels in bezit? Of iemand anders? Ben echt benieuwd naar de bevindingen.laurens0619 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:22:
over die pioneer set
denk dat ik het wel ff haal morgen!
Signature?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Inmiddels in bezit? Of iemand anders? Ben echt benieuwd naar de bevindingen.laurens0619 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:22:
over die pioneer set
denk dat ik het wel ff haal morgen!
Signature?
Anoniem: 145343
[ Voor 7% gewijzigd door Smarron op 27-05-2005 17:03 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Het aardige van die Provision recorder is dat die ook Divx afspeelt. Zit er zelf ook aan te denken om deze speler te gaan halen. Het is voor mij de ideale oplossing. Zo af en toe wat opnemen (video is onlangs overleden) en divx ondersteuning voor onder de €150Anoniem: 145343 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:45:
Leuke pc aanbieding:
http://www.fujitsu-siemen...pen=0&open=0&part=catalog
(helaas duitstalige software)
PS:heeft iemand ervaring met de Aristona dvdrecorder?
De Block verkoopt hem regelmatig voor 169-179 euro.
Lijkt mij beter dan een van blokker/trekpleister enz.
www.block.nl
Br(36) Ba(56)
Correctie: € 152,- incl. verwijderingsbijdrage.Holgster schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:28:
Het aardige van die Provision recorder is dat die ook Divx afspeelt. Zit er zelf ook aan te denken om deze speler te gaan halen. Het is voor mij de ideale oplossing. Zo af en toe wat opnemen (video is onlangs overleden) en divx ondersteuning voor onder de €150
Anoniem: 115225
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 115225 op 26-05-2005 19:39 ]
Ik heb het krantje even opengevouwen: het is wel degelijk de Harense Smid.i2Paq schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:28:
[...]
Als je hem kan vinden dan, model is oud, is bij nagenoeg geen enkele Harense Smid nog leverbaar (al maanden niet) en dus ik denk dat jij een zg. winkeldochter hebt gezien. Ik heb nu 5 zaken gebeld en allen vertellen dit verhaal. Ik vraag me dus af of jij het in een krantje gelezen hebt of in een vestiging?
Anoniem: 145343 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:44:
SMARKAS,
Gefeliciteerd met je aankoop!
De foto`s zijn mooi.
Misschien off topic maar wat voor camera heb je?
Holgster,
Ik heb nog geen dvd speler en zit nu ook naar dvdrecorders te kijken of een dvd/video omdat het prijsverschil niet zo groot is en mijn video het niet meer doet.
Mijn ouders hebben een Pioneer dvd 370 speler en die bevalt goed.
Maar is bijna niet meer verkrijgbaar.
Alle filialen gebeld..., uitverkochtDr.Roelski schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:52:
[...]
Ik heb het krantje even opengevouwen: het is wel degelijk de Harense Smid.
Echter: er staat ook op: Barendrecht, Den Haag, Dordrecht, Hoogvliet, Leiden.
Kortingen gelden ook maar 5 dagen: van 24 mei t/m 28 mei.
Had ik natuurlijk moeten vermelden, maar ik had het krantje op de HD recorder opengevouwen, en verder niet gekeken.
Kun je iets meer vertellen over de divx ondersteuning. Is een belangrijk punt voor mij. Spelen alle divx/xvid files schokkerig af?Anoniem: 115225 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 19:37:
Opvallende features:
- speelt dus divx/xvid's af, zij het beperkt (schokkerig, en lang niet allemaal)
Br(36) Ba(56)
Jofels
Yep hier ook.Jofels schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:38:
Provison DVR880PR
Net gehaald bij blokker maar wat mij opvalt als je de tv kanalen instaleerd, de tv knalen geeft hij MONO weer.![]()
laat ff wetenof er meer last van hebben
Maar hoe maakt dat ding dan koelheid, het verplaatsen van lucht noem ik niet verkoelenn00bs schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 23:53:
Ik zag dat bij de lidl op 2 Juni een relaxde ventilator komt... 20 Euro.
http://www.lidl.nl/nl/ind...050602.p.Tower_ventilator
Het is namelijk altijd zo heet op zolder en met de zomer op komst, sterf ik het af als ik mijn pc aan heb... het is op dit moment nog >30C mijn kamer
[ Voor 55% gewijzigd door n00bs op 28-05-2005 10:59 ]
Signature?
Anoniem: 32672
http://www.service.shop.n...px?ItemID=3&contentId=719Anoniem: 32672 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:04:
Ik zit te twijfelen om ook een recorder van de Blokker of de Praxis te kopen.
Vragen: heeft die provision van de Blokker nu wel of niet een DV ingang? Hoe is de beeldkwaliteit van de twee? Hoe zit het met het mono geluid van de TV-zenders? Is dit te herstellen?
Altijd gevaarlijk, het klinkt in de winkel zeer goed....Osdorp-Dude schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:02:
Geluid in de winkel was zeer goed en ondanks de plastic frontjes toch heel straks en netjes. Totaal inc. verwijderingskosten (alleen dvd speler) €402,-)
"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"
Zo te zien ben je klaar om in de homecinema topic je set te showenOsdorp-Dude schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 15:02:
Heb na lang dubben toch maar de Pioneer Home Cinema Set gekocht bij de Media Markt, zoals je hieronder kan zien.
[afbeelding]
Geluid in de winkel was zeer goed en ondanks de plastic frontjes toch heel straks en netjes. Totaal inc. verwijderingskosten (alleen dvd speler) €402,-
Moet alleen nu me kamer even opruimen, zou zo even bevinden plaatsen (als dat hier mag trouwens?)
[ Voor 8% gewijzigd door BARACUS op 28-05-2005 18:07 ]
ehh,.. afgezien dat dingen in de winkel per definitie kut klinken (te grote ruimte, krappe opstelling etc) maakt dit natuurlijk niet uit. Je kan loudness/bass thuis toch ook voluit zetten? Heb je gezien de krappere ruimte nog meer effect.golfdiesel schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:23:
[...]
Altijd gevaarlijk, het klinkt in de winkel zeer goed....
Wat wel leuk is, loop in een winkel eens langs de audio apparatuur en je zult zien dat ze bij het overgrote deel van de apparaten de lage tonen helemaal omhoog gedraaid hebben en indien voorhanden de loudness ook voluit...
Bij Blokker verkopen ze de DVR 880PR (PR=Provision):Smarron schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 17:22:
[...]
http://www.service.shop.n...px?ItemID=3&contentId=719
Daar staan de specs in ieder van dat die Provision.
Commandline FTW | Tweakt met mate
[ Voor 65% gewijzigd door Hak op 28-05-2005 21:36 ]
Provision is dus NIET STEREO van alles getest maar blijft MONO opnames van de tuner ...voor de rest perfect apperaat maar , dus.....terug gebracht maar weer naar BlokkerHak schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 19:10:
En is de tuner van de DVR881H wel stereo?
Jofels
(Als gezegd, Provision is type DVR880.)Jofels schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 22:01:
[...]
Provision is dus NIET STEREO van alles getest maar blijft MONO opnames van de tuner ...voor de rest perfect apperaat maar , dus.....terug gebracht maar weer naar Blokker
Anoniem: 99432
Niet mee bekend, maar hier een paar links:Hero Of Time schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 20:28:
Is er iemand bekent met de Phocus DVHD 160 - 4? Deze is vanaf de 31e in de Kruidvat te koop. [...]
Ik zie aldaar het onderstaande staan:Anoniem: 99432 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:33:
[...]
Niet mee bekend, maar hier een paar links:
http://www.phocuselectron...eng/news/newdvhd160-4.php
http://www.phocuselectron...ding/dvdrecording_001.htm
Ff voor de zekerheid: lees ik nu goed dat hij zowelDVD+ als DVD- kan lezen, maar alleen DVD+ kan schrijven?Supported formats
• DVD +R/+RW read/write 2,4 x 2 speed
• DivX DVD/CD read (MPEG-4)
• MP3, JPEG, Kodak DVD/CD read
• DVD video, S/VCD read
• DVD/CD -R/-RW read
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 143102
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Inderdaad, de Lite-On speelt geen divx / xvid af, dat had ik er wel even bij moeten vermelden. Maar als ik het zo lees werkt het bij spelers die dat wel doen vaak ook niet helemaal vlekkeloos...
Anoniem: 32672
Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden, toch? Dit lijkt me een fout in de hardware of de software; d'r zal toch echt wel een stereo tuner inzitten, toch?darkseas schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:57:
[...]
(Als gezegd, Provision is type DVR880.)
881H is volgens mij helaas mono... Typisch genoeg geeft hij op sommige kanalen wel in het scherm aan dat het om mono gaat, de andere kanalen geeft hij 'dual' weer, waar je dus stereo zou verwachten. Je kunt dan ook tussen geluidskanaal 1 en 2 kiezen. Hij herkent dus wel 2 geluidskanalen, maar geeft er maar één tegelijkertijd weer...
Dual is wat anders als Stereo. Bij dual zitten er gewoon twee geluidssignalen onder een zender. Zo kun je bijvoorbeeld bij sommige zenders kiezen tussen engelstalig of nederlands geluid. Discovery heeft (had?) dit geloof ik.darkseas schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 23:57:
[...]
(Als gezegd, Provision is type DVR880.)
881H is volgens mij helaas mono... Typisch genoeg geeft hij op sommige kanalen wel in het scherm aan dat het om mono gaat, de andere kanalen geeft hij 'dual' weer, waar je dus stereo zou verwachten. Je kunt dan ook tussen geluidskanaal 1 en 2 kiezen. Hij herkent dus wel 2 geluidskanalen, maar geeft er maar één tegelijkertijd weer...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Als er iets crap is, dan zijn het wel de Philips DVD RecordersAnoniem: 145343 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 09:09:
Meer dan 800 gulden voor een Phocus DVHD 160 (eigenlijk merkloos) apparaat vinden jullie dat ook niet veel te duur?
Misschien is het beter nog even te wachten dan kan je over een tijdje voor hetzelfde geld een philips of iets dergelijks kopen.
Ik zelf hoef er geen, ik zou het niet gebruiken.
Dat weet ik; Duitse zenders hebben (of hadden?) het ook nog wel eens; veel films zijn daar nagesynchroniseerd. Je kunt dan kiezen tussen originele taal of nagesynchroniseerd.Marzman schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:17:
[...]
Dual is wat anders als Stereo. Bij dual zitten er gewoon twee geluidssignalen onder een zender. Zo kun je bijvoorbeeld bij sommige zenders kiezen tussen engelstalig of nederlands geluid. Discovery heeft (had?) dit geloof ik.
[ Voor 22% gewijzigd door Hak op 30-05-2005 14:36 ]
Je kan hem voor veel dingen gebruiken, bijvoorbeeld als je al een paar divx filmpies op cd hebt staan die je wilt kijken zonder computer, of om ff snel GTST opnemen omdat je naar een verjaardag moet. Daarom hebben ze nou de HDD+DVD Recorder uitgevonden. En voor het opnemen van lange films om die vervolgens te bewerken en voor de timeshift modus die je met DVD alleen niet kan uitvoeren vanwege de kwaliteit.Anoniem: 145343 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:31:
Wat kan je niet allemaal met 369 euro doen?
Als je zo`n apparaat goed kan gebruiken dan moet je er zeker een gaan halen.
Maar wat zal je z`on ding nou gebruiken?
Anoniem: 141618
[ Voor 19% gewijzigd door Hero of Time op 30-05-2005 19:37 ]
Anoniem: 74562
Anoniem: 141618
maar met de tv out kan ik toch opgenomen programma's wel kijken op de televisie? en een beetje schijfruimte kwijt is nie erg. een maxtor dm 10 200gb kost ook weinig dus en heekl groot probleem is ut nie.Hero Of Time schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:36:
Je noemt eigenlijk al je eigen keuze, de DVD recorder met HDD omdat je niet op je computer wilt kijken/opnemen vanwege het schijfgebruik. Als begin is die van de Kruidvat prima naar mijn mening, anders kan je de LiteOn LVW 5045 nemen (zie bijbehorend topic: liteon dvd hdd recorder 5045 voor info).
Ik heb enkele test opnames (via analoge ingang) op die provision gemaakt, en ik vind de kwaliteit wel goed. Op stand 2 (2 uur op 1 dvd) kan ik op een 60 cm tv (100 hz) nauwelijks verschil zien met origineel. Misschien ligt het idd aan de digitale tv bron.Bedenk overigens dat een normale DVD 8.5 GB heeft voor 2 uur film, dus hoe dan ook gaat 3 uur op 4.3 GB wel ten koste van de qualiteit. Ook is natuurlijk de bron belangrijk. Ik heb ook Digitenne, maar dat moet ik nog proberen met opnames. Nadeel is dat je dan beide apparaten moet programmeren en jammer dat je een MPEG2 signaal eerst gaat decomprimeren, dan naar analoog omzetten, dat weer gaat digitaliseren en comprimeren.
Volgens mij vooral bij high bitrate (2CD) xvid's. Misschien dat een firmware update hierin verbetering in kan aanbrengen.Holgster schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:31:
[...]
Kun je iets meer vertellen over de divx ondersteuning. Is een belangrijk punt voor mij. Spelen alle divx/xvid files schokkerig af?
Of je haalt bij de lidl een Maxtor 250GB http://www.lidl.nl/nl/ind...p.250_GB_Interne_harddisk voor maar 119 Euro (lager dan de pricewatch).Anoniem: 141618 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:18:
[...]
maar met de tv out kan ik toch opgenomen programma's wel kijken op de televisie? en een beetje schijfruimte kwijt is nie erg. een maxtor dm 10 200gb kost ook weinig dus en heekl groot probleem is ut nie.
Das geen geld, eens kijken of hij in mijn Medion-Alde DVD-recorder past. Anders is het geen gekke schijf om in mijn MP3 jukebox te hangen.n00bs schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:42:
[...]
Of je haalt bij de lidl een Maxtor 250GB http://www.lidl.nl/nl/ind...p.250_GB_Interne_harddisk voor maar 119 Euro (lager dan de pricewatch).
Overigens ben ik absoluut geen voortander van maxtor schijven, maar dat terzijde (kennen te hoog uitval percentage en gaan allemaal herrie maken na verloop van tijd)
Je kan het toch gewoon uittesten, bij de lidl kan je vast net als bij de aldi je geld direct terugkrijgeni2Paq schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 14:39:
[...]
Das geen geld, eens kijken of hij in mijn Medion-Alde DVD-recorder past. Anders is het geen gekke schijf om in mijn MP3 jukebox te hangen.
Ze beweren alleen dat de motor fluisterstil is, maar daar is ook alles mee gezegd, de fan zelf maakt wel behoorlijk wat herrie, maar als je een muziekje aanhebt is dat al een stuk minder hoorbaar
Zie ondertitel
Wie heeft de HDD gemaakt dan?Anoniem: 138244 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:56:
die hardeschijf van 250gb is toch een targa en geen maxtor
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Western Digital
Merk/type | Lidl 250 GB Interne harddisk | 250 GB Maxtor DiamondMax 10 |
Rpm | 7200 rpm | 7200 rpm |
Cache | 16 mb | 16 mb |
Zoektijd | < 9 ms | < 9 ms |
Interface | ATA/133 | ATA/133 |
Prijs: | 119 euro | 128,95 euro (pricewatch) |
Kan niet... is 8 mb cache bij de WD... Maxtor heeft 16 mbKoffie schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:09:
[...]
Western Digital
" Western Digital WD Caviar®SE (WD2500JB) "
http://www.targa.co.uk/cms/targa_2_649.php?produkt_id=329
http://forums.dvdoctor.ne...p?t=33583&goto=nextoldest
Thanks for the info Bob. Picked one up in their Barnstaple store on Saturday. The box was printed Targa HDD-250 but inside, was, as you stated a shiny Maxtor Diamondmax 10. I was just about to order one on the net when I saw your post, thanks very much you saved me at least 20 pounds.
[ Voor 35% gewijzigd door jeroenzelle op 31-05-2005 22:43 ]
Anoniem: 143714
Jah klopt hier ook. Het geluid hapert dan een beetje weg...Anoniem: 143714 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:28:
Ook de Phocus DVHD 160 gekocht om uit te proberen. Perfect beeld en geluid in vergelijk met Medion 42183. Maar kom er nu achter dat als ik via de tuner van de recorder kijk elke 15 a 20 minuten het geluid enige seconden wegvalt.
Wow, dat ziet er top uit.simsim schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:11:
Kan iemand me meer vertellen over de LCD TV van de HEMA?
Ik vind de specs okay, maar ik neem aan dat deze uit een Philips, Grundig of whatever fabriek komt. De prijs 799 euro is ook heel redelijk voor een 27" (69cm) LCD.
2 tuners, 2 scart, 600:1 contrast etc. Meer info te vinden in de online brochure www.hema.nl (pagina 29)
Volgens de manual zit er een "Edit" knop op de AB? Werkt die dan niet?Hero Of Time schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 22:17:
Nou, thuis die phocus aangesloten en gaan hoor, hij gaat automatisch zenders zoeken nadat je de taal, locatie en tijd hebt ingesteld. Nadeel wat ik nu wel heb na de installatie is door het schuiven van de tv meubel nu mijn tv zijn kleur is 'vergeten' voor normaal tv kijken, beetje klote. Op extern heb ik wel kleur dus het ligt aan de tv niet de recorder.
Er is een pauze knop op de afstandsbediening, boven de next knop. DivX speelt hij ook zonder problemen. Zenders moet ik nog rangschikken maar het ziet er wel goed uit. Tis geen slecht ding voor dat geld.
Na wat speurwerk op Kieskeurig denk ik dat het toestel gelijk is aan de Vestel Denver.Twilight schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 10:41:
[...]
Wow, dat ziet er top uit.
Ben inderdaad benieuwd wat voor panel er in zit.
Hij is inclusief muurbevestigingsding, en groter dan dat apparaat van mycom.... top
[ Voor 66% gewijzigd door tweakradje op 01-06-2005 17:57 ]
Je video zendt zelf ook een tv signaal, dus als je de antenne van je video naar je tv laat lopen kan je op kanaal 0 de video opzoeken en dan via 0 naar de video kijken, dan via scart naar je dvd.MrProper schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 21:18:
opnemen en kijken naar dvd gaat nie zeker......
ander vraagje waar ik al lang zit op te zoeken....
hebben tijdje geleden andere tv moeten kopen maar komen er met thuis....1 scart natuurlijk
nu op de video zitten er 2 (neufunk) en op die dvdrecorder zitten er ook 2
ik heb zo een bak hangen waar 3 scarts inkunnen....dus ik dacht geen probleem
nu lukt het me op geen enkele manier om dvd te bekijken en terwijl iets op te nemen van den tv of iets te bekijken van video en bv nu van dvd op te nemen.....
zou da aan dat baksken liggen....
en moet ik antenne laten toekomen op video of op diene dvdwriter (phocus)
Anoniem: 106242
Anoniem: 145836
Albo schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:53:
Ik heb deze dvd-recorder ook gekocht, maar ik breng hem denk ik toch weer terug.
De beeld- en geluidskwaliteit is behoorlijk goed en ook de zenders zijn goed in te stellen.
Wat echter heel slecht werkt is het programmeren van uitzendingen.
Het is bijv. niet eens mogelijk om verschillende zenders vooraf te programmeren.![]()
Je kunt alleen aangeven vanaf welke bron je iets wilt programmeren, dus, tv-tuner, scart 1 en 2 e.d.
maar je kunt dan geen zender selecteren.
Jawel, door gewoon het zendernummer in te toetsen op de afstandbediening
Een ander nadeel is dat je mp3 nummers niet in willekeurige volgorde kunt afspelen.
Als je een dvd hebt met honderden nummers, hoor je ze dus steeds in dezelfde volgorde, niet echt handig dus.![]()
Verder vind ik de functies allemaal erg onoverzichtelijk en is de handleiding wel heel summier.
Ik vind het daarom niet echt een aanrader.
Anoniem: 50276
Contrastverhouding van 500:1 en een helderheid van 500 cd/m2 is erg weinig. Komt er veel licht je kamer in (zon), dan zie je geen r33t meer op het scherm...Anoniem: 50276 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 11:23:
Deze staat vanaf 8juni in Aldi Belgie!
Ik kan geen merk vinden ofzo... Iemand die hem herkent?
Wat moet ik mij voorstellen bij Philips/LG panel ? Een philips met een andere behuizing?!!
32' LCD televisie
HD ready
999€
- zichtbare beeldschermdiagonaal ca. 80 cm
- PIP/PIT/PAT functie via ingebouwde tweede tuner
- LG/Philips Panel
- 16:9 beeldformaat en formaatomschakeling 4:3
- Resolutie: 1366 x 768
- Helderheid: 500 cd/m2
- Contrastverhouding: 500:1
- Reactietijd: ca. 16 ms
- Gezichtshoek 170/170
- Digitale kamfilter
- 2 frontluidsprekers
- 2 x 8 Watt RMS
- HD Ready
- A2/Nicam Stereo
- Automatische volumeaanpassing (AVL)
- 4 + 1 geluidvoorinstelling (Flat, Hall, Music, Movie, Personal)
- Automatische zenderafstelling en opslag
- Programmeerbare inslaapfunctie (Sleep Timer)
- Kinderslot
- Programmawisseltoets (swap)
[afbeelding]
Anoniem: 50276
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Voor de medion laptop vraag je dat?Hoedje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 12:05:
Even een vraagje tussendoor. Stel dat je iets leuks ziet in Duitsland bij de Aldi. Komen die spullen dan in het algemeen ook naar Nederland? En hoe lang duurt dat meestal?
Jep, inderdaad, maar ik neem aan dat dat voor alle elektronische apparatuur gelijk is...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Een kennis van me heeft hem ook gekocht en na een dag alweer teruggebracht; het apparaat frustreerde hem te veel (ze deden overigens moeilijk toen hij zijn geld terug ging halen ?!?Anoniem: 145836 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 01:42:
Goed de Phocus DVD recorder....ik heb er dus het geld aan uit gegeven.
De Phocus dvd-recorder:
Ik moet zeggen dat ik in het begin redelijk positief was, kwaliteit ok, gebruikersgemak ok, goed aan te sluiten op tv en andere externe bronnen.
Maar toen kwamen mijn frustratie punten.......:-(
...
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
jep.. voor dat msi geval?Hoedje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:20:
[...]
Jep, inderdaad, maar ik neem aan dat dat voor alle elektronische apparatuur gelijk is...
je kunt dan ook gewoon beter verder gaan in [rml][ Ervaringen] MSI Megabook S2x0 series[/rml]Hoedje schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 15:32:
[...]
offtopic:
Ja inderdaad voor dat MSI geval. Ik denk dat slowchatten niet echt de bedoeling is...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq